JustMe_DF Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 BMW motorrad Pipera... multumesc, am oferta de la ei; 390 lei = pivot + piulita.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 Da, eu l-am schimbat la GS, dupa ce am avut accidentul. Pe vremea aia aveam o sursa de piese originale BMW, la jumate pretul Daca crei, ma interesez sa vad daca mai e valabila filiera Da si eu am dat vro 270 RON pe el pe vremea aia. Oricum, daca te incumeti sa il schimbi tu, vezi ca alea 4 suruburi care tin furcile de punte trebuiesc incalzite ca au loctite, la fel si pivotul care il inlocuiesti, si ala are loctite pe el! Dan. Mesaj completat Nu stiu de ce piulita e vorba, poate aia de sus? Aia se poate refolosi, numai daca nu ai dat cu mobra atata de tare incat sa fi futat filetul de pe ea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 Da, eu l-am schimbat la GS, dupa ce am avut accidentul. Pe vremea aia aveam o sursa de piese originale BMW, la jumate pretul Daca crei, ma interesez sa vad daca mai e valabila filiera Da si eu am dat vro 270 RON pe el pe vremea aia. Oricum, daca te incumeti sa il schimbi tu, vezi ca alea 4 suruburi care tin furcile de punte trebuiesc incalzite ca au loctite, la fel si pivotul care il inlocuiesti, si ala are loctite pe el! Dan. Mesaj completat Nu stiu de ce piulita e vorba, poate aia de sus? Aia se poate refolosi, numai daca nu ai dat cu mobra atata de tare incat sa fi futat filetul de pe ea... Multumesc Dan, sigur ca doresc si o alta oferta cu atat mai mult cu cat e mai ieftina la prima vedere; Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 ce an la 1100rt? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 ce an la 1100rt? 1996 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 Plasez comanda, de indata ce mi se raspunde, te anunt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 Plasez comanda, de indata ce mi se raspunde, te anunt danke ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 Da ce ai patit de ai nevoie de ala? Ai dat cu el de ceva? Btw, unii poate iti vor spune ca se poate reconditiona, insa eu is de parere ca nu e de joaca cu chestia aia, e vorba de directie pana la urma! Adica eu unul nu as incerca sa o repar... Daca zice tipul ca poate face rost de piesa, te pun in legatura cu el, ca sa existe transparenta totala, deci nu ma intereseaza comisioane sau ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 Da ce ai patit de ai nevoie de ala? Ai dat cu el de ceva? Btw, unii poate iti vor spune ca se poate reconditiona, insa eu is de parere ca nu e de joaca cu chestia aia, e vorba de directie pana la urma! Adica eu unul nu as incerca sa o repar... Daca zice tipul ca poate face rost de piesa, te pun in legatura cu el, ca sa existe transparenta totala, deci nu ma intereseaza comisioane sau ceva Nu am patit nimic, nu am dat in gropi cu el; am obs. ca protectia de cauciuc este fisurata destul de bine, deocamdata nu are joc pivotul, cel putin asa mi-a spus mecanicul, dar preventiv, avand in vedere ca-i capul meu in joc.... e mai sigur sa-l schimb. Reconditionare ? Nu clar... Mesaj completat sunt multe care se pot reconditiona... si o sa apelez cu incredere la senzori sau altele... dar pivotul e mai bine nou.... am ramas acum 15 ani cu masina pe jos ca s-a dus pivotul dr. de la OPEL, spre norocul meu a fost cand am urcat o bordura si nu groapa.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 Protectia aia de guma doar tine vaselina la locu ei, ca bila sa aiba lubrifiere. Si a mea era distrusa, dar nu mi-am prea facut griji Jocu la ala se poate verifica relativ usor. Si mie mi-a zis "mecanicul" ca e in regula, desi puteam sa il schimb pe RCA, si numa nu stiam de ce in curbe imi mere mobra parca pe valuri de asfalt. Pui motoru pe cricu central, si pui pe cineva sa ridice de spate, de portbagaj pana ce roata fata atinge solul, apoi sa dea inapoi in spate, si tot asa. Daca ai joc, se aude si se vede cum ca teleleverul se misca pe pivot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 Protectia aia de guma doar tine vaselina la locu ei, ca bila sa aiba lubrifiere. Si a mea era distrusa, dar nu mi-am prea facut griji Jocu la ala se poate verifica relativ usor. Si mie mi-a zis "mecanicul" ca e in regula, desi puteam sa il schimb pe RCA, si numa nu stiam de ce in curbe imi mere mobra parca pe valuri de asfalt. Pui motoru pe cricu central, si pui pe cineva sa ridice de spate, de portbagaj pana ce roata fata atinge solul, apoi sa dea inapoi in spate, si tot asa. Daca ai joc, se aude si se vede cum ca teleleverul se misca pe pivot ... mi-a spus in timp ce eu tineam de moto din spate si el verifica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 Ce mecanic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 Ce mecanic? Masinutza - United Motors - Bucuresti Mesaj completat Este pentru prima data, dupa 10mii de km( ! ) (nici nu mi-am dat seama cat de repede au trecut) cand am intrebuintat frana la BMW la maxim; tot acum am constat ca ABS este cu adevarat extraordinar la un asemenea "urs"... bine ca si cel din spatele meu a avut frane... am schimbat cauciucurile pe moto cu unele noi, marca MICHELIN model PILOT ROAD 2... bune cauciucuri si un rew. ref. la model: "The ideal balance Independent tests confirm the Pilot Road 2 offers better wet grip and longer tread life than any of its competitors. How did Michelin incorporate these two contradictory traits in one tyre? MotoGP-derived 2CT technology makes it possible, using two distinct rubber compounds to achieve what was once thought impossible. * Wet grip and durability testing was performed in 2006 by CERM (Centre d’Essais Routiers MĂŠcaniques) on Michelin Pilot Road 2 and five leading competitors' equivalent tyres, using sizes 120/70 ZR 17 and 180/55 ZR." Mesaj completat Si... cateva poze cu 'ursul' meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 Salut, Ce dimensiuni au gumele fata si spate pentru un BMW F650CS?, pe net am gasit informatii diferite. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 Considering how important your tires are to insure a safe and exciting riding experience on your BMW Motorcycle why would you skimp on cheap, no-name, unproven tires? You need the official BMW Motorrad spec'd and recomended motorcycle tires to make sure you get the most out of your ride.Front Motorcycle Tires - Size - 110/70-17 Rear Motorcycle Tires - Size - 160/60-17 http://www.ascycles.com/bmw_motorcycle_tir...CS&All=True Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 she's the one Daca mi se permite un pic de off-topic, as avea cateva intrebari pentru proprietari despre K1200R Sport si le pun direct pe topic in loc de PM, poate invatam impreuna. Am cautat multe review-uri si am gasit unul interesant - http://www.sportrider.com/bikes/146_0707_n...ison/index.html . Eu am Bandit (nu de 1250 ci de 650) dar din ce vad acolo diferenta nu pare asa mare si Bandit-ul e la jumatate de pret, asa ca daca ma hotaresc sa dau banii pe K1200R Sport macar sa stiu ca nu fac o eroare. Astfel, ce am aflat eu din review-uri: 1. Primele modele de fabricatie au o problema la softul care controleaza injectia, astfel ca ai uneori o intarziere intre "trasul de maneta" si acceleratia efectiva. Adevarat sau fals? Rezolvabil prin upgrade software sau nu ati facut ? 2. Am inteles ca incepand cu 2007 la Bandit au pus cauciuc intre motor si sasiu ca sa miscoreze vibratiile. La mine totusi se simte ceva cu tot cu cauciucul lor cu tot. Ei bine, la K1200R Sport este direct sudat motorul pe sasiu si multe review-uri mentioneaza ca de la 6000 rpm apar vibratii in ghidon (lucru confirmat si de userul Silenti care a a facut un test ride). Cum este deci cu vibratiile? 3. Franele sunt acuzate des ca nu au "feeling" si ca intra direct cu o mare parte din forta deodata. Eu la Bandit nu sunt 100% multumit de frane, sunt ok, dar cred ca se poate mai bine. 4. Intrebare directa pentru knox - am inteles ca vii de pe un Suzuki GSXR - cum ti se pare trecerea de la lant la cardan? Se simte ceva la frana de motor ? (m-am obisnuit sa o folosesc) 5. K-ul este o motocicleta .... lunga. Nu se poate nega asta. Cum afecteaza acest aspect comportamentul pe drumuri gen Cheia ? Eu cunosc doar 2 domni care au K-ul acesta - knox si Dan Nastase. Daca au putin timp sa imi raspunde, ii astept. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 Salut, am un K 1100 lt din 1996, la 43.000 km dupa ceas, dar cred ca are mai mult cu care am urmatoarele probleme: - o bataie la motor, ceva in genul lipsei de ulei - fum albastrui la accelerare, am inceput sa-l demontez si m-am oprit ca nu am cheia de suruburi de chiulasa pe care o primesc astazi. Bujiile sint unse, dar pornea foarte usor cu toate astea. Distributia este fara probleme nu are joc, banuiesc ca ceva s-a intimplat cu ungerea, am reparat pompa de ulei si cea de apa acum 500 km la un service(presetupa, ax, semering) si dupa aceea au inceput problemele. Ce parere aveti, a-ti mai intilnit fenomenul? are rost sa desfac chiulasa? sau zgomotul este de la axul de contraechilibrare al motorului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 Filtru de aer e vechi? Consuma ulei? Esti sigur ca e albastru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/new...ictures-leaked/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 - o bataie la motor, ceva in genul lipsei de ulei Sigur nu e lantul de distributie neasezat pe ghidaje? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Septembrie 28, 2010 Share Postat Septembrie 28, 2010 Voi de unde procurati piese pentru bmw? am cerut oferta de la un magazin din Ploiesti si am primit niste preturi de infarct: segmenti 310 lei/piston, cuzineti 70 lei/piston, etc. (toate de la reprezentanta bmw), sper sa existe si mai rezonabile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 28, 2010 Share Postat Septembrie 28, 2010 motorworks.co.uk, insa daca te gandesti sa iti repari motorul... cred ca mult mai bine iesi su un motor sh in stare buna, de pe o mobra lovita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oyabun Postat Septembrie 29, 2010 Share Postat Septembrie 29, 2010 multumesc, am oferta de la ei; 390 lei = pivot + piulita.... si eu trebuie sa-l schimb si am mai reusit sa fac rost de o oferta....515ron Pivotul il face si il vinde firma BMW... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 29, 2010 Share Postat Septembrie 29, 2010 Nici pe Motorworks nu este, deci de la BMW ramane... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.