JustMe_DF Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 Plasez comanda, de indata ce mi se raspunde, te anunt danke ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 Da ce ai patit de ai nevoie de ala? Ai dat cu el de ceva? Btw, unii poate iti vor spune ca se poate reconditiona, insa eu is de parere ca nu e de joaca cu chestia aia, e vorba de directie pana la urma! Adica eu unul nu as incerca sa o repar... Daca zice tipul ca poate face rost de piesa, te pun in legatura cu el, ca sa existe transparenta totala, deci nu ma intereseaza comisioane sau ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 Da ce ai patit de ai nevoie de ala? Ai dat cu el de ceva? Btw, unii poate iti vor spune ca se poate reconditiona, insa eu is de parere ca nu e de joaca cu chestia aia, e vorba de directie pana la urma! Adica eu unul nu as incerca sa o repar... Daca zice tipul ca poate face rost de piesa, te pun in legatura cu el, ca sa existe transparenta totala, deci nu ma intereseaza comisioane sau ceva Nu am patit nimic, nu am dat in gropi cu el; am obs. ca protectia de cauciuc este fisurata destul de bine, deocamdata nu are joc pivotul, cel putin asa mi-a spus mecanicul, dar preventiv, avand in vedere ca-i capul meu in joc.... e mai sigur sa-l schimb. Reconditionare ? Nu clar... Mesaj completat sunt multe care se pot reconditiona... si o sa apelez cu incredere la senzori sau altele... dar pivotul e mai bine nou.... am ramas acum 15 ani cu masina pe jos ca s-a dus pivotul dr. de la OPEL, spre norocul meu a fost cand am urcat o bordura si nu groapa.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 Protectia aia de guma doar tine vaselina la locu ei, ca bila sa aiba lubrifiere. Si a mea era distrusa, dar nu mi-am prea facut griji Jocu la ala se poate verifica relativ usor. Si mie mi-a zis "mecanicul" ca e in regula, desi puteam sa il schimb pe RCA, si numa nu stiam de ce in curbe imi mere mobra parca pe valuri de asfalt. Pui motoru pe cricu central, si pui pe cineva sa ridice de spate, de portbagaj pana ce roata fata atinge solul, apoi sa dea inapoi in spate, si tot asa. Daca ai joc, se aude si se vede cum ca teleleverul se misca pe pivot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 Protectia aia de guma doar tine vaselina la locu ei, ca bila sa aiba lubrifiere. Si a mea era distrusa, dar nu mi-am prea facut griji Jocu la ala se poate verifica relativ usor. Si mie mi-a zis "mecanicul" ca e in regula, desi puteam sa il schimb pe RCA, si numa nu stiam de ce in curbe imi mere mobra parca pe valuri de asfalt. Pui motoru pe cricu central, si pui pe cineva sa ridice de spate, de portbagaj pana ce roata fata atinge solul, apoi sa dea inapoi in spate, si tot asa. Daca ai joc, se aude si se vede cum ca teleleverul se misca pe pivot ... mi-a spus in timp ce eu tineam de moto din spate si el verifica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 Ce mecanic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 Ce mecanic? Masinutza - United Motors - Bucuresti Mesaj completat Este pentru prima data, dupa 10mii de km( ! ) (nici nu mi-am dat seama cat de repede au trecut) cand am intrebuintat frana la BMW la maxim; tot acum am constat ca ABS este cu adevarat extraordinar la un asemenea "urs"... bine ca si cel din spatele meu a avut frane... am schimbat cauciucurile pe moto cu unele noi, marca MICHELIN model PILOT ROAD 2... bune cauciucuri si un rew. ref. la model: "The ideal balance Independent tests confirm the Pilot Road 2 offers better wet grip and longer tread life than any of its competitors. How did Michelin incorporate these two contradictory traits in one tyre? MotoGP-derived 2CT technology makes it possible, using two distinct rubber compounds to achieve what was once thought impossible. * Wet grip and durability testing was performed in 2006 by CERM (Centre d’Essais Routiers MĂŠcaniques) on Michelin Pilot Road 2 and five leading competitors' equivalent tyres, using sizes 120/70 ZR 17 and 180/55 ZR." Mesaj completat Si... cateva poze cu 'ursul' meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 Salut, Ce dimensiuni au gumele fata si spate pentru un BMW F650CS?, pe net am gasit informatii diferite. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 Considering how important your tires are to insure a safe and exciting riding experience on your BMW Motorcycle why would you skimp on cheap, no-name, unproven tires? You need the official BMW Motorrad spec'd and recomended motorcycle tires to make sure you get the most out of your ride.Front Motorcycle Tires - Size - 110/70-17 Rear Motorcycle Tires - Size - 160/60-17 http://www.ascycles.com/bmw_motorcycle_tir...CS&All=True Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 she's the one Daca mi se permite un pic de off-topic, as avea cateva intrebari pentru proprietari despre K1200R Sport si le pun direct pe topic in loc de PM, poate invatam impreuna. Am cautat multe review-uri si am gasit unul interesant - http://www.sportrider.com/bikes/146_0707_n...ison/index.html . Eu am Bandit (nu de 1250 ci de 650) dar din ce vad acolo diferenta nu pare asa mare si Bandit-ul e la jumatate de pret, asa ca daca ma hotaresc sa dau banii pe K1200R Sport macar sa stiu ca nu fac o eroare. Astfel, ce am aflat eu din review-uri: 1. Primele modele de fabricatie au o problema la softul care controleaza injectia, astfel ca ai uneori o intarziere intre "trasul de maneta" si acceleratia efectiva. Adevarat sau fals? Rezolvabil prin upgrade software sau nu ati facut ? 2. Am inteles ca incepand cu 2007 la Bandit au pus cauciuc intre motor si sasiu ca sa miscoreze vibratiile. La mine totusi se simte ceva cu tot cu cauciucul lor cu tot. Ei bine, la K1200R Sport este direct sudat motorul pe sasiu si multe review-uri mentioneaza ca de la 6000 rpm apar vibratii in ghidon (lucru confirmat si de userul Silenti care a a facut un test ride). Cum este deci cu vibratiile? 3. Franele sunt acuzate des ca nu au "feeling" si ca intra direct cu o mare parte din forta deodata. Eu la Bandit nu sunt 100% multumit de frane, sunt ok, dar cred ca se poate mai bine. 4. Intrebare directa pentru knox - am inteles ca vii de pe un Suzuki GSXR - cum ti se pare trecerea de la lant la cardan? Se simte ceva la frana de motor ? (m-am obisnuit sa o folosesc) 5. K-ul este o motocicleta .... lunga. Nu se poate nega asta. Cum afecteaza acest aspect comportamentul pe drumuri gen Cheia ? Eu cunosc doar 2 domni care au K-ul acesta - knox si Dan Nastase. Daca au putin timp sa imi raspunde, ii astept. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 Salut, am un K 1100 lt din 1996, la 43.000 km dupa ceas, dar cred ca are mai mult cu care am urmatoarele probleme: - o bataie la motor, ceva in genul lipsei de ulei - fum albastrui la accelerare, am inceput sa-l demontez si m-am oprit ca nu am cheia de suruburi de chiulasa pe care o primesc astazi. Bujiile sint unse, dar pornea foarte usor cu toate astea. Distributia este fara probleme nu are joc, banuiesc ca ceva s-a intimplat cu ungerea, am reparat pompa de ulei si cea de apa acum 500 km la un service(presetupa, ax, semering) si dupa aceea au inceput problemele. Ce parere aveti, a-ti mai intilnit fenomenul? are rost sa desfac chiulasa? sau zgomotul este de la axul de contraechilibrare al motorului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 Filtru de aer e vechi? Consuma ulei? Esti sigur ca e albastru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/new...ictures-leaked/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 - o bataie la motor, ceva in genul lipsei de ulei Sigur nu e lantul de distributie neasezat pe ghidaje? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Septembrie 28, 2010 Share Postat Septembrie 28, 2010 Voi de unde procurati piese pentru bmw? am cerut oferta de la un magazin din Ploiesti si am primit niste preturi de infarct: segmenti 310 lei/piston, cuzineti 70 lei/piston, etc. (toate de la reprezentanta bmw), sper sa existe si mai rezonabile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 28, 2010 Share Postat Septembrie 28, 2010 motorworks.co.uk, insa daca te gandesti sa iti repari motorul... cred ca mult mai bine iesi su un motor sh in stare buna, de pe o mobra lovita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oyabun Postat Septembrie 29, 2010 Share Postat Septembrie 29, 2010 multumesc, am oferta de la ei; 390 lei = pivot + piulita.... si eu trebuie sa-l schimb si am mai reusit sa fac rost de o oferta....515ron Pivotul il face si il vinde firma BMW... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 29, 2010 Share Postat Septembrie 29, 2010 Nici pe Motorworks nu este, deci de la BMW ramane... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Septembrie 29, 2010 Share Postat Septembrie 29, 2010 Ok, dk nu e atunci luam de la BMW Pipera. Ia uitati ce am gasit in America...ceva specificari pro si contra din partea profesionistilor ?~? dynojet http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Dynojet-Qui...sQ5fAccessories bujii http://cgi.ebay.com/ebaymotors/PERFORMANCE...sQ5fAccessories multumiri anticipate ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
procust Postat Septembrie 30, 2010 Share Postat Septembrie 30, 2010 Am incercat sa citesc cit mai mult din acest topic dar recunosc ca nu am reusit ce mi-am propus. Asa ca o sa postez niste intrebari aici. In anul care vine vreau sa-mi achizitionez R1200RT. Cei care au sau au mers pe R1100RT, R1150RT si R1200RT ii rog sa-si dea cu parerea despre urmatoarele chestiuni: -cit de bine merge motorul pe drumurile proaste din tara noastra(asfaltul nostru plombat-nu forestier)? -cam ce numar de Kilometrii la bord ar fi rezonabil sa accept la motorul SH pe care il achizitionez? -la un pret rezonabil mai mic as putea accepta si un R1150? Care sunt avantajele si dezavantajele in opinia posesorilor? -fata de R1200GS care credeti ca ar fi avantajele RT-ului in Romania? Multumesc anticipat celor care vor sa raspunda! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Septembrie 30, 2010 Share Postat Septembrie 30, 2010 Am incercat sa citesc cit mai mult din acest topic dar recunosc ca nu am reusit ce mi-am propus. Asa ca o sa postez niste intrebari aici. In anul care vine vreau sa-mi achizitionez R1200RT. Cei care au sau au mers pe R1100RT, R1150RT si R1200RT ii rog sa-si dea cu parerea despre urmatoarele chestiuni:-cit de bine merge motorul pe drumurile proaste din tara noastra(asfaltul nostru plombat-nu forestier)? -cam ce numar de Kilometrii la bord ar fi rezonabil sa accept la motorul SH pe care il achizitionez? -la un pret rezonabil mai mic as putea accepta si un R1150? Care sunt avantajele si dezavantajele in opinia posesorilor? -fata de R1200GS care credeti ca ar fi avantajele RT-ului in Romania? Multumesc anticipat celor care vor sa raspunda! ...eu sunt posesor de rt si de gs, am probat toate tipurile ce te intereseaza pe tine si pot sa-ti spun urmatoarele: ...rt este mult diferit de gs, indiferent de cilindree sau an de fabricatie ...rt este si va fi intotdeauna un motor dependent de asfalt, indiferent de calitatea acestuia ...gs-ul este mai polivalent decit pare si este o adevarata placere sa iesi cu el de pe asfalt! ...ambele modele au o ciclistica si o stabilitate de invidiat, lucru pe care de multe ori il vei aprecia ...este o diferenta de greutate intre ele, rt-ul este mai greu..dar te obisnuiesti destul de repede cu greutatea lor mai ales ca si-o cara singure! ...RT=confort, drumuri lungi, entertainment...tourer... ...GS=enduro in conditii de lux, incarcatura mare ca pe un catir, distractie oriunde...enduro-tourer... ...la modelele mai vechi nu prea conteaza kilometrii, la astea noi...cam da.. ...referitor la modelele vechi versus modelele noi, eu am o teorie pe care din pacate nu toata lumea o accepta, am sa ti-o spun si tie dar nu te lua dupa ce-ti spun eu, fa cum i-ti dicteaza constiinta... ...modelele noi nu sunt si nu vor fi la fel de fiabile si de rezistente in timp cum au fost si sunt cele mai vechi!...cele noi sunt doar mai performante fata de cele vechi!...dar performanta asta are un pret!.... ...acum stiu ca vor sari pe mine toti cei cu modele noi dar nu am ce le face, ei singuri si le-au luat si acum sufera pt asta!... ...bafta in alegerea motoretei! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adysnt2008 Postat Septembrie 30, 2010 Share Postat Septembrie 30, 2010 Va salut ! Va rog sa ma ajutati si pe mine cum se poate, si cei care detin asa ceva mai exact modelul R1100R, cu o parere un sfat despre acest model ca din cate am observat sau poate nu am fost eu atent despre acest model nu s-a prea scris. Va mulumesc si la mai mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jane Roe Postat Septembrie 30, 2010 Share Postat Septembrie 30, 2010 (editat) Am incercat sa citesc cit mai mult din acest topic dar recunosc ca nu am reusit ce mi-am propus. Asa ca o sa postez niste intrebari aici. In anul care vine vreau sa-mi achizitionez R1200RT. Cei care au sau au mers pe R1100RT, R1150RT si R1200RT ii rog sa-si dea cu parerea despre urmatoarele chestiuni:-cit de bine merge motorul pe drumurile proaste din tara noastra(asfaltul nostru plombat-nu forestier)? -cam ce numar de Kilometrii la bord ar fi rezonabil sa accept la motorul SH pe care il achizitionez? -la un pret rezonabil mai mic as putea accepta si un R1150? Care sunt avantajele si dezavantajele in opinia posesorilor? -fata de R1200GS care credeti ca ar fi avantajele RT-ului in Romania? Multumesc anticipat celor care vor sa raspunda! Mai @procust... , nu mai lua in seama ce zic "incepatorii" . Incearca si un RS. Placere , viteza, curbe. Deh... nu este RT, dar merge si ea.... Editat Septembrie 30, 2010 de Lucianggg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Septembrie 30, 2010 Share Postat Septembrie 30, 2010 Am incercat sa citesc cit mai mult din acest topic dar recunosc ca nu am reusit ce mi-am propus. Asa ca o sa postez niste intrebari aici. In anul care vine vreau sa-mi achizitionez R1200RT. Cei care au sau au mers pe R1100RT, R1150RT si R1200RT ii rog sa-si dea cu parerea despre urmatoarele chestiuni:-cit de bine merge motorul pe drumurile proaste din tara noastra(asfaltul nostru plombat-nu forestier)? -cam ce numar de Kilometrii la bord ar fi rezonabil sa accept la motorul SH pe care il achizitionez? -la un pret rezonabil mai mic as putea accepta si un R1150? Care sunt avantajele si dezavantajele in opinia posesorilor? -fata de R1200GS care credeti ca ar fi avantajele RT-ului in Romania? Multumesc anticipat celor care vor sa raspunda! indiferent ce-ti cumperi, daca vrei sa faci motociclism de strada... sau teren .... BMW sa fie... nu am crezut pana nu am mers cu al meu 1100RT; eu am fost si sunt cu sufletul la Harley... si inca imi doresc sa cumpar un HD, dar cand vine vorba sa vand BMW-ul... nici nu pot sa ma gandesc ... sincer -Eu merg prin Bucuresti zilnic... si nu-mi dau seama decat atunci cand ajung acasa ca iar am sarit de 100km ...nu oboseala, nu durere de cap..nimic...doar placerea cu care am parcurs km. -La drum intins, iti aprinzi o tigara si pui cafeaua pe rezervor... sau dk vrei mai lustruiesti un pic cilindrii dk te dai pe curbe(am vazut,nu am facut) R1150RT este preferatul meu...imbunatatiri (frane, viteza a 6 a, o forma mai agresiva fata de 1100..etc); R1200RT - e foarte frumos in felul lui si cu siguranta are multe imbunatatiri(bune dar si multa electronica) dar de mine parca nu se lipeste felul lui de a fi.... un german si-a vandut BMW-ul R1150RT si in garaj mai avea un Moto Guzzi Norge 1200; prietenul meu l-a intrebat de ce a vandut BMW-ul si nu M.G. Norge... a primit un raspuns de genul: "BMW it`s perfection but Moto Guzzi it`e emotion" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.