Sari la conținut

Postări Recomandate

Mda, vesnica problema cu baterie mai putin decat perfecta si vremea rece. La mine face si la cald la fel. Baterie proasta.

 

Rezolvarea am postat-o pe advrider. 3 ore de umblat la mobra si asta pentru ca stateam sa ma duc la PC sa vorbesc cu lumea de ce nu merge aia, unde e ailalta etc.

 

http://advrider.com/forums/showpost.php?p=...mp;postcount=22

 

 

e super tare. felicitari. dar nu inteleg de ce faceti aceste tutoriale pe engleza? nu s-ar putea si pe romana. sa intelegem si noi exact despre ce este vorba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Treaba asta se intampla doar toamna sau cand e frig afara. Daca patesti la fel si vara cand e cald, schimba bateria!

 

La mine la R1100RS facea asta ocazional si vara dar mai des pe "racoare"; bateria avea deja 3 ani si am vrut s-o schimb dar cei de la service mi-au zis ca nu e de la baterie, ca e inca f buna; mi-au explicat atunci dar am uitat, daca nu ma insel de pe la electromotor, ca e o "problema clasica" si, cel putin aici la service, nu era tocmai ieftin de rezolvat si mi-au zis s-o las asa ca s-ar putea sa ma mai tina muult si bine.

 

Deci, bateria ar putea fi prima cauza posibila dar nu obligatoriu.

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam pt sfaturi credeam ca este de la releu nu stiu cati ani are bateria am adus "teutonul "anul trecut in oct ,iar anul acesta cred ca s-a cam incheiat o sa cumpar o bat noua la primavara ..............Sanatate la toata lumea si o iarna cat mai scurta .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine la R1100RS facea asta ocazional si vara dar mai des pe "racoare"; bateria avea deja 3 ani si am vrut s-o schimb dar cei de la service mi-au zis ca nu e de la baterie, ca e inca f buna; mi-au explicat atunci dar am uitat, daca nu ma insel de pe la electromotor, ca e o "problema clasica" si, cel putin aici la service, nu era tocmai ieftin de rezolvat si mi-au zis s-o las asa ca s-ar putea sa ma mai tina muult si bine.

 

Deci, bateria ar putea fi prima cauza posibila dar nu obligatoriu.

 

 

 

 

Multam pt sfaturi credeam ca este de la releu nu stiu cati ani are bateria am adus "teutonul "anul trecut in oct ,iar anul acesta cred ca s-a cam incheiat o sa cumpar o bat noua la primavara ..............Sanatate la toata lumea si o iarna cat mai scurta .

Mesaj completat

Multam pt sfaturi credeam ca este de la releu nu stiu cati ani are bateria am adus "teutonul "anul trecut in oct ,iar anul acesta cred ca s-a cam incheiat o sa cumpar o bat noua la primavara ..............Sanatate la toata lumea si o iarna cat mai scurta .

 

 

 

 

Ps....Intrebare de gaga..cate relee trbuie sa fie in cutiuta 1 sau 2 ..............sorry .

eu am unul singur l=am depistat asa babeste [cel care clampanea odata cu becurile ]

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

 

@toata lumea

 

am vazut un filmulet (

) ,in care descrie cum se reseteaza ABS-ul ... ceva de genul pui contactul cu butonul de la ABS apasat si ti apasat ceva de genul 8 (?) secunde ,ma insel ? (bun ,pentru asta presupun ca trebuie sa ai baterie (buna) dar ... )

 

se poate si la RT (seria 1100 in principiu) ? inca nu detin ca sa pot testa dar ...

 

nu va suparati pe mine adun informatii ca sa stiu la sa ce ma astept .Cu @Switch inca nu am apucat sa discut - am un roman de intrebari (cand e omu' pe fuga e greu sa-i pui intrebari - TDM)

iar de la @Dan Cata am aflat cea ce ma rodea pe moment - al II lea roman de intrebari ... din care am teminat prefata .

 

Salut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am unul singur l=am depistat asa babeste [cel care clampanea odata cu becurile ]

1. pui degetul pe el si il simti :laugh:

Mesaj completat

 

Reset poti face la k si r 1100 iar pt. 1150 numai la r, pentru k e mai complicat (din cate stiu eu trebuie tester de erori!)

 

Treaba cu 8 secunde e relativa, am incercat cu 8 secunde la un 1150 gs si nu a tinut figura, apoi am incercat 1 minut si a fost totul OK.

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal se pare ca treaba cu resetare sa tina am facuto azi dimineata era destul de racoare am tinut butonasul cam un min ..a tinut si bateria deci s-ar putea sa fie buna si nu a mai facut nici o prob toata ziua .

Vom vedea ce ne bucura uite a mai iesit soarele si ne mai dam si noi cu ele ...........

vik 55

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te mai stresa cu resetul, daca bateria continua sa faca figuri, las-o asa cum e, mergi cu motoru 5 minute si apoi il opresti si pornesti din nou. :D

 

:laugh:

 

 

 

 

Ok mersi ...dupa poza cred ca sunt surori si la culoare motorraduri-le................

Sper ca in 2011 sa ne vedem la un drum si o bere [din partea mea normal]

Vik 55 .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok mersi ...dupa poza cred ca sunt surori si la culoare motorraduri-le................

Sper ca in 2011 sa ne vedem la un drum si o bere [din partea mea normal]

Vik 55 .

 

 

Vik sa inteleg, ca pe tine te vad prin Bucuresti cu 1100Rt aceeasi culoare... cutiile in vopseaua motorului?

 

Asfalt curat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce mica-i lumea :laugh:

 

 

 

 

Da cutiile la culoare ..............B-19-CZO....................

Sambata ..........la Cheia ...un gratar si o plimbare pe munte sper sa nu ploau prognoza este buna dar nu se stie niciodata

Asfalt curat pt. toata lumea ................!

Mesaj completat

Da cutiile la culoare ..............B-19-CZO....................

Sambata ..........la Cheia ...un gratar si o plimbare pe munte sper sa nu ploua prognoza este buna dar nu se stie niciodata

Asfalt curat pt. toata lumea ................!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da cutiile la culoare ..............B-19-CZO....................

Sambata ..........la Cheia ...un gratar si o plimbare pe munte sper sa nu ploau prognoza este buna dar nu se stie niciodata

Asfalt curat pt. toata lumea ................!

Mesaj completat

 

Am un prieten cu un dragstar bej care era tare suparat pe tine... ca nu l-ai bagat in seama in trafic, crezand ca sunt eu;

a venit dupa tine si a obs intr-un final ca motorul tau are cutiile vopsite... s-a linistit in final... :D))

 

Pe de alta parte, nu am reusit sa-mi fac un program pentru sambata la un drum, problemele familiale tinandu-ma aproape de casa.

 

Numai bine si asflat curat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un prieten cu un dragstar bej care era tare suparat pe tine... ca nu l-ai bagat in seama in trafic, crezand ca sunt eu;

a venit dupa tine si a obs intr-un final ca motorul tau are cutiile vopsite... s-a linistit in final... :D))

 

Pe de alta parte, nu am reusit sa-mi fac un program pentru sambata la un drum, problemele familiale tinandu-ma aproape de casa.

 

Numai bine si asflat curat !

 

 

 

 

Pacat frate a fost o vreme excelenta .........tocmai buna si cu scutul ridicat te luoa si somnul cred ca ne injura multi pt protectile de care dispunem la motorrad........amicul meu cu care plec mai mereu are o Honda 650 s buna frate da cand vad cate haine pune pe el ma pufneste rasul .......asta este de frumos ce a fost ne-am intors pe Brasov ...super............

O sap buna la toata lumea ...!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pacat frate a fost o vreme excelenta .........tocmai buna si cu scutul ridicat te luoa si somnul cred ca ne injura multi pt protectile de care dispunem la motorrad........amicul meu cu care plec mai mereu are o Honda 650 s buna frate da cand vad cate haine pune pe el ma pufneste rasul .......asta este de frumos ce a fost ne-am intors pe Brasov ...super............

O sap buna la toata lumea ...!

 

 

Ma bucur pentru tine :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut la multe mobre ca curge ulei pe la busonu de umplere din stanga.

 

F usor si ieftin de reparat, tre doar o-ring 18x4 si 30 de secunde manopera :D

...nu pe acolo iese uleiul afara!...iese pe linga cealalta piesa, cea de plastic in care se baga busonul de umplere!...piesa aia de plastic nu etanseaza bine intre ea si capacul de aluminiu in care este fixata!

...remedierea este simpla, se da jos capacul si se tencuieste pe interior cu un silicon ce rezista la uleiuri si caldura!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e super tare. felicitari. dar nu inteleg de ce faceti aceste tutoriale pe engleza? nu s-ar putea si pe romana. sa intelegem si noi exact despre ce este vorba.

 

Am facut tutorialul in engleza pentru ca l-am postat pe ADVRider. Nu mi-e greu sa-l traduc, insa pentru cei 4 cititori romani nu am de gand sa ma obosesc decat la cerere.

 

nu va suparati pe mine adun informatii ca sa stiu la sa ce ma astept .Cu @Switch inca nu am apucat sa discut - am un roman de intrebari (cand e omu' pe fuga e greu sa-i pui intrebari - TDM)

iar de la @Dan Cata am aflat cea ce ma rodea pe moment - al II lea roman de intrebari ... din care am teminat prefata .

Imi plac romanele :D Numa sa fie postate public sa beneficieze si altii de raspunsurile bune si sa ma poata corecta vreunu daca zic prostii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut tutorialul in engleza pentru ca l-am postat pe ADVRider. Nu mi-e greu sa-l traduc, insa pentru cei 4 cititori romani nu am de gand sa ma obosesc decat la cerere.

 

 

Imi plac romanele :D Numa sa fie postate public sa beneficieze si altii de raspunsurile bune si sa ma poata corecta vreunu daca zic prostii.

 

 

 

 

 

 

Itrebare pt cunoscatorii : cum pot sa golesc uleiul la R 1100 rt vreau in iarna sa-i schimb uleiul dar inainte vreau sa-i spal si motorul interior am cumparat deja uleiul , filtru si cheia pahar pt filtru .

Multumesc frumos anticipat .

Vik_55 .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desfaci alea 4 suruburi de la burta la carena aia mica de jos si apoi surubu de scurgere. Inainte de toate, desfaci capacu ala negru pe unde il torni inauntru, ca sa aiba pe unde intra aer cand scoti uleiu vechi :D

 

Filtru tot jos este. Vezi sa nu iti ramana garnitura veche de la filtru vechi lipita de motor. Cand pui filtru nou, il umplu cu ulei dupa care il insurubezi, ca sa fie "amorsat" circuitul cand ii dai prima cheie :P

 

Ce cheie ai? Deia aurie de pe louis? Daca da, o sa te ajute de data asta, pe urma o sa se strice. Parca is de carton, asa slabe is... Io am una MANN, primita odata cu motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desfaci alea 4 suruburi de la burta la carena aia mica de jos si apoi surubu de scurgere. Inainte de toate, desfaci capacu ala negru pe unde il torni inauntru, ca sa aiba pe unde intra aer cand scoti uleiu vechi :D

 

Filtru tot jos este. Vezi sa nu iti ramana garnitura veche de la filtru vechi lipita de motor. Cand pui filtru nou, il umplu cu ulei dupa care il insurubezi, ca sa fie "amorsat" circuitul cand ii dai prima cheie :P

 

Ce cheie ai? Deia aurie de pe louis? Daca da, o sa te ajute de data asta, pe urma o sa se strice. Parca is de carton, asa slabe is... Io am una MANN, primita odata cu motorul.

 

 

 

 

 

Sal......ok mersi frumos pt sfaturi credeam ca este ceva mai special avand in vedere ca radiatorul de ulei este acolo sus se pare ca este exact ca la masina ...cheia pahar cred ca la aceia te referai mi se pare destul de robusta am cumparato din targ acolo am gasito.

Seara buna si multam .

Vik_55 .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut tutorialul in engleza pentru ca l-am postat pe ADVRider. Nu mi-e greu sa-l traduc, insa pentru cei 4 cititori romani nu am de gand sa ma obosesc decat la cerere.

 

 

Atunci te rog eu foarte frumos sa faci acest tutorial si pe limba romana. Si pe viitor cine mai face tutoriale il rog frumos de acuma sa posteze si in limba romana.

Multumesc mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...