Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Asa cum zici si eu cred ca e dus simeringul. Ca norocul nu curge doar lacrimeaza.

 

Din pacate nu am acest indicator FID doar un bec rosu care se aprinde cand nu am presiune de ulei.

E un mister pt mine ca acum totule ok. Adica am presiune , merge motorul frumos, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie imi pierde de vreo 2 ani ulei pe la simeringul dintre cutie si ambreiaj. Inca nu a ajuns in ambreiaj cat sa il "unga". Ceea ce inseamna ca nu e o prioritate sa schimb simeringul. Completez uleiul dupa necesitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mobra mea merge bine. Nu curge uleiul pe ambreiaj. Am completat si eu acuma uleuiul . Aprox 200 ml a trebuit sa pun.

Ma inerveaza ca face acuma figuri indicatorul de presiune de ulei. Cand pornesc mobra si motorul e rece se aprinde. Cand incalzesc bine motorul sau daca pornesc a 2 -a oara nu se mai aprinde becul. Cred ca a intrat un pic de apa la sonda!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mobra mea merge bine. Nu curge uleiul pe ambreiaj. Am completat si eu acuma uleuiul . Aprox 200 ml a trebuit sa pun.

Ma inerveaza ca face acuma figuri indicatorul de presiune de ulei. Cand pornesc mobra si motorul e rece se aprinde. Cand incalzesc bine motorul sau daca pornesc a 2 -a oara nu se mai aprinde becul. Cred ca a intrat un pic de apa la sonda!

 

Am patit eu asta cu apa la sonda. Nu se mai stingea becul. Am mers mai cu frica la inceput, nestiind ce se intampla, ca schimbasem pinionul pompei de ulei si-mi era teama sa nu fi uitat sa pun ceva la loc. Dup-aia mi-am dat seama ca pompa merge, ca daca n-ar fi mers s-ar fi auzit scrasnind fier pe fier in motor si s-ar fi calat in 5 minute de mers fara ungere. Dupa o vreme s-a stins si se stinge imediat ce pornesc, probabil s-a evaporat apa din manocontact.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. intre motor si cutie ar trebui sa fie ambreiaju USCAT

eu cred ca e un simering dus acolo

 

2. ai indicator FID (parca asa ii zice) ?

 

Servus!

 

La 1. ai dreptate.

 

FID-ul nu are nimic comun cu presiunea de ulei, sau cu indicatorul acestuia.

Becul acela rosu este la toate modelele(BMW) la mijloc, si FID pe partea dreapta.

 

FID= Fahrer(Conducator) Informations Display

FID-ul iti arata temp. uleiului, in care viteza te afli,cat combustibil ai la bord si ora "exacta".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu ma gandeam sa deschid un asemenea topic, insa erau probleme cu forumul, asha ca... am lasat-o balta!

Salutare. Anul trecut am intrat pe forumul asta si ti-am vazut statementul, ala cu ingerul. Mi-a placut atat de mult, varianta usor filosofica fiind de la : Daca simti ca mergi prea incet, redu gazul , incat mi-am insusit si eu zicerea.

Asa ca , daca ma vezi spunand asta, sa nu te superi...

 

Sunt posesor deci si eu de BMW F650 ST, 1998, 33000 km acum. Am facut ceva peste 2000 km, singurii mei km de motociclist si doar cu bmw-ul meu. Sunt foarte incantat. M-am mega-imprietenit cu motorul. E foarte manevrabil, ai putere cat iti trebe, n-am avut nici un fel de probleme cu el.

Acum ma pregatesc de o tura cu Mihai, alt posesor de bmw , sa mergem asa: din timisoara care bazias, unde intra dunarea in tara, apoi pe clisura dunarii, pe cazane, pana la orsova. Apoi catre sibiu, transfagarasan. Dupa aia bucuresti, vama veche. Cateva zile acolo, apoi intoarcere pe alt traseu in timi.

Incepem prin 23-25 iunie, terminam cand terminam...

 

Poate e cineva curios sa se lipeasca...

Noi suntem 2 sau 3. Eu singur, Mihai poate cu cineva.

 

In rest, drumuri bune tuturor!

Mircea

post-19875-1181731945_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare tutror, am urmarit topicul de la inceput pana la sfarsit si nu am vazut nimic despre bmw f 650 cs scarver daca ma puteti ajuta cu niste pareri bune sau rele despre acest model ar fi genial...tare ma bate gandul la unul...adica asta ar fi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine stie cat costa o revizie/verificare pt un boxer la bavaria ?

 

Nael, linistit poti sa il intrebi pe l.u.v (Luigi), el precis stie si te poate ajuta, este un om de milioane. Oricum am inteles ca sunt niste preturi relativ OK in comparatie cu restu preturilor de pe piata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Nael,la un Boxer trebuie din 10 in 10.000 sa-i reglezi tachetii si sa-i faci balansul(reglajul) injectiei.Treaba asta te va costa la reprezentanta(Bavaria) in jur de 250 ron.Un pret ok,avind in vedere ca faci asta odata la 10.000 km.

Depinde citi km are motorul,ar mai trebui schimbata si cureaua de la alternator ca si uleiul in furci..banuiesc ca uleiurile din motor,cutie,diferential le-ai schimbat singur,nu?

Daca astea le poti face si tu,fiind operatiuni relativ simple,balansul injectiei este imposibil de facut acasa.Injectia se regleaza numai cu computerul in fata,iar asa ceva nu are orisicine.Sfatul meu sa nu te duci cu el decit la reprezentanta,pentru ca daca isi baga cineva nasul acolo mai rau strica si nu-i mai dai de cap..

La al meu fostul proprietar si-a bagat nasul si mai rau a stricat si dereglat pe acolo!

L-am dus la Bavaria la Tibi(un mecanic foarte priceput si baiat superfinut) si mi-a dat de cap la el..

Daca ai nevoie de mai multe informatii suna-ma si te lamuresc in masura in care ma pricep!

Luigi Vicol

0722/625.710

PS:Andrei,multumesc pentru aprecieri,sunt flatat..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Depinde citi km are motorul,ar mai trebui schimbata si cureaua de la alternator ca si uleiul in furci..banuiesc ca uleiurile din motor,cutie,diferential le-ai schimbat singur,nu?

Daca astea le poti face si tu,fiind operatiuni relativ simple,balansul injectiei este imposibil de facut acasa.Injectia se regleaza numai cu computerul in fata,iar asa ceva nu are orisicine.

 

Servus!

 

Cureaua de alternator trebuie schimbata dupa 40, sau la motoare din 1996 dupa 60 de mii de Km.

Uleiul din furci nu trebuie schimbat, numai daca se fac lucrari la suspensie.

Reglajul injectiei nu o poate face si aici nici oricine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut,salut!

 

Sunt pe fuga si nu am urmarit tot....sper doar ca nu sunt singura fata cu moto BMW....sau...sa ma bucur?? :bounce:

 

Am motocicleta noua si frumoasa dar nu stiu ce inseamna echipament pentru ea (abia mi-am luat permisul).

Azi mi-am comandat niste cizme care sa se asorteze, na, sunt fata; numai ca nenea a intrebat daca mai au in depozit ''cizme de viteza''.

Care e diferenta? dau banii aiurea? Este alta pozitia presupun , dar conteaza atat de mult? Voi ce cizme aveti?

Eu ce fac? A cui raman? :baldy:

Pliiiiizzzzzzzzzz, help!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,salut!

 

Sunt pe fuga si nu am urmarit tot....sper doar ca nu sunt singura fata cu moto BMW....sau...sa ma bucur?? :bounce:

 

Am motocicleta noua si frumoasa dar nu stiu ce inseamna echipament pentru ea (abia mi-am luat permisul).

Azi mi-am comandat niste cizme care sa se asorteze, na, sunt fata; numai ca nenea a intrebat daca mai au in depozit ''cizme de viteza''.

Care e diferenta? dau banii aiurea? Este alta pozitia presupun , dar conteaza atat de mult? Voi ce cizme aveti?

Eu ce fac? A cui raman? :baldy:

Pliiiiizzzzzzzzzz, help!!

Salut, mimimi si bine ai venit!

 

Unu la mana: esti exceptia care confirma regula. De obicei un motociclist trece prin mai multe seturi de echipamente, plus "n" motoare pana cand ajunge la BMW. Tu ai inceput invers.

 

Doi la mana: degeaba as incerca eu sau alti colegi motorizati sa recomandam diverse echipamente. Pana la urma tu decizi care este cel mai bun pentru tine, functie de destinatia lui. Oricum, pregateste-te sa schimbi cateva randuri de echipament pana te vei decide. Eu am in momentul de fata vreo 5 randuri de toale pentru motor si, sincer sa fiu, nu as renunta la nici unul. Fiecare este potrivit unui anumit drum: in oras, in afara orasului, touring, vara, iarna, ploaie, etc.

 

Cu riscul de a te dezamagi, investitia in motociclism nu se termina cu achizitia motocicletei, acolo abia incepe!

 

PS: Nu, nu esti singura fata cu moto BMW, eu mai stiu cel putin una.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci mult !! :bounce:

 

Nu ma dezamagesti deloc,mi-am luat motocicleta din pasiune, nu din necesitate.

Problema este ca nu exista numarul meu la nimic in Bucuresti; am 2 casti - una misto foc dar prea mare, 3 perechi de manusi - unele inutile si aparatori ok...mai am nevoie de cizme...

In concediu o sa-mi iau tot ce-mi trebuie, acum vreau strictul necesar.

 

Cat despre modelul ales, de 2 ani ma gandesc la 650CS, iar la scoala am facut cateva ture pe 650GS.

Am avut momente de ezitare in alegerea motoretei dar nu am gasit nimic sa-mi placa mai mult si oricum, sunt fan bmw - cu masina la peste 18000 km nu am dat nici macar pe la vulcanizare.

In plus, raportul calitate-pret a fost extraordinar si am oprit cercetarile. Si este SUPERBA!! :lol:

 

E un pic cam mare pentru inceput, recunosc, dar instructorul si prietenii ma ajuta, mai exersez inainte sa ies in lume.

 

Sper sa ne intalnim si pe strada, eu una am foarte multe de invatat! ...Ma gandeam eu ca nu-s singura, sper sa le intalnesc candva!!! :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut mimimi, intr-adevar nu esti singura. mai stiu si io una (o fi aceeasi pe care-o stie sensei?) si se da pe-o motocicleta exact ca a ta. si-acuma daca tot veni vorba, te-ai cam zgarcit, n-ai fi pus si tu o poza cu noua iubire... hai ca n-o deochem, zau asa! :bounce:

 

in cealalta ordine de idei, incearca sa vezi ce tip de sa ai pe Scarver. in cazul in care e standard si ti se pare prea inalta, BMW-ul are ca optionale si o sa mai joasa cu vreo 3-4 cm (nu retin exact) care ar putea sa-ti faca viata (si) mai frumoasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi mi-am comandat niste cizme care sa se asorteze, na, sunt fata; numai ca nenea a intrebat daca mai au in depozit ''cizme de viteza''.

Care e diferenta? dau banii aiurea? Este alta pozitia presupun , dar conteaza atat de mult? Voi ce cizme aveti?

 

 

pai : cizmele de viteza sunt gandite doar pentru motociclit, adica te incalti, cobori, urci pe motor, dai 2 ture, parchezi si te descalti asigura o protectie medie si sunt destul de confortabile.

mai sunt cizme de touring: comode , protectie medie, poti sa le porti si pentru motociclit si pentru plimbari.

cizmele de enduro/cross (mama lor): Mari, tari, puternice, prefecte daca te calca o dacie pe picior sau daca iti cade motoru pe glezna, sau daca te duci cu ea pe coclauri.

 

Basically, poti sa-ti iei ce cizme vrei. atata timp cat iti plac

 

Si daca esti la capitolul achizitionari de echipament, ia-ti si niste crash-bars

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...salutare!!...mi-a trebuit ceva vreme sa va gasesc aici!!...am si eu de citiva ani bmw asta dupa ce am incercat sa ma acomodez cu tot felul de ciudatenii de motoare si nu am reusit.

...chiar acum ma grabesc dar revin eu cu mai multe detalii!.. :cheers: :rusinica:

post-7057-1184400732_thumb.jpg

post-7057-1184400889_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma omor dupa modelul asta. Nu stiu de ce, da' pentru mine il are pe "vino'ncoa". De la BMW imi plac la nebunie si K1200R si R1200GS (Adventure). Stiu, sunt categorii total diferite, fiecare ofera alte senzatii. Pentru placerea mea, insa, parca R1200C Classic este motorul pe care mi l-as cumpara in momentul de fata. Mi se pare un compromis foarte bine realizat intre un cruiser si un motor stradal. E bland, in ciuda dimensiunilor, nu are decat 61 de cai la 5000RPM, mi se pare comod, spre diferenta de chopper/cruiser-ele traditionale, neavand pozitia foarte pe spate, comezile nu sunt foarte avansate (mie personal nu-mi place sa-mi intind picioarele inainte prea mult) si are un aspect masiv si destul de agresiv. E un fel de Vmax, mai bland, dar mie imi place mai mult.

 

Ca sa vedeti despre ce e vorba:

 

post-9261-1184516602_thumb.jpgpost-9261-1184516614_thumb.jpg :rusinica:

 

Pe la noi nu am vazut niciunul. Nici pe strada, nici de vanzare. In Italia si-n Germania e plin de anunturi de vanzare second hand cu preturi pornind de la 6000 de euro, motoare cu 60, 70 de mii de km, pana pe la 10.000 - 11.000 de euro, motoare din 2003, pana in 10.000 de km. Cele din pozele atasate sunt din anunturi din Italia. Primul e din 2003, 10.121 de km, la 9.000 de euro. Al doilea e din 1999, 69.000 de km, 6.000 de euro. Personal mi se par a fi o afacere buna ambele. Vazandu-le, am inceput sa-mi fac calcule cum sa-mi lichidez creditul (din care mai am de platit 3 ani !) ca sa fac altul sa-mi iau si io un agregat din asta. :cheers:

 

Nu am gasit decat vreo doua review-uri pe net, si alea de la americani, care cam strambau din nas, nefiind foarte apropiat de conceptia lor de cuiser. In Europa se pare ca a prins destul de bine. Pe moto.it, de unde am si luat pozele de mai sus, scrie ca modelul e inca in productie. Pe site-ul global de la BMW insa nu apare. Daca m-as scalda putin in bani mi-ar placea foarte mult sa iau unul chiar de nou.

 

Deci - il stiti ? L-ati vazut, ati ocazia sa-l pipaiti ? A mers careva cu un asemenea model ? Cum vi se pare ?

Lista de intrebari ramane deschisa. Bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...