Sari la conținut

Postări Recomandate

ca sa revenim la ale noastre,

va cer un sfat: cand o da un pic caldura vreau sa schimb la RT cauciucurile (pe care deja le am). In cartea tehnica zice sa atentionez persoana care face schimbul asupra existentei senzorilor de presiune. va rog, cei care aveti asa ceva si ati schimbat, imi puteti spune mai exact ce sa-i spun omului care va schimba gumele sa faca sau mai ales sa NU faca?

nici macar nu stiu unde sunt localizati, dar cred ca sunt undeva la baza valvei, pe interiorul jantei...

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Exact! Acolo stau ei si ala de monteaza gumele tre sa fie atent sa nu il rupa cu levierul cand scoate guma veche si cand o pune pe aia noua ;) Nu de alta dar costa ceva banuti senzorii astia... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal .

Nu este nici o problema .........am schimbat spatele si am vazut minunea senzorul este lipit pe centrul jantei s-a gandit bine neamtul ....nu i-l poti atinge decat in mod intentionat .

Vik55.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc amandurora. Stiam ca sunt scumpi si ca oricum se schimba la 5 ani cand moare bateria interna...

 

@Vik55: au trebuit ceva minuni de chei speciale (in afara de cea dinamometrica). Locul unde schimb este service moto si au scule ok, da' intreb...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu frate ...........cred ca a durat cam 20 min cu totul se desface un surub de la toba se slabeste ala de la cot suceste toba spre exterior si gata scuate roata ,da o cheie dinamometrica normala mai problematic a fost sa gasesc un service cu masina de echilibrat pentru mobre eu zic nu te lua dupa cei care spun ca nu este nevoie sa echilibrezi roata caci este echilibrata janta din fabrica pentru 50 de lei nu se merita sa nu o faci totul este sa gasesti masina de echilibrat .

Toate cele bune .

Victor .

 

Exista vreun posesor de R 1200gs fost posesor de R 1200 rt /1100/1150 ...........?intreb pt a-mi face o idee cam care este diferenta de protectie la vant in general [ cap/corp /picioare] stiu poate suna aiurea dar m-am obisnuit cu RT si nu stiu cam cum te protejeaza GS-ul.

Din pacate sau din fericire fimiu a impartasit si el pasiunea asta cu motoarele [aschia nu sare departe] am gasit un GS pe care am sa il aduc prin Aprilie [vant si ploi in general zona Austria/Germania ]si nu stiu la ce sa ma astept de la GS este adevarat are scutul marit de la Wunderlich ........ceva sfaturi ?

Vik55.

 

Cam asta este jucaria .

post-60304-0-78682300-1328301257_thumb.jpg

post-60304-0-92030800-1328301269_thumb.jpg

post-60304-0-68325300-1328301289_thumb.jpg

post-60304-0-90330900-1328301302_thumb.jpg

post-60304-0-91948500-1328301317_thumb.jpg

post-60304-0-55874300-1328301326_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

DoruBMW , lui poti sa-i adresezi un PM cu intrebarea asta, el le-a avut pe ambele.

Oricum, chiar daca nu am calarit decit GS-ul si deloc RT 1200(am avut vechiul model, de 1100) iti pot zice si din spusele unora care le-au avut pe ambele ca diferenta de confort la vant este considerabila.

Una-i una, alta-i alta.

Se poate imbunatati la GS cu niste flapsuri laterale si alt parbriz, dar oricum va fi departe de RT.

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da mersi Luigi ,asta este fimiu nu a vrut sub nici o forma Rt i se pare mai sportiv Gs-ul[varsta frate] acum o sa trebuiasca sa ma chinui eu sa il aduc practic este prima mobra pt el a invatat si a condus un F 650 Gs.

Din pacate sunt obligat de vanzator sa il iau pana la sfarsitul luni Aprilie sa speram ca va fii vremea acceptabila pt un drum de 2100 km .

Toate cele bune .

Vik.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da mersi Luigi ,asta este fimiu nu a vrut sub nici o forma Rt i se pare mai sportiv Gs-ul[varsta frate] acum o sa trebuiasca sa ma chinui eu sa il aduc practic este prima mobra pt el a invatat si a condus un F 650 Gs.

Din pacate sunt obligat de vanzator sa il iau pana la sfarsitul luni Aprilie sa speram ca va fii vremea acceptabila pt un drum de 2100 km .

 

Pai daca tot nu e pt tine, ce mai conteaza asa mult? :) O sa-i placa...

 

Dupa mine protectia e mai mult decat bun simt; eu unul chiar am schimbat parbrizul original cu unul mai mic, desi nu merg deloc incet.

E chestie de gusturi pana la urma...

 

Oricum, la sf de aprilie in mod normal vremea trebuie sa fie suficient de buna, inclusiv in Germania si Austria. (sper ca nu-l aduci tocmai din nordul Germaniei).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tare mult as vrea sa-ti dau dreptate .... tineri in exuberanta lor nu prea iau in calcul protectia oferita de o motocicleta poate asa am facut si noi sau mai bine zis generatia mea care chiar daca ar fi vrut sa se protejeze nu avea cum nu existau integrale nu mai vb de costume .......problemele apar dupa 40 de anisori cand incepi sa simti frigul pe la incheieturi ......de ce sa nu ne bucuram de mersul pe motor si sa ne si protejam daca se poate ,eu chiar am facut motocros in tineretele mele pe la Metalul pe CZ 175 cc si la varsta mea tare as vrea sa vad un tinerel sa se tina dupa la un drum ,nu asa in 200 metri prin oras cu o vitezista este adevarat ma ajuta si RT-ul .

Vik.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Varule, de la paharele de vin ai trecut la altele :rolleyes: , vezi sa nu le-ncurci!

Ca idee, de ce te-ai apucat sa le schimbi?

Comportamentul motorului te-a determinat sau ai masurat acolo si erau diferente?

http://motorworks.co.uk/vlive/Shop/Parts.php?T=5&NU=15&M=45&Ct=BA&SbCt=BA_15_45_BA_40

Am gasit pe motorworks asa ceva, ti se par prea scumpe?

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Vezi ca in manual scrie ca trebuie sa schimbi si patinele de la lantul de distributie, tot la 60.000.

Desi au foarte mica uzura pe ele, aproape deloc!

Ar trebui sa desfac si eu la al meu, desi nu prea imi vine, motorul merge perfect, trage de rupe.

Am un amic, are 90.000 si nu i-a facut nimic, merge ca in prima zi!

Astea cu schimbarile tin mai mult de rigurozitatea nemteasca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, numele meu mic este Friț :rolleyes: numai ca ma costa cam mult.Asta este.Ar trbui sa facem o "banca" de paharele cu ce ne raman si atunci cand are unul nevoie sa le dea la schimb pe ale lui.Deci eu deja pun la dispozitie 1 bucata de 2.95 si 5 de 2.90.Cat despre ghidajul ala de la lantul de distributie nu are nici cel mai mic semn de uzura asa ca ramane acolo inca ...mai vedem la revizia de 90k km .Intrebare : dupa ce reglez jocul mai trebuie sa sincronizez clapetele de acceleratie ca la carburatie sau nu(in manual nu zice nimic de asta!)?

Editat de varugica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu te va lasa inima sa nu duci treaba pana la capat. Sigur!

la atata meserie, se mai pune problema?

 

personal cred ca vor fi diferente asa ca reglajul este benefic, MITTBUSTERS!

Editat de TeDy 'M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Pai sincronizarea nu are nicio legatura cu tachetii.

Fa sincronizarea si ai sa vezi cum mege dupa!

Eu am tras la linie clapetele, (merci Georgica, TNG!) era diferenta pe aparat, toate ceasurile aratau diferit, dar dupa ce le-am reglat..mama/mama..sa vezi cum merge la relanti, sfaraie, nu alta..nu mai tremura, sta fix in ture, iar in mers este un vis :rolleyes:

Vezi sa nu uiti vreun furtunas de la vacuumuri scos, dupa ce-i faci reglajul, eu asa am facut, si mergea turat.

Sa pui niste oje acolo, pe suruburile de reglaj, dupa ce termini treaba, sa nu se desfaca de la vibratii!

La culoare te las pe tine sa alegi.. :grinbandit:

Spor la lucru..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rezolvat problema cheilor, de care spuneam mai devreme. Vânzătorul neamț a fost foarte serios, se pare. A găsit celelalte chei originale și telecomanda, le-a pus într-un colet și mi le-a trimis.

Știe cineva le ce folosește cheița specială cu două piciorușe?

 

Numai bine!

Florin

 

Abia acum am descoperit la ce foloseÂşte acea cheiță.....

 

http://www.ascycles.com/detail.aspx?ID=33528

 

71607674505.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ala e ceva capac aftermarket, din fabrica vine cu dopu original.

 

Pentru posesorii de 1200... Are careva pe acasa o pipa de la fisa de bujie, de rezerva sau stricata? Vreau sa fac un extractor dinala de fise si mi-ar prinde foarte bine o fisa de model, de pe care sa imi iau dimensiunile...

 

k1100lt de dezmembrat are careva? Ma intereseaza linkage-ul de sub cardan, ce lungime are...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu m-am inscris. anul trecut nu am putut merge din motive obiective si ma oftic, mai ales ca am vazut poze din primele 2 editii; pe Angi l-am cunoscut absolut intamplator langa Sibiu, la exact o saptamana dupa ce-mi luasem RT-ul. Ma gandesc ca ne-am putea da cu totii pe undeva misto in zona sambata si sta de spritzuri in rest...

voi ce spuneti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...