dexxter Postat Februarie 3, 2012 Share Postat Februarie 3, 2012 ca sa revenim la ale noastre, va cer un sfat: cand o da un pic caldura vreau sa schimb la RT cauciucurile (pe care deja le am). In cartea tehnica zice sa atentionez persoana care face schimbul asupra existentei senzorilor de presiune. va rog, cei care aveti asa ceva si ati schimbat, imi puteti spune mai exact ce sa-i spun omului care va schimba gumele sa faca sau mai ales sa NU faca? nici macar nu stiu unde sunt localizati, dar cred ca sunt undeva la baza valvei, pe interiorul jantei... Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 3, 2012 Share Postat Februarie 3, 2012 Exact! Acolo stau ei si ala de monteaza gumele tre sa fie atent sa nu il rupa cu levierul cand scoate guma veche si cand o pune pe aia noua Nu de alta dar costa ceva banuti senzorii astia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Februarie 3, 2012 Share Postat Februarie 3, 2012 Sal . Nu este nici o problema .........am schimbat spatele si am vazut minunea senzorul este lipit pe centrul jantei s-a gandit bine neamtul ....nu i-l poti atinge decat in mod intentionat . Vik55. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Februarie 3, 2012 Share Postat Februarie 3, 2012 Multumesc amandurora. Stiam ca sunt scumpi si ca oricum se schimba la 5 ani cand moare bateria interna... @Vik55: au trebuit ceva minuni de chei speciale (in afara de cea dinamometrica). Locul unde schimb este service moto si au scule ok, da' intreb... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Februarie 3, 2012 Share Postat Februarie 3, 2012 Nu frate ...........cred ca a durat cam 20 min cu totul se desface un surub de la toba se slabeste ala de la cot suceste toba spre exterior si gata scuate roata ,da o cheie dinamometrica normala mai problematic a fost sa gasesc un service cu masina de echilibrat pentru mobre eu zic nu te lua dupa cei care spun ca nu este nevoie sa echilibrezi roata caci este echilibrata janta din fabrica pentru 50 de lei nu se merita sa nu o faci totul este sa gasesti masina de echilibrat . Toate cele bune . Victor . Exista vreun posesor de R 1200gs fost posesor de R 1200 rt /1100/1150 ...........?intreb pt a-mi face o idee cam care este diferenta de protectie la vant in general [ cap/corp /picioare] stiu poate suna aiurea dar m-am obisnuit cu RT si nu stiu cam cum te protejeaza GS-ul. Din pacate sau din fericire fimiu a impartasit si el pasiunea asta cu motoarele [aschia nu sare departe] am gasit un GS pe care am sa il aduc prin Aprilie [vant si ploi in general zona Austria/Germania ]si nu stiu la ce sa ma astept de la GS este adevarat are scutul marit de la Wunderlich ........ceva sfaturi ? Vik55. Cam asta este jucaria . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 3, 2012 Admin Share Postat Februarie 3, 2012 (editat) DoruBMW , lui poti sa-i adresezi un PM cu intrebarea asta, el le-a avut pe ambele. Oricum, chiar daca nu am calarit decit GS-ul si deloc RT 1200(am avut vechiul model, de 1100) iti pot zice si din spusele unora care le-au avut pe ambele ca diferenta de confort la vant este considerabila. Una-i una, alta-i alta. Se poate imbunatati la GS cu niste flapsuri laterale si alt parbriz, dar oricum va fi departe de RT. Editat Februarie 3, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Februarie 3, 2012 Share Postat Februarie 3, 2012 Astazi m-am apucat de reglat jocul la supape. Ma poate ajuta cineva (la schimb+diferenta+multa bere)cu 5 paharele de 2,85si unul de 2,80? Sau ceva idei mai ieftine? (mai ieftine de 78ron/buc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 4, 2012 Admin Share Postat Februarie 4, 2012 Pai ce joc sa reglezi? Supapele sunt hidraulice.. Poate vrei sa masori jocul doar.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Februarie 4, 2012 Share Postat Februarie 4, 2012 Da mersi Luigi ,asta este fimiu nu a vrut sub nici o forma Rt i se pare mai sportiv Gs-ul[varsta frate] acum o sa trebuiasca sa ma chinui eu sa il aduc practic este prima mobra pt el a invatat si a condus un F 650 Gs. Din pacate sunt obligat de vanzator sa il iau pana la sfarsitul luni Aprilie sa speram ca va fii vremea acceptabila pt un drum de 2100 km . Toate cele bune . Vik. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Februarie 4, 2012 Share Postat Februarie 4, 2012 As vrea eu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Februarie 4, 2012 Share Postat Februarie 4, 2012 Da mersi Luigi ,asta este fimiu nu a vrut sub nici o forma Rt i se pare mai sportiv Gs-ul[varsta frate] acum o sa trebuiasca sa ma chinui eu sa il aduc practic este prima mobra pt el a invatat si a condus un F 650 Gs. Din pacate sunt obligat de vanzator sa il iau pana la sfarsitul luni Aprilie sa speram ca va fii vremea acceptabila pt un drum de 2100 km . Pai daca tot nu e pt tine, ce mai conteaza asa mult? O sa-i placa... Dupa mine protectia e mai mult decat bun simt; eu unul chiar am schimbat parbrizul original cu unul mai mic, desi nu merg deloc incet. E chestie de gusturi pana la urma... Oricum, la sf de aprilie in mod normal vremea trebuie sa fie suficient de buna, inclusiv in Germania si Austria. (sper ca nu-l aduci tocmai din nordul Germaniei). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Februarie 4, 2012 Share Postat Februarie 4, 2012 Tare mult as vrea sa-ti dau dreptate .... tineri in exuberanta lor nu prea iau in calcul protectia oferita de o motocicleta poate asa am facut si noi sau mai bine zis generatia mea care chiar daca ar fi vrut sa se protejeze nu avea cum nu existau integrale nu mai vb de costume .......problemele apar dupa 40 de anisori cand incepi sa simti frigul pe la incheieturi ......de ce sa nu ne bucuram de mersul pe motor si sa ne si protejam daca se poate ,eu chiar am facut motocros in tineretele mele pe la Metalul pe CZ 175 cc si la varsta mea tare as vrea sa vad un tinerel sa se tina dupa la un drum ,nu asa in 200 metri prin oras cu o vitezista este adevarat ma ajuta si RT-ul . Vik. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Februarie 4, 2012 Share Postat Februarie 4, 2012 (editat) Cel de 2.80 l-am gasit pe ebay.Mai am nevoie de 5 bucati de 2.85.Nu stiti pe nimeni care are asa ceva?Codul este 11327666049 Editat Februarie 4, 2012 de varugica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 5, 2012 Admin Share Postat Februarie 5, 2012 (editat) Varule, de la paharele de vin ai trecut la altele , vezi sa nu le-ncurci! Ca idee, de ce te-ai apucat sa le schimbi? Comportamentul motorului te-a determinat sau ai masurat acolo si erau diferente? http://motorworks.co.uk/vlive/Shop/Parts.php?T=5&NU=15&M=45&Ct=BA&SbCt=BA_15_45_BA_40 Am gasit pe motorworks asa ceva, ti se par prea scumpe? Editat Februarie 5, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 Ma intereseaza tot ce e pahar mai ales daca se pot combina .Motorul mergea perfect. Asa scrie cartea sa faci revizia la 60k km.La pretul ala le iau de aici.Se pare ca trebuie sa le comand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 5, 2012 Admin Share Postat Februarie 5, 2012 Vezi ca in manual scrie ca trebuie sa schimbi si patinele de la lantul de distributie, tot la 60.000. Desi au foarte mica uzura pe ele, aproape deloc! Ar trebui sa desfac si eu la al meu, desi nu prea imi vine, motorul merge perfect, trage de rupe. Am un amic, are 90.000 si nu i-a facut nimic, merge ca in prima zi! Astea cu schimbarile tin mai mult de rigurozitatea nemteasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 (editat) Da, numele meu mic este Friț numai ca ma costa cam mult.Asta este.Ar trbui sa facem o "banca" de paharele cu ce ne raman si atunci cand are unul nevoie sa le dea la schimb pe ale lui.Deci eu deja pun la dispozitie 1 bucata de 2.95 si 5 de 2.90.Cat despre ghidajul ala de la lantul de distributie nu are nici cel mai mic semn de uzura asa ca ramane acolo inca ...mai vedem la revizia de 90k km .Intrebare : dupa ce reglez jocul mai trebuie sa sincronizez clapetele de acceleratie ca la carburatie sau nu(in manual nu zice nimic de asta!)? Editat Februarie 5, 2012 de varugica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 (editat) nu te va lasa inima sa nu duci treaba pana la capat. Sigur! la atata meserie, se mai pune problema? personal cred ca vor fi diferente asa ca reglajul este benefic, MITTBUSTERS! Editat Februarie 5, 2012 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 5, 2012 Admin Share Postat Februarie 5, 2012 (editat) Pai sincronizarea nu are nicio legatura cu tachetii. Fa sincronizarea si ai sa vezi cum mege dupa! Eu am tras la linie clapetele, (merci Georgica, TNG!) era diferenta pe aparat, toate ceasurile aratau diferit, dar dupa ce le-am reglat..mama/mama..sa vezi cum merge la relanti, sfaraie, nu alta..nu mai tremura, sta fix in ture, iar in mers este un vis Vezi sa nu uiti vreun furtunas de la vacuumuri scos, dupa ce-i faci reglajul, eu asa am facut, si mergea turat. Sa pui niste oje acolo, pe suruburile de reglaj, dupa ce termini treaba, sa nu se desfaca de la vibratii! La culoare te las pe tine sa alegi.. Spor la lucru.. Editat Februarie 5, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
proffroad Postat Februarie 6, 2012 Share Postat Februarie 6, 2012 Am rezolvat problema cheilor, de care spuneam mai devreme. Vânzătorul neamț a fost foarte serios, se pare. A găsit celelalte chei originale și telecomanda, le-a pus într-un colet și mi le-a trimis. Știe cineva le ce folosește cheița specială cu două piciorușe? Numai bine! Florin Abia acum am descoperit la ce foloseÂşte acea cheiță..... http://www.ascycles.com/detail.aspx?ID=33528 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 6, 2012 Share Postat Februarie 6, 2012 Ala e ceva capac aftermarket, din fabrica vine cu dopu original. Pentru posesorii de 1200... Are careva pe acasa o pipa de la fisa de bujie, de rezerva sau stricata? Vreau sa fac un extractor dinala de fise si mi-ar prinde foarte bine o fisa de model, de pe care sa imi iau dimensiunile... k1100lt de dezmembrat are careva? Ma intereseaza linkage-ul de sub cardan, ce lungime are... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Februarie 7, 2012 Share Postat Februarie 7, 2012 Daca e ca la k1200 fisa iti pot trimite eu una Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 7, 2012 Share Postat Februarie 7, 2012 Am convenit ca nu ajuta... Altcineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Februarie 14, 2012 Share Postat Februarie 14, 2012 BMW Camp 3 - http://bmw-camp.myforum.ro/bmw-camp-3-iulie-2012-vt5.html?sid=86845fc97ee38c8b4047a13f876073f3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Februarie 14, 2012 Share Postat Februarie 14, 2012 eu m-am inscris. anul trecut nu am putut merge din motive obiective si ma oftic, mai ales ca am vazut poze din primele 2 editii; pe Angi l-am cunoscut absolut intamplator langa Sibiu, la exact o saptamana dupa ce-mi luasem RT-ul. Ma gandesc ca ne-am putea da cu totii pe undeva misto in zona sambata si sta de spritzuri in rest... voi ce spuneti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.