Sari la conținut

Postări Recomandate

Da mersi Luigi ,asta este fimiu nu a vrut sub nici o forma Rt i se pare mai sportiv Gs-ul[varsta frate] acum o sa trebuiasca sa ma chinui eu sa il aduc practic este prima mobra pt el a invatat si a condus un F 650 Gs.

Din pacate sunt obligat de vanzator sa il iau pana la sfarsitul luni Aprilie sa speram ca va fii vremea acceptabila pt un drum de 2100 km .

 

Pai daca tot nu e pt tine, ce mai conteaza asa mult? :) O sa-i placa...

 

Dupa mine protectia e mai mult decat bun simt; eu unul chiar am schimbat parbrizul original cu unul mai mic, desi nu merg deloc incet.

E chestie de gusturi pana la urma...

 

Oricum, la sf de aprilie in mod normal vremea trebuie sa fie suficient de buna, inclusiv in Germania si Austria. (sper ca nu-l aduci tocmai din nordul Germaniei).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tare mult as vrea sa-ti dau dreptate .... tineri in exuberanta lor nu prea iau in calcul protectia oferita de o motocicleta poate asa am facut si noi sau mai bine zis generatia mea care chiar daca ar fi vrut sa se protejeze nu avea cum nu existau integrale nu mai vb de costume .......problemele apar dupa 40 de anisori cand incepi sa simti frigul pe la incheieturi ......de ce sa nu ne bucuram de mersul pe motor si sa ne si protejam daca se poate ,eu chiar am facut motocros in tineretele mele pe la Metalul pe CZ 175 cc si la varsta mea tare as vrea sa vad un tinerel sa se tina dupa la un drum ,nu asa in 200 metri prin oras cu o vitezista este adevarat ma ajuta si RT-ul .

Vik.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Varule, de la paharele de vin ai trecut la altele :rolleyes: , vezi sa nu le-ncurci!

Ca idee, de ce te-ai apucat sa le schimbi?

Comportamentul motorului te-a determinat sau ai masurat acolo si erau diferente?

http://motorworks.co.uk/vlive/Shop/Parts.php?T=5&NU=15&M=45&Ct=BA&SbCt=BA_15_45_BA_40

Am gasit pe motorworks asa ceva, ti se par prea scumpe?

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Vezi ca in manual scrie ca trebuie sa schimbi si patinele de la lantul de distributie, tot la 60.000.

Desi au foarte mica uzura pe ele, aproape deloc!

Ar trebui sa desfac si eu la al meu, desi nu prea imi vine, motorul merge perfect, trage de rupe.

Am un amic, are 90.000 si nu i-a facut nimic, merge ca in prima zi!

Astea cu schimbarile tin mai mult de rigurozitatea nemteasca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, numele meu mic este Friț :rolleyes: numai ca ma costa cam mult.Asta este.Ar trbui sa facem o "banca" de paharele cu ce ne raman si atunci cand are unul nevoie sa le dea la schimb pe ale lui.Deci eu deja pun la dispozitie 1 bucata de 2.95 si 5 de 2.90.Cat despre ghidajul ala de la lantul de distributie nu are nici cel mai mic semn de uzura asa ca ramane acolo inca ...mai vedem la revizia de 90k km .Intrebare : dupa ce reglez jocul mai trebuie sa sincronizez clapetele de acceleratie ca la carburatie sau nu(in manual nu zice nimic de asta!)?

Editat de varugica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu te va lasa inima sa nu duci treaba pana la capat. Sigur!

la atata meserie, se mai pune problema?

 

personal cred ca vor fi diferente asa ca reglajul este benefic, MITTBUSTERS!

Editat de TeDy 'M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Pai sincronizarea nu are nicio legatura cu tachetii.

Fa sincronizarea si ai sa vezi cum mege dupa!

Eu am tras la linie clapetele, (merci Georgica, TNG!) era diferenta pe aparat, toate ceasurile aratau diferit, dar dupa ce le-am reglat..mama/mama..sa vezi cum merge la relanti, sfaraie, nu alta..nu mai tremura, sta fix in ture, iar in mers este un vis :rolleyes:

Vezi sa nu uiti vreun furtunas de la vacuumuri scos, dupa ce-i faci reglajul, eu asa am facut, si mergea turat.

Sa pui niste oje acolo, pe suruburile de reglaj, dupa ce termini treaba, sa nu se desfaca de la vibratii!

La culoare te las pe tine sa alegi.. :grinbandit:

Spor la lucru..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rezolvat problema cheilor, de care spuneam mai devreme. Vânzătorul neamț a fost foarte serios, se pare. A găsit celelalte chei originale și telecomanda, le-a pus într-un colet și mi le-a trimis.

Știe cineva le ce folosește cheița specială cu două piciorușe?

 

Numai bine!

Florin

 

Abia acum am descoperit la ce foloseÂşte acea cheiță.....

 

http://www.ascycles.com/detail.aspx?ID=33528

 

71607674505.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ala e ceva capac aftermarket, din fabrica vine cu dopu original.

 

Pentru posesorii de 1200... Are careva pe acasa o pipa de la fisa de bujie, de rezerva sau stricata? Vreau sa fac un extractor dinala de fise si mi-ar prinde foarte bine o fisa de model, de pe care sa imi iau dimensiunile...

 

k1100lt de dezmembrat are careva? Ma intereseaza linkage-ul de sub cardan, ce lungime are...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu m-am inscris. anul trecut nu am putut merge din motive obiective si ma oftic, mai ales ca am vazut poze din primele 2 editii; pe Angi l-am cunoscut absolut intamplator langa Sibiu, la exact o saptamana dupa ce-mi luasem RT-ul. Ma gandesc ca ne-am putea da cu totii pe undeva misto in zona sambata si sta de spritzuri in rest...

voi ce spuneti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la sosea pana la pensiune sunt vreo 4-5km de drum fara asfalt, dar este pietruit si se poate ajunge fara probleme. Cei cu motoare de strada trebuie sa mearga mai incet si cu mai multa atentie. Daca au reusit altii sa ajunga fara probleme cu motoare de viteza, cred ca se poate ajunge si cu RT-ul sau altele.

 

Drumul de acces arata asa:

 

post-3463-0-47703200-1329295565_thumb.jpg post-3463-0-98188600-1329295615_thumb.jpg post-3463-0-18386600-1329295663_thumb.jpg

Editat de zigzag
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma tem ca drumu pana aproape de acolo nu e de-a te da cu mobre gen RT, cu pasager si bagaje. Dar asa incetut incetut, merge...

 

De la Huedin e un fel de "bumpy ride" a carui dificultate creste treptat :laugh:

E o locatie buna pentru o intalnire de GS'uri, dar pentru restu mai putin(mai ales daca ploua).

Editat de Schumy CJ
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Angi, de ce nu incerci sa gasesti alta locatie, accesibila pentru toate tipurile de motoare, cu acces asfaltat?

Ceva in genul Zetea, de anul trecut?

Ca tot a venit vorba, de ce nu se tine tot la Zetea?

Mie mi-a placut locatia, drumul ok.

Are dreptate colegul de mai sus, daca da cu ploaie nu este prea placut.

Eu cu vaca mea in niciun caz nu pot merge pe acolo.

Pacat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici pe mine unul nu ma incanta locatia, poate nu asa mult drumul pana acolo, cat capacitatea de cazare la pensiune. Puse cap la cap, parca ar fi 16 locuri in cabana, sau pe acolo. Cum mare parte din lume prefera cabana in detrimentul cortului (printre care si eu), nu avem alte sanse decat sa gasim cazare la pensiuni din apropiere.

 

Oricum, locatia este batuta in cuie, lumea si-a facut deja rezervare, asta e. Ne-om duce acolo, mai incetisor asa, si ne-om simte bine ca si anu trecut ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca este o varianta sa mergem 2 ani la rand in aceasi locatie (nu te supara Luigi)..! iar ca locatie ar fi bine sa fie accesibila tuturor care vor sa participe la intalnire ,ma refer la ;distanta ,starea drumului. Parerea mea...

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa va reamintesc ca intalnirea se numeste BMW Camp si a plecat de la ideea asta:

Ideea fiind natura, cort, prieteni si motociclete BMW.

Apusenii sunt frumosi, si asta e ideea de anul asta.

Nemultumiri vor exista intotdeauna. Chiar si anul trecut cand a fost asfalt pana-n batatura, loc frumos pentru corturi si cazarea ok, tot au existat nemultumiti. Deci, orice s-ar face, sunt constient ca intotdeauna va exista cineva care sa nu fie pe deplin multumit.

Asa ca, eu m-am impacat deja cu ideea ca cine doreste sa vina, sunt sigur ca va veni, indiferent de micile neajunsuri.

 

Va salut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa va reamintesc ca intalnirea se numeste BMW Camp si a plecat de la ideea asta:

Ideea fiind natura, cort, prieteni si motociclete BMW.

Apusenii sunt frumosi, si asta e ideea de anul asta.

Nemultumiri vor exista intotdeauna. Chiar si anul trecut cand a fost asfalt pana-n batatura, loc frumos pentru corturi si cazarea ok, tot au existat nemultumiti. Deci, orice s-ar face, sunt constient ca intotdeauna va exista cineva care sa nu fie pe deplin multumit.

Asa ca, eu m-am impacat deja cu ideea ca cine doreste sa vina, sunt sigur ca va veni, indiferent de micile neajunsuri.

 

Va salut.

 

Cata dreptate ai...astea cum ca nu poate vre-un tip de motor pe acolo e ca si cautatul unui nod in papura.

Nu e draq chiar asa rau...doar putina vointa trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor si bine v-am gasit.

Pentru ca i-am promis lui Angi ca il voi ajuta la organizare, voi interveni cu niste amanunte legate de locatie, drumul de acces, trasee etc.

Anul trecut fiind inca posesor de Honda Transalp, am fost unul dintre oamenii care a participat la organizarea Intrunirii Honda Transalp Romania, care a avut loc la aceeasi pensiune Susman despre care vorbim acum.

 

http://www.pensiuneasusman.home.ro/ro/index.htm

 

Treaba sta cam asa:

Loc de campare ar fi destul pentru 80-100 de corturi, iar daca mai este nevoie, ne mai putem "extinde" si in apropiere. Este destul de plan, deci nu vor fi probleme cu dormitul in corturi. Pe o latura a locului de campare trece un parau destul de sanatos, deci nici cu apa de spalat nu sunt probleme.

Loc de foc de tabara iarasi exista, deci cei care vor o prajeala, o pot face linistiti.

Cabana are cca 25 de locuri de dormit, iar daca mai este nevoie mai exista inca una cu 7 locuri; in continuare, daca se vor ocupa si acestea, se va mai vorbi cu pensiunile din apropiere (50-100 metri) si se pot suplimenta locurile.

Conditiile la pensiune sunt super-decente, este curat si ingrijit totul. La parter exista o sala de mese de cca 40 locuri, cine vrea sa-si gateasca o poate face in bucataria pusa la dispozitie. Afara exista o terasa, cu foisor si loc de facut gratare. Gratare se pot face si in locul unde va fi focul de tabara, ustensilele ni le pun ei la dispozitie.

 

Dormitul la cort 10 ron/ noapte/ cort. Iar in banii acestia a promis urmatoarele:

-toalete "ecologice" afara, adica d'alea din lemn;

-va monta dusuri tip "butoi" in apropierea corturilor

-va asigura lemnele de foc pentru intreaga intrunire, inclusiv pentru focul de tabara;

-va asigura cosuri de gunoi si va transporta gunoiul dupa plecarea noastra.

 

Cabana are curent electric pe generatoare, insa proprietarul spune ca nu sunt probleme. Exista si centrala termica, iar daca va fi rece se va porni caldura. Putem aduce scule de muzica, video-proiectoare si ce mai vrea muschii nostri. De incarcatoare de telefoane mobile nu aveti nevoie, caci NU ESTE SEMNAL nici la Orange, nici la Vodafone, nici la Cosmote. Doar la Zapp este ceva, insa extrem de slab.

 

Alte detalii tehnice:

Distanta fata de Cluj: 80 km, din care ultimii 4,5 km forestier, in rest asfalt.

Magazine: in Huedin, inainte cu 30 km de Rachitele. Ar mai fi ceva magazine in sat, dar preturi ceva mai mari.

Benzinarii: tot in Huedin (Petrom si Lukoil).

 

Anul trecut preturile la mancare au fost urmatoarele:

-micul dejun: 10 lei;

-pranz: ciorba - 10 lei (cu paine, smantana si ardei iute incluse); iar felul doi, adica ceva friptura de porc, pui sau mititei cu garnitura si salata - 15 lei;

-printre astea doamna ne mai facea clatite, placinte, branzoici;

-cel mai important: BEREA a fost 3 lei (bere CIUC).

Voi incerca si anul acesta sa negociez preturile la un nivel decent, insa nu cred sa sara de ce a fost anul trecut.

Ultimii 4,5 km de forestier chiar nu trebuie sa sperie pe nimeni. Este un drum foarte bun de pamant, pe care de altfel se perinda in fiecare zi multe masini, cascada Valul Miresei fiind la 1 km mai sus de cabana. Chiar se poate face usurel cu orice tip de motor, anul trecut avand la Intrunire si vitezane si choopere. Atasez si o fotagrafie a drumului.

 

Cam atat deocamdata. Voi reveni cu caile de acces spre Rachitele (deocamdata atasez o harta, locul fiind punctul portocaliu), cu fotografii ale drumului spre pensiune si cu obiective de vizitat si trasee posibile in zona. Insa credeti-ma pe cuvant: AVETI CE VEDEA!

 

V-am tzucat!

post-46781-0-24816000-1329494236_thumb.jpg

post-46781-0-50685000-1329494260_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...