Dan Cata Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 PS.Nenea Dan, ce nr de ordine am? S-o topit zapada pe la tine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Aprilie 11, 2012 Share Postat Aprilie 11, 2012 (editat) da, asfalt pe alocuri ud, frig de -3C, pt cine doreste Paste in Bucovina atentie la "oua": Se crapa ca si pietrele! Raman pasul Mestecanis,Tihuta,Colibita cu frigul de pe acolo... Dane, speram ca weekend 27-29.04(daca se poate la tine) sa fie acceptabil. Editat Aprilie 11, 2012 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Aprilie 11, 2012 Share Postat Aprilie 11, 2012 (editat) Salutare frati bavarezi, pentru ca am promis cu cateva pagini in urma ca postez rezultatul crash barurilor facute local, iata-l mai jos. Scuze pt intarziere, am fost eu putoare! Ultima poza este partea de sub motocicleta, un soi de scut, la care cred ca am sa adaug si niscai tabla... Editat Aprilie 11, 2012 de dexxter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 11, 2012 Share Postat Aprilie 11, 2012 Arata bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Aprilie 11, 2012 Share Postat Aprilie 11, 2012 1. In Bucuresti sau pe aproape are cineva posibilitatea sa reseteze alerta de service pentru F658GS ? 2. Stiti pe careva care lucreaza cu plexiglas sau ceva degenu? De cand mi-am inaltat saua, a inceput sa fie cam zgomot si sa ma bata vantu in ochi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 De ce nu meri la AB? Daca nu, vii la BMW camp si ti-o rezolv eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 (editat) La Bavaria trebuie sa imi faca revizia la ei ca sa reseteze(mi-am facut-o singur). O sa ii mai intreb daca nu se poate face si separat. Editat Aprilie 12, 2012 de NaeL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 Pai pot, costa cam 70 de lei din ce imi aduc eu aminte. Insa daca nu te deranjeaza pana la BMW camp, si daca vii, o pot eu face Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 PASTE FERICIT TUTUROR ...! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Aprilie 15, 2012 Share Postat Aprilie 15, 2012 Salutare frati bavarezi, pentru ca am promis cu cateva pagini in urma ca postez rezultatul crash barurilor facute local, iata-l mai jos. Scuze pt intarziere, am fost eu putoare! Ultima poza este partea de sub motocicleta, un soi de scut, la care cred ca am sa adaug si niscai tabla... Ti au iesit bine. Nu ne faci si noua la RT uri? eu vreau din alea ca la politie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 Salutare, cine poate sa-mi spuna unde se afla panoul cu sigurante la k 1100? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 (editat) Ti au iesit bine. Nu ne faci si noua la RT uri? eu vreau din alea ca la politie Hristos a inviat, frati bavarezi! In primul rand nu eu le-am facut; le-au facut baietii de la un service din Iasi si nu le-a iesit din prima, datorita faptului ca cilindrii de la boxer nu-s la 180 de grade si eu nu le-am atras atentia in mod explicit; tu vad ca ai 1100 si mai cred ca trebuie masurat/customizat pt modelul tau. Daca vrei, te pun in legatura cu ei, sunt 3 baieti de nota 10 care lucreaza acolo. Materialul folosit e teava de gaz Mai poti vorbi cu cei de la heavyduties din cluj, initial discutasem cu ei, dar mi-a fost lene sa merg pana acolo; mai facusera la 1100/1150 GS, dar niciodata la RT, deci nu aveau modelul. Ca si costuri, si la cei din cluj si la cei de aici te va costa (probabil) jumatate sau un pic mai mult decat cele originale de la Wunderlich (care intre noi fie vorba, nu au si partea din spate). Salutare, cine poate sa-mi spuna unde se afla panoul cu sigurante la k 1100? Multumesc. Salut, nu am cautat din lipsa de timp, dar sigur o sa-ti fie de ajutor pdf-ul atasat. Draci, nu se ataseaza. Incerc sa ti-l trimit pe pm. Nici pe PM nu merge, ia cu link: http://www.rbracing-rsr.com/downloads/K1100LT_RS_Repair.pdf Editat Aprilie 16, 2012 de dexxter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 Multumesc, buba e ca nu ma lasa sa deschid/vad pagina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 da-mmi o adresa de mail si-ti dau acolo pdf ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 Ai Pm, multumesc. In alta ordine de idei, duminica am adus K-ul acasa, desi initial eram hotarat sa merg pe drum national( datorita peisajului), ploaia m-a determinat sa aleg autostrada. Am facut cei 320 km in aproximativ 3 ore si jumatate cu tot cu pauza de benzina. Pe ploaie, la 150kmh parca sta pe loc, e in elementul ei. E o mobra de touring exceptionala, sa vedem cum ne impacam si la celelalte capitole. Cred ca una din investitii, va fi un parbriz mai mare, aftermarket. Sper sa existe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 Vad ca are cardan ca la 1100/1150. Are joc la roata spate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 (editat) Am de vanzare o aripa spate aftermarket din fibra de sticla pentru modelele cu cardan cu etrierul de frana sus (k1200rs gt, R---rt etc), la mine nu mai merge decand am pus janta de 5,5 si cauciucul de 180 imi freaca pe dunga cauciucului .Pretul este de 250 lei cu toate piesele pentru montaj incluse. Editat Aprilie 17, 2012 de varugica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 Vad ca are cardan ca la 1100/1150. Are joc la roata spate? Nu are joc. Arata f bine si merge exact asa cum arata. Daca nu ai vedea km din bord, ai putea sa juri ca are exact valoarea ceruta pe piata noasta, intre 25 si 35000 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 Cred ca una din investitii, va fi un parbriz mai mare, aftermarket. Sper sa existe Eu am avut R1100RS (super motocicleta!) si am reusit sa-i gasesc parbriz mai mare de la MRA; norocul meu a fost ca am putut sa-l returnez dupa cateva zile In orice pozitie il reglam, turbulentele erau evidente; cu cel original, nu aveam deloc. In plus, nu mai puteam merge cu casca deschisa, ma rupea la ochi. Basca, probleme la dezaburirea vizierei. Asadar, mai ales daca nu esti fan autostrazi, parerea mea este ca nu merita sa-ti bati capul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 17, 2012 Admin Share Postat Aprilie 17, 2012 (editat) Sfat:cauta sa-l tii cit mai putin pe cricul lateral in cazul unei stationari mai lungi, are motorul culcat si daca il tii aplecat uleiul poate sa se scurga printre segmenti in camera de ardere si sa-ti dea cu fum la pornire. Legat de parbriz, poti gasi aftermarket: http://www.aeroflowscreens.com/K1001100RS_AeroFairing.htm http://www.parabellum.com/ nu am cautat dar in mod sigur gasesti si in Europa. Pentru cine apreciaza confortul, un parbriz marit merita toti banii.. Editat Aprilie 17, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 Multimesc pt sfaturi, eu oricum il tin numai pe cricul central. Pe cricul lateral il las doar in pauzele scurte.Obisnuinta, mereu mi-a fost teama sa nu cada peste cineva dornic de "poze" si sa ma aleg cu probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 Daca stii cum arata, fa un desen, apoi cauta unul care face balustrade din inox, duci motorul la el, vedeti unde sint pnctele de prindere si iti face unul, te costa la sfert. Vezi ca se prinde cu silent-blocuri de sasiu. Eu am vrut sa fac pentru k 1100 lt, dar pentru ca am dus-o la reparat am anulat comanda, le scoteam la 300 lei setul, succes. Am facut protectiile, nu au costat 300 lei ci 150 lei ambele, din teava si apoi vopsite, azi le montez si o sa fac poza cu ele montate, cred ca au iesit foarte bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 intr-adevar arata f bine. asteptam poze cu ele montate. n-ar fi fost mai bine sa folosesti o teava mai groasa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 intr-adevar arata f bine. asteptam poze cu ele montate. n-ar fi fost mai bine sa folosesti o teava mai groasa? Teava este de 3/4" si 1/2" de instalatii. Si cele originale sint la fel, am avut unul ca model dar alta forma si nu se potrivea la mine. Pina la urma rolul lor este sa protejeza carena daca o scapi de pe loc ca in mers nu mai conteaza nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 Mi-am facut o schimbare la RT pe care v-o recomand si voua - am polishat parbrizul si l-am infoliat. Arata mult mai bine acum, dupa parerea mea, parca are o continuitate cu seile negre Nici nu o costat asa mult, 30 ron polishul si inca 45 ron infoliatul. Chiar arata mai bine acum mobra si investitia nu o fost asa de mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.