Gixu. Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 Salutare, cine poate sa-mi spuna unde se afla panoul cu sigurante la k 1100? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 (editat) Ti au iesit bine. Nu ne faci si noua la RT uri? eu vreau din alea ca la politie Hristos a inviat, frati bavarezi! In primul rand nu eu le-am facut; le-au facut baietii de la un service din Iasi si nu le-a iesit din prima, datorita faptului ca cilindrii de la boxer nu-s la 180 de grade si eu nu le-am atras atentia in mod explicit; tu vad ca ai 1100 si mai cred ca trebuie masurat/customizat pt modelul tau. Daca vrei, te pun in legatura cu ei, sunt 3 baieti de nota 10 care lucreaza acolo. Materialul folosit e teava de gaz Mai poti vorbi cu cei de la heavyduties din cluj, initial discutasem cu ei, dar mi-a fost lene sa merg pana acolo; mai facusera la 1100/1150 GS, dar niciodata la RT, deci nu aveau modelul. Ca si costuri, si la cei din cluj si la cei de aici te va costa (probabil) jumatate sau un pic mai mult decat cele originale de la Wunderlich (care intre noi fie vorba, nu au si partea din spate). Salutare, cine poate sa-mi spuna unde se afla panoul cu sigurante la k 1100? Multumesc. Salut, nu am cautat din lipsa de timp, dar sigur o sa-ti fie de ajutor pdf-ul atasat. Draci, nu se ataseaza. Incerc sa ti-l trimit pe pm. Nici pe PM nu merge, ia cu link: http://www.rbracing-rsr.com/downloads/K1100LT_RS_Repair.pdf Editat Aprilie 16, 2012 de dexxter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 Multumesc, buba e ca nu ma lasa sa deschid/vad pagina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 da-mmi o adresa de mail si-ti dau acolo pdf ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 Ai Pm, multumesc. In alta ordine de idei, duminica am adus K-ul acasa, desi initial eram hotarat sa merg pe drum national( datorita peisajului), ploaia m-a determinat sa aleg autostrada. Am facut cei 320 km in aproximativ 3 ore si jumatate cu tot cu pauza de benzina. Pe ploaie, la 150kmh parca sta pe loc, e in elementul ei. E o mobra de touring exceptionala, sa vedem cum ne impacam si la celelalte capitole. Cred ca una din investitii, va fi un parbriz mai mare, aftermarket. Sper sa existe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 Vad ca are cardan ca la 1100/1150. Are joc la roata spate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 (editat) Am de vanzare o aripa spate aftermarket din fibra de sticla pentru modelele cu cardan cu etrierul de frana sus (k1200rs gt, R---rt etc), la mine nu mai merge decand am pus janta de 5,5 si cauciucul de 180 imi freaca pe dunga cauciucului .Pretul este de 250 lei cu toate piesele pentru montaj incluse. Editat Aprilie 17, 2012 de varugica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 Vad ca are cardan ca la 1100/1150. Are joc la roata spate? Nu are joc. Arata f bine si merge exact asa cum arata. Daca nu ai vedea km din bord, ai putea sa juri ca are exact valoarea ceruta pe piata noasta, intre 25 si 35000 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 Cred ca una din investitii, va fi un parbriz mai mare, aftermarket. Sper sa existe Eu am avut R1100RS (super motocicleta!) si am reusit sa-i gasesc parbriz mai mare de la MRA; norocul meu a fost ca am putut sa-l returnez dupa cateva zile In orice pozitie il reglam, turbulentele erau evidente; cu cel original, nu aveam deloc. In plus, nu mai puteam merge cu casca deschisa, ma rupea la ochi. Basca, probleme la dezaburirea vizierei. Asadar, mai ales daca nu esti fan autostrazi, parerea mea este ca nu merita sa-ti bati capul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 17, 2012 Admin Share Postat Aprilie 17, 2012 (editat) Sfat:cauta sa-l tii cit mai putin pe cricul lateral in cazul unei stationari mai lungi, are motorul culcat si daca il tii aplecat uleiul poate sa se scurga printre segmenti in camera de ardere si sa-ti dea cu fum la pornire. Legat de parbriz, poti gasi aftermarket: http://www.aeroflowscreens.com/K1001100RS_AeroFairing.htm http://www.parabellum.com/ nu am cautat dar in mod sigur gasesti si in Europa. Pentru cine apreciaza confortul, un parbriz marit merita toti banii.. Editat Aprilie 17, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 Multimesc pt sfaturi, eu oricum il tin numai pe cricul central. Pe cricul lateral il las doar in pauzele scurte.Obisnuinta, mereu mi-a fost teama sa nu cada peste cineva dornic de "poze" si sa ma aleg cu probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 Daca stii cum arata, fa un desen, apoi cauta unul care face balustrade din inox, duci motorul la el, vedeti unde sint pnctele de prindere si iti face unul, te costa la sfert. Vezi ca se prinde cu silent-blocuri de sasiu. Eu am vrut sa fac pentru k 1100 lt, dar pentru ca am dus-o la reparat am anulat comanda, le scoteam la 300 lei setul, succes. Am facut protectiile, nu au costat 300 lei ci 150 lei ambele, din teava si apoi vopsite, azi le montez si o sa fac poza cu ele montate, cred ca au iesit foarte bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 intr-adevar arata f bine. asteptam poze cu ele montate. n-ar fi fost mai bine sa folosesti o teava mai groasa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 intr-adevar arata f bine. asteptam poze cu ele montate. n-ar fi fost mai bine sa folosesti o teava mai groasa? Teava este de 3/4" si 1/2" de instalatii. Si cele originale sint la fel, am avut unul ca model dar alta forma si nu se potrivea la mine. Pina la urma rolul lor este sa protejeza carena daca o scapi de pe loc ca in mers nu mai conteaza nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 Mi-am facut o schimbare la RT pe care v-o recomand si voua - am polishat parbrizul si l-am infoliat. Arata mult mai bine acum, dupa parerea mea, parca are o continuitate cu seile negre Nici nu o costat asa mult, 30 ron polishul si inca 45 ron infoliatul. Chiar arata mai bine acum mobra si investitia nu o fost asa de mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 Sa ne spui cum se vede noaptea prin el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 20, 2012 Share Postat Aprilie 20, 2012 Nu imi fac problema asta ca oricum vad peste el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu75_ro Postat Aprilie 20, 2012 Share Postat Aprilie 20, 2012 Salut Dane, Arata foarte bine !!! E o idee buna...pe care cred c-o preiau si eu! Te felicit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 20, 2012 Admin Share Postat Aprilie 20, 2012 Parbrizele astea originale de BMW(poate si la altele)au pe fata si pe dos un fel de folie/lac protector antizgariere, care in timp se exfoliaza si lasa un fel de pete acolo unde s-a dus. Singura varianta este sa iei la smirghel cam tot lacul ala, o munca de sisif si pe urma polish. Tu cum ai facut Dane? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 20, 2012 Share Postat Aprilie 20, 2012 Parbrizele astea originale de BMW(poate si la altele)au pe fata si pe dos un fel de folie/lac protector antizgariere, care in timp se exfoliaza si lasa un fel de pete acolo unde s-a dus. Singura varianta este sa iei la smirghel cam tot lacul ala, o munca de sisif si pe urma polish. Tu cum ai facut Dane? Am platit 30 de lei la un meserias si mi l-o facut Poate astea mai noi asa or fi, insa al meu e din plexi brut, il prelucrezi pana ce iese luna si apoi ii aplici folia. Folia pe al meu e prinsa si pe dunga parbrizului, nu numa chiar pe fata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 21, 2012 Share Postat Aprilie 21, 2012 Ce fel de folie ai aplicat pe parbriz? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 21, 2012 Share Postat Aprilie 21, 2012 Banui ca ii dinaia care se pune pe stopuri la masini, nu pe geamuri, ca numa aia merge pe plastic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex22_xxx Postat Aprilie 21, 2012 Share Postat Aprilie 21, 2012 Banui ca ii dinaia care se pune pe stopuri la masini, nu pe geamuri, ca numa aia merge pe plastic... nu exista folii asa ceva...adica folie care se aplica pe geamuri si nu pe stopurile de plastic sau invers! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 22, 2012 Share Postat Aprilie 22, 2012 Asa mi-a zis mesterul care mi-o montat, care vorba aia, ii profesionist, din asta traieste. Numa aia de stopuri ar tine pe plastic, aia care se pune pe geamuri la masini nu ar tine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Aprilie 22, 2012 Share Postat Aprilie 22, 2012 Stie cineva cine face furtune de frina la la comanda? sau care are gata facute si le monteaza? Stie cineva cine face furtune de frina la la comanda? sau care are gata facute si le monteaza? Imi trebuie kitul pentru roata fata la bmw k1200lt din 1999 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.