cip_vt Postat Septembrie 7, 2012 Share Postat Septembrie 7, 2012 Salut Am observat ieri ca la relanti motorul nu mai merge rotund, adica turometrul variaza in limita a 100-150 rot/min. Tipul de la care am cumparat motoru a fost la @dan cata prin iunie la o revizie si i-a spus ca ar fi o problema la o clapeta (nu stiu exact care si nici el nu a stiut sa-mi spuna mai multeamanunte). O avea vreo legatura cu relantiul sau e vorba de benzina, bujii etc. Multumesc! PS Motorul e un R1150RT din 2002. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Septembrie 7, 2012 Share Postat Septembrie 7, 2012 Sunt unul dintre fericitii posesori de GS simplu; daca vroiam ADV, imi luam ADV. Ceea ce imi doream de la ADV mi-am pus din start pe GS-ul meu. :ok: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 7, 2012 Share Postat Septembrie 7, 2012 Salut Am observat ieri ca la relanti motorul nu mai merge rotund, adica turometrul variaza in limita a 100-150 rot/min. Tipul de la care am cumparat motoru a fost la @dan cata prin iunie la o revizie si i-a spus ca ar fi o problema la o clapeta (nu stiu exact care si nici el nu a stiut sa-mi spuna mai multeamanunte). O avea vreo legatura cu relantiul sau e vorba de benzina, bujii etc. Multumesc! PS Motorul e un R1150RT din 2002. Deci ai luat motorul din Constanta pana la urma. Legat de relanti, cand nu merge rotund? Cand e rece? Cand e cald? Ar trebui sa verifici asta cand e cald. "Socul" e lasat jos de tot? Da ceva detalii ca iti zic ce si cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip_vt Postat Septembrie 7, 2012 Share Postat Septembrie 7, 2012 Da, l-am luat. Relantiul nu sta cand motorul era cald, dupa ce facusem vreo 200 km.Socul era lasat jos. Nu am mai insistat cu porniri si opriri ca ma grabeam si motorul il las la un prieten la curte(nu am acces la el mereu). Deci ai luat motorul din Constanta pana la urma. Legat de relanti, cand nu merge rotund? Cand e rece? Cand e cald? Ar trebui sa verifici asta cand e cald. "Socul" e lasat jos de tot? Da ceva detalii ca iti zic ce si cum. Legat de clapeta aia iti aduci aminte despre ce era vorba.Tipu zicea ca ai observat cevain neregula la ea dar nu e grav. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 7, 2012 Share Postat Septembrie 7, 2012 Da, e mancat axu de pe dreapta, pentru care fac eu kituri de reparatie. Ciudata treaba cu relantiul, atunci cand l-am sincronizat eu era ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan_30 Postat Septembrie 7, 2012 Share Postat Septembrie 7, 2012 Da, l-am luat. Relantiul nu sta cand motorul era cald, dupa ce facusem vreo 200 km.Socul era lasat jos. Nu am mai insistat cu porniri si opriri ca ma grabeam si motorul il las la un prieten la curte(nu am acces la el mereu). Legat de clapeta aia iti aduci aminte despre ce era vorba.Tipu zicea ca ai observat cevain neregula la ea dar nu e grav. Da, e mancat axu de pe dreapta, pentru care fac eu kituri de reparatie. Ciudata treaba cu relantiul, atunci cand l-am sincronizat eu era ok. Buna treaba asta .....nu e grav dar eu fac kit de reparatie ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sagetatu Postat Septembrie 9, 2012 Share Postat Septembrie 9, 2012 Salut Am observat ieri ca la relanti motorul nu mai merge rotund, adica turometrul variaza in limita a 100-150 rot/min. Tipul de la care am cumparat motoru a fost la @dan cata prin iunie la o revizie si i-a spus ca ar fi o problema la o clapeta (nu stiu exact care si nici el nu a stiut sa-mi spuna mai multeamanunte). O avea vreo legatura cu relantiul sau e vorba de benzina, bujii etc. Multumesc! PS Motorul e un R1150RT din 2002. Salut. I-mi dau si eu cu parerea si anume ca axul fiind uzat, clapeta are o usoara deschidere-inchidere necontrolata. Nu stiu cum puteti sa o tineti in garaj stiind ca are o problema. Verificati tot ce se poate, inclusiv dopurile unde se pun vacumetrele, bujii, filtru aer,clapeta de soc, etc. Daca problema e mai grava aveti de ales doua drumuri: unul scurt prin aglomeratia din Bucuresti sau unul luuuuung la Dan. Bafta multa.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Septembrie 9, 2012 Share Postat Septembrie 9, 2012 Salut. I-mi dau si eu cu parerea si anume ca axul fiind uzat, clapeta are o usoara deschidere-inchidere necontrolata. Nu stiu cum puteti sa o tineti in garaj stiind ca are o problema. Verificati tot ce se poate, inclusiv dopurile unde se pun vacumetrele, bujii, filtru aer,clapeta de soc, etc. Daca problema e mai grava aveti de ales doua drumuri: unul scurt prin aglomeratia din Bucuresti sau unul luuuuung la Dan. Bafta multa.... cand ai rt, drumurile luuungi sunt o placere, banuiesc. plus ca vezi peisaje noi, cunosti oameni noi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip_vt Postat Septembrie 9, 2012 Share Postat Septembrie 9, 2012 (editat) cand ai rt, drumurile luuungi sunt o placere, banuiesc. plus ca vezi peisaje noi, cunosti oameni noi... Aveti dreptate dar la un drum lung mai ai nevoie si de timp..... Ideea era sa stiu daca mai pot merge cu ea asa (avand in vedere ca a fost la dan in iunie si se stia de aceasta problema) sau e o problema ce trebuie remediata urgent. Azi am mai facut o tura de vreo 100 km si mergea normal, relantiul era ok. Salut. I-mi dau si eu cu parerea si anume ca axul fiind uzat, clapeta are o usoara deschidere-inchidere necontrolata. Nu stiu cum puteti sa o tineti in garaj stiind ca are o problema. Verificati tot ce se poate, inclusiv dopurile unde se pun vacumetrele, bujii, filtru aer,clapeta de soc, etc. Daca problema e mai grava aveti de ales doua drumuri: unul scurt prin aglomeratia din Bucuresti sau unul luuuuung la Dan. Bafta multa.... In iunie a fost verificata de dan si de atunci a mai facut max 1000 km.Nu cred ca trebuie o verificare riguroasa la fiecare mie de km. Editat Septembrie 9, 2012 de cip_vt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sagetatu Postat Septembrie 9, 2012 Share Postat Septembrie 9, 2012 cand ai rt, drumurile luuungi sunt o placere, banuiesc. plus ca vezi peisaje noi, cunosti oameni noi... Asa este, dar nu de unul singur... Aveti dreptate dar la un drum lung mai ai nevoie si de timp..... Ideea era sa stiu daca mai pot merge cu ea asa (avand in vedere ca a fost la dan in iunie si se stia de aceasta problema) sau e o problema ce trebuie remediata urgent. Azi am mai facut o tura de vreo 100 km si mergea normal, relantiul era ok. In iunie a fost verificata de dan si de atunci a mai facut max 1000 km.Nu cred ca trebuie o verificare riguroasa la fiecare mie de km. In cazul asta fa macar 3000 pana se termina sezonul caci cu cat le cauti in,, coarne " cu atat te complici mai mult. Asfalt uscat si fin... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip_vt Postat Septembrie 9, 2012 Share Postat Septembrie 9, 2012 Asa este, dar nu de unul singur... In cazul asta fa macar 3000 pana se termina sezonul caci cu cat le cauti in,, coarne " cu atat te complici mai mult. Asfalt uscat si fin... O sa incerc, promit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 9, 2012 Admin Share Postat Septembrie 9, 2012 Ideea era sa stiu daca mai pot merge cu ea asa? Poti merge fara grije, toata "defectiunea" consta in faptul ca relantiul nu este asa rotund, merge mai balbait, oricit l-ai regla. In timp, daca se accentueaza uzura o sa auzi si un tacanit/clampanit care provine de la aceeasi uzura. In concluzie, apa, paie si bataie si cind dai de ceva bani trimite-i clapetele lui Dan sa ti le faca noi.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip_vt Postat Septembrie 9, 2012 Share Postat Septembrie 9, 2012 Poti merge fara grije, toata "defectiunea" consta in faptul ca relantiul nu este asa rotund, merge mai balbait, oricit l-ai regla. In timp, daca se accentueaza uzura o sa auzi si un tacanit/clampanit care provine de la aceeasi uzura. In concluzie, apa, paie si bataie si cind dai de ceva bani trimite-i clapetele lui Dan sa ti le faca noi.. Ok.Am inteles. O sa mai fac catva kilometri si la iarna o sa ma ocup de problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 (editat) Un mic sfat si de la mine, intrucat si lui Dan i-a venit greu la reglaj: Daca te apuci sa desfaci, nu umbla la surubul cu piulita contra ce limiteaza cursa clapetei respectiv alea ascunse de la fiecare corp. Ar fi de evitat din partea ta si umblatul la TPS(surubelele in stea de pe corpul din stanga. Ca fapt divers la mine in prezent suruburile de reglaj amestec se prezinta astfel: corp stanga: strans maxim corp dreapta: desurubat 5ture si 1/2(5x360+1x180). Merg cu aceasta mare nedumerire dar: : : Transalpina+Transfagarasan+drumul pana acolo dus-intors= 5,64% in conditiile in care am mers cu 2sportive CBR900rr si cbr 1000rr (care s-a si culcat putin la ultimile curbe catre NOVACI si nici eu nu am ramas in urma mai mult de un viraj), iar baietii s-au si abonat la coburile mele centralul fiind acum V46. Vreau sa spun incarcatura maxim... De evitat capatul Transalpinei dinspre SEBES pana la intersectia cu VOINEASA, nu ca nu am putut merge dar nu a fost o placere - basca sportivele (pe putin 50km cu 1-2 sau daca nu ai inima a3a)- se lucreaza la podetele care sunt foarte dese. Oricum frumusetea este de la intersectia cu Voineasa pana la Novaci... Editat Septembrie 10, 2012 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip_vt Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 (editat) Multam de sfaturi! Legat de consum eu am facut vreo 400 km cu un plin de benzina, adica 400km cu 25l=6,25l/100km cu pasagera si parbrizul in pozitia verticala. Voua cam cat va consuma? Viteza de deplasare nu a sarit de 130. Editat Septembrie 10, 2012 de cip_vt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 (editat) Cine are probleme cu abs-ul Americanii le repara 350$+aproximativ 150$ transportul , cred ca este mai convenabil decat una noua Editat Septembrie 10, 2012 de varugica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 Suruburile de alama de pe admisii nu regeaza amestecul ci la cate rotatii sa stea relantiul. Nu e ca la carburatoare La injectie, calculatorul regleaza amestecul, in functie de parametrii care ii primeste ca si valori de la senzorii de pe mobra: temperatura aerului, temperatura uleiului, TPS (cat de deschise sunt clapetele, presiune atmosferica, sonda lambda, etc.) Mie imi consuma intre 5.2-5.6 la suta de km, cu pasager si bagaje. De mers merg destul de tare, 120-160 km/h in depasiri. Legat de ce zicea Dragos mai sus, intr-adevar, nu e voie sa umbli la suruburile pe care se proptesc scripetii de pe admisii. Alea sunt reglate din fabrica, pe banc din cate am inteles. Uzura la axele din admisii e o problema care se intampla la toate 850/1100/1150, mai devreme sau mai tarziu, la fel ca si senzorii Hall si rulmentii cu ace de la grup. Asta depinde si de unde e folosita preponderent mobra, in oras, unde freci de acceleratie mai tot timpul (deci uzura mai mare in timp) sau daca te dai cu ea la drumuri lungi unde nu se uzeaza asa de repede. Ca si efecte la uzura admisiilor, pe langa faptul ca suna ca naiba, poti avea un relanti inconsistent, e aproape imposibil de sincronizat si poti avea fenomenul de "surging", adica sa mearga mobra in hopuri cand tu tii acceleratia deschisa constant la drum lung. Si se uzeaza si clapeta din ea, pentru ca are joc si se freaca de interiorul admisiei. La 1100 in general, se uzeaza prima data aia din dreapta. La 1150, se uzeaza mai repede cea din stanga, da nu mi-am dat inca seama de ce, doar admisiile is construite dupa aceeasi arhitectura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sagetatu Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 Mie i-mi consuma una cu alta un 6 %, reglata dupa ureche. Abia astept sa ajung la Dan s-o doctoreasca.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 11, 2012 Admin Share Postat Septembrie 11, 2012 (editat) Comparativ cu RT mie imi ia intre 4.7 cu parbrizul lasat si 5.2-5.7 cu el ridicat, mers 120/140. Ma mira asta, sunt totusi patru cilindri versus doi+100 kile in plus Inca ceva, am observat ca la a mea nu conteaza greutatea pasagerului+bagaje, am aceleasi valori indiferent ca merg singur si mobra cantareste 500kg sau full cind are aproape 590/600! Chiar atipic, as zice.. Anul trecut in Italia mers intins 120/140 pe autostrada a mea a luat 5.8 si un Supertenere de 1200 a luat 5.2.. M-am uitat pe turometru, intr-a cincea la 140/ora am exact 4000 ture. La voi cum este? Editat Septembrie 11, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 Mai frate cum le numeristi tu ...[ma refer la tine Luigi ] . Eu am adus in ultimi 3 ani cate un motor in fiecare an incepand de la R 1100 , 1200 si un GS 1200 , toate stau la consum cam la fel indiferent de greutate si de viteza sau de cat este ridicat scutul, consumul este cam acelasi 5,6 /5,7 si repet indiferent de viteza sau cat este incarcata ,nu acelasi consum l-am remarcat si la masina cand modifici stilul de mers si ma refer de ex: la un M S 320 S . *Scz nimeresti . Poate ca au avut facute reglajele pe meleagurile lor cine stie ............... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 Comparativ cu RT mie imi ia intre 4.7 cu parbrizul lasat si 5.2-5.7 cu el ridicat, mers 120/140. Ma mira asta, sunt totusi patru cilindri versus doi+100 kile in plus Inca ceva, am observat ca la a mea nu conteaza greutatea pasagerului+bagaje, am aceleasi valori indiferent ca merg singur si mobra cantareste 500kg sau full cind are aproape 590/600! Chiar atipic, as zice.. Anul trecut in Italia mers intins 120/140 pe autostrada a mea a luat 5.8 si un Supertenere de 1200 a luat 5.2.. M-am uitat pe turometru, intr-a cincea la 140/ora am exact 4000 ture. La voi cum este? 600km :laugh: cum se conduce in oras?am fost in iarna sa vad ub 850rt.proprietarul avea in in garaj si un lt.rt parea ca un puiut pe linga lt dar nu mi-ar fi trecut prin cap ca poate cintari cit un matiz . ce frumos .http://www.youtube.com/watch?v=vmAaVgUzNh8&playnext=1&list=PL64C61CF147D5E424&feature=results_main. apare cred ca si un airhead Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pompiliu Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 neata eu merg cu trotineta si numai stiu cat consuma rt 450 km la 120 bagi mana in el ia si 6-7 o zi buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 consuma si 6-7 o zi buna Pai tu chiar mergi, Pompiliu. Te salut cu stima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 A mea in mod normal 6,5(benzina de 95)si cam 5,9 benzina 98-100. Cel mai mult 12 si ceva la suta pe Transalpina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 A mea in mod normal 6,5(benzina de 95)si cam 5,9 benzina 98-100. Cel mai mult 12 si ceva la suta pe Transalpina * Da se pare ca cifra octanica scade consumul ,eu folosesc daca este posibil numai cea de 100 de la OMV[ zic ei ca este adusa chiar din Austria ] este putin mai scumpa dar una peste alta cred ca se merita un consum constant, putin mai fasneata si toba de evacuare este chiar cafenie . Vik. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.