Sagetatu Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 Sall.imi puteti recomanda un ulei bun pentru un K75rt?...,MULTUMESC! Castrol Actevo 20-50 i-ti recomand si eu. Gasesti in LOUIS la un pret bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 (editat) Dane frate nu prea is lamurit tot ce stie eu si stiu sigur, este valabil si la masini ,ce vedem noi pe acele filmulete postate peste tot pe net daca dai o cautare cu GS-uri trecand prin ape sau mergand pe acele dune de nisip sau ma rog pe drumuri of roud eu cred ca sunt motoare pregatite ,nu sunt aceste motoare pe care le gasim noi la vanzare pe mobile.de eu fac o comparatie de ex. intre un RT-eu 1200 an fab sa zicem 2010 cu max.20000km bord fuul packet si un GS adv cu aceleasi date [an/km/] GS-ul este cu cel putin 2/3 mii euro mai scump la REVANZARE daca te uiti la pretul de fabricatie RT-ul este mai scump probabil pt radio/cd ,parbrizul actionat electric ,incalzirea din sea ....nu stiu eu tot nu inteleg . Referitor la ce pot fiecare, GS si RT, eu zic ca diferenta este mare. GS cam poate face in realitate ceea ce vezi tu in acele filmulete. Apar insa doua aspecte: cat de mult rezista utilizat des in acele conditii grele, ca la un moment dat ceva poate ceda, si al doilea aspect faptul ca ce vezi in filmulete cam sunt oameni care se si pricep; motocicleta (GS) poate mult mai mult decat se pricepe un motociclist normal. Evident, ce poate un GS pe drum accidentat, un RT nu face fata; asa cum, pe autostrada, RT este mult mai indicat. Apoi, tu faci o confuzie: ba vorbesti de GS-ul fiului tau, care inteleg ca este GS simplu, ba pomenesti de GS ADV. GS Adventure este clar comparabil ca si capacitati de touring cu RT, fiecare cu plusuri si minusuri, dar per total comparabile. Am vazut si test intr-o revista, ADV versus RT, comparate strict dpdv touring si erau considerate similare. ADV are clar protectia la vand mai buna decat GS simplu. Ca si preturi: - de noi: ca sa faci o comparatie cat de cat corecta, as lua RT full dar fara audio (ca este 1000€) si ADV full dar cu cutii laterale (care la RT sunt standard) si pretul e aproape identic; de GS simplu este ceva mai ieftin dar in general oamenii mai investesc destul in coburi, topcase, prtectii si alte accesorii. - second hand: m-am uitat si eu pe mobile, la fel 2010 si max 20.000km, dar am selectat si tara de vanzare Germania (pt. a evita eventuale preturi nerealiste asa cum pot fi cele din Ro de exemplu) si am vazut ca, daca pui pret max 14.000€, RT sunt doar 5 buc. (iar sub 13.000€ niciunul parca) iar ADV erau 9 buc. De GS simplu nu mai vorbesc ca erau destule. Asadar, nu cred ca este corecta concluzia ta ca GS (chiar si ADV) se vinde mai scump la mana a doua decat RT; cu siguranta, nu GS-ul simplu. Editat Septembrie 4, 2012 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aquachrono Postat Septembrie 5, 2012 Share Postat Septembrie 5, 2012 Ce-i frumos, si la D-zo' ii place E foarte fain , aici gasesti intreaga povestioara : http://k100rt.aforumfree.com/t2736-k100rs-streetbike Iar pentru modificari ceva mai de substrat ( engine management , chiulase imbunatatite etc ) sunt baietii astia: http://www.bskspeedworks.co.uk/k-parts.html pt K-uri de la 100 la 1200 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Septembrie 5, 2012 Share Postat Septembrie 5, 2012 Cred ca in afara de partea de reclama (marketing), explicatia cea mai realista in termeni de dotari standard/extra vine de la @khk... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
procust Postat Septembrie 5, 2012 Share Postat Septembrie 5, 2012 Cred ca in afara de partea de reclama (marketing), explicatia cea mai realista in termeni de dotari standard/extra vine de la @khk... Eu cred ca pe piața motoarelor second-hand pretul este reglat de cerere si oferta. Cei mai multi isi doresc GS ADV. Spiritul de aventurier face parte din natura masculină. Insa cea mai mare aventura a lor este sa urce Alpii pe drumuri cu asfalt sau Transfagarasanul si Transalpina. Dar acestea pot fi atinse fără nici o problema si cu motoare sport, recunosc ca poate nu la fel de confortabil. După opinia mea merita sa iei ADV dacă vrei sa faci o tura de mii de km pe drumuri neasfaltate, pietris, desert. Ca sa mergi pe asfalt folosesti un motor de strada. Dacă îți plac boxerele alegi RT sau R. Nu m-am dat niciodată pe ADV dar când mi-am luat Rt din reprezentanta BMW din Germania era unul chiar lângă RT- ul cumpărat de mine. Prețurile erau foarte apropiate la dotări echivalente. ADV era insa imens. E foarte incomod după opinia mea sa-l manevrezi cu maxima plăcere între-o utilizare cotidiana urbana. RT deși este si el mare, este mai jos si mai ușor manevrabil in astfel de condiții. Recunosc ca ADV arată extraordinar si îmi place foarte mult ideea de a avea un motor polivalent, care sa meargă excelent pe asfalt si in afara lui. Dar dacă mai mult de 90% din drumurile tale sunt pe asfalt, fie el si prost, ca cele din România, cred ca Rt este alegerea corecta, pragmatica, logica. Dacă alegi insa cu sufletul câștiga ADV. Mulți aleg cu sufletu si de aia prețul lui e mai mare. Eu păstrez si motorul vechi pentru drumuri neasfaltate, un amarat de F 650 din 95. Recunosc insa ca dacă aveam ADV nu mă lăsa sufletul sa- l bag pe asemenea drumuri. Eu cred ca nu exista motoare perfecte polivalente. Cel mai bine este sa ai doua. Probabil voi înlocui curând bătrânul F 650 cu un F800 GS si așa cred ca voi fi fericit complet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 5, 2012 Share Postat Septembrie 5, 2012 (editat) Cei mai multi isi doresc GS ADV. Plecand de la ipoteza ca stii sa faci diferenta intre GS (simplu) si GS ADV, cifrele de vanzari te contrazic: ADV repreinta maxim 25%-30 din vanzarile gamei 1200GS. Prețurile erau foarte apropiate la dotări echivalente. ... Dacă alegi insa cu sufletul câștiga ADV. Mulți aleg cu sufletu si de aia prețul lui e mai mare. Mi se pare ca e o contradictie aici, nu prea am inteles ideea. Ca sa mergi pe asfalt folosesti un motor de strada. Dacă îți plac boxerele alegi RT sau R. Cam suna a verdict (?)... Si pe langa faptul ca vanzarile spun cu totul altceva (GS conduce cu muult detasat). Pot sa-ti spun si parerea mea, in urma mai multor teste de sute de km cu fiecare model, pe tot felul de drumuri, si fara ca factorul financiar sa aiba vreo influenta: - R-ul este clar pe sufletul meu, mie mi se pare tare frumoasa motocicleta si m-am gandit mult s-o cumpar; insa unghiul destul de strans la picioare si lipsa totala de protectie la vant m-au convins ca nu e pt. mine; - RT-ul mi se pare super din n puncte de vedere insa nu m-a convins, nu e ce-mi doresc, nu am reusit sa gasesc nicio pozitie convenabila la parbriz sa nu am turbulente (si oricum nu sunt genul sa ma ascund dupa un parbriz); nu mi-a placut nici senzatia de gabarit mare, nici pozitia de condus; Asdar am ales GS, desi apreciez foarte tare boxerul. Si pana acum nu regret deloc, l-as lua din nou fara sa ezit. Spiritul de aventurier face parte din natura masculină. Insa cea mai mare aventura a lor este sa urce Alpii pe drumuri cu asfalt sau Transfagarasanul si Transalpina. Dar acestea pot fi atinse fără nici o problema si cu motoare sport, recunosc ca poate nu la fel de confortabil. Asta iar imi suna a preconceptie (similara cu cea versus SUV-uri); cei care apreciem GS-ul, poate apreciem pozitia mai inalta, poate ne place stilul cum arata, apreciem mult ca putem sa mergem pe "orice" fel de drum etc etc. Eu merg 90% prin Alpi si am intalnit de mai multe ori drumuri sau portiuni de drum unde cu fostul meu boxer sport-touring nu ma bagam. In plus, diferenta de confort chiar vs. RT cu ESA pe "comfort" este maricica. Si in Alpi exista drumuri proaste (asfaltate) unde posesorii de RT se plangeau. Nu mai zic de situatia cand am ajuns la un pas inchis circulatiei din cauza caderilor de pietre, bolovnai, aluviuni, unde noi cei cu GS l-am trecut si am savurat "mica aventura" iar cei cu RT desi au incercat, au facut cale intoarsa si i-am asteptat sa vina pe alta vale. Este chestie de gust si placerea fiecaruia. Si vad/cunosc deja ceva posesori de RT ce cocheteaza cu ideea de a schimba in favoarea GS/ADV Editat Septembrie 5, 2012 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 Plecand de la ipoteza ca stii sa faci diferenta intre GS (simplu) si GS ADV, cifrele de vanzari te contrazic: ADV repreinta maxim 25%-30 din vanzarile gamei 1200GS. Mi se pare ca e o contradictie aici, nu prea am inteles ideea. Cam suna a verdict (?)... Si pe langa faptul ca vanzarile spun cu totul altceva (GS conduce cu muult detasat). Pot sa-ti spun si parerea mea, in urma mai multor teste de sute de km cu fiecare model, pe tot felul de drumuri, si fara ca factorul financiar sa aiba vreo influenta: - R-ul este clar pe sufletul meu, mie mi se pare tare frumoasa motocicleta si m-am gandit mult s-o cumpar; insa unghiul destul de strans la picioare si lipsa totala de protectie la vant m-au convins ca nu e pt. mine; - RT-ul mi se pare super din n puncte de vedere insa nu m-a convins, nu e ce-mi doresc, nu am reusit sa gasesc nicio pozitie convenabila la parbriz sa nu am turbulente (si oricum nu sunt genul sa ma ascund dupa un parbriz); nu mi-a placut nici senzatia de gabarit mare, nici pozitia de condus; Asdar am ales GS, desi apreciez foarte tare boxerul. Si pana acum nu regret deloc, l-as lua din nou fara sa ezit. Asta iar imi suna a preconceptie (similara cu cea versus SUV-uri); cei care apreciem GS-ul, poate apreciem pozitia mai inalta, poate ne place stilul cum arata, apreciem mult ca putem sa mergem pe "orice" fel de drum etc etc. Eu merg 90% prin Alpi si am intalnit de mai multe ori drumuri sau portiuni de drum unde cu fostul meu boxer sport-touring nu ma bagam. In plus, diferenta de confort chiar vs. RT cu ESA pe "comfort" este maricica. Si in Alpi exista drumuri proaste (asfaltate) unde posesorii de RT se plangeau. Nu mai zic de situatia cand am ajuns la un pas inchis circulatiei din cauza caderilor de pietre, bolovnai, aluviuni, unde noi cei cu GS l-am trecut si am savurat "mica aventura" iar cei cu RT desi au incercat, au facut cale intoarsa si i-am asteptat sa vina pe alta vale. Este chestie de gust si placerea fiecaruia. Si vad/cunosc deja ceva posesori de RT ce cocheteaza cu ideea de a schimba in favoarea GS/ADV Sa inteleg ca esti unul din fericitii posesori de GSadv ,dar daca vrei sa-mi transmiti ideea ca un Gs normal se uita de sus la un RT-eu asta nu prea o cred ,eu cu ajutorul celui de sus le am pe amndoua[destul de noi cred] si pot sa afirm ca nu este asa ,imi pare rau ca am starnit aceasta polemica am sa incerc sa nu mai creiez dispute de pareri pe aceasta tema ,eu incercam sa inteleg de ce un RT-eu fuul echipata se vinde mai jos decat un GS adv chel ....asta era tot . Sa auzim numai de bine si poate din aceste contradicti invatam fiecare cate ceva . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 (editat) Sa inteleg ca esti unul din fericitii posesori de GSadv , Partial gresit! Sunt unul dintre fericitii posesori de GS simplu; daca vroiam ADV, imi luam ADV. Ceea ce imi doream de la ADV mi-am pus din start pe GS-ul meu. ...dar daca vrei sa-mi transmiti ideea ca un Gs normal se uita de sus la un RT-eu asta nu prea o cred ,eu cu ajutorul celui de sus le am pe amndoua[destul de noi cred] si pot sa afirm ca nu este asa ,imi pare rau ca am starnit aceasta polemica am sa incerc sa nu mai creiez dispute de pareri pe aceasta tema ,eu incercam sa inteleg de ce un RT-eu fuul echipata se vinde mai jos decat un GS adv chel ....asta era tot . Sa auzim numai de bine si poate din aceste contradicti invatam fiecare cate ceva . Nu stiu de ce trebuie sa ajungem la cuvintele "polemica" sau "dispute" Exact asa cum spui si tu la final, sunt doar contradictii. Si mi se pare firesc sa existe, atata timp cat suntem oameni diferiti cu pareri si asteptari diferite. Tocmai asta este rolul forumului, sa schimbam pareri, nu se dau legi. In nici un caz nu am zis ca GS se uita de sus la RT; am adus doar argumente pro si contra pt. fiecare. Sau daca vrei, da, pe drumuri proste GS se uita "de sus" la RT. Si sunt convins ca esti de acord. Contradictia mea cu tine era in primul referitor la faptul ca amesteci GS cu GS Adv (care difera la pret atat de nou cat si la second-hand) cat si pe ideea cu pretul. Parerea mea este ca RT isi mentine foarte bine pretul iar GS (simplu) este clar mai ieftin pe piata second-hand. Poate chair si ADV-ul... oricum, in niciun caz mai scump. Mai ales ca GS-urile sunt mult mai bine vandute si implicit mult mai multe in oferta de second-hand. Editat Septembrie 6, 2012 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 (editat) @ vik55, Pana la urma nu stiu de unde iti venii ideea asta. Dupa cum stiam eu, preturile sunt in ordine descrescatoare asa: RT, GS, RS, R. Daca stai sa te gandesti, e in functie de echipari, care are mai multe chestii pe ea e mai scumpa. Editat Septembrie 6, 2012 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 Pai Dane tata uite sa spun de unde si cu asta inchid acest cap s-a cam intins de pomana .Deci dupa cum am mai spus eu vreu sa schimb mobra... da, sa o pot vinde aici este greu pe bune sunt niste banii pe care orce om cu cap i-i pote investi in altceva ,am incercat si schimbul nu este pe piata la noi nici un GS adv cel putin an 2009 gasit de mine nici chiar la bavaria deci m-am orientat spre germania unde mi sa oferit la schimb un GS adv si acum uite propunerea : RT-ul meu an 08/2008 fuul packet acum cu 30000km pret dupa ce am trimis toate datele cerute de ei 11500 euro pt un GS adv CHEL deci fara nici un top case [doar suporturile],fara proiectoare an 2009 cu 25000km la pretul de 13500 euro .Cat ma mai costa sa-l echipez...? De aici nedumerirea mea si crede-ma ca am tot cautat pe mobile si am vb cu vreo 10 vanzatori. Asta este nu mai discut aceasta prob da era de bun simnt sa-ti raspund . Seara buna . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip_vt Postat Septembrie 7, 2012 Share Postat Septembrie 7, 2012 Salut Am observat ieri ca la relanti motorul nu mai merge rotund, adica turometrul variaza in limita a 100-150 rot/min. Tipul de la care am cumparat motoru a fost la @dan cata prin iunie la o revizie si i-a spus ca ar fi o problema la o clapeta (nu stiu exact care si nici el nu a stiut sa-mi spuna mai multeamanunte). O avea vreo legatura cu relantiul sau e vorba de benzina, bujii etc. Multumesc! PS Motorul e un R1150RT din 2002. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Septembrie 7, 2012 Share Postat Septembrie 7, 2012 Sunt unul dintre fericitii posesori de GS simplu; daca vroiam ADV, imi luam ADV. Ceea ce imi doream de la ADV mi-am pus din start pe GS-ul meu. :ok: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 7, 2012 Share Postat Septembrie 7, 2012 Salut Am observat ieri ca la relanti motorul nu mai merge rotund, adica turometrul variaza in limita a 100-150 rot/min. Tipul de la care am cumparat motoru a fost la @dan cata prin iunie la o revizie si i-a spus ca ar fi o problema la o clapeta (nu stiu exact care si nici el nu a stiut sa-mi spuna mai multeamanunte). O avea vreo legatura cu relantiul sau e vorba de benzina, bujii etc. Multumesc! PS Motorul e un R1150RT din 2002. Deci ai luat motorul din Constanta pana la urma. Legat de relanti, cand nu merge rotund? Cand e rece? Cand e cald? Ar trebui sa verifici asta cand e cald. "Socul" e lasat jos de tot? Da ceva detalii ca iti zic ce si cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip_vt Postat Septembrie 7, 2012 Share Postat Septembrie 7, 2012 Da, l-am luat. Relantiul nu sta cand motorul era cald, dupa ce facusem vreo 200 km.Socul era lasat jos. Nu am mai insistat cu porniri si opriri ca ma grabeam si motorul il las la un prieten la curte(nu am acces la el mereu). Deci ai luat motorul din Constanta pana la urma. Legat de relanti, cand nu merge rotund? Cand e rece? Cand e cald? Ar trebui sa verifici asta cand e cald. "Socul" e lasat jos de tot? Da ceva detalii ca iti zic ce si cum. Legat de clapeta aia iti aduci aminte despre ce era vorba.Tipu zicea ca ai observat cevain neregula la ea dar nu e grav. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 7, 2012 Share Postat Septembrie 7, 2012 Da, e mancat axu de pe dreapta, pentru care fac eu kituri de reparatie. Ciudata treaba cu relantiul, atunci cand l-am sincronizat eu era ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan_30 Postat Septembrie 7, 2012 Share Postat Septembrie 7, 2012 Da, l-am luat. Relantiul nu sta cand motorul era cald, dupa ce facusem vreo 200 km.Socul era lasat jos. Nu am mai insistat cu porniri si opriri ca ma grabeam si motorul il las la un prieten la curte(nu am acces la el mereu). Legat de clapeta aia iti aduci aminte despre ce era vorba.Tipu zicea ca ai observat cevain neregula la ea dar nu e grav. Da, e mancat axu de pe dreapta, pentru care fac eu kituri de reparatie. Ciudata treaba cu relantiul, atunci cand l-am sincronizat eu era ok. Buna treaba asta .....nu e grav dar eu fac kit de reparatie ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sagetatu Postat Septembrie 9, 2012 Share Postat Septembrie 9, 2012 Salut Am observat ieri ca la relanti motorul nu mai merge rotund, adica turometrul variaza in limita a 100-150 rot/min. Tipul de la care am cumparat motoru a fost la @dan cata prin iunie la o revizie si i-a spus ca ar fi o problema la o clapeta (nu stiu exact care si nici el nu a stiut sa-mi spuna mai multeamanunte). O avea vreo legatura cu relantiul sau e vorba de benzina, bujii etc. Multumesc! PS Motorul e un R1150RT din 2002. Salut. I-mi dau si eu cu parerea si anume ca axul fiind uzat, clapeta are o usoara deschidere-inchidere necontrolata. Nu stiu cum puteti sa o tineti in garaj stiind ca are o problema. Verificati tot ce se poate, inclusiv dopurile unde se pun vacumetrele, bujii, filtru aer,clapeta de soc, etc. Daca problema e mai grava aveti de ales doua drumuri: unul scurt prin aglomeratia din Bucuresti sau unul luuuuung la Dan. Bafta multa.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Septembrie 9, 2012 Share Postat Septembrie 9, 2012 Salut. I-mi dau si eu cu parerea si anume ca axul fiind uzat, clapeta are o usoara deschidere-inchidere necontrolata. Nu stiu cum puteti sa o tineti in garaj stiind ca are o problema. Verificati tot ce se poate, inclusiv dopurile unde se pun vacumetrele, bujii, filtru aer,clapeta de soc, etc. Daca problema e mai grava aveti de ales doua drumuri: unul scurt prin aglomeratia din Bucuresti sau unul luuuuung la Dan. Bafta multa.... cand ai rt, drumurile luuungi sunt o placere, banuiesc. plus ca vezi peisaje noi, cunosti oameni noi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip_vt Postat Septembrie 9, 2012 Share Postat Septembrie 9, 2012 (editat) cand ai rt, drumurile luuungi sunt o placere, banuiesc. plus ca vezi peisaje noi, cunosti oameni noi... Aveti dreptate dar la un drum lung mai ai nevoie si de timp..... Ideea era sa stiu daca mai pot merge cu ea asa (avand in vedere ca a fost la dan in iunie si se stia de aceasta problema) sau e o problema ce trebuie remediata urgent. Azi am mai facut o tura de vreo 100 km si mergea normal, relantiul era ok. Salut. I-mi dau si eu cu parerea si anume ca axul fiind uzat, clapeta are o usoara deschidere-inchidere necontrolata. Nu stiu cum puteti sa o tineti in garaj stiind ca are o problema. Verificati tot ce se poate, inclusiv dopurile unde se pun vacumetrele, bujii, filtru aer,clapeta de soc, etc. Daca problema e mai grava aveti de ales doua drumuri: unul scurt prin aglomeratia din Bucuresti sau unul luuuuung la Dan. Bafta multa.... In iunie a fost verificata de dan si de atunci a mai facut max 1000 km.Nu cred ca trebuie o verificare riguroasa la fiecare mie de km. Editat Septembrie 9, 2012 de cip_vt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sagetatu Postat Septembrie 9, 2012 Share Postat Septembrie 9, 2012 cand ai rt, drumurile luuungi sunt o placere, banuiesc. plus ca vezi peisaje noi, cunosti oameni noi... Asa este, dar nu de unul singur... Aveti dreptate dar la un drum lung mai ai nevoie si de timp..... Ideea era sa stiu daca mai pot merge cu ea asa (avand in vedere ca a fost la dan in iunie si se stia de aceasta problema) sau e o problema ce trebuie remediata urgent. Azi am mai facut o tura de vreo 100 km si mergea normal, relantiul era ok. In iunie a fost verificata de dan si de atunci a mai facut max 1000 km.Nu cred ca trebuie o verificare riguroasa la fiecare mie de km. In cazul asta fa macar 3000 pana se termina sezonul caci cu cat le cauti in,, coarne " cu atat te complici mai mult. Asfalt uscat si fin... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip_vt Postat Septembrie 9, 2012 Share Postat Septembrie 9, 2012 Asa este, dar nu de unul singur... In cazul asta fa macar 3000 pana se termina sezonul caci cu cat le cauti in,, coarne " cu atat te complici mai mult. Asfalt uscat si fin... O sa incerc, promit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 9, 2012 Admin Share Postat Septembrie 9, 2012 Ideea era sa stiu daca mai pot merge cu ea asa? Poti merge fara grije, toata "defectiunea" consta in faptul ca relantiul nu este asa rotund, merge mai balbait, oricit l-ai regla. In timp, daca se accentueaza uzura o sa auzi si un tacanit/clampanit care provine de la aceeasi uzura. In concluzie, apa, paie si bataie si cind dai de ceva bani trimite-i clapetele lui Dan sa ti le faca noi.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip_vt Postat Septembrie 9, 2012 Share Postat Septembrie 9, 2012 Poti merge fara grije, toata "defectiunea" consta in faptul ca relantiul nu este asa rotund, merge mai balbait, oricit l-ai regla. In timp, daca se accentueaza uzura o sa auzi si un tacanit/clampanit care provine de la aceeasi uzura. In concluzie, apa, paie si bataie si cind dai de ceva bani trimite-i clapetele lui Dan sa ti le faca noi.. Ok.Am inteles. O sa mai fac catva kilometri si la iarna o sa ma ocup de problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 (editat) Un mic sfat si de la mine, intrucat si lui Dan i-a venit greu la reglaj: Daca te apuci sa desfaci, nu umbla la surubul cu piulita contra ce limiteaza cursa clapetei respectiv alea ascunse de la fiecare corp. Ar fi de evitat din partea ta si umblatul la TPS(surubelele in stea de pe corpul din stanga. Ca fapt divers la mine in prezent suruburile de reglaj amestec se prezinta astfel: corp stanga: strans maxim corp dreapta: desurubat 5ture si 1/2(5x360+1x180). Merg cu aceasta mare nedumerire dar: : : Transalpina+Transfagarasan+drumul pana acolo dus-intors= 5,64% in conditiile in care am mers cu 2sportive CBR900rr si cbr 1000rr (care s-a si culcat putin la ultimile curbe catre NOVACI si nici eu nu am ramas in urma mai mult de un viraj), iar baietii s-au si abonat la coburile mele centralul fiind acum V46. Vreau sa spun incarcatura maxim... De evitat capatul Transalpinei dinspre SEBES pana la intersectia cu VOINEASA, nu ca nu am putut merge dar nu a fost o placere - basca sportivele (pe putin 50km cu 1-2 sau daca nu ai inima a3a)- se lucreaza la podetele care sunt foarte dese. Oricum frumusetea este de la intersectia cu Voineasa pana la Novaci... Editat Septembrie 10, 2012 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip_vt Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 (editat) Multam de sfaturi! Legat de consum eu am facut vreo 400 km cu un plin de benzina, adica 400km cu 25l=6,25l/100km cu pasagera si parbrizul in pozitia verticala. Voua cam cat va consuma? Viteza de deplasare nu a sarit de 130. Editat Septembrie 10, 2012 de cip_vt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.