Budd Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 Budd te referi la bavaria ca magazin sauca piesa oem.daca ca si magazin doar nu sint nebun sa dau cu 30% mai mult.daca ca piesa oemimi e frica sa pun rulmenti industriali adica cei cumparati dupa codul care e scris pe ei cu toate ca sunt cel mult o treime din pretul celor oem. Ma refeream ca oem (si bavaria iti vinde oem) in general. Si de ce ma rog ti-ar fi frica sa cumperi alte firme decat oem? Care-i problema cu SKF, FAG etc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pierrooradea Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 salut, DanCATA am gasit problema si cred ca stiu de la ce vine acel joc la rota spate la BMfachingW RT de 1150 chiobicenti rulmentul acela conic e varzalit tot am verificat rulmentul acela mare pare OK nu joaca oricat l-am stresat, simeringul acela urias la fel pare ok nu era curs pe langa dupa cum ai vazut si tu se poate observa ca si ""inelul""acela din capacul de aluminiu in care culca rulmentul conic este uzat ...intrebarea este daca se poate schimba? rulmentul vine cu "inel" cu tot? ciuss! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 Nu stiam ca sunt si alte firme care ar face rulmenti pentru asa ceva.un link ar fi de ajutor.multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihalceai Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 Va salut pe toti la sfirsit de sezon, sper ca a fost cit de cit bun. A incercat careva sa monteze filtrul de benzina in exteriorul rezervorului ? am gasit ceva material aici: http://www.ibmwr.org...el_filter.shtml Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 27, 2012 Admin Share Postat Octombrie 27, 2012 Nu vad de ce te-ai complica cu filtrul in afara..trebuie schimbat la 20-30.000 km, nu in fiecare luna, nu cred ca se merita modificarea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Octombrie 27, 2012 Share Postat Octombrie 27, 2012 Mihailceai nu am putut sa nu obsers ce mobra ingrijita ai.o intrebare am :evacuarile le-ai curatat cu ceva sau sunt varianta cromata adica aia care nu rugineste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 28, 2012 Admin Share Postat Octombrie 28, 2012 Nu-i mobra lui, are RT.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 28, 2012 Share Postat Octombrie 28, 2012 salut, DanCATA am gasit problema si cred ca stiu de la ce vine acel joc la rota spate la BMfachingW RT de 1150 chiobicenti rulmentul acela conic e varzalit tot am verificat rulmentul acela mare pare OK nu joaca oricat l-am stresat, simeringul acela urias la fel pare ok nu era curs pe langa dupa cum ai vazut si tu se poate observa ca si ""inelul""acela din capacul de aluminiu in care culca rulmentul conic este uzat ...intrebarea este daca se poate schimba? rulmentul vine cu "inel" cu tot? ciuss! Daca rulmentul conic ar fi varza splinele de la grup ar arata vai mama lor. Cred ca jocul tau e din pivoti. Oricum, acum daca ai desfacut schimba si conicul. O sa ai nevoie de presa si va trebui sa incalzesti carcasa grupului oleaca mai mult. Nu folosi lampa cu flacara !!!! Vopseaua e destul de sensibila la temperaturi asa mari si o sa-ti blesteami zilele cand va trebui sa o cureti. Foloseste un fohn industrial. Gen. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Octombrie 28, 2012 Share Postat Octombrie 28, 2012 Luigi te rog mult daca mai itreb eu ceva nu imi mai raspunde tu.multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 28, 2012 Admin Share Postat Octombrie 28, 2012 (editat) Andrei,nu stiu de ce am senzatia ca stai prea mult in fata calculatorului si prea putin pe mobra, astfel incat doza de oxigen necesara functionarii in parametri a neuronilor tai este deficitara. 1.Ti-am raspuns ca nu este mobra lui pt.ca el are un RT. Dealtfel se si intelege din felul in care a pus intrebarea ca nu este mobra lui, ci a exemplificat cu o poza, lucru pe care tu nu l-ai inteles. 2.Nefiind mobra lui este iarasi logic ca nu are ce amanunte sa-ti dea. 3.Stiindu-l pe Ionut ti-am spus ca nu este a lui, el are RT. 4.Esti pe un forum si daca pui o intrebare inseamna ca te adresezi tuturor, daca vrei sa intrebi doar pe cineva anume ii dai PM. Fii mai relax ca te invarti printre oameni civilizati pe topicul asta, nu fa nota discordanta! PS:La BMW toata linia tobelor cap/coada este din inox, prin urmare nu are ce rugini. Ce ti se pare tie ca este rugina de fapt este mizeria depusa si decolorare de la temperatura. Exista si pe ebay si pe louis solutie de curatat tobele. Bafta. Editat Octombrie 28, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Octombrie 28, 2012 Share Postat Octombrie 28, 2012 Cit timp petrec eu pe sa nu cred ca are vreo importanta.ca fapt divers am inoit rca acum 3 saptamini deci mobra mea nu sta .daca vrei sa faci pe cineva prost nu ma face pe mine te rog.daca nu cunosti nu raspunde.evacuarile cromate sunt optionale cel putin la 1200 lucru pe care se plateste aproximativ 100e,de aceeia unele sunt ruginite altele nu.am intrebat pentru ca nu am de unde sa stiu daca si la 1100 exista siaceasta optiune sau le-a curatat cu ceva.solutia de curatat evacuari pe care tu o recomanzi nu e buna.ele se curata cel mai bine cu o cirpa abraziva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 28, 2012 Admin Share Postat Octombrie 28, 2012 (editat) Nu te-am facut prost, unde gasesti asa ceva in ceea ce am spus? Am spus altceva, si asta este fapt dovedit: http://www.tainelesa...-adus-sanatatii Despe evacuarile BMW-ului..ti-as raspunde ca vorbesti prostii, dar ai sa interpretezi iar ca te-am facut prost; http://www.realoem.c...282&hg=18&fg=51 http://www.realoem.c...283&hg=18&fg=51 Am luat un exemplu aleatoriu, dar care este valabil pt.orice mobra facuta de BMW, nu exista nicio optiune pt.toba"cromata", cum sustii tu!.. Am avut RT si este asa cum iti spun, absolut toata linia este din inox..nu crom..inox..idem si la GS. La actualul LT este la fel, totul din inox. Repet, ceea ce vezi tu nu este rugina ci oxizi si murdarie care se depun pe tobele incinse! Referitor la acea solutie, am folosit-o cu succes, mai am si acum acasa, este un acid cu care dai pe tobe, le lasi 10 minute, le speli la jet de apa si ies ca noi.. Deja vad ca bati campii rau de tot, eu spun sa te opresti si sa pui mina pe carte sau google.. Editat Octombrie 28, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Octombrie 28, 2012 Share Postat Octombrie 28, 2012 (editat) verifica lista de optiuni a celui care vinde .o sa vezi ca pe linga spite esa si altele o sa vezi si crome exhaust.de asta te-am rugat sa nu imi raspunzi. http://www.bmwmotorcycle.com/2012_r1200r_bmw_info.htm Editat Octombrie 28, 2012 de andrei gras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 28, 2012 Admin Share Postat Octombrie 28, 2012 (editat) Nu se deschide nicio pagina.. Si de fapt nu ma intereseaza ce vinde unul/altul..ceva facut artizanal, eu ti-am dat doua linkuri din RealOem, care este EXACT programul pe care il foloseste producatorul si oricare dealer BMW din intreaga lume, acolo poti vedea ca nu exista nicio alta optiune in afara de o singura linie de evacuare, care ORICUM este full INOX!! Oricum, la modelul tau(ca dealtfel la orice 1100/1150) tobele sunt complet din Inox.. Editat Octombrie 28, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Octombrie 28, 2012 Share Postat Octombrie 28, 2012 http://www.bmwmotorcycle.com/2012_r1200r_bmw_info.htm http://www.bmwmotorcycle.com/2012_r1200r_bmw_info.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 28, 2012 Admin Share Postat Octombrie 28, 2012 (editat) Repet, ce imi arati tu este motorizare de 1200, tu ai 1100, la 1100/1150 linia tobelor este din inox, nu exista crom decit pe elementul de decor care acopera toba, prin urmare nu are ce rugini! Ma refer strict la tobe, nu la vreun colier sau surub de fixare.. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=0402&mospid=51671&btnr=18_0288&hg=18&fg=51 Aici ai diagrama scoasa de pe RealOem cu modelul tau. Editat Octombrie 28, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Octombrie 28, 2012 Share Postat Octombrie 28, 2012 (editat) Da ma omule asta asta am itrebat si eu,daca exista si la 1100 evacuari cromate sau le-a curatat cu ceva .nu am de unde sa stiu daca exista la 1100 evacuari cromate pentru ca nu mai gasesc liste de optiuni pentru 1100,stiind ca la 1200 exista si aceasta optiune .daca ai mobra de noua nu le lasi sa junga in halul in care vin de la italieni.eu am incercat cu solutie si nu iese ca pe eticheta ,nici macar pe departe,rezultat mult mai bun am avut cu o cirpa abraziva dar nici pe departe culoarea celor din poza si am fost curios sa vad daca am muncit degeaba sau pur si simplu difera materialul din care sunt ele confectionate.am mai citi odata ce ai scris la inceput si imi dau seama ca am inteles eu gresi si m-am grabit sa iti raspund nepoliticos cind tu defapt vroiai sa spui ceva eu am inteles altceva .scuzele de rigoare Editat Octombrie 28, 2012 de andrei gras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 28, 2012 Admin Share Postat Octombrie 28, 2012 (editat) Nu te-am facut prost, unde gasesti asa ceva in ceea ce am spus? Am spus altceva, si asta este fapt dovedit: http://www.tainelesa...-adus-sanatatii Despe evacuarile BMW-ului..ti-as raspunde ca vorbesti prostii, dar ai sa interpretezi iar ca te-am facut prost; http://www.realoem.c...282&hg=18&fg=51 http://www.realoem.c...283&hg=18&fg=51 Am luat un exemplu aleatoriu, dar care este valabil pt.orice mobra facuta de BMW, nu exista nicio optiune pt.toba"cromata", cum sustii tu!.. Am avut RT si este asa cum iti spun, absolut toata linia este din inox..nu crom..inox..idem si la GS. La actualul LT este la fel, totul din inox. Repet, ceea ce vezi tu nu este rugina ci oxizi si murdarie care se depun pe tobele incinse! Referitor la acea solutie, am folosit-o cu succes, mai am si acum acasa, este un acid cu care dai pe tobe, le lasi 10 minute, le speli la jet de apa si ies ca noi.. Deja vad ca bati campii rau de tot, eu spun sa te opresti si sa pui mina pe carte sau google.. Da ma omule asta asta am itrebat si eu, Pai asta ti-am si raspuns cinci posturi mai sus, cu link luat din programul lor. Ca idee, nu obisnuiesc sa afirm ceva ce nu cunosc, mai ales ca am avut RT si prin prisma montajelor mi-au trecut prin mana destule modele BMW mai vechi sau noi. Bafta. Uite ca am gasit exact solutia de care-ti pomeneam.. http://www.boxup.de/seite13.htm Face minuni.. Sau pe louis.de, aceeasi solutie: http://www.louis.de/...&artnr=10004155 Pai tocmai de-asta nu am inteles de ce m-ai luat asa tare, nicio problema, si eu am fost cam ironic in raspunsuri, imi pare rau.. Noi sa fim sanatosi.. Editat Octombrie 28, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Octombrie 29, 2012 Autor Share Postat Octombrie 29, 2012 salut, DanCATA am gasit problema si cred ca stiu de la ce vine acel joc la rota spate la BMfachingW RT de 1150 chiobicenti rulmentul acela conic e varzalit tot am verificat rulmentul acela mare pare OK nu joaca oricat l-am stresat, simeringul acela urias la fel pare ok nu era curs pe langa dupa cum ai vazut si tu se poate observa ca si ""inelul""acela din capacul de aluminiu in care culca rulmentul conic este uzat ...intrebarea este daca se poate schimba? rulmentul vine cu "inel" cu tot? ciuss! Bai omule esti sigur ca era necesar sa desfaci grupul. Daca tot ai desfacut schimba toti rulmentii nu te mai zgarci. Vezi ca la montare este important sa masori exact ce grosime de saiba trebuie sa pui sa nu ai joc. Jocul la rulmentul mare nu poti verifica doar cu cand roata este montat. In rest poti verifica doar daca cosul de rulment e ok si bilele. Simeringul mare nu se mai poate monta inapoi. Dute la firme cu rulmenti si gasesti simering la 10-15 lei in loc de 40 lei (originalul). Rulmetul mare spate e mai rentabil sa pui originalul decat alta marca. ( rulment BMW 270-290 lei , rulment SKF 400 lei). Rulmentul conic gasesti iarasi la Rulhaus la pretul de 50-60 lei daca tin bine minte. Iar saiba se poate comnda iarasi de l BMW. Daca mai intrebari suna-ma. P.S cutia ai desfacut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 Rulmetul mare spate e mai rentabil sa pui originalul decat alta marca. ( rulment BMW 270-290 lei , rulment SKF 400 lei). FAG e un pic mai ieftin decat BMW OEM (cam 30 EUR). Nu am vazut in Ro cineva care sa aduca FAG si probabil ca cu transport ar fi cat OEM, asa ca ... go OEM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Octombrie 29, 2012 Autor Share Postat Octombrie 29, 2012 FAG e un pic mai ieftin decat BMW OEM (cam 30 EUR). Nu am vazut in Ro cineva care sa aduca FAG si probabil ca cu transport ar fi cat OEM, asa ca ... go OEM. Rulment FAG ( de care e nevoie la grup)nu am gasit in Oradea. Am mers cu codul de pe rulment dar nu au avut FAG numai SKF la pretul de 400 lei.. Defapt rulmentul OEM e FAG. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 31, 2012 Share Postat Octombrie 31, 2012 BMW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 31, 2012 Share Postat Octombrie 31, 2012 Rulment FAG ( de care e nevoie la grup)nu am gasit in Oradea. Am mers cu codul de pe rulment dar nu au avut FAG numai SKF la pretul de 400 lei.. Defapt rulmentul OEM e FAG. Deci BMW il da la suprapret. As expected. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Octombrie 31, 2012 Autor Share Postat Octombrie 31, 2012 Nu e prima oara cand gasesc o piese OEM mai ieftin. am patit si la masina cand am schimbat anul trecut termostatul. cel mai ieftin a fost originalul. Pierrooradea vezi filuletul de mai jos: http://www.bmwlt.com/uploads/lt_final_drive_rebuild.wmv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Noiembrie 2, 2012 Share Postat Noiembrie 2, 2012 Sal . In ideea ca este cineva interesat de acest motor ,eu imi doresc un GS adv pe care sigur in aceasta iarna il voi achizitiona dar poate este si cineva interesat de un GS . http://imageshack.us/g/1/9845467/ O iarna cat mai scurta . Discutam daca este cineva interesat pe PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.