Dan Cata Postat Noiembrie 2, 2012 Share Postat Noiembrie 2, 2012 Va recomand sa adaugati pe FaceBook, care folositi, pe BMW Motorrad. Posteaza din cand in cand niste proiecte interesante, placute ochiului, printre care si asta: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Noiembrie 2, 2012 Share Postat Noiembrie 2, 2012 LUV te contrezi cu neica nimeni, gen Doru BMW, care daca are bmw este first man. nu are rost nici finalitate,mai bine sa ne dam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gulag23 Postat Noiembrie 2, 2012 Share Postat Noiembrie 2, 2012 Am devenit, in sfarsit, posesorul unui R1100RT, de provenienta Italia, 1997, 73.000 Km, achizitionat de la o persoana din Arad care importa motoare. Cu aceasta ocazie l-am cunoscut si pe Dan Cata, care m-a ajutat si la achizitie si i-a facut ulterior lucrarile de service de care avea nevoie (schimbul de fluide, filtru ulei, reglaje, sincronizare, montat releu pentru ABS, inlocuit senzori Hall). Ce pot sa spun este ca am cumparat din Arad un tractor si am plecat catre casa din Cluj cu o finete de motor (atat cat poate fi de fin un boxer ). Vreau sa mai precizez ca am castigat un prieten din vizita la colegul nostru de forum si daca timpul si banii mi-o vor permite, voi face si urmatoarele lucrari mai serioase tot la el. Cateva fotografii: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 3, 2012 Admin Share Postat Noiembrie 3, 2012 Bravo, foarte frumoasa culoarea..o sa fiti prieteni buni, sa-l stapanesti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gulag23 Postat Noiembrie 3, 2012 Share Postat Noiembrie 3, 2012 Multumesc, Luigi. Trebuie sa gasesc o solutie sa si vad ceva noaptea, cred ca voi apela la tine pentru xenon. Are montat un bec albastru la far, care are o lumina slaba, nu e suficienta pentru un condus in siguranta. Ma gandesc si la ceva lumini suplimentare (proiectoare), dar inca nu am gasit ceva care sa-mi placa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Noiembrie 4, 2012 Share Postat Noiembrie 4, 2012 O minunatie de motor.arata de parca ieri a iesit din fabrica.sa o stapinesti sanatos si sa te bucuri de ea(sigur o sa te bucuri de ea) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GorG Postat Noiembrie 4, 2012 Share Postat Noiembrie 4, 2012 (editat) Am devenit, in sfarsit, posesorul unui R1100RT ... Sa-l folosesti sanatos si sa te bucuri de el! Editat Noiembrie 4, 2012 de GorG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gulag23 Postat Noiembrie 4, 2012 Share Postat Noiembrie 4, 2012 Multumesc de urari tuturor. Nu arata chiar ca in poze, in sensul ca mai are cateva zgarieturi ici-colo, dar, per total, nu-si arata varsta. As avea o intrebare pentru cei care au/au avut 1100: cam ce cantitate de ulei va consuma la 1000 Km, sa zicem sau intre doua schimburi de ulei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Noiembrie 4, 2012 Share Postat Noiembrie 4, 2012 Depinde de uzura motorului.al meu nu cred ca a consumat mai mult de 50 grame toata vara adica 4500 km facuti numai in oras.dar consumul de ulei e ceva normal la boxer.unele consuma 2-3 l la schimb.verifica din cind in cind pe cricul central cu motorul rece si vezi daca trebuie complectat.la cum arata nu ced ca vei avea nevoie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Noiembrie 4, 2012 Share Postat Noiembrie 4, 2012 Am devenit, in sfarsit, posesorul unui R1100RT, de provenienta Italia, 1997, 73.000 Km, achizitionat de la o persoana din Arad care importa motoare. Cu aceasta ocazie l-am cunoscut si pe Dan Cata, care m-a ajutat si la achizitie si i-a facut ulterior lucrarile de service de care avea nevoie (schimbul de fluide, filtru ulei, reglaje, sincronizare, montat releu pentru ABS, inlocuit senzori Hall). Ce pot sa spun este ca am cumparat din Arad un tractor si am plecat catre casa din Cluj cu o finete de motor (atat cat poate fi de fin un boxer ). Vreau sa mai precizez ca am castigat un prieten din vizita la colegul nostru de forum si daca timpul si banii mi-o vor permite, voi face si urmatoarele lucrari mai serioase tot la el. Felicitari si welcome to the group! Multumesc, Luigi. Trebuie sa gasesc o solutie sa si vad ceva noaptea, cred ca voi apela la tine pentru xenon. Are montat un bec albastru la far, care are o lumina slaba, nu e suficienta pentru un condus in siguranta. Ma gandesc si la ceva lumini suplimentare (proiectoare), dar inca nu am gasit ceva care sa-mi placa. Xenon is a must. Nu te mai chinui sa faci teste inutile, tot la xenon ajungi. Contacteaza-l pe Luigi pentru asta si te rezolva asap. Nu te-am facut prost, unde gasesti asa ceva in ceea ce am spus? Am spus altceva, si asta este fapt dovedit: http://www.tainelesa...-adus-sanatatii Despe evacuarile BMW-ului..ti-as raspunde ca vorbesti prostii, dar ai sa interpretezi iar ca te-am facut prost; http://www.realoem.c...282&hg=18&fg=51 http://www.realoem.c...283&hg=18&fg=51 Am luat un exemplu aleatoriu, dar care este valabil pt.orice mobra facuta de BMW, nu exista nicio optiune pt.toba"cromata", cum sustii tu!.. Am avut RT si este asa cum iti spun, absolut toata linia este din inox..nu crom..inox..idem si la GS. La actualul LT este la fel, totul din inox. Repet, ceea ce vezi tu nu este rugina ci oxizi si murdarie care se depun pe tobele incinse! Referitor la acea solutie, am folosit-o cu succes, mai am si acum acasa, este un acid cu care dai pe tobe, le lasi 10 minute, le speli la jet de apa si ies ca noi.. Deja vad ca bati campii rau de tot, eu spun sa te opresti si sa pui mina pe carte sau google.. Relax, leave it be! verifica lista de optiuni a celui care vinde .o sa vezi ca pe linga spite esa si altele o sa vezi si crome exhaust.de asta te-am rugat sa nu imi raspunzi. http://www.bmwmotorc...0r_bmw_info.htm Raspunde cine vrea si cand vrea. Tu triezi informatiile si le iei pe care vrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Noiembrie 5, 2012 Autor Share Postat Noiembrie 5, 2012 Multumesc de urari tuturor. Nu arata chiar ca in poze, in sensul ca mai are cateva zgarieturi ici-colo, dar, per total, nu-si arata varsta. As avea o intrebare pentru cei care au/au avut 1100: cam ce cantitate de ulei va consuma la 1000 Km, sa zicem sau intre doua schimburi de ulei? Eu chiar sambata am schimbat uleiul. In 7000 km am avut un consum de ulei de aprox.400 ml asta ar veni 60 ml la 1000 km( am acuma 71700 km la bord)..Eu circul si in oras si in afara. Consumul maxim dat de fabrica este 1l/1000 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 5, 2012 Admin Share Postat Noiembrie 5, 2012 Consuma si cum te dai la ea, daca mergi mai turat sau mai relax. Oricum, schimba-i uleiul in cazul in care te mai dai, daca nu lasa-l asa si il schimbi la primavara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Noiembrie 5, 2012 Share Postat Noiembrie 5, 2012 @gulag: felicitari! Bine ai venit! Si eu zic ca la cum arata, sigur te bucuri de el Da se stire pe aici cand intampini dificultati, sunt multi oameni cu experienta. Si pe cat posibil, incearca sa citesti tot topicul, probabil iti va raspunde la multe intrebari. Sa ne vedem cu bine la drum! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 5, 2012 Share Postat Noiembrie 5, 2012 Sincer sa fiu, niciodata nu am stat sa masor exact cat imi consuma. Cand e nevoie completez si gata. Limita e 1 litru la mia de km, da pana acolo mai e mult si bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
geticu Postat Noiembrie 5, 2012 Share Postat Noiembrie 5, 2012 Salut, numele meu este Alin am 21 de ani Sper ca postez unde trebuie, problema mea e cam urmatoarea, m-am indragostit de un bmw k75 din 1991, imi place foarte mult, ma sperie unpic anul, aici sper sa ma ajutati voi (nu am niciun prieten motociclist caruia sa ii cer cateva sfaturi). Sa presupunem ca reusesc sa imi indeplinesc visul si sa cumpar un bmw 75, ce probleme pot aparea la ea ? daca apar probleme pot fi rezolvate fara prea multa bataie de cap (fiind o motocicleta unpic mai veche nu stiu cum sta treaba cu piesele, daca se mai gasesc, daca se merita sa faci o reparatie). Mentionez ca nu dispun de un buget prea mare si nu as vrea sa fac o alegere gresita. ps. detin permis categoria B, C, E dar ca un tantalau nu am luat inca A, dar se rezolva la primavara Va multumesc, salutari si drumuri bune ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Noiembrie 5, 2012 Share Postat Noiembrie 5, 2012 Nush exact cum sta treaba dar mai bn fa tu permisu anu asta cat mai ai timp.ca tare se complica legislatia de la anu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aquachrono Postat Noiembrie 5, 2012 Share Postat Noiembrie 5, 2012 Salut, sapa forumul asta : k100rt.aforumfree.com/forum Gasesti acolo multa info. despre K100 si K75 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
geticu Postat Noiembrie 5, 2012 Share Postat Noiembrie 5, 2012 (editat) @ the gyx, nu pot sa dau de permis anul asta pentru ca nu sunt in tara, dar mi-as cumpara motocicleta sa o trimit, permisul nu e o problema decat de timp. thx @ aquachrono acum o sa incep sa cercetez, ms mult. inca astept indrumare si sfaturi. app eu am 1,86 si 76kg . credeti ca e o motocicleta potrivita pentru un astfel de fizic ? nu as vrea sa arat ca soaricele pe sacul de malai thx Editat Noiembrie 5, 2012 de geticu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALINPAPA2000 Postat Noiembrie 5, 2012 Share Postat Noiembrie 5, 2012 ))) la 76 de km nici cu autobuz articulat nu iesi bine Scuze dar nu m-am putut abtine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Noiembrie 5, 2012 Share Postat Noiembrie 5, 2012 Cum e Mercedes diferit de celelalte masini (te prinzi abia dupa ce conduci una) asa e BMW intre motociclete. Ma refer la BMW adevarat cu cardan, nu la cele pe lant care-s italienesti.... K75 aka "flying brick" e o masinarie rezistenta, nu e cazul sa-ti faci griji in privinta anului, de fapt in general la moto nu-i ca la conserve ca sa conteze anul, conteaza mai mult cum a fost ingrijita si forjata. Are o injectie de benzina monopunct x3 care face ca motorul sa fie foarte docil pana cand treci de 5 000 de rpm, viteza maxima e cam 200 km/h ,s-ar putea sa fie dotata si cu ABS iar ciclistica... zici ca merge singura incotro intorci capul, fara zgomot, fara vibratii, parca e electrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducanescovan Postat Noiembrie 5, 2012 Share Postat Noiembrie 5, 2012 1,86 si 76 km? acu serios....merg eu la 1,65 bine pe motoreta asta...tu sigur n-ai probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
geticu Postat Noiembrie 5, 2012 Share Postat Noiembrie 5, 2012 Salut, sapa forumul asta : k100rt.aforumfree.com/forum Gasesti acolo multa info. despre K100 si K75 . forumul e in engleza stau cam ruginit la capitolul asta, dar o sa incerc sa caut imformatii, ms mult omu! ))) la 76 de km nici cu autobuz articulat nu iesi bine Scuze dar nu m-am putut abtine ahh stai linistit nici eu nu m-am putut abtine si eu rad, 76 de kg Cum e Mercedes diferit de celelalte masini (te prinzi abia dupa ce conduci una) asa e BMW intre motociclete. Ma refer la BMW adevarat cu cardan, nu la cele pe lant care-s italienesti.... K75 aka "flying brick" e o masinarie rezistenta, nu e cazul sa-ti faci griji in privinta anului, de fapt in general la moto nu-i ca la conserve ca sa conteze anul, conteaza mai mult cum a fost ingrijita si forjata. Are o injectie de benzina monopunct x3 care face ca motorul sa fie foarte docil pana cand treci de 5 000 de rpm, viteza maxima e cam 200 km/h ,s-ar putea sa fie dotata si cu ABS iar ciclistica... zici ca merge singura incotro intorci capul, fara zgomot, fara vibratii, parca e electrica. Multumesc omu, mi-ai dat mare incredere, daca sa zicem printr-un scenariu negru ca ma lasa ceva la ea, ceva mai serios se pot gasi piese de schimb ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Noiembrie 5, 2012 Share Postat Noiembrie 5, 2012 De baza la el e e-bay dar gasesti si prin Ro. E o masinarie cu adevarat germana, nu se strica singura dar daca reusesti sa rupi ceva la ea gasesti aici destui posesori care sa te invete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
geticu Postat Noiembrie 5, 2012 Share Postat Noiembrie 5, 2012 (editat) De baza la el e e-bay dar gasesti si prin Ro. E o masinarie cu adevarat germana, nu se strica singura dar daca reusesti sa rupi ceva la ea gasesti aici destui posesori care sa te invete. Multumesc omu, o sa incerc sa ma documentez cat mai bine, sper eu ca prin februarie/martie sa pot cumpara una, pana atunci continui cerecetarea, orice alta informatie despre bmw k75 este bine venita si primita, multumesc si va tin la curent Editat Noiembrie 5, 2012 de geticu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aquachrono Postat Noiembrie 5, 2012 Share Postat Noiembrie 5, 2012 piesele cele mai ieftine le gasesti pe ebay.co.uk . Pe ebay.de sunt mai scumpe si de multe ori si transportul e mai scump. De asemenea , in franta , gasesti multe piese pe lebonqoin.fr e un fel de piata a-z . In romania mare lucru nu prea gasesti . Eu am K100 rt , daca iei K75 , recomandarea mea e sa iei unul carenat nu varianta sport. Legat de probleme, cum ziceau si colegii de mai sus, modelele astea sunt reliable. Trebuie insa neaparat sa verifici la cumparare jocul la roata spate in sensul ca , e necesara gresarea cel putin la 2 ani a articulatiilor cardanului. Daca mentenanta asta preventiva nu e facuta , canelura cardanului si canelura pinionului de atac ( ma refer la partea ce se imbina cu cardanul ) se uzeaza si se duce naibii. Daca cu motorul ridicat pe cricul central , motorul oprit si bagat in viteza, incerci sa rotesti roata si exista astfel un joc semnificativ, mai bine zici pas ori rogi pe cineva sa inspecteze canelurile cardanului. In rest , nimic deosebit, sunt motoare K75 si K100 cu peste 300 mii km inca pe strada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.