Dan Nastase Postat Decembrie 10, 2012 Share Postat Decembrie 10, 2012 (editat) Proiect Lo... sau R... Cea mai simpla forma... ar fi replica pe care au facut-o deja francezii... pornind de la R1200R. Deocamdata, eu zic ca nu merita, deoarece nu se respecta un criteriu de baza: furca upside-down! Daca ma mai gandesc si la costuri si respectarea arhitecturii spate... m-as gandi la un R1200S modificat, inclusiv repozitionarea triunghiului sa, ghidon, scarite... Din alte puncte de vedere ai dreptate cu "baza" 1100... care ar putea merge pana la "bazatul" BMW Mystic... Ca sa dau nastere ideii... va fac cunoscut faptul ca il vand pe actualul meu K1200R Sport, ABS, ESA, Carte de service, Fabricat 2007, rulat doar 14000 km, ca nou. "Von Blitzen" pleaca de la mine la cine imi ofera un cent peste 6400 euro cash. Din punctul de vedere al Meseriasilor, intr-adevar... au trecut vremurile cand puteam regiza orice film pe tema moto... alegand o distributie de elita... asa cum se poate vedea si acum din Almanahul Auto 1985... oameni de exceptie pe care nu-i pot uita nicicum. Ce nu stiu multi dintre noi (pentru ca am fost foarte discret in privinta asta)... este ca... cei peste 3 ani de munca m-au costat atunci cu mult peste valoarea unei Dacii 1300 noua-nouta! Multa sanatate, Sarbatori fericite, Sa auzim numai de bine! Editat Decembrie 10, 2012 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 12, 2012 Share Postat Decembrie 12, 2012 Bujii... mai exact doua pe cilindru (1150 dupa 2003 si toate 1200) Se pare ca bujia superioara da scanteia la ~ 6 grade inainte de PMS iar cea inferioara, exact la PMS. Ca sa elimine surgingul ar zice unii, ca sa faca arderea mai completa ar zice BMW-ul. Cert e ca dupa o vreme, bujiile arata asa: Alea de jos par a fi mai murdare ca si alea de sus. Inca nu am gasit o explicatie logica, ma indoiesc ca ar fi ulei din motor pe ele, dar am vazut si eu de multe ori ca asa arata. Ce se mai poate face e ca la jumatatea vietii bujiilor, sa se schimbe intre ele alea de jos cu alea de sus. Cat de mult ajuta asta numa Dumenzo' Sfantu stie, cert e ca unii din vest o practica O idee buna ar fi sa va verificati contucta spate de frana, in zona etrierului Asta apare in momentul in care calci frana spate, nu sta tot timpul asa umflata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 12, 2012 Admin Share Postat Decembrie 12, 2012 (editat) Acu' vreo trei saptamani m-a lasat ambreiajul la intoarcere dinspre Sighisoara, detalii mai jos: /index.php?/topic/686976-1711-spre-sighisoara/page-2 Cine n-a vazut niciun episod din Dosarele X sa citeasca mai departe..dupa Sighisoara a inceput sa-mi patineze ambreiajul, am mers asa pina in Brasov unde s-a forfecat o nuca de la timoneria schimbatorului de viteze si mi-a ramas intr-a patra, viteza cu care am mers pina in Sinaia, unde s-a blocat total cutia Cind face drak pe-al drak..! M-am apucat de desfacut: Ce se intamplase..s-a spart unul din rulmentii de la trenul mobil din cutie(cel dinspre ambreiaj), a stricat simeringul si a inceput sa arunce ulei pe disc..asta era cauza pt.care a inceput sa patineze.. Rulmentul cu pricina: Ca sa ajung acolo a trebuit sa dau cutia jos: Marea intrebare era ce se intamplase pe acolo, avand in vedere ca rulmentul era spart si absolut toate bilele isi luasera valea in cutie! Ma asteptam ca sa fie varza, dar la inspectie s-a dovedit ca acele bile nu stricasera absolut nimic pe acolo..mi-am amintit ca mi se blocase cutia cind eram aproape oprit, nu aveam nici 10 km/ora, daca se intampla in viteza paradeam toata cutia.. Am sesizat o mica uzura pe selector, intre vitezele unu, neutral si doi, uzura absolut normala avand in vedere kilometrii ei(86.000) Discul de ambreiaj cu uzura la limita lui, probabil mai mergeam citeva sute/mii km si isi dadea duhul Placa de presiune deformata, in rest totul fara uzura. Cu ocazia asta schimb toti rulmentii+simeringurile de la cutie si de la palier, impreuna cu selectorul. Am comandat piesele pe motorworks.co.uk si saptamana viitoare ma apuc de ansamblat. Misto tare va fi la cutie, ca sa-mi intru in mana am inceput sa ma joc cu LEGO-urile lui fiu-meu.. Editat Decembrie 12, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Decembrie 13, 2012 Share Postat Decembrie 13, 2012 (editat) Fratica mult succes din partea mea.....Sper ca o sa-ti reuseasca reparatia. P.S. Sa nu lasi selectorul asa cum este ,sa incerci sa-l repari sau schimbi Editat Decembrie 13, 2012 de varugica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 13, 2012 Admin Share Postat Decembrie 13, 2012 (editat) Varule, din ce am inteles aia ar fi o uzura normala unde este cel mai folosit, a intaia/neutru/a doua, acolo se f.ute cel mai mult..cica se mai putea merge foarte bine..altul mi-a spus sa-l schimb..cutia mea se comporta normal, schimba brici..dar cum sunt perfectionist si imi statea pe creier m-am tot foit si pina la urma am avut un bulan fenomenal, m-am uitat intr-o seara pe ebay.co.uk si era unul singur, nou/nout, la 90 euro! In conditiile in care unul nou costa in jur de 300/350 euro! Culmea, cu o seara inainte nu era..clar ca avea numele meu scris pe el si exista un Dumnezeu al ranitilor..l-am comandat si de-acum fac si toata cutia noua! Editat Decembrie 13, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Decembrie 13, 2012 Share Postat Decembrie 13, 2012 Ei, in cazul tau LUV, sunt mandru ca sunt roman. Proverbiala mestereala ce curge prin vene natiei romane. Nevoia ne invata... In cazul selectorului clar trebuia intervenit, (macar o incarcare si o freza, mai apoi calire) dar pe deasupra esti si norocos, asta se trage poate de cand erai mic... Si eu am intervenit la releul ABS, cand m-o lasa iau unul nou, deocamdata am facut 3500km dar pot spune ca nici macar o eroare nu a mai dat. Buna si postarea lui Dan cu conducta de frana! Si nu numai, cei cu 1150, 1200 apreciaza la randul lor. Frumos ca nu mergem pe inchis ca altii care stiu numai sa-si laude marcile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 13, 2012 Admin Share Postat Decembrie 13, 2012 (editat) Departe sa ma laud ca ma pricep intr-atat de mult, reparatiile le fac la un prieten, mecanic mare, eu sunt doar mana lui dreapta.. Nu am stiut ca piesa se poate reconditiona, m-as duce sa o fac ca noua sa fie acolo, unde ar trebui sa incerc reconditionarea ei? Referitor la bulan, cam asa, uneori am un noroc fenomenal, in cazul asta pazitorul meu mi-a soptit si am picat la tanc exact in ziua in care a aparut ala pe ebay. Despre furtunele de frana, recomand, chiar daca este mai costisitor, sa le schimbati cu unele cu insertie metalica. Pe linga raspunsul mult mai instant la apasarea manetei, implicit o mai buna franare, foarte important este ca sunt facute pe viata, nu risti sa te lase in drum cind ti-este lumea mai draga. Mobrele noi nici nu mai vin cu furtune de cauciuc. Eu le-am luat pe ale mele de aici: http://www.motonetro.ro/ Recomand, chiar daca sunt mai scumpe, nu se compara cu aiurelile alea de 80/90 euro de pe ebay, cu terminatii de aluminiu eloxat. Aici exista doar otel inox. Foarte important este ca ti le cumperi in functie de lungimea lor, le dai jos pe cele vechi, le masori si ti le trimit la lungime, exact ce ai nevoie. Venhill, firma britanica de calitate, componente din otel inoxidabil, te tin o viata.. daca nu traiesti mult..ar spune unii Editat Decembrie 13, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Decembrie 13, 2012 Share Postat Decembrie 13, 2012 Bujii... mai exact doua pe cilindru (1150 dupa 2003 si toate 1200) Se pare ca bujia superioara da scanteia la ~ 6 grade inainte de PMS iar cea inferioara, exact la PMS. Ca sa elimine surgingul ar zice unii, ca sa faca arderea mai completa ar zice BMW-ul. Cert e ca dupa o vreme, bujiile arata asa: Alea de jos par a fi mai murdare ca si alea de sus. Inca nu am gasit o explicatie logica, ma indoiesc ca ar fi ulei din motor pe ele, dar am vazut si eu de multe ori ca asa arata. Ce se mai poate face e ca la jumatatea vietii bujiilor, sa se schimbe intre ele alea de jos cu alea de sus. Cat de mult ajuta asta numa Dumenzo' Sfantu stie, cert e ca unii din vest o practica dane, la mine (1150 gsa 2003,doua bujii pe cilindru), bujia de sus e mai mare in diametru decat cea de jos. nu se pot schimba intre ele, sunt diferite. initial motoru vine cu NGK BKR 7 EKC sus si Bosch R6 jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Decembrie 13, 2012 Share Postat Decembrie 13, 2012 (editat) cata fericire... Editat Decembrie 13, 2012 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 14, 2012 Share Postat Decembrie 14, 2012 (editat) dane, la mine (1150 gsa 2003,doua bujii pe cilindru), bujia de sus e mai mare in diametru decat cea de jos. nu se pot schimba intre ele, sunt diferite. initial motoru vine cu NGK BKR 7 EKC sus si Bosch R6 jos. La 1200 is la fel parca Editat Decembrie 14, 2012 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Decembrie 14, 2012 Share Postat Decembrie 14, 2012 La 1200 is la fel parca la 1200 da, sunt la fel, dar 1150 are doua tipuri de bujii. bine de stiut pentru cei ce vor sa schimbe (eu am patit-o )). A venit Mos Nicolae!Prin iscusinta tapiterului moto_dan(topic la servicii), durata de executie 1 saptamana, pret 190 Ron+10 cadou+ transport. Crescut confort prin adaugare burete, putina remodelare la spatare si coama fata pasager , material antiderapant (si rezistent) la sezut. Am refacut amandoua seile, nu puteam sa las la pasager diferit... In concluzie, deplin multumit. domnu fotograf, da niste poze ceva mai mari nu gasim? ca-s mici al naibii. ma bate si pe mine gandul la o transformare. ai apucat sa testezi ceva? cum e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Decembrie 14, 2012 Share Postat Decembrie 14, 2012 (editat) din pacate dupa ce am reintrodus cardul de mem in telefon, a trecut automat pe rezolutia minima.M-a surprins si pe mine... Totusi le ai pe topicul moto_dan pozate la el pe masa de lucru. Parca nu as mai incarca forumul inca odata cu aceleasi poze. Daca chiar vrea cineva ma urnesc maine pana la garaj si trag cateva imagini. /index.php?/topic/680380-retapitez-scaune-moto/page-5 La postarea 94, sunt seile mele. Daca nu sunt deajuns mai trag maine cateva cadre, de data asta cu ap. foto! Macar 2 cadre unde se vede materialul, o sa repet. Ce sa mai testez pe frigurile astea, doar le mangai cand intru in garaj Pt tine Gabyshor alea de la postarea 78... Editat Decembrie 14, 2012 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Decembrie 14, 2012 Share Postat Decembrie 14, 2012 sunt de ajuns dragos, multam mult. nu l vazusem dincolo. pana ajung la humor ma multumesc cu atat. te sun cand ajung in zona. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Decembrie 17, 2012 Share Postat Decembrie 17, 2012 (editat) Am gasit poza asta in calc. Este vorba de prezentarea materialelor ce aveau sa fie folosite. Si da, cu astea s-au lucrat seile mele. Chederul alb nu este material indoit doar ca sa arate bine, ci este cel pt intarire. Poate din cauza blitului bat in gri, dar in realitate sunt materiale negre. Editat Decembrie 17, 2012 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 17, 2012 Share Postat Decembrie 17, 2012 (editat) Acu' vreo trei saptamani m-a lasat ambreiajul la intoarcere dinspre Sighisoara, detalii mai jos: /index.php?/topic/686976-1711-spre-sighisoara/page-2 Cine n-a vazut niciun episod din Dosarele X sa citeasca mai departe..dupa Sighisoara a inceput sa-mi patineze ambreiajul, am mers asa pina in Brasov unde s-a forfecat o nuca de la timoneria schimbatorului de viteze si mi-a ramas intr-a patra, viteza cu care am mers pina in Sinaia, unde s-a blocat total cutia Cind face drak pe-al drak..! M-am apucat de desfacut: [img=/public/style_images/23sense/attachicon.gif] DSCF3258.JPG[img=/public/style_images/23sense/attachicon.gif] DSCF3257.JPG Ce se intamplase..s-a spart unul din rulmentii de la trenul mobil din cutie(cel dinspre ambreiaj), a stricat simeringul si a inceput sa arunce ulei pe disc..asta era cauza pt.care a inceput sa patineze.. Rulmentul cu pricina:[img=/public/style_images/23sense/attachicon.gif] DSCF3250.JPG Ca sa ajung acolo a trebuit sa dau cutia jos:[img=/public/style_images/23sense/attachicon.gif] DSCF3248.JPG[img=/public/style_images/23sense/attachicon.gif] DSCF3251.JPG Marea intrebare era ce se intamplase pe acolo, avand in vedere ca rulmentul era spart si absolut toate bilele isi luasera valea in cutie! Ma asteptam ca sa fie varza, dar la inspectie s-a dovedit ca acele bile nu stricasera absolut nimic pe acolo..mi-am amintit ca mi se blocase cutia cind eram aproape oprit, nu aveam nici 10 km/ora, daca se intampla in viteza paradeam toata cutia.. Am sesizat o mica uzura pe selector, intre vitezele unu, neutral si doi, uzura absolut normala avand in vedere kilometrii ei(86.000)[img=/public/style_images/23sense/attachicon.gif] DSCF3261.JPG[img=/public/style_images/23sense/attachicon.gif] DSCF3262.JPG Discul de ambreiaj cu uzura la limita lui, probabil mai mergeam citeva sute/mii km si isi dadea duhul[img=/public/style_images/23sense/attachicon.gif] DSCF3254.JPG Placa de presiune deformata[img=/public/style_images/23sense/attachicon.gif] DSCF3259.JPG, in rest totul fara uzura. Cu ocazia asta schimb toti rulmentii+simeringurile de la cutie si de la palier, impreuna cu selectorul. Am comandat piesele pe motorworks.co.uk si saptamana viitoare ma apuc de ansamblat. Misto tare va fi la cutie, ca sa-mi intru in mana am inceput sa ma joc cu LEGO-urile lui fiu-meu.. [img=/public/style_images/23sense/attachicon.gif] DSCF3255.JPG[img=/public/style_images/23sense/attachicon.gif] DSCF3256.JPG[img=/public/style_images/23sense/attachicon.gif] DSCF3260.JPG N-am zis nimic! Stau cuminte si ma minunez. Spor la reparatii. Se supara cineva daca intreb timid la cati km? Am vazut 86k. Editat Decembrie 17, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 17, 2012 Admin Share Postat Decembrie 17, 2012 Da, 86.000, nu-s putini, dar se puteau face mai multi pina sa se intample ceva. In fond este un rulment care s-a gripat, bine ca nu am bulit cutia, asta sa fie necazul. Pe miercuri imi vin piesele si ma apuc de ansamblat. Revin cu detalii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 17, 2012 Share Postat Decembrie 17, 2012 Vorba din batrani: BMW nu se distruge niciodata, dar nici nu te lasa sa te plictisesti. Spor la reparatii. Te astept maine, poimaine pt xenoane la DL. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Decembrie 18, 2012 Share Postat Decembrie 18, 2012 Vorba din batrani: BMW nu se distruge niciodata, dar nici nu te lasa sa te plictisesti. Spor la reparatii. Te astept maine, poimaine pt xenoane la DL. Nu dumneavoastra sunteti acela care schimba semeringurile la furca primavara ? Daca va confund imi cer scuze, dar totusi cred ca ar trebui sa pastram un oarecare respect intre noi , macar pe acest topic P.S. Spor la treaba fratioare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 18, 2012 Share Postat Decembrie 18, 2012 (editat) Il dau dracu de ST. Ma dezamagit la faza cu simeringurile si la cea cu consumul de ulei. Ma asteptam sa fie 0 (zero) ca la DL, dar consuma de la max la min de la un schimb la altul. Dar daca vorbesc de motor nu inseamna in niciun fel a subapreciez posesorul. Ba din contra creste in ochii mei, pt devotamentul pt o marca chiar daca il mai si supara uneori. Recunosc mie imi este strain acest devotament fixat pe un singur brand. Luigi are statuie in mintea mea dupa ce si-a reparat ABS-ul, iar acum cu cutia si ambreiajul i-am facut si soclu. Pe bune nu fac misto. Iarna asta sunt somer, nu mai am ce sa-i fac ST-ului. E complet ca swarovski nu-i pun. PS Simeringurile curgeau in primavara si la celalat ST din Buc. A facut constatarea, le-a primit, dar nu le-a schimbat din lipsa de timp. Dupa cateva zile, cele vechi nu au mai curs, iar cele noi sunt si acum in sertar. Editat Decembrie 18, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Decembrie 18, 2012 Share Postat Decembrie 18, 2012 Vorba din batrani: BMW nu se distruge niciodata, dar nici nu te lasa sa te plictisesti. Spor la reparatii. Te astept maine, poimaine pt xenoane la DL. nu poti compara lt-ul cu st-ul. e alta clasa, plus ca are deja niste ani. apoi, ce te faci cand ai probleme cu motorul? nu e vorba de devotament, dar nici nu te apuci sa-l scoti la vanzare la cea mai mica problema. repari si ii dai inainte. cine-ti garanteaza ca iti cumperi altceva si merge struna? si trebuie analizat si din prisma punctelor forte. lt-ul nu cred ca are concurenta in clasa lui (goldwin de 1200 e vechi si scump, iar abs-ul l-au introdus abia cu gl 1800 care e f scump). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 18, 2012 Admin Share Postat Decembrie 18, 2012 (editat) Pina la urma a trebuit sa schimb unitatea ABS, dar eu am fost de vina! Aveam instalate pe ea doua microcomutatoare pentru a-l putea reseta in cazul in care mai dadea eroare, sa nu mai depind de Bavaria, dar dupa o perioada de timp, in graba, am facut o masa gresita si cel mai probabil am prajit ceva prin calculatorul ABS-ului..dupa aia a inceput sa-mi dea erori si la un moment dat nu le mai puteam sterge deloc. Oricum, am fost prevazator si aveam una SH acasa, am schimbat-o si merge fara probleme de atunci. Acum mi-am luat si GS911, scula/tester si nu mai am probleme cu citirea/stergerea erorilor. Legat de devotament, la mine nu este vorba de asa ceva, imi plac toate brandurile, dar am doua fixuri/cerinte la o motocicleta..prestanta si confort, tu stii asta. Pina acum 1200LT-ul imi ofera tot ceea ce-mi doresc si deocamdata nu am intalnit alta marca care sa se apropie macar de ea la capitolul asta, nici macar modelele noi de 1600 de la BMW..poate doar la prestanta, confortul este insa deficitar, cu toata electronica lor(seile tari, carenajul pt.protectie la vant insuficient, parbrizul stock execrabil, le-au "japonezit" la oglinzi, sunt mai mici si le-au urcat sus, datorita acestui fapt nu-ti mai arunca curentul de aer peste maini). LT-ul este singura motocicleta care mi-a venit manusa la statura mea, nu a trebuit sa-i reglez nicio pedala sau maneta de frana/ambreiaj, parbrizul stock era perfect..eu l-am schimbat doar pt.ca era zgariat si opac, are sei cu gel din fabrica, totul la superlativ din punctul meu de vedere. Asta inseamna confort la modul absolut, in sensul ca nu are niciun apendic pe care sa-l adaugi ulterior ca sa-i creasca confortul. Daca ar fi dupa mine Touratech si Wunderlich ar da faliment, este drept ca se adreseaza altui segment.. Poate doar GL1500/1800 de la Honda sa fie acolo, modele care imi plac extraordinar de mult, dar alea au doua mari neajunsuri, parbrizul care nu se poate regla electric(vezi doar prin el si in cazul unei ploi iti mananca ficatii, mai mult opresti sa-l cureti sau astepti sa se opreasca)si ciclistica mai slaba(sunt mai lungi si mai joase, pe viraje atingi cu cricul repede, nu au aceeiasi manevrabilitate). Pina acum am bagat 200 euro in unitatea ABS si 600 in ambreiaj si rulmentii /selectorul din cutie, are 86.000 km dintre care 47.500 i-am facut eu, eu spun ca-i bine, asta sa fie toata paguba la ea.. nu poti compara lt-ul cu st-ul. e alta clasa, plus ca are deja niste ani. apoi, ce te faci cand ai probleme cu motorul? nu e vorba de devotament, dar nici nu te apuci sa-l scoti la vanzare la cea mai mica problema. repari si ii dai inainte. cine-ti garanteaza ca iti cumperi altceva si merge struna? si trebuie analizat si din prisma punctelor forte. lt-ul nu cred ca are concurenta in clasa lui (goldwin de 1200 e vechi si scump, iar abs-ul l-au introdus abia cu gl 1800 care e f scump). Exact asta am argumentat mai sus, si am fost foarte obiectiv. . Editat Decembrie 18, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 18, 2012 Share Postat Decembrie 18, 2012 (editat) nu poti compara lt-ul cu st-ul. e alta clasa, plus ca are deja niste ani. apoi, ce te faci cand ai probleme cu motorul? nu e vorba de devotament, dar nici nu te apuci sa-l scoti la vanzare la cea mai mica problema. repari si ii dai inainte. cine-ti garanteaza ca iti cumperi altceva si merge struna? si trebuie analizat si din prisma punctelor forte. lt-ul nu cred ca are concurenta in clasa lui (goldwin de 1200 e vechi si scump, iar abs-ul l-au introdus abia cu gl 1800 care e f scump). Nu am facut nicio comparatie, dar venise vorba de problemele mele la motor. Luigi nu compara motorul tau cu balena de la Honda. E urata in draci si cu butoane de Ikarus pe deasupra. Multe butoane. Spor la reparatii si un Sfarsit al Lumii cat mai placut! cel mai probabil am prajit ceva prin calculatorul ABS-ului..dupa aia a inceput sa-mi dea erori si la un moment dat nu le mai puteam sterge deloc. . Ti-am daramat soclul, ramai doar cu statuia. E o mare tampeni forma noua a forumului. Eu nu inteleg ce am scris eu si ce am citat, dar altii? Editat Decembrie 18, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Decembrie 18, 2012 Share Postat Decembrie 18, 2012 du-te in stanga jos de tot la "change teme" si alege new times. o sa ai alt format Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ecomelc Postat Decembrie 20, 2012 Share Postat Decembrie 20, 2012 Salutare, poate sa ma ajute cineva ? am nevoie de citeva piese pt RT 1100, stiti pe cineva care aduce piese de calitate la preturi bune ? multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Decembrie 20, 2012 Share Postat Decembrie 20, 2012 Ecomelc poti sa iei piese de la orice magazin e piese auto .iti trebuie codul de piesa.pe asta il gasesti pe real oem unde introduci ultimile 7 cifre din talon si cauti piesa care iti trebuie.vad ca esti din brasov.daca erai din buc iti dadeam eu un nr. Dar baietii de la magazinul pe care il stiu eu iti cer avans pentru piesa deoarece nu se pot da retur si nici ei nu au ce sa faca cu ele .nu sunt ca uleiurile sau stergatoarele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.