COObra Postat Decembrie 7, 2012 Share Postat Decembrie 7, 2012 avand in vedere ca BMW a anuntat deja ca se va produce acest model (probabil cu alt nume), pe platforma actualului R1200R, cred ca raspunsul este foarte clar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 7, 2012 Admin Share Postat Decembrie 7, 2012 (editat) @DN Avantaje? Cu gramada.. -Poate fi customizat dupa pofta inimii. -Pozitie extrem de joasa, pe viraje esti "boier moldovean" cu el. -Consum..mai nimic..doar furajarea aferenta pt."dresor". -Il poti lua cu tine in casa, nu mai ai spaima ca ti-l poate fura cineva. -Il poti brandui dupa pofta inimii, incepi cu BMW si daca iti sar astia in cap treci la KTM, Yamaha, etc. Dezavantaje: -Nu prea esti vizibil in trafic, merge sa te dai doar cu vesta reflectorizanta. -Iti trebuiesc picioare babane, recomand mersul la sala. Editat Decembrie 7, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Decembrie 7, 2012 Share Postat Decembrie 7, 2012 (editat) primul mobil construit SI de mine... A venit Mos Nicolae! Prin iscusinta tapiterului moto_dan(topic la servicii), durata de executie 1 saptamana, pret 190 Ron+10 cadou+ transport. Crescut confort prin adaugare burete, putina remodelare la spatare si coama fata pasager , material antiderapant (si rezistent) la sezut. Am refacut amandoua seile, nu puteam sa las la pasager diferit... In concluzie, deplin multumit. Editat Decembrie 7, 2012 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 7, 2012 Admin Share Postat Decembrie 7, 2012 (editat) Arata Dumnezeieste! Ce nu face omu' pt.buca lui..! Se te dai cu placere.. Editat Decembrie 7, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Decembrie 7, 2012 Share Postat Decembrie 7, 2012 (editat) TeDy, Sincer m-ai cucerit cu... "material antiderapant (si rezistent) la sezut"... pe bune! Putini se gandesc la faptul ca saua nu trebuie sa alunece... nu numai sa nu-l tii in carca pe "secund"... dar in principal pentru un control adecvat in conducere. Pentru tine a fost un Mos Nicolae boier (moldovean?!)... si artist. La multi kilometri frumosi! Revenind la "problema" mea... BMW Lo Rider: @COObra Nu este pe platforma actualului R1200R... Mai studiaza... "amanuntele"... In special furca upside-down! A facut o firma franceza asa ceva, dar... nu merita investitia. Pana la urma merge si furca asistata... dar dupa parerea mea, ori esti chitit pe R, ori pe Lo... Daca ai bani de viitorul Lo, cu atat mai bine! Eu ma gandeam la un clasic transformat si actualizat tehnic (frane, suspensii, eventual motor)... @l.u.v. In privinta greutatii... nu cred ca o sa iasa sub 205 kg... Faptul ca va fi tot... BMW... nu ma deranjeaza, au contraire... Astept in continuare propuneri pentru modelul care se preteaza cel mai bine ca... "lemn de lucru" Multam fain! Editat Decembrie 7, 2012 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Decembrie 7, 2012 Share Postat Decembrie 7, 2012 primul mobil construit SI de mine... A venit Mos Nicolae! Prin iscusinta tapiterului moto_dan(topic la servicii), durata de executie 1 saptamana, pret 190 Ron+10 cadou+ transport. Crescut confort prin adaugare burete, putina remodelare la spatare si coama fata pasager , material antiderapant (si rezistent) la sezut. Am refacut amandoua seile, nu puteam sa las la pasager diferit... In concluzie, deplin multumit. Daca ar fi sa carcotesc ceva, nu-mi place cum arata saua pilotului, cu 2 texturi de piele. Per ansamblu ca si aspect arata excelent si, cred eu, comparabil cu cele de la boxerdesign pe care le-am vazut anul asta la Garmisch, la intrunirea BMW. (350+ eur). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Decembrie 7, 2012 Share Postat Decembrie 7, 2012 (editat) TeDy, Sincer m-ai cucerit cu... "material antiderapant (si rezistent) la sezut"... pe bune! Putini se gandesc la faptul ca saua nu trebuie sa alunece... nu numai sa nu-l tii in carca pe "secund"... dar in principal pentru un control adecvat in conducere. Pentru tine a fost un Mos Nicolae boier (moldovean?!)... si artist. La multi kilometri frumosi! Daca e sa compar cu subtirelul material anterior, cam astea sunt caracteristicile celui schimbat acum. Apoi antiderapantul este bine venit si pe motorul meu nu numai pe GS ADV. Daca motorul ar fi fost cu senile, fii sigur ca ar fi primit si incalzire in sei, dar pt temp peste 8C ... Dexxter chiar nu stiam cum sa ies din sobrietatea modelului, dar nici impestritate ca la sport nu mergea... E drept ca mai sunt alte modele. Acum imi mai doresc doar sa depan kilometri. Timp liber si resurse. Ceea ce va doresc si voua pt noul an! Editat Decembrie 7, 2012 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Decembrie 8, 2012 Share Postat Decembrie 8, 2012 (editat) Referitor la lo rider problema cea mai marre este legata de pozitie(cred eu).daca ai peste 1.80 cred ca picioarele vor sta foarte indoite .cam asta vad eu in poze,ca e mai coborita saua ca la r.in rest cred ca e o mobra ok.dar de ce nu r1200r clasic?tot e ceva frumos ,iar modelul nou e si dohc.sau de ce nu r1200r facut de wunderlich care tot e ceva deosebit si util avind si o carena cu parbriz. Editat Decembrie 8, 2012 de andrei gras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Decembrie 8, 2012 Share Postat Decembrie 8, 2012 Andrei, in principiu ai foarte mare dreptate! Indiferent ca originalul se va numi Lo Rider, Custom sau Aniversar... Eu vorbeam, insa, despre satisfactia lucrului in echipa made in ro. un boxer clasic care sa se preteze la aceste imagini finale: In continuare, astept pareri despre un proiect hand-made. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 9, 2012 Share Postat Decembrie 9, 2012 (editat) Un astfel de proiect implica doua lucruri importante: daca il faci tu, iti trebuie mult timp si uneltele aferente. Daca nu il faci tu, iti trebuie multi bani ca sa il faci sa arate cat de cat cumva, care ii dai la altii. Referitor la model, mi se pare mai potrivit 1100-le, pentru ca are motor fiabil, bicicleta de incredere, e destul de simplu daca stii ce si cum si ai avantajele injectiei, consum scazut (pentru cat are motorul volumul). Am vazut pe advrider o poza, scanata dintr-o revista, cu un 1150 modificat in sensul asta, avea o cheie inelara pe post de cric lateral si rezervorul era de pe ceva japoneza, cu partea de jos plata, si alternatorul mutat in partea stanga sus, taiat din rezervor, etc. Destul de interesant, IMHO. Daca chiar vrei sa mergi pana la capat cu asta, un r11xxr s-ar preta cel mai bine... Ce forma are in mintea ta, modificarea asta, nu stiu, insa trebuie sa iti faci musai vro' cativa prieteni strungari si frezrti. Asa de prieteni sa iti fie, ca sa scoti mesageria de pe tasta 1 de la telefon si sa ii pui pe ei acolo Cateodata stau si ma uit la ruinele de la uzinele din Cluj, Cugir si restul tarii. Daca mai mergea treaba si nu se dezmembrau toate si nu se falimentau, pai Wunderlichu's si Touratechu' erau mici copii pe langa ce se putea face in fabricile alea ======================================================================================================================== In alta ordine de idei, am reusit sa repar partea meacanica la un ABS de pe un motor BMW, ce avea ABS2. Deci daca e partea mecanica de hiba, se poate face. Daca e partea logica, cu circuitele alea marunte integrate, cred ca nici Hantz din fabrica BMW nu mai aduce ABS-ul la lumina. De asemenea, daca e releul de vina, partea cu curatatul nu prea tine... Ideea e ca e un releu dinala special si nu degeaba costa 130$ sau cat costa... Ca si functionalitate si unul cu 5 lei din piata face tot treaba aia, intrebarea e - pentru cat timp? Si e totusi vorba de ABS si parca ai vrea sa il stii de incredere, sa nu te lase cand tii lumea mai draga... Editat Decembrie 9, 2012 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Decembrie 10, 2012 Share Postat Decembrie 10, 2012 (editat) Proiect Lo... sau R... Cea mai simpla forma... ar fi replica pe care au facut-o deja francezii... pornind de la R1200R. Deocamdata, eu zic ca nu merita, deoarece nu se respecta un criteriu de baza: furca upside-down! Daca ma mai gandesc si la costuri si respectarea arhitecturii spate... m-as gandi la un R1200S modificat, inclusiv repozitionarea triunghiului sa, ghidon, scarite... Din alte puncte de vedere ai dreptate cu "baza" 1100... care ar putea merge pana la "bazatul" BMW Mystic... Ca sa dau nastere ideii... va fac cunoscut faptul ca il vand pe actualul meu K1200R Sport, ABS, ESA, Carte de service, Fabricat 2007, rulat doar 14000 km, ca nou. "Von Blitzen" pleaca de la mine la cine imi ofera un cent peste 6400 euro cash. Din punctul de vedere al Meseriasilor, intr-adevar... au trecut vremurile cand puteam regiza orice film pe tema moto... alegand o distributie de elita... asa cum se poate vedea si acum din Almanahul Auto 1985... oameni de exceptie pe care nu-i pot uita nicicum. Ce nu stiu multi dintre noi (pentru ca am fost foarte discret in privinta asta)... este ca... cei peste 3 ani de munca m-au costat atunci cu mult peste valoarea unei Dacii 1300 noua-nouta! Multa sanatate, Sarbatori fericite, Sa auzim numai de bine! Editat Decembrie 10, 2012 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 12, 2012 Share Postat Decembrie 12, 2012 Bujii... mai exact doua pe cilindru (1150 dupa 2003 si toate 1200) Se pare ca bujia superioara da scanteia la ~ 6 grade inainte de PMS iar cea inferioara, exact la PMS. Ca sa elimine surgingul ar zice unii, ca sa faca arderea mai completa ar zice BMW-ul. Cert e ca dupa o vreme, bujiile arata asa: Alea de jos par a fi mai murdare ca si alea de sus. Inca nu am gasit o explicatie logica, ma indoiesc ca ar fi ulei din motor pe ele, dar am vazut si eu de multe ori ca asa arata. Ce se mai poate face e ca la jumatatea vietii bujiilor, sa se schimbe intre ele alea de jos cu alea de sus. Cat de mult ajuta asta numa Dumenzo' Sfantu stie, cert e ca unii din vest o practica O idee buna ar fi sa va verificati contucta spate de frana, in zona etrierului Asta apare in momentul in care calci frana spate, nu sta tot timpul asa umflata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 12, 2012 Admin Share Postat Decembrie 12, 2012 (editat) Acu' vreo trei saptamani m-a lasat ambreiajul la intoarcere dinspre Sighisoara, detalii mai jos: /index.php?/topic/686976-1711-spre-sighisoara/page-2 Cine n-a vazut niciun episod din Dosarele X sa citeasca mai departe..dupa Sighisoara a inceput sa-mi patineze ambreiajul, am mers asa pina in Brasov unde s-a forfecat o nuca de la timoneria schimbatorului de viteze si mi-a ramas intr-a patra, viteza cu care am mers pina in Sinaia, unde s-a blocat total cutia Cind face drak pe-al drak..! M-am apucat de desfacut: Ce se intamplase..s-a spart unul din rulmentii de la trenul mobil din cutie(cel dinspre ambreiaj), a stricat simeringul si a inceput sa arunce ulei pe disc..asta era cauza pt.care a inceput sa patineze.. Rulmentul cu pricina: Ca sa ajung acolo a trebuit sa dau cutia jos: Marea intrebare era ce se intamplase pe acolo, avand in vedere ca rulmentul era spart si absolut toate bilele isi luasera valea in cutie! Ma asteptam ca sa fie varza, dar la inspectie s-a dovedit ca acele bile nu stricasera absolut nimic pe acolo..mi-am amintit ca mi se blocase cutia cind eram aproape oprit, nu aveam nici 10 km/ora, daca se intampla in viteza paradeam toata cutia.. Am sesizat o mica uzura pe selector, intre vitezele unu, neutral si doi, uzura absolut normala avand in vedere kilometrii ei(86.000) Discul de ambreiaj cu uzura la limita lui, probabil mai mergeam citeva sute/mii km si isi dadea duhul Placa de presiune deformata, in rest totul fara uzura. Cu ocazia asta schimb toti rulmentii+simeringurile de la cutie si de la palier, impreuna cu selectorul. Am comandat piesele pe motorworks.co.uk si saptamana viitoare ma apuc de ansamblat. Misto tare va fi la cutie, ca sa-mi intru in mana am inceput sa ma joc cu LEGO-urile lui fiu-meu.. Editat Decembrie 12, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Decembrie 13, 2012 Share Postat Decembrie 13, 2012 (editat) Fratica mult succes din partea mea.....Sper ca o sa-ti reuseasca reparatia. P.S. Sa nu lasi selectorul asa cum este ,sa incerci sa-l repari sau schimbi Editat Decembrie 13, 2012 de varugica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 13, 2012 Admin Share Postat Decembrie 13, 2012 (editat) Varule, din ce am inteles aia ar fi o uzura normala unde este cel mai folosit, a intaia/neutru/a doua, acolo se f.ute cel mai mult..cica se mai putea merge foarte bine..altul mi-a spus sa-l schimb..cutia mea se comporta normal, schimba brici..dar cum sunt perfectionist si imi statea pe creier m-am tot foit si pina la urma am avut un bulan fenomenal, m-am uitat intr-o seara pe ebay.co.uk si era unul singur, nou/nout, la 90 euro! In conditiile in care unul nou costa in jur de 300/350 euro! Culmea, cu o seara inainte nu era..clar ca avea numele meu scris pe el si exista un Dumnezeu al ranitilor..l-am comandat si de-acum fac si toata cutia noua! Editat Decembrie 13, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Decembrie 13, 2012 Share Postat Decembrie 13, 2012 Ei, in cazul tau LUV, sunt mandru ca sunt roman. Proverbiala mestereala ce curge prin vene natiei romane. Nevoia ne invata... In cazul selectorului clar trebuia intervenit, (macar o incarcare si o freza, mai apoi calire) dar pe deasupra esti si norocos, asta se trage poate de cand erai mic... Si eu am intervenit la releul ABS, cand m-o lasa iau unul nou, deocamdata am facut 3500km dar pot spune ca nici macar o eroare nu a mai dat. Buna si postarea lui Dan cu conducta de frana! Si nu numai, cei cu 1150, 1200 apreciaza la randul lor. Frumos ca nu mergem pe inchis ca altii care stiu numai sa-si laude marcile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 13, 2012 Admin Share Postat Decembrie 13, 2012 (editat) Departe sa ma laud ca ma pricep intr-atat de mult, reparatiile le fac la un prieten, mecanic mare, eu sunt doar mana lui dreapta.. Nu am stiut ca piesa se poate reconditiona, m-as duce sa o fac ca noua sa fie acolo, unde ar trebui sa incerc reconditionarea ei? Referitor la bulan, cam asa, uneori am un noroc fenomenal, in cazul asta pazitorul meu mi-a soptit si am picat la tanc exact in ziua in care a aparut ala pe ebay. Despre furtunele de frana, recomand, chiar daca este mai costisitor, sa le schimbati cu unele cu insertie metalica. Pe linga raspunsul mult mai instant la apasarea manetei, implicit o mai buna franare, foarte important este ca sunt facute pe viata, nu risti sa te lase in drum cind ti-este lumea mai draga. Mobrele noi nici nu mai vin cu furtune de cauciuc. Eu le-am luat pe ale mele de aici: http://www.motonetro.ro/ Recomand, chiar daca sunt mai scumpe, nu se compara cu aiurelile alea de 80/90 euro de pe ebay, cu terminatii de aluminiu eloxat. Aici exista doar otel inox. Foarte important este ca ti le cumperi in functie de lungimea lor, le dai jos pe cele vechi, le masori si ti le trimit la lungime, exact ce ai nevoie. Venhill, firma britanica de calitate, componente din otel inoxidabil, te tin o viata.. daca nu traiesti mult..ar spune unii Editat Decembrie 13, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Decembrie 13, 2012 Share Postat Decembrie 13, 2012 Bujii... mai exact doua pe cilindru (1150 dupa 2003 si toate 1200) Se pare ca bujia superioara da scanteia la ~ 6 grade inainte de PMS iar cea inferioara, exact la PMS. Ca sa elimine surgingul ar zice unii, ca sa faca arderea mai completa ar zice BMW-ul. Cert e ca dupa o vreme, bujiile arata asa: Alea de jos par a fi mai murdare ca si alea de sus. Inca nu am gasit o explicatie logica, ma indoiesc ca ar fi ulei din motor pe ele, dar am vazut si eu de multe ori ca asa arata. Ce se mai poate face e ca la jumatatea vietii bujiilor, sa se schimbe intre ele alea de jos cu alea de sus. Cat de mult ajuta asta numa Dumenzo' Sfantu stie, cert e ca unii din vest o practica dane, la mine (1150 gsa 2003,doua bujii pe cilindru), bujia de sus e mai mare in diametru decat cea de jos. nu se pot schimba intre ele, sunt diferite. initial motoru vine cu NGK BKR 7 EKC sus si Bosch R6 jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Decembrie 13, 2012 Share Postat Decembrie 13, 2012 (editat) cata fericire... Editat Decembrie 13, 2012 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 14, 2012 Share Postat Decembrie 14, 2012 (editat) dane, la mine (1150 gsa 2003,doua bujii pe cilindru), bujia de sus e mai mare in diametru decat cea de jos. nu se pot schimba intre ele, sunt diferite. initial motoru vine cu NGK BKR 7 EKC sus si Bosch R6 jos. La 1200 is la fel parca Editat Decembrie 14, 2012 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Decembrie 14, 2012 Share Postat Decembrie 14, 2012 La 1200 is la fel parca la 1200 da, sunt la fel, dar 1150 are doua tipuri de bujii. bine de stiut pentru cei ce vor sa schimbe (eu am patit-o )). A venit Mos Nicolae!Prin iscusinta tapiterului moto_dan(topic la servicii), durata de executie 1 saptamana, pret 190 Ron+10 cadou+ transport. Crescut confort prin adaugare burete, putina remodelare la spatare si coama fata pasager , material antiderapant (si rezistent) la sezut. Am refacut amandoua seile, nu puteam sa las la pasager diferit... In concluzie, deplin multumit. domnu fotograf, da niste poze ceva mai mari nu gasim? ca-s mici al naibii. ma bate si pe mine gandul la o transformare. ai apucat sa testezi ceva? cum e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Decembrie 14, 2012 Share Postat Decembrie 14, 2012 (editat) din pacate dupa ce am reintrodus cardul de mem in telefon, a trecut automat pe rezolutia minima.M-a surprins si pe mine... Totusi le ai pe topicul moto_dan pozate la el pe masa de lucru. Parca nu as mai incarca forumul inca odata cu aceleasi poze. Daca chiar vrea cineva ma urnesc maine pana la garaj si trag cateva imagini. /index.php?/topic/680380-retapitez-scaune-moto/page-5 La postarea 94, sunt seile mele. Daca nu sunt deajuns mai trag maine cateva cadre, de data asta cu ap. foto! Macar 2 cadre unde se vede materialul, o sa repet. Ce sa mai testez pe frigurile astea, doar le mangai cand intru in garaj Pt tine Gabyshor alea de la postarea 78... Editat Decembrie 14, 2012 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Decembrie 14, 2012 Share Postat Decembrie 14, 2012 sunt de ajuns dragos, multam mult. nu l vazusem dincolo. pana ajung la humor ma multumesc cu atat. te sun cand ajung in zona. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Decembrie 17, 2012 Share Postat Decembrie 17, 2012 (editat) Am gasit poza asta in calc. Este vorba de prezentarea materialelor ce aveau sa fie folosite. Si da, cu astea s-au lucrat seile mele. Chederul alb nu este material indoit doar ca sa arate bine, ci este cel pt intarire. Poate din cauza blitului bat in gri, dar in realitate sunt materiale negre. Editat Decembrie 17, 2012 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 17, 2012 Share Postat Decembrie 17, 2012 (editat) Acu' vreo trei saptamani m-a lasat ambreiajul la intoarcere dinspre Sighisoara, detalii mai jos: /index.php?/topic/686976-1711-spre-sighisoara/page-2 Cine n-a vazut niciun episod din Dosarele X sa citeasca mai departe..dupa Sighisoara a inceput sa-mi patineze ambreiajul, am mers asa pina in Brasov unde s-a forfecat o nuca de la timoneria schimbatorului de viteze si mi-a ramas intr-a patra, viteza cu care am mers pina in Sinaia, unde s-a blocat total cutia Cind face drak pe-al drak..! M-am apucat de desfacut: [img=/public/style_images/23sense/attachicon.gif] DSCF3258.JPG[img=/public/style_images/23sense/attachicon.gif] DSCF3257.JPG Ce se intamplase..s-a spart unul din rulmentii de la trenul mobil din cutie(cel dinspre ambreiaj), a stricat simeringul si a inceput sa arunce ulei pe disc..asta era cauza pt.care a inceput sa patineze.. Rulmentul cu pricina:[img=/public/style_images/23sense/attachicon.gif] DSCF3250.JPG Ca sa ajung acolo a trebuit sa dau cutia jos:[img=/public/style_images/23sense/attachicon.gif] DSCF3248.JPG[img=/public/style_images/23sense/attachicon.gif] DSCF3251.JPG Marea intrebare era ce se intamplase pe acolo, avand in vedere ca rulmentul era spart si absolut toate bilele isi luasera valea in cutie! Ma asteptam ca sa fie varza, dar la inspectie s-a dovedit ca acele bile nu stricasera absolut nimic pe acolo..mi-am amintit ca mi se blocase cutia cind eram aproape oprit, nu aveam nici 10 km/ora, daca se intampla in viteza paradeam toata cutia.. Am sesizat o mica uzura pe selector, intre vitezele unu, neutral si doi, uzura absolut normala avand in vedere kilometrii ei(86.000)[img=/public/style_images/23sense/attachicon.gif] DSCF3261.JPG[img=/public/style_images/23sense/attachicon.gif] DSCF3262.JPG Discul de ambreiaj cu uzura la limita lui, probabil mai mergeam citeva sute/mii km si isi dadea duhul[img=/public/style_images/23sense/attachicon.gif] DSCF3254.JPG Placa de presiune deformata[img=/public/style_images/23sense/attachicon.gif] DSCF3259.JPG, in rest totul fara uzura. Cu ocazia asta schimb toti rulmentii+simeringurile de la cutie si de la palier, impreuna cu selectorul. Am comandat piesele pe motorworks.co.uk si saptamana viitoare ma apuc de ansamblat. Misto tare va fi la cutie, ca sa-mi intru in mana am inceput sa ma joc cu LEGO-urile lui fiu-meu.. [img=/public/style_images/23sense/attachicon.gif] DSCF3255.JPG[img=/public/style_images/23sense/attachicon.gif] DSCF3256.JPG[img=/public/style_images/23sense/attachicon.gif] DSCF3260.JPG N-am zis nimic! Stau cuminte si ma minunez. Spor la reparatii. Se supara cineva daca intreb timid la cati km? Am vazut 86k. Editat Decembrie 17, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.