Dan Cata Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 sall,am si eu o problema cu motorul meu (bmw k 75rt),de ceva timp cand ajung pe la 4000 ture(aprox)..,in mers apare o intrerupere/raguseala..(un pic frana de motor..,nu stiu cum sa i zic) scurt dupa care urca mai departe in ture...,am sch bujii,si filtru de benzina,merge mai bine de cand le-am sch,dar tot mai are simptome..,filtrul de aer nu la-m sch.,daca ati intalnit problema..,astept pareri...,multumesc. Verifica/inlocuieste senzorul TPS din capul admisiilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nashulor Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 sa stea si calu' la caldurica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 Daca a comandat cineva vizorul de control pt ulei la cretu sa stitie ca a ajuns. Atunci e clar electromotoru.desfal ca e f usor.verifica pe stator daca magnetii sunt la locul lor.in principiu nu ai ce strica . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusMZ Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 Daca a comandat cineva vizorul de control pt ulei la cretu sa stitie ca a aj ; cat costa vizorul....? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 100 ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 O veste nu foarte buna pentru posesorii de 1200, de orice fel, fabricate pana in Aprilie 2010. Grupul (final drive-ul), nu are gaura de aerisire, la fel ca orice sistem ce are roti dintate inauntru si ulei. Cand uleiul se incinge, se acumuleaza presiune. Si atunci incep sa curga simeringuri... Daca nu esti pe faza, iti curge tot uleiul si mergi pe uscat. Asta e cel mai rau scenariu. Ce a facut BMW? Or pus aerisitor, dar numai dupa data mai sus mentionata. Culmea e ca pe 1100/1150 exista, la cutia de viteze exista la toate, dar la 1200 nu or pus. Ca si solutie, s-or gandit sa reduca cantitatea de ulei de la 220 ml la 180 ml. Daca e mai putin ulei, e mai putin volum de dilatat deci mai putina presiune. Intre timp, o sa incerc sa caut si eu o solutie. Definitiva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 27, 2013 Admin Share Postat Februarie 27, 2013 Dane, te intrebasem si pe topicul de 1100/1150gs, unde este pus aerisitorul asta? Din ce stiu este doar busonul de umplere, pusesei tu o poza acolo.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 Capacu ala negru e aerisitorul, busonul de umplere e ala pus oblic la mijlocul grupului. Jos e surubul de golire, ala original se desface cu o cheie de 22. M-am exprimat gresit zicand toti cu 1200. De fapt, doar cei ce au grup ca si asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 27, 2013 Admin Share Postat Februarie 27, 2013 Exista si la 1100/1150? Si la a mea, de 1200? Chiar nu am remarcat.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 Capacu ala negru e aerisitorul, busonul de umplere e ala pus oblic la mijlocul grupului. Jos e surubul de golire, ala original se desface cu o cheie de 22. M-am exprimat gresit zicand toti cu 1200. De fapt, doar cei ce au grup ca si asta la gsa meu din 2007 productie 100000 km nu a picurat nimic pe nicaieri crede ma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
proffroad Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 (editat) Ce părere aveți de uleiul ăsta pentru RT-ul meu? http://www.motorex-moto.ro/prod.php?id=23 Dar anvelopele Metzeler ME Z4? http://www.anvelopeimport.ro/produse/155--anvelope-moto/6086-metzeler-me-z4-b-front-st.r-12070-zr17.html Editat Februarie 27, 2013 de proffroad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 Ce părere aveți de uleiul ăsta pentru RT-ul meu? http://www.motorex-moto.ro/prod.php?id=23 Dar anvelopele Metzeler ME Z4? http://www.anvelopeimport.ro/produse/155--anvelope-moto/6086-metzeler-me-z4-b-front-st.r-12070-zr17.html Cred ca ai vazut cat costa uleiul ala nu ? N-are rost sa dai atatia bani pe el, vorba lui Luigi. Foloseste ulei simplu, de masina cu aceleasi specificatii ca si acel Motorex. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex22_xxx Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 la cum arata discul de frana la motocicleta din poza......semeringul e ultima lui problema! On topic: cati km rezista un semering,fara aerisitor????....dar cu???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nashulor Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 Daca a comandat cineva vizorul de control pt ulei la cretu sa stitie ca a ajuns. da, eu l-am comandat. L-am luat ieri. E vina lui Vali ca nu m-a sunat cand a sosit. A costat 105 ron si are geamul din sticla, inteleg ca ar fi trebuit sa fie din plastic . sper sa cedeze la montaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 O veste nu foarte buna pentru posesorii de 1200, de orice fel, fabricate pana in Aprilie 2010. Grupul (final drive-ul), nu are gaura de aerisire, la fel ca orice sistem ce are roti dintate inauntru si ulei. Cand uleiul se incinge, se acumuleaza presiune. Si atunci incep sa curga simeringuri... Daca nu esti pe faza, iti curge tot uleiul si mergi pe uscat. Asta e cel mai rau scenariu. Ce a facut BMW? Or pus aerisitor, dar numai dupa data mai sus mentionata. Culmea e ca pe 1100/1150 exista, la cutia de viteze exista la toate, dar la 1200 nu or pus. Ca si solutie, s-or gandit sa reduca cantitatea de ulei de la 220 ml la 180 ml. Daca e mai putin ulei, e mai putin volum de dilatat deci mai putina presiune. Intre timp, o sa incerc sa caut si eu o solutie. Definitiva Asa-i. Credeam ca se stie, altfel va ziceam de acum 1 an cand la contempo am sarit in sus cand am vazut ulei grup 180 in loc de 220 (initial m-am gandit ca e o greseala, dupa care am vorbit cu Roby, care m-a lamurit instantaneu). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusMZ Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 Daca a comandat cineva vizorul de control pt ulei la cretu sa stitie ca a ajuns. da, eu l-am comandat. L-am luat ieri. E vina lui Vali ca nu m-a sunat cand a sosit. A costat 105 ron si are geamul din sticla, inteleg ca ar fi trebuit sa fie din plastic . sper sa cedeze la montaj. poate ne povestesti dupa montat ,ca am comandat si eu unul tot ieri pana sa vii tu dupa el si am mai comandat saibele otelite in valuri de la discurile pe fata......salutare. ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 Vali nu mai stia cine l-a comandat si de aici incurcatura.bine ca s-a rezolvat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costingr Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 Exista si la 1100/1150? Si la a mea, de 1200? Chiar nu am remarcat.. e negru,dar e util! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 3, 2013 Admin Share Postat Martie 3, 2013 Asa este, ai dreptate.. La mobrele noastre este destul de ascuns vederii, din cauza carenajului si a coburilor trebuie sa te apleci destul sa-l zaresti.. Ori Domnia ta stie foarte bine ca de la o etate incolo vederea si salele nu sunt atuuri cu care sa te lauzi:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costingr Postat Martie 3, 2013 Share Postat Martie 3, 2013 Tinere,hai sa nu dezvaluim tuturor posesorilor ca folosim bmw-kosmodisk... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GorG Postat Martie 3, 2013 Share Postat Martie 3, 2013 Vă salut! Stiţi pe undeva de vânzare un capac de chiulasă dreapta? ... pt. 1100RT. Mulţumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Martie 3, 2013 Share Postat Martie 3, 2013 Chiar ieri l-am schimbat eu pt ca a fost fisurat.unul nou e aproximativ 400 ron.pe al meu l-am aruncat.imipare rau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusMZ Postat Martie 3, 2013 Share Postat Martie 3, 2013 Chiar ieri l-am schimbat eu pt ca a fost fisurat.unul nou e aproximativ 400 ron.pe al meu l-am aruncat.imipare rau ....?????....la ce tomberon...sa stiu unde caut...!!??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Martie 3, 2013 Share Postat Martie 3, 2013 Vă salut! Stiţi pe undeva de vânzare un capac de chiulasă dreapta? ... pt. 1100RT. Mulţumesc. Salut, un loc cu de toate e aici: http://stores.ebay.co.uk/Motofix-Motorcycle-spares nu am cautat sa vad daca/ce au pt 1100, dar...sper sa-ti fie de folos. Daca nu ai cont de ebay/paypal, cred ca userul Garcya (si el posesor de bavarez) te poate ajuta cu adusul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nashulor Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 poate ne povestesti dupa montat ,ca am comandat si eu unul tot ieri pana sa vii tu dupa el si am mai comandat saibele otelite in valuri de la discurile pe fata......salutare. ! Salutare, am schimbat sambata, 'indicatorul de ulei', daca se poate numii asa, acel simering cu geam . Pe cel vechi, care era din plastic, l-am spart usor cu o surubelnita si apoi l-am scos cu un clestisor. Am ramas surprins cat de usor a iesit simeringul propiu zis ... ma gandesc ca am avut noroc ca nu mi l-a scuipat pana acum. asa arata cel vechi Ca sa nu scoti ulei, trebuie sa inclini motorul pe dreapta, asa o sa lucrezi si mai usor. Eu l-am sprijinit pe 2 cauciucuri auto cu o patura pe ele. De bagat e mai greu, am folosit o tubulara de 30, in care am batut cu grija mare sa nu sparg geamul ... nu inteleg de ce nu a fost tot din plastic. Din pacate nu am o poza cu cel nou, care a venit impreuna cu un inel de siguranta pe care eu nu l-am mai pus, ca nu mai aveam unde si mai ales ca nu am avut asa ceva inainte. Pe un forum am gasit o poza explicita cu acel inel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.