dexxter Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 al cui? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 Nu mai stiu, am dat like pe facebook la un grup unde lumea posteaza despre boxere si acolo o pus cineva treaba asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Februarie 23, 2013 Share Postat Februarie 23, 2013 (editat) Prima tura pe anul asta .prin oras intradevar dar ce dor imi era,in plus am montat si pr3 .ce mai cauciucuri.sunt noi si e rece asfaltu si tot sunt incredibile. Editat Februarie 23, 2013 de andrei gras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Februarie 23, 2013 Share Postat Februarie 23, 2013 Dane daca era facuta poza si la 44 km / h.... altfel... degeaba ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pierrooradea Postat Februarie 24, 2013 Share Postat Februarie 24, 2013 (editat) De cand am montat Hall-sii astia noi inca nu am reusit sa pornescRT-u` deoarece acumulatorul VARTA (cu acid ca numa asa am gasit pe stocsi plecam in Tatra) cumparat in Septembrie 2012 nou nout nu mai are inel decat 12,3V iar cand ii dau pe bumbu` de pornire (max 5 sec )) scade la 8.3-8.5 V si nu invarte cum trebuie, nu o ia asa ca nu aminsistat. Mentionez ca ACU a fost la caldura in casa si l-am mai pus pecharger din cand in cand. Eu am un charger H-tronic AL600 Automatik, cumparat din Louis, aveacodul de produs 10003666 (nu mai au asa ceva acum), scula incarca 600mA(banuiesc ca pe ora). Poate sa nu fie OK incarcatorul meu pentru ditamaiacumulatorul de BMW? sau e acumulatorul de proasta calitate? eventualsa incerc sa-l incarc cu alt redresor/charger? Multumesc! PS: acumulatorul a fost dus la Autonet pt ca e in garantie si pe test report apare : State of Health 100% State of Charge 64% Good & Recharge 12.44V 284EN la a doua testare State of Health 100% State of Charge 61% Good & Recharge 12.41V 277EN la a treia testare State of Health 100% State of Charge 60% Good & Recharge 12.4V 272EN Editat Februarie 24, 2013 de Pierrooradea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Februarie 24, 2013 Share Postat Februarie 24, 2013 Am vazut la mai multe 1100 ca suruburile de prindere a ghidonului ruginesc pt ca se aduna apa .si eu am 2 ruginite si imi sar in ochi de fiecare data cind ma urc pe mobra.am vazut ca exista niste capacele nichelate care se pun peste .stie cineva unde se pot cumpara? Daca acumulatorul e bun atunci s-ar putea sa fie problema de la electomotor.adica magnetii de pe stator s-au deslipit .el inca invirte dar f greu .poate si de aici scaderea brusca de tens din baterie.da electromotoru jos si desfal.max 30 min.ii poti lipi cu solutie si e ca nou.eu am patit vara trecuta asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 Prima tura pe anul asta .prin oras intradevar dar ce dor imi era,in plus am montat si pr3 .ce mai cauciucuri.sunt noi si e rece asfaltu si tot sunt incredibile. Aha! Deci iti plac. Ma bucur ca esti multumit de ele. Sa vezi cand mai da un pic caldura cum stau; sa mai dai un semn dupa ce ai mers si pe ploaie serioasa cu ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Februarie 25, 2013 Autor Share Postat Februarie 25, 2013 De cand am montat Hall-sii astia noi inca nu am reusit sa pornesc RT-u` deoarece acumulatorul VARTA (cu acid ca numa asa am gasit pe stoc si plecam in Tatra) cumparat in Septembrie 2012 nou nout nu mai are in el decat 12,3V iar cand ii dau pe bumbu` de pornire (max 5 sec ) ) scade la 8.3-8.5 V si nu invarte cum trebuie, nu o ia asa ca nu am insistat. Mentionez ca ACU a fost la caldura in casa si l-am mai pus pe charger din cand in cand. Eu am un charger H-tronic AL600 Automatik, cumparat din Louis, avea codul de produs 10003666 (nu mai au asa ceva acum), scula incarca 600mA (banuiesc ca pe ora). Poate sa nu fie OK incarcatorul meu pentru ditamai acumulatorul de BMW? sau e acumulatorul de proasta calitate? eventual sa incerc sa-l incarc cu alt redresor/charger? Multumesc! PS: acumulatorul a fost dus la Autonet pt ca e in garantie si pe test report apare : State of Health 100% State of Charge 64% Good & Recharge 12.44V 284EN la a doua testare State of Health 100% State of Charge 61% Good & Recharge 12.41V 277EN la a treia testare State of Health 100% State of Charge 60% Good & Recharge 12.4V 272EN Petre in primul rand bateria trebuie incarcata bine cand pui dupa ce sta o vreme. Cand e mai frig afara uleiul din motor e mai gros deci electromotorul invarte mai greu. Inainte sa desfaci electromotorul pune bateria la incarcat 24H si incearca dupa aia.Cand ai cumparata bateria asta aduceti aminte ce ti-am spus. Ca scade la 8.5 -9V tensiunea in bateria in momentul in care dai la automat e normal fiindca electromotorul e un consumator mare si atunci este nevoie de putere mare (amperaj) la pornire. Deci degeaba ai tensiune(volti) in baterie daca nu ai putere ( amperi). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pierrooradea Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 a fost bateria la incarcat 28 de ore pe super incarcator cu incarcare 2 A/h si lela-lela am pus bateria sus pe mobra, verificat a Tz-spea oara toate cele dat la automat invarte dar parca bate ceva prin electromotor nu porneste (da rateuri) din partea stanga din zona electromotorului iese un fum (nu miroase a contacte/cabluri arse) ... ce poate sa aiba? eventual o sa iau bateria de pe duba si incerc cu cabluri macar sa nu dau jos electromotorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laumoto Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 sall,am si eu o problema cu motorul meu (bmw k 75rt),de ceva timp cand ajung pe la 4000 ture(aprox)..,in mers apare o intrerupere/raguseala..(un pic frana de motor..,nu stiu cum sa i zic) scurt dupa care urca mai departe in ture...,am sch bujii,si filtru de benzina,merge mai bine de cand le-am sch,dar tot mai are simptome..,filtrul de aer nu la-m sch.,daca ati intalnit problema..,astept pareri...,multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 sall,am si eu o problema cu motorul meu (bmw k 75rt),de ceva timp cand ajung pe la 4000 ture(aprox)..,in mers apare o intrerupere/raguseala..(un pic frana de motor..,nu stiu cum sa i zic) scurt dupa care urca mai departe in ture...,am sch bujii,si filtru de benzina,merge mai bine de cand le-am sch,dar tot mai are simptome..,filtrul de aer nu la-m sch.,daca ati intalnit problema..,astept pareri...,multumesc. Verifica/inlocuieste senzorul TPS din capul admisiilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nashulor Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 sa stea si calu' la caldurica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 Daca a comandat cineva vizorul de control pt ulei la cretu sa stitie ca a ajuns. Atunci e clar electromotoru.desfal ca e f usor.verifica pe stator daca magnetii sunt la locul lor.in principiu nu ai ce strica . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusMZ Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 Daca a comandat cineva vizorul de control pt ulei la cretu sa stitie ca a aj ; cat costa vizorul....? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 100 ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 O veste nu foarte buna pentru posesorii de 1200, de orice fel, fabricate pana in Aprilie 2010. Grupul (final drive-ul), nu are gaura de aerisire, la fel ca orice sistem ce are roti dintate inauntru si ulei. Cand uleiul se incinge, se acumuleaza presiune. Si atunci incep sa curga simeringuri... Daca nu esti pe faza, iti curge tot uleiul si mergi pe uscat. Asta e cel mai rau scenariu. Ce a facut BMW? Or pus aerisitor, dar numai dupa data mai sus mentionata. Culmea e ca pe 1100/1150 exista, la cutia de viteze exista la toate, dar la 1200 nu or pus. Ca si solutie, s-or gandit sa reduca cantitatea de ulei de la 220 ml la 180 ml. Daca e mai putin ulei, e mai putin volum de dilatat deci mai putina presiune. Intre timp, o sa incerc sa caut si eu o solutie. Definitiva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 27, 2013 Admin Share Postat Februarie 27, 2013 Dane, te intrebasem si pe topicul de 1100/1150gs, unde este pus aerisitorul asta? Din ce stiu este doar busonul de umplere, pusesei tu o poza acolo.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 Capacu ala negru e aerisitorul, busonul de umplere e ala pus oblic la mijlocul grupului. Jos e surubul de golire, ala original se desface cu o cheie de 22. M-am exprimat gresit zicand toti cu 1200. De fapt, doar cei ce au grup ca si asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 27, 2013 Admin Share Postat Februarie 27, 2013 Exista si la 1100/1150? Si la a mea, de 1200? Chiar nu am remarcat.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 Capacu ala negru e aerisitorul, busonul de umplere e ala pus oblic la mijlocul grupului. Jos e surubul de golire, ala original se desface cu o cheie de 22. M-am exprimat gresit zicand toti cu 1200. De fapt, doar cei ce au grup ca si asta la gsa meu din 2007 productie 100000 km nu a picurat nimic pe nicaieri crede ma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
proffroad Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 (editat) Ce părere aveți de uleiul ăsta pentru RT-ul meu? http://www.motorex-moto.ro/prod.php?id=23 Dar anvelopele Metzeler ME Z4? http://www.anvelopeimport.ro/produse/155--anvelope-moto/6086-metzeler-me-z4-b-front-st.r-12070-zr17.html Editat Februarie 27, 2013 de proffroad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 Ce părere aveți de uleiul ăsta pentru RT-ul meu? http://www.motorex-moto.ro/prod.php?id=23 Dar anvelopele Metzeler ME Z4? http://www.anvelopeimport.ro/produse/155--anvelope-moto/6086-metzeler-me-z4-b-front-st.r-12070-zr17.html Cred ca ai vazut cat costa uleiul ala nu ? N-are rost sa dai atatia bani pe el, vorba lui Luigi. Foloseste ulei simplu, de masina cu aceleasi specificatii ca si acel Motorex. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex22_xxx Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 la cum arata discul de frana la motocicleta din poza......semeringul e ultima lui problema! On topic: cati km rezista un semering,fara aerisitor????....dar cu???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nashulor Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 Daca a comandat cineva vizorul de control pt ulei la cretu sa stitie ca a ajuns. da, eu l-am comandat. L-am luat ieri. E vina lui Vali ca nu m-a sunat cand a sosit. A costat 105 ron si are geamul din sticla, inteleg ca ar fi trebuit sa fie din plastic . sper sa cedeze la montaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 O veste nu foarte buna pentru posesorii de 1200, de orice fel, fabricate pana in Aprilie 2010. Grupul (final drive-ul), nu are gaura de aerisire, la fel ca orice sistem ce are roti dintate inauntru si ulei. Cand uleiul se incinge, se acumuleaza presiune. Si atunci incep sa curga simeringuri... Daca nu esti pe faza, iti curge tot uleiul si mergi pe uscat. Asta e cel mai rau scenariu. Ce a facut BMW? Or pus aerisitor, dar numai dupa data mai sus mentionata. Culmea e ca pe 1100/1150 exista, la cutia de viteze exista la toate, dar la 1200 nu or pus. Ca si solutie, s-or gandit sa reduca cantitatea de ulei de la 220 ml la 180 ml. Daca e mai putin ulei, e mai putin volum de dilatat deci mai putina presiune. Intre timp, o sa incerc sa caut si eu o solutie. Definitiva Asa-i. Credeam ca se stie, altfel va ziceam de acum 1 an cand la contempo am sarit in sus cand am vazut ulei grup 180 in loc de 220 (initial m-am gandit ca e o greseala, dupa care am vorbit cu Roby, care m-a lamurit instantaneu). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.