Sari la conținut

Postări Recomandate

sall,am si eu o problema cu motorul meu (bmw k 75rt),de ceva timp cand ajung pe la 4000 ture(aprox)..,in mers apare o intrerupere/raguseala..(un pic frana de motor..,nu stiu cum sa i zic) scurt dupa care urca mai departe in ture...,am sch bujii,si filtru de benzina,merge mai bine de cand le-am sch,dar tot mai are simptome..,filtrul de aer nu la-m sch.,daca ati intalnit problema..,astept pareri...,multumesc.

Verifica/inlocuieste senzorul TPS din capul admisiilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

O veste nu foarte buna pentru posesorii de 1200, de orice fel, fabricate pana in Aprilie 2010.

 

Grupul (final drive-ul), nu are gaura de aerisire, la fel ca orice sistem ce are roti dintate inauntru si ulei. Cand uleiul se incinge, se acumuleaza presiune. Si atunci incep sa curga simeringuri... Daca nu esti pe faza, iti curge tot uleiul si mergi pe uscat. Asta e cel mai rau scenariu.

 

Ce a facut BMW? Or pus aerisitor, dar numai dupa data mai sus mentionata. Culmea e ca pe 1100/1150 exista, la cutia de viteze exista la toate, dar la 1200 nu or pus.

 

Ca si solutie, s-or gandit sa reduca cantitatea de ulei de la 220 ml la 180 ml. Daca e mai putin ulei, e mai putin volum de dilatat deci mai putina presiune.

 

Intre timp, o sa incerc sa caut si eu o solutie. Definitiva :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Capacu ala negru e aerisitorul, busonul de umplere e ala pus oblic la mijlocul grupului. Jos e surubul de golire, ala original se desface cu o cheie de 22.

 

M-am exprimat gresit zicand toti cu 1200. De fapt, doar cei ce au grup ca si asta :D

 

fdleak1.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Capacu ala negru e aerisitorul, busonul de umplere e ala pus oblic la mijlocul grupului. Jos e surubul de golire, ala original se desface cu o cheie de 22.

 

M-am exprimat gresit zicand toti cu 1200. De fapt, doar cei ce au grup ca si asta :D

 

fdleak1.jpg

la gsa meu din 2007 productie

100000 km nu a picurat nimic pe nicaieri crede ma

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce părere aveți de uleiul ăsta pentru RT-ul meu? http://www.motorex-moto.ro/prod.php?id=23

Dar anvelopele Metzeler ME Z4? http://www.anvelopeimport.ro/produse/155--anvelope-moto/6086-metzeler-me-z4-b-front-st.r-12070-zr17.html

Editat de proffroad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca ai vazut cat costa uleiul ala nu ?

N-are rost sa dai atatia bani pe el, vorba lui Luigi. Foloseste ulei simplu, de masina cu aceleasi specificatii ca si acel Motorex.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca a comandat cineva vizorul de control pt ulei la cretu sa stitie ca a ajuns.

 

da, eu l-am comandat. L-am luat ieri. E vina lui Vali ca nu m-a sunat cand a sosit.

A costat 105 ron si are geamul din sticla, inteleg ca ar fi trebuit sa fie din plastic :scratch: . sper sa cedeze la montaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O veste nu foarte buna pentru posesorii de 1200, de orice fel, fabricate pana in Aprilie 2010.

 

Grupul (final drive-ul), nu are gaura de aerisire, la fel ca orice sistem ce are roti dintate inauntru si ulei. Cand uleiul se incinge, se acumuleaza presiune. Si atunci incep sa curga simeringuri... Daca nu esti pe faza, iti curge tot uleiul si mergi pe uscat. Asta e cel mai rau scenariu.

 

Ce a facut BMW? Or pus aerisitor, dar numai dupa data mai sus mentionata. Culmea e ca pe 1100/1150 exista, la cutia de viteze exista la toate, dar la 1200 nu or pus.

 

Ca si solutie, s-or gandit sa reduca cantitatea de ulei de la 220 ml la 180 ml. Daca e mai putin ulei, e mai putin volum de dilatat deci mai putina presiune.

 

Intre timp, o sa incerc sa caut si eu o solutie. Definitiva :D

Asa-i. Credeam ca se stie, altfel va ziceam de acum 1 an cand la contempo am sarit in sus cand am vazut ulei grup 180 in loc de 220 (initial m-am gandit ca e o greseala, dupa care am vorbit cu Roby, care m-a lamurit instantaneu).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Daca a comandat cineva vizorul de control pt ulei la cretu sa stitie ca a ajuns.

 

da, eu l-am comandat. L-am luat ieri. E vina lui Vali ca nu m-a sunat cand a sosit.

A costat 105 ron si are geamul din sticla, inteleg ca ar fi trebuit sa fie din plastic :scratch: . sper sa cedeze la montaj.

poate ne povestesti dupa montat ,ca am comandat si eu unul tot ieri pana sa vii tu dupa el si am mai comandat saibele otelite in valuri de la discurile pe fata......salutare. !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Asa este, ai dreptate..

La mobrele noastre este destul de ascuns vederii, din cauza carenajului si a coburilor trebuie sa te apleci destul sa-l zaresti..

Ori Domnia ta stie foarte bine ca de la o etate incolo vederea si salele nu sunt atuuri cu care sa te lauzi:) :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar ieri l-am schimbat eu pt ca a fost fisurat.unul nou e aproximativ 400 ron.pe al meu l-am aruncat.imipare rau

:eek: ....?????....la ce tomberon...sa stiu unde caut...!!???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vă salut!

Stiţi pe undeva de vânzare un capac de chiulasă dreapta? ... pt. 1100RT.

 

Mulţumesc.

Salut,

 

un loc cu de toate e aici: http://stores.ebay.co.uk/Motofix-Motorcycle-spares

nu am cautat sa vad daca/ce au pt 1100, dar...sper sa-ti fie de folos. Daca nu ai cont de ebay/paypal, cred ca userul Garcya (si el posesor de bavarez) te poate ajuta cu adusul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate ne povestesti dupa montat ,ca am comandat si eu unul tot ieri pana sa vii tu dupa el si am mai comandat saibele otelite in valuri de la discurile pe fata......salutare. !

 

Salutare, am schimbat sambata, 'indicatorul de ulei', daca se poate numii asa, acel simering cu geam :eek: .

Pe cel vechi, care era din plastic, l-am spart usor cu o surubelnita si apoi l-am scos cu un clestisor. Am ramas surprins cat de usor a iesit simeringul propiu zis ... ma gandesc ca am avut noroc ca nu mi l-a scuipat pana acum.

asa arata cel vechi post-48955-0-28706000-1362412576_thumb.jpg

Ca sa nu scoti ulei, trebuie sa inclini motorul pe dreapta, asa o sa lucrezi si mai usor. Eu l-am sprijinit pe 2 cauciucuri auto cu o patura pe ele.

post-48955-0-28444700-1362412651_thumb.jpg

De bagat e mai greu, am folosit o tubulara de 30, in care am batut cu grija mare sa nu sparg geamul ... nu inteleg de ce nu a fost tot din plastic. Din pacate nu am o poza cu cel nou, care a venit impreuna cu un inel de siguranta pe care eu nu l-am mai pus, ca nu mai aveam unde si mai ales ca nu am avut asa ceva inainte. Pe un forum am gasit o poza explicita cu acel inel.

post-48955-0-86748400-1362412883_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...