alex22_xxx Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 la cum arata discul de frana la motocicleta din poza......semeringul e ultima lui problema! On topic: cati km rezista un semering,fara aerisitor????....dar cu???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nashulor Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 Daca a comandat cineva vizorul de control pt ulei la cretu sa stitie ca a ajuns. da, eu l-am comandat. L-am luat ieri. E vina lui Vali ca nu m-a sunat cand a sosit. A costat 105 ron si are geamul din sticla, inteleg ca ar fi trebuit sa fie din plastic . sper sa cedeze la montaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 O veste nu foarte buna pentru posesorii de 1200, de orice fel, fabricate pana in Aprilie 2010. Grupul (final drive-ul), nu are gaura de aerisire, la fel ca orice sistem ce are roti dintate inauntru si ulei. Cand uleiul se incinge, se acumuleaza presiune. Si atunci incep sa curga simeringuri... Daca nu esti pe faza, iti curge tot uleiul si mergi pe uscat. Asta e cel mai rau scenariu. Ce a facut BMW? Or pus aerisitor, dar numai dupa data mai sus mentionata. Culmea e ca pe 1100/1150 exista, la cutia de viteze exista la toate, dar la 1200 nu or pus. Ca si solutie, s-or gandit sa reduca cantitatea de ulei de la 220 ml la 180 ml. Daca e mai putin ulei, e mai putin volum de dilatat deci mai putina presiune. Intre timp, o sa incerc sa caut si eu o solutie. Definitiva Asa-i. Credeam ca se stie, altfel va ziceam de acum 1 an cand la contempo am sarit in sus cand am vazut ulei grup 180 in loc de 220 (initial m-am gandit ca e o greseala, dupa care am vorbit cu Roby, care m-a lamurit instantaneu). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusMZ Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 Daca a comandat cineva vizorul de control pt ulei la cretu sa stitie ca a ajuns. da, eu l-am comandat. L-am luat ieri. E vina lui Vali ca nu m-a sunat cand a sosit. A costat 105 ron si are geamul din sticla, inteleg ca ar fi trebuit sa fie din plastic . sper sa cedeze la montaj. poate ne povestesti dupa montat ,ca am comandat si eu unul tot ieri pana sa vii tu dupa el si am mai comandat saibele otelite in valuri de la discurile pe fata......salutare. ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 Vali nu mai stia cine l-a comandat si de aici incurcatura.bine ca s-a rezolvat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costingr Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 Exista si la 1100/1150? Si la a mea, de 1200? Chiar nu am remarcat.. e negru,dar e util! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 3, 2013 Admin Share Postat Martie 3, 2013 Asa este, ai dreptate.. La mobrele noastre este destul de ascuns vederii, din cauza carenajului si a coburilor trebuie sa te apleci destul sa-l zaresti.. Ori Domnia ta stie foarte bine ca de la o etate incolo vederea si salele nu sunt atuuri cu care sa te lauzi:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costingr Postat Martie 3, 2013 Share Postat Martie 3, 2013 Tinere,hai sa nu dezvaluim tuturor posesorilor ca folosim bmw-kosmodisk... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GorG Postat Martie 3, 2013 Share Postat Martie 3, 2013 Vă salut! Stiţi pe undeva de vânzare un capac de chiulasă dreapta? ... pt. 1100RT. Mulţumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Martie 3, 2013 Share Postat Martie 3, 2013 Chiar ieri l-am schimbat eu pt ca a fost fisurat.unul nou e aproximativ 400 ron.pe al meu l-am aruncat.imipare rau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusMZ Postat Martie 3, 2013 Share Postat Martie 3, 2013 Chiar ieri l-am schimbat eu pt ca a fost fisurat.unul nou e aproximativ 400 ron.pe al meu l-am aruncat.imipare rau ....?????....la ce tomberon...sa stiu unde caut...!!??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Martie 3, 2013 Share Postat Martie 3, 2013 Vă salut! Stiţi pe undeva de vânzare un capac de chiulasă dreapta? ... pt. 1100RT. Mulţumesc. Salut, un loc cu de toate e aici: http://stores.ebay.co.uk/Motofix-Motorcycle-spares nu am cautat sa vad daca/ce au pt 1100, dar...sper sa-ti fie de folos. Daca nu ai cont de ebay/paypal, cred ca userul Garcya (si el posesor de bavarez) te poate ajuta cu adusul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nashulor Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 poate ne povestesti dupa montat ,ca am comandat si eu unul tot ieri pana sa vii tu dupa el si am mai comandat saibele otelite in valuri de la discurile pe fata......salutare. ! Salutare, am schimbat sambata, 'indicatorul de ulei', daca se poate numii asa, acel simering cu geam . Pe cel vechi, care era din plastic, l-am spart usor cu o surubelnita si apoi l-am scos cu un clestisor. Am ramas surprins cat de usor a iesit simeringul propiu zis ... ma gandesc ca am avut noroc ca nu mi l-a scuipat pana acum. asa arata cel vechi Ca sa nu scoti ulei, trebuie sa inclini motorul pe dreapta, asa o sa lucrezi si mai usor. Eu l-am sprijinit pe 2 cauciucuri auto cu o patura pe ele. De bagat e mai greu, am folosit o tubulara de 30, in care am batut cu grija mare sa nu sparg geamul ... nu inteleg de ce nu a fost tot din plastic. Din pacate nu am o poza cu cel nou, care a venit impreuna cu un inel de siguranta pe care eu nu l-am mai pus, ca nu mai aveam unde si mai ales ca nu am avut asa ceva inainte. Pe un forum am gasit o poza explicita cu acel inel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GorG Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 Am rezolvat şi eu ... luat de pe ebay. Mulţumesc mult Adi şi Ionuţ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusMZ Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 Salutare, am schimbat sambata, 'indicatorul de ulei', daca se poate numii asa, acel simering cu geam . Pe cel vechi, care era din plastic, l-am spart usor cu o surubelnita si apoi l-am scos cu un clestisor. Am ramas surprins cat de usor a iesit simeringul propiu zis ... ma gandesc ca am avut noroc ca nu mi l-a scuipat pana acum. asa arata cel vechi IMG_20130302_162238.jpg Ca sa nu scoti ulei, trebuie sa inclini motorul pe dreapta, asa o sa lucrezi si mai usor. Eu l-am sprijinit pe 2 cauciucuri auto cu o patura pe ele. IMG_20130302_162231.jpg De bagat e mai greu, am folosit o tubulara de 30, in care am batut cu grija mare sa nu sparg geamul ... nu inteleg de ce nu a fost tot din plastic. Din pacate nu am o poza cu cel nou, care a venit impreuna cu un inel de siguranta pe care eu nu l-am mai pus, ca nu mai aveam unde si mai ales ca nu am avut asa ceva inainte. Pe un forum am gasit o poza explicita cu acel inel. 181128633_3KqTN-M.jpg Merci pt informatii..! a venit si al meu ...ma sunat ....salutare.! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 Salut, un loc cu de toate e aici: http://stores.ebay.co.uk/Motofix-Motorcycle-spares nu am cautat sa vad daca/ce au pt 1100, dar...sper sa-ti fie de folos. Daca nu ai cont de ebay/paypal, cred ca userul Garcya (si el posesor de bavarez) te poate ajuta cu adusul. Da de la motofix am luat o gramada de piese pana acum, fara vreo problema din partea lor. Deci ii recomand ca si vanzatori seriosi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comisarul Postat Martie 5, 2013 Share Postat Martie 5, 2013 salutare.are cineva idee ce curea se potriveste la alternator pentru un r1100s.vreau sa schimb cureaua de la alternator si nu stiu dimensiuni sa vreo serie ceva.multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 5, 2013 Admin Share Postat Martie 5, 2013 Daca ai alterantor Denso de 40 A iti trebuie o curea (4PK592) Daca ai alternator Bosch de 50 A, asa cum sunt dotate motocicletele de dupa luna iulie 2003, iti trebuie EXACT aceeasi curea 4PK592 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 E in 3 parti. Merita vazuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 BMW Camp 4 - detalii aici: http://bmw-camp.myfo...-vp191.html#191 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
knox Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 Salutare, Este cineva din bucuresti cu tester bmw dispus sa vina pt o consultatie contra cost la domiciliu? Incercand sa schimb izolatia la niste fire de la sistemul de comunicatie am facut un scurt si acum cand pun contactul nu mai da curent orice i-as face. K1200R se pare ca are un sistem inteligent de protectie fara sigurante care din pacate in cazul de fata nu functioneaza cum trebuie sau trebuie dat un reset din tester. Daca a trecut cineva printr-o situatie asemanatoare, va rog un sfat daca se poate. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 9, 2013 Admin Share Postat Martie 9, 2013 Da, am eu tester, suna-ma si vedem ce spune.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Martie 10, 2013 Share Postat Martie 10, 2013 (editat) Apropo de uleiuri recomandate: Mi se pare mie sau pasionatii de K12 si 13cu motor transversal nu prea discuta despre Power 1 Racing 5W-40. Cred ca ar fi un subiect... La multi kilometri frumosi! Editat Martie 10, 2013 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
September Postat Martie 11, 2013 Share Postat Martie 11, 2013 La K 1600, vara la 40 de grade, uleiul asta devine prea subțire când mergi usor subturat prin oraș (parca auzi motorul ca freaca). Am trecut la 10W-50. Surpriza a fost ca in Grecia, tara mai calda vara ca Germania, uleiul asta este singurul in standard. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Martie 11, 2013 Share Postat Martie 11, 2013 (editat) La k12 si 13 constructorul recomanda Castrol Power1 Racing 5W-40. Oare de ce?!... Editat Martie 11, 2013 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.