Sari la conținut

Postări Recomandate

Am reusit sa fac 2 poze in graba si nu foarte clare.

Am totusi cateva intrebari?!

1. ce tip de ulei de motor sa folosesc (fostul proprietar mi-a spus sa bag doar ulei MINERAL cu vascozitate mare 15w50 20w50) Voi ce ma sfatuiti

2. in mers la ture constante A-6-A la 3000RPM aproximativ 100km/h, simt cum merge usor (foarte usor, aproape insesizabil) intrerupt, imi da impresia ca nu se alimenteaza suficient! Daca deschid gazul mai mult putin totul dispare!

Sa inteleg ca e nevoie sa sincronizez clapetele? (precizez ca am acasa doua ceasuri -vacum ptr sincronizare) iar pe net am vazut tutorial cum sa procedez ptr a le regla! Inca un BMW-ist cu un r850r mi-a spus ca e posibil sa fie de la filtrul de combustibil!

3. Acele suruburi care se afla langa injectie (exista decupare in carene special ptr ele pe ambele parti, ce rol au?!

 

Va rog daca nu deranjez sa imi dati ideii!

 

 

 

Imi cer scuze insa din lipsa de timp nu am apucat sa citesc si discutiile anterioara, asta daca astfel de probleme au fost deja discutate!

post-50710-0-72018500-1372367619_thumb.jpg

post-50710-0-30234300-1372367664_thumb.jpg

post-50710-0-40632800-1372367956_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Frumos motorul! Ulei mineral 20w50...majoriatea, printre care si eu, folosim ulei de masina 20w50 datorita ambreiajului uscat. Pt mersul neregulat este necesara o sincronizare a clapetelor..intreba-l pe DanCata daca ai nelamuriri- el este expertul in BMW'uri :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit sa fac 2 poze in graba si nu foarte clare.

Am totusi cateva intrebari?!

1. ce tip de ulei de motor sa folosesc (fostul proprietar mi-a spus sa bag doar ulei MINERAL cu vascozitate mare 15w50 20w50) Voi ce ma sfatuiti

2. in mers la ture constante A-6-A la 3000RPM aproximativ 100km/h, simt cum merge usor (foarte usor, aproape insesizabil) intrerupt, imi da impresia ca nu se alimenteaza suficient! Daca deschid gazul mai mult putin totul dispare!

Sa inteleg ca e nevoie sa sincronizez clapetele? (precizez ca am acasa doua ceasuri -vacum ptr sincronizare) iar pe net am vazut tutorial cum sa procedez ptr a le regla! Inca un BMW-ist cu un r850r mi-a spus ca e posibil sa fie de la filtrul de combustibil!

3. Acele suruburi care se afla langa injectie (exista decupare in carene special ptr ele pe ambele parti, ce rol au?!

 

Va rog daca nu deranjez sa imi dati ideii!

 

 

 

Imi cer scuze insa din lipsa de timp nu am apucat sa citesc si discutiile anterioara, asta daca astfel de probleme au fost deja discutate!

Sa-l stapanesti sanatos. Arata foarte bine. Eu folosesc castrol actevo 20-50 ptr. ca tin la ea. Cat despre sincronizare i-ti recomand o plimbare pana la Cluj. Am sincronizat si eu cu alea 2 ceasuri si cand am fost la Dan si a pus ,,jucaria" lui electronica s-a schimbat tot (trepidatii, consum, fuga, etc.)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Eu la fel, si in fostul boxer si in actuala bag numai ulei de masina, 80 lei/bidonul de 4 litri+20 filtru.

Nu am tinut niciodata cont de brand, acum merg cu Total, toate sunt la fel.

La banii astia imi permit sa-l schimb la fiecare 5000km, avand in vedere ca merg preponderent in oras..



1. ce tip de ulei de motor sa folosesc (fostul proprietar mi-a spus sa bag doar ulei MINERAL cu vascozitate mare 15w50 20w50) Voi ce ma sfatuiti

2. in mers la ture constante A-6-A la 3000RPM aproximativ 100km/h, simt cum merge usor (foarte usor, aproape insesizabil) intrerupt, imi da impresia ca nu se alimenteaza suficient! Daca deschid gazul mai mult putin totul dispare!

3. Acele suruburi care se afla langa injectie (exista decupare in carene special ptr ele pe ambele parti, ce rol au?!

1.Am scris mai sus.

2.Cum au spus si colegii, fa-i un balans al injectiei si un reglaj de tacheti si mersul mobrei se va modifica spectaculos..in bine :)

Partea mai putin placuta este ca aceste operatiuni trebuiesc facute din 10 in 10.000 KM la boxer, stiam ca la Bavaria costa cam pina in 250 lei.

Nu omite sa schimbi filtrul de combustibil, poate fi infundat si are cam aceleasi simptome..

3.Acele suruburi sunt pt.sincronizarea injectiei(clapetelor)

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crezi ca eu nu tin la ea? :rolleyes: ce are in plus castrol actevo in afara de marketing? este acealsi ulei mineral..

Motorul boxer nu are racire cu apa. De aia acest ulei este mai special si recomandat. E posibil sa fie la fel, dar ptr. linistea mea si a motorului pun ce recomanda Bavarezul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Am si eu o problema la un BMW K1200R,senzorul de la cutie nu imi mai arata cand scot din viteza (nu se mai aprinde N-ul),l-am dat jos curatat,dar degeaba,am citit ca e o problema des intalnita la modelele astea,

de unde as putea cumpara unul nou?Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul boxer nu are racire cu apa. De aia acest ulei este mai special si recomandat. E posibil sa fie la fel, dar ptr. linistea mea si a motorului pun ce recomanda Bavarezul.

sagetatu..acest ulei nu este mai special cu nimic...am sa-ti dau acum un exemplu...

 

Castrol acvtevo 20w50 indice de vicozitate 120, flash point 210, pour point -18

 

Elf sporti 20w50 (ulei de masina pe care il folosesc eu) indice de vascozitate 136, flash point 230, pour point -27

 

Pe scurt:

flash point-temperatura la care se volatilizeza

pour point- temperatura la care ingheata

index de vascozitate- cat de mult variaza vascozitatea in functie de temperatura..cu cat este mai mare indexul de vascozitate cu atat uleiul isi modifica mai putin vascozitatea, adica isi pastreaza mai bine proprietatile de lubrefiere la temperaturi inalte sau joase

 

in concluzie Castrol este mai scump si cu proprietai mai slabe decat Elf. Ideea este sa nu cramponam in market

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite ce am gasit eu pe net legat de sincronizare. Vad ca individul face operatiunea din acele reglaje ale cablului! nu prea cred insa ca este coresct. Toto aici in filmulet nu vad sa umble prea mult la surubelele despre care am intrebat eu. F ciudat!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite ce am gasit eu pe net legat de sincronizare. Vad ca individul face operatiunea din acele reglaje ale cablului! nu prea cred insa ca este coresct. Toto aici in filmulet nu vad sa umble prea mult la surubelele despre care am intrebat eu. F ciudat!

 

Balansul se raglaeza in 2 trepte.

 

1. La relantiu cu cele 2 surubuir de care ai intrebat. De obice se insurubeaza pana la capat si in functie de model se dezsusrubeaza ( 1.5-2.5 )de rotatii. dupa care s-e face ba;lansul

2 La turatie (2500-4000 RPM) unde regleaza de la cabluri pe care ai vazut pe video.

 

Pt ambele reglaje ai nevoie de un ceas special gen Twinmax. fara este imposibil reglarea balansului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit sa fac 2 poze in graba si nu foarte clare.

Am totusi cateva intrebari?!

1. ce tip de ulei de motor sa folosesc (fostul proprietar mi-a spus sa bag doar ulei MINERAL cu vascozitate mare 15w50 20w50) Voi ce ma sfatuiti

Eu aș recomanda Motorex Boxer 4T 15W50 http://www.motorex.com/index.cfm?oid=1147&lang=en&webtoolDbTemp=eintragDetail&eintragId=160. Îl vei găsi cam la 180 lei la 4 litri. Ar fi bine să ținem cont de faptul că în cartea tehnică specifică să fie neapărat ulei 4t, nu auto. Eu am băgat Elf Sporti TXI 20W50, dar nu am fost deloc mulțumit, și l-am schimbat. Miroase a mâl... Sunt totuși niște diferențe între motoarele de mașină și cele de motocicleta, nu numai ambreiajul umed sau uscat. Plus că se găsește ulei 4T și la prețuri mai mici, dar tot 15W50 aș pune. În transmisie am Castrol, iar filtre doar MANN.

Apropo: știți ce mi-a raspuns un mecanic moto la SMAEB anul acesta când i-am zis că Motorex mi se pare cam scump? - Ce motocicletă spuneați că aveți? .... - Păi, la motocicleta asta, cea mai ieftină piesă ești chiar tu!

Editat de proffroad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu aș recomanda Motorex Boxer 4T 15W50 http://www.motorex.com/index.cfm?oid=1147&lang=en&webtoolDbTemp=eintragDetail&eintragId=160. Îl vei găsi cam la 180 lei la 4 litri. Ar fi bine să ținem cont de faptul că în cartea tehnică specifică să fie neapărat ulei 4t, nu auto. Eu am băgat Elf Sporti TXI 20W50, dar nu am fost deloc mulțumit, și l-am schimbat. Miroase a mâl...

motorex 15w50 este ulei sintetic si din fisa tehnica are proprietati net superioare..am sa folosesc si eu iarna un 15w40 sau 15w50 dar pt vara este mai bun 20w50'ul..tine cont ca producatorul recomanda 20w50 mineral.Aia cu 4t este discutabila... De ce nu ai fost multumit de Elf? in afara de miros?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am pus Castror Actevo si e excelent. Am gasit cu 110 lei parca 4 litri.

fratilor, iar o luam de la capat?

discutia asta cu uleiurile nu se termina niciodata...

 

@proffroad, cati km ai tu cu bmw-ul din dotare? asta ca tot recomanzi uleiuri... nu de alta, dar cunosc cateva persoane cu peste 100.000 km pe boxerele astea si ei mi-au recomandat elf sporty, mineral...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma poate ajuta cineva cu ceva sfaturi?

ce diferente sunt intre un 1100rt si 1100rs, pozitie, comfort, ciclistica, sau altele de luat in seama?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratilor, iar o luam de la capat?

discutia asta cu uleiurile nu se termina niciodata...

 

@proffroad, cati km ai tu cu bmw-ul din dotare? asta ca tot recomanzi uleiuri... nu de alta, dar cunosc cateva persoane cu peste 100.000 km pe boxerele astea si ei mi-au recomandat elf sporty, mineral...

De-asta nu voi cumpăra niciodată motocicletă din România. De fapt orice autovehicul e întreținut la noi după recomandările meseriașilor și se ignoră total specificațiile constructorilor, care au tehnologia necesară să testeze în laborator uleiurile și să le aprobe pentru utilizare. Și toți cei care recomandă aceste uleiuri spun că le consumă destul ulei. Oare de ce? Motocicleta mea avea 143000 km când am cumpărat-o din Germania, dar arată și merge impecabil, fără pierderi de ulei, consumuri mari sau alte probleme ”normale”.

Nu am pe această motocicletă sute de mii de km, dar ceea ce am condus și conduc este întreținut după specificațiile producătorului. Eu nu recomand uleiuri, spun doar că unii avizați recomandă, iar noi ar trebui să respectăm dacă vrem să avem ”scule” ca în Germania.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De-asta nu voi cumpăra niciodată motocicletă din România. De fapt orice autovehicul e întreținut la noi după recomandările meseriașilor și se ignoră total specificațiile constructorilor, care au tehnologia necesară să testeze în laborator uleiurile și să le aprobe pentru utilizare. Și toți cei care recomandă aceste uleiuri spun că le consumă destul ulei. Oare de ce? Motocicleta mea avea 143000 km când am cumpărat-o din Germania, dar arată și merge impecabil, fără pierderi de ulei, consumuri mari sau alte probleme ”normale”.

Nu am pe această motocicletă sute de mii de km, dar ceea ce am condus și conduc este întreținut după specificațiile producătorului. Eu nu recomand uleiuri, spun doar că unii avizați recomandă, iar noi ar trebui să respectăm dacă vrem să avem ”scule” ca în Germania.

1. constructorul recomanda mineral

2. manualul da ca si consum normal de ulei, pana la 1l/1000km!

3. consumul de ulei difera in functie de stilul de pilotaj si unde mergi cu ea (normal sa consume mai mult ulei daca mergi preponderent in oras); se stie ca dupa ce se mai aseaza motorul, consumul de ulei scade semnificativ.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Constructorul spune: ”Engine oil grade: brand-name HD oil for four-stroke spark-ignition engines, API classes SE, SF, SG; combination with CC or CD specification.”

2. Mie dacă mi-ar consuma 1l/1000 km, i-aș trimite-o constructorului înapoi.

3. Eu știam că în turații (mers de autostradă) consumă mai mult ulei, nu în oraș, din cauză că în turații pelicula de ulei de pe cilindrii nu mai poate fi ”rasă” de segmenți în aceeași măsură ca atunci când motorul merge în turații mai joase mult timp, adică în oraș.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. constructorul recomanda mineral

2. manualul da ca si consum normal de ulei, pana la 1l/1000km!

3. consumul de ulei difera in functie de stilul de pilotaj si unde mergi cu ea (normal sa consume mai mult ulei daca mergi preponderent in oras); se stie ca dupa ce se mai aseaza motorul, consumul de ulei scade semnificativ.

 

Cred ca ai vrut sa zici 5000km!

Eu citisem pe undeva ca la un consum de peste 1l/5000km ar trebui sa incepi sa-ti faci griji!

La consum de 1l/1000km ... mai bine ii dai foc!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...