Sari la conținut

Postări Recomandate

Ala trebuie incalzit ca sa nu ii strici capul. Apoi iti trebuie aerisitor. Daca nu il incalzesti, il strici, daca il incalzesti prea tare, il strici. :D

 

Pentru astfel de treburi, folosesc un termometru cu IR.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Multumesc frumos,domnilor!

 

Nu-mi face probleme,dar m-am gandit ca ar fi bine sa-i schimb lichidul.Ma voi concentra teribil,sa vad ce iese.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum resetez intervalul de service la R 1200 R ?

E ca la masina , apesi pe butonul de km si pui/scoti contactul ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva ce se intampla cu rezerva la un K1200R....intreb deoarece in carte scrie ca rezervorul are 22l,iar mie astazi mi s-a oprit motocicleta la intoarcere de la M.A.N fest

dupa aprox 300km.Din fericire eram chiar in fata unui Peco,unde am facut plinul,intrandu-mi 18l !!!!! Precizez ca senzorul de nivel nu imi mai funtioneaza din primavara (asta toamna mergea).

Sa aiba legatura cu asta,calculatorul "nevazand" rezerva???? Precizaz ca pana acum nu am depasit 250km fara alimentare,deci nu a fost cazul sa intru pe rezerva!

 

 

Am mai citit cate ceva si pare-se ca din totalul de 22l,doar 18l sunt usable(in unele surse apare 19 total ...) . In cazul asta pt.ce sa mai ai rezerva....

Editat de alex22_xxx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A observat cineva ca la noul lc nu sunt piese de schimb pe realoem pt cutia de viteze.oare nu au facut update sau se schimba cu totul?am trecut zilele trecute pe la pipera iar baietii de la vinzari ziceau ca se vind ca piinea calda.sunt f curios cum se va comportain timp.oare va fi o revolutionare a motorului boxer sau cel mai mare esec al lor.pe mine m-au dat gata cind au pus in loc de cablu de acc un cititor electronic pe o adventure bike.poate e mai bun asa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cum e cu painea calda, dar la inmatriculari situatia pe Iunie arata asa:

2 X E8GS; 0B02 = F 800 GS 13

1 X E8ST; 0217 = F 800 ST

1 X K12S; 0518 = K1300R

1 X K10 0D01 = HP4

1 X R12; 0450 = R1200GS 2010

1 X R12; 0470 = R1200GS ADV

2 X R12W; 0A01 = R1200GS 2013

In total 9 moto noi

Si cred ca s-au mai adus inca 21 de afara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate ca s-a mai discutat, asa ca imi cer scuze ca nu am rasfoit forumul, dar as avea nevoie de un sfat:

pt RT 1100 din '95, radiocasetofonul original se poate inlocui cu o <scula> mai noua, care sa accepte comenzile de pe ghidon, macar volumul ?

multumiri anticipate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un prieten cu R1100RT care are un cd player Alpine in locul casetofonului original si ii functioneaza comanda de la ghidon. Stiu ca multe din device-urile auto au mufa pentru telecomanda, trebuie doar sa te interesezi un pic sa se si potriveasca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un prieten cu R1100RT care are un cd player Alpine in locul casetofonului original si ii functioneaza comanda de la ghidon. Stiu ca multe din device-urile auto au mufa pentru telecomanda, trebuie doar sa te interesezi un pic sa se si potriveasca.

multumesc de informatie!

poti afla, te rog, modelul exact ? ca sa nu caut acul in carul cu fan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare, la cati km schimbati la un RT cureaua de la alternator?!

Astazi m-am facut ocupat si am schimbat-o pe a mea dupa ce un posesor de rt m-a indrumat sa schimb cureaua. El mi-a spus ca normal sete prevazut sa fie schimbata la 30mii km.

Ei bine zis si facut, am cumparat curea noua de la Continental si m-am pus pe treaba. Cand desfac capacul de la curea, stupizaa... cureaua mea originala( avea pe ea scris BMW Contitech) prezenta urme de uzura, avand o parte din ea exfoliata.

Am pus-o pe cea noua si totul e ok.

Mentionez ca moto meu are 40mii km.

Ce parere aveti?? e normal ca la 40mii cureua sa cedeze?!?!

post-50710-0-01308100-1374265268_thumb.jpg

post-50710-0-62226900-1374265288_thumb.jpg

post-50710-0-02473500-1374265320_thumb.jpg

post-50710-0-08869800-1374265344_thumb.jpg

post-50710-0-83782200-1374265368_thumb.jpg

post-50710-0-51130700-1374265393_thumb.jpg

post-50710-0-65025700-1374265432_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu stiam de 60k

acum ... din carte nu pot zice (ca nu stiu sa citesc :P ), dar eu am schimbat-o la 120k , ca sa fiu sigur si sa evit vreo surpriza neplacuta (adica sa te lase pe autostrada pe timp de noapte)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca cureau arata asa inseamna ca sigur are km de pe ceas. Eu am avut si una si la 80.000 km cureaua era ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca cureau arata asa inseamna ca sigur are km de pe ceas. Eu am avut si una si la 80.000 km cureaua era ok.

Ca sigur are km de pe ceas sau ai vrut sa zici ca "sigur nu (NU) are km de pe ceas!

Pe youtube am vazut ca se vb despre schimbarea curelei la 35-45mii km si ca unele curele au cedat si la 30mii.

Acum sincer nu stiu ce sa zic sau sa cred, ideea e ca afara ce acea parte exfoliata de pe curea, restul curelei arata bine, nu este imbatranita si nu prezenta urme de uzura!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, ai dreptate, cred ca are kilometrii dati inapoi, este imposibil sa fie asa rasfirata cureaua aia la doar 40.000 km.

Cum totusi, ca si eu ca majoritatea am fost interesat de nr real kilometri parcursi. Am vazut ca ceasul este capsulat, ok.

Made in Romania, pana la urma sa se roteasca 1 mil de km inainte ????? Uau!

Cred ca s-ar fi dus pinioanele alea, ca doar nu se invart cum ar da rotatiile din roata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca orice curea de alternator,distributie sau orice olt cauciuc fabricantii recomanda un nr de km sau o perioada de ani.de obicei 4-5.cauciucul imbatrineste in timp .deci nu e neaparat da fie dati km inapoi ci doar a trcut timpul.de obicei km se dau inapoi din mufa de la roata a cablului.verifica daca are uzuri anormale acolo.nu exista mobra cu km reali pe ceasuri mecanice pt ca f usor de umblat la el.ironia e ca dupa parerea mea la noi vreo 10% fac treaba asta .in italia cred ca toti.toate r vin cu 30k gs cu 50k iar rt cu 75k.de asta se recomanda schimbul consumabilelor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, clara treaba cu lichide-uleiuri-schimb la 2 ani si gumoase la 5 ani.

Eu intrebam numai de km pe ceas...

Dubiile personale sunt legate de ceasul kilometraj si repet ca m-a interesat ca pe majoritatea.

Apoi, ce spui tu cu invartitul din cablu inapoi, nu este posibil.Ramane varianta cu 1mil km inainte...



Acum 3 ani a mea avea 57800...

Haidem sa radem :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Imi puteti recomanda pe cineva din Bucuresti cu un raport bun calitate/pret, care sa-mi schimbe uleiul si filtrele? Am un k1200rs. Vreau sa-l schimb si pe cel de la cardan.

Pana la Giurgiu ti-ar fi greu sa vii?

Sunt expert in schimburi(exclus de dame,gen gang-bang!).

Ma poti suna,0766 611 893,Costin.

P.S. - Daca vrei sa le schimbi si pe cele de aer si benzina,in 2 h ar fi gata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...