Sari la conținut

Postări Recomandate

Mersi de raspuns luv. Treaba cu voblajul n-am patit-o din fericire, insa mi se pare ca in curbe, pe aplecare, tre sa tin serios de ghidon. Nu stiu daca are vreo.legatura.

 

Daca achizionez unul nou after market, cat estimezi ca ar dura pana se strica?

 

Totusi mi se pare ciudat, ca desi e o problema comuna, iar amortizorul poate fi serviceat usor, nu se gaseste un kit de reparatie ieftin... e asa greu de incropit?



LE: A incercat careva metoda lui voxmagna de pe kbikes forum ? Merita sa facem o comanda de simeringuri din UK?

 

http://www.k-bikes.com/forums/showthread.php?t=18044

Editat de 1ntruder
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nici al meu nu a tinut mai mult de 10k km.Asa cum a zis si Luigi problema sunt semeringurile. Totusi sunt de parere ca orice este facut de mana omului se poate repara , asa ca daca face cineva comanda de semeringuri ma bag si eu.

Editat de varugica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neavand momentan suficienti bani sa investesc in cauciucuri noi (120 cu 170) am gasit cateva seturi (120 cu 180) SH, putin uzate, la preturi bune!

Oare merge cauciuc de 180 pe un 1150 RT?

Diferenta e de 1cm, deci 0,5cm pe fiecare parte...

A mai incercat careva?

Incape de grup sau freaca (dc e incarcat tare)?

Merci !!!

Editat de okhio
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Furtunasele alea doua de scurgere la 1200 pentru ce sunt ?unu de supraplin si unul da din gura rezervorului?ca pe unul am suflat si e ok iar celalalt e infundat si mi se aduna apa in gura rezervorului.e pt alceva al doilea pe care nu pot sa suflu ca bateria cred ca cu gel.sper

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ andrei gras, sper ca iti va fi de ajutor:

http://www.largiader.com/articles/fueltank/

 

@Dan Cata:

M-am hotarat sa anulez filtrul de benzina din rezervor la "actualul" R1100S/2004.

motiv pentru care astept O-ringul mare pentru a incepe lucrarea.

Te rog foarte mult sa imi spui parere ta pentru un plasament in exterior, pe conducta.

As prefera un loc mascat de carenatura, "tangent" cu flltrul de aer sau sub sa.

Solutia "prea la vedre" a americanului din advrider nu mi se pare prea eleganta.

Multumesc.

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am facut revizia la K 1100 LT, am schimbat filtru de aer, filtru si ulei motor, ulei cutie si grup, schimbat cauciuc spate, au fost 6 ore de lucru pentru 2 oameni, unul mecanic profesionist + subsemnatul, dar oricum mult mai lejer decit la K 1200 LT, care dura peste.

Cauza este ca trebuie sa demontezi carene, accesorii, oricum a fost o vreme buna si o posibilitate de miscare in aer liber, pentru consultatii, sunati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ andrei gras, sper ca iti va fi de ajutor:

http://www.largiader.com/articles/fueltank/

 

@Dan Cata:

M-am hotarat sa anulez filtrul de benzina din rezervor la "actualul" R1100S/2004.

motiv pentru care astept O-ringul mare pentru a incepe lucrarea.

Te rog foarte mult sa imi spui parere ta pentru un plasament in exterior, pe conducta.

As prefera un loc mascat de carenatura, "tangent" cu flltrul de aer sau sub sa.

Solutia "prea la vedre" a americanului din advrider nu mi se pare prea eleganta.

Multumesc.

Parerea mea e sa il lasi inauntru. Ala se schimba la fiecare 40 de mii de km. In cati ani face motorul ala 40 de mii? De ce sa reinventezi roata? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dan Cata:

Il schimb acum... ca asa schimb eu consumabilele la orice imi intra in parohie...

dupa care... Ai perfecta dreptate. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La multi kilometri frumosi !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca am rezolvat problema cu furtunele.am fost la tibi la garaj ia dat rezervorul jos .furtunele erau ok dar teava care trece prin rezevor (asta de scurgere )era infundata grav.a bagat compreorul de 4-5 ori ca sa o desfunde am vazut si cum arata sonda de combustibil(panglica aia lunga).am inteles case strica des.mi-a trecut prin cap o chestie:la alimentare am avut tendinta sa bag toata pompa ca la masina in rezervor.cred ca daca te straduiesti mult poti atinge panglica si cred ca o poti strica .zic si eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am facut revizia la K 1100 LT, am schimbat filtru de aer, filtru si ulei motor, ulei cutie si grup, schimbat cauciuc spate, au fost 6 ore de lucru pentru 2 oameni, unul mecanic profesionist + subsemnatul, dar oricum mult mai lejer decit la K 1200 LT, care dura peste.

Cauza este ca trebuie sa demontezi carene, accesorii, oricum a fost o vreme buna si o posibilitate de miscare in aer liber, pentru consultatii, sunati.

 

de unde ati luat saibele de aluminiu pentru surubul de scurgere ulei motor si grup ? ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cel cu care am lucrat avea saibe de Al si cupru si o-ringuri, este mecanic la Opel, cred ca se gasesc la magazinele auto

de unde ati luat saibele de aluminiu pentru surubul de scurgere ulei motor si grup ? ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bmw r1100 rt 64614km din 97

Pierde ulei si nu știu exact pe unde.

Atașeze niște poze poate găsim problema împreuna.

Cine a mai întâlnit problema? Se schimba la km. astia garniturile de chiuloasa?post-18814-0-67780600-1399540527_thumb.jpg

post-18814-0-38334000-1399540611_thumb.jpg

post-18814-0-86982900-1399540640_thumb.jpg

post-18814-0-47992800-1399540678_thumb.jpg

post-18814-0-95501900-1399540710_thumb.jpg

post-18814-0-93504200-1399540774_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, pare sa fie garnitura de chiulasa. Spala-l si mai da-te cu el, verifica in 10 km pe unde curge iar proaspat ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, e normal la km astia? Nu merge cu silicon special care rezista la temperaturi înalte? Câte grade e acolo?

 

Pe stânga se umezeste, pe dreapta ... Curge chiar... O garnitura e 60 EUR...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. e posibil sa nu fie reali km.

2. e un fier, chiar daca sunt reali km, lui bigfoot i-a picat nu stiu ce pe la grup la vreo 30k km, la mobra mult mai noua, deci se poate intampla orice.

3. de ce sa carpesti? Ia garnitura si schimb-o daca ea e vinovata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mobră touring de 17 ani cu 65k km ... Dacă tot ai dat un ban pe o motocicletă serioasă, de ce vrei să umblii cu măgării pe la garnituri ?

 

Problema vine de la faptul că este un motor în 2 timpi, după cum e prezentat la semnătură :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...