Sari la conținut

Postări Recomandate

Vizez sa cumpar un k1200s, l-am si gasit.

Unde pot face o verificare tehnica completa sa stiu cum se prezinta mai indeaproape?

 

Va rog sa dati detalii daca le aveti: unde sa fac asta, cam cat dureaza, cu cat timp inainte ar trebui sa ma programez, cat costa uzual asa ceva (estimativ), daca fac si estimari de costuri pentru remedierea problemelor daca sunt gasite?

 

Cei de la bavaria pot spune ce s-a facut pentru o anumita serie de sasiu (in cazul ca a trecut printr-o reprezentanta oficiala romaneasca sau din afara)?

Aici pot intra reviziile curente dar si actiunile oficiale de recall-service bmw?

 

Multumesc si hai cu vremea buna !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca ai bani te duci la Bavaria, dar nimeni nu-ti garanteaza un moto folosit, chiar daca ii fac o constatare, este un risc asumat.

Daca ai un mecanic agreat, te duci la el, sa verifice lucrurile obisnuite: compresia, zgomote (lant, tacheti, rulmenti, etc.), schimbi toate uleiurile, lichidele, consumabilele si dai gaz, apoi mai vezi ce pica, cam asa merge cu sh.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Informatia legata de ActEvo nu mai este de actualitate de foarte mult timp. In acest moment uleiul recomandat de catre BMW pentru toate boxerele, pana la K50, este 15W50, semisintetic, culmea cu aditiv JASO MA2. Asa ca, din punctul meu de vedere, alegerea unui ulei mineral poate avea doar ratiuni economice. Nu vad de ce sa se foloseasca un asa ulei, eventual si 10000 km, cand pe piata sunt variante mult mai bune, mai potrivite. 15W50 de o calitate cat mai buna, sintetic, mi se pare alegerea potrivita.

 

Simeringurile nu vor fi atacate de un ulei sintetic. Spre exemplu, simeringurile de supapa care sunt folosite la R1100 R sunt folosite si la S1000 RR....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai bani te duci la Bavaria, dar nimeni nu-ti garanteaza un moto folosit, chiar daca ii fac o constatare, este un risc asumat.

Daca ai un mecanic agreat, te duci la el, sa verifice lucrurile obisnuite: compresia, zgomote (lant, tacheti, rulmenti, etc.), schimbi toate uleiurile, lichidele, consumabilele si dai gaz, apoi mai vezi ce pica, cam asa merge cu sh.

Imi dau seama ca nu da nimeni garantie la un motor folosit. Nici nu cer asta.

Eu vreau doar sa-mi spuna situatia lui in momentul in care il duc la verificare. Adica starea prezenta, nu situatia lui peste 1-2 ani. ;)

Am in vedere schimbarea lichidelor, e de bun simt.

Banuiesc ca doar bavaria ar putea spune ce actiuni / recalluri s-au facut pe ea. Bavaria moto e doar in bucuresti?

 

Multumesc pentru sprijin pana acum. :hug: Daca sunt si alti useri cu pareri/idei ii astept cu maxim interes. :peace:

Editat de audi_A9
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna ziua,

 

sunt un nou posesor de r1150rt, am luat-o pe la sfarsitul lui noiembrie de la Oradea, a fost a userului pierrooradea. Intretinuta, cu o gramada de optiuni pe ea, care pentru mine , care mai mersesem doar pe Suzuki sv650, au reprezentat ideea de nava spatiala. Datorita conditiilor meteo , nu am reusit sa fac mai mult de 1300 km, cu tot cu drumul de la Oradea la Galati, asa ca nu prea am ce sa spun despre e, decat ca este super ok la confort si ciclistica, desi initial m-a speriat. eu am 1,74 si cand am vazut-o , nu mai eram asa convins ca este pentru mine.dar s-a rezolvat cu o sea joasa, care mie sincer nu mi se pare ca ia prea mult din confort.ce-I drept pe cea originala nu am mers, pentru ca as ajunge doar cu varful ghetelor jos.

 

acum mi-am comandat Motul p5100 15w50 si filtrul de ulei Hiflo hf163 .din ce am citit pe net, am inteles ca bmw-urile consuma ulei , cantitatea variind intre 100-500 ml la 1000km.

este adevarat?

ce imi mai recomandati sa verific si eventual sa schimb la inceput de sezon...

mentionez ca filtrul de aer este K&N, se poate curate si refolosii si am mai luat deja ulei pentru transmisie si cardan Comma 75w90 GL5, pe care urmeaza sa il si schimb .

 

o alta chestier pe care nu reusesc sa o inteleg, este cea legata de incarcarea bateriei. cu acelasi redresor auto, bacteria de la sv650 este incarcata full, a pornit ieri dupa 3 luni de stat in garaj neincalzit, la a doua cheie, in schimb bateria de le bmw , oricat as tine-o la incarcat, nu se incarca mai mult de jumatate.nivelul de electrolit din baterie e ok.

sunt redresoare special pentru baterii moto de bmw?

 

multumesc anticipat pentru raspunsuri.

te salut,

 

oloiu` in grup este schimbat inainte cu vre-o tare 1.000 km sa iei tu motorul, nu trebuie schimbat ... parerea mea, da tu faci cum crezi

filtrul K&N a fost curatat tot inainte sa o iei tu...da aia se face usor deci daca-ti place sa bibilesti baga mare

acumulatorul din pacate nu mai este in garantie, a fost montat in 03.09.2012 tocmai am verificat factura si garantia...2 ani :( recomand sa incarci acumulatorul cu redresor pt auto, o sa ai o surpriza, hardughia aia are 18 Amperi, am patit-o cu redresorul pt moto si era sa cumpar alta

vezi ca lichidele de frana si ambreiaj is schimbate inainte cu cateva saptamani sa iei moto, asa ca nu te stresa cu ele

sa ne zici cum e acumulatorul dupa ce-l pui pe un redresor de auto

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

 

incepand de ieri sunt noul posesor al unui bmw f800st, extrem de incantat si fericit.. mai mult detalii in sectiunea dedicata: /index.php?/topic/696387-bmw-f800-r-s-st-gt/page-2

 

ma bucur sa va cunosc si sper sa i intalnesc pe cat mai multi personale.

 

mihail

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, domnilor!

 

1. Stie cineva ceva corespondente intre asa ceva de la auto, respectiv Golf4,Fabia etc... post-882-0-33175900-1424944061_thumb.jpg

si pipele cu bobine de la motocicletele boxer?

 

2. Are cineva de vanzare o fisa-bobina de inductie pentru motocicletele boxer twin -spark?

 

Multumesc.

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Audi .in bucuresti exista pe centura bmw si mai e si mototehnica.la primul poti avea acces la informatii privind intervale de service si alte interventii si poti face si constatare( asta daca iti zic ei ce le apare in calculator,dar cred ca iti pot da inf privind intervalele revizilor si km la care s-a facut )iar la a doua sigur poti face o constatare amanuntita de persoane mult mai calificate ca la bmw dar despre informatii referitor la intervalele de service nu stiu.pt asta trebuie sa ii suni pe domnii de acolo.sfatul meu e sa te duci neaparat la unul dintre cele 2 pt ca pot fi un milion de chestii care la bmw costa si de care nu sti cum ar fi pipele pe care le cauta domnul dan nastase .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...pot fi un milion de chestii la bmw de care nu sti cum ar fi pipele pe care le cauta domnul Dan Nastase .

 

1. Multumesc domnului Tiberiu Anghel pentru oferta generoasa.

2. Din curiozitate tehnica, intrebarea mea ramane: "pipe" auto compatibile cu moto BMW twin-spark?

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vorbit la mototehnica cu un domn foarte amabil, probabil Tiberiu.

A revenit el cu un telefon dupa ce in prealabil nu l-am prins, probabil lucra... nu am patit asta la nici un alt service, sa sune ei inapoi.

 

Mi-a explicat ca se face verificare completa, mi-a zis cat dureaza si cat costa si ca ma asteapta in bucuresti dupa ce facem o programare.

So far, so good !

Editat de audi_A9
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut! Din decembrie sunt posesorul unui R1150RT din 2004. Si tot de atunci ii tot fac mentenanta si il pregatesc de sezon. Ma poate ajuta cineva cu o schema sau ceva pentru a monta o alarma? Am un Clifford gt1000t, am schema alarmei, dar nu gasesc numic la moto (nu sunt strain de subiect). Nu as vrea sa bajbai cu lampa de control prin toata moto. Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Leag-o doar la baterie si la semnalizari (fata sau spate) cu niste papuci Y. In felul asta, daca vrei sa o dai jos, nu o sa se vada nimic pe instalatia electrica.

 

Nu ii nicicand o idee buna sa intervii in instalatia electrica a masinii/mobrei. Treburile astea, mai tarziu iti dau batai de cap, o sa ai probleme si nu o sa stii de unde. Sau daca nu tie, la urmatorul la care vinzi mobra, care nu stie povestea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu imi fac probleme de legat (printre altele cu asta ma ocup dar la auto) dar ma gandeam ca sunt ceva conectori unde legi alarma originala si sa ma folosesc de ei. Alarma e putin mai complicata in sensul ca vrea si demaror, si mai multe. Nu vreau pornire din casa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Unde gasesc adaptor usb pt priza originala bmw (aia mica si urata) si cum naiba o denumesc in cautare? Dracia lor de speciali care este!

 

Am pus niste exemple cu doua pagini in urma.

» Post actualizat in 11 Mar 2015 09:53

Ce sa folosesc sa fie toate bune si frumoase? Motocicleta va fii folosita ocazional, nu pe pista si alte cele.

 

Pe langa utilul Google, la sectiunea "Motociclete de viteza" exista topic dedicat RR, acolo ai mai multe sanse sa gasesti posesori si implicit informatii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...