gabyshor Postat Februarie 4, 2015 Share Postat Februarie 4, 2015 (editat) Gabyshor, am scris de pe tf si imi e greu sa fac citate, de aceea am pus 2 raspunsuri intrun post. Eu am zis lui proffroad sa aflam de la cineva care cunoaste amanunte de la toate modelele, nu stiam ca 850, 1100 si 1150 au acea parte comuna si numai in spate se modifica tubulatura. Exista si la 1100 al meu clapetele acelea din care poti alege unde sa scoata aerul: in laterale sau in bord. ok ok, my bad. ideea e ca se facuse o varza si nu mai intelegeam nici eu ce si cum. pe de alta parte, intreb si eu, nu dati cu pietre, e necesar acel ventilator? eu inca n-am reusit s-o incing atat de tare, nici pe offroad nici in oras, incat sa zic ca ar prinde bine asa ceva. Editat Februarie 4, 2015 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 4, 2015 Share Postat Februarie 4, 2015 Eu zic ca nu. Nu, pentru ca iti ofera o siguranta oarecum falsa, gandindu-te ca ai racire la ulei. Dar nu uita ca se incing cilindrii si iti valuresc carenele de deasupra lor, zona aia sensibila care o verifici prima data cand cumperi un RT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat Februarie 4, 2015 Share Postat Februarie 4, 2015 mie mi s-a intamplat ca creasca temperatura foarte mult..... in oras. si eu ma gandeam sa montez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Februarie 4, 2015 Share Postat Februarie 4, 2015 Salut si spor la treaba! Si pe mine ma bate gandul sa adug un ventilator sau doua la radiatorul de ulei: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominus Postat Februarie 4, 2015 Share Postat Februarie 4, 2015 Salut, eu am montat un venilator de moto(nu stiu de pe ce model,ceva de viteza) pe al meu r1100 si de 2 ani il folosesc,am pus si o barbita pt ca este mai mare in diametru decat radiatorul de ulei are mai buna tragere si este imbracat. Este pe buton direct, in momentul in care ma opresc sau sunt nevoit sa astept in coloana si mai ales in oras il pornesc si stau mult mai linistit fara sa mai trag cu ochiul mai mereu pe indicatorul de temperatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aquachrono Postat Februarie 6, 2015 Share Postat Februarie 6, 2015 N-am pus anuntul la vanzari pentru ca nu este topic de vanzari strict pe BMW si targetul meu e o comunitate foarte restransa. Sper sa nu supar pe nimeni aici . Am diverse piese de K100 si K1100 de vanzare cu care am ramas dupa ce mi-am vandut K100-le . As dori sa ma scap de ele deoarece nu-mi sunt de folos . Daca sunt persoane interesate - contact pe privat. Pentru K100 : - ansamblu clapete de admisie - rampa de injectie cu injectoare - regulator presiune - cabluri acceleratie si ambreiaj - telescop + arc spate ( are urechea demontabila rupta ) - carenaj cu suporti de K100RS ( top, side, oglinizi , suporti ) - maneta ambreiaj Pentru K1100: - pachet bobine de inductie cu fise - radiator racire cu ventilator - etrier spate - disc frana spate - jug superior - capac rezervor ( merge si pe K100 ) - comenzi stanga si dreapta - carenaj coada - carenaje laterale K1100LT ( capace baterie ) si carena laterala stanga ( cred , nu mai tin minte ) - masca radiator, carena plansa de bord - capac plastic alternator - alarma oem cu cheie - cablaj electric complet ( pentru moto cu ABS2 ) - cutia de la relee - airbox - motronic - janta spate LT - rezervor antigel , pompa frana spate , pedala frana - diverse piese mici de plastic si metal , furtune de frana si microcontacte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan g Postat Februarie 7, 2015 Share Postat Februarie 7, 2015 Salut, am si eu nevoie de cineva in Bucuresti care stie sa repare fibra de carbon, daca aveti idee as fi recunoscator. Am aripa fata crapata de cand am luat motocicleta si acum a inceput sa cam sara lacul si e expusa fibra de carbon. Multumesc, Bogdan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Februarie 9, 2015 Share Postat Februarie 9, 2015 porn ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Februarie 13, 2015 Share Postat Februarie 13, 2015 http://www.bmwurbanriders.com/photo/custom-bmw-hp2-2012-ny-motorcycle-show-1?context=latest Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Februarie 15, 2015 Share Postat Februarie 15, 2015 evening folks... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 15, 2015 Admin Share Postat Februarie 15, 2015 Ai curaj sa iesi pe zloata asta alunecoasa, ai grijă sa n-o polizezi la inceput de sezon! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 16, 2015 Share Postat Februarie 16, 2015 http://www.motorcycleraw.com/index.php/motorcycle/131-bmw-motorrad-have-best-january-sales-ever Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat Februarie 16, 2015 Share Postat Februarie 16, 2015 (editat) azi am terminat de confectionat suportul de ventilatoare pt radiator ulei, merge brici. cand se face cald fac proba in oras. » Post actualizat in 16 Feb 2015 15:44. Editat Februarie 16, 2015 de Crazy Angel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
celebris3 Postat Februarie 16, 2015 Share Postat Februarie 16, 2015 (editat) CrazyAngel,cam la fel le-am facut si eu. Nu stiu cat de bune or fi, dar vedem la vara... In plus, cand omul n-are ce face iarna, ia uite ce face: Am luat o bucata incarcator USB de masina, nu o petarda, ci unul bunicel; am confectionat incarcator USB la motocicleta, cu siguranta de 1A, pus pe circuitul brichetei de la bord, singura problema e ca mi-am gaurit panoul de la bord al bunicutei mele... Am cateva poze aici, nu prea clare ca ma lasase bateria. (By the way, voi cum faceti cu pozele ca sa le inserati in mesaj si sa ramana mai mult timp?) Am gasit o cutita de plastic, am bagat electronica in acea cutiuta, am bagat plastic topit cu un "glue gun" de 20 lei, la fel si la firele care ies spre siguranta, am izolat cu acel plastic topit in spatele mufei, iar sub mufa am pus Poxipol, ca sa stea fixa. Am decupat in bord acea fanta pe unde iese mufa USB si mi-a iestit ce vedeti in poze. Avantaj: am incarcator pe USB la motocicleta; ploaia sau apa in general intra greu in locatia respectiva datorita pozitiei si faptului ce este izolata in platic toata electronica; Dezavantaj: am gaurit bordul motocicletei pentru mufa USB si pentru siguranta de 1A. Edit: Am mai multe poze dar nu le pot insera in mesaj, cred ca e chestie de drepturi, poate se uita un admin la contul meu. Later edit: Daca imi spunea cineva sa folosesc full editor... Editat Februarie 16, 2015 de celebris3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 17, 2015 Share Postat Februarie 17, 2015 http://www.ebay.com/itm/261692768452?ru=http%3A%2F%2Fwww.ebay.com%2Fsch%2Fi.html%3F_from%3DR40%26_sacat%3D0%26_nkw%3D261692768452%26_rdc%3D1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 17, 2015 Admin Share Postat Februarie 17, 2015 Ai muncit degeaba, apa se infiltreaza oricum pe oriunde, indiferent ce ai face. Primii care or sa-ti oxideze in scurt timp vor fi pinii de la usb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
celebris3 Postat Februarie 18, 2015 Share Postat Februarie 18, 2015 Chiar ca am muncit degeaba, ca pentru 20E era mai eleganta solutia cu acel adaptor... Nu stiu germana, dar din ce imi traduce Googu se potriveste la bricheta mica, corect? ...chiar se merita! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Automobile Bavaria Moto Postat Februarie 18, 2015 Share Postat Februarie 18, 2015 (editat) La Automobile Bavaria puteti gasi adaptoare bricheta, USB. http://www.bavaria-bmw-motorrad.ro/adaptoare-bricheta/ Editat Februarie 18, 2015 de Automobile Bavaria Moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Februarie 18, 2015 Share Postat Februarie 18, 2015 Chiar ca am muncit degeaba, ca pentru 20E era mai eleganta solutia cu acel adaptor... Ai si varianta asta, cu cablu ca sa tii ceva la incarcat in tankbag de exemplu, direct cu mufa BMW la capat: http://www.amazon.de/BAAS-bike-parts-Tankrucksack-Kabel-lang/dp/B00QVWJ59S/ref=sr_1_3?ie=UTF8&qid=1424249539&sr=8-3&keywords=usb+steckdose+bmw+motorrad Sau asa ceva, de montat permanent eventual pe ghidon, rezisten la apa, si ai ambele tipuri de prize: http://www.amazon.de/Einbau-Steckdose-Zigarettenanz%C3%BCnder-Wasserdicht-Kabel/dp/B00FIWJFB0/ref=sr_1_fkmr2_1?ie=UTF8&qid=1424250052&sr=8-1-fkmr2&keywords=usb+wasserdicht+steckdose+bmw+motorrad Sau asa o mufa usb (rezistenta la apa), tot pt montaj permanent, unde vrei tu: http://www.amazon.de/CARCHET%C2%AE-Steckdose-Sicherung-Einbaubuchse-Motorrad/dp/B00JFT9SU0/ref=sr_1_fkmr2_2?ie=UTF8&qid=1424250128&sr=8-2-fkmr2&keywords=usb+wasserdicht+steckdose+bmw+motorrad O alta varianta practica si simpla insa mi se pare sai un powerbank de min. 5000 mah de exemplu, pe care il incarci seara acasa sau la cazare. Vazusem de exemplu unele la o promotie la OMV. Si asta il folosesti oriunde, nu numai la motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Delo Postat Februarie 19, 2015 Share Postat Februarie 19, 2015 azi am terminat de confectionat suportul de ventilatoare pt radiator ulei, merge brici. cand se face cald fac proba in oras. » Post actualizat in 16 Feb 2015 15:44 . 12V/1,7W cred ca puterea e foarte mica cele doua au 3,4W (un bec de pozitie are 5W) in general pe moto ventilatoarele au undeva intre 15-20W ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sagetatu Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 Noroc ca am dat un ochi pe aici, tocmai ma pregateam sa sparg si eu bordul sa pun un usb. Bravo pentru baietii destepti care dau informatii mai mult decat folositoare. Respect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 Stie cineva unde pot face o diagnoza, sau are cineva un GS-911 in Brasov sau imprejurimi? multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 cu lupa de H1 cu schimbare de faza si pozitie demna » Post actualizat in 23 Feb 2015 18:4012V/1,7W cred ca puterea e foarte mica cele doua au 3,4W (un bec de pozitie are 5W) in general pe moto ventilatoarele au undeva intre 15-20W ! Salut, e radiator mic de ulei, e suficient, un ventilator scoate 60 metri cub pe ora (3000 rpm). in total 120 metri cubi pe ora, pe mine ma intereseaza e sa nu creasca temperatura la stop/trafic infernal. alea de 15-20W e pt radiator de apa si e mare radiator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bilutza931 Postat Februarie 24, 2015 Share Postat Februarie 24, 2015 buna ziua, sunt un nou posesor de r1150rt, am luat-o pe la sfarsitul lui noiembrie de la Oradea, a fost a userului pierrooradea. Intretinuta, cu o gramada de optiuni pe ea, care pentru mine , care mai mersesem doar pe Suzuki sv650, au reprezentat ideea de nava spatiala. Datorita conditiilor meteo , nu am reusit sa fac mai mult de 1300 km, cu tot cu drumul de la Oradea la Galati, asa ca nu prea am ce sa spun despre e, decat ca este super ok la confort si ciclistica, desi initial m-a speriat. eu am 1,74 si cand am vazut-o , nu mai eram asa convins ca este pentru mine.dar s-a rezolvat cu o sea joasa, care mie sincer nu mi se pare ca ia prea mult din confort.ce-I drept pe cea originala nu am mers, pentru ca as ajunge doar cu varful ghetelor jos. acum mi-am comandat Motul p5100 15w50 si filtrul de ulei Hiflo hf163 .din ce am citit pe net, am inteles ca bmw-urile consuma ulei , cantitatea variind intre 100-500 ml la 1000km. este adevarat? ce imi mai recomandati sa verific si eventual sa schimb la inceput de sezon... mentionez ca filtrul de aer este K&N, se poate curate si refolosii si am mai luat deja ulei pentru transmisie si cardan Comma 75w90 GL5, pe care urmeaza sa il si schimb . o alta chestier pe care nu reusesc sa o inteleg, este cea legata de incarcarea bateriei. cu acelasi redresor auto, bacteria de la sv650 este incarcata full, a pornit ieri dupa 3 luni de stat in garaj neincalzit, la a doua cheie, in schimb bateria de le bmw , oricat as tine-o la incarcat, nu se incarca mai mult de jumatate.nivelul de electrolit din baterie e ok. sunt redresoare special pentru baterii moto de bmw? multumesc anticipat pentru raspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Februarie 24, 2015 Share Postat Februarie 24, 2015 inca un SVist devenit BMWist. succes cu noua tancheta si drumuri bune... nu ma pricep la Boxere dari sigur vei primi o gramada de sfaturi pertinente, sunt multi uameni pe aici care se pricep... uelcome 2 da club p.s. fain motorul, il stiu de pe vremea cand ma batea gandu' sa-l iau eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.