Sari la conținut

Postări Recomandate

» Post actualizat in 25 Jan 2017 10:17

As avea nevoie de ... si sticla dreapta la oglinda pentru R1100Rt.

L-am scapat pe o parte cand dadeam cu jetul pe el, cu crashbar ne-montat.

Inainte sa dau banii cuiva din afara tarii, ma gandeam ca poate dau de o solutie mai rapida aici la noi.

 

Am avut oglinda stângă crăpată și am rezolvat-o superieftin. Dacă te interesează soluția pot să te sun să-ți explic cum.

 

George

 

 

 

Editat de vandrash
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da, vazand asa, nu chiar o gresala de proiectare, sistemul merge, IN MOD NORMAL. Dar, uneori se mai intampla si chestii ciudate (ca in cazul meu) si/sau gresala de utilizare. In fine, daca nu avem date despre rezistenta fir, o sa merg pe valoare de 2,2 Ohm (ce am gasit la 25W) si o sa vad cum merge.

 

Imi pare rau dar, na, chestie de gust, personal nu agreez solutia aftermarket (desi inteleg avantajele) dar un controler in plus, ca si alte chestii pe care multi posesori de BMW le recomanda (suport GPS, suport telefon, priza suplimentara etc) care apar pe bord, nu imi plac. Motocicleta e tourer vechi si ii sta bine cu ce a facut-o ma-sa... Add-on-urile nu mi se pare ca se portivesc. Pe una noua, plina de tehnologie, ok, dar pe asta veche....

 

In plus, nu sunt eu asa mare motociclist, sunt din ala de duminica, nu fac ture de mii de kilometri ca toate astea sa se justifice ca utilitate.

Din aceste motive incerc sa restaurez sistemul asa cum a fost, cu modificari invizibile

 

Multumesc mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Dane, gasesti la unele magazine auto sau online numai sticla aftermarket pentru auto, ia-o pe a ta ca model si ia-i dimensiunile, apoi gasesti care se potriveste, o tai si slefuiesti la un geamgiu si gata, o arunci in suportul ei cu dubluadeziv de calitate.

Eu asa am facut la vechiul RT.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Evident, mie imi iesise la 70/80 lei. Daca nu te descurci pe plan local imi spui dimensiunea aproximativa si o caut aici.

 

Pe mine m-a costat 20-25 lei :

 

- sticlă oglindă Logan MCV = 15 lei

 

- tăiat oglinda + polizat la dimensiuni = 5 lei (singurul sticlar din Timișoara care rezistă după revoluție) a acceptat cu greu 10 lei

 

Nu mai pun prețul hârtiei dublu adezive, o voi folosi și la alte proiecte.

 

Pun poza cu oglinda, nu-i de calitate (poza), pozată azi în garaj.

» Post actualizat in 26 Jan 2017 17:32

Pentru Dan Cata

 

Ai văzut oferta asta ?

 

http://www.ebay.com/itm/BMW-R-1100-RT-259-Abdeckung-Cockpit-cover-46632313803-/311746919415?hash=item4895907bf7:g:TogAAOSwiDFYNbjQ&vxp=mtr#shpCntId

Editat de vandrash
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

 

Pe mine m-a costat 20-25 lei :

sticlă oglindă Logan MCV = 15 lei- tăiat oglinda + polizat la dimensiuni = 5 lei (singurul sticlar din Timișoara care rezistă după revoluție) a acceptat cu greu 10 lei, nu mai pun prețul hârtiei dublu adezive, o voi folosi și la alte proiecte.

Bravo, excelent!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Colegu cu faru de 1150 - https://www.olx.ro/oferta/bmw-far-motocicleta-ID71vUY.html#9d76e69681

:D

 

Bordul ala de pe ebay e crapat, si la pretul care ii listat + transport, mai bine iau unul nou OEM.

Sau mai cautam :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara

 

Am testat zilele acestea un BMW r1100s pe care vreau sa il cumpar.Daca se poate sa aflu mai multe informatii despre acest model,ma intereseaza partile negative in special.Este un model 1998 fara abs 67500KM .Proprietarul nu a putut sa imi dea foarte multe informatii de ordin tehnic(Ex tipul de ulei ,curele schimbate,reglaj de supape etc),el stie ca se duce o data pe an la garaj lasa motorul cind este gata il suna sa vina sa o ia. :rusinica:

 

Multumesc o seara buna va doresc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am interesat eu despre model pentru că am vrut să-mi iau la un moment dat.

În general este cunoscut drept boxer-ul care consumă cel mai mult ulei (un consum de 1L/1000km este considerat drept "normal" de către BMW). În particular, cel la care faci tu referire face parte chiar din prima generație a modelului. Nu a avut probleme grave de tinerețe, dar este totuși chiar prima serie. Probabil cele mai substanțiale upgrade-uri care s-au adus modelului în timp au fost frânele mai bune (discuri față mărite de la 305 la 320mm și etrieri mai mari începând din 2000/2001) și aprinderea cu două bujii pe cilindru (din 2003). În rest, motocicleta a rămas cam neschimbată de-a lungul producției modelului, cu doar câteva modificări cosmetice minore aduse după 2000.

 

Reglajul supapelor se face simplu și rapid și nu este o operațiune costisitoare. Ceea ce este costisitor în schimb este înlocuirea ambreiajului (manopera mai ales) - verifică deci să nu patineze sau să nu fie scurgeri de ulei la el. Sau înlocuirea pompei de ABS/servo-frână, care tinde să mai cedeze: modelele cu ABS vin și cu servofrână (am așa ceva și nu apreciez), deci poți să-ți iei liniștit fără ABS dacă nu este un must have pentru tine. În afara riscului cu pompa, vei avea mai puține bătăi de cap la aerisirea circuitului de frânare sau înlocuirea lichidului de frână.

 

Cred că am acoperit subiectele principale, dar dacă vrei mai multe informații te sfătuiesc cu căldură să citești cât mai multe aici.

Succes.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna tuturor,

 

Sunt nou la voi pe forum si relativ nou in lumea moto.

As dori in primavara sa achizitionez un BMW K1200R(nu K1200R SPORT,nu K1200S), iar deocamdata sunt la capitolul informare. Rugamintea mea este, daca ma puteti ajuta cu opinii legate de acest model. Orice opinie imi este de ajutor.

 

Va multumesc,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As dori in primavara sa achizitionez un BMW K1200R

 

Nu căuta opinii, caută experiențe :)

 

Spune-ne ce experiență moto ai tu întâi ca să vedem cu ce ești obișnuit și să putem contrasta cu ceea ce presupune un K1200R raportat la ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spune-ne ce experiență moto ai tu întâi ca să vedem cu ce ești obișnuit și să putem contrasta cu ceea ce presupune un K1200R raportat la ele.

 

Dupa cum am precizat, sunt relativ nou in lumea moto. Am permis categoria A de 12 ani, dar de vreo 5 ani nu am mai urcat pe o motocicleta. Motocicleta a mea, a fost doar una, celebra comunista Minsk 125 si aia vreu 3 ani dupa ce am luat permisul. BMW ma facut sa imi dorec din nou sa intru in lumea asta moto, iar design-ul motocicletei ma omorat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Destul de abruptă trecerea la un motor de 1200 cu 163 CP și un cuplu fenomenal. Nu este carenat și te bate nițel vântul pe ea, dar compensează printr-o ciclistică extraordinara, putere și un motor deja consacrat.

Eu încă sunt impresionat de al meu k12r sport, intre cele doua modele nefiind diferențe mari.

 

Fii mai specific dacă vrei să știi ceva anume!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Destul de abruptă trecerea la un motor de 1200 cu 163 CP și un cuplu fenomenal. Nu este carenat și te bate nițel vântul pe ea, dar compensează printr-o ciclistică extraordinara, putere și un motor deja consacrat.

Eu încă sunt impresionat de al meu k12r sport, intre cele doua modele nefiind diferențe mari.

 

Fii mai specific dacă vrei să știi ceva anume!

 

Da intr-adevar, foarte abrupta trecerea, dar nu mai am varta la care imi doresc sa impresionez pe cineva cu motocicleta mea, as cumpara-o pus si simplu ca imi place mie.

Ce ma intereseaza este ce probleme mecanice poate sa aibe, la ce ar trebui sa fiu atent cand imi cumpar motocicleta, si pur si simplu pareri de la persoane care cunosc sau chiar poseda motocicleta.

Multumesc,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tie iti place, asta va conta mai mult de 50% in alegerea facuta! Are un look agresiv si e greu sa zici ca nu iti place.

Ar fi bine sa mergi cu un mecanic priceput, eventual sa ii faci o testare in reprezentanta, totodata vezi daca are re-call-urile facute caci modelul are ceva ani pe piata si pe strada incat cele mai comune probleme (ceva probleme cu ABS-ul parca si mai poti cauta un istoric al rechemarilor in service) sa fi fost deja rezolvate.

Cat de impresionat pe cineva, nu despre asta era vorba, ci despre faptul ca o oarecare lipsa de experienta poate face ca aceasta motocicleta, destul de grea si puternica sa nu te surprinda atunci cand te astepti mai putin. Dar cu rabdare si intelepciune, daca ajungeti sa va cunoasteti bine, o poate face doar intr-un mod placut!

 

Uite, eu de exemplu, mai trag ceva timp de ea, ma bucur de ea cat pot si apoi voi face trecerea catre ceva mult mai touring.

 

Nu stiu daca au fost facute modele fara ESA sau ABS, dar ambele pe mine m-au convins ca fac toti banii si sunt un must have. Modelul meu nu a avut manere incalzite, dar i-am pus ulterior.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ma intereseaza este ce probleme mecanice poate sa aibe, la ce ar trebui sa fiu atent cand imi cumpar motocicleta, si pur si simplu pareri de la persoane care cunosc sau chiar poseda motocicleta.

 

Au fost ceva recall-uri pe model. Cu seria de cadru poți verifica la orice dealer BMW dacă motocicleta a efectuat recall-urile care o vizau.

 

În rest:

 

- Să nu fie probleme raportate în bord.

- Roata spate să nu aibă joc și nici grupul (angrenajul final dintre cardan și roata spate), dar asta se poate verifica doar la un service.

- Să nu fie probleme raportate în bord (am mai zis?).

- ABS-ul și ESA (dacă are) să fie funcționale.

- Să nu aibă probleme în nicio treaptă de viteză, de verificat mai ales a 2-a, a 3-a și a 4-a.

Aceste aspecte sunt importante întrucât piesele la BMW sunt scumpe, iar o reparație relativ minoră poate să coste destul de mult.

 

Caracteristici pe care trebuie să le iei în considerare despre model:

  • Este o motocicletă grea. Nu se simte deloc în mers, ci pe loc și la manevre cu viteză redusă.
  • Ampatamentul foarte mare (mai mare chiar ca la S) înseamnă stabilitate pe curbe și-n linie dreaptă, dar agilitate redusă la schimbări de direcție.
  • Cutia de viteze, deși precisă, este... lipsită de rafinament.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...