Sari la conținut

Postări Recomandate

As prefera sa il inlocuiesc, poate apuc sa fac o poza cu paguba, dar as zice ca e ireparabil, o sarit prea multe aschii din el ca sa mai merite sa il fac...


» Post actualizat in 25 Jan 2017 19:32

Salut, am un BMW R100S din 1979 care are kilometrajul defect/decalibrat are cineva idee daca se poate repara sau poate gasesc sa cumpar unul care este in parametri?

motorworks.co.uk - da-le un mesaj, s-ar putea sa te ajute ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Va salut!

 

Știe cineva ce valoare are rezistenta-fir pentru încălzirea în mânere treapta 1? Trebuie sa o schimb și as vrea sa folosesc una de putere mare (gen 25W) si valoare cat mai apropiata.

 

Va multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu m-am făcut bine inteles, scuze. Nu ma interesa valoarea firelor din mânere (aia o știu, ai dreptate, e în jur de 8 - 8,4 Ohm). Ma interesează rezistenta fir care este prinsa în mănunchiul principal de cabluri și care realizează căderea de tensiune necesara funcționarii in treapta 1. Pe forumul german este menționat ceva in jur de 1,9 Ohm, din ce am măsurat eu 2,4 Ohm.

Editat de anpetre
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vrei sa iti refaci tu instalatia la manere sau de ce intrebi?

As face asta in 2 moduri:

 

- legi manerele in serie pt treapta inalta, o sa ai acelasi curent prin ele; legi manerele in paralel, o sa ai jumate din curent

- cauti niste manere oxford sh, folosesti doar controllerul de la ele ;)

 

Personal as alege varianta 2, am observat ca in realitate, cum vine din fabrica, treapta slaba de incalzire abia demorteste, treapta inalta te arde la maini. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eeee, povestea e mai lunga si m-am gandit sa nu incarc forumul cu ea. dar poate, cine stie, mai invata cineva ceva din asta.

 

Când am cumparat moto, instalatia nu mergea deloc. Apoi am fost la un service pentriu o problema la suspensia fata. Cu acea ocazie am rugat mecanicul sa se uite si la manere, chestie care nu l-a incantat deloc. A zis ca trebuie inlocuit tot sistemul ca nu prea se repara. Atunci am zisȘ hai sa ne uitam la sigurante macar. Impreuna am identificat siguranta de 4A aferenta si arsa. Neavând in service o asa valoare, am pus cea mai mica pe care o avea (7,5A). ATENTIE !!!! SIGURANTELE NU SE ARD DEGEABA, trebuie gasita cauza, indepartata/remediat defetul si abia APOI se pune siguranta noua. In genereal, daca nu faci asa, se arde imediat siguranta noua si tot schimbi la ele. NU SI IN ACEST CAZ.

Ce s-a intamplat?

Dupa montarea sigurantei de 7,5A, am pornit sistemul si am vazut ca nu prea face cald pe treapta 1 DAAAAR... a inceput sa mearga pe tr 2!!!

In realitate, la pornirea pe treapat 1, scurtul inca era pe manerul din dreapta (ulterior am vazut ca cineva mai umblase acolo) iar rezistenta de coborare a tensiunii de care intreb eu aici a functionat ca o siguranta si s-a ars (intrerupt). Doar ca, odata cu arderea, s-a produs incalzire puternica in zona si a ars propria izolatie, afectând, mai mult sau mai putin si izolatia altor fire din manunchiul principal. Practic, sistemul nu a fost gandit pentru situatia catastrofica in care ai scurcircuit in manerul din dreapta SI, SIMULTAN; cineva pune o siguranta mai mare de 4A.

 

Acum am reparat (bine, zic eu, nu pentru vesnicie dar, sigur, pentru o perioada lunga de timp) firele din manerul dreapta, In stanga e OK. Trebuie, insa, sa înlocuiesc acea rezistenta care da caderea de tensiune necesara treptei 1. Si vreau sa o inlocuiresc cu o rezistenta de putere mare si de valoare corespunzatoare, montata in loc ventilat. Nu imi place solutia BMW care presupune cadere de tensiune (adica CALDURA) in imediata proximitate a altor cabluri.

 

In viitor, daca se va mai produce asemena situatie (scurt in manere, de exemplu) se va arde instant siguranta normala, In plus, nu mai am caldura (fie si accidental) langa cablurile importante ce merg la CDI & co.

 

De aceea as fi vrut sa stiu o valoare mai exacta acelei rezistente-fir.

 

Cu stima

Andrei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-adevar, is unele greseli de proiectare, electrice, mecanice. Dar asta ce ai descris tu nu e neaparat o problema de proiectare, daca ai fi pus siguranta de valoare corecta, nu ai fi dat in alte probleme, nu?

 

Ce ar fi fost de facut: identificat unde duc firele de la manere, acolo la cadru in mufe, verificat continuitatea si rezistenta la mufe, si de acolo incolo mergeai pe bucati.

In continuare as merge pe varianta: controller aftermarket cu 5 pozitii de caldura ;) Mi se pare cea mai eleganta rezolvare, si scoti din instalatia mobrei manerele. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

» Post actualizat in 25 Jan 2017 10:17

As avea nevoie de ... si sticla dreapta la oglinda pentru R1100Rt.

L-am scapat pe o parte cand dadeam cu jetul pe el, cu crashbar ne-montat.

Inainte sa dau banii cuiva din afara tarii, ma gandeam ca poate dau de o solutie mai rapida aici la noi.

 

Am avut oglinda stângă crăpată și am rezolvat-o superieftin. Dacă te interesează soluția pot să te sun să-ți explic cum.

 

George

 

 

 

Editat de vandrash
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, vazand asa, nu chiar o gresala de proiectare, sistemul merge, IN MOD NORMAL. Dar, uneori se mai intampla si chestii ciudate (ca in cazul meu) si/sau gresala de utilizare. In fine, daca nu avem date despre rezistenta fir, o sa merg pe valoare de 2,2 Ohm (ce am gasit la 25W) si o sa vad cum merge.

 

Imi pare rau dar, na, chestie de gust, personal nu agreez solutia aftermarket (desi inteleg avantajele) dar un controler in plus, ca si alte chestii pe care multi posesori de BMW le recomanda (suport GPS, suport telefon, priza suplimentara etc) care apar pe bord, nu imi plac. Motocicleta e tourer vechi si ii sta bine cu ce a facut-o ma-sa... Add-on-urile nu mi se pare ca se portivesc. Pe una noua, plina de tehnologie, ok, dar pe asta veche....

 

In plus, nu sunt eu asa mare motociclist, sunt din ala de duminica, nu fac ture de mii de kilometri ca toate astea sa se justifice ca utilitate.

Din aceste motive incerc sa restaurez sistemul asa cum a fost, cu modificari invizibile

 

Multumesc mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Dane, gasesti la unele magazine auto sau online numai sticla aftermarket pentru auto, ia-o pe a ta ca model si ia-i dimensiunile, apoi gasesti care se potriveste, o tai si slefuiesti la un geamgiu si gata, o arunci in suportul ei cu dubluadeziv de calitate.

Eu asa am facut la vechiul RT.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Evident, mie imi iesise la 70/80 lei. Daca nu te descurci pe plan local imi spui dimensiunea aproximativa si o caut aici.

 

Pe mine m-a costat 20-25 lei :

 

- sticlă oglindă Logan MCV = 15 lei

 

- tăiat oglinda + polizat la dimensiuni = 5 lei (singurul sticlar din Timișoara care rezistă după revoluție) a acceptat cu greu 10 lei

 

Nu mai pun prețul hârtiei dublu adezive, o voi folosi și la alte proiecte.

 

Pun poza cu oglinda, nu-i de calitate (poza), pozată azi în garaj.

» Post actualizat in 26 Jan 2017 17:32

Pentru Dan Cata

 

Ai văzut oferta asta ?

 

http://www.ebay.com/itm/BMW-R-1100-RT-259-Abdeckung-Cockpit-cover-46632313803-/311746919415?hash=item4895907bf7:g:TogAAOSwiDFYNbjQ&vxp=mtr#shpCntId

Editat de vandrash
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

 

Pe mine m-a costat 20-25 lei :

sticlă oglindă Logan MCV = 15 lei- tăiat oglinda + polizat la dimensiuni = 5 lei (singurul sticlar din Timișoara care rezistă după revoluție) a acceptat cu greu 10 lei, nu mai pun prețul hârtiei dublu adezive, o voi folosi și la alte proiecte.

Bravo, excelent!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Colegu cu faru de 1150 - https://www.olx.ro/oferta/bmw-far-motocicleta-ID71vUY.html#9d76e69681

:D

 

Bordul ala de pe ebay e crapat, si la pretul care ii listat + transport, mai bine iau unul nou OEM.

Sau mai cautam :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara

 

Am testat zilele acestea un BMW r1100s pe care vreau sa il cumpar.Daca se poate sa aflu mai multe informatii despre acest model,ma intereseaza partile negative in special.Este un model 1998 fara abs 67500KM .Proprietarul nu a putut sa imi dea foarte multe informatii de ordin tehnic(Ex tipul de ulei ,curele schimbate,reglaj de supape etc),el stie ca se duce o data pe an la garaj lasa motorul cind este gata il suna sa vina sa o ia. :rusinica:

 

Multumesc o seara buna va doresc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am interesat eu despre model pentru că am vrut să-mi iau la un moment dat.

În general este cunoscut drept boxer-ul care consumă cel mai mult ulei (un consum de 1L/1000km este considerat drept "normal" de către BMW). În particular, cel la care faci tu referire face parte chiar din prima generație a modelului. Nu a avut probleme grave de tinerețe, dar este totuși chiar prima serie. Probabil cele mai substanțiale upgrade-uri care s-au adus modelului în timp au fost frânele mai bune (discuri față mărite de la 305 la 320mm și etrieri mai mari începând din 2000/2001) și aprinderea cu două bujii pe cilindru (din 2003). În rest, motocicleta a rămas cam neschimbată de-a lungul producției modelului, cu doar câteva modificări cosmetice minore aduse după 2000.

 

Reglajul supapelor se face simplu și rapid și nu este o operațiune costisitoare. Ceea ce este costisitor în schimb este înlocuirea ambreiajului (manopera mai ales) - verifică deci să nu patineze sau să nu fie scurgeri de ulei la el. Sau înlocuirea pompei de ABS/servo-frână, care tinde să mai cedeze: modelele cu ABS vin și cu servofrână (am așa ceva și nu apreciez), deci poți să-ți iei liniștit fără ABS dacă nu este un must have pentru tine. În afara riscului cu pompa, vei avea mai puține bătăi de cap la aerisirea circuitului de frânare sau înlocuirea lichidului de frână.

 

Cred că am acoperit subiectele principale, dar dacă vrei mai multe informații te sfătuiesc cu căldură să citești cât mai multe aici.

Succes.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna tuturor,

 

Sunt nou la voi pe forum si relativ nou in lumea moto.

As dori in primavara sa achizitionez un BMW K1200R(nu K1200R SPORT,nu K1200S), iar deocamdata sunt la capitolul informare. Rugamintea mea este, daca ma puteti ajuta cu opinii legate de acest model. Orice opinie imi este de ajutor.

 

Va multumesc,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As dori in primavara sa achizitionez un BMW K1200R

 

Nu căuta opinii, caută experiențe :)

 

Spune-ne ce experiență moto ai tu întâi ca să vedem cu ce ești obișnuit și să putem contrasta cu ceea ce presupune un K1200R raportat la ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spune-ne ce experiență moto ai tu întâi ca să vedem cu ce ești obișnuit și să putem contrasta cu ceea ce presupune un K1200R raportat la ele.

 

Dupa cum am precizat, sunt relativ nou in lumea moto. Am permis categoria A de 12 ani, dar de vreo 5 ani nu am mai urcat pe o motocicleta. Motocicleta a mea, a fost doar una, celebra comunista Minsk 125 si aia vreu 3 ani dupa ce am luat permisul. BMW ma facut sa imi dorec din nou sa intru in lumea asta moto, iar design-ul motocicletei ma omorat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...