m4v3rick Postat Martie 17, 2017 Share Postat Martie 17, 2017 (editat) faza cu stripu am patit-o yo; de 2 ori - prima la 2Km de casa, rezolvat faa probleme, mers acasa perpedes, luat un bidon de 1,5 de borsec, scos benzina din celalat motor, reintors, turnat in BeMWe si plecat... A doua a fost mai distractiva, in Thassos, undeva la mama dracu intre Giola si Manastirea din Estu insulei (al carui nume nu-l mai stiu), singuri, in extrasezon, in urcare, pe curbe, in extrasezon cand vedeai o masina la 15-20 minute :crack: . de atunci am reparat stripu, dar poa sa arate calculatoru ca mai am 70-100Km... am facut 300-330Km si gata, pe dreapta la adapat.... Editat Martie 17, 2017 de m4v3rick Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Darco Postat Martie 17, 2017 Share Postat Martie 17, 2017 eu zic ca ma incadrez totusi in banii astia: https://www.autoscout24.com/offers/bmw-k-1100-lt-gasoline-red-97c5774a-4322-5a68-e053-e250040a7cae?cldtidx=17 » Post actualizat in 17 Mar 2017 09:09http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=238006101&scopeId=MB&isSearchRequest=true&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&minCubicCapacity=900&maxCubicCapacity=1200&maxPrice=2500&makeModelVariant1.makeId=3500&pageNumber=6 stie cineva vreun transportator moto care face Olanda? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 17, 2017 Share Postat Martie 17, 2017 Ala la 160k daca nu are ambreiaj nou, o sa te coste ceva ca sa il aduci la starea de a face un concediu de 5k km cu el... Nu te uita la cele mai lesne mobre din lista... lenesul mai mult alearga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Darco Postat Martie 17, 2017 Share Postat Martie 17, 2017 am inteles ca e cam problema la r1100rt vibratia fiind in 2 cilindri, si mi-a fost sugerat mai degraba sa iau un k1100lt https://home.mobile.de/HANDELSONDERNEMINGPHILIPS#des_239564462 » Post actualizat in 17 Mar 2017 11:19m-am hotarat pe cel din ultimul link, ne-am inteles la 1450, luni il platesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 17, 2017 Admin Share Postat Martie 17, 2017 La care te referi, la R 1100 RT sau K 1100 LT? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Darco Postat Martie 17, 2017 Share Postat Martie 17, 2017 la k1100lt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 17, 2017 Admin Share Postat Martie 17, 2017 Ia-l, o sa te tina mult si bine mobra aia.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Darco Postat Martie 17, 2017 Share Postat Martie 17, 2017 vb serios sau e o ironie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 17, 2017 Admin Share Postat Martie 17, 2017 Nu frate, vorbesc serios, am un amic (bmwio pe forum) care a avut in paralel 1100 si 1200 lt, a fost mult mai multumit de aia veche, mult mai sprintena, usoara, fiind generatie veche totul este bulletproof pe ea etc. Evident, nu pot sa dau un verdict la exemplarul pe care l.ai găsit pe net, dar in general tot ce este vechi este facut beton. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Martie 18, 2017 Share Postat Martie 18, 2017 Va salut pe ambi si confirm ce spune dragul moderator, K1100LT este printre cele mai manevrabile si fiabile BMW-uri, protectie buna la vint, consum de 5-5,5%cutii incapatoare, am avut F640, 1100RS, 1200LT, asta este cea mai indragita si acum, o sa fii foarte multumit de ea. Ca recomandare nu mai sta pe ginduri, la pretul asta este pomana. Daca ajungi la Dan sau la un mester bun mai bagi citeva sute, dar sa nu te zgircesti, succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Darco Postat Martie 19, 2017 Share Postat Martie 19, 2017 da, o sa il iau, nu stau pe ganduri, astept sa imi faca factura proforma ca sa il platesc. mersi de sfaturi cine e Dan? daca te referi Dan tapiterul, ne cunoastem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adisis Postat Martie 19, 2017 Share Postat Martie 19, 2017 Nu e vorba de Dan tapiterul ci de Dan Cata care tocmai iti daduse un sfat cu vreo 9 postari mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai090 Postat Martie 19, 2017 Share Postat Martie 19, 2017 Darco,nu te pot sfatuii in alegerea mobrei dar daca ai nelamuriri cu traseul sau cu Spania,te pot ajuta cuplacere.Fac drumul lunar! Vin cu o intrebare pentru cei care au mai dat de problema asta si care ma poate ajuta!Vreau sa montez o anvelopa spate cu latimea de 190 pe R1100S-ul meu!El are montat acum pe ea 180/55/17 omologate in carte dar originalele sunt 170/60/17.Se poate monta cauciuc cu 190 latime?Care sunt riscurile?Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Martie 19, 2017 Share Postat Martie 19, 2017 Se poate monta cauciuc cu 190 latime?Care sunt riscurile?Multumesc! Da avantajele care sunt? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai090 Postat Martie 19, 2017 Share Postat Martie 19, 2017 In afara de aspect,nu vad alt avantaj suprafata de contact fiind aceeasi!Poate o mai buna ciclistica pe drumuri curbate!Nu stiu!Din acest motiv intreb!Sa invat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adisis Postat Martie 19, 2017 Share Postat Martie 19, 2017 Anvelopa mai lata ajuta intradevar pe cei carora le place sa incerce cu genunchii pe jos.Stiu pe cineva care din prea multa vointa a rupt pantalonii in genunchi dar nu cu motorul intre craci . Aproape sigur nu-ti icape 190.Iti loveste lateralul in protectia de cardan.Au mai incercat si altii si nu l-ea iesit . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 20, 2017 Share Postat Martie 20, 2017 Vreau sa montez o anvelopa spate cu latimea de 190 pe R1100S-ul meu!El are montat acum pe ea 180/55/17 omologate in carte dar originalele sunt 170/60/17.Se poate monta cauciuc cu 190 latime?Care sunt riscurile?Multumesc! În cel mai bun caz va arăta ca un balon caraghios și va strica ciclistica. În cel mai rău caz nici nu se va putea monta. Ai deja un cauciuc prea mare pentru janta ta de 5 inch, care din fabrică vine cu 160 standard și 170 opțional. Modelele Boxer Cup Replica au o roată mai mare pe spate, de 5,5 inch care vine cu 180 în carte. Pe aia cred că se poate monta și 190. Dacă te interesează swap-ul, caută o jantă spate de K1200RS - este identică cu (și mult mai ieftină decât) cea de R1100S BCR. Pe janta actuală nu încerca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai090 Postat Martie 21, 2017 Share Postat Martie 21, 2017 Salut!ai perfecta dreptate in tot ce ai spus mai sus!am apucat sa ma documentez mai bine de pe forumurile straine si se pare ca janta mea de 5" nu suporta mai mult de 180 latime.si asa este destul.iar cea de 5,5"(optiune speciala pe r1100s) suporta pana la 190 latime.!O sa pastrez aceleasi dimensiuni pana la urma!Nu vreau sa stric ciclistica ei!Multumesc pt ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danalarm Postat Martie 22, 2017 Share Postat Martie 22, 2017 Salutare, A rezolvat cineva problema cu senzorul de nivel benzina la modelul k1200r/s 2005/2008? La mine s-a oprit pe la jumătate info pe bord...și am rămas fără benzina. Pe diverse forumuri se discuta de o prelungire a garanției de 12ani pentru senzorul respectiv. Din păcate programul nu îmi permite o vizita la Bavaria Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 22, 2017 Share Postat Martie 22, 2017 Nici al meu nu este foarte precis, dar e bine că este pesimist: când îmi spune că rezervorul este uscat (range 0km), tot mai am în jur de 2L de carburant. Nu am reușit niciodată să bag mai mult de 16,5-17. Soluția: fă-i un consum mediu aproximativ și folosește trip-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danalarm Postat Martie 22, 2017 Share Postat Martie 22, 2017 Cat a functionat am avut un consum mediu de 7,5...intra fix 19l...o sa merg cu trip pana rezolv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 23, 2017 Share Postat Martie 23, 2017 (editat) 12 ani daca erai in USA La noi nu se aplica asta... Dar la muricani, in 12 ani de zile, iti schimba cati senzori le ceri(evident, daca ala curent se strica iar) Editat Martie 23, 2017 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danalarm Postat Martie 23, 2017 Share Postat Martie 23, 2017 cum a spus Chirila: americani's de vina..f.. » Post actualizat in 23 Mar 2017 06:30 Are cineva diagrama electrica...as merge pe fire. Poate totusi este vorba de un contact imperfect. Filmul acela care masoara nivelul nu cred ca se poate strica...este un traductor - problema o vad spre cel care citeste info Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Martie 23, 2017 Share Postat Martie 23, 2017 Foloseste tripul cu incredere. Indicatorul de nivel e acolo doar ca sa te induca in eroare. Eu am lipit un scoci negru peste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 23, 2017 Admin Share Postat Martie 23, 2017 Si la mine face figuri senzorul, merg pe trip, stiu ca in jur de 400 km trebuie să alimentez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.