Sari la conținut

Postări Recomandate

faza cu stripu am patit-o yo; de 2 ori - prima la 2Km de casa, rezolvat faa probleme, mers acasa perpedes, luat un bidon de 1,5 de borsec, scos benzina din celalat motor, reintors, turnat in BeMWe si plecat... A doua a fost mai distractiva, in Thassos, undeva la mama dracu intre Giola si Manastirea din Estu insulei (al carui nume nu-l mai stiu), singuri, in extrasezon, in urcare, pe curbe, in extrasezon cand vedeai o masina la 15-20 minute :crack: :crack: :crack: .

 

de atunci am reparat stripu, dar poa sa arate calculatoru ca mai am 70-100Km... am facut 300-330Km si gata, pe dreapta la adapat....

Editat de m4v3rick
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ala la 160k daca nu are ambreiaj nou, o sa te coste ceva ca sa il aduci la starea de a face un concediu de 5k km cu el...

Nu te uita la cele mai lesne mobre din lista... lenesul mai mult alearga ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am inteles ca e cam problema la r1100rt vibratia fiind in 2 cilindri, si mi-a fost sugerat mai degraba sa iau un k1100lt

https://home.mobile.de/HANDELSONDERNEMINGPHILIPS#des_239564462


» Post actualizat in 17 Mar 2017 11:19

m-am hotarat pe cel din ultimul link, ne-am inteles la 1450, luni il platesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Nu frate, vorbesc serios, am un amic (bmwio pe forum) care a avut in paralel 1100 si 1200 lt, a fost mult mai multumit de aia veche, mult mai sprintena, usoara, fiind generatie veche totul este bulletproof pe ea etc.

Evident, nu pot sa dau un verdict la exemplarul pe care l.ai găsit pe net, dar in general tot ce este vechi este facut beton.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut pe ambi si confirm ce spune dragul moderator, K1100LT este printre cele mai manevrabile si fiabile BMW-uri, protectie buna la vint, consum de 5-5,5%cutii incapatoare, am avut F640, 1100RS, 1200LT, asta este cea mai indragita si acum, o sa fii foarte multumit de ea.

Ca recomandare nu mai sta pe ginduri, la pretul asta este pomana. Daca ajungi la Dan sau la un mester bun mai bagi citeva sute, dar sa nu te zgircesti, succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Darco,nu te pot sfatuii in alegerea mobrei dar daca ai nelamuriri cu traseul sau cu Spania,te pot ajuta cuplacere.Fac drumul lunar!

Vin cu o intrebare pentru cei care au mai dat de problema asta si care ma poate ajuta!Vreau sa montez o anvelopa spate cu latimea de 190 pe R1100S-ul meu!El are montat acum pe ea 180/55/17 omologate in carte dar originalele sunt 170/60/17.Se poate monta cauciuc cu 190 latime?Care sunt riscurile?Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Anvelopa mai lata ajuta intradevar pe cei carora le place sa incerce cu genunchii pe jos.Stiu pe cineva care din prea multa vointa a rupt pantalonii in genunchi dar nu cu motorul intre craci .

Aproape sigur nu-ti icape 190.Iti loveste lateralul in protectia de cardan.Au mai incercat si altii si nu l-ea iesit .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa montez o anvelopa spate cu latimea de 190 pe R1100S-ul meu!El are montat acum pe ea 180/55/17 omologate in carte dar originalele sunt 170/60/17.Se poate monta cauciuc cu 190 latime?Care sunt riscurile?Multumesc!

 

În cel mai bun caz va arăta ca un balon caraghios și va strica ciclistica. În cel mai rău caz nici nu se va putea monta.

 

Ai deja un cauciuc prea mare pentru janta ta de 5 inch, care din fabrică vine cu 160 standard și 170 opțional. Modelele Boxer Cup Replica au o roată mai mare pe spate, de 5,5 inch care vine cu 180 în carte. Pe aia cred că se poate monta și 190. Dacă te interesează swap-ul, caută o jantă spate de K1200RS - este identică cu (și mult mai ieftină decât) cea de R1100S BCR.

 

Pe janta actuală nu încerca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!ai perfecta dreptate in tot ce ai spus mai sus!am apucat sa ma documentez mai bine de pe forumurile straine si se pare ca janta mea de 5" nu suporta mai mult de 180 latime.si asa este destul.iar cea de 5,5"(optiune speciala pe r1100s) suporta pana la 190 latime.!O sa pastrez aceleasi dimensiuni pana la urma!Nu vreau sa stric ciclistica ei!👍Multumesc pt ajutor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

A rezolvat cineva problema cu senzorul de nivel benzina la modelul k1200r/s 2005/2008?

La mine s-a oprit pe la jumătate info pe bord...și am rămas fără benzina.

 

Pe diverse forumuri se discuta de o prelungire a garanției de 12ani pentru senzorul respectiv.

 

Din păcate programul nu îmi permite o vizita la Bavaria :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici al meu nu este foarte precis, dar e bine că este pesimist: când îmi spune că rezervorul este uscat (range 0km), tot mai am în jur de 2L de carburant. Nu am reușit niciodată să bag mai mult de 16,5-17. Soluția: fă-i un consum mediu aproximativ și folosește trip-ul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

12 ani daca erai in USA :)

La noi nu se aplica asta... Dar la muricani, in 12 ani de zile, iti schimba cati senzori le ceri(evident, daca ala curent se strica iar) :)

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:( cum a spus Chirila: americani's de vina..f..

» Post actualizat in 23 Mar 2017 06:30

Are cineva diagrama electrica...as merge pe fire. Poate totusi este vorba de un contact imperfect.

Filmul acela care masoara nivelul nu cred ca se poate strica...este un traductor - problema o vad spre cel care citeste info

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...