Jump to content

Recommended Posts

Salutare, ce ulei recomandați pentru k1200gt 2006-2009?

10w40 cum zice cartea sau 5w40 cum spune reprezentanța?

Sunt motoarele acestea mai zgomotoase?

A avut cineva probleme cu senzorul de nivel de ulei?

Mulțumesc!

Link to post
Share on other sites
  • Replies 9.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

5W40 Inital Castrol iar acum Belray (sa vedem daca e vreo diferenta, si parca e, dar nu cine stie ce, oricum l-am luat mai ieftin decat Castrolul asa ca sunt multumit) Nu sunt zgomotoase, asa sunt ele, utilaje agricole Bavareze :P Nu, cu senzoru de ulei nu, ala de benzina mai pica din cand in cand si nu e indicat sa te increzi 100% in el, mergi pe trip.

Link to post
Share on other sites

Respect,

astazi am schimbat printre altele si uleiul in grupul spate la K1200LT-ul meu, care e la mine de aprox. o luna, in care am mers aprox 1500km.

La intrebarile mele insistente despre eventuale probleme ale motoretei,vechiul proprietar m-a asigurat ca pentru sezonul acesta nu e nevoie de nici un fel de investitie, dar eu am zis sa ii fac macar o revizie de ulei in motor si in grup.

Pe 6 mai 2017, am planuita o excursie cu mobra pana in Peloponez,de aprox 3000km si nu stiu ce sa fac...?!?!

Asta am gasit pe busonul de golire de la grup.....

post-89109-0-38121600-1492083620_thumb.jpgpost-89109-0-04763900-1492083696_thumb.jpgpost-89109-0-08140400-1492083661_thumb.jpg

 

Cu toate acestea, am verificat uleiul ......si nu am mai gasit nici o urma de span....

Am turnat pe o foaie de hartie, m-am uitat la eventuale straluciri, cat de mici......NIMIC!

 

post-89109-0-27413100-1492083860_thumb.jpgpost-89109-0-31892400-1492083846_thumb.jpg

 

Pe langa intrebarea "ce ulei e asta albastru?????", am un mare semn de intrebare

 

CAT DE NEAGRA E SITUATIA.............? POT SA MAI FAC 3000KM INAINTE SA DAU GRUPUL JOS?....

CE-MI RECOMANDATI?

Link to post
Share on other sites

salut,

 

pt raspunsuri era mai bine sa poztezi pe topicul de BMW.

 

verifica daca roata spate are joc sau nu. rulmentul roata spate e un puct sensibil. daca e rulmentul se poate schimba dar nu de oricine.

Link to post
Share on other sites

NU, roata spate nu are joc...cel putin la mana nu se sesizeaza..!

DA, daca e mai bine pe topicul BMW, atunci rog un admin sa mute anuntul acolo!

Link to post
Share on other sites

Salut!

 

Cel mai rau lucru care se poate intampla, daca rulmentii sunt uzati, este ca pinionul conic mare (de fapt axul - e o singura piesa) sa se uzeze si sa capete joc in rulmentul mare al grupului.

E o reparatie care la BMW se repara prin inlocuirea ansamblului.

 

Am reparat asa ceva, acum cativa ani.

Edited by Cesar
Link to post
Share on other sites

foarte frumos, damage de soiu ala se poate repara.

 

@ Mahone - pune mobra pe cric si baga in viteza. Invarte de roata cu mana inainte si inapoi - va avea un joc. Cauta sa vezi exact cat e admisibil. Asta iti spune daca ai sau nu joc in dantura grupului.

 

Eposibil sa fie uleiul din fabrica ala albastru si pilitura sa fie cea provenita de la rodajul grupului iar in timp sa se fi adunat pe dop.....

Link to post
Share on other sites

Este o problema specifica modelului, este o motocicleta grea si rulmentul mare este subdimensionat sau nu s-a schimbat uleiul la timp, sau asta a fost, ghinion. Nu este necesar sa aiba joc ca rulmentul sa fie uzat, dar sigur a inceput sa faca zgomot, asa ca ridica pe cric si invirte roata, la inceput cu mina, daca nu sesizezi nimic, porneste motorul si invirte in mai multe viteze.

Am avut aceasta moto si am dat-o din cauza aceasta, am schimbat doua seturi de rulmenti in 3 ani, sa cumperi de la BMW daca nu vrei sa faci aceasta reparatie anual si sa ramii pe drum ca mine.

Link to post
Share on other sites

Nu mai speriati omul. Daca nu ai joaca la roata( laterala) si nu face zgomot cand invarti cu mana e OK. Nu invarte roata spate pe cric cu motorul. Nu e indicat.

 

daca rulemntul cumva se strica roata capata joc lateral , face zgomot si se poate rupe cosara rulemntului sau rulmentul. Inlocuirea necesita specialist. daca se schimba pur si simplu rulmentu fara reglaj nu tine si in cateva mii de km se rupe din nou.

Link to post
Share on other sites
  • Admin

Corect. Eu am 130.000 cu rulmentul mare neumblat la el si nu am pic de joc. Am schimbat doar rulmentii mici, laterali, cu bucse din bronz facute de Dan Cata si acum sunt fara moarte, i.am schimbat nu pentru ca aveau joc, ci doar pentru ca făcusem o revizie la motor si daca tot ii aveam am zis să.i montez acolo.

Foarte important in tot ansamblul este distantierul de la rulmentul mare, ei vin pe diferite grosimi in standard si daca exista o cat de mica diferenta atunci rulmentul este supus la tensiuni laterale si cedează in timp. Luati legatura cu Dan, are tot ce trebuie pentru grupuri la bmw.

Link to post
Share on other sites

Multumesc, multumesc :)

 

Mi-a trimis mesaj mahone, i-am raspuns, acu sa vedem ce s-a mai intampla in saga BMW grup final destination :D

Link to post
Share on other sites

Multumesc tuturor pentru sfaturi,

 

Am luat legatura cu Dan Cata si voi trimite grupul la Cluj. Probabil dupa sarbatori.

Incerc acum sa obtin de la vechiul proprietar informatii daca a umblat vreodata la grup,daca a schimbat uileiul....etc

Astept raspunsul lui, deoarece la achizitie am intrebat expres daca sunt probleme la grupul spate si mi-a garantat ca NU.


» Post actualizat in 14 Apr 2017 08:05

Multumesc, multumesc :)

 

Mi-a trimis mesaj mahone, i-am raspuns, acu sa vedem ce s-a mai intampla in saga BMW grup final destination :D

Poti sa-mi trimiti PM cu un pret aproximativ cu reparatia cu tot cu rulmenti, doar in scopul de a-l face pe vanzator sa suporte o parte din costul reparatiei!

Link to post
Share on other sites

Rulmentul mare nu e subdimensionat. Va dau in scris, cu datele de catalog si va fac si un calcul :) Doar ca... e o mica finete la alegerea acestui element.

 

Daca a cedat axul si nu rulmentul... e clara treaba dar... eu nu am BMW.

Edited by Cesar
Link to post
Share on other sites

Acuma intre noi fie vorba ai cumparat o motocicleta SH iar probleme cu grupul nu ai. Ai doar o suspiciune. Daca s-ar fi spart atunci da ai fi avut dreptate. Dar fiindca functioneaza perfect nici proprietarul anterior nu cred ca se gandea ca sunt ceva probleme cu grupul final.

Link to post
Share on other sites

Acuma intre noi fie vorba ai cumparat o motocicleta SH iar probleme cu grupul nu ai. Ai doar o suspiciune. Daca s-ar fi spart atunci da ai fi avut dreptate. Dar fiindca functioneaza perfect nici proprietarul anterior nu cred ca se gandea ca sunt ceva probleme cu grupul final.

corect!

Sunt un pic dezamagit...si suparat, dar imi trece!

Si poate ai dreptate, poate e doar o suspiciune! E fix momentul cand se pot intampla minuni...Suntem in Saptamana Mare !

 

Sarbatori Fericite

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Cumpar cadru cu acte pentru BMW R 1150RT daca stie cineva.

Multumesc @Dan Cata, adun intai informatii, este interesanta si propunerea ta.

Rezolvat se poate inchide

Link to post
Share on other sites

A incercat cineva sa puna ASC retrofit pe un K1200S din 2005? Aveti idee de costuri si unde se poate face?

 

Din cate stiu, da, se poate pune. Stiu ca era o promotie la BMW Viena in urma cu multi ani in sensul asta si atunci era vorba de vreo 400€. Evident, cu conditia sa ai deja ABS.

Oricum, la puterea aia nu strica deloc.

Link to post
Share on other sites

Salutare, rog un sfat in legatura cu o problema aparuta la motoreta mea : R1200RT - 2007 .

Ieri in timpul mersului mi-au disparut liniutele de la benzina si a trecut pe 0 rezerva cu toate ca aveam aproape jumatate de rezervor cu benzina. Azi i-am facut si plinul poate ca-si revine dar nici o sansa, imi arata zero distanta ramasa de parcurs, sta aprins martorul de atentionare si clipoceste simbolul de benzina. Stie cineva ce ar avea si cum s-ar rezolva ?

Multumesc .

Edited by amatoru
Link to post
Share on other sites

Tre sa schimb mansoanele si cu ocazia asta vreau sa schimb si manerele incalzite (litele actuale sunt terminate).

 

Stiti pe cineva care dezmembreaza un k1200 rs in perioada asta?

Noi se mai gasesc pe undeva?

Link to post
Share on other sites

Salutare, rog un sfat in legatura cu o problema aparuta la motoreta mea : R1200RT - 2007 .

Ieri in timpul mersului mi-au disparut liniutele de la benzina si a trecut pe 0 rezerva cu toate ca aveam aproape jumatate de rezervor cu benzina. Azi i-am facut si plinul poate ca-si revine dar nici o sansa, imi arata zero distanta ramasa de parcurs, sta aprins martorul de atentionare si clipoceste simbolul de benzina. Stie cineva ce ar avea si cum s-ar rezolva ?

Multumesc .

Clar este o problema de la senzorul de benzina sau de la traseul electric , dat fiind ca a disparut brusc tind sa cred ca e un cablu intrerupt.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...