Raisa_c Postat Mai 28, 2019 Share Postat Mai 28, 2019 Acum 11 ore, Bod a spus: Hi. I decide to get the support. Looks a lot better! My next question is ... I went to the petrol station tonight to pay for a road tax but I had a problem. They were not able to find the category for me to pay. Do motorbikes need to pay for road tax Motorbikes don’t pay road tax(RoVigneta) in Romania, it’s not specified in the law, so...we don’t. Or at least, not yet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bod Postat Mai 28, 2019 Share Postat Mai 28, 2019 35 minutes ago, Raisa_c said: Motorbikes do not pay road tax (RoVigneta) in Romania, it is not specified in the law, so ... we do not. Or at least, not yet. Fantastic! Thanks a lot! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mv11b1 Postat Mai 28, 2019 Share Postat Mai 28, 2019 Acum 2 ore, Sorin128 a spus: Auto Agusta - in Catelu (iesire din B spre Constanta) - au un baiat dedicat moto. Suna-i inainte ca sa fii sigur ca lucreaza in ziua in care ajungi. Au program Sambata. Sa nu uiti sa ii spui cati Nm trebuie sa foloseasca pe dinamometrica cand iti strange roata. Informatia asta trebuie sa i-o dai tu. https://autoagusta.ro/contact/ Spor! Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Mai 28, 2019 Share Postat Mai 28, 2019 1 oră în urmă, TETEA. a spus: Nu stiu daca s-a mai discutat, ce parere aveti de acest concept? Pe mine personal, m-a cucerit instant! Strutzocamila, n-are nici o legatura cu modelele antebelice care aveau un echilibru in design. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Mai 28, 2019 Share Postat Mai 28, 2019 Degustibus, Petrica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Mai 28, 2019 Share Postat Mai 28, 2019 16 hours ago, Ribo said: dar in manual atata scrie...scoti placutele vechi pui placutele noi si impingi pistonasele....si aia-s banii ! Are nivelul prea mic, sau la limita, in rezervorul de la servo. Cand ai scos placutele vechi ai impins pistonasele de la etrier fara sa desfaci capacul de la rezervorul de lichid de frana? Cam asta ar fi singurul motiv pentru care sa dea lichid afara pe la aerisitor, iar cand i-ai facut pedala ca sa amorsezi etrierul este posibil sa fi tras aer. 16 hours ago, TETEA. said: Nu stiu daca s-a mai discutat, ce parere aveti de acest concept? Pe mine personal, m-a cucerit instant! Un concept frumos, curat, fara detalii inutile. Personal, nu-mi place aripa spate "fixata" pe roata, dar as putea trai cu acest mic impediment. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Mai 29, 2019 Share Postat Mai 29, 2019 9 hours ago, DKW said: Are nivelul prea mic, sau la limita, in rezervorul de la servo. Cand ai scos placutele vechi ai impins pistonasele de la etrier fara sa desfaci capacul de la rezervorul de lichid de frana? Cam asta ar fi singurul motiv pentru care sa dea lichid afara pe la aerisitor, iar cand i-ai facut pedala ca sa amorsezi etrierul este posibil sa fi tras aer. Pai asa am facut...fara sa desfac borcanu de la lichid. Dar nu stiam ca are ceva de genu ...supraplin si etc. Se poate sa fi ramas mai putin lichid in circuitul pompei . Acum vine intrebarea, schimbul de placute corect ca sa nu mai existe aceastra problema cum ar fi? Inteleg ca ar trebui facuta mententanta si schimbat atunci placutele..da rplacutele le mai schimbi pana faci iar mentenanta...si cum faci sa nu mai dai de probleme dastea. In manual nu zice nimic deosebit la schimbul de placute. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 29, 2019 Share Postat Mai 29, 2019 Ar trebui sa impingi pistonasele pana in capat, sa bagi ceva intre ele sa nu se adune cand aerisesti. Facand asta, nu o sa iti mai curga lichid cand pui placute noi, adica placutele noi nu o sa iti dizloce atata lichid incat sa curga si nici sa iti dea eroare de nivel prea mic cand is uzate maxim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iaco Postat Mai 29, 2019 Share Postat Mai 29, 2019 Poate par habarnist, dar unde se afla acest rezervor? Ca din ce am tot citit, sunt circuite separate de la maneta de frana si de la etriere catre pompa de servo/abs 10 hours ago, DKW said: ai impins pistonasele de la etrier fara sa desfaci capacul de la rezervorul de lichid de frana? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Mai 29, 2019 Share Postat Mai 29, 2019 Rear brake master cylinder w container Rezervorul de la pedala de frana, circuitele sunt separate fata/spate in pompa servo, in rest traseele circuitelor sunt ca la o frana standard. Pompa servo este doar un amplificator de presiune aflat pe traseu, prin care trece un volum prestabilit de lichid, compensatia se face din rezervorul de lichid aflat la pedala sau ghidon, in functie de gradul de uzura al placutelor de frana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iaco Postat Mai 29, 2019 Share Postat Mai 29, 2019 Atunci incerc sa imi explic de ce nu a crescut nivelul de lichid din borcanul de lichid de frana (am verificat si fata si spate) atunci cand am impins pistonasele, in schimb a dat lichidul pe prea plinul de la pompa de servo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Mai 29, 2019 Share Postat Mai 29, 2019 Dar nu inteleg de ce borcanu spate...ca am schimbat pe fata.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 29, 2019 Share Postat Mai 29, 2019 Acum 5 minute, iaco a spus: Atunci incerc sa imi explic de ce nu a crescut nivelul de lichid din borcanul de lichid de frana (am verificat si fata si spate) atunci cand am impins pistonasele, in schimb a dat lichidul pe prea plinul de la pompa de servo Pentru ca etrierii is legati la centrala, de aia curge din centrala cand impingi placutele. Nu au treaba cu paharele de pe ghidon sau de pe cadru! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iaco Postat Mai 29, 2019 Share Postat Mai 29, 2019 1 minute ago, Dan Cata said: Pentru ca etrierii is legati la centrala, de aia curge din centrala cand impingi placutele. Nu au treaba cu paharele de pe ghidon sau de pe cadru! Ok, si pe unde se umple lichidul din centrala? Ce capac ar fi trebuit sa desfacem atunci cand am schimbat placutele, ca sa nu ajungem in situatia asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 29, 2019 Share Postat Mai 29, 2019 Iti trebuie o palnie cu care sa bagi in centrala, ca sa nu lasi aer sa intre. Numa doua capace ai acolo, alea mari ce se desfac cu imbus de 8 sau fixa de 21. Is de plastic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Mai 29, 2019 Share Postat Mai 29, 2019 5 minutes ago, Ribo said: Dar nu inteleg de ce borcanu spate...ca am schimbat pe fata.. In 99% din cazuri curge cand se umbla la etrierul spate, baza incidentei raportate de diversi useri de pe alte forumuri, la asta m-am raportat si eu. Pe fata este relativ mai simpla treaba, 2 etrieri, principiul vaselor comunicante... 18 minutes ago, iaco said: Atunci incerc sa imi explic de ce nu a crescut nivelul de lichid din borcanul de lichid de frana (am verificat si fata si spate) atunci cand am impins pistonasele, in schimb a dat lichidul pe prea plinul de la pompa de servo Pai, cum sa creasca nivelui in borcan daca nu are pe unde sa iasa aerul? Daca desfaci capacul si impingi pistonasele usor scapi de problema. Altfel ajungi la explicata lui @Dan Cata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iaco Postat Mai 29, 2019 Share Postat Mai 29, 2019 Pai explicatia lui @Dan Cata a fost ca nu are treaba paharul de pe ghidon cu etrierul, asa ca iar sunt in ceata :)) 39 minutes ago, Dan Cata said: Pentru ca etrierii is legati la centrala, de aia curge din centrala cand impingi placutele. Nu au treaba cu paharele de pe ghidon sau de pe cadru! 29 minutes ago, DKW said: Pai, cum sa creasca nivelui in borcan daca nu are pe unde sa iasa aerul? Daca desfaci capacul si impingi pistonasele usor scapi de problema. Altfel ajungi la explicata lui @Dan Cata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 29, 2019 Share Postat Mai 29, 2019 Is 4 circuite separate, doo pe fata doo pe spate; lichidul nu comunica intre ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Mai 29, 2019 Share Postat Mai 29, 2019 10 minutes ago, iaco said: Pai explicatia lui @Dan Cata a fost ca nu are treaba paharul de pe ghidon cu etrierul, asa ca iar sunt in ceata :)) Daca nivelul de lichid in pahar este cel corect nu apar probleme, daca paharul este umplut pana sus dar placutele sunt uzate atunci cand impingi pistonasele din etrier surplusul va iesi pe undeva daca nu desfaci capacul de la pahar pentru a reface nivelul. Pe amble GS-uri am fix aceeasi varianta de pompa servo, una functionala si una nu, si m-am lovit de toate problemele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Mai 29, 2019 Share Postat Mai 29, 2019 Ale dracu cotete...una a prins aer una nu .... ciudat comportament. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Mai 29, 2019 Share Postat Mai 29, 2019 Cred ca ar fi util, mai sunt si filmulete pe youtube. Brake bleeding all BMW EVO system '04-'07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dellnegro Postat Iunie 2, 2019 Share Postat Iunie 2, 2019 Tiberiu Anghel (Tibi) a redeschis Mototehnica saptamana trecuta. Il gasim aproape de Carrefour Militari, adresa exacta este: Soseaua de Centuta 1D, Chiajna, Ilfov. Pana de curand in locatie functiona magazinul de biciclete DHS. Sper sa va fie de folos ;) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sagetatu Postat Iunie 3, 2019 Share Postat Iunie 3, 2019 Salut. Pune-o pe motor si bucurate de sunet. Nu trebuie nimic altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Iunie 3, 2019 Share Postat Iunie 3, 2019 daca schimbi doar finala nu este nevoie de resoftare ! Enjoy ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Iunie 4, 2019 Share Postat Iunie 4, 2019 Am aflat problema @Dan Cata si @DKW . Aveam o problema deja existenta cu o eroare in bord pe bec spate ( stop frana/ pozitie) care nu se stingea deloc desi becu mergea. Dupa mai multe cautari au observat ca din computerul de sasiu nu da volti cum trebuie pe pini si de acolo si diagnoza pompei care nu stie sa si-o faca de la becu spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.