RENEGADE Postat Octombrie 23, 2009 Share Postat Octombrie 23, 2009 (editat) CASTROL ROMANIA Ulei de vanzare Ulei de vanzare Uneli pe site-ul ATV-istilor! Filtre gasesti la importatorii K&N chiar si pe site aici. Sau dupa cod pe siteurile care vand consumabile moto. Bafta! Editat Octombrie 23, 2009 de RENEGADE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xomin Postat Octombrie 23, 2009 Share Postat Octombrie 23, 2009 CASTROL ROMANIA Ulei de vanzare Ulei de vanzare Uneli pe site-ul ATV-istilor! Filtre gasesti la importatorii K&N chiar si pe site aici. Sau dupa cod pe siteurile care vand consumabile moto. Bafta! multumesc de raspuns insa in linkurile alea doar una e din bucuresti, pana la urma am gasit la bavaria (daca intereseaza pretul pe cineva e 33 lei + TVA) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HOGAN Postat Octombrie 26, 2009 Share Postat Octombrie 26, 2009 Datim voie sa ma prezint si eu cu BMW-ul meu un R100RT din 1983 care este eine schone machine und gude machine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 26, 2009 Share Postat Octombrie 26, 2009 Datim voie sa ma prezint si eu cu BMW-ul meu un R100RT din 1983 care este eine schone machine und gude machine. frumos cati km are? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HOGAN Postat Octombrie 26, 2009 Share Postat Octombrie 26, 2009 frumos cati km are? Nu are multi km. pentru-ca lam luat din Anglia iar acolo cum vremea e mereu de (cuvant urat) adica ploua si e frig mereu chiar si in lunile Junie Julie August cand aici numai sti ce sa dai jos dupe tine de cald acolo e invers nu sti ce sa mai pui pe tine de frig. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PUTZUBIKER Postat Octombrie 30, 2009 Share Postat Octombrie 30, 2009 SALUTARI si RESPECT DOMNILOR SUNT SI EU MANDRU POSESOR DE BMW K 75S SI CUM TOT TIMPUL SUNT CU CAPUL IN NORI AM PIERDUT CAPACELUL DE PE PARTEA DREAPTA A MOTORULUI (PE UNDE SE PUNE ULEIUL) MA PUTETI AJUTA DOMNIILE VOASTRE CU ACEASTA MICA PIESA SAU DACA STITI UN BMW SERIA K CARE SE DEZMEMBREAZA SA-MI POT PROCURA SI EU ACEST CAPAC. MULTUMIRI ANTICIPATE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grownup.punk Postat Noiembrie 1, 2009 Share Postat Noiembrie 1, 2009 Probabil ca stiti varianta roz de la KTM In sfarsit a aparut si varinata BMW, mult mai "provocatoare" Mai multe poze aici O alta bavareza celebra, este cea a lui Queen Latifah Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Noiembrie 1, 2009 Share Postat Noiembrie 1, 2009 salut! este cineva care a pilotat 1150 (1100)gs si 1200gs? sau 1150 gs adv vs 1200gs adv. ma refer la ambele modele. cum se simt? ce diferente ar fi in ceea ce priveste pilotajul? cum se simt? stiu care sunt diferentele constructive, dar din parte pilotului cum se simt lucrurile? care e mai comod, mai ales pt pasager? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 4, 2009 Share Postat Noiembrie 4, 2009 (editat) M-am dat cu toate 4. 1150GS - merge mai intins pe autostrada decat 1150GSA. Se simte o secunda mai usoara dar e posibil sa fie placebo efect.Parbrizul trebuie schimbat pentru ca e cam de rahan la vant. 1150GSA - la fel ca la 1150GS insa vibreaza mai mult decat GS normal la viteze intre 120-140.Dup-aia e la fel. Se simte mai sus un pic,chiar cu saua joasa. Altfel controlul e la fel. 1200GS - bestie mica pe sosea.Foarte faina (m-am dat cu una cu parbriz 3rd party). 15 cai in plus FTW! se simte. Fata de 1150 se vede clar o evolutie insa nicidecum o revolutie. 1200GSA - am prins un model cu ESA. L-am incercat in toate 3 pozitiile. Nu stiu ce sa zic,poate schimbarile sunt prea subtile pentru mine insa overall cam la fel. Raza mare de actiune cu rezervorul plin. Si asta inghite kilometrii ca nebuna. Cu asta nici macar nu mai ai scuza ca sa opresti. Eu personal n-am fost convins sa iau 1200 peste 1150. De fapt nu stiu de ce mi-as mai lua boxer de acum incolo. E super usor de intretinut,bine nu stiu la 1200, insa cam asta ar fi. Urmatorul meu cal va fi unul cu cilindrii in linie. Ori un GT,ori un GTR1400 ori un FJR1300. Sau poate niciunul din astea. Dar,daca ai bani,go for 1200. In cazul in care diferenta de pret intre un 1150 si un 1200 e enorma si eventual esti un pic stramtorat ... Eu am preferat sa-mi iau a doua mobra decat sa dau diferenta pana la un 1200. Apropos,pentru pasager.Am intalnit un cuplu care se dadeau cu un 1200RT si cu un 1200GS. Ziceau ca 1200GS e mai comoda pentru pasager.Asta ca sa-ti faci o idee. In principiu,niciun GSA nu este foarte comod pentru pasager.Mai ales modelul 1150. Editat Noiembrie 4, 2009 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Noiembrie 5, 2009 Share Postat Noiembrie 5, 2009 M-am dat cu toate 4.1150GS - merge mai intins pe autostrada decat 1150GSA. Se simte o secunda mai usoara dar e posibil sa fie placebo efect.Parbrizul trebuie schimbat pentru ca e cam de rahan la vant. 1150GSA - la fel ca la 1150GS insa vibreaza mai mult decat GS normal la viteze intre 120-140.Dup-aia e la fel. Se simte mai sus un pic,chiar cu saua joasa. Altfel controlul e la fel. 1200GS - bestie mica pe sosea.Foarte faina (m-am dat cu una cu parbriz 3rd party). 15 cai in plus FTW! se simte. Fata de 1150 se vede clar o evolutie insa nicidecum o revolutie. 1200GSA - am prins un model cu ESA. L-am incercat in toate 3 pozitiile. Nu stiu ce sa zic,poate schimbarile sunt prea subtile pentru mine insa overall cam la fel. Raza mare de actiune cu rezervorul plin. Si asta inghite kilometrii ca nebuna. Cu asta nici macar nu mai ai scuza ca sa opresti. Eu personal n-am fost convins sa iau 1200 peste 1150. De fapt nu stiu de ce mi-as mai lua boxer de acum incolo. E super usor de intretinut,bine nu stiu la 1200, insa cam asta ar fi. Urmatorul meu cal va fi unul cu cilindrii in linie. Ori un GT,ori un GTR1400 ori un FJR1300. Sau poate niciunul din astea. Dar,daca ai bani,go for 1200. In cazul in care diferenta de pret intre un 1150 si un 1200 e enorma si eventual esti un pic stramtorat ... Eu am preferat sa-mi iau a doua mobra decat sa dau diferenta pana la un 1200. Apropos,pentru pasager.Am intalnit un cuplu care se dadeau cu un 1200RT si cu un 1200GS. Ziceau ca 1200GS e mai comoda pentru pasager.Asta ca sa-ti faci o idee. In principiu,niciun GSA nu este foarte comod pentru pasager.Mai ales modelul 1150. multumesc mult de raspuns. sincer seaua aia din doua bucati la gs, mi se pare incomoda rau. credeam ca cea de la gs, dintr-o bucata e mai buna, dar cum inca n-am urcat pe asa ceva, n-am de unde sa stiu. e ca naiba ca n-ai unde proba asa ceva. singura varianta ar fi sa gasesc unu la vanzare si sa merg sa fac o proba cu el. in suceava insa, n-avem asa un monstru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Noiembrie 5, 2009 Share Postat Noiembrie 5, 2009 Ba e cel putin un tractor in SV, doar ca nu-mi aduc aminte al cui e. Un 1200. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Noiembrie 5, 2009 Share Postat Noiembrie 5, 2009 Ba e cel putin un tractor in SV, doar ca nu-mi aduc aminte al cui e. Un 1200. stiu doar de un 1150 gs in botosani. in suceava nu stiu nici unul. poate e vreunul in judetul suceava, ca-i destul de mare, dar in oras sau prin imprejurimi nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcel bv Postat Noiembrie 5, 2009 Share Postat Noiembrie 5, 2009 Noutati http://www.motoflash.ro/stiri/modele-noi/b...00_rt_2010.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 5, 2009 Share Postat Noiembrie 5, 2009 Am vazut ca GSA vine si in galben cu negru parca. Foarte faina combinatia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 6, 2009 Share Postat Noiembrie 6, 2009 Am vazut ca GSA vine si in galben cu negru parca. Foarte faina combinatia. Da, iat-o mai jos... a se observa pt cine este interesat si noile costume de enduro, unul chiar in combinatia galben-negru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 9, 2009 Share Postat Noiembrie 9, 2009 Cred ca aici ar trebui sa vorbim mai mult de 1200RT 2010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 9, 2009 Share Postat Noiembrie 9, 2009 Cred ca aici ar trebui sa vorbim mai mult de 1200RT 2010 Bineee... hai... pareri? Eu vad (pe langa noul motor) un parbriz schimbat la partea de sus, carena putin modificata si semnalizatoare noi, mansoane cu comenzi noi (din pacate la RT au pus semnalizarea de japoneze), bord putin schimbat si cu un suport bine pozitionat pt navi, imbucurator mi se pare si noul sistem audio cu posibilitatea conectarii de iPod/usb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nazdravanul Postat Noiembrie 9, 2009 Share Postat Noiembrie 9, 2009 (editat) Bineee... hai... pareri?Eu vad (pe langa noul motor) un parbriz schimbat la partea de sus, carena putin modificata si semnalizatoare noi, mansoane cu comenzi noi (din pacate la RT au pus semnalizarea de japoneze), bord putin schimbat si cu un suport bine pozitionat pt navi, imbucurator mi se pare si noul sistem audio cu posibilitatea conectarii de iPod/usb. Mai sint citeva lucruri : noul motor DOHC cu modificari de performanta relativ mediocre, aparent , insa cu un consum semnificativ crescut fata de hexheadul pe care-l inlocuieste, un rezervor mai mic cu doi litri, ESA 2 (cu ajustare inteligenta a pretensionarii arcurilor pe fiecare treapta selectata in functie de sarcina exacta din acel moment), optiunea unei sei comfort dintr-o singura bucata (arata bine, mai ales pentru pasager, dar pare a fi prea joasa pentru cei cu craci lungi, desi e si latareata in acelasi timp ) , si cam atit, cred. Parbrizul nu este numai schimbat la partea de sus, este mai lat si mai inalt cu 114mm (absolut semnificative schimbarile), si au fost schimbate si suporturile de parbriz care tindeau sa se rupa la RT-ul 2005-2009, mai ales cu parbrize aftermarket, mai grele. Bordul a primit un fel de parasolar in partea de sus, care era intr-adevar necesar , pe linga pozitionarea centrala a GPS-ului . Deasemenea ghidonul a fost montat pe niste suporti de cauciuc pentru o reducere suplimentara a vibratiilor (sint curios ce senzatie ofera). Mai e si tigania aia cu ajustarea electronica a unui flaps din interiorul evacuarii finale, pentru a creste zgomotul motocicletei in turatii superioare, respectind in acelasi timp restrictiile legate de nivelurile admise de poluare fonica in turatii inferioare . Asta, mai ales la o motocicleta ca RT-ul, mi se pare o mega timpenie si o complicatie absolut inutila dar ... Una din intrebarile importante legate de noile boxere cu motoare mai sofisticate este legata de costurile/procedurile de intretinere care ar putea fi semnificativ mai mari/complicate. Editat Noiembrie 9, 2009 de nazdravanul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 9, 2009 Share Postat Noiembrie 9, 2009 au fost schimbate si suporturile de parbriz care tindeau sa se rupa la RT-ul 2005-2009, mai ales cu parbrize aftermarket, mai grele. Nu tindeau ci chiar se rupeau Pompi si Marcel au patit-o (49eur/buc si sunt 2) dar amandoi au parbrize "gigantice"; poate ca noul parbriz, fiind mult mai cuprinzator din start, nu o sa mai fie lumea asa tentata sa-l schimbe. De motor nu stiu ce sa zic... din ce zici tu, numai dezavantaje (consum, costuri), oare asa sa fie? Care ar fi logica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nazdravanul Postat Noiembrie 9, 2009 Share Postat Noiembrie 9, 2009 Nu tindeau ci chiar se rupeau Pompi si Marcel au patit-o (49eur/buc si sunt 2) dar amandoi au parbrize "gigantice"; poate ca noul parbriz, fiind mult mai cuprinzator din start, nu o sa mai fie lumea asa tentata sa-l schimbe. De motor nu stiu ce sa zic... din ce zici tu, numai dezavantaje (consum, costuri), oare asa sa fie? Care ar fi logica? 2 motive principale (se pare) : era singura varianta de crestere a performantei motorului boxer in paralel cu sansa integrarii in viitoarele standarde de poluare (desi consumul crescut de combustibil nu stiu cum se inscrie in noile norme de emisii europene valabile din 2011, cred) . Costurile de revizie/intretinere sint momentan doar speculatii de internet, bazate insa pe indisputabilul nivel superior de complexitate al noului motor (asa cum reiese el din diagramele/plansele disponibile publicului larg). Consumul crescut de combustibil (4,1/5,2 vs 3,6/4,8) cuplat in mod idiotic cu rezervorul mai mic cu 2 litri (25 fata de 27) sint date certe care se gasesc in specificatiile oficiale BMW. Mesaj completat Mai este o modificare demna de mentionat in raport cu RT-ul 2005-2009 : din punct de vedere al schimbarilor exterioare, nu exista numai modificari estetice superficiale gen aripioara sau masca radiatorului fata modficate . A fost redesenata si partea inferioara a carenei, mai ales in jurul cilindrilor, e mai lata si merge un pic mai jos decit varianta precedenta, rezolvand una din micile "slabiciuni" anterioare ale RT-ului - de obicei virfurile cizmelor se murdareau sau iti inghetau virfurile picioarelor iarna (cel putin astora cu 47 la picior ca mine ), acum si partea aia pare a fi semnificativ mai bine acoperita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Noiembrie 9, 2009 Share Postat Noiembrie 9, 2009 Salutare!! sper sa fi postat unde trebuie..desii vad ca se vorbeste de modele noi am si eu o rugaminte:v-a rog sa-mi impartasiti parerile voastre(obiective sau subiective) despre BMW R1100S(din 2003-2005) !!multumesc anticipat!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 9, 2009 Share Postat Noiembrie 9, 2009 Salutare!! sper sa fi postat unde trebuie..desii vad ca se vorbeste de modele noi am si eu o rugaminte:v-a rog sa-mi impartasiti parerile voastre(obiective sau subiective) despre BMW R1100S(din 2003-2005) !!multumesc anticipat!! Salut! Banuiesc io de ce intrebi... O sa ma documentez si-ti dau mai multe amanunte; totusi este o moto desul de sportiva, cu pozitia aferenta; pe de alta parte se preteaza bine si la touring (dar nu prea cu pasager). Sa fii insa atent ca nu stiu cat de usor vei reusi sa o revinzi, chiar si daca n-ar fi piata blocata de criza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Noiembrie 9, 2009 Share Postat Noiembrie 9, 2009 Un 1100S BCR mi-ar placea la nebunie. Din pacate n-ar avea niciun sens Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 Un 1100S BCR mi-ar placea la nebunie. Din pacate n-ar avea niciun sens BCR ii banca la care tre sa faci creditu pentru mobra asta sau... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 (editat) De la ce vine BCR? Boxer Cup? Editat Noiembrie 10, 2009 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.