otravel Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 Ca fost posesor de 1200C iti spun ca poti sa iti montezi o mufa de incarcare a bateriei ca sa reincarci fara sa dai jos rezervorul. Te costa vreo 10 lei. ABS-ul se reseteaza in curte cu o sarma. 1200C ar fi trebuit denumit 1150C pentru ca imparte aceeasi electronica insa 20cc in plus l-au dus la 1200 pe marketing scale. Are acelasi ABS unit (2) . Uite aici procedura de resetare la ABS : http://www.largiader.com/abs/absfault.html De aceea am si luat acest redresor ptr. ca am mufa de incarcare si am scapat de dezmembrat moto. Multumesc ptr. link. Daca o sa mai am probleme o sa incerc si aceasta varianta. Pe la inceputul anilor "80 aveam moto si mai mult mesteream la ea decat plimbat acum vreau sa ma plimb nu sa mesteresc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 Eu am cumparat de la AB un redresor pe care am dat in jur de 100 E dar sa stiti ca face toti banii. Este cel pe care l-am recomandat si eu cu ceva posturi in urma; s-a comparat cu altele de la Louis dar si la Louis, cele 2 modele mai bune costa cca 90 euro la care, pt BMW, mai adaugi si 7 euro pe mufa mica de 12V daca vrei sa-l folosesti "elegant", direct la priza motocicletei. Eu inca sunt convins ca bun si ieftin nu exista. Dar fiecare cu parerea lui. Mesaj completat acum vreau sa ma plimb nu sa mesteresc. Bine ca nu sunt singurul care isi doreste asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 Pe la inceputul anilor "80 aveam moto si mai mult mesteream la ea decat plimbat acum vreau sa ma plimb nu sa mesteresc. Pai atunci ar trebui sa te bucuri ca trebuie sa mergi la Bucuresti pentru resetarea ABS-ului. Mesteritul salveaza bani de excursii,consumabile.Maseaza creierul si in cazul unei probleme pe marginea drumului te poate aduce acasa pe mobra Cu mesterit cu tot si tot faci 15-16000 km pe an. Un exemplu as fi eu. As face si mai mult daca nu ar trebui sa-mi vad de alte treburi pe langa casa insa nu ma plang. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 27, 2010 Share Postat Aprilie 27, 2010 Grija mare la soareci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nashulor Postat Aprilie 27, 2010 Share Postat Aprilie 27, 2010 ahaaaa, deci asa arata un cuib de soareci motoristi de cati membrii e familia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 Calitatea filmului e slaba, insa rezultatul... priceless Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 (editat) haide bre, ca rideru facu totu aici. . daca io dorm pe motor, ma face si unu cu un scuter. Editat Aprilie 29, 2010 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 Treaba e ca r1100r are FD de GS, adeca 3 raportu, numa ca e mai usor cu vro 8 kile Mesaj completat Deci... care mai vrea sa isi schimbe ambreiajul tot cu unul OEM? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 (editat) Treaba e ca r1100r are FD de GS, adeca 3 raportu, numa ca e mai usor cu vro 8 kile Mesaj completat Deci... care mai vrea sa isi schimbe ambreiajul tot cu unul OEM? nici nu vreau sa-mi inchipui cum mergea motoru ala. cum naiba sa se rupa in asa hal? ai idee cati km avea la activ ambreiaju? Editat Aprilie 30, 2010 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 Habar-nam, eu am schimbat la 100k si ara uniform uzat. Avea 4.3 mm fata de limita admisa, 4.5 mm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nashulor Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 Deci... care mai vrea sa isi schimbe ambreiajul tot cu unul OEM? OEM, dar ce ? shi eu am schimbat ambreaju' pe la 95k si am pus ferodo. pana acum e ok si am deja 11k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 La fel am facut, numa ca am pus Lucas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 Ceva ma face sa cred ca a fost un ambreiaj abuzat, un ambreiaj care s-a prajit si s-a dezintegrat. Nu neaparat din cauza nr de km, cat de user-error sau user-stupidity. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nashulor Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 La fel am facut, numa ca am pus Lucas ai schimbat tot setul sau doar discul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 Nu avea urme de arsuri pe placa de presiune si pe housing, asa ca am decis sa iau numa placa de frictiune, 80 eur parca la vremea aia. Pretul la BMW era de 1200 RON pe tot kitu, si nu iti da la bucata, ci kitu complet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nevastuica Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 (editat) Am luat eu de la BMW doar discul de ambreiaj, parca 450 ron, pentru un r1100s Editat Aprilie 30, 2010 de nevastuica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 Si era OEM sau aftermarket? Ca se mai ocupa si cu aftermarketuri, dupa ce le dubleaza pretul. Nu de alta, dar in microfise, ambreiajul apare listat ca si kit complet, nicidecum pe parti individuale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nevastuica Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 Era OEM, eu l-am luat acum un an si ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 Salve! Unde gasesc un carburator de RT1100 de dreapta? Al meu clampane. Tibi de la BMW a zis ca i-ar prinde bine o schimbare . Nu lui Tibi ci carburatorului. Ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aditza VN Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 Salutare tuturor ! Si cum sa-mi incep povestea decit asa !Dupa cum se stie omul gospodar isi ia vara sanie si iarna caruta.Zis si facut mi-am pregatit bmw f 650 toata iarna.i-am cumparat cauciucuri noi+camerele aferente ,ulei ,bujii,filtru aer totul la cheie,ce mai !Si de aici incepe povestea:Se face ca acum o saptamina ma suna cineva si ma intreaba dac o vind...................facem tirgu si ramin fara moto! Nu au trecut prea multe zile si ma trezesc propietarul altui bmw,de data asta un k1200rs an fbr 1999.Si acum vine si rugamintea mea :as dorii sa-i schimb uleiul dar nu stiu care este cel mai potrivit pt el>de unde as putea sa-i comand un schimb de ulei sau altele !Tinind cont ca sunt din provincie m-ar ajuta f mult comenzile prin curier.Orice informatie imi este de folos despre aceasta motocicleta ,multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maicarossia Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 http://www.manualedereparatie.info/categorii/bmw.html Intra aici si-l iei gratis.. Fain motor, sa-l stapanesti sanatos.. Mesaj completat Salve! Unde gasesc un carburator de RT1100 de dreapta? Al meu clampane. Tibi de la BMW a zis ca i-ar prinde bine o schimbare . Nu lui Tibi ci carburatorului. Ceva? Impropriu zis carburator, atata vreme cit tu ai motor pe injectie. Alea se numesc drosselklappe in germana si gasesti pe ebay.de incepind de pe la 50 euro bucata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 Salutare tuturor ! Si cum sa-mi incep povestea decit asa !Dupa cum se stie omul gospodar isi ia vara sanie si iarna caruta.Zis si facut mi-am pregatit bmw f 650 toata iarna.i-am cumparat cauciucuri noi+camerele aferente ,ulei ,bujii,filtru aer totul la cheie,ce mai !Si de aici incepe povestea:Se face ca acum o saptamina ma suna cineva si ma intreaba dac o vind...................facem tirgu si ramin fara moto! Nu au trecut prea multe zile si ma trezesc propietarul altui bmw,de data asta un k1200rs an fbr 1999.Si acum vine si rugamintea mea :as dorii sa-i schimb uleiul dar nu stiu care este cel mai potrivit pt el>de unde as putea sa-i comand un schimb de ulei sau altele !Tinind cont ca sunt din provincie m-ar ajuta f mult comenzile prin curier.Orice informatie imi este de folos despre aceasta motocicleta ,multumesc Mai Aditza, m-ai daramat! FELICITARI PENTRU ACHIZITIE, SA TE POARTE SANATOS PE UNDE VREI!!! Strasnica bucata de motor! Daca tot faci o treaba, schimba-i si uleiul de la grup. Abia astept sa va vad in vara pe toti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 Salve! Unde gasesc un carburator de RT1100 de dreapta? Al meu clampane. Tibi de la BMW a zis ca i-ar prinde bine o schimbare . Nu lui Tibi ci carburatorului. Ceva? Tibi zice prostii. Toate corpurile de injectie la BMW, cele de pe dreapta, clantane dupa un anumit numar de km deoarece se uzeaza o bucsa. Vorbeste cu un strungar sa-ti faca alta la aceleasi cote. Parca si Dan Cata facea d'astea, dar nu sunt sigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 Salve! Unde gasesc un carburator de RT1100 de dreapta? Al meu clampane. Tibi de la BMW a zis ca i-ar prinde bine o schimbare . Nu lui Tibi ci carburatorului. Ceva? Primul lucru... trebuie sa fii tu sigur ca ai nevoie de schimbare. Din pacate pentru asta, trebuie sa dai carena drapta jos (stiu, si pe mine ma scoate din minti demontatul/montatul), apoi pornesti mobra, si la ralanti, bagi mana sub admisie si incerci sa tragi usor de scripetele pe care sta cablul. Ideea e ca axul pe care sta clapeta se poate manca si ajunge sa joace in lagar. Daca observi ca sunetu ala dispare, atunci ai nevoie de un repair kit de la Bing, sau sa iti faca cineva alt ax. Sau le vanezi pe ebay, ai fii foarte placut surprins sa vezi cate se pot cumpara cu 5 eur Daca totusi te decizi sa il repari, sub nici o forma sa nu umbli la suruburile care tin clapeta sa stea proptita la ralanti Mesaj completat Daca nu ai joc, dar tot se aude de acolo, e destul de probabil sa fie de la faptul ca, clapeta nu se opreste complet pe stop screw, deia se misca si suna asa. Deci tre sa stea tensioanata in surubu ala ca sa elimini problema, treaba care se rezolva simplu cu o sincronizare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Mai 1, 2010 Share Postat Mai 1, 2010 Am tras cum ai zis cand am constatat ca clampane si intradevar nu se mai aude cand intervin. Daca nu trag de scripete se aude. Ce trebuie sa caut exact? Merci! Mesaj completat Un link, ceva, ca sa caut si pe net. Mesaj completat De piesa asta vorbesti? Am gasit ceva dar e 42 Lire sterline. Mi-ar prinde bine sa stiu de unde iau piesa si cum se numeste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.