nashulor Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 Deci... care mai vrea sa isi schimbe ambreiajul tot cu unul OEM? OEM, dar ce ? shi eu am schimbat ambreaju' pe la 95k si am pus ferodo. pana acum e ok si am deja 11k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 La fel am facut, numa ca am pus Lucas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 Ceva ma face sa cred ca a fost un ambreiaj abuzat, un ambreiaj care s-a prajit si s-a dezintegrat. Nu neaparat din cauza nr de km, cat de user-error sau user-stupidity. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nashulor Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 La fel am facut, numa ca am pus Lucas ai schimbat tot setul sau doar discul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 Nu avea urme de arsuri pe placa de presiune si pe housing, asa ca am decis sa iau numa placa de frictiune, 80 eur parca la vremea aia. Pretul la BMW era de 1200 RON pe tot kitu, si nu iti da la bucata, ci kitu complet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nevastuica Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 (editat) Am luat eu de la BMW doar discul de ambreiaj, parca 450 ron, pentru un r1100s Editat Aprilie 30, 2010 de nevastuica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 Si era OEM sau aftermarket? Ca se mai ocupa si cu aftermarketuri, dupa ce le dubleaza pretul. Nu de alta, dar in microfise, ambreiajul apare listat ca si kit complet, nicidecum pe parti individuale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nevastuica Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 Era OEM, eu l-am luat acum un an si ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 Salve! Unde gasesc un carburator de RT1100 de dreapta? Al meu clampane. Tibi de la BMW a zis ca i-ar prinde bine o schimbare . Nu lui Tibi ci carburatorului. Ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aditza VN Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 Salutare tuturor ! Si cum sa-mi incep povestea decit asa !Dupa cum se stie omul gospodar isi ia vara sanie si iarna caruta.Zis si facut mi-am pregatit bmw f 650 toata iarna.i-am cumparat cauciucuri noi+camerele aferente ,ulei ,bujii,filtru aer totul la cheie,ce mai !Si de aici incepe povestea:Se face ca acum o saptamina ma suna cineva si ma intreaba dac o vind...................facem tirgu si ramin fara moto! Nu au trecut prea multe zile si ma trezesc propietarul altui bmw,de data asta un k1200rs an fbr 1999.Si acum vine si rugamintea mea :as dorii sa-i schimb uleiul dar nu stiu care este cel mai potrivit pt el>de unde as putea sa-i comand un schimb de ulei sau altele !Tinind cont ca sunt din provincie m-ar ajuta f mult comenzile prin curier.Orice informatie imi este de folos despre aceasta motocicleta ,multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maicarossia Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 http://www.manualedereparatie.info/categorii/bmw.html Intra aici si-l iei gratis.. Fain motor, sa-l stapanesti sanatos.. Mesaj completat Salve! Unde gasesc un carburator de RT1100 de dreapta? Al meu clampane. Tibi de la BMW a zis ca i-ar prinde bine o schimbare . Nu lui Tibi ci carburatorului. Ceva? Impropriu zis carburator, atata vreme cit tu ai motor pe injectie. Alea se numesc drosselklappe in germana si gasesti pe ebay.de incepind de pe la 50 euro bucata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 Salutare tuturor ! Si cum sa-mi incep povestea decit asa !Dupa cum se stie omul gospodar isi ia vara sanie si iarna caruta.Zis si facut mi-am pregatit bmw f 650 toata iarna.i-am cumparat cauciucuri noi+camerele aferente ,ulei ,bujii,filtru aer totul la cheie,ce mai !Si de aici incepe povestea:Se face ca acum o saptamina ma suna cineva si ma intreaba dac o vind...................facem tirgu si ramin fara moto! Nu au trecut prea multe zile si ma trezesc propietarul altui bmw,de data asta un k1200rs an fbr 1999.Si acum vine si rugamintea mea :as dorii sa-i schimb uleiul dar nu stiu care este cel mai potrivit pt el>de unde as putea sa-i comand un schimb de ulei sau altele !Tinind cont ca sunt din provincie m-ar ajuta f mult comenzile prin curier.Orice informatie imi este de folos despre aceasta motocicleta ,multumesc Mai Aditza, m-ai daramat! FELICITARI PENTRU ACHIZITIE, SA TE POARTE SANATOS PE UNDE VREI!!! Strasnica bucata de motor! Daca tot faci o treaba, schimba-i si uleiul de la grup. Abia astept sa va vad in vara pe toti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 Salve! Unde gasesc un carburator de RT1100 de dreapta? Al meu clampane. Tibi de la BMW a zis ca i-ar prinde bine o schimbare . Nu lui Tibi ci carburatorului. Ceva? Tibi zice prostii. Toate corpurile de injectie la BMW, cele de pe dreapta, clantane dupa un anumit numar de km deoarece se uzeaza o bucsa. Vorbeste cu un strungar sa-ti faca alta la aceleasi cote. Parca si Dan Cata facea d'astea, dar nu sunt sigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 Salve! Unde gasesc un carburator de RT1100 de dreapta? Al meu clampane. Tibi de la BMW a zis ca i-ar prinde bine o schimbare . Nu lui Tibi ci carburatorului. Ceva? Primul lucru... trebuie sa fii tu sigur ca ai nevoie de schimbare. Din pacate pentru asta, trebuie sa dai carena drapta jos (stiu, si pe mine ma scoate din minti demontatul/montatul), apoi pornesti mobra, si la ralanti, bagi mana sub admisie si incerci sa tragi usor de scripetele pe care sta cablul. Ideea e ca axul pe care sta clapeta se poate manca si ajunge sa joace in lagar. Daca observi ca sunetu ala dispare, atunci ai nevoie de un repair kit de la Bing, sau sa iti faca cineva alt ax. Sau le vanezi pe ebay, ai fii foarte placut surprins sa vezi cate se pot cumpara cu 5 eur Daca totusi te decizi sa il repari, sub nici o forma sa nu umbli la suruburile care tin clapeta sa stea proptita la ralanti Mesaj completat Daca nu ai joc, dar tot se aude de acolo, e destul de probabil sa fie de la faptul ca, clapeta nu se opreste complet pe stop screw, deia se misca si suna asa. Deci tre sa stea tensioanata in surubu ala ca sa elimini problema, treaba care se rezolva simplu cu o sincronizare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Mai 1, 2010 Share Postat Mai 1, 2010 Am tras cum ai zis cand am constatat ca clampane si intradevar nu se mai aude cand intervin. Daca nu trag de scripete se aude. Ce trebuie sa caut exact? Merci! Mesaj completat Un link, ceva, ca sa caut si pe net. Mesaj completat De piesa asta vorbesti? Am gasit ceva dar e 42 Lire sterline. Mi-ar prinde bine sa stiu de unde iau piesa si cum se numeste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Mai 1, 2010 Share Postat Mai 1, 2010 (editat) De piesa asta vorbesti? Piesa aia nu rezolva problema ci doar atenueaza zgomotul. Ai doua optiuni : -inlocuiesti bucsa -cumperi o pereche de dopuri pentru urechi Editat Mai 1, 2010 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 1, 2010 Admin Share Postat Mai 1, 2010 (editat) @renegade http://fahrzeugteile.shop.ebay.de/Motor-An...id=p3286.c0.m14 Succesuri.. Editat Mai 1, 2010 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 (editat) Gata! L-am luat si astept sa-mi ajunga. O sa va contactez pe aici cand va fi sa-l schimb. Nu stiu daca e ceva special sau nu dar banuiesc ca e nevoie de o echilibrare a celor doua carburatoare. Merci Luigi! Gasisem si eu pe Ebay dar nu eram sigur ca modelele R-RS-RT-GS la aceeasi capacitate cilindrica folosesc acelasi carburator. Dupa aia am vazut ca sunt tip 259 toate si atunci la cautare s-a extins oferta. Editat Mai 2, 2010 de RENEGADE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 O sa va contactez pe aici cand va fi sa-l schimb. Nu stiu daca e ceva special sau nu dar banuiesc ca e nevoie de o echilibrare a celor doua carburatoare. Nu exista absolut niciun carburator pe absolut orice model 850/1100/1150/1200. Succes la schimbat insa daca TB ce l-ai comandat e second hand ai o mare sansa sa-ti ticaie la fel ca al tau dupa ce-l pui. De ce nu te vezi cu uzunu sau cu altcineva care are un 1100 sa auda zgomotul? De altfel,zgomotul este singurul neajuns in cazul uzurii bucsei. Nu cumpara second hand. Orice TB peste approx. 40.000 km va ticai pana ii schimbi bucsa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 2, 2010 Admin Share Postat Mai 2, 2010 Eu le-am luat pe ale mele SH din Germania si erau foarte bune. Am dat cam 150 euro pe ambele. Noi sunt in jur de 250 euro bucata. Daca iti da mina poti sa le iei si noi, dar nu se merita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 Da ai si tu dreptate desi nici pe tine nu te prea da optimismul . afara din casa. Dar asa maca pot sa vad care e treaba fara sa trebuiasca sa pun motorul in cui pana se repara. O sa vad ce si cum cand l-oi primi si verifica. La astai de la care l-am luat au mai ulte si scrie la fiecare in procente starea de functionare. La al meu este 100% I.O. si sunt nemti nu turci. Mai ales ca luand de pe Ebay dai si cailifcative si nu cred ca se risca sa vanda altceva si sa-si ia negativ. O sa vedem. Ca pe povesti nu merge. PS: Ok, stiu ca nu e chiar carburator dar mi-a fost greu sa traduc "throttle body". Adica "acceleratia organism"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 (editat) Nu exista absolut niciun carburator pe absolut orice model 850/1100/1150/1200. Ce e rotund si sta in loc la TB? Mesaj completat http://maverick-evolution.150m.com/2005/horizons/hu_23.jpg Editat Mai 2, 2010 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 Gata! L-am luat si astept sa-mi ajunga. O sa va contactez pe aici cand va fi sa-l schimb. Nu stiu daca e ceva special sau nu dar banuiesc ca e nevoie de o echilibrare a celor doua carburatoare. Merci Luigi! Gasisem si eu pe Ebay dar nu eram sigur ca modelele R-RS-RT-GS la aceeasi capacitate cilindrica folosesc acelasi carburator. Dupa aia am vazut ca sunt tip 259 toate si atunci la cautare s-a extins oferta. ...scuze pt intirziere dar eram plecat pe endureala... ...daca nu ai luat unul care sa fie pe modelul tau de motor si de un an diferit de al tau s-ar putea sa ai o surpriza foarte mare si sa nu fie la fel cu cel din stinga!.. ...da, tip motor sunt toate la fel adica 259 dar carburatoarele sunt mult diferite in functie de model!....carburatoarele de gs nu sunt la fel cu cele de rt si nici cu cele de s!!...au diametre interioare diferite!...au clapete diferite su au gauri pentru reglajul aerului diferite!...asta ca sa nu mai vorbim de cabluri de acceleratie diferite!..exista modele de cabluri care intra intr-o cutie centrala si de acolo pleaca spre carburatoare si exista cabluri care pleaca de la ghidon la carb stinga si de la acesta pleaca acelasi cablu la cel din dreapta!...tu de care ai? ...nu am vrut sa-ti dau asa veste rea dar e bine sa stii la ce sa te astepti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 (editat) +1 Asa e... Sunt interschimbabile doar de pe r1100gs pe r1100r si de pe 1100rt pe 1100rs, idem pentru variantele in 850 cmc. Deci GS=R si RT=RS. Ce am mai vazut eu asemanare care sa aiba patternul asta e grupul(FD), adica aceasi situatie ca la TB. Editat Mai 2, 2010 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 Eu am luat RT-RS. O sa vad ce fac cand o sa-l primesc. La inlocuire se face ceva reglaje in afara de sincronizare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.