Sari la conținut

CBR 600 F4i 2006 Pacanit dupa schimbul distributiei motorului


adysx
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 161
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Probabil ai dreptate.. pinionul oricum e prea mic ca sa adune lantul pe el si sa pacane.

 

Oricat de gripata ar fi zaua aia nu are cum sa faca zgomote, pe lantul ala e ceva forta care trage de el.



Oricum, eu daca as fi in locul lui TNG prima oara as scoate capacul chiulasei si as invarti motorul de 4-5 ori sa vad exact cum se aseaza lantul pe pinion si daca e la punct.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

TNG, nu e posibil ca lantul nou pus pe pinioane vechi sa se "adune" la un moment dat si sa faca: "bzdac, bazdac". Si faza sa apara cand motorul se incalzeste suficient?

Desi eu nu am auzit pe multi sa schimbe si pinioanele odata cu lantul pentru ca se considera de obicei ca pinioanele nu se uzeaza asa repede.

Dar poate ale lui aveau o uzura destul de mare...

Sau poate lantul nu e cel care trebuie? Desi stiu ca exista doar 2-3 marimi la pas, daca nu cumva aberez si-i o singura marime.

 

Avansul e mare la turatii mari, la relanti avansul e mare.

 

@Adysx - am inteles cu Kaore acum si de ce nu mai vrei sa dai ochii cu el. Merci de explicatii. :)

Așa cum am explicat și mai sus ar fi a 3 a oară de mers la ei pe o amărâtă de distribuție. Nu mai vreau greșeli zgârieturi și nervi pt o chestie care ar fi trebuit a fi simpla...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu trebuia schimbat decat intinzatorul. cand se desface intinzatorul lantului de distributie se vede cat mai are pana ajunge la capat. de asemenea se observa de obicei cand intinzatorul este defect! simplu....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, cand o sa trebuiasca sa-mi schimb si eu distributia: cat te-au costat piesele ?

incearca intai sa schimbi doar intinzatorul (370 lei HONDA). dc si dupa asta face zgomote cumpara tot ansamblul cre costa 700 lei din america ORIGINALE... la noi in europa is nesimtite rau preturile...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am luat de pe ebay la pret f OK . fara aberatii de sute de euro . mi-am schimbat singur, la cbr chiar nu e mare lucru avand lantul la marginea motorului. . nu trebuie desfacut motorul .

 

http://www.ebay.co.uk/itm/New-Cam-Chain-116L-Borg-Warner-91-12-CBR600-F2-F3-F4-i-RR-CB600-Honda-OEM-D12-/271148244120?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item3f21b1dc98

 

 

240 lei cu tot cu transport.

Editat de Robyb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa e, ai dreptate. Ar trebui intai sa caut pe cineva care are intinzator de lant.

Daca ai ceva scule, nici nu e nevoie sa-l inlocuiesti (asta daca nu s-a mai umblat in el pana acum). Se desface si se mai da cateva ture arcului ce impinge surubul. Dar tre' sa ai putin habar, se baga in motor cu intinzatorul comprimat, se strang suruburile si apoi se elibereaza intinzatorul, altfel faci praf tot.

:) Mi-aduc aminte si acum cand Trancanici, pe la inceputurile mele ca motorist, mi-a zis ca s-a dus draq distributia si sa nu mai merg cu ea ca face poc. Am mai facut 15000 km dupa ce l-am intins si n-a mai facut nici pis.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omule! Ti-am citit toate problemele. Sfaturi tehnice nu-ti pot da ca nu sunt in masura. Dar las-o in p**a mea!!! Esti handicapat frate? Esti mut? Ai 1.20m cu mainile ridicate sau ce? Pai il luam (f***-l in gura de orezar) pe sus de-mi desfacea motoru iar, imi rezolva problema si-mi dadea si banii inapoi pe timpul pierdut. Nu stii frate sa traiesti in jungla asta din Bucuresti! Pai ce faci? Te arde unu si fugi la altu???? Du-te peste el si rezolva problema frate ca nu muncesti pe nasturi! (sau?!)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omule! Ti-am citit toate problemele. Sfaturi tehnice nu-ti pot da ca nu sunt in masura. Dar las-o in p**a mea!!! Esti handicapat frate? Esti mut? Ai 1.20m cu mainile ridicate sau ce? Pai il luam (f***-l in gura de orezar) pe sus de-mi desfacea motoru iar, imi rezolva problema si-mi dadea si banii inapoi pe timpul pierdut. Nu stii frate sa traiesti in jungla asta din Bucuresti! Pai ce faci? Te arde unu si fugi la altu???? Du-te peste el si rezolva problema frate ca nu muncesti pe nasturi! (sau?!)

On: I-am zis si eu pe la inceputul topicului sa se duca inapoi la el si sa-i prezinte problema... Nu i-am zis sa-i dea cu pumnii in cap, dar daca e nesimtit si face pe interesantul nu cred c-ar fi o idee proasta. Sa mergi asa din mecanic in mecanic pana cand ti se rezolva problema... eu stiu... poate dac-ar fi moca.

Off: Mi-a placut aia cu orezaru'. :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am luat de pe ebay la pret f OK . fara aberatii de sute de euro . mi-am schimbat singur, la cbr chiar nu e mare lucru avand lantul la marginea motorului. . nu trebuie desfacut motorul .

 

http://www.ebay.co.uk/itm/New-Cam-Chain-116L-Borg-Warner-91-12-CBR600-F2-F3-F4-i-RR-CB600-Honda-OEM-D12-/271148244120?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item3f21b1dc98

 

 

240 lei cu tot cu transport.

da.. deci am gasit mai ieftin tot din america:

 

71-14401-MEE-003 : CHAIN, CAM (116L) - 45,36$

71-14510-MBW-000 : TENSIONER, CAM CHAIN - 39.19$

71-14620-MBW-000 : GUIDE, CAM CHAIN - 31.38$

 

de pe powersportsplus.com

 

transport aproape 30$

 

Omule! Ti-am citit toate problemele. Sfaturi tehnice nu-ti pot da ca nu sunt in masura. Dar las-o in p**a mea!!! Esti handicapat frate? Esti mut? Ai 1.20m cu mainile ridicate sau ce? Pai il luam (f***-l in gura de orezar) pe sus de-mi desfacea motoru iar, imi rezolva problema si-mi dadea si banii inapoi pe timpul pierdut. Nu stii frate sa traiesti in jungla asta din Bucuresti! Pai ce faci? Te arde unu si fugi la altu???? Du-te peste el si rezolva problema frate ca nu muncesti pe nasturi! (sau?!)

Nu man... Eu merg pe ideea ca daca povestesc ce patesc cu unul sau cu altul, eventualul client se va gandi de doua ori la riscuri inainte de a apela la serviciile "mesterului"...

 

Nu vreau sa ma mai tiganesc cu el, sa ma enervez mai mult decat am facut-o pana acum, sa mi zgarie motorul mai rau sau mai stiu eu ce altceva mai naspa ar putea sa imi mai trosneasca... Tin la motor prea mult sa il mai las sa imi umble in el dupa atatea gafe... Chiar si cu posibilitatea de a mai plati pt a repara stricaciunile lui. Adica daca imi pocneste ceva mai important uitand ceva de ex in motor? Nu mai bine mai dau 1 mil decat sa platesc inca 10? Ca de... cand n-ai acte la mana nu ai ce face... Iar cu politia nu vreau sa am de-a face... intelegi?

Editat de adysx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum a fost urat din partea lui, nu stiu cum de te-ai luat dupa el si ai schimbat distributia la 17000, normal stiu ca se schimba pe la 50.000 sau mai mult.
Am vazut ca e la ordinea zilei ca mecanicii sa te puna sa schimbi mai mult decat e nevoie, din pacate, Romania ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca e posibil sa fi uitat sa stranga vreun surub(sau mai multe) de la lagarele axelor cu came sau poate l-a strans prea tare si a stricat filetul.

Sper sa nu fie atat de prost...

 

BTW chiar uitasem si de faza pe care am patit-o la sudura motorului dupa ce mi-a dat gaura in el tipul cu crashpadurile... Ca aproape orice mecanic, si sudorul se batea in piept ca e un guru al motoarelor si expert in sudura... Legat de sudura nu am ce sa-i reprosez, dar dupa ce mi-a ansamblat injectia si tot ce mai demontase sa ajunga sa sudeze, dau cheie, iar martorul de avarie din bord era aprins... Ii spun, si el "ce sa-ti fac eu, asa ai venit cu el". Ii zic omului ca e intr-o ureche, si verifica in sila in cele din urma pe sub rezervor si plin de draci cablurile si ce dracu a mai reconectat el pe acolo, ca mai apoi sa gaseasca un furtun de aer iesit de la injectie (sper sa nu gresesc ca nu ma prea pricep), fapt pt care motorul nu mergea cum trebuie si martorul era aprins. Dupa ce l-a reconectat, totul era in regula cu motorul, dar tot o facea pe desteptul ca e o nimica toata ca m-am ambalat degeaba ca la cate motoare ii trec prin mana se mai intampla si greseli minore si ca sunt un client dificil... afirmatia din urma o cred, sunt dificil cu incompetentii (auto proclamati expderti) care te iau de prost cand tu esti amabil / civilizat cu ei si cand le spui ca ceva este in neregula orgoliul le este atins. Mi-e greata de specimene dastea si sper ca si prin astfel de postari sa se mai subtieze breasla de "specialisti"... Unii chiar au impresia ca daca stiu sa schimbe un ulei sau o placuta (ceea ce pot si fac si eu) sunt asi in mecanica / electrica motorului...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@adysx - Te inteleg perfect ce zici, dar este pacat ca sunt banii tai, timpul tau etc. Intr-adevar, cu politia nu ai ce face, pentru ca n-ai nici un act la mana, dar eu zic totusi sa te mai duci odata si sa-i explici ca nu exista asa ceva si sa rezolve problema. Tocmai de asta zic, pentru ca tii atat de mult la motor si este pacat sa-si bata joc de el orice mecanic. Numai bine si mult succes! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum a fost urat din partea lui, nu stiu cum de te-ai luat dupa el si ai schimbat distributia la 17000, normal stiu ca se schimba pe la 50.000 sau mai mult.

Am vazut ca e la ordinea zilei ca mecanicii sa te puna sa schimbi mai mult decat e nevoie, din pacate, Romania ...

Stii cum e... Prostia se plateste, iar eu am dat mai mult de 10 mil pana acum.. :) O sa fie invatatura de minte si sa nu ma mai iau doar dupa recomandarile unui singur "auto-intitulat-expert" ci sa mai intreb in stanga si in dreapta... Ca sa nu mai zic ca japonezul la final mi-a zis ca daca zgomotul doamne fereste nu e de la rodaj (putin probabil a zis el) sa pun mana sa vand repede motorul ca o sa ma coste o groaza de bani...

 

Off topic : Adysx, esti oricum, doar dificil nu.

Pentru ca la cate pagube si timp pierdut ai avut din cauza unor incompetenti, altii demult le spargeau fata.

Ai prea mult bun simt.

 

 

@adysx - Te inteleg perfect ce zici, dar este pacat ca sunt banii tai, timpul tau etc. Intr-adevar, cu politia nu ai ce face, pentru ca n-ai nici un act la mana, dar eu zic totusi sa te mai duci odata si sa-i explici ca nu exista asa ceva si sa rezolve problema. Tocmai de asta zic, pentru ca tii atat de mult la motor si este pacat sa-si bata joc de el orice mecanic. Numai bine si mult succes! :)

 

Va multumesc amandoura, dar "Ai prea mult bun simt." face sa fii luat de prost...

 

Legat de japonez mie mi-a ajuns... Nu m-am certat cu el daca asta pare, am avut o discutie in contradictoriu, dar eram fericit sperand ca faza cu rodajul poate fi adevarata si in sfarsit am motorul cu mine...

 

Dar dupa ce am citit sfaturile / recomandarile / presupunerile de aici mai mult ca oricand nu mi-as dori sa ma mai intorc la el... Mai ales ca faza cu "rodajul" a fost infirmata in proportie de 90%. Imi dau seama cat de disperat a fost omul sa isi ascunda greselile sperand poate ca o fi rodajul si nu vreo buba de-a lui. Iar dc cu buna stiinta a mintit, at data viitoare imi poate spune ca zgomotul e normal dupa x km, sau mai stiu eu ce... Apropos de "vinde-l cat mai repede ca iti manaca banii"...

 

PS: Eu voi posta aici si rezolvarea "cazului" pentru posteritate... Multumesc

Editat de adysx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am urmarit cu interes acest topic insa deznodamantul intarzie... pana la urma ai revenit sau nu la TNG sa verifice starea distributiei? Sau a verificat cineva daca...

 

1. Intinzatorul automat a fost montat corect? (tija impingatoare complet detensionata, starea clicketului... etc.)

 

2. Lantul e cu za de impreunare sau nit? Daca inchiderea s-a facut prin nituire, nituirea a fost facuta corect? (zale blocate, nit slab... etc.)

 

3. Patinele au fost montate corect?

 

4. Ordinea capacelor lagarelor axelor cu came (daca nu cumva au fost inversate, lipsa sau filet stricat la prezoanele de strangere... etc.)

 

5. Starea starter-ului? (poate zgomotele existau de dinainte dar erau acoperite de cele ale distributiei)

 

 

 

Oricum, la schimbarea lantului de distributie sau chiar a intregului kit nu e nevoie de nici un "rodaj" ulterior... sau eu unul nu am auzit niciodata despre asa ceva.

 

Cat despre

 

Ca sa nu mai zic ca japonezul la final mi-a zis ca daca zgomotul doamne fereste nu e de la rodaj (putin probabil a zis el) sa pun mana sa vand repede motorul ca o sa ma coste o groaza de bani...

... aproape ca nu-mi vine sa cred!!!

 

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...