ThunderByte Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 (editat) are transalpita? A dus-o omu la TNG, cand o sa aibe un raspuns sunt convins ca o sa scrie George aici ce are, sau pentru tine ar trebui sa scrie imediat ce desface un surub ? Acum care mai decare isi aduce aminte de episodul ala cu transalpu si face trimitere la acel eveniment cand are chef ... e cam fumata treaba Editat Februarie 15, 2013 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 Situatia se prezinta in felul urmator: Bataia este la fel cum am mentionat in postul trecut,este aleatorie cu frecventa joasa. Am demontat si verificat: -Punere la punct distributie -Lant distributie -Patine -Intinzator -Tacheti -Pastile -Axe cu came -Jocuri pastile -Test compresie -Oala ambreiaj -Tambur ambreiaj -Rulment ambreiaj -Discuri -Pompa ulei(o oarecare uzura gen gripare) presiune de ulei este ok . -Alternator -Starter Clutch -Electromotor Dupa toate astea motorul inca bate cand vrea el.O data cu schimbarea uleiului fenomenul s-a mai atenuat. Ideea este ca mai sunt o gramada de verificat dar asta presupune demontarea motorului complet.Desfacut chiuloasa,bloc motor, cutie, etc. Am decis impreuna cu proprietarul sa mai lasam sa mearga o perioada cu mare atentie la fenomen.Daca se accentueaza atunci baiatul decide ce crede de cuvinta ca trebuie facut. Cu respect TNG!. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 interesant, la doar 22k reali ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 interesant, la doar 22k reali ... daca-s reali depinde de cum a mers. am vazut motoare omorate in 5-8000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 S Daca se accentueaza atunci baiatul decide ce crede de cuvinta ca trebuie facut. Adica o sa ajunga la sfatul lui Kaore. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cr1s71 Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 Pai stai ca atunci cand a dus motorul la Kaore, parca zicea ca se auzea doar intinzatorul nu ? Sunetul de la intinzator a disparul odata cu montarea noii distributii, dar a aparut unul nou.Nu mecanicul care a schimbat distributia ar trebui sa raspunda ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 Pai stai ca atunci cand a dus motorul la Kaore, parca zicea ca se auzea doar intinzatorul nu ? Sunetul de la intinzator a disparul odata cu montarea noii distributii, dar a aparut unul nou. Nu mecanicul care a schimbat distributia ar trebui sa raspunda ? ce sa raspunda daca nu tine de distributie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 Situatia se prezinta in felul urmator: Bataia este la fel cum am mentionat in postul trecut,este aleatorie cu frecventa joasa. Am demontat si verificat: -Punere la punct distributie -Lant distributie -Patine -Intinzator -Tacheti -Pastile -Axe cu came -Jocuri pastile -Test compresie -Oala ambreiaj -Tambur ambreiaj -Rulment ambreiaj -Discuri -Pompa ulei(o oarecare uzura gen gripare) presiune de ulei este ok . -Alternator -Starter Clutch -Electromotor Dupa toate astea motorul inca bate cand vrea el.O data cu schimbarea uleiului fenomenul s-a mai atenuat. Ideea este ca mai sunt o gramada de verificat dar asta presupune demontarea motorului complet.Desfacut chiuloasa,bloc motor, cutie, etc. Am decis impreuna cu proprietarul sa mai lasam sa mearga o perioada cu mare atentie la fenomen.Daca se accentueaza atunci baiatul decide ce crede de cuvinta ca trebuie facut. Cu respect TNG!. Deci,japonezu si-o facut bine treaba,nu?no montat ceva gresit sau sa fi uitat sa puna ceva la locu lui!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adysx Postat Februarie 15, 2013 Autor Share Postat Februarie 15, 2013 (editat) Deci,japonezu si-o facut bine treaba,nu?no montat ceva gresit sau sa fi uitat sa puna ceva la locu lui!? Nu stiu ce sa zic de japonez. TNG a verificat tot ce a zis mai sus, chiar l-am rugat sa posteze ce a facut pe partea tehnica sa nu spun prostii eu aici. Legat de zgomot care persista, ce e ciudat nu tot timpul - cateodata nu se mai aude deloc, TNG a presupus ca ar putea fi o defectiune a motorului minora sau majora, nu se stie. E vina japonezului? TNG spune ca nu crede, ar putea fi o coincidenta faptul ca zgomotul se aude dupa schimbul distributiei. Eu sincer nu prea cred asa mult in coincidente in sensul ca ar fi o salnsa la 1000 sa fie asa, si parca nu cred ca oi fi eu asa ghinionist, de aceea raman la parerea ca la inlocuirea pieselor, japonezul a facut o greseala: a scapat ceva in motor (ceva marunt), mizerie (radiatorul avea deasupra mizerie aruncata de roata fata), etc. Dar distributia a fost schimbata ca la carte. La sfatul lui TNG, ca sa ma linistesc, am fost si la HONDA. Ei mi-au spus ca motorul sigur nu are nimic, si ca daca vreau ei il desfac, dar ma vor taxa degeaba, pt ca e posibil sa il desfaca / verifice, sa nu gaseasca nimic, sa il inchida si zgomotul sa ramana. Sfatul lor a fost sa merg in continuare cu el si dc mi se pare ca zgomotul se amplifica sa iau o decizie, mai ales ca (asa au spus ei) ca toate motoarele HONDA au acel zgomot. In concluzie HONDA a zis ca sufar de paranoia. Acum legat de TNG, sincer eu nu am vazut un service asa de curat si ordonat in viata mea (nici auto nici moto), fapt care mi-a dat foarte multa incredere in deciziile lui. Adica un om care e asa organizat va lucra in acelasi mod. M-a impresionat si felul ordonat in care isi aranjase piesele unui motor ce il avea desfacut. Eu il voi recomanda cu toata inima, si in sfarsit pot spune usurat ca mi-am gasit doctorul moto... In ceea ce priveste intretinerea motorului, TNG a confirmat ca acesta nu a fost deschis niciodata, totul a fost intact pana la distributie. Posibil ca precedentul sa nu fi avut grija de el legat de schimburi de ulei, si altele, dar si TNG a confirmat ca nu a fost motor dat pe circuit (a analizat cadrul, punctele uzuale de impact, etc). Concluziile le trageti singuri. Legat de ceea ce voi face in continuare, voi fi cu ochii pe motor (sper sa nu exagerez in demersul asta) si cel putin o perioada voi face vizite mai dese, macar la 2-3 saptamani, lui TNG pentru un diagnostic auditiv. In cazul in care considera ca zgomotul s-a accentuat, vom desface motorul in bucati si vom cauta buba. Anyway, va voi tine la curent in cazul in care apar schimbari. Va multumesc foarte mult pentru sfaturi si pentru recomandarea de a-i face o vizita lui TNG! Editat Februarie 15, 2013 de adysx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cr1s71 Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 Bafta multa prietene, sper sa rezolvi Imi pare sincer rau pentru ce ti s-a intamplat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 E clar ca japonezu i-a stricat cumva ZEN-ul interior motorasului honda... si i-a declansat transalpita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 hai nu ma tragi si de urechi acum? e destul de clar ca are transalpita eu l-as vinde dar eu oricum n-as fi cumparat honda acum motorul poate merge asa 100k km fara probleme sau 1k.. dar zgomotul ala o sa te deranjeze tot timpul nici un om normal la cap nu si-ar lua honda! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adysx Postat Februarie 16, 2013 Autor Share Postat Februarie 16, 2013 Spuneti-mi si mie, ca m-ati facut curios, legat de transalpita la ce thread va referiti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 Concluzia e ca nu s-a descoperit ce are. Poate daca se desface motorul se descopera vreo piesulica scapata in motor. Pana atunci se poate specula. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 Nu era chiar batranete, parca era din 99 daca imi aduc aminte bine ... si de cap i-a dat cineva, din cate imi aduc aminte, dar omul nu vroia sa mearga mai departe cu verificarile, ba mai mult s-a dus cu politia la om la usa .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 Daca avea zgomotul asta si inainte de schimbul de distributie dar era mascat de zgomotul mai puternic de lant de distributie slab? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 Cazul asta imi aminteste de o intamplare de la batrana dacie. Dupa ce i-am refacut motorul complet (arbore,cilindri, pistoane, segmenti ,cuzineti)l-am pornit, mergea ok. Dupa un timp din senin a aparut o bataie urata de tot la motor. I-am dat baia jos, am verificat capacele de la biele,le-am demontat , cuzinetii aratau perfect normal, le-am strans la loc cu cheia dinamometrica, ca si prima data. Am dat jos si chiulasa, m-am uitat si la pistoane si cilindri (cat se poate vedea fara demontare), totul ok. Am remontat totul la loc, nici o schimbare, tot groaznic batea. Am mai mers un pic cu ea si si-a revenit singura.... Ce o fi avut habar n-am nu-mi dau seama ce putea bate in halul ala , ca apoi sa dispara si sa mearga perfect normal..... Singura explicatie la care m-am gandit atunci : poate o tija impingatoare era un pic stramba si intr-o anumita pozitie lovea ceva....desi ochiometric nu se observa nici o tija stramba plus ca am fost atent cand le-am scos si le-am notat sa le bag pe fiecare de unde le-am scos sa nu le inversez pozitiile ( nu ca asta ar conta in mod normal...) Intre timp mi-a mai venit o idee care ar putea fi valabila si in cazul motocicletelor: poate o mizerie obtureaza din cand in cand vreun traseu pe circuitul de ungere si in unele locuri nu mai ajunge ulei cum ar trebui......nu stiu cat de plauzibil e (la dacie totusi aveam parca 2 sonde de presiune, una pt ceas si una pt bec si astea functionau normal inclusiv cand batea motoru) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 Pentru motoarele de motociclete cu turatii ridicate,daca lipseste o secunda ulei de la un cuzinet se alege prafu. la 10000 rot/min vibrokenul se invarte de 166 rot/sec deci.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 Chestia e ca intre doua porniri mai ramane o pelicula de ulei acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 (editat) Situatia se prezinta in felul urmator: Bataia este la fel cum am mentionat in postul trecut,este aleatorie cu frecventa joasa. Am demontat si verificat: -Punere la punct distributie -Lant distributie -Patine -Intinzator -Tacheti -Pastile -Axe cu came -Jocuri pastile -Test compresie -Oala ambreiaj -Tambur ambreiaj -Rulment ambreiaj -Discuri -Pompa ulei(o oarecare uzura gen gripare) presiune de ulei este ok . -Alternator -Starter Clutch -Electromotor Dupa toate astea motorul inca bate cand vrea el.O data cu schimbarea uleiului fenomenul s-a mai atenuat. Ideea este ca mai sunt o gramada de verificat dar asta presupune demontarea motorului complet.Desfacut chiuloasa,bloc motor, cutie, etc. ... Cu respect TNG!. A murit mitul hondaihonda? sau acum incepe sa se formeze? . La sfatul lui TNG, ca sa ma linistesc, am fost si la HONDA. Ei mi-au spus ca motorul sigur nu are nimic, si ca daca vreau ei il desfac, dar ma vor taxa degeaba, pt ca e posibil sa il desfaca / verifice, sa nu gaseasca nimic, sa il inchida si zgomotul sa ramana. Sfatul lor a fost sa merg in continuare cu el si dc mi se pare ca zgomotul se amplifica sa iau o decizie, mai ales ca (asa au spus ei) ca toate motoarele HONDA au acel zgomot. In concluzie HONDA a zis ca sufar de paranoia. . Asa spun toti cand nu gasesc o solutie in rezolvarea unei probleme. Legat de ceea ce voi face in continuare, voi fi cu ochii pe motor (sper sa nu exagerez in demersul asta) si cel putin o perioada voi face vizite mai dese, macar la 2-3 saptamani, lui TNG pentru un diagnostic auditiv. In cazul in care considera ca zgomotul s-a accentuat, vom desface motorul in bucati si vom cauta buba. Numai placere nu vei gasi in acest sezon daca vei sta cu urechea pe ea. Editat Februarie 18, 2013 de ZaiR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 In concluzie HONDA a zis ca sufar de paranoia. deci na, io ti-am zis ))))) mergi fratiza pana crapa saracia si aia e, sau, desfa motorul si nu risti decat cateva sutici.... cum o dai tot tre sa investesti intr-un set de garnituri mai devreme sau mai tarziu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan192 Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 Deci avea dreptate orezarul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 Nu este exclus ca problema sa fie la cuzineti. La un 600RR 2009, care avea o bataie foarte usoara, asta a fost problema. La inceput am suspectat ambreiaj, lant de pompa de ulei, distributie. In final, s-a ales ca solutia cea mai rentabila este schimbul motorului cu totul cu alt motor bun. Din pacate, aproape de fiecare data, o servisare cu piese noi costa mai mult decat un motor SH. Motorul in cauza nu se tura pana in limitator. Knock sensor limita turatia din cauza respective batai. Am testat cu eliminarea knock senzor si motoreta se tura pana la rosu dar nu-i facea deloc bine. Problema a aparut la testare pe dyno, in sarcina motorul a inceput sa bata si pana acasa motocicleta omului batea grav. S-a intors cu ea la service, i-a refacut motorul (o gramada de bani) si in mai putin de 10.000 de km a inceput din nou sa bata. Avand in vedere ca motocicleta a avut un accident inainte de cumparare, suspectez ca a fost ceva in neregula cu carterul. Si la 600F4i din topicul asta e posibil sa fie o problema asemanatoare. Sunt curios daca se demonteaza baia de ulei ce se gaseste acolo. Daca arata asa, e clara treaba: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 Cesar crede-ma ca m-a dus si pe mine capul sa verific acest lucru.De aceea unul din primele lucruri pe care le-am facut a fost sa scot uleiul din motor si sa vad reziduri metalice.Nu a fost nici o particula de cuzinet in acel ulei.L-am pus inapoi in motor dupa care la final am si facut schimbul cu ulei +filtru nou. Legat de bataia de cuzinet.o data ce a inceput evolutia nu este de cat in rau.In nici un caz acum bate si maine nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 Din pacate, 600RR-ul despre care povesteam asa facea. Cand batea, cand nu batea.... ciudat dar asta a fost realitatea. Mi-am propus sa verific cu plastigage problema sa vad daca se adevereste ceea ce suspectez - carter deformat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.