Sari la conținut

Ce ai invatat din accidentul tau ? Cauze, descriere, mentalitate..


dj.marten
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 252
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

pai am tras dar nu in franare. cand am franat era deja prea tarziu :)). nici nu mai conta in vrun fel daca acceleram sau nu ca eram pe jos

ar trebui sa-mi pun o bara de sprijin ca sa nu ma mai tin de acceleratie cand o iau prin boscheti :)).

ideea e ca daca iti iei ochii de la drum in vreun fel riscul sa ti-o furi creste vertiginos. daca stau bine si ma gandesc majoritatea trantelor mele au la baza neatentia. in cazul asta n-am vazut groapa, alta data ma uitam la niste stanci si celui din fata i-a murit motorul, alta data ma uitam la o veverita prin padure si cand am oprit nu m-am uitat unde pun piciorul jos ...si ghinion era pietris si mi-a alunecat piciorul :)

pe scurt, cascati ochii la drum !

Asta cu cascati ochii la drum e universala. Prin bucuresti am batul asa infipt in poponeata ca l-as putea folosi drept cric.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am permisul de aproape un an, motocicleta la fel ( un GSR 600) am avut un accident la iesire de pe autostrada, s-a intamplat cu o zi inainte de Paste, mergeam spre Slobozia. Nu eram singura, prietenul meu era in fata...dar apucase sa treaca de melcul care este la iesire de pe autostrada. Eu am venit, iar in curba recunosc ca nu am redus viteza cat a trebuit..am prins nisip si pietrele de pe marginea benzii.. am vazut parapetul am taiat ambreiajul ...si la cat de repede s-a intamplat ...am pus frana fata si am intrata in parapet( eu ii multumesc lui Dumnezeu m-am aruncat m-am harjait un pic pe partea stanga de la bazin in jos pana la gheata , mi s-au rupt blugii) iar motcicleta (cadru rupt, statea pe burta ..rezervor infundat si zgariata.Din ce am observat turometrul a ramas la 6000 de ture...deci nu mai tin minte ce s-a intamplat ce viteza aveam dar e clar ca era destul de mare)....am avut un soc era cineva in spate cu masina s-a oprit prietenul meu a venit dupa ce a vazut ca nu l-am ajuns din urma...primul meu reflex a fost sa ma ridic in picioare sa vad daca sunt inteaga si sta stau cateva minute asa....ma gandeam sa nu fie de la adrenalina ...sa nu simt..norocul meu a fost ca parapetul era dur si nu m-am dus in vale...am inteles ca au fost foarte multe accidente acolo ... Cert este ca in momentul in care mi s-a intamplat am aplicat fix ce m-a invatat instructorul sa tai ambreiajul ...ce-i drept asta m-a invatat in poligon...dar mi-a ramas in cap...mi-am dat seama ca era mai bine sa o las in sarcina...si eventual data viitoare sa reduc viteza mult mai ales ca eram obisnuita de pe autostrada cu viteza ....am bagat motocicleta in duba si am dus-o la Slobozia....nu stiu ce sa fac...as vrea sa o repar ...nu gasesc cadru ..nou este mai mult de jumatate din ea plus reparatii...sau sa o dau asa cum este ....

 

 

Poza era cu cateva ore inainte sa plec la drum ...

post-87214-0-27432600-1429085550_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poza era cu cateva ore inainte sa plec la drum ...

 

Imi pare rau pt ce ti s-a intamplat. Prietenul tau, parerea mea, trebuia sa mearga in spatele tau, pt a nu-ti impune ritmul lui... Te-a facut sa te grabesti, fie si pt o secunda

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am permisul de aproape un an, motocicleta la fel ( un GSR 600) am avut un accident la iesire de pe autostrada, s-a intamplat cu o zi inainte de Paste, mergeam spre Slobozia. Nu eram singura, prietenul meu era in fata...dar apucase sa treaca de melcul care este la iesire de pe autostrada. Eu am venit, iar in curba recunosc ca nu am redus viteza cat a trebuit..am prins nisip si pietrele de pe marginea benzii.. am vazut parapetul am taiat ambreiajul ...si la cat de repede s-a intamplat ...am pus frana fata si am intrata in parapet( eu ii multumesc lui Dumnezeu m-am aruncat m-am harjait un pic pe partea stanga de la bazin in jos pana la gheata , mi s-au rupt blugii) iar motcicleta (cadru rupt, statea pe burta ..rezervor infundat si zgariata.Din ce am observat turometrul a ramas la 6000 de ture...deci nu mai tin minte ce s-a intamplat ce viteza aveam dar e clar ca era destul de mare)....am avut un soc era cineva in spate cu masina s-a oprit prietenul meu a venit dupa ce a vazut ca nu l-am ajuns din urma...primul meu reflex a fost sa ma ridic in picioare sa vad daca sunt inteaga si sta stau cateva minute asa....ma gandeam sa nu fie de la adrenalina ...sa nu simt..norocul meu a fost ca parapetul era dur si nu m-am dus in vale...am inteles ca au fost foarte multe accidente acolo ... Cert este ca in momentul in care mi s-a intamplat am aplicat fix ce m-a invatat instructorul sa tai ambreiajul ...ce-i drept asta m-a invatat in poligon...dar mi-a ramas in cap...mi-am dat seama ca era mai bine sa o las in sarcina...si eventual data viitoare sa reduc viteza mult mai ales ca eram obisnuita de pe autostrada cu viteza ....am bagat motocicleta in duba si am dus-o la Slobozia....nu stiu ce sa fac...as vrea sa o repar ...nu gasesc cadru ..nou este mai mult de jumatate din ea plus reparatii...sau sa o dau asa cum este ....

 

 

Poza era cu cateva ore inainte sa plec la drum ...

Sa nu te gandesti s-o repari in slobozia pentru ca nu vei gasi la cine...

Cauta pe net un cadru si adu-o la cineva priceput, in bucuresti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

/index.php?/topic/717134-accident-pod-drpciv/

Asta mi-e patania...

Ce am invatat?!

-Ca toata teoria, prudenta si experienta din lume nu te pot salva daca vine un idiot si-ti pecetuieste destinul printr-o simpla manevra( de intoarcere pe pod si linie dubla continua, de pe o banda care nu-i permitea sa faca aceasta manevra dintr-o singura bucata )pe care nu ai cum si nu ai timp s-o intuiesti (nu mai zic sa si reactionezi), dupa care se uita la tine si-ti zice senin sau senil ca nu te-a vazut si ii pare rau

-Ca microbul pentru moto este cea mai grea boala (cand ai pastila nu-ti dai seama) iar "sevrajul" este groaznic.

-Ca exista si cunosti oameni minunati, dispusi sa te ajute fara interese ascunse

-Ca (in ciuda aparentelor) Loganul a avut tabla mai tare decat piciorul meu :hurt:

-Ca mi-as dori sa se legalizeze dreptul de port si uz de arma si sa existe sezon de vanatoare la conservarii cu ochelari de cal, minte cat un purice si instincte de mort.

post-4679-0-69781700-1429817391_thumb.png

post-4679-0-45713200-1429817438_thumb.png

Editat de JohnnyD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu încă sunt la categoria scuter, deoarece fac mai mult orașul și.., n-am avut suficienți bani pentru TRANSALP :P

Prima cădere (și singura sper) am avut-o înainte de a termina A-ul, cu un scuter de 49cc. Am plecat ca viteazul de la semafor, dar italianul cu X3 din stânga de la roșu s-a gândit că se va pierde de colegul lui care trecuse la limită de acel semafor. Eu în accelerație că doar sunt jmecher, X3 îmi iese în față, așa că nu mă gândesc să îl ocolesc și eventual să mă împlânt în el și mă culc finuț pe dreapta și îi dau scuterului un picior să nu mă tragă cu el și să mă vărzălească. Zgarieturi la ouăle picioarelor, pe șold și cot. Îl taxez pe italian cu 100euro pt vopseluri și pansamente și merg mai departe în treaba mea ;)

 

Evenimente la limita supraviețuirii(accidentării am mai avut), din care unul filmat:

https://www.youtube.com/embed/mvPUeZprk-k

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 years later...
La 27.02.2013 la 20:12, dj.marten a spus:

domnu " Contabil nu ai inteles exact ce am vrut sa spun. ma refeream strict la posesorii de Adventure. pe ei ii intrebam daca s-au udat.

P.S. Mi-as lua un Adventure... astept sa ia mama pensia !!!

daca tu esti tipul cu BMW da-mi de stire poate bem o bere. Nu pot stii 1000% ca a fost sau nu Adventure. mie asa mi s-a parut.

:crack: Prin 2015 mi-am luat-o si eu cu o urmarire a unui 1200 Adventure (mai mult ca sigur acelasi), singura iesire in decor a mea cu 300-le. Am invatat ca .... cer mai mult de la mobra decit poate da ea, si am compensat cu o gresala pe curba. :crack:

 

Rezultatul: a fost o scarita rupta, semighidonul indoit, geanta indoita si citeva julituri insesizabile pe mobra .... la mine, doua infime zgirieturi la picior observate abia acasa, DAR Ego-ul - singe, operatii grele si inca nu-i recuperat total. :crack: La momentul acela m-am luat in biza cu un alt user si un moderator .... aiurea.

 

PS. Daca mai gasesc filmarea cu ascutitoarea la "pascut", am s-o pun pe aici, nu m-am putut abtine sa nu ma filmez. Oricind as iesi cu multa placere la o plimbare cu GS-ul acela, numai ca el nu poate in cursul saptaminii.

 

Editat de Contabil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata, l-am gasit, o curba care din pacate s-a strins mai mult decit m-am asteptat eu, ma miram de ce nu am revenit ca bobul pe pirtie,

explicatia am gasit-o mai tirziu odata cu scarita, in mintea mea cind am ajuns pe deal la inaltimea maxima, ar fi trebuit sa cobor, dar am

continuat sa urc spre uimirea mea, scarita (stinga) am gasit-o rupta linga un bolovan .... care mi-a afectat in mod negativ traiectoria.

 

PS. Nu stiu daca s-a inteles, dar aceasta patanie a fost strict din cauza mea, am mers mult peste limitele mobrei si a indeminarii mele de a o conduce.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, Contabil said:

PS. Nu stiu daca s-a inteles, dar aceasta patanie a fost strict din cauza mea, am mers mult peste limitele mobrei si a indeminarii mele de a o conduce.

Adevarul e ca tare ti-a mai placut sa tragi de ea in ziua aia. De asta te-am si lasat sa treci in fata. A fost norocul meu intr-un fel, ca am apucat sa franez din timp la curba aia deoarece te-am vazut pe tine ca pierzi trasa. Bine ca a fost doar atat si ne-am continuat drumul fara (prea mari) probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 hours ago, Paca said:

N-am invatat nimic...abea invat sa merg  :crack:

Ai vazut ce rapizi par dintr-o data pensionarii? Pe mine ma depaseau toti in primele doua saptamani.

Pont: daca nu stii de cat timp e verde semaforul pe la care vrei sa traversezi, mai bine astepti pana la urmatorul verde ;) Scad vertiginos sansele sa te prinda rosu pe mijlocul trecerii. Macar ai o carja sau ceva sa se vada ca esti invalid? Eu nu aveam si la traversari taram un picior in spate sa fie evident pt soferi ca atata pot :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Omu79 N-am uitat ca tu m-ai ajutat sa-mi ridic mobra, v-am tinut citeva minute cu vesnica indreptare a pedalei de schimbat vitezele. Cind cautam scarita, de fapt triam printre alte piese de motociclete, ziceai ca-i magazin second acolo ..... o curba mai perfida ca aia n-am mai vazut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 ore, Contabil a spus:

Gata, l-am gasit, o curba care din pacate s-a strins mai mult decit m-am asteptat eu, ma miram de ce nu am revenit ca bobul pe pirtie,

explicatia am gasit-o mai tirziu odata cu scarita, in mintea mea cind am ajuns pe deal la inaltimea maxima, ar fi trebuit sa cobor, dar am

continuat sa urc spre uimirea mea, scarita (stinga) am gasit-o rupta linga un bolovan .... care mi-a afectat in mod negativ traiectoria.

 

PS. Nu stiu daca s-a inteles, dar aceasta patanie a fost strict din cauza mea, am mers mult peste limitele mobrei si a indeminarii mele de a o conduce.

ce faceati voi aici pe sosea e golaneala , pe asa unghiuri moarte sa iesi pe banda cealalta se poate lasa cu deces foarte usor ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu de cand port vesta si am redus simtitor viteza, n-am mai avut nici macar incidente.
Asta a fost lectia invatata de mine.
Trebuie sa le dai ocazia sa te vada, trebuie sa te comporti oarecum previzibil si sa intuiesti din timp orice situatie care s-ar putea termina rau pentru tine.
Mai ajuta si un claxon de 120dB...
 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am invatat ca trebuie sa ma feresc de caini,de cand merg pe mobre am lovit 5 caini si 2 din ei m-au tavalit,din experienta mea cu cainii nu puneti frana,tragi de gaz tare si tine bine de volan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, frigider a spus:

much better :) 

Probabil colegu, probabil, ti-am mai spus ca tot incerc s-o tin pe roti, atunci nu mi-a reusit. Nu stiu de ce, dar ma aplec cu o mai multa siguranta pe stinga decit pe dreapta ... o fi hiba mea. :) 

PS. M-am gindit mult pina sa pun filmarea aici, poate chiar prea mult. Dar pina la urma, din astea invatam .... si cel mai bine ar fi din greselile altora, numai sa le vezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine c-ai avut liber pe contrasens.
Aia cu aplecatul mai usor pe stanga decat pe dreapta e boala grea la toti motociclistii (dreptaci) si "se rezolva" in timp cu exersare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Paca a spus:

Eu cumva am perceput ca,  ai incercat sa te tii dupa un nene mai experimentat ca tine .

Exact, dar el ma astepta cind era cazul, eu i-am dat tare pe curba mai mult decit a trebuit, curba care s-a strins ...... . La mine mai este incovenientul ca schimb vitezele la foc automat .... mobra. Cind un coleg mi-a spus ca ia toate curbele cu a-II-a, nu mi-a venit sa cred ..... acum ceva ani. ✌️

Acum 48 minute, Kosh a spus:

Bine c-ai avut liber pe contrasens.
Aia cu aplecatul mai usor pe stanga decat pe dreapta e boala grea la toti motociclistii (dreptaci) si "se rezolva" in timp cu exersare.

Mai mult de asta am pus filmul, DACA ar fi fost o masina pe contrasens, urcam mult mai sus .....

De faza cu dreptacii n-am stiut, interesant, dar totusi au trecut +11 sau 12 ani de cind conduc frecvent, si inca n-am trecut peste asta. Oricum, multumesc de informare.

PS. Ce calvar a fost la intoarcere, fara scarita de la pedala schimbatorului de viteze ..... din Bulgaria (in munti) pina-n Bucuresti, chin curat.

PS.  Sa te faci bine Paca, si o recuperare integrala iti doresc!

Editat de Contabil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...