JAGI Postat Aprilie 15, 2015 Share Postat Aprilie 15, 2015 Recomandat e sa faci niste cursuri de siguranta, Amckart, Tg Secuiesc, Adancata. Ai sa-ti dai seama ca mai ai multe de invatat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Aprilie 15, 2015 Share Postat Aprilie 15, 2015 Poza era cu cateva ore inainte sa plec la drum ... Imi pare rau pt ce ti s-a intamplat. Prietenul tau, parerea mea, trebuia sa mearga in spatele tau, pt a nu-ti impune ritmul lui... Te-a facut sa te grabesti, fie si pt o secunda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Aprilie 15, 2015 Share Postat Aprilie 15, 2015 Am permisul de aproape un an, motocicleta la fel ( un GSR 600) am avut un accident la iesire de pe autostrada, s-a intamplat cu o zi inainte de Paste, mergeam spre Slobozia. Nu eram singura, prietenul meu era in fata...dar apucase sa treaca de melcul care este la iesire de pe autostrada. Eu am venit, iar in curba recunosc ca nu am redus viteza cat a trebuit..am prins nisip si pietrele de pe marginea benzii.. am vazut parapetul am taiat ambreiajul ...si la cat de repede s-a intamplat ...am pus frana fata si am intrata in parapet( eu ii multumesc lui Dumnezeu m-am aruncat m-am harjait un pic pe partea stanga de la bazin in jos pana la gheata , mi s-au rupt blugii) iar motcicleta (cadru rupt, statea pe burta ..rezervor infundat si zgariata.Din ce am observat turometrul a ramas la 6000 de ture...deci nu mai tin minte ce s-a intamplat ce viteza aveam dar e clar ca era destul de mare)....am avut un soc era cineva in spate cu masina s-a oprit prietenul meu a venit dupa ce a vazut ca nu l-am ajuns din urma...primul meu reflex a fost sa ma ridic in picioare sa vad daca sunt inteaga si sta stau cateva minute asa....ma gandeam sa nu fie de la adrenalina ...sa nu simt..norocul meu a fost ca parapetul era dur si nu m-am dus in vale...am inteles ca au fost foarte multe accidente acolo ... Cert este ca in momentul in care mi s-a intamplat am aplicat fix ce m-a invatat instructorul sa tai ambreiajul ...ce-i drept asta m-a invatat in poligon...dar mi-a ramas in cap...mi-am dat seama ca era mai bine sa o las in sarcina...si eventual data viitoare sa reduc viteza mult mai ales ca eram obisnuita de pe autostrada cu viteza ....am bagat motocicleta in duba si am dus-o la Slobozia....nu stiu ce sa fac...as vrea sa o repar ...nu gasesc cadru ..nou este mai mult de jumatate din ea plus reparatii...sau sa o dau asa cum este .... Poza era cu cateva ore inainte sa plec la drum ... Sa nu te gandesti s-o repari in slobozia pentru ca nu vei gasi la cine... Cauta pe net un cadru si adu-o la cineva priceput, in bucuresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dj.marten Postat Aprilie 15, 2015 Autor Share Postat Aprilie 15, 2015 (editat) Asfalt uscat si un sezon fara incidente! Editat Aprilie 15, 2015 de dj.marten Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JohnnyD Postat Aprilie 23, 2015 Share Postat Aprilie 23, 2015 (editat) /index.php?/topic/717134-accident-pod-drpciv/ Asta mi-e patania... Ce am invatat?! -Ca toata teoria, prudenta si experienta din lume nu te pot salva daca vine un idiot si-ti pecetuieste destinul printr-o simpla manevra( de intoarcere pe pod si linie dubla continua, de pe o banda care nu-i permitea sa faca aceasta manevra dintr-o singura bucata )pe care nu ai cum si nu ai timp s-o intuiesti (nu mai zic sa si reactionezi), dupa care se uita la tine si-ti zice senin sau senil ca nu te-a vazut si ii pare rau -Ca microbul pentru moto este cea mai grea boala (cand ai pastila nu-ti dai seama) iar "sevrajul" este groaznic. -Ca exista si cunosti oameni minunati, dispusi sa te ajute fara interese ascunse -Ca (in ciuda aparentelor) Loganul a avut tabla mai tare decat piciorul meu -Ca mi-as dori sa se legalizeze dreptul de port si uz de arma si sa existe sezon de vanatoare la conservarii cu ochelari de cal, minte cat un purice si instincte de mort. Editat Aprilie 23, 2015 de JohnnyD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tony mik Postat Aprilie 23, 2015 Share Postat Aprilie 23, 2015 Eu încă sunt la categoria scuter, deoarece fac mai mult orașul și.., n-am avut suficienți bani pentru TRANSALP Prima cădere (și singura sper) am avut-o înainte de a termina A-ul, cu un scuter de 49cc. Am plecat ca viteazul de la semafor, dar italianul cu X3 din stânga de la roșu s-a gândit că se va pierde de colegul lui care trecuse la limită de acel semafor. Eu în accelerație că doar sunt jmecher, X3 îmi iese în față, așa că nu mă gândesc să îl ocolesc și eventual să mă împlânt în el și mă culc finuț pe dreapta și îi dau scuterului un picior să nu mă tragă cu el și să mă vărzălească. Zgarieturi la ouăle picioarelor, pe șold și cot. Îl taxez pe italian cu 100euro pt vopseluri și pansamente și merg mai departe în treaba mea Evenimente la limita supraviețuirii(accidentării am mai avut), din care unul filmat:https://www.youtube.com/embed/mvPUeZprk-k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dj.marten Postat Aprilie 23, 2015 Autor Share Postat Aprilie 23, 2015 (editat) @ JohnnyD : sorry 4 u ! Editat Aprilie 23, 2015 de dj.marten Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JohnnyD Postat Aprilie 23, 2015 Share Postat Aprilie 23, 2015 @ JohnnyD : sorry 4 u ! Da. In situatii ca astea trebuie sa vezi partea plina a paharului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Decembrie 5, 2018 Share Postat Decembrie 5, 2018 (editat) La 27.02.2013 la 20:12, dj.marten a spus: domnu " Contabil nu ai inteles exact ce am vrut sa spun. ma refeream strict la posesorii de Adventure. pe ei ii intrebam daca s-au udat. P.S. Mi-as lua un Adventure... astept sa ia mama pensia !!! daca tu esti tipul cu BMW da-mi de stire poate bem o bere. Nu pot stii 1000% ca a fost sau nu Adventure. mie asa mi s-a parut. Prin 2015 mi-am luat-o si eu cu o urmarire a unui 1200 Adventure (mai mult ca sigur acelasi), singura iesire in decor a mea cu 300-le. Am invatat ca .... cer mai mult de la mobra decit poate da ea, si am compensat cu o gresala pe curba. Rezultatul: a fost o scarita rupta, semighidonul indoit, geanta indoita si citeva julituri insesizabile pe mobra .... la mine, doua infime zgirieturi la picior observate abia acasa, DAR Ego-ul - singe, operatii grele si inca nu-i recuperat total. La momentul acela m-am luat in biza cu un alt user si un moderator .... aiurea. PS. Daca mai gasesc filmarea cu ascutitoarea la "pascut", am s-o pun pe aici, nu m-am putut abtine sa nu ma filmez. Oricind as iesi cu multa placere la o plimbare cu GS-ul acela, numai ca el nu poate in cursul saptaminii. Editat Decembrie 5, 2018 de Contabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Decembrie 5, 2018 Share Postat Decembrie 5, 2018 Gata, l-am gasit, o curba care din pacate s-a strins mai mult decit m-am asteptat eu, ma miram de ce nu am revenit ca bobul pe pirtie, explicatia am gasit-o mai tirziu odata cu scarita, in mintea mea cind am ajuns pe deal la inaltimea maxima, ar fi trebuit sa cobor, dar am continuat sa urc spre uimirea mea, scarita (stinga) am gasit-o rupta linga un bolovan .... care mi-a afectat in mod negativ traiectoria. My_Movie.mp4 PS. Nu stiu daca s-a inteles, dar aceasta patanie a fost strict din cauza mea, am mers mult peste limitele mobrei si a indeminarii mele de a o conduce. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omu79 Postat Decembrie 5, 2018 Share Postat Decembrie 5, 2018 1 hour ago, Contabil said: PS. Nu stiu daca s-a inteles, dar aceasta patanie a fost strict din cauza mea, am mers mult peste limitele mobrei si a indeminarii mele de a o conduce. Adevarul e ca tare ti-a mai placut sa tragi de ea in ziua aia. De asta te-am si lasat sa treci in fata. A fost norocul meu intr-un fel, ca am apucat sa franez din timp la curba aia deoarece te-am vazut pe tine ca pierzi trasa. Bine ca a fost doar atat si ne-am continuat drumul fara (prea mari) probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XaeL Postat Decembrie 5, 2018 Share Postat Decembrie 5, 2018 4 hours ago, Paca said: N-am invatat nimic...abea invat sa merg Ai vazut ce rapizi par dintr-o data pensionarii? Pe mine ma depaseau toti in primele doua saptamani. Pont: daca nu stii de cat timp e verde semaforul pe la care vrei sa traversezi, mai bine astepti pana la urmatorul verde Scad vertiginos sansele sa te prinda rosu pe mijlocul trecerii. Macar ai o carja sau ceva sa se vada ca esti invalid? Eu nu aveam si la traversari taram un picior in spate sa fie evident pt soferi ca atata pot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Decembrie 6, 2018 Share Postat Decembrie 6, 2018 @Omu79 N-am uitat ca tu m-ai ajutat sa-mi ridic mobra, v-am tinut citeva minute cu vesnica indreptare a pedalei de schimbat vitezele. Cind cautam scarita, de fapt triam printre alte piese de motociclete, ziceai ca-i magazin second acolo ..... o curba mai perfida ca aia n-am mai vazut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sbk750 Postat Decembrie 6, 2018 Share Postat Decembrie 6, 2018 Acum 13 ore, Contabil a spus: Gata, l-am gasit, o curba care din pacate s-a strins mai mult decit m-am asteptat eu, ma miram de ce nu am revenit ca bobul pe pirtie, explicatia am gasit-o mai tirziu odata cu scarita, in mintea mea cind am ajuns pe deal la inaltimea maxima, ar fi trebuit sa cobor, dar am continuat sa urc spre uimirea mea, scarita (stinga) am gasit-o rupta linga un bolovan .... care mi-a afectat in mod negativ traiectoria. My_Movie.mp4 PS. Nu stiu daca s-a inteles, dar aceasta patanie a fost strict din cauza mea, am mers mult peste limitele mobrei si a indeminarii mele de a o conduce. ce faceati voi aici pe sosea e golaneala , pe asa unghiuri moarte sa iesi pe banda cealalta se poate lasa cu deces foarte usor ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosh Postat Decembrie 6, 2018 Share Postat Decembrie 6, 2018 Eu de cand port vesta si am redus simtitor viteza, n-am mai avut nici macar incidente. Asta a fost lectia invatata de mine. Trebuie sa le dai ocazia sa te vada, trebuie sa te comporti oarecum previzibil si sa intuiesti din timp orice situatie care s-ar putea termina rau pentru tine. Mai ajuta si un claxon de 120dB... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b86dtm Postat Decembrie 6, 2018 Share Postat Decembrie 6, 2018 Eu am invatat ca trebuie sa ma feresc de caini,de cand merg pe mobre am lovit 5 caini si 2 din ei m-au tavalit,din experienta mea cu cainii nu puneti frana,tragi de gaz tare si tine bine de volan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Decembrie 6, 2018 Share Postat Decembrie 6, 2018 Acum 14 ore, Contabil a spus: PS. Nu stiu daca s-a inteles, dar aceasta patanie a fost strict din cauza mea, am mers mult peste limitele mobrei si a indeminarii mele de a o conduce. much better Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
littlekriminal Postat Decembrie 6, 2018 Share Postat Decembrie 6, 2018 Am invatat ca power slide pe ud se face mai bine(fara sa cazi) intr-a doua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Decembrie 6, 2018 Share Postat Decembrie 6, 2018 1 oră în urmă, frigider a spus: much better Probabil colegu, probabil, ti-am mai spus ca tot incerc s-o tin pe roti, atunci nu mi-a reusit. Nu stiu de ce, dar ma aplec cu o mai multa siguranta pe stinga decit pe dreapta ... o fi hiba mea. PS. M-am gindit mult pina sa pun filmarea aici, poate chiar prea mult. Dar pina la urma, din astea invatam .... si cel mai bine ar fi din greselile altora, numai sa le vezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosh Postat Decembrie 6, 2018 Share Postat Decembrie 6, 2018 Bine c-ai avut liber pe contrasens. Aia cu aplecatul mai usor pe stanga decat pe dreapta e boala grea la toti motociclistii (dreptaci) si "se rezolva" in timp cu exersare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Decembrie 6, 2018 Share Postat Decembrie 6, 2018 (editat) 1 oră în urmă, Paca a spus: Eu cumva am perceput ca, ai incercat sa te tii dupa un nene mai experimentat ca tine . Exact, dar el ma astepta cind era cazul, eu i-am dat tare pe curba mai mult decit a trebuit, curba care s-a strins ...... . La mine mai este incovenientul ca schimb vitezele la foc automat .... mobra. Cind un coleg mi-a spus ca ia toate curbele cu a-II-a, nu mi-a venit sa cred ..... acum ceva ani. Acum 48 minute, Kosh a spus: Bine c-ai avut liber pe contrasens. Aia cu aplecatul mai usor pe stanga decat pe dreapta e boala grea la toti motociclistii (dreptaci) si "se rezolva" in timp cu exersare. Mai mult de asta am pus filmul, DACA ar fi fost o masina pe contrasens, urcam mult mai sus ..... De faza cu dreptacii n-am stiut, interesant, dar totusi au trecut +11 sau 12 ani de cind conduc frecvent, si inca n-am trecut peste asta. Oricum, multumesc de informare. PS. Ce calvar a fost la intoarcere, fara scarita de la pedala schimbatorului de viteze ..... din Bulgaria (in munti) pina-n Bucuresti, chin curat. PS. Sa te faci bine Paca, si o recuperare integrala iti doresc! Editat Decembrie 6, 2018 de Contabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosh Postat Decembrie 6, 2018 Share Postat Decembrie 6, 2018 Uite: https://www.motorcyclistonline.com/motorcycle-riding-tips-left-turn-or-right-turn-which-your-bad-side-code-break-keith-code Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Decembrie 6, 2018 Share Postat Decembrie 6, 2018 (editat) @Contabil, foarte bine ca ai postat patzaia! Din ea, eu inteleg urmatoarele: 1-grija cu cine plecati la drum. Daca la fruntea grupului este un coleg care rupe fashul, lasati l sa o ia inainte, il ajungeti mai tarziu, se opreste el. 2-cand in fruntea grupului e un coleg care rupe fashul, iesind pe contrasens grav, in curbe cu vizibilitate redusa, lasati l sa se duca, in treaba lui, fara sa mai mergeti cu el. Riscant nene-putea fi orice pe exteriorul virajului, nu neaparat o masina, putea fi un copil! Ce sa cauti in curba aia, asa? Ai abordat din start gresit curba-trasa, viteza, mergand dupa cel din fata, in loc sa mergi in ritmul tau, raportat la vizibilitatea disponibila. E bine , ai scapat usor, ai invatat din asta! Multam pentru postare! sa fie de ajutor celor care vin acum din urma, incepatori(ma includ aici). Editat Decembrie 6, 2018 de Adrian M. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Decembrie 6, 2018 Share Postat Decembrie 6, 2018 (editat) In mare Adrian ai dreptate, dar grupul nostru (nefiind de 1-4 ani experienta) ne impartim des pe drum, in 1-2- chiar 3 grupulete, nu ridem de cei ramasi in urma niciodata (si ne repliem continuu). Daca azi am de mers dupa o zi mai grea la : munca, petrecere, etc. , nu-i bai, ramin in urma. De aceea tot spun ca trebuia eu sa stau mai "linistit" in acel caz. Binenteles ca nu se aplica incepatorilor in a merge cu mobra (aici clar nu ma refer la tine), acolo-s alte reguli de grup, si alte asteptari. In principiu noi ne stim care sint abilitatile noastre bine, si ar fi trebuit EU sa conduc altfel in acel caz. Multumesc de aprecierea filmului, si sper sa fie de folos multora pe viitor. Editat Decembrie 6, 2018 de Contabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LimpTA Postat Decembrie 6, 2018 Share Postat Decembrie 6, 2018 Ar fi trebuit sa conduci altfel, dar asa e cand te ia flama (si se intampla foarte des) cand mergi cu cineva care ii da mai tare ca tine . Nu stiu cum se face ca in special motociclistii devin brusc competitivi cand merg in grup :)) Ba fata de cel din fata/spate, ba pe camera proprie, ba filmat de camera altuia. Si apoi se intampla beleaua. Ba intra unii in altii pe autostrada, ba franeaza unii peste altii pe DN, ba iesiri pe contrasens, etc. Mergi in largul tau, ca se putea lasa foarte usor cu RIP. Un accident similar a fost cu un baiat pe Cheile Bicazului acum aproape o luna. Din pacate el a intrat sub o masina. Ca sa nu mai rasara competitivitatea in tine (si in altii) alegeti-va oameni in grup care merg cam ca tine de relaxat. Sau daca nu se poate atunci le zici de dimineata "Cocos, daca va mananca palma pe curbe dati-i inainte, ne vedem la urmatorul popas". Eu spre exemplu daca stiu ca vine o succesiune de curbe in fata, ma duc sa ma dau apoi o scad la 60-70 in linie dreapta pana vin cei din spate apoi ne reluam viteza de croaziera. La fel si invers, cand n-am chef, las pe altii sa se duca tare pe curbe si ne gasim la urmatoarea linie dreapta. Oricum, macar mergi la drum cu oameni cu care te poti intelege romaneste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.