BlackSeraph Postat Iunie 26, 2013 Share Postat Iunie 26, 2013 Hooray ! Stii cumva daca masina cu organul a mers in spate sau cum s-a comportat ? Ma gandesc ca daca sta in spate ar trebui sa ajute enorm la plecarea de pe loc (asigurare, gasirea unui interval de timp propice, spatiu, etc..) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 26, 2013 Share Postat Iunie 26, 2013 bandit, proasta mobra de poligon. Din ce motiv? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 26, 2013 Share Postat Iunie 26, 2013 Hooray ! Stii cumva daca masina cu organul a mers in spate sau cum s-a comportat ? Ma gandesc ca daca sta in spate ar trebui sa ajute enorm la plecarea de pe loc (asigurare, gasirea unui interval de timp propice, spatiu, etc..) Da, a stat in spate... exact cum scrie in noile norme, masina scolii cu instructor la volan si examinator in dreapta. Examinatorii am inteles ca au fost foarte de treaba, au zis ca nu vor sa incurce sau sa complice lucrurile... mai multe nu stiu, nu puteam sa-l tin prea mult la telefon. Oricum traseul respectiv nu e f aglomerat. Daca stii zona... iesi de pe aleea cu Ilioara, faci dreapta, la intersectie iar dreapta... ajungi pe chei, faci dreapta, mergi pana la targ, iar dreapta... in capat iar dreapta si ajungi iar la poligon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mottofreee Postat Iunie 26, 2013 Share Postat Iunie 26, 2013 Te-a baga la examen pe unde e mai aglomerat ! Pe undeva cu circulatie redusa ,evenual se va face o mica cheta si vor fi admisi toti cei care au contribuit .Repede si curat ,cel mai curajos va face o tura prin zona sa existe o filmare . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
celebris3 Postat Iunie 26, 2013 Share Postat Iunie 26, 2013 In parte ai dreptate, dar scoala te inscrie intr-o baza de date la ARR de unde politia vede cand ai fot inscris si te examineaza nu mai devreme de 5 (cred) saptamani. Daca scoala nu are toate acreditarile arr-ul nu primeste inscrieri de la ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Iunie 26, 2013 Share Postat Iunie 26, 2013 Din ce motiv? Probabil pentru ca trecerea de la opturi cu GN250 in a doua la ralanti la Bandit intr-a-ntaia si cu alt unghi de bracaj presupune deprinderea altor abilitati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mottofreee Postat Iunie 26, 2013 Share Postat Iunie 26, 2013 Asta cu 5 saptamani nu o stiam .Acum e tarziu ,dar pe viitor unde se poate intreba daca esti pe lista ARR? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 26, 2013 Share Postat Iunie 26, 2013 sunt 4 saptamani... numarul de inregistrare de la arr apare si pe carnetul cursantului, dar si pe dosarul aflat la scoala, in ultimul caz cred (90%) ca apare si stampila arr. scoala e obligata sa-ti spuna. in cel mai rau caz, cred ca poti suna si direct la arr sa intrebi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackLord Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 Hornetul daca nu il inclini putin nu-ti ies opturile, unghiul de bracaj mic, iar daca il inclini ai senzatia ca iti pica pentru ca viteza este foarte foarte redusa nu ai forta sa te impinga in exterior. M-am chinuit si eu putin la cele 60kg ale mele. Cu Kawasaki este mult mai ok chiar daca tot 200kg si tot 600cmc. N-am avut probleme. Dupa ce m-am uitat si la ce vorbeste nenea Jerry "Motorman" Palladino in DVD-ul lui,mi-a fost si mai ok, chiar daca mi se parea nenatural sa ma uit in %$&* intorceam capul bine de tot acum si totul iesea ok, inainte stiam regula dar nu o aplicam la nivelul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kinkey Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 Filmul acela de care vorbeste BlackLord e fenomenal de ajutator pentru cei care au sentimentul ca "scapa" motorul de sub ei. Adica incepatorii . Un pic de frana pe spate, un pic de acceleratie si dans de ambreiaj. Si trebiue si incredere in motocicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackSeraph Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 Si... unde se poate gasi DVD-ul, la 'pret redus' ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosh Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 Legea nu spune cine raspunde daca instructorul actioneaza franele motocicletei fara "stirea" pilotului, fapt ce poate duce la accident, posibil cu victime... Cine raspunde in acest caz, legal vorbind??? Situatie: "piloata" de 55kg, instructor de +110kg, piloata merge prea tare si instructorul "simte nevoia sa intervina" cu o frana fata... poate nisip pe jos, poate altceva... si poc... dintii insirati pe asfalt... salvari, distractii... Cine este culpabil in acest cazuri ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 Probabil pentru ca trecerea de la opturi cu GN250 in a doua la ralanti la Bandit intr-a-ntaia si cu alt unghi de bracaj presupune deprinderea altor abilitati. Cred ca va ramane un mister Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 (editat) Legea nu spune cine raspunde daca instructorul actioneaza franele motocicletei fara "stirea" pilotului, fapt ce poate duce la accident, posibil cu victime... Cine raspunde in acest caz, legal vorbind??? Situatie: "piloata" de 55kg, instructor de +110kg, piloata merge prea tare si instructorul "simte nevoia sa intervina" cu o frana fata... poate nisip pe jos, poate altceva... si poc... dintii insirati pe asfalt... salvari, distractii... Cine este culpabil in acest cazuri ?? Pai e destul de clar in lege (idioata lege, de altfel): cursantul cica raspunde pt tot, si la scoala, si la examen. Aiurea, dar... asa zice legea. Plus ca nu au comanda dubla de frana pe fata, ci doar pe spate, cel putin astea pe care le-am vazut eu. Oricum instructorul cred ca e destul de experimentat incat sa nu faca "glume" din astea. Sa nu mai zic de faptul ca se merge incet, mai exista si limitatoare in acceleratie... Hai sa nu o luam pe ideea "drobului de sare". Cred ca va ramane un mister Probabil Vrei sa te apuci sa dai iar de permis, sau doar te bagi in seama? Editat Iunie 27, 2013 de Geo_ZGA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 (editat) Era o intrebare simpla la care poti raspunde la modul civilizat sau obraznic. Deocamdata esti doar obraznic. Se poate si cu motoreta de curse Editat Iunie 27, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aham Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 Legea nu spune cine raspunde daca instructorul actioneaza franele motocicletei fara "stirea" pilotului, fapt ce poate duce la accident, posibil cu victime... Cine raspunde in acest caz, legal vorbind??? Situatie: "piloata" de 55kg, instructor de +110kg, piloata merge prea tare si instructorul "simte nevoia sa intervina" cu o frana fata... poate nisip pe jos, poate altceva... si poc... dintii insirati pe asfalt... salvari, distractii... Cine este culpabil in acest cazuri ?? Cred ca poate interveni cu un ghiont scurt la coaste (daca e vorba despre baieti) sau cu o bataie scurta pe umar (pentru mamzela de 55 kg), gesturi menite sa il/o faca atent/a pe pilot (piloata). Cred ca dubla comanda pt frana spate nu va fi folosita vreodata, nici in timpul examenului si nici altfel. Mergand insa pe rationamentul tau si avand in vedere viteza de "croaziera" din timpul examenului mi-e greu sa cred ca o ciupitura scurta pt redresare ar face mari pagube. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackLord Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 Si din filmul ala invatam ce?... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 ca cineva care merge pe mobra de 10-15-30-50 ani si face jaloane puse la 10m distanta unul de altul, pe o mobra de curse, e mai bun decat un viitor incepator, cu 10 ore de poligon la activ, pe diverse mobre care mai de care mai nemanevrabile, cu jaloane puse la 1,5m.... dang, dang! cum sa nu fie educativ?! acum am invatat tot, maine ma duc la isle of man tt. sper sa ma primeasca fara permis si cu mobra "varsata" in cutii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackLord Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 (editat) DECI sã revenim... DVD-ul se numeste Ride Like A Pro si in el presteaza Jerry "Motorman" Palladino, instructor si ofiter de politie in state. Tehnici foarte utile, simple dar de efect. Se gaseste pe torrenti. Nu e un dvd pt rossi de cartier, nu te invata cum sa pui genunchiul jos... E pt incepatori si nu numai. Slow riding techniques. Editat Iunie 27, 2013 de BlackLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackSeraph Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 Speram sa zici si pe unde, ca nu l-am gasit la prima incercare. Ma descurc, merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 http://thepiratebay.sx/torrent/4511822/ il descarc si eu acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackSeraph Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 merci. Apropo, e si o versiune mai noua, din Martie 2012 (The New Ride Like a Pro) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 Dar instructorii de la scoala ce va invata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 ca cineva care merge pe mobra de 10-15-30-50 ani si face jaloane puse la 10m distanta unul de altul, pe o mobra de curse, e mai bun decat un viitor incepator, cu 10 ore de poligon la activ, pe diverse mobre care mai de care mai nemanevrabile, cu jaloane puse la 1,5m.... dang, dang! cum sa nu fie educativ?! acum am invatat tot, maine ma duc la isle of man tt. sper sa ma primeasca fara permis si cu mobra "varsata" in cutii... fa-ne mandri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LucianU Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 Azi am vazut de doua ori elevi pe moto cu instructorul in spate....este interesant sa vezi pe vesta ca scrie "scoala moto" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.