Seb Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 Salutare. Mi-am achizitionat de curand un BMW F650 din '98 de care sunt foarte incantat. Cu toate astea, dupa 2 saptamanai de utilizare, am facut o mica lista cu defecte. M-am gandit sa le discut si cu voi, poate unele au o rezolvare simpla de care eu nu stiu 1. Nu porneste daca e cricul lasat jos. Trebuie sa stau pe ea pana se incalzeste... daca cobor cricul lateral se opreste. Banuiesc ca e o problema la senzor, ma intreb daca ar ajuta o curatare sau inlocuire. Desi senzorul functioneaza cat de cat, din moment ce stie cand ridic cricul si ma lasa sa pornesc. Mentionez, asta se intampla la punctul mort cu becul verde aprins (nu in viteza, cand chiar ar trebui sa nu ma lase) 2. Am observat ceva putin ciudat la ghidon : la viteze mici, cand incer sa virez se simte ca si cum ar avea o mica piedica primul centimetru de luat de ghidon ,dupa care ghidonul merge fin. La fel in ambele directii. Pe scurt, parca il tine ceva cand incep virararea... lucru total neplacut la viteze mici printre masini. 3. Azi dimienata (13 grade) a pornit doar la a 5-a cheie (am incercat si cu soc si fara soc, si cu gaz si fara gaz). Tot drumul 15 minute pana la munca am mers cu socul 25% tras, altfel nu statea la relanti. Am iesit si ieri cu ea dar dupa 20 de minute de mers statea fara probleme la relanti, dar a fost oricum mai cald. Sa pun totul pe seama frigului, sau ar trebui sa investighez mai serios ? o sa ma uit oricum la bujii diseara. 4. Mai am o mica problema cu maneta de acceleratie, care se da putin peste cap. Adica o duc spre pozitia 0 cand schimb, dar se da peste cap (la un -2 imaginar) iar cand accelerez la loc primii 2 milimetri nu se tensioneaza cablul pentru ca nu se tureaza deloc. Aici cred ca va trebui sa desfac maneta sa vad ce fac cu cablul, poate nu e prins bine. Si cam atat... cred ca le-am insumat pe toate. In concluzie, nu par a fi mari probleme, nu-mi pare rau de achizitie, dar as vrea sa scap cumva de aceste inconveniente. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 1. Ceva de genul imi facea mie kawa - nu invartea - apasam de cateva ori ambreiajul si mergea, pana la urma am anulat de tot intrerupatorul si nu mi-a mai facut probleme. De ce comportamentul asta, chiar nu stiu, teoretic nu ar fi trebuit cat mobra e cu becu' verde (cred eu). Poate e, poate nu. 2. sa nu iti agate vreun cablu. 3. Cand e mai rece, atat pegaso, cat si f650-ul pornesc mai greu, avatanj totusi pt. f650. Pegaso-ul il porneam tinand mana sau o carpa pe la carcasa filtrului de aer sub sa, dar doar cand erau gradele cu minus imi facea asa. E posibil sa fie nevoie de un reglaj la carb. 4. Am intampinati si problema asta: tubul de plastic pe care stau cablurile, se mananca in timp, mai ales daca e fortat inspre 'inainte' si daca se mananca un pic din urechea care tine cablul, face exact cum zici tu. Solutia e sa iei un tub de la firstbike, 7 lei parca era. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leandro Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 1 sensor la neutru, cand este pe N ar trebuie sa te lase sa dai jos crickul. 2 la jug, probabil e un pic desurubat, sau rulment-ul e un pic uzat. (posibil si un cablu dar l'ai simti mereu ca trage, si se vede.) 3 schimba bujiile, curata carburatoarele, si schimba filtrul de aer. (ultimul posibil sa fie de vina.) 4 uitate la cablu, posibil sa fie uzat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat Aprilie 1, 2013 Autor Share Postat Aprilie 1, 2013 mersi de raspunsuri deocamdata ma gandesc la pct 1. Am cautat putin si pe net... cred ca voi dez-activa senzorul (an vazut ca trebuie sa-i fac un mic scurt la o mufa, nu pare nimic greu) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 (editat) 4. Mai am o mica problema cu maneta de acceleratie, care se da putin peste cap. Adica o duc spre pozitia 0 cand schimb, dar se da peste cap (la un -2 imaginar) iar cand accelerez la loc primii 2 milimetri nu se tensioneaza cablul pentru ca nu se tureaza deloc. Aici cred ca va trebui sa desfac maneta sa vad ce fac cu cablul, poate nu e prins bine. un joc de "bunsimt" este necesar pt a compensa eventuale inconveniente atunci cand virezi maxim stanga s-au dreapta, pracatic virajul maxim sa nu influenteze relantiul prin tensionarea cablului de acceleratie ... daca jocul este prea mare atunci este cum zici tu mai sus Editat Aprilie 1, 2013 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 1, 2013 Admin Share Postat Aprilie 1, 2013 1.Citeste aici, in special postul nr.40 Vezi ca este posibil sa ai un microintrerupator si la maneta de ambreiaj, care lucreaza impreuna cu cel de la cric. 2.De obicei face asa(agata)cind ai rulmentii uzati la jug. 3.Schimba bujiile si fa-i un reglaj de carburator. 4.Desfa protectiile de plastic unde intra cablurile la maneta, verifica sa fie bine fixate de ghidion(au un surub care la tine poate lipsi, ele trebuiesc sa stea fixe pe ghidon), verifica cablul sa fie bine rulat pe tambur, verifica reglajul lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 1. Ai incercat sa apesi si ambreiajul cand dai la buton? Singur ai un microcontact si la maneta de ambreiaj care face figuri. 2. Piulita de la jug nestransa sau stransa prea tare dar cel mai simplu - rulmentii uzati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 1. Senzorul de cric functioneaza corelat cu ala de neutral si cu ala de ambreiaj, deci vezi care din ele e "buba". 2. Inainte de a te uita la rulmentii de la jug care intr-adevar este posibil sa fie uzati sau piulita incorect stransa - verifica totusi presiunea de aer in roata fatza. Ai sa fii uimit cat de mult influenteaza daca nu e "in parametri". 3. Prea putina benzina in amestec (si implicit prea mult aer) la temperaturi scazute. Deci amestec sarac, sa consume putin, sa mearga bine pe caldura. E vorba de un simplu reglaj. S-ar putea sa nu ai nevoie de reglat nimic fiindca o sa o folosesti mai mult pe caldura si nu pe frig. De regula amestecul se regleaza diferit pentru anotimp rece sau pentru anotimp cald. 4. Iei la rand traseul de cablu vezi ce e uzat, ce nu e prins la locul lui, ce permite miscarea aia "negativa". Vezi sa nu fie cablul "nasparlit" pe la mijloc, rarit si "intins". Se va rupe daca e asa. Nimic prea grav. Sa o mergi sanatos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgem Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 Corect. 2. Inainte de a te uita la rulmentii de la jug care intr-adevar este posibil sa fie uzati sau piulita incorect stransa - verifica totusi presiunea de aer in roata fatza. Ai sa fii uimit cat de mult influenteaza daca nu e "in parametri". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 Nu mai anulati chestii electrice la mobra. Reparati, nu improvizati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 1: contact - senzor 2: rulmentii de jug 3: bujie (bujii daca are doua) 4: mansonul se roteste pe tubul de plastic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat Aprilie 1, 2013 Autor Share Postat Aprilie 1, 2013 bun, as putea spune ca am un punct de plecare acum am sa mesteresc cateva ore la ea si vad cu ce concluzii ma intorc. Merci ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 2. ai sanse f mari sa fie si de la un cablu care agata/impiedica miscarea libera a ghidonului. Verifica asta inainte sa umbli la rulmenti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 La punctul 1 nu ai ce face, asa-s toate F650-urile pana-n 2000. Nu merg cu cricul lateral coborat. si nici nu ai nevoie. 30 de secunde de functionare sunt suficiente sa poti pleca de pe loc. socul il bagi la 2-3 semafoare mai incolo. La 2 cel mai probabil rulmentii de jug. La 3 - ar fi util sa verifici/cureti tot sistemul de alimentare: filtre carburant / filtru aer / carburator. 4 - e normal sa au un pic de cursa libera la manson. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 1. Senzorul de cric functioneaza corelat cu ala de neutral si cu ala de ambreiaj, deci vezi care din ele e "buba". 2. Inainte de a te uita la rulmentii de la jug care intr-adevar este posibil sa fie uzati sau piulita incorect stransa - verifica totusi presiunea de aer in roata fatza. Ai sa fii uimit cat de mult influenteaza daca nu e "in parametri". 3. Prea putina benzina in amestec (si implicit prea mult aer) la temperaturi scazute. Deci amestec sarac, sa consume putin, sa mearga bine pe caldura. E vorba de un simplu reglaj. S-ar putea sa nu ai nevoie de reglat nimic fiindca o sa o folosesti mai mult pe caldura si nu pe frig. De regula amestecul se regleaza diferit pentru anotimp rece sau pentru anotimp cald. 4. Iei la rand traseul de cablu vezi ce e uzat, ce nu e prins la locul lui, ce permite miscarea aia "negativa". Vezi sa nu fie cablul "nasparlit" pe la mijloc, rarit si "intins". Se va rupe daca e asa. Nimic prea grav. Sa o mergi sanatos Presiune prea mica in roata fata influenteaza prin supra virare si tentinda de revenire greoaie si nesigura . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.