Sari la conținut

Mici inconveniente


Seb
 Share

Postări Recomandate

Salutare. Mi-am achizitionat de curand un BMW F650 din '98 de care sunt foarte incantat. Cu toate astea, dupa 2 saptamanai de utilizare, am facut o mica lista cu defecte. M-am gandit sa le discut si cu voi, poate unele au o rezolvare simpla de care eu nu stiu :)

 

1. Nu porneste daca e cricul lasat jos. Trebuie sa stau pe ea pana se incalzeste... daca cobor cricul lateral se opreste. Banuiesc ca e o problema la senzor, ma intreb daca ar ajuta o curatare sau inlocuire. Desi senzorul functioneaza cat de cat, din moment ce stie cand ridic cricul si ma lasa sa pornesc. Mentionez, asta se intampla la punctul mort cu becul verde aprins (nu in viteza, cand chiar ar trebui sa nu ma lase)

 

2. Am observat ceva putin ciudat la ghidon : la viteze mici, cand incer sa virez se simte ca si cum ar avea o mica piedica primul centimetru de luat de ghidon ,dupa care ghidonul merge fin. La fel in ambele directii. Pe scurt, parca il tine ceva cand incep virararea... lucru total neplacut la viteze mici printre masini.

 

3. Azi dimienata (13 grade) a pornit doar la a 5-a cheie (am incercat si cu soc si fara soc, si cu gaz si fara gaz). Tot drumul 15 minute pana la munca am mers cu socul 25% tras, altfel nu statea la relanti. Am iesit si ieri cu ea dar dupa 20 de minute de mers statea fara probleme la relanti, dar a fost oricum mai cald. Sa pun totul pe seama frigului, sau ar trebui sa investighez mai serios ? o sa ma uit oricum la bujii diseara.

 

4. Mai am o mica problema cu maneta de acceleratie, care se da putin peste cap. Adica o duc spre pozitia 0 cand schimb, dar se da peste cap (la un -2 imaginar) iar cand accelerez la loc primii 2 milimetri nu se tensioneaza cablul pentru ca nu se tureaza deloc. Aici cred ca va trebui sa desfac maneta sa vad ce fac cu cablul, poate nu e prins bine.

 

 

Si cam atat... cred ca le-am insumat pe toate. In concluzie, nu par a fi mari probleme, nu-mi pare rau de achizitie, dar as vrea sa scap cumva de aceste inconveniente.

 

Merci :mexicanwave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Ceva de genul imi facea mie kawa - nu invartea - apasam de cateva ori ambreiajul si mergea, pana la urma am anulat de tot intrerupatorul si nu mi-a mai facut probleme. De ce comportamentul asta, chiar nu stiu, teoretic nu ar fi trebuit cat mobra e cu becu' verde (cred eu). Poate e, poate nu.

2. sa nu iti agate vreun cablu.

3. Cand e mai rece, atat pegaso, cat si f650-ul pornesc mai greu, avatanj totusi pt. f650. Pegaso-ul il porneam tinand mana sau o carpa pe la carcasa filtrului de aer sub sa, dar doar cand erau gradele cu minus imi facea asa. E posibil sa fie nevoie de un reglaj la carb.

4. Am intampinati si problema asta: tubul de plastic pe care stau cablurile, se mananca in timp, mai ales daca e fortat inspre 'inainte' si daca se mananca un pic din urechea care tine cablul, face exact cum zici tu. Solutia e sa iei un tub de la firstbike, 7 lei parca era.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 sensor la neutru, cand este pe N ar trebuie sa te lase sa dai jos crickul.

 

2 la jug, probabil e un pic desurubat, sau rulment-ul e un pic uzat. (posibil si un cablu dar l'ai simti mereu ca trage, si se vede.)

 

3 schimba bujiile, curata carburatoarele, si schimba filtrul de aer. (ultimul posibil sa fie de vina.)

 

4 uitate la cablu, posibil sa fie uzat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi de raspunsuri :) deocamdata ma gandesc la pct 1. Am cautat putin si pe net... cred ca voi dez-activa senzorul (an vazut ca trebuie sa-i fac un mic scurt la o mufa, nu pare nimic greu)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4. Mai am o mica problema cu maneta de acceleratie, care se da putin peste cap. Adica o duc spre pozitia 0 cand schimb, dar se da peste cap (la un -2 imaginar) iar cand accelerez la loc primii 2 milimetri nu se tensioneaza cablul pentru ca nu se tureaza deloc. Aici cred ca va trebui sa desfac maneta sa vad ce fac cu cablul, poate nu e prins bine.

un joc de "bunsimt" este necesar pt a compensa eventuale inconveniente atunci cand virezi maxim stanga s-au dreapta, pracatic virajul maxim sa nu influenteze relantiul prin tensionarea cablului de acceleratie ... daca jocul este prea mare atunci este cum zici tu mai sus

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

1.Citeste aici, in special postul nr.40

Vezi ca este posibil sa ai un microintrerupator si la maneta de ambreiaj, care lucreaza impreuna cu cel de la cric.

2.De obicei face asa(agata)cind ai rulmentii uzati la jug.

3.Schimba bujiile si fa-i un reglaj de carburator.

4.Desfa protectiile de plastic unde intra cablurile la maneta, verifica sa fie bine fixate de ghidion(au un surub care la tine poate lipsi, ele trebuiesc sa stea fixe pe ghidon), verifica cablul sa fie bine rulat pe tambur, verifica reglajul lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Ai incercat sa apesi si ambreiajul cand dai la buton? Singur ai un microcontact si la maneta de ambreiaj care face figuri.

 

2. Piulita de la jug nestransa sau stransa prea tare dar cel mai simplu - rulmentii uzati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Senzorul de cric functioneaza corelat cu ala de neutral si cu ala de ambreiaj, deci vezi care din ele e "buba".

2. Inainte de a te uita la rulmentii de la jug care intr-adevar este posibil sa fie uzati sau piulita incorect stransa - verifica totusi presiunea de aer in roata fatza. Ai sa fii uimit cat de mult influenteaza daca nu e "in parametri".

3. Prea putina benzina in amestec (si implicit prea mult aer) la temperaturi scazute. Deci amestec sarac, sa consume putin, sa mearga bine pe caldura. E vorba de un simplu reglaj. S-ar putea sa nu ai nevoie de reglat nimic fiindca o sa o folosesti mai mult pe caldura si nu pe frig. De regula amestecul se regleaza diferit pentru anotimp rece sau pentru anotimp cald.

4. Iei la rand traseul de cablu vezi ce e uzat, ce nu e prins la locul lui, ce permite miscarea aia "negativa". Vezi sa nu fie cablul "nasparlit" pe la mijloc, rarit si "intins". Se va rupe daca e asa.

 

Nimic prea grav. Sa o mergi sanatos :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect.

2. Inainte de a te uita la rulmentii de la jug care intr-adevar este posibil sa fie uzati sau piulita incorect stransa - verifica totusi presiunea de aer in roata fatza. Ai sa fii uimit cat de mult influenteaza daca nu e "in parametri".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La punctul 1 nu ai ce face, asa-s toate F650-urile pana-n 2000. Nu merg cu cricul lateral coborat. si nici nu ai nevoie. 30 de secunde de functionare sunt suficiente sa poti pleca de pe loc. socul il bagi la 2-3 semafoare mai incolo.

La 2 cel mai probabil rulmentii de jug.

La 3 - ar fi util sa verifici/cureti tot sistemul de alimentare: filtre carburant / filtru aer / carburator.

4 - e normal sa au un pic de cursa libera la manson.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Senzorul de cric functioneaza corelat cu ala de neutral si cu ala de ambreiaj, deci vezi care din ele e "buba".

2. Inainte de a te uita la rulmentii de la jug care intr-adevar este posibil sa fie uzati sau piulita incorect stransa - verifica totusi presiunea de aer in roata fatza. Ai sa fii uimit cat de mult influenteaza daca nu e "in parametri".

3. Prea putina benzina in amestec (si implicit prea mult aer) la temperaturi scazute. Deci amestec sarac, sa consume putin, sa mearga bine pe caldura. E vorba de un simplu reglaj. S-ar putea sa nu ai nevoie de reglat nimic fiindca o sa o folosesti mai mult pe caldura si nu pe frig. De regula amestecul se regleaza diferit pentru anotimp rece sau pentru anotimp cald.

4. Iei la rand traseul de cablu vezi ce e uzat, ce nu e prins la locul lui, ce permite miscarea aia "negativa". Vezi sa nu fie cablul "nasparlit" pe la mijloc, rarit si "intins". Se va rupe daca e asa.

 

Nimic prea grav. Sa o mergi sanatos :cheers:

Presiune prea mica in roata fata influenteaza prin supra virare si tentinda de revenire greoaie si nesigura .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...