Razvan1 Postat Aprilie 18, 2013 Share Postat Aprilie 18, 2013 Sanatate riderului.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Aprilie 18, 2013 Share Postat Aprilie 18, 2013 deci in cazul de mai sus: vinovat este tdm-ul, pe rca-ul lui cel cu logan albastru isi va face masina, iar cel cu loganul alb van nu va pati absolut nimic. Loganul albastru intrase in intersectie si venea de pe strada cu Cedeaza Trecerea, deci s-ar putea ca el sa fie scos vinovat chiar daca era oprit. Conform legii, nu conteaza ca a oprit primul, intrarea lui in intersectie a blocat trecerea motocicletei. 1. acordare a prioritatii – obligatia oricarui participant la trafic de a nu-si continua deplasarea sau de a nu efectua orice alta manevra, daca prin acestea îi obliga pe ceilalti participanti la trafic care au prioritate de trecere sa-si modifice brusc directia sau viteza de deplasare ori sa opreasca; Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
latrau86 Postat Aprilie 18, 2013 Share Postat Aprilie 18, 2013 Se zice ca mana e mai rapida ca ochiul,dar trebuie antrenament pentru asa ceva deci pana la acel punct ochii-n-patru!! Sanatate mobristului! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klux Postat Aprilie 18, 2013 Share Postat Aprilie 18, 2013 Loganul albastru este vinovat, in cazul in care nu s-a miscat masina mai in fata dupa impact, se cheama neacordare de prioritate = permis suspendat.Naspa pentru el, daca nu trecea de semnul cu cedeaza trecerea nu ajungea sa plateasca paguba motorului. Greu de scos din culpa loganul albastru chiar daca moral nu el este purtatorul de vina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 Sanatate riderului. Pe forumul TDM-istilor nu se cunoaste identitatea lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 Pai abia ce o luase. Riderul e bine, singura broblema pe care o are fizic este genunchiul drept lovit, dar nu necesita ingrijiri serioase. Motoreta nici ea nu este foarte avariata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fanelu28 Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 Va salut pe toti, Eu sunt cel in cauza,cu mobra!Desi am stat o perioada destul de lunga fara permis sa stiti ca nu sunt un incepator.Pe scurt va fac o prezentare a accidentului si puteti comenta dupa cat vreti,chiar as vrea sa mai aud de la voi ce as fi putut sa fac in situatia asta!Deci: In primul rand acolo par a fi doua benizi, desi nu sunt delimitate in vreun fel.Eu mergeam pe asa zisa banda 2 spre Iuliu Maniu,loganul alb mi-a iesit "brusc" in fata,din sens opus, si a blocat toata banda oprindu-se pe ea.L-am evitat pe (cuvant urat) si m-am trezit in fata cu loganul albastru care a iesit de pe cedeaza 1.5 m, masurati de politie,in banda 1.Eu franasem violent in fata loganului alb am dat drumul la frana l-am evitat,iar cand l-am vazut pe celalalt in fata mea am dat drumul motorului jos,eu fiind deja cu motorul inclinat pe dreapta. Daca aveti sugestii sau sfaturi va rog sa le spuneti.Poate eu intr-adevar am procedat gresit si atunci avem de invatat din accidentul meu. Apropo de mine,sa stiti ca sunt relativ sanatos,am un hematom la genunchiul drept care e deja pe vindecare. Asfalt uscat tuturor si multumesc pentru grija! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 Asa cum spunea cineva anterior șoferii au început sa meargă la intimidare, sa taie calea pentru ca ei sunt protejati; Experiența sau teama ar trebui sa fie cea care sa te scoată din astfel de evenimente. Taximetriști care-ți spun in fata dupa ce-ți întorc la 180grd ca ii doare-n pl de tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlinS Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 Salut Fanelu, stai linistit ca nu ai facut nimic gresit, dincontra ai evitat un impact frontal ceea ce putea avea consecinte mult mai grave atat tie cat si motorului. Era si mai bine daca in loc sa l eviti mai bine opreai...si asta daca aveai posibilitatea. Oricum e bine ca tu esti sanatos, motorul nu are probleme si te asteptam aici pe topicul TDM istilor sau pe TDM Romania, inclusiv pe Facebook. Asfalt uscat si fara evenimente tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Player1 Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 Cum ai stat fara permis cu ala iesit pe banda 1 cu cedeaza dar fara sa cedeze? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Aprilie 20, 2013 Share Postat Aprilie 20, 2013 Va salut pe toti, Eu sunt cel in cauza,cu mobra!Desi am stat o perioada destul de lunga fara permis sa stiti ca nu sunt un incepator.Pe scurt va fac o prezentare a accidentului si puteti comenta dupa cat vreti,chiar as vrea sa mai aud de la voi ce as fi putut sa fac in situatia asta!Deci: In primul rand acolo par a fi doua benizi, desi nu sunt delimitate in vreun fel.Eu mergeam pe asa zisa banda 2 spre Iuliu Maniu,loganul alb mi-a iesit "brusc" in fata,din sens opus, si a blocat toata banda oprindu-se pe ea.L-am evitat pe (cuvant urat) si m-am trezit in fata cu loganul albastru care a iesit de pe cedeaza 1.5 m, masurati de politie,in banda 1.Eu franasem violent in fata loganului alb am dat drumul la frana l-am evitat,iar cand l-am vazut pe celalalt in fata mea am dat drumul motorului jos,eu fiind deja cu motorul inclinat pe dreapta. Daca aveti sugestii sau sfaturi va rog sa le spuneti.Poate eu intr-adevar am procedat gresit si atunci avem de invatat din accidentul meu. Apropo de mine,sa stiti ca sunt relativ sanatos,am un hematom la genunchiul drept care e deja pe vindecare. Asfalt uscat tuturor si multumesc pentru grija! Pana la urma cine a fost scos vinovat? Loganul albastru, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fanelu28 Postat Aprilie 20, 2013 Share Postat Aprilie 20, 2013 Lui i-au luat permisul,dar sa vedem cum se termina!Eu o sa ma duc maine sa dau declaratie si vedem ce o sa zica politia! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlinS Postat Aprilie 20, 2013 Share Postat Aprilie 20, 2013 Sincer vorbind, vinovatul moral al accidentului nu este loganul albastru. Accidentul putea fi evitat si daca cel albastru oprea in dreptul semnului "cedeaza" dar de multe ori trebuie sa scoti botul masinii pt vizibilitate, pt a te asigura. Poate ar trebui si la noi sa se schimbe legea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SpiritofMotions Postat Aprilie 20, 2013 Share Postat Aprilie 20, 2013 de curiozitate: pana la urma pe cine a scos vinovatul pt "ghiveciul" provocat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvano Postat Aprilie 20, 2013 Share Postat Aprilie 20, 2013 lipsa de experienta a motociclistului si-a spus cuvantul. precizez ca loganul alb care i-a taiat calea nu a fost atins. la loganul albastru avarii au fost doar bara si proiectorul in partea stanga. Lipsa de experienta l-a facut sa se sperie si sa intre in loganul albastru. La polul opus, anii de experienta l-ar fi facut sa se infiga in loganul alb? Amin! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 Lipsa de experienta l-a facut sa se sperie si sa intre in loganul albastru. La polul opus, anii de experienta l-ar fi facut sa se infiga in loganul alb? Amin! Tu ai citit scenariul accidentului povestit chiar de protagonist ? ti-ai facut o harta in cap cum au venit masinile si ce traiectorie avea el ? ... te intreb pt ca ... concluzia care ai tras-o tu si intrebarea pe care ai pus-o e de incepator atotstiutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 Omu' a explicat foarte clar si nu cred ca, in situatia data, existau prea multe alte solutii. Dar din taste se poate rezolva cazul. Sau daca esti vreun Evil Knievel. In rest, discutii fara fond... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvano Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 Tu ai citit scenariul accidentului povestit chiar de protagonist ? ti-ai facut o harta in cap cum au venit masinile si ce traiectorie avea el ? ... te intreb pt ca ... concluzia care ai tras-o tu si intrebarea pe care ai pus-o e de incepator atotstiutor Da, am citit. Intrebarea mea ramane aceeasi, adresata tie, ca unui motociclist cu o vasta experienta in traficul urban. Acelasi lucru cred ca vrea sa il auda (sau ma rog, citeasca) si motociclistul in cauza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SpiritofMotions Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 Da, am citit. Intrebarea mea ramane aceeasi, adresata tie, ca unui motociclist cu o vasta experienta in traficul urban. Acelasi lucru cred ca vrea sa il auda (sau ma rog, citeasca) si motociclistul in cauza. man, du-te si urmeaza cursul de siguranta de pe amkart si dupa ce-l termin iti garantez ca vei vedea cu alti ochi accidentul acesta. nu trebuie sa ma crezi , dar convinge-te! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pachemon Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 (editat) Autorul moral nu se pedepseste in Romania... Daca este asa cum s-a explicat mai sus, motociclistul o sa iasa vinovat si Loganul albastru o sa se repare pe RCA-ul motocicletei. autorul moral se pedepseste in romania atat timp cat exista martori. in cazul de fata este pagubitul cu loganul de pe partea dreapta. asta numai daca a dat o declaratie corespunzatoare la politie si daca motociclistul ii va sustine declaratia. dar traim in romania si vinovat va fi scos cel cu loganul albastru. Editat Aprilie 21, 2013 de pachemon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvano Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 man, du-te si urmeaza cursul de siguranta de pe amkart si dupa ce-l termin iti garantez ca vei vedea cu alti ochi accidentul acesta. nu trebuie sa ma crezi , dar convinge-te! Bine "motoveterane", pacea fie cu tine! Stiu ca nu am la ce sa ma astept de fapt, s-au dus vremurile cand nu oricine era motociclist. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
last Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 A mai fost un accident asemanator al unui motopolitist. A evitat un bou si daca nu ma insel a intrat intr-o vaca. De ce atunci toti l-ati crezut pe motopolitist si acum puneti la indoiala ce a povestit baitul cu TDM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 (editat) E normal sa iesi 1-1,5m de pe strada cand ai cedeaza trecerea, altfel nu vezi. De obicei sunt masini parcate pe marginea strazii. Cum dracu sa te opresti in dreptul semnului? Rogi pe cineva sa-ti spuna cand nu mai vine nimeni si poti sa iesi de pe strada? Editat Aprilie 22, 2013 de cristidb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 (editat) @ Cristidb - E normal sa iesi 1-1,5m de pe strada cand ai cedeaza trecerea, altfel nu vezi. De obicei sunt masini parcate pe marginea strazii. Cum dracu sa te opresti in dreptul semnului? Rogi pe cineva sa-ti spuna cand nu mai vine nimeni si poti sa iesi de pe strada? - Iesi intr-adevar, dar nu iesi ca racheta, iesi usor tocmai ca sa ii dai posibilitatea celui ce ar fi fi pe prioritate sa se mute cel putin pe banda, daca nu sa si opreasca in timp util sau macar sa te avertizeze cu un claxon . - Exista in legislatie prevazut, ca nu ai voie sa opresti si implicit sa stationezi la o anume distanta de coltul strazilor, tocmai de aceea ca tu cel ce iesi de pe strada sa te poti asigura sa ai vizibilitate. Daca gasesc un vinovat gasesc Politia Romana care trece cu nonsalanta pe langa asemenea cazuri sau trateaza cu indulgenta de cele mai multe ori fara sa ii sanctioneze conf. legii si fisei postului. Ar trebui sa ii invatam noi meserie, ca unii au uitat-o de cand se preocupa in principal de spagi ( un caz chiar zilele trecute mediatizat, doar sapte agenti spagari si cati or mai fi...!?) E bine ca totusi cineva ii vaneaza si pe ei ! Pe cand un mars impotriva Politiei Romane sa le cerem sa isi faca meseria, sa nu mai inchida ochii la asemenea contraventii ? Ii arat odata unui agent masini stationate pe trecerea de pietoni. La care el ma ia la misto si imi spune ca el nu le vede, unde ar fi...? Astia-s, e drept nu toti dar foarte multi din pacate. Editat Aprilie 22, 2013 de fast_arrow Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klux Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 E normal sa iesi 1-1,5m de pe strada cand ai cedeaza trecerea, altfel nu vezi. De obicei sunt masini parcate pe marginea strazii. Cum dracu sa te opresti in dreptul semnului? Rogi pe cineva sa-ti spuna cand nu mai vine nimeni si poti sa iesi de pe strada? Ala cu loganul albastru e un imbecil. Din punctul lui nu vede motociclistul dar vede loganul alb cum se baga si zice ca e liber si in loc sa se asigure intra in blana. Daca nu avea vizibilitate iesea incet si motociclistul mai avea timp sa faca ceva. Asa a intrat in "foarfeca loganista". P.S.: In zona aia cu straduta nu sunt masini parcate de regula. Circul des pe acolo si in dreptul stradutei e liber in cursul saptamanii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.