piticot Postat Ianuarie 24, 2015 Share Postat Ianuarie 24, 2015 Puteai intreba la call center cand ai facut programarea, tarifele sunt pe siteul RArului... Iti multumesc de amabilitate colegul Pe site-ul RAR nu sunt tarifele afisate iar doamna de la call-center mi-a spus ca e intre 500 si 600 de lei, depinde de inginerul care inspecteaza motoreta..... Intrebam daca a fost cineva concret, nu doar din auzite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Ianuarie 24, 2015 Share Postat Ianuarie 24, 2015 (editat) Nu depinde de niciun inginer. Tariful e fix. 490 lei din cate îmi amintesc. Certificatul de autenticitate e valabil 60 de zile. Editat Ianuarie 24, 2015 de yoyo_man Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Februarie 4, 2015 Share Postat Februarie 4, 2015 Sa il pun pe el sa faca autentificarea RAR si CIV-ul? DA, clar! Daca e exact acelas tip de motor este posibil din cate stiu sa poti sa-l treci in carte, dar de ce sa te complici?? Daca este asa sigur pe el, lasa-l sa faca el CIV-ul. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Februarie 4, 2015 Share Postat Februarie 4, 2015 sterge-i seria cu un flex, o sa-ti treaca in carte fara serie motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ytu60 Postat Februarie 4, 2015 Share Postat Februarie 4, 2015 (editat) Teoretic, daca are o factura (chiar de mana) de provenienta a motorului este OK, dar cu acelasi tip de motor. Daca este altul te poate trimite RAR-ul la omologare artizanala si nu stiu ce costuri ar putea fi. Chestia cu flexul este o gluma..... Parerea mea: NU TE RISCA, lasa vanzatorul sa faca identificarea. Sau asa cum recomanda RAR-ul pe site-ul lor, identificarea trebuie facuta inainte de cumparare si de preferat la locatia vanzatorului (asta daca motorul este in tara). Daca trece platesti motocicleta si costurile RAR, daca nu.....ai salvat banutii tai. In cazul in care motorul este inca afara, eu zic sa te gandesti putin mai mult inainte de a face pasul. Bafta multa Editat Februarie 4, 2015 de ytu60 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Februarie 4, 2015 Share Postat Februarie 4, 2015 Cum verifici daca o motocicleta a fost fabricata un ue sau nu? Poti incerca din seria de sasiu (cadru). Primele 2 sau 3 caractere din codul VIN iti pot spune unde a fost fabricat. Vezi mai pe larg aici (poate te ajuta): http://en.wikipedia.org/wiki/Vehicle_identification_number#Components_of_the_VIN http://en.wikipedia.org/wiki/Vehicle_identification_number#World_manufacturer_identifier Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
is44is Postat Februarie 4, 2015 Share Postat Februarie 4, 2015 (editat) Motocicleta este SH. Nu conteaza unde a fost fabricata, atat timp cat a fost inmatriculata intr-un stat UE. Daca motorul este de acelasi tip nu este o problema mare ( nemtii nu mentioneaza seria de motor, dar alte state da ). Cel mai bine da banii cand ai CIV-ul si identificarea facuta! Nu te apropia de flex :-) Am recitit postul tau . Motocicleta este inmatriculata in Ro si proprietarul a inlocuit motorul cu unul mai nou? Daca codul motor din CIV este diferit o poti lua doar pentru dezmembrare sau circuit! Editat Februarie 4, 2015 de is44is Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Februarie 4, 2015 Share Postat Februarie 4, 2015 Daca codul motor din CIV este diferit o poti lua doar pentru dezmembrare sau circuit! Sau pt. a circula pe drumurile publice. Stai calm ca se poate inmatricula, indiferent de caz, ca e adus din afara sau luat de aici cu motorul schimbat. Doar o sa platesti vreo 200 ron mai mult la identificare ca sa iei certificatul de autenticitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
is44is Postat Februarie 4, 2015 Share Postat Februarie 4, 2015 Sau pt. a circula pe drumurile publice. Stai calm ca se poate inmatricula, indiferent de caz, ca e adus din afara sau luat de aici cu motorul schimbat. Doar o sa platesti vreo 200 ron mai mult la identificare ca sa iei certificatul de autenticitate. Sunt calm. Eu nu as sfatui pe nimeni sa cumpere o motocicleta care are un motor cu alt cod decat cel cu care este fabricat modelul respectiv. Cat costa si cat dureaza o omologare individuala nu iti pot spune dar cei care construiesc motociclete custom si le trec apoi prin RAR cred ca da. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Februarie 4, 2015 Share Postat Februarie 4, 2015 Aaa...stai ca nu eram eu calm. Acum vad ca te referai la codul motorului gen litere diferite la inceput. Acolo, da, e clar. Scuzele mele Daca e vorba doar de cifre diferite, nu e problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Februarie 4, 2015 Share Postat Februarie 4, 2015 Pana la urma varianta cu flexu e cea mai ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Februarie 5, 2015 Share Postat Februarie 5, 2015 (editat) Am inmatriculat, la viata mea, un singur motor din afara (Italia), si asta nu avea serie de motor nici in documentele lor, si, culmea, nici pe el. Era o Husqvarna TE610, probabil producatorul a considerat ca motorul e chiar piesa de schimb la modelul asta si nu s-a mai obosit. Am ajuns la RAR, s-au invartit aia vreo ora pe langa motocicleta, au racait motorul pe toate partile sa vada unde e seria, ca lor in program le dadea ca acest model are serie stantata. Pana la urma s-au declarat invinsi, m-au trimis sa dau o declaratie pe proprie raspundere la notar cum ca nu am intervenit eu asupra vreunei serii de la motor, si l-au inmatriculat. Deci se poate. Daca codul motorului nu e asemanator cu cel original, ai putea, ca si ultima instanta, sa apelezi la vreun meserias care sa-ti stearga seria si sa ii dea apoi o patina de vechi locului respectiv, si apoi sa o inmatriculezi. Totusi, cel mai bine ar fi sa-l pui pe proprietarul actual sa faca el inmatricularea. Editat Februarie 5, 2015 de mircea.cazachevici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tmdmitza Postat Februarie 5, 2015 Share Postat Februarie 5, 2015 Eu am cumparat motocicleta cu motorul schimbat dar acelasi tip de motor, iar in actele de belgia nu scria decat seria de sasiu a motocicletei si m-am dus la rar si l-am inmatriculat fara nici o problema. Deci stai linistit ca se inmatriculeaza fara nici o problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Proxi Postat Februarie 6, 2015 Share Postat Februarie 6, 2015 Nici nu-s 100% sigur ca s-a potrivit perfect. Ce iti da aceasta nesiguranta? E pus stramb rau de tot sau trancane? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Februarie 6, 2015 Share Postat Februarie 6, 2015 Eu am pus motor cu o cifra-numar diferit de cel original, de la alt scuter,dar tot Kymco, am asteptat 2-5 zile pana a venit ok de la bucuresti si am platit vreo 500 ron omologarea individuala... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ytu60 Postat Februarie 6, 2015 Share Postat Februarie 6, 2015 Prietene de ce ești asa de hotărât pe Mobra asta? Pretul sa ti sa pus la inima? Merita riscul sau costurile suplimentare ca sa o poți înmatricula? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticot Postat Februarie 12, 2015 Share Postat Februarie 12, 2015 Am facut eu RAR-ul luna asta la o CBR1000RR 2008 adusa din Italia. A costat 361 de lei la RAR Grivita si dupa ce s-au invartit o ora pe langa motoreta mi-au trecut pe carte: nu se poate descifra seria motorului.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Februarie 13, 2015 Share Postat Februarie 13, 2015 Salutare lume , dupa ce am reusit sa inmatriculez astazi motoreta am constatat in cartea eliberata de rar urmatoarea greseala , pe langa faptul ca au trecut la culoare doar portocaliu si atat dar motoreta e portocaliu si cu negru cam in acelas procent ca suprafata , au trecut anul de fabricatie 1995 )) scrie clar serie omologare / an de fabricatie si este trecuta seria apoi / 1995 ..wtf ? ) eu stiu ca arata bine motoreta mea e abia vopsita si intretinuta bine in timp dar e 88 fabricatie ...pe mine nu ma deranjeaza chiar ma bucur ca au intinerit-o..dar risc sa imi dea vro amenda ceva io stiu pentru chestia asta ? Respecte! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aethys Postat Februarie 13, 2015 Share Postat Februarie 13, 2015 amenda nu are pt ce sa-ti dea, doar daca se iau pe chestia aia ca nu le-ai spus imediat dupa, dar slabe sanse....un incovenient ar fi cand iti comanzi piese si dai talonul la magazinul de piese sa nu ti le aduca gresit, nu stiu exact ce motocicleta ai dar posibil pe acolo sa te incurce daca ala de se duce sa comande nu stie de chestia asta cu anul fab. dar de ce nu te duci sa le spui, e greseala rar-ului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Februarie 13, 2015 Share Postat Februarie 13, 2015 Sa mai bat un drum la rar? Imi platesc ei benzina pentru 100 km pana la ei? E greseala lor...pe mine nu ma afecteaza si piese nu dupa talon sau cv...ci dupa model. Multumesc pentru raspunsuri . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
matrixx Postat Februarie 13, 2015 Share Postat Februarie 13, 2015 Sa mai bat un drum la rar? Imi platesc ei benzina pentru 100 km pana la ei? E greseala lor...pe mine nu ma afecteaza si piese nu dupa talon sau cv...ci dupa model. Multumesc pentru raspunsuri . Stai linistit ca in tara asta e ceva normal sa platesti greselile altora , si eu am muscato cu niste acte pentru casa si am mai scos din buzunar 300 euro , altfel trebuia sai dau in judecata si pe urma mai o vioara imi lipsea ca sa cant ca greieru pe marginea drumului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SuzukiRf600R Postat Februarie 13, 2015 Share Postat Februarie 13, 2015 Astea sunt minore...sa vezi motociclete cu 4 locuri, anvelope de dimensiuni dubioase, serii gresite etc. Controlul calitatii = 0 Asta cu 4 locuri e tare :) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Februarie 13, 2015 Share Postat Februarie 13, 2015 Asta cu 4 locuri e tare :) chiar asta eu nu cred )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIGI98 Postat Februarie 14, 2015 Share Postat Februarie 14, 2015 Buna seara. Va rog sa imi spuneti si mie daca doriti. Am vrut sa cumpar o motocicleta de la unul dar cand am verificat seriile nu corespundeau. Seria din act la fel cu cea de pe motor iar pe cadru era diferita. Acum foarte multi ani omul a avut accident si a schimbat cadrul. Cadrul vechi nu il mai are. Oare mai pot sa o inmatriculez? Va rog sa ma ajutati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhonny_gsxr Postat Februarie 15, 2015 Share Postat Februarie 15, 2015 Buna seara. Va rog sa imi spuneti si mie daca doriti. Am vrut sa cumpar o motocicleta de la unul dar cand am verificat seriile nu corespundeau. Seria din act la fel cu cea de pe motor iar pe cadru era diferita. Acum foarte multi ani omul a avut accident si a schimbat cadrul. Cadrul vechi nu il mai are. Oare mai pot sa o inmatriculez? Va rog sa ma ajutati nu te complica daca seria de la cadru nu corespunde cu ce ai in acte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.