Sari la conținut

Totul despre R.A.R


emylyo
 Share

Postări Recomandate

Salut,

 

Daca am toba sport Leovince cu silencer si merg cu motocicleta la RAR pentru omologare si inspecție , fiind adusă acum in tara din Italia am șanse sa trec de RAR sau trebuie sa montez toba originala ? ( o am si pe aceea ) . In plus nu am actele de achiziție de la toba sport , certificat TUV, etc .

 

Rog răspuns

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 812
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

depinde de persoana pe care o nimeresti acolo. unul trece cu vederea, altul daca pui o bancnota intre acte face la fel, altul posibil sa comenteze ca nu se poate ca nush ce, dar probabil ca sa fie mai mult de o bancnota intre acte. deci sanse sa treci cu toba sport sunt destul de mari, acu tu stii daca merita sau nu efortul de a schimba toba, mai ales ca o ai, mai naspa era daca trebuia sa o imprumuti sau s-o cumperi. asta e romania, tara tuturor posibilitatilor. vezi si tu, bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am făcut la BMW-ul meu omologare cu o tobă Akrapovici (sau cum se scrie) şi la un an distanță ITP-ul tot la RAR şi nu a comentat nimic despre tobă. Mă gîndesc că dacă ai silencerele puse (deci nu urlă tare) nu zice nimeni nici pîs.

» Post actualizat in 22 Feb 2015 10:05

Edit: m-am exprimat greşit, eu am făcut autentifcare (că era deja înmatriculată la noi) nu omologare; oricum, cred că depinde f. mult de omul peste care dai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Edit: m-am exprimat greşit, eu am făcut autentifcare (că era deja înmatriculată la noi) nu omologare; oricum, cred că depinde f. mult de omul peste care dai.

 

La autentificare nu intereseaza pe nimeni (sau cel putin asa ar trebui) ce ai tu pe motocicleta.

Eu am fost la autentificare cu toba aftermarket si cauciuc mai mare pe spate si nu a interesat pe nimeni. Mi-au verificat seriile si atat.

La ITP situatia se schimba.

Editat de Radu H.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut identificarea la RAR Grivita (Bucuresti) si s-a uitat la mobra... desi in 2 minute verifica seriile (sunt la vedere), a stat vreo 15 minute si s-a uitat la anvelope, evacuare, semnale (pe spate aveam unele mai mici), starea generala a mobrei.

Nu m-a pus sa o pornesc pt ca era totul cam stock.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut identificarea la RAR Grivita (Bucuresti) si s-a uitat la mobra... desi in 2 minute verifica seriile (sunt la vedere), a stat vreo 15 minute si s-a uitat la anvelope, evacuare, semnale (pe spate aveam unele mai mici), starea generala a mobrei.

Nu m-a pus sa o pornesc pt ca era totul cam stock.

Aha, ti-a parvenit noua herghelie, adio Maria. Pe asta unde o mai cazezi? :D

Poze?

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, aveti idee cat ar costa omologarea pentru un Virago 535 din '95?

Merci anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut,

 

Nu stiu daca este topicul potrivit, dar incerc...Rog moderator sa il mute daca nu este la subiect.

 

Stie cineva un Service pentru ITP moto in zona Sectoarelor 2-3, mai friendly asa?

 

Nu am probleme la mobra, dar am tobe Leo Vince, cu omologare pe ele, am si silencerele, dar stiu ca atunci cand am facut ITP si identificarea la RAR, mi-a spus inginerul de acolo ca as putea avea probleme cu tobele astea, in mod normal, dar pentru ca am "avut bunul simt" sa vin cu silencerele puse, "nu ca baietii astia - aratand catre alti doi care asteptau-, este ok".

 

Ma gandesc sa nu ajung pe la vreunul mai catolic decat papa si sa imi gaseasca una-alta. Cei pe care ii stiu eu, nu mai fac moto.

 

Va multumesc.

Editat de middle_of_nowhere
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc. Important este sa faca si moto. Ca nu toti fac. Cred ca nu au soft...sau nus' ce dreaq. Plus ca trebuie sa testeze si franarea...si probabil ca mai e si softul care citeste informatii de pe tamburul acela.

Editat de middle_of_nowhere
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc. Important este sa faca si moto. Ca nu toti fac. Cred ca nu au soft...sau nus' ce dreaq. Plus ca trebuie sa testeze si franarea...si probabil ca mai e si softul care citeste informatii de pe tamburul acela.

Au de toate.

Fratemiu a facut anul trecut la triumph si are tob sport.

Nici nu au pomenit de asa ceva.

Plus cauciuc de 190 pe spate.

Au luat exact taxa.

S-a simtit el si le-a dat 30 de lei peste pentru cateva beri dupa program

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Daca motocicleta are in realitate peste 100 cp, fiind limitata la 35 kw, iar in cartea motocicletei puterea notata este cea de 35 de kw, fara a mai fi nottata si cea din care este derivata, ce vor nota cei de la rar in certificatul de inmatriculare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si legat de cartea motocicletei, de unde se documenteaza ei cand o scriu daca motocicleta e din italia?

» Post actualizat in 26 May 2015 19:17

Deci nu exista vreo modalitate de contesta ei puterea din care a fost derivata si sa comenteze ca nu poate fi condusa cu a2

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Da. Am fost eu azi. Si am picat pe chestia cu toba. Am un FMF si au cerut sa fie toba omologata (care din pacate nu mai e disponibila la motocicleta mea din 2006).

 

Mai era un tip cu o Hayabusa care avea revenire tot din cauza tobelor. Venise ieri am inteles si a fost respins, le-a montat pe cele originale si a terminat repede.

De la RAR am inteles ca tobele omologate sunt cele care au un numar de identificare pe ele care se potriveste cu numarul de identificare de la motor (acu ce se intampla cu cele aftermarket omologate nu stiu).

 

 

(RAR VOLUNTARI)

 

Salut. A facut cineva autentificarea de curand in Bucuresti? eu am pe moto toba schimbata cat si far cu lupa (fara xenon). Se uita la starea carenelor ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,are cineva habar cat costa acum rar”ul la o moto inmatriculata pe romania dar vreau sa o inmatriculez pe mine?

in cazul in care are ITP valabil trebuie sa faci doar identificare 100 ron.

 

si acum o intrebare: la identificare cei de la RAR vor stramba din nas sau sa-mi dea revenire daca motorul nu mai are toate carenele? asa arata moto acum(asa l-am cumparat)

post-39683-0-97069900-1436855559_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in cazul in care are ITP valabil trebuie sa faci doar identificare 100 ron.

 

si acum o intrebare: la identificare cei de la RAR vor stramba din nas sau sa-mi dea revenire daca motorul nu mai are toate carenele? asa arata moto acum(asa l-am cumparat)

Daca functioneaza farurul,stopul spate si semnalizarile,o sa te accepte

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Update titlu: "Cine a fost la RAR recent pentru identificare" ( Rog un moderator sa modifice titlul ! )

 

Salutare. Am nevoie de cateva informatii :

 

1. In afara de urmatoarele, mai trebuie ceva ?

a- cerere activitate R.A.R.

b- act de identitate solicitant;
c- cartea de identitate a vehiculului;
d- dovada ITP în termen de valabilitate;

 

3. Pot duce motorul pe un logan pick-up ? (medical issues). E nevoie sa-l descarc ? :-D

 

4, Cat costa certificatul de autenticitate ?

Editat de Csj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Eu am fost in mai, la Ploiesti (nu cred ca e relevant)

In primul rand iti trebuie programare. O sa iti dea un numar de ordine, si doar cu ala ai acces in incinta RAR. De la poarta, dupa ce ii dai numarul de ordine, o sa te ghideze. Tot acolo o sa completezi si cererea.
Ca acte, daca motocicleta a fost deja inmatriculata in RO, pe langa actele mentionate de tine, o sa ai nevoie de certificatul de inmatriculare. Oricum, practic, aia iti va fi dovada ITP-ului.

Legat de intrebarea 3: motocicleta trebuie adusa in dreptul unui ghiseu de-al lor astfel incat sa ajunga cu cablul cu camera video sa caute seriile (cred ca motor si cadru). Daca nu pot ajunge cu ala in pickup, sigur te vor pune sa il dai jos. Acuma, nu imi imaginez ca aia de-acolo o sa vrea sa se complice si sa se urce in pick-up ca sa iti caute motocicleta. Sunt aproape sigur ca o sa te puna sa o dai jos.

Ca si costuri, eu am dat pe ITP + autenticitate, ceva peste 200 de lei. Cred ca este undeva intre 100-150 de lei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@bursyllac zici bine. fara itp eu am dat in mai la RAR pe identificare 117 lei. pe ITP in alta locatie o sticla de suc (eh, cunostinte, relatii), altfel era 70 lei. la RAR itp e 100 lei parca. apropo de treaba cu pick-up...daca are o problema medicala nu cred ca sunt asa scarbosi sa faca gura :/.

 

apropo de acte. eu m-am dus cu programare, cererea facuta la poarta, talon, rca (ca le tin in portofel mereu) si foaia de itp international (nu s-a uitat nimeni la ea, in cazul meu). aveam programare la 13.30 si am ajuns acolo in jur de 11. i-am dat portarului 10 lei si la 11.20 terminasem cu totul :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...