GIGI98 Postat Februarie 14, 2015 Share Postat Februarie 14, 2015 Buna seara. Va rog sa imi spuneti si mie daca doriti. Am vrut sa cumpar o motocicleta de la unul dar cand am verificat seriile nu corespundeau. Seria din act la fel cu cea de pe motor iar pe cadru era diferita. Acum foarte multi ani omul a avut accident si a schimbat cadrul. Cadrul vechi nu il mai are. Oare mai pot sa o inmatriculez? Va rog sa ma ajutati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhonny_gsxr Postat Februarie 15, 2015 Share Postat Februarie 15, 2015 Buna seara. Va rog sa imi spuneti si mie daca doriti. Am vrut sa cumpar o motocicleta de la unul dar cand am verificat seriile nu corespundeau. Seria din act la fel cu cea de pe motor iar pe cadru era diferita. Acum foarte multi ani omul a avut accident si a schimbat cadrul. Cadrul vechi nu il mai are. Oare mai pot sa o inmatriculez? Va rog sa ma ajutati nu te complica daca seria de la cadru nu corespunde cu ce ai in acte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stroe Mircea Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 Salut, Daca am toba sport Leovince cu silencer si merg cu motocicleta la RAR pentru omologare si inspecție , fiind adusă acum in tara din Italia am șanse sa trec de RAR sau trebuie sa montez toba originala ? ( o am si pe aceea ) . In plus nu am actele de achiziție de la toba sport , certificat TUV, etc . Rog răspuns Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aethys Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 depinde de persoana pe care o nimeresti acolo. unul trece cu vederea, altul daca pui o bancnota intre acte face la fel, altul posibil sa comenteze ca nu se poate ca nush ce, dar probabil ca sa fie mai mult de o bancnota intre acte. deci sanse sa treci cu toba sport sunt destul de mari, acu tu stii daca merita sau nu efortul de a schimba toba, mai ales ca o ai, mai naspa era daca trebuia sa o imprumuti sau s-o cumperi. asta e romania, tara tuturor posibilitatilor. vezi si tu, bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zîmbesc Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 Eu am făcut la BMW-ul meu omologare cu o tobă Akrapovici (sau cum se scrie) şi la un an distanță ITP-ul tot la RAR şi nu a comentat nimic despre tobă. Mă gîndesc că dacă ai silencerele puse (deci nu urlă tare) nu zice nimeni nici pîs. » Post actualizat in 22 Feb 2015 10:05 Edit: m-am exprimat greşit, eu am făcut autentifcare (că era deja înmatriculată la noi) nu omologare; oricum, cred că depinde f. mult de omul peste care dai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 (editat) Edit: m-am exprimat greşit, eu am făcut autentifcare (că era deja înmatriculată la noi) nu omologare; oricum, cred că depinde f. mult de omul peste care dai. La autentificare nu intereseaza pe nimeni (sau cel putin asa ar trebui) ce ai tu pe motocicleta. Eu am fost la autentificare cu toba aftermarket si cauciuc mai mare pe spate si nu a interesat pe nimeni. Mi-au verificat seriile si atat. La ITP situatia se schimba. Editat Februarie 22, 2015 de Radu H. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zîmbesc Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 La ITP situatia se schimba. Cum ziceam, ITP am făcut fără probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 La autentificare nu intereseaza pe nimeni (sau cel putin asa ar trebui) ce ai tu pe motocicleta. Eu am fost la autentificare cu toba aftermarket si cauciuc mai mare pe spate si nu a interesat pe nimeni. Mi-au verificat seriile si atat. La ITP situatia se schimba. iar la itp tot asa,daca bagi 2-3 foi in plus,peste taqxa normala. I love roumania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 Am facut identificarea la RAR Grivita (Bucuresti) si s-a uitat la mobra... desi in 2 minute verifica seriile (sunt la vedere), a stat vreo 15 minute si s-a uitat la anvelope, evacuare, semnale (pe spate aveam unele mai mici), starea generala a mobrei. Nu m-a pus sa o pornesc pt ca era totul cam stock. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 (editat) Am facut identificarea la RAR Grivita (Bucuresti) si s-a uitat la mobra... desi in 2 minute verifica seriile (sunt la vedere), a stat vreo 15 minute si s-a uitat la anvelope, evacuare, semnale (pe spate aveam unele mai mici), starea generala a mobrei. Nu m-a pus sa o pornesc pt ca era totul cam stock. Aha, ti-a parvenit noua herghelie, adio Maria. Pe asta unde o mai cazezi? Poze? Editat Februarie 22, 2015 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 Esti mai nerabdator ca mine ) Nu a venit inca, vorbeam "din amintiri", de anul trecut de cand i-am facut Mariei autentificarea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexgrp Postat Martie 2, 2015 Share Postat Martie 2, 2015 Salut, aveti idee cat ar costa omologarea pentru un Virago 535 din '95? Merci anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
middle_of_nowhere Postat Martie 16, 2015 Share Postat Martie 16, 2015 (editat) Salut, Nu stiu daca este topicul potrivit, dar incerc...Rog moderator sa il mute daca nu este la subiect. Stie cineva un Service pentru ITP moto in zona Sectoarelor 2-3, mai friendly asa? Nu am probleme la mobra, dar am tobe Leo Vince, cu omologare pe ele, am si silencerele, dar stiu ca atunci cand am facut ITP si identificarea la RAR, mi-a spus inginerul de acolo ca as putea avea probleme cu tobele astea, in mod normal, dar pentru ca am "avut bunul simt" sa vin cu silencerele puse, "nu ca baietii astia - aratand catre alti doi care asteptau-, este ok". Ma gandesc sa nu ajung pe la vreunul mai catolic decat papa si sa imi gaseasca una-alta. Cei pe care ii stiu eu, nu mai fac moto. Va multumesc. Editat Martie 16, 2015 de middle_of_nowhere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Martie 16, 2015 Share Postat Martie 16, 2015 Du-te aici: http://www.itp-sector6.ro/?gclid=COaBhafnrMQCFSbJtAod_1MAcQ Eu am fost cu cineva care avea un ford focus care deabia se taraia pe strada. I-a dat 200 ron si in 15 minute avea itp-ul facut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
middle_of_nowhere Postat Martie 16, 2015 Share Postat Martie 16, 2015 (editat) Multumesc. Important este sa faca si moto. Ca nu toti fac. Cred ca nu au soft...sau nus' ce dreaq. Plus ca trebuie sa testeze si franarea...si probabil ca mai e si softul care citeste informatii de pe tamburul acela. Editat Martie 16, 2015 de middle_of_nowhere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Martie 16, 2015 Share Postat Martie 16, 2015 Multumesc. Important este sa faca si moto. Ca nu toti fac. Cred ca nu au soft...sau nus' ce dreaq. Plus ca trebuie sa testeze si franarea...si probabil ca mai e si softul care citeste informatii de pe tamburul acela. Au de toate. Fratemiu a facut anul trecut la triumph si are tob sport. Nici nu au pomenit de asa ceva. Plus cauciuc de 190 pe spate. Au luat exact taxa. S-a simtit el si le-a dat 30 de lei peste pentru cateva beri dupa program Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
licubogdan Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 Daca motocicleta are in realitate peste 100 cp, fiind limitata la 35 kw, iar in cartea motocicletei puterea notata este cea de 35 de kw, fara a mai fi nottata si cea din care este derivata, ce vor nota cei de la rar in certificatul de inmatriculare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 Actul conteaza, ce ai in acte aia ai si in realitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
licubogdan Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 Si legat de cartea motocicletei, de unde se documenteaza ei cand o scriu daca motocicleta e din italia? » Post actualizat in 26 May 2015 19:17 Deci nu exista vreo modalitate de contesta ei puterea din care a fost derivata si sa comenteze ca nu poate fi condusa cu a2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusutul Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 salut,are cineva habar cat costa acum rar”ul la o moto inmatriculata pe romania dar vreau sa o inmatriculez pe mine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Pazel Anton Postat Iulie 13, 2015 Share Postat Iulie 13, 2015 Salut. A facut cineva autentificarea de curand in Bucuresti? eu am pe moto toba schimbata cat si far cu lupa (fara xenon). Se uita la starea carenelor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CEMAAPUCAT Postat Iulie 13, 2015 Share Postat Iulie 13, 2015 Da. Am fost eu azi. Si am picat pe chestia cu toba. Am un FMF si au cerut sa fie toba omologata (care din pacate nu mai e disponibila la motocicleta mea din 2006). Mai era un tip cu o Hayabusa care avea revenire tot din cauza tobelor. Venise ieri am inteles si a fost respins, le-a montat pe cele originale si a terminat repede. De la RAR am inteles ca tobele omologate sunt cele care au un numar de identificare pe ele care se potriveste cu numarul de identificare de la motor (acu ce se intampla cu cele aftermarket omologate nu stiu). (RAR VOLUNTARI) Salut. A facut cineva autentificarea de curand in Bucuresti? eu am pe moto toba schimbata cat si far cu lupa (fara xenon). Se uita la starea carenelor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocca Postat Iulie 14, 2015 Share Postat Iulie 14, 2015 salut,are cineva habar cat costa acum rar”ul la o moto inmatriculata pe romania dar vreau sa o inmatriculez pe mine? in cazul in care are ITP valabil trebuie sa faci doar identificare 100 ron. si acum o intrebare: la identificare cei de la RAR vor stramba din nas sau sa-mi dea revenire daca motorul nu mai are toate carenele? asa arata moto acum(asa l-am cumparat) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Iulie 14, 2015 Share Postat Iulie 14, 2015 in cazul in care are ITP valabil trebuie sa faci doar identificare 100 ron. si acum o intrebare: la identificare cei de la RAR vor stramba din nas sau sa-mi dea revenire daca motorul nu mai are toate carenele? asa arata moto acum(asa l-am cumparat) Daca functioneaza farurul,stopul spate si semnalizarile,o sa te accepte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Csj Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 (editat) Update titlu: "Cine a fost la RAR recent pentru identificare" ( Rog un moderator sa modifice titlul ! ) Salutare. Am nevoie de cateva informatii : 1. In afara de urmatoarele, mai trebuie ceva ? a- cerere activitate R.A.R. b- act de identitate solicitant;c- cartea de identitate a vehiculului;d- dovada ITP în termen de valabilitate; 3. Pot duce motorul pe un logan pick-up ? (medical issues). E nevoie sa-l descarc ? :-D 4, Cat costa certificatul de autenticitate ? Editat Septembrie 21, 2015 de Csj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.