george_p Postat Mai 11, 2016 Share Postat Mai 11, 2016 Iti multumesc, asa voi face! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 sau ii spui ca ai pierdut cheile, nu-l poti porni! trebuie citite doar seriile la identificare! daca ai ITP valabil, n-ar fi nici o problema... numai cum spune si Geo, sunt unii mai fwutalai, si poate vor sa-ti caute nod in papura.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_p Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 Asta chiar este o idee geniala, dar sunt sigur ca va denatura si ma "bat" cu ala p-acolo, plus daca ma si duc cu ea pe roti..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 Asta chiar este o idee geniala, ................... plus daca ma si duc cu ea pe roti..... si? ...... puteai sa le pierzi cat iti asteptai randul, erai la toaleta si l-ai scapat in buda, ti l-a furat un rrom, etc.... succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_p Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 Voi vedea ce aleg intre cele doua variante. Va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 da, pentru 2 becuri de pozitie zi-le ca ti-a furat E.T. cheile cat stateai la rand. ce tripuri nasoale aveti si voi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LKss Postat Mai 23, 2016 Share Postat Mai 23, 2016 Am fost Vineri la rar, moto adusa din Italia - 550 ron ! cam mult.... Toata stock, trecut fara probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Antòni Opréa Postat Iunie 12, 2016 Share Postat Iunie 12, 2016 Salut tutor ! Am o intrebare cam natanga totusi , parerea mea.. De ceva vreme caut o yamaha yzf r 125...Am gasit una in cele din urmă , însă are big bore kit de 200cc. Intrebarea mea este : Ii pot face RAR sa o pot conduce legal cu subcategoria A1 ? Multumesc si sper ca nu am fost foarte foarte penibil.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razen Postat Iunie 12, 2016 Share Postat Iunie 12, 2016 "CATEGORIA A1: Motociclete cu cilindree maximă de 125 cm3, cu puterea maximă de 11 Kw. şi cu raport putere/greutate de cel mult 0,1 Kw/kg; Tricicluri cu motor cu puterea maximă de 15 Kw." Cauta una care sa fie in regula. Se mai intampla ceva neprevazut si iti complici inutil existenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Iunie 12, 2016 Share Postat Iunie 12, 2016 Nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iunie 12, 2016 Share Postat Iunie 12, 2016 Da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Iunie 12, 2016 Share Postat Iunie 12, 2016 poti sa-i faci RAR, foarte RAR, sau deloc. asta daca nu-i faci DES,, foarte DES sau tot timpul. Depinde pe unde si cu ce. Daca-i faci RAR e posibil sa te lase si sa se duca la unul care-i face mai DES Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Iunie 12, 2016 Share Postat Iunie 12, 2016 sarind peste mistouri ( nu-s in dispozitie acum ) daca nu e schimbata seria la motor poti sa ai si kit de 1200 cm3 ca tot ii poti faci autentificarea , ca banuiesc ca asta te intereseaza pe tine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Iunie 12, 2016 Share Postat Iunie 12, 2016 Da, poti. La RAR / ITP nu iti masoara capacitatea cilindrului. Problema este daca te trantesti pe undeva si se descopera ca tu cu A1 conduci atelaj de 20-25 CP in loc de 10-15 sau cat e limita. Este la fel ca si cum ai conduce fara permis => dosar penal + interzicerea obtinerii permisului de conducere X ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gascoigne Postat Iunie 12, 2016 Share Postat Iunie 12, 2016 daca esti sigur ca o vrei, vorbeste cu proprietarul sa faca el RAR-ul, si daca trece ii dai bani si pentru asta. asa, nu mai ai nici o grija. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bobossus Postat Iunie 12, 2016 Share Postat Iunie 12, 2016 poti sa-i faci RAR, foarte RAR, sau deloc. asta daca nu-i faci DES,, foarte DES sau tot timpul. Depinde pe unde si cu ce. Daca-i faci RAR e posibil sa te lase si sa se duca la unul care-i face mai DES Daca te duci la RAR in Bucuresti si li se pare suspiciosa cea mai mica chestie, verifica. Sunt patit. Mai ales daca e prima inmatriculare. Da, poti. La RAR / ITP nu iti masoara capacitatea cilindrului. Problema este daca te trantesti pe undeva si se descopera ca tu cu A1 conduci atelaj de 20-25 CP in loc de 10-15 sau cat e limita. Este la fel ca si cum ai conduce fara permis => dosar penal + interzicerea obtinerii permisului de conducere X ani. In caz de accedent sau evenimente nefericite, colegul are dreptate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iunie 12, 2016 Share Postat Iunie 12, 2016 (editat) In caz de accedent sau evenimente nefericite, colegul are dreptate doar daca scrie pe cilindru 200cc. Altfel, ma indoiesc ca stie vreun injiner de la RAR macar formula sa calculeze capacitatea cilindrica, dapai sa desfaca si sa ia masuri si calculeze. Editat Iunie 12, 2016 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Iunie 12, 2016 Share Postat Iunie 12, 2016 Banzay are dreptate. nici in caz de accident nu iti numara nimeni cc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
riderontornadoes Postat Iunie 12, 2016 Share Postat Iunie 12, 2016 Si daca eu cumpar motocicleta si ala de mi-o vinde nu imi spune, eu ce vina am daca o patesc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Iunie 13, 2016 Share Postat Iunie 13, 2016 Nu am spus ca o sa-ti masoare cineva, ma indoiesc de asta. Am spus "daca se descopera ca tu cu A1 conduci atelaj de 20-25 CP in loc de 10-15 sau cat e limita". Cum ? Nu stiu ... In orice caz, eu nu m-as baga la afaceri de astea dubioase. Sfat pentru initiator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iunie 13, 2016 Share Postat Iunie 13, 2016 Cum ? Nu stiu ... Doar daca scrie pe cilindru 200cc. In orice caz, eu nu m-as baga la afaceri de astea dubioase. Nu e afacere dubioasa, e un atelaj modificat, cu ceva banuti seriosi daca e facut cum trebuie. Singura chestie de care mi-ar fi frica - daca a fost facut cum trebuie, o lucrare de genul presupune ceva piese, care noi costa o carca de bani, chiar daca rabla in cauza are initial doar 125cc. Daca cilindrul nu e modificat si e schimbat cu totul, trebuie verificat daca scrie pe el capacitatea cilindrica, la astia de modificau scuterele japoneze stiu ca pe unele scria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Iunie 13, 2016 Share Postat Iunie 13, 2016 exista in dotarea rar un insrument, simlar cu cel care se verifica compresia, cu ajutorul caruia se determina capacitatea cilindrica. cunosc caz de scuter adus din it. cu motorul trucat care a fost depistat la rar. a primit omologare, carte, itp dar s-a mentionat capacitatea cilindrica reala in acte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MrK Postat Iulie 8, 2016 Share Postat Iulie 8, 2016 ATENTIE! Good news everyone! La achizitionarea unui autovehicul SH care a fost deja inmatriculat in Romania (implicit a primit Certificatul de autenticitate al vehiculului emis de Registrul Auto Român), nu mai este necesara verificarea acestuia printr o programare la RAR, in urma careia se obtinea certificatul de autenticitate care mai tarziu se depunea impreuna cu toate actele la Inmatriculari Auto. "Mai pe scurt": dupa ce primiti toate documentele necesare de la vanzator, mergeti direct sa platiti taxele si pe urma la inmatriculari auto (un functie de judetul de care apartineti). In continuare este necesar RCA valid pe numele noului posesor, valabilitate minim 6 luni. Puteti confirma aceste informatii la Inmatriculari Auto (in functie de judetul de care apartineti) - 021.232.48.28 pentru Bucuresti. Mai multe informatii despre documentele necesare, AICI. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MrK Postat Iulie 8, 2016 Share Postat Iulie 8, 2016 Chiar este o veste buna, dar esti sigur ca e real? In linkul furnizat de tine inca apare certificatul. Fiti isteti si confirmati la Inmatriculari Auto daca aveti dubii, ca sunt sigur ca dureaza cateva decenii pana isi actualizeaza toti informatiile furnizate pe site urile oficiale. In urma multiplelor telefoane pe care le vor primi, poate se vor sesiza sa actualizeze mai rapid. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Iulie 8, 2016 Share Postat Iulie 8, 2016 Chiar este o veste buna, dar esti sigur ca e real? asa-i SIGUR! 100% nu mai trebuie certificatul de autenticitate de azi! (pt vehiculele care au fost inmatriculate in RO) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.