CostiX Postat Mai 11, 2013 Share Postat Mai 11, 2013 Dupa cum spuneam si intr-un topic acum ceva timp vreau si eu sa devin unul dintre voi... Mi-am facut o idee cam ce as vrea sa imi cumpar ca prima mobra...Ma gandeam la Honda Hornet... Dar zilele trecut am fost prin oras la o mica plimbare... cum sunt o persoana care socializeaza repede m-am oprit langa o gasca de mobristi... am stat putin de vb cu ei ... si am vazut inca 2 mobre care mi-au atras atentia...evident Honda. Acestea fiind spuse.... Mobrele erau 1: HONDA F4I SPORT SI 2 : HONDA CBR 600 RR.... ce pareri aveti despre ele ? astept pareri pro si contra... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristilvk Postat Mai 11, 2013 Share Postat Mai 11, 2013 600rr sta rau cu confortu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JMoto Postat Mai 11, 2013 Share Postat Mai 11, 2013 F4i .. ghidon mai sus.. pozitie mai comoda la drum lung. 110cp .. CBR 600 RR .. 120cp mai intepata.. pozitie mai incomoda .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostiX Postat Mai 11, 2013 Autor Share Postat Mai 11, 2013 F4i .. ghidon mai sus.. pozitie mai comoda la drum lung. 110cp .. CBR 600 RR .. 120cp mai intepata.. pozitie mai incomoda .. pozitie mai incomoda ? la ce te referi ? amandoua sunt sport nu ? presupun ca asta este si ideea sa stai "pe ea" cum se zice .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JMoto Postat Mai 11, 2013 Share Postat Mai 11, 2013 mergi intr-o zi 200km cu F4i si apoi cu 600 RR.. vorbim dupa o sa intelegi ce zic de pozitie.. ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostiX Postat Mai 11, 2013 Autor Share Postat Mai 11, 2013 mergi intr-o zi 200km cu F4i si apoi cu 600 RR.. vorbim dupa o sa intelegi ce zic de pozitie.. ! cand o sa am ocazia am sa incerc.... acum... nu stiu daca isi are rost intrebarea asta ... dar intreb... care dintre ele (desi stiu ca multi or sa ma mustruluiasca ) este mai usor de manevrat de mers cu ea ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Mai 11, 2013 Share Postat Mai 11, 2013 daca ai cap nu-ti iei honda... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Junioruenjoyz Postat Mai 11, 2013 Share Postat Mai 11, 2013 Asa cum zice colegul Performance, daca ai cap nu-ti iei Honda...iti iei R6:) On Topic: F4i pentru ca e mai putin obositoare la drumuri mai lungi....dar recomandarea mea e sa ramai la Hornet. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micutul19 Postat Mai 11, 2013 Share Postat Mai 11, 2013 La fel am avut de ales si eu dintre aceste modele, pentru ca astea mi-au placut , dar din cate am citit pe forum , incet incet am inceput sa nu prea ma mai gandesc la honda cbr 600 rr ( unii spuneau ca e agresiva, pozitia incomoda etc) , norocul meu e ca am incalecat pe cele 2 modele pentru a vedea daca ajung cu picioarele jos (eu fiind un tip mai scund). In cele din urma am optat pentru o Honda cbr F4i , pe care o am de 2 luni si pana in prezent sunt multumit de ea ( pozitie comoda , putere destula ) . Decizia este a ta , iar eu ma bucur ca se mai inmulteste comunitatea , indiferent de alegere. Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pirate13 Postat Mai 11, 2013 Share Postat Mai 11, 2013 Fratilor nu inteleg cum puteti sa conduceti mai mult de o ora pe o sa tare cu suspensii foarte rigide intr-o pozitie incredibil de incomoda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Mai 11, 2013 Share Postat Mai 11, 2013 (editat) Diferenta o vezi la cuplu, la greutate, + pozitia "in maini" spre deosebire de cea la F4i. Care btw, F4i este sport-touring iar 600 RR este SS Editat Mai 11, 2013 de wtf? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JMoto Postat Mai 11, 2013 Share Postat Mai 11, 2013 cand o sa am ocazia am sa incerc.... acum... nu stiu daca isi are rost intrebarea asta ... dar intreb... care dintre ele (desi stiu ca multi or sa ma mustruluiasca ) este mai usor de manevrat de mers cu ea ? Cred ca F4i .. dar in principiu sunt motociclete sport amadoua, deci sunt cam la fel.. Dar pentru inceput ar fi bine sa incepi pe hornet.. pozitia te ajuta enorm la manevrat, curbe,oras,drum lung.. si are 96cp destul cat sa mergi 220cu ea.. ! singurul defect la naked, vantul e cel mai mare dusman . Diferenta o vezi la cuplu, la greutate, + pozitia "in maini" spre deosebire de cea la F4i. Care btw, F4i este sport-touring iar 600 RR este SS "" The Honda CBR600F4i was a sport bike produced by Honda from 2001 to 2006 """" Sport .. CBR 600 RR este Super Sport.. doar o mica difecenta la ghidon , pozitia in maini.. atat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Mai 11, 2013 Share Postat Mai 11, 2013 Dupa cum spuneam si intr-un topic acum ceva timp vreau si eu sa devin unul dintre voi... Mi-am facut o idee cam ce as vrea sa imi cumpar ca prima mobra...Ma gandeam la Honda Hornet... Dar zilele trecut am fost prin oras la o mica plimbare... cum sunt o persoana care socializeaza repede m-am oprit langa o gasca de mobristi... am stat putin de vb cu ei ... si am vazut inca 2 mobre care mi-au atras atentia...evident Honda. Acestea fiind spuse.... Mobrele erau 1: HONDA F4I SPORT SI 2 : HONDA CBR 600 RR.... ce pareri aveti despre ele ? astept pareri pro si contra... Daca stai in Bucuresti,eu zic sa te gandesti in continuare la Hornet,e motorul ideal pt oras.Da,intr-adevar,are mici carentze la capitolul look si mai important la capitolele suspensie si frane,dar astea nu te vor deranja la inceput.Dar in oras,ca si manevrabilitate,e perfect. Pe de alta parte,ai intrebat despre cele 2 ,f4 si 600rr.Fac parte din 2 categ diferite,chiar daca arata (aproximativ) similar. f4 e un sport-touring veritabil : are motor ce se preteaza la touring,dar daca il ridici in ture, poti sa meri si sportiv cu el.Cu carenele alea,el simuleaza sportul,dar ca si pozitie,ghidoane si raspuns al motorului,e o moto foarte relaxata.Per total o moto pur si simplu buna si pt incepatori si pt cei care au ceva exp,care impaca si capra si varza si o face bine,nu simti ca ai facut compromisuri cu ea.Titulatura aia "f4i sport,ultima light,etc" e vrajeala de publicitate,poti sa-ti iei f3 sau f4 pe carb sau f4inj si se simt la fel.Prima generatie de injectie a fost destul de slabutza,consuma la fel ca si cea pe carb,dar raspunsul este mai prost si sistemul mai complicat.As recomanda mai degraba modelul pe carburator,pt ca nu vad nici un avantaj intre ele si la carburatoare nu te doare capul in caz ca se strica ceva. 600rr-ul pe de alta parte e un supersport veritabil : pozitie dedicata pt curbe,trage sus in ture,alt sasiu,alte suspensii,alte frane (mai bune ).Dar ca incepator nu o sa iti dai seama de avantaje.Plus ca,supersportul,scos din elementul lui,curbele sau circuitul,e ca un peste pe uscat : te va durea spatele si incheieturile la drum lung,motorul nu e flexibil,trage slab in ture joase,suspensia nu e confortabila,o moto dedicata are multe dezavantaje. Pe scurt , 600rr e ss,moto care face un singur lucru f bine,si pe restul slab.A,si arata f frumos .F4 face toate lucrurile bine,dar nu exceleaza niciunde.Insa nici nu poti spune ca e slaba la ceva,mai ales la nivelul unui incepator.Si ea arata destul de bine. In concluzie,daca meri majoritatea timpului in Buc,Hornet pe primul loc fara discutii.Daca meri in Buc,dar in weekend faceti iesiri,F4. rr-ul e pt Cheia,etc,dar tre sa mai acumulezi niste exp,eu zic sa nu te sui din prima pe el.Plus ca in oras e execrabil orice supersport.Stai 1-2 sezoane pe Hornet/F4 si dupa ce ai acumulat exp,te mai sui si pe altele,si te hotarasti atunci. Prima moto insa trebuie sa fie de compromis in opinia mea,un all-rounder,buna la toate si relativ ieftina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4mihai Postat Mai 11, 2013 Share Postat Mai 11, 2013 600rr sta rau cu confortu F4i .. ghidon mai sus.. pozitie mai comoda la drum lung. 110cp .. CBR 600 RR .. 120cp mai intepata.. pozitie mai incomoda .. Am avut si recomand F4i.. motor foarte fiabil, iertator (600rr cica nu e chiar asa bland), si destul de confortabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Mai 11, 2013 Share Postat Mai 11, 2013 poti sa incerci si hornetul carenat,care are aceleasi avantaje ca cel naked si inca cateva plusuri care evident este cel al carenelor care te mai protejeaza la vant si parerea mea arata si bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alyU Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 daca ai cap nu-ti iei honda... da..asa e..ia-ti first bike ca e cel mai bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TDMANDI Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 daca ai cap nu-ti iei honda... buna asta :crack: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Minu Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 da..asa e..ia-ti first bike ca e cel mai bun Pe unde e vb de Honda el mereu o blameaza,trebuie sa te obisnuiesti.Nu vreau sa ridic in slavi Honda,dar totusi,nu e nici cea mai praf marca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 Le-am avut pe amindoua, prima honda a fost un CBR600F2(91), F4(99), si 600RR (2003), ultima fost in 2005 luata, ear ca noua. La fel cum au zis si colegii, 600f e net pt drumuri mai lungi. Mie , moto supersport sint concepute sa mearga la viteze mari, macar minim un 150km/h. Sa mergi safe cu un SS pe strada, inseamna ca-ti plac filmele cu sado-maso, inseamna ca ai o viatza ff dulce zi de zi si de plictiseala, faci un drum de 400km cu un SSP. SSP sint , dupa parerea mea facute exclusiv pt circuit, ultimele modele sint chiar only race. Oricum, si 600F4(I)(SPORT) te omoara la fel de repede ca si un 600RR. Ambele trec de 250km/h, daca o masina schimba banda pe autostrada, si tu vii cu 200+ din spatele ei, riscul ca sa te infigi in ea e foarte mare, avind in vedere ca esti incepator absolut. Nu mai zic de curbele largi care sint ratate de foarte multi incepatori pe SS. Bafta iti urez. Ca sa-ti faci o idee cum am supravietuit: prima-NOROC chior, a doua- noroc, a treia- iar noroc, acuma, ma dau cu SS la viteze mari doar pe circuit. Pe strada, ocazional, dar legal, unde doar a deplasez, nu a plimb deoarece nu-mi creeaza nici o placere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wesko Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 Parerea mea e ca daca o sa-ti iei RR si o sa ai putina rabdare (cateva mii de km , depinde cat de repede avansezi) o sa te indragostesti de motorul asta si o sa te feliciti pentru alegerea facuta la momentul respectiv. Nu spun ca nu este bine sa incepi pe ceva mai potolit dar dupa ceva km o sa fie o urma de regret avand in vedere ca tu iti doresti un super sport dar ai ales calea cea "sigura" (care nu este deloc asa) . Daca o sa-ti permiti sa iti iei alt motor dupa juma de an/ un an iti recomand sa o iei treptat, daca nu, ia-ti motorul dorit si ai rabdare cu el si iti garantez ca nu o sa regreti! Iti spun din proprie experienta. In mare parte explicatiile date de ceilalti useri legate de pozitie sunt cat se poate de adevarate dar o sa te obisnuiesti daca o sa fie a ta si o sa faci multi km cu ea ( ba chiar o sa-ti placa ). Legat de subiectul incepatori pe SS nu intru in detalii dar cursa accelereatiei e foarte lunga si poti sa o tii fara probleme la turatii rezonabile in asa fel incat sa nu te surprinda, cu franele trebuie sa ai grija dar cu antrenament o sa le simti cum trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neBu Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 (editat) daca ai cap nu-ti iei honda... offtopic: Ce neplaceri ai avut cu honda, pe unde te-am vazut esti anti honda ( am devenit si eu dar probabil am eu ceva fixat acum in creier pe honda ) ontopic: f4i mi-a placut foarte mult am mers pe F4 F4i nu si pe cel sport dar nu cred ca este mare branza intre ele.... sunt mai chill decat RR. Ce trebuie sa stii este ca daca le duci in ture toate trag tare. Editat Mai 12, 2013 de neBu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 s-a mai discutat aici /index.php?/topic/419253-cbr-600-f-sport-cbr-600-rr/ foloseste cu incredere cautarea pe forum. F4i Sport nu exista, doar CBR 600 F Sport Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostiX Postat Mai 12, 2013 Autor Share Postat Mai 12, 2013 daca ai cap nu-ti iei honda... de ce nu honda ? ce are ? Daca stai in Bucuresti,eu zic sa te gandesti in continuare la Hornet,e motorul ideal pt oras.Da,intr-adevar,are mici carentze la capitolul look si mai important la capitolele suspensie si frane,dar astea nu te vor deranja la inceput.Dar in oras,ca si manevrabilitate,e perfect. Pe de alta parte,ai intrebat despre cele 2 ,f4 si 600rr.Fac parte din 2 categ diferite,chiar daca arata (aproximativ) similar. f4 e un sport-touring veritabil : are motor ce se preteaza la touring,dar daca il ridici in ture, poti sa meri si sportiv cu el.Cu carenele alea,el simuleaza sportul,dar ca si pozitie,ghidoane si raspuns al motorului,e o moto foarte relaxata.Per total o moto pur si simplu buna si pt incepatori si pt cei care au ceva exp,care impaca si capra si varza si o face bine,nu simti ca ai facut compromisuri cu ea.Titulatura aia "f4i sport,ultima light,etc" e vrajeala de publicitate,poti sa-ti iei f3 sau f4 pe carb sau f4inj si se simt la fel.Prima generatie de injectie a fost destul de slabutza,consuma la fel ca si cea pe carb,dar raspunsul este mai prost si sistemul mai complicat.As recomanda mai degraba modelul pe carburator,pt ca nu vad nici un avantaj intre ele si la carburatoare nu te doare capul in caz ca se strica ceva. 600rr-ul pe de alta parte e un supersport veritabil : pozitie dedicata pt curbe,trage sus in ture,alt sasiu,alte suspensii,alte frane (mai bune ).Dar ca incepator nu o sa iti dai seama de avantaje.Plus ca,supersportul,scos din elementul lui,curbele sau circuitul,e ca un peste pe uscat : te va durea spatele si incheieturile la drum lung,motorul nu e flexibil,trage slab in ture joase,suspensia nu e confortabila,o moto dedicata are multe dezavantaje. Pe scurt , 600rr e ss,moto care face un singur lucru f bine,si pe restul slab.A,si arata f frumos .F4 face toate lucrurile bine,dar nu exceleaza niciunde.Insa nici nu poti spune ca e slaba la ceva,mai ales la nivelul unui incepator.Si ea arata destul de bine. In concluzie,daca meri majoritatea timpului in Buc,Hornet pe primul loc fara discutii.Daca meri in Buc,dar in weekend faceti iesiri,F4. rr-ul e pt Cheia,etc,dar tre sa mai acumulezi niste exp,eu zic sa nu te sui din prima pe el.Plus ca in oras e execrabil orice supersport.Stai 1-2 sezoane pe Hornet/F4 si dupa ce ai acumulat exp,te mai sui si pe altele,si te hotarasti atunci. Prima moto insa trebuie sa fie de compromis in opinia mea,un all-rounder,buna la toate si relativ ieftina. aici am vrut sa ajung... cam asta vreau sa fac ...in timpul saptamanii prin oras... iar in weekend sa merg pe afara... gen un munte... cine stie ... in principiu daca voi face lucrurile astea ... f4 este indicat... hornet este mai mult de oras sa inteleg... in afara nu este bine cu vantul...sunt multe lucruri pe care trebuie sa le iei in considerare... greu de ales ... s-a mai discutat aici /index.php?/topic/419253-cbr-600-f-sport-cbr-600-rr/ foloseste cu incredere cautarea pe forum. F4i Sport nu exista, doar CBR 600 F Sport scuzele mele am cautat f4i sport si probabil de asta nu mi-a aratat si topicul ala .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JMoto Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 de ce nu honda ? ce are ? aici am vrut sa ajung... cam asta vreau sa fac ...in timpul saptamanii prin oras... iar in weekend sa merg pe afara... gen un munte... cine stie ... in principiu daca voi face lucrurile astea ... f4 este indicat... hornet este mai mult de oras sa inteleg... in afara nu este bine cu vantul...sunt multe lucruri pe care trebuie sa le iei in considerare... greu de ales ... scuzele mele am cautat f4i sport si probabil de asta nu mi-a aratat si topicul ala .... eu zic sa mai cauti pe net moto, sunt ft multe modele care sarputea sa-ti placa .. si imbina utilu cu placutu .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostiX Postat Mai 12, 2013 Autor Share Postat Mai 12, 2013 eu zic sa mai cauti pe net moto, sunt ft multe modele care sarputea sa-ti placa .. si imbina utilu cu placutu .. nu vreau sa ma ma abat de la producatorul pe care mi s-a pus pata in speta HONDA .... am stat de vorba cu multi mobristi de-a lungul timpului si majoritatea spuneau.. HONDA E HONDA... am intrat pe net, m-am documentat si am ajuns la concluzia ca HONDA ramane producatorul pe care voi merge in achizitionarea unei mobre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.