bozoro Postat Decembrie 29, 2013 Autor Share Postat Decembrie 29, 2013 in tot netul ati gasit doar o poza. e a nustiu cata oara cand puneti aceasi poza. mai puneti si voi ceva nou. uite noi gasim noutati: ps. astia tura asta au facut-o cu gipanu de service dupa ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 (editat) Aia a fost prima pe care am gasit-o la o cautare simpla, n-oi fi nebun sa stau sa caut cadre rupte pe net, ca nu ma pasioneaza Oricum, cred ca gasesti mai putine poze cu astea ca omului cand i se rupe stromu, zice plm, trebuia sa imi iau si eu o mobra calumea, da bine macar ca a fost ieftina. Si isi baga picioarele si trece mai departe, nu-si mai bate capul. Pe cand cand se rupe la un bmw, se oftica omul si incepe sa se planga pe net, ca a dat o caciula de bani pe el Editat Decembrie 30, 2013 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Decembrie 30, 2013 Autor Share Postat Decembrie 30, 2013 pai cam asa e. da cand dai o caciula de bani te astepti sa nu se rupa nimic. ps: nu mai cauta alte poze cu stroame rupte ca nu gasesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=540312 E VStom? Ca excursia pare ENDURO-touring. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=540312 E VStom? Ca excursia pare ENDURO-touring. The part I hit was a bout 2 feet across and about 9 inches deep with a vertical wall on the far side. I hit it about 60mph and the bike cased right on the center section in front of the shock and on the rear skidplate mount. The hard hit knocked my lamineer shield off, the bike died, the handle bars where in my lap, the GPS came out of it's holder and was dangling around and I felt like I was sitting about 2 inches lower. Boy that was a hard hit. A fost un soc destul de puternic dupa parerea mea, nicidecum nu s-a rupt din senin Oricum, ai facut ceva research Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 FANATÍSM s. n. Atașament excesiv, pătimaș pentru o convingere, o persoană etc., dublat de o totală intoleranță față de convingerile altora. – Din fr. fanatisme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 (editat) Mie mi s-a parut relevanta aceasta fraza din tot ce a spus proprietarul V Strom-ului : "I learned a valuable lesson. When riding with these guys don't even show up with something like the strom. ride a real bike. " @ Nocturnus Un soc foarte puternic mai ales ca mobra, nu are suspensie, adica chestia aia cu pistoane, ulei, si arcuri folosita pt a absorbi socurile de catre mobrele mai modeste gen KTM. Editat Decembrie 30, 2013 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 (editat) Mie mi s-a parut relevanta aceasta fraza din tot ce a spus proprietarul V Strom-ului : "I learned a valuable lesson. When riding with these guys don't even show up with something like the strom. ride a real bike. " @ Nocturnus Un soc foarte puternic mai ales ca mobra, nu are suspensie, adica chestia aia cu pistoane, ulei, si arcuri folosita pt a absorbi socurile de catre mobrele mai modeste gen KTM. Mi se pare mie sau e chiar moda sa faci de (cuvant urat) Vstromul sau sa-l compari cu mobre din alta categorie? Pai e la mintea cucului ca Vstromul, in ride-ul de mai sus nu avea nicio sansa impotriva 450-ului. Sau ti-a captat atentia doar ,,real bike'' si ai tresarit de bucurie ca Stromul nu e ,,a real bike''? Greseala tipului ca s-a bagat si a incercat sa se tina dupa mobre facute pentru asa ceva. Eu subliniam faptul ca impactul a fost destul de puternic si ca a plesnit din cauza socului. SI nu e vorba de fanatism cum insinueaza B437. E vorba de onestitate. Nimeni nu a sustinut ca V-stromul e cea mai smechera mobra din lume sau ca poti face Rally Raid sau Hard Enduro. Insa imi susin punctul de vedere si anumte ca este una din cele mai bune motociclete la capitolul Value For Money, in special pe piata SH. Daca stai sa-i gasesti chichite, normal ca ii gasesti. DIn punctul meu de vedere, Stromul face exact ceea ce zice ca face. Nici mai mult, nici mai putin. E touring cu mici tendinte pe light offroad. Acum ca vine giga contra si zice ca nu-i asa ca a vecinului e mai mare,mai groasa si mai noduroasa, so be it. Numai bine! Editat Decembrie 30, 2013 de Nocturnus85 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 (editat) Mi se pare mie sau e chiar moda sa faci de (cuvant urat) Vstromul sau sa-l compari cu mobre din alta categorie? Pai e la mintea cucului ca Vstromul, in ride-ul de mai sus nu avea nicio sansa impotriva 450-ului. Greseala tipului ca s-a bagat si a incercat sa se tina dupa mobre facute pentru asa ceva. Eu subliniam faptul ca impactul a fost destul de puternic si ca a plesnit din cauza socului. Cred ca habar nu ai de cat sunt mobrele alea si in ce categorie sunt. Editat Decembrie 30, 2013 de Hosszu Toll Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 (editat) Greseala mea...950-uri. Editat Decembrie 30, 2013 de Nocturnus85 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 Mi se pare mie sau e chiar moda sa faci de (cuvant urat) Vstromul sau sa-l compari cu mobre din alta categorie? Pai e la mintea cucului ca Vstromul, in ride-ul de mai sus nu avea nicio sansa impotriva 450-ului. Sau ti-a captat atentia doar ,,real bike'' si ai tresarit de bucurie ca Stromul nu e ,,a real bike''? Greseala tipului ca s-a bagat si a incercat sa se tina dupa mobre facute pentru asa ceva. Eu subliniam faptul ca impactul a fost destul de puternic si ca a plesnit din cauza socului. SI nu e vorba de fanatism cum insinueaza B437. E vorba de onestitate. Nimeni nu a sustinut ca V-stromul e cea mai smechera mobra din lume sau ca poti face Rally Raid sau Hard Enduro. Insa imi susin punctul de vedere si anumte ca este una din cele mai bune motociclete la capitolul Value For Money, in special pe piata SH. Daca stai sa-i gasesti chichite, normal ca ii gasesti. DIn punctul meu de vedere, Stromul face exact ceea ce zice ca face. Nici mai mult, nici mai putin. E touring cu mici tendinte pe light offroad. Acum ca vine giga contra si zice ca nu-i asa ca a vecinului e mai mare,mai groasa si mai noduroasa, so be it. Numai bine! Nu cred ca a comparat cineva pe aici mobre din categorii diferite, poate doar in cazul in care consideri ca V Strom-ul nu este Adventure. Daca te uiti la inceputul topicului de pe ADVRider o sa constati ca nu este nici un 450 pe acolo. Ceea ce cred ca ti-a stârnit in pic pe unii (pe mine sigur), a fost afirmatia aia despre minunatul cadru de DL. Asta mai ales in conditiile in care Stromul este o mobra foarte grea, poate cea mai grea din categoria si. E foarte usor sa faci in cadru solid daca nu te intereseaza cat de greu va iesi la final. ( Ma asteptam ca macar BH sa stie asta) Ca ex as putea sa-ti dau cadrul de pe KTM 950 SE care a fost un cadru cu probleme in caz de utilizare cu pasager si/sau bagaje excesive vs cadrul de la KTM 9X0 care nu a avut probleme. Diferenta de greutate intre cele 2 este foarte mica. As zice din burta sub 1 kg. Sper ca am fost suficient de coherent. Pace tie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 Ce legatura are suspensia cand omu spune ca a dat cu "burta" in stanca? Despre ce vorbim aici? despre cadre care se rup la impact? wtf pre dezamagirea multora stroama nu este din titan. Care kg multe? Transalpul e mai greu. @ERU aveam o parere mai buna despre tine da ai inceput sa mergi pe aratura si pe forum nu a zis nimeni ca v-stromul este enduro nu vad comparatia cu 990, 950SE, 800gs, sau alte monocilindre, destinatia mobrelor este complet diferita. Cu vaporul nu poti merge pe camp cum nici cu pisica nu poti bate cuie. intelegi? Daca un (cuvant urat) a incercat sa tina pasut cu 950se pe un drum prost nu insemana ca toti sunt cretini sa faca acelasi lucru. Daca mai era si un slabut la vreo130kg cu arcurile standard si suspensia lasata "moale" pentru comfort pe drumuri proaste sigur a avut noroc ca a scapat cu viata, dar toate se platesc mai ales prostia. Revenind ontopic v-stromul nou are aceeasi destinatie cu cel vechi nu te minte cu nimic. Te duce unde ai chef dar tine de tine cat de mult vrei sa te chinui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 Ce legatura are suspensia cand omu spune ca a dat cu "burta" in stanca? Despre ce vorbim aici? despre cadre care se rup la impact? wtf pre dezamagirea multora stroama nu este din titan. Care kg multe? Transalpul e mai greu. @ERU aveam o parere mai buna despre tine da ai inceput sa mergi pe aratura si pe forum nu a zis nimeni ca v-stromul este enduro nu vad comparatia cu 990, 950SE, 800gs, sau alte monocilindre, destinatia mobrelor este complet diferita. Cu vaporul nu poti merge pe camp cum nici cu pisica nu poti bate cuie. intelegi? Daca un (cuvant urat) a incercat sa tina pasut cu 950se pe un drum prost nu insemana ca toti sunt cretini sa faca acelasi lucru. Daca mai era si un slabut la vreo130kg cu arcurile standard si suspensia lasata "moale" pentru comfort pe drumuri proaste sigur a avut noroc ca a scapat cu viata, dar toate se platesc mai ales prostia. Revenind ontopic v-stromul nou are aceeasi destinatie cu cel vechi nu te minte cu nimic. Te duce unde ai chef dar tine de tine cat de mult vrei sa te chinui Exista o legatura. O mobra cu o garda decenta si cu suspensii bune nu loveste cu burta. Titanul nu este asa rezistent cum crede lumea. In realitate, titanul este mai slab ca rezistenta decat orice otel decent [si cand spun decent, nu ma refer la alea de se folosesc in constructii, motivul pt care este atat de laudat titanul, este ca la aceeasi greutate este mai rezistent decat otelul. Well, cu parerea ta de spre mine ce pot sa zic, imi pare rau sa te dezamagesc insa, daca te mai uiti si pe topicurile vecine o sa vezi ca de cateva zile toata lumea sustine ca VStreet-ul este mobra de offroad cu acte in regula, ultimul de care imi aduc aminte s-a bagat intr-o discutie[ce-i drept oarecum offtopic] in care Stulewa pusese o poza cu unicornul, si cumva respectivul a ajuns la concluzia ca V Strom-ul e mai potrivit. WTF are si rabdarea mea o limita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 (editat) ERU-le tu esti un ktmist ratacit temporar printre bmwisti. Pana nu te intorci la origini, nu o sa ai liniste. Hai un AN Nou Cat Mai Bun si noroaie dupa preferinte. Editat Decembrie 30, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 Exista o legatura. O mobra cu o garda decenta si cu suspensii bune nu loveste cu burta. Titanul nu este asa rezistent cum crede lumea. In realitate, titanul este mai slab ca rezistenta decat orice otel decent [si cand spun decent, nu ma refer la alea de se folosesc in constructii, motivul pt care este atat de laudat titanul, este ca la aceeasi greutate este mai rezistent decat otelul. Well, cu parerea ta de spre mine ce pot sa zic, imi pare rau sa te dezamagesc insa, daca te mai uiti si pe topicurile vecine o sa vezi ca de cateva zile toata lumea sustine ca VStreet-ul este mobra de offroad cu acte in regula, ultimul de care imi aduc aminte s-a bagat intr-o discutie[ce-i drept oarecum offtopic] in care Stulewa pusese o poza cu unicornul, si cumva respectivul a ajuns la concluzia ca V Strom-ul e mai potrivit. WTF are si rabdarea mea o limita. Poti sa-i spui cum vrei stroamei putin ma afecteaza au mai numit-o altii logan V-street este in opinia unui om care are o mobra enduro in opinia unuia care are r1 este hard enduro sau bate spre cross important este la ce te raportezi cand faci comparatiile. V-stromul pentru respectivul user este mai bun si mai potrivit decat un ktm modificat pentru ca se raporteaza la modul in care foloseste el mobra. Strict pentru el! Personal imi face cu ochiul 990-ul pentru valentele enduro dar sunt lucruri la care mobra actuala se descurca mai bine, asta e nevoia mea. PLM bine ca avem de unde alege astfel incat sa fim toti multumiti. Bafta ERU-le tu esti un ktmist ratacit temporar printre bmwisti. Pana nu te intorci la origini, nu o sa ai liniste. Hai un AN Nou Cat Mai Bun si noroaie dupa preferinte. Mi-ai luat vorba din gura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 Exista o legatura. O mobra cu o garda decenta si cu suspensii bune nu loveste cu burta. Titanul nu este asa rezistent cum crede lumea. In realitate, titanul este mai slab ca rezistenta decat orice otel decent [si cand spun decent, nu ma refer la alea de se folosesc in constructii, motivul pt care este atat de laudat titanul, este ca la aceeasi greutate este mai rezistent decat otelul. Well, cu parerea ta de spre mine ce pot sa zic, imi pare rau sa te dezamagesc insa, daca te mai uiti si pe topicurile vecine o sa vezi ca de cateva zile toata lumea sustine ca VStreet-ul este mobra de offroad cu acte in regula, ultimul de care imi aduc aminte s-a bagat intr-o discutie[ce-i drept oarecum offtopic] in care Stulewa pusese o poza cu unicornul, si cumva respectivul a ajuns la concluzia ca V Strom-ul e mai potrivit. WTF are si rabdarea mea o limita. De ce nu-ti bagi GS-ul intr-o groapa de 23 de cm la 100km/h? Vedem cum se comporta Daca iese onorabil, promit ca voi bea o bere in cinstea BMW-ului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 De ce nu-ti bagi GS-ul intr-o groapa de 23 de cm la 100km/h? Vedem cum se comporta Daca iese onorabil, promit ca voi bea o bere in cinstea BMW-ului doar pt despicat firu' in 4: - la 100km/h pe latime de 60cm… cam nu prea mai conteaza cat de adanca e groapa. explicatia… 100km/h = 27m/s… adica 60cm aia ii cam faci in 20ms… adica instant. poate daca ai franat de la 100 si ai intrat in ea pe frana sa conteze… altfel, un bounce inainte, gaz si gata, fly over - GS-ul de 800 in groapa, intr-advear face bubu... la janta. ERU, nu o schimbi pe aia fatza? - ma rog, poate nu vizualizez eu bine santu respectiv… dar are atata relevanta cat are discutia despre intmplarea asta sau cadre de GS in contextul mobrei din topic… damn, cred ca tot eu am pornit-o cu observatia ca subcadru e tinut de 4 suroabe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 Hai sa revenim on topic dupa derapajele cu americani de 120kg care se cred la dakar cu vstromul Un film facut de un vlogger englez, primul test care nu e facut de un jurnalist si cu filmare onboard cu comentarii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 Hai sa revenim on topic dupa derapajele cu americani de 120kg care se cred la dakar cu vstromul Un film facut de un vlogger englez, primul test care nu e facut de un jurnalist si cu filmare onboard cu comentarii daca mergi cu mobra pana la PLOIESTI din bucuresti venind .... ITI PARE .... test?????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 (editat) daca mergi cu mobra pana la PLOIESTI din bucuresti venind .... ITI PARE .... test?????? Da.. pentru ca e facut de un personaj care nu e afiliat nici unei publicatii si opiniile lui poate sunt mai obiective si ies din tiparele jurnalistilor asa ca mi se pare relevant. Pt astia care se cearta.. Editat Decembrie 30, 2013 de bocosb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 daca mergi cu mobra pana la PLOIESTI din bucuresti venind .... ITI PARE .... test?????? ca sa ai o parere trebuie neaparat sa te dai si pe "anstopabilul" ca altfel nu ai termen de compartie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 A fost un soc destul de puternic dupa parerea mea, nicidecum nu s-a rupt din senin Oricum, ai facut ceva research https://www.google.ro/search?q=broken+frame+v+strom&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=ib3BUtqcBcX_ygOOiILABg&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1280&bih=870#q=broken+frame+vstrom&tbm=isch A cincea poza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 (editat) Interesantut filmuletul lu' nenea blogeru britisan. pacat de comparatiile cu Hayabusha care nu au nici o relevanta decat pt el personal. Sport Adventure turing pt asfalt ...wtf e o categorie noua? Mi-a placut parbrizul regalbil din mers chiar daca pe un singur grad de libertate. Mi-a placut ca suspensia fata are 3 parametrii reglabili si fiind o kayaba poate fi schimbata foarte usor cu una mult mai capabila [presupun ca au acelasi diametru] desi cumva ma indoiesc ca o sa faca cineva asta; nu mi-a placut cursa de 16 cm mult prea putin dar probabil ca e gandita pt strada. Nu mi-a placut ca furtunele de la frana sunt in continuare ca alea de dacie. In continuare sustin ca pretul nu e cine stie ce avantaj; zicea nenea britisanu ca e 13900 USD si ma uit ca R 1200 GS e 16000USD. Da stiu ca nu e aceeasi categorie dar nu am gasit pret la KTM 990 . De ce nu-ti bagi GS-ul intr-o groapa de 23 de cm la 100km/h? Vedem cum se comporta Daca iese onorabil, promit ca voi bea o bere in cinstea BMW-ului Been there done that. Da s-a indoit janta un pic [era inainte sa-mi modific suspensia]. Tre' s-a schimb si aman momentul de mai bine de un an. Nu doar de la aia trebuie sa o schimb asa sunt jantele de la F800 proaste. Editat Decembrie 30, 2013 de Kali Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kali Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 Am rugamintea sa pastrati o decenta a limbajului. Nu este un topic de care-pe-care. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 S-o dus pe plua si topicul asta In mediu virtual multi uita ca bataia data cu simt de raspundere doare ... da mai mult ca sigur nu se ajunge acolo Misto filmuletul cu navetistu' misto comparatiile cu busa (din experienta spun ca se completeaza perfect stroama cu busa) Pe cand apare si la noi la un drive test? eventual si la unii care sa faca buy-back Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.