bocosb Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 O varianta buna ar fi daca ar scoate Suzuki o versiune la asta de 1000 cu roata de 21 pe fata, garda la sol mai mare si cursa marita la suspensii.. gen Adventure R de la KTM sau GSA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 ,,arata ca un BMW,, nu sunt rau dar celor de la BMW le mai trebuie încă o viață sa ajunga fiabilitatea Suzuki,in general fiabilitate unei japoneze. Daca fiabilitate inseamna acelasi lucru pentru amandoi , cauta pe mobile.de motociclete peste 200 000 km. Nu sunt fan BMW ,dar daca ar fi sa aleg un lucru care e al lor , e fiabilitatea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 Daca fiabilitate inseamna acelasi lucru pentru amandoi , cauta pe mobile.de motociclete peste 200 000 km. Nu sunt fan BMW ,dar daca ar fi sa aleg un lucru care e al lor , e fiabilitatea. Orice mootocicleta "moderna" trece lejer de pragul celor 100000 km fara probleme. Diferenta e ca inginerii de la Bmw au proiectat bordul cu 6 cifre pe cand concurenta, in marea majoritate se bucura doar de 5. De aici si multitudinea de bembeuri cu km cvasi-real. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 "Sa copiem un Gs si sa-i dam o nota mica de Multistrada, dar sa lasam aceiasi baza tehnica "consacrata" zise japonezul in tip ce desena cu un ochi inchis Din moment ce aproape 20% din actiunile Suzuki sunt detinute de grupul VAG, care mai nou a preluat si Ducati, la ce te asteptai? Nu trebuia s-o dea si Suzuki in "familie"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 E ok motorul dar prea scump. Bine macar ca au pus furca aia KYB. In sfarsit o furca cum trebuie. stati cu banii la saltea ca apare noul AfricaTwin acush glumeam mai.. .. (cumparati monede Bit. O sa faca re-test la 1k..) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 19, 2013 Share Postat Decembrie 19, 2013 (editat) Daca fiabilitate inseamna acelasi lucru pentru amandoi , cauta pe mobile.de motociclete peste 200 000 km. Nu sunt fan BMW ,dar daca ar fi sa aleg un lucru care e al lor , e fiabilitatea.Acu 20 de ani,da. Vremurile s-au schimbat. Poate initial aveau ceva idei bune cei de la Suzuki cu pretul mai redus si cu mai putina tehnologie, dar nu stiu daca le-au iesit calculele......om vedea Din pacate Enduro Touringurile ("Moto-SUV-urile") astea noi sunt orientate mai mult spre asfalt. Sunt prea mari,prea joase,prea grele, prea confortabile,prea complicate,au prea multa electronica si senzori, prea multe butoane,ca sa fie eficiente si fiabile pe offroad. Din pacate aceste lucruri influenteaza si pretul final.si a cam devenit "standard"(aprox 15.000 eur). Trebuie sa ne obisnuim cu ideea si sa nu mai visam/speram la un big dualsport calumea. Motoarele sunt ca oamenii, in schimbare. Unde s-o mai iei pe coclauri cand si cararile sunt asfaltate (afara nu la noi). Adevarul este ca peste 100 CP, fara suspensii, ABS si TC adevarate, e naspa, cel putin pt cea mai mare parte dintre noi. De aici si complicatiile, preturile in crestere. Iar unde drumurile sunt intradevar proaste, sau dispar complet din peisaj, nu ai ce sa faci cu 100 CP si schimbi clasa. Editat Decembrie 19, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Decembrie 19, 2013 Share Postat Decembrie 19, 2013 Trebuie sa ne obisnuim cu ideea si sa nu mai visam/speram la un big dualsport calumea. Pe tine chiar nu te inteleg! Ai deja un big dual-sport foarte tare. Intretine-l si baga drumuri/noroaie orice te face fericit Referitor la pretul noului v-strom oricum este mai mic decat la concurenta, ABS-ul si TC-ul costa la fel indiferent de marca, la fel si ambreiajul slippery, la fel si furca full reglabila. Ca se puteau pune niste roti spitate, sau un cardan e adevarat dar si alea mai saltau pretul... Clar nu s-a vrut un concurent pentru clasa 1200 unde este marele scandal si marea competitie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Decembrie 19, 2013 Share Postat Decembrie 19, 2013 (editat) Pe tine chiar nu te inteleg! Ai deja un big dual-sport foarte tare. Intretine-l si baga drumuri/noroaie orice te face fericit Referitor la pretul noului v-strom oricum este mai mic decat la concurenta, ABS-ul si TC-ul costa la fel indiferent de marca, la fel si ambreiajul slippery, la fel si furca full reglabila. Ca se puteau pune niste roti spitate, sau un cardan e adevarat dar si alea mai saltau pretul... Clar nu s-a vrut un concurent pentru clasa 1200 unde este marele scandal si marea competitie Nu am probleme cu motorul meu, sunt super multumit de el, si chiar il folosesc peste tot. Cu acest motor am cele mai bune amintiri din viata mea, poate o sa mai mearga si 20-30 de ani, dar candva tot o sa trebuiasca sa iau ceva mai nou nu? Se poate face chiar RTW si cu o comunista de 30 de ani, dar totusi e de preferat cu ceva mai nou. De ex. in Germania fiind, inconjurat de tehnologia avansata in trafic, acuma incep parca sa simt nevoia unui ABS.(mai ales pe autostrazi peste 150 km/h) Problema mea e, ca cu trendul asta nou, daca nu se schimba nimic, 9XX din pacate o sa ramana numai in amintirile noastre ca fiind ultimul big dual sport care s-a descurcat destul de bine pe off. Imi retrag ultima afirmatie din postul precedent. Din pacate e iarna, frig, ploua si bate vantul .....ca altfel a-si baga o tura On topic: Pt mine personal nu e o dezamagire Vstromul asta nou, nu ma asteptam sa tinda spre off, pt ca niciodata nu era super tare pe off. Ride Safe! Editat Decembrie 19, 2013 de Hosszu Toll Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Decembrie 20, 2013 Share Postat Decembrie 20, 2013 Vstrom 1000 Adventure R Garda la sol marita, roata de 21'' fata, 18'' spate, cursa suspensii mai lunga, fara cioc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Decembrie 20, 2013 Share Postat Decembrie 20, 2013 "Sa copiem un Gs si sa-i dam o nota mica de Multistrada, dar sa lasam aceiasi baza tehnica "consacrata" zise japonezul in tip ce desena cu un ochi inchis A vazut cineva masinile care circula in China? Acele copii de Mercedes S cu alura de seia 7 si faruri de A8? Yep, ati prins ideea gxu, lasa prafurile, da? hondaaaaa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DANELUTA Postat Decembrie 21, 2013 Share Postat Decembrie 21, 2013 Arata ca un GS iar pretul nu e departe. O sa cumpar GS-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Decembrie 21, 2013 Share Postat Decembrie 21, 2013 si cand te faci mare , iti vei lua si tu motocicleta, prespun ca pana atunci va fi al model mai nou de vstrom. sincer, apreciez ca nu esti inconstient si incepi de jos, cu masina, in trafic e bine sa ai experienta mai intai pe 4 si apoi pe 2 roti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Decembrie 21, 2013 Share Postat Decembrie 21, 2013 Arata ca un GS Sa nu jignim totusi GS-ul Sper ca l-au concediat pe galbejitul care a desenat-o, pe motiv de abuz de ciuperci in timpul seerviciului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Decembrie 21, 2013 Share Postat Decembrie 21, 2013 nu poti jigni o conserva, come on ,poti doar s o onorezi aratandu-i o motocicleta adevarata. fie ea vstrom sau honda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silver_yamaha Postat Decembrie 21, 2013 Share Postat Decembrie 21, 2013 honda ..copie la indigo dupa crossturer..bineinteles copie la randul ei dupa 1200 gs adventure tata si mama hondelor si a resturilor.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Decembrie 21, 2013 Autor Share Postat Decembrie 21, 2013 (editat) si asta e tot copie dupa gs. si dupa dl. si dupa honda. si dupa yamaha. da mult dupa...... Editat Decembrie 21, 2013 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silver_yamaha Postat Decembrie 21, 2013 Share Postat Decembrie 21, 2013 frumoasa dar o strica rotile cu bare, spitzele sunt baza..in rest e de sosea ca nici dreaq nu o baga pe coclau la cat costa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Decembrie 21, 2013 Autor Share Postat Decembrie 21, 2013 e mai ieftina decat un gs full optional. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silver_yamaha Postat Decembrie 21, 2013 Share Postat Decembrie 21, 2013 made in japan all the way..no ofence! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Decembrie 21, 2013 Share Postat Decembrie 21, 2013 honda ..copie la indigo dupa crossturer..bineinteles copie la randul ei dupa 1200 gs adventure tata si mama hondelor si a resturilor.. te rog lasa acolul.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Decembrie 21, 2013 Share Postat Decembrie 21, 2013 frumoasa dar o strica rotile cu bare, spitzele sunt baza..in rest e de sosea ca nici dreaq nu o baga pe coclau la cat costa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silver_yamaha Postat Decembrie 21, 2013 Share Postat Decembrie 21, 2013 tare honda asta noua 4in v! mie unul cel putin..! ducati muciati..japan roules..nu pisha ulei..mentenance free..restul e can can Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
butrosica Postat Decembrie 22, 2013 Share Postat Decembrie 22, 2013 Am deschis curios topicul sa vad despre ce e vorba si ce opinii aveti in legatura cu VSTROM 1000 2014. Dar stilul clasic romanesc si-a spus si aici cuvantul. Caut mere gasesc pere care sunt prune care de fapt sunt nuci. Am vazut ca DL-UL nu e ca Yamaha care e copiata dupa BMW care la randul lui e cel mai fiabil si ma bun, dar totusi exista Ducati de 1000 care rupe baltile, dar care seamana cu Transalpul ca "ë toate la fel". Totusi nu am aflat, cu exceptia catorva date, de fapt cum este DL 1000 2014. Daca vreau sa mi-o cumpar ce sa fac? Sa ma dau cu capul ca nu are cardan ca varul neamt sau ca nu are decat 4 suruburi la frame deci e proasta sau ce? Voi nu v-ati saturat sa cititi zeci de pagini de forum care nu au nici o legatura cu punctul de plecare? Dragi moderatori hai sa facem un singur topic unde fiecare sa scrie "obiectiv" despre ce vrea el. Si topicul sa se numeasca Frustrare sau sa moara capra vecinului ca a mea e unica sau poate mai gasiti voi. Imi cer scuze daca am deranjat, dar am zis sa imi spun si eu parerea despre dl1000 2014 daca tot e vorba despre el. Bozoro data viitoare sa incepi discutia despre gemul de topolovenisi crema doina ca poate aflam cum e dl-ul japonez in final. Gata cu aciditatile din partea mea ca nu vreau sa corodez topicul si nu am nici wd 40. Abia astept injuraturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Decembrie 22, 2013 Share Postat Decembrie 22, 2013 tare honda asta noua 4in v! mie unul cel putin..! Pentru ca masini bla bla blu ... am zis sa imi spun si eu parerea despre dl1000 2014 daca tot e vorba despre el.bla blu Pai si parerea unde e ? Ai scris un post cat toti la un loc dar nu ai zis nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
butrosica Postat Decembrie 22, 2013 Share Postat Decembrie 22, 2013 pai si pentru ca filme. Aceea era parerea mea! Dimineata la TV am vazut ceva pe la italieni despre noul vstrom. Din imagini si dintr-o propozitie care semana a lb. romana am inteles ca omul era foarte multumit de tc. In reportaj se vorbea despre cum sa iti pregatesti motorul pentru a merge cu el iarna si ca motocicleta de test era vstromul nou. Si mai spunea ca a ales acest motor datorita centrului de greutate care din punctul lui de vedere era perfect. CapOne e bine acum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.