Sari la conținut

Postări Recomandate

Si eu stiu de drum forestier ca fiind mai mult pamant decat asfalt, in principiu practicabil si de catre conservari. Nici pe departe TAF-uri si alte magarii. Ala e soft enduro deja.

Cu riscul de a fi off topic, te intreb daca ai vazut vreodata o exploatare forestiera si daca ai mers pe un asemenea drum. Pe la noi sunt la tot pasul. Confunzi drumurile neasfaltate sau drumurile de acces la cabane, schituri, etc, cu drumurile forestiere. Apoi eu am o problema cu notiunea asta de soft enduro, de care tot aud pe forumurile romanesti. Eu am auzit de enduro, rally raid, hard enduro si enduro extrem, dar de soft enduro nu. Nu am auzit de pilda de campionatul national/european/mondial de soft enduro. Am auzit insa de softball... despre asta o fi vorba??

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 373
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Triumph Tiger 800XC nu ti-ar placea? (Am si io o obsesie :) )

 

Subscriu, face cu ochiu :)

Eu nu am auzit ca Triumph sa fie o marca prea fiabila, asta din auzite.

In RO nu poti sa spui ca exista Triumph.

 

Cu riscul de a fi off topic, te intreb daca ai vazut vreodata o exploatare forestiera si daca ai mers pe un asemenea drum. Pe la noi sunt la tot pasul. Confunzi drumurile neasfaltate sau drumurile de acces la cabane, schituri, etc, cu drumurile forestiere. Apoi eu am o problema cu notiunea asta de soft enduro, de care tot aud pe forumurile romanesti. Eu am auzit de enduro, rally raid, hard enduro si enduro extrem, dar de soft enduro nu. Nu am auzit de pilda de campionatul national/european/mondial de soft enduro. Am auzit insa de softball... despre asta o fi vorba??

 

Stiu drumurile despre care vorbesti, am fost stiu cum sunt. Lumea tot foloseste soft enduro, nu cred ca sunt primul care sa fi spus asta.

Si legat de softball, poti sa o lasi mai usor cu ironia ca s-a inteles mesajul.

 

poate ot, dar: daca are siguranta se poate decupla ;)

Si asa se poate, doar ca trebuie sa dai jos saua si sa deschizi cutia cu sigurante. Un pic mai mult de lucru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Subscriu, face cu ochiu :)

Eu nu am auzit ca Triumph sa fie o marca prea fiabila, asta din auzite.

In RO nu poti sa spui ca exista Triumph.

 

 

Stiu drumurile despre care vorbesti, am fost stiu cum sunt. Lumea tot foloseste soft enduro, nu cred ca sunt primul care sa fi spus asta.

Si legat de softball, poti sa o lasi mai usor cu ironia ca s-a inteles mesajul.

 

Si asa se poate, doar ca trebuie sa dai jos saua si sa deschizi cutia cu sigurante. Un pic mai mult de lucru.

Ok. Retrag partea cu softball-ul. Ideea este ca datorita felului in care intelege fiecare termenii, ne contrazicem fara rost, cand ar fi foarte simplu sa ne clarificam reciproc notiunile si am constata cu surprindere ca nu vorbim limbi atat de diferite.

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si asa se poate, doar ca trebuie sa dai jos saua si sa deschizi cutia cu sigurante. Un pic mai mult de lucru.

 

eh, daca e problem se poate "aduce" siguranta si pe ghidon. am vazut si facut artizanal si kituri (nu pt transalp, dar pp ca n-o fi problema nici la el)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum spunea si Adrian, frica asta de injectie o am (recunosc asta) cand este vorba sa ma bag pe drumuri mai departate de lumea dezlntuita. Nu mi-ar placea sa raman undeva pe vreun forestier si sa imping motoreta pana acasa niste zeci sau sute de km. Un carburator infundat il mai rezolv si eu sau un mecanic mai priceput, intalnit pe drum. Un kit de reparatie nu este gaura in cer, astfel ca la o tura mai lunga il am la mine si ies din belea. Cu injectia este mai nasol.. si asa cum spuneam, nu stiu cate service-uri capabile sa rezolve asemenea probleme, sunt in Romania. Acu' drept este, ca increderea intr-o motocicleta vine si pe masura ce o folosesti si incepi sa o cunosti. Cu masina este alta poveste, service-uri sunt garla, dai un telefon, vine platforma, rezolvi problema si ajungi acasa.

Sunt 20 de alte chestii electrice sau mecanice care iti pot pica inaintea injectiei si pe care nu le poti depana la fata locului. Si asta cu sanse de n ori mai mari la o motocicleta veche decat la una mai noua. Asa ca pe ideea asta cred ca ar trebui sa ne invartim numai asa prin jurul orasului, in caz ca pica ceva :)

 

- trebuie sa alegi o motocicleta care citez "a facut proba timpului"

[...]

- V-strom 1000 2007. Te bucuri de caii putere dar consuma mult.

Trebuie sa alegi o motocicleta pe care TU sa te simti bine si care sa se muleze pe nevoile tale. Ca asa zisa "proba a timpului" au trecut-o toate modelele actuale prezentate de baieti pe aici.

 

Legat de Vstrom 1000 nu cred sa consume asa mult. Posesorii poate pot da detalii exacte, dar la un mers normal nu cred sa treaca de 5.5

De asemenea eu nu as lua ceva sub ~100 de caluti daca vrei pasager si bagaje. Poate doar daca esti genul care merge fooooarte linistit. Mai vrei sa faci o depasire, mai vine o panta mai abrupta, mai vrei sa ajungi mai repede acasa, mai vrei sa te distrezi etc. Iar cu o vacuta de 200+ kile cu voi in carca si 60-70 cai nu e chiar fun :)

Eu unul as testa astea 3 si as lua o decizie dupa aia: ktm 990, vstrom 1000 si 1200gs

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

 

 

Sau la un cilindru receptor de ambreiaj "picat" in grantie la nici 5.000 km ?

 

Ce anume era ''picat'' la cilindrul receptor de ambreiaj? ca am avut si eu problema asta la Aprilia la un moment dat,si era doar o garnitura acolo,pe care am inlocuit-o (pierdea vag lichid pe acolo,si tot trebuia sa completez periodic).

 

Intreb doar, nu dau cu paru' (nu-s mecanic,si nici aptitudini nu am :) )

 

Cum spunea si Adrian, frica asta de injectie o am (recunosc asta) cand este vorba sa ma bag pe drumuri mai departate de lumea dezlntuita. Nu mi-ar placea sa raman undeva pe vreun forestier si sa imping motoreta pana acasa niste zeci sau sute de km. Un carburator infundat il mai rezolv si eu sau un mecanic mai priceput, intalnit pe drum. Un kit de reparatie nu este gaura in cer, astfel ca la o tura mai lunga il am la mine si ies din belea. Cu injectia este mai nasol.. si asa cum spuneam, nu stiu cate service-uri capabile sa rezolve asemenea probleme, sunt in Romania. Acu' drept este, ca increderea intr-o motocicleta vine si pe masura ce o folosesti si incepi sa o cunosti. Cu masina este alta poveste, service-uri sunt garla, dai un telefon, vine platforma, rezolvi problema si ajungi acasa.

 

Ai interpretat gresit,oarecum ce ziceam..

 

Justificam (cumva) frica de injectie cand mergi la sute km distanta de civilizatie sau de cel mai apropiat service sau tentativa de service...

 

Eu sa am orice enduro /enduro touring pe injectie, m-as aventura oriunde in tara asta (si in afara ei) iar injectia ar fi ULTIMA mea grija..

 

Pai daca la masina e 'alta poveste', de ce nu ar fi asa si cu motorul? Mi se pare mult mai usor de ''manipulat' o motocicleta defecta decat o masina defecta....

 

- V-strom 1000 2007. Te bucuri de caii putere dar consuma mult.

 

Diferentele de consum intre V-Strom ul de 650 si 1000 apar mai mult in oras sau trafic aglomerat......si cand ii dai blana tare..

 

Asta e motor de calatorit,de touring, iar la viteza de croaziera (120-130 km/h) nu papa nici macar cu 1L % mai mult ca 650-ul cred (daca ma insel sau daca mananc k.k.t, posesorii ma pot corecta)

 

Da-o draq, am scos eu cu a mea, tot de 1000cc, v2, 5.7% la mers 130 km/h (cruising), V-Strom ul are alte rapoarte,altfel etajata cutia......

 

. Iar cu o vacuta de 200+ kile cu voi in carca si 60-70 cai nu e chiar fun :)

hahahah cu un monocilindru de 600cc/40-50 cai, incarcat cu 2 pasageri si bagaje cred ca asigura un nivel respectabil de adrenalina in depasiri :)))))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideea e sa fie fun cand depasesti, sa navaleasca endorfinele, nu sa te umpli de adrenalina cand vezi ca se apropie masina de pe celalalt sens, ca asta poti sa o traiesti si cun un MZ de 12CP.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hahahah cu un monocilindru de 600cc/40-50 cai, incarcat cu 2 pasageri si bagaje cred ca asigura un nivel respectabil de adrenalina in depasiri :)))))))

Mai lasatile in colo de monocilindrice. Fac fata cand mergi singur cu/fara pasager, dar in grup esti mereu ultimul fara nici o sansa sa tii aproape. In depasiri cu putina panta este o aventura fiecare depasire.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apelez la intelepciunea ta de alpinist si la experienta ta pe doua roti, atata cata este. Poate intr-o zi ne-om si cunoaste, placerea e de partea mea :)

 

De curiozitate...ce sa "serviseze" saracul client la pompa de benzina la...13.000 km, "picata" in garantie ?

Sau la un cilindru receptor de ambreiaj "picat" in grantie la nici 5.000 km ?

 

Unde-i vina "chitrosului" ?

 

Ti-am dat doar doua exemple din .... cazuistica si memorie.

 

P.S. Unul din "chitrosi" era chiar Viktor Balazs, ma astept de la tine sa fi auzit de el. Daca nu...iti povestesc eu cine e, berea o dau eu :cheers:

Mi-a povestit personal la un KTM Dealer-meeting cum i-a "crapat" pompa de benzina undeva prin Austria pe autostrada si a avut ocazia sa vada cum functioneaza europ-assistance

Mobra mea mai are putin si face 100000km. I-am schimbat pompa de banzina pe la 40000km (daca-mi mai amintesc), pentru ca am suspectat eu ca o sa ma lase ! ..... de fapt era vorba de un contact imperfect la releul pompei de benzina, care sa rezolvat rapid. Acea pompa o am si acum si este functionala. Pompa ,,cea noua" functioneaza si acum fara probleme.

 

Cat despre cilindrul receptor de la ambreiaj, intr-adevar este un punct slab al mobrei, insa cand spui ,,picat" nu inseamna ca ... gata, ti-a crapat mobra ! Completezi cu ulei mineral, faci aerisirea si pleci mai departe. In fapt este vorba de pistonul cilindului receptor care este din plastic si in timp, la temperaturi ridicate, se deformeaza si scapa lichidul hidraulic in motor, ...... altfel se rezolva rapid cu un cilindru receptor aftermarket de la Oberon (80 euro), care are pistonul din aluminiu si ... nu mai ai probleme. Dar chiar si asa cu cilindrul receptor original (Magura) nu te lasa ,,intr-o vara" !

 

Deci ... cam astea sunt ,,marile bube" ale LC8-ului, ... restul e Can Can !

 

Altfel ce spui tu, sunt evenimente izolate, valabile pentru absolut orice model de mobra ! Fiecare crapa pe glasul ei ... am si eu cateva d'astea cu Africa Twin ! ... tot cu pompe de banzina ! ... am si avut o mobra d'asta ! :D

post-10224-0-82674900-1389167163_thumb.jpg

post-10224-0-45630200-1389167173_thumb.jpg

post-10224-0-73989400-1389167191_thumb.jpg

post-10224-0-79717400-1389167205_thumb.jpg

post-10224-0-75703200-1389167224_thumb.jpg

Editat de petrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu riscul de a fi off topic, te intreb daca ai vazut vreodata o exploatare forestiera si daca ai mers pe un asemenea drum. Pe la noi sunt la tot pasul. Confunzi drumurile neasfaltate sau drumurile de acces la cabane, schituri, etc, cu drumurile forestiere. Apoi eu am o problema cu notiunea asta de soft enduro, de care tot aud pe forumurile romanesti. Eu am auzit de enduro, rally raid, hard enduro si enduro extrem, dar de soft enduro nu. Nu am auzit de pilda de campionatul national/european/mondial de soft enduro. Am auzit insa de softball... despre asta o fi vorba??

Enduro-touring e mai bine?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mobra mea mai are putin si face 100000km. I-am schimbat pompa de banzina pe la 40000km (daca-mi mai amintesc), pentru ca am suspectat eu ca o sa ma lase ! ..... de fapt era vorba de un contact imperfect la releul pompei de benzina, care sa rezolvat rapid. Acea pompa o am si acum si este functionala. Pompa ,,cea noua" functioneaza si acum fara probleme.

 

Cat despre cilindrul receptor de la ambreiaj, intr-adevar este un punct slab al mobrei, insa cand spui ,,picat" nu inseamna ca ... gata, ti-a crapat mobra ! Completezi cu ulei mineral, faci aerisirea si pleci mai departe. In fapt este vorba de pistonul cilindului receptor care este din plastic si in timp, la temperaturi ridicate, se deformeaza si scapa lichidul hidraulic in motor, ...... altfel se rezolva rapid cu un cilindru receptor aftermarket de la Oberon (80 euro), care are pistonul din aluminiu si ... nu mai ai probleme. Dar chiar si asa cu cilindrul receptor original (Magura) nu te lasa ,,intr-o vara" !

 

Deci ... cam astea sunt ,,marile bube" ale LC8-ului, ... restul e Can Can !

 

N-am zis ca mobra e "praf". Si mie-mi place...inca.

 

Insa are cateva probleme.

 

Si DL1000 are aceeasi problema la ambreiaj, pe langa altele :)

 

Eu vorbeam din prisma omului de vanzari din magazin. Ce-i explici clientului dupa ce i-o vinzi de noua si ramane cu ea in drum la cateva mii ?

Chiar o vazusem prin toamna cred cu motorul desfacut bucati ! Dispare lichidul de racire din motor inexplicabil. Nu am mai trecut apoi sa vad rezultatul.

 

Mi se pare putin cam mult la pretentiile determinate de pretul de nou al mobrei.

 

Acum...dracu'stie...poate am intalnit eu numai "exceptii" in anii de KTM :)

 

Oricum, motorul tau e fain, sa te bucuri de el.

Iata ca discutia a ajuns in zona defectelor specifice , de tipul : " asta e buba ei... !" ale diverselor modele de mobre...

 

De curiozitate, exista un " asta e buba ei " si pentru V-Strom 650 ?

Sincer, nu cunosc, 650-ul e foarte laudat.

 

La cel de 1000 am intalnit in schimb, in special la primele generatii.

Editat de MotoMax
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc asemenea !

 

... na, ca m-ai starnit si am mai pus si alte poze. :D

 

Altfel in locul lui Radu m-as orienta spre un V-Strom de 650, pentru ce vrea el de la aceasta mobra !

Editat de petrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diferentele de consum intre V-Strom ul de 650 si 1000 apar mai mult in oras sau trafic aglomerat......si cand ii dai blana tare..

 

Asta e motor de calatorit,de touring, iar la viteza de croaziera (120-130 km/h) nu papa nici macar cu 1L % mai mult ca 650-ul cred (daca ma insel sau daca mananc k.k.t, posesorii ma pot corecta)

 

Da-o draq, am scos eu cu a mea, tot de 1000cc, v2, 5.7% la mers 130 km/h (cruising), V-Strom ul are alte rapoarte,altfel etajata cutia......

 

sprintmonitor.de:

 

suzuki dl650

Count Fuel type min Ø max

242 Gasoline 3,31 4,79 6,81

 

suzuki dl1000

Count Fuel type min Ø max

47 Gasoline 4,74 6,29 8,27

 

din experienta proprie e nevoie de un mers linistit ca sa scoti 5,5% cu dl1000 si benzina din romania insa la acelasi mers linistit dl650 scoate intre 4,2 si 4,5. de abia de la viteze de 130 km/h in sus sau turatii spre rosu incepe dl650 sa consume mai multa benzina si se apropie de dl1000, probabil pe la 150 - 160 km/h mers constant pe autostrada consumul se egalizeaza undeva peste 6,3%.

 

din cerintele initiatorului legat de viteza (croaziera la 120 km/h) eu cred ca i se potriveste mai mult un motor multicilindru de cilindree 600 - 900 cmc decit unul de 1000 - 1200 cmc.

 

Si DL1000 are aceeasi problema la ambreiaj, pe langa altele :)

 

si eu am schimbat o data acel cilindru (~100 euro) dar dupa 9 luni iar scapa desi era piesa oem suzuki japan; m-am enervat si am cautat pe net rezolvare, de atunci am schimbat doar garnitura (~8 euro) o data la 2 ani. rezolvarea e sa se curete interiorul cilindrului cu smirghel foarte fin (multumesc internet) si sa nu se monteze garnitura uscata ci data cu vaselina (multumesc bozoro).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Vad ca garnitura aia ne bantuie pe toti :)))))))

 

@ petrica: nu mai pune poze ca starnesti lumea care n-are motor enduro-touring si-o faci sa sufere in casa :( (gen eu) :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iata ca discutia a ajuns in zona defectelor specifice , de tipul : " asta e buba ei... !" ale diverselor modele de mobre...

 

De curiozitate, exista un " asta e buba ei " si pentru V-Strom 650 ?

 

Buba ar fi locul unde este pozitionat radiatorul de ulei (este foarte jos si risti sa dai cu el de pamant), dar am vazut ca sunt variante prin care poti sa-l muti mai sus sa nu fie probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Altfel ce spui tu, sunt evenimente izolate, valabile pentru absolut orice model de mobra ! Fiecare crapa pe glasul ei ... am si eu cateva d'astea cu Africa Twin ! ... tot cu pompe de banzina ! ... am si avut o mobra d'asta ! :D

 

De acord, dar comparam Africa din 1996 cu Adventure din 2009 ? Am luat niste ani intamplatori.

 

La comparatii nu mai este "veche" Africa ?

 

Are si ea defectele ei, i le cunosc bine.

Editat de MotoMax
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

daca citesti cu atentie, am spus ca vreau sa merg cu pasager, sa iau bagaj, sa merg cu 120km/h, sa merg pe asfalt si pe un drum forestier usor, sa merg relaxat - nu ma alearga nimeni, si buget liber.

 

Asa cum a spus si @b374, conform dorintelor/asteptarilor tale, trag concluzia ca o motocicleta cu roata fata de 21" nu-si are rostul. De asemenea motoarele prea mici (daca vrei cu pasager si sa cari niste Zega pline) le-as exclude. Sa ai mai multi cai nu-i o problema, ca nu-i cari in spate... dar sa nu traga la deal, sa depasesti doar cu greutate sau mereu in ture mari, se duce naibii toata placerea.

 

Tinand cont de acestea, poti elimina din start o gramada de modele din cele "consacrate": AfricaTwin, Transalp, V-Strom 650 etc nu par a fi ceea ce ti-ai dori.

Am mai vazut alte sfaturi gen noul V-Strom 1000 dar abia a aparut deci trebuie luat de nou si echipat cu Zega & co bate clar la 14.000€. De asemenea este greu de inteles cum ti se recomanda Triumph, nu ca nu ar fi motociclete bune, dar din cate stiu in Ro nu ai niciun service.

 

Apoi mai gandeste-te eventual daca vrei cardan sau lant.

De asemenea, nu as fi pus termenul "adventure" in titlul topicului, nu face decat confuzie in cazul de fata si multi inteleg doar la modul extrem notiunea asta.

 

Am inteles ca nu esti foarte limitat de buget (si, evident, ca nu vrei sa arunci cu banii), eu ti-as recomanda o motocicleta de min. 800cc, si ia in calcul sa aiba si ABS.

Chestia cu reparatul/stricatul este clar de noroc... oricum, ai toate sansele sa ti se strice un rahat pe care nu-l poti repara usor sau nu ai piesa la tine. In caz de Doamne-fereste, inteleg oricum ca nu pari genul care nu are la el ceva de-o eventuala reparatie, daca prin absurd se intampla. Asadar, cauta o motocicleta care are niste calitati certe din start, de care te bucuri mereu (confort, putere suficienta, siguranta, care iti face placere s-o conduci etc) decat una care iti da tie senzatia ca se strica mai greu, ca asa zic niste baieti de pe forum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De curiozitate, exista un " asta e buba ei " si pentru V-Strom 650 ?

Vorbesc din auzite si din spuse de catre proprietarii de DL 650.

Este adevarat ca motorul, este cam galagios din nascare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa cum a spus si @b374, conform dorintelor/asteptarilor tale, trag concluzia ca o motocicleta cu roata fata de 21" nu-si are rostul. De asemenea motoarele prea mici (daca vrei cu pasager si sa cari niste Zega pline) le-as exclude. Sa ai mai multi cai nu-i o problema, ca nu-i cari in spate... dar sa nu traga la deal, sa depasesti doar cu greutate sau mereu in ture mari, se duce naibii toata placerea.

 

Tinand cont de acestea, poti elimina din start o gramada de modele din cele "consacrate": AfricaTwin, Transalp, V-Strom 650 etc nu par a fi ceea ce ti-ai dori.

Am mai vazut alte sfaturi gen noul V-Strom 1000 dar abia a aparut deci trebuie luat de nou si echipat cu Zega & co bate clar la 14.000€. De asemenea este greu de inteles cum ti se recomanda Triumph, nu ca nu ar fi motociclete bune, dar din cate stiu in Ro nu ai niciun service.

 

Apoi mai gandeste-te eventual daca vrei cardan sau lant.

De asemenea, nu as fi pus termenul "adventure" in titlul topicului, nu face decat confuzie in cazul de fata si multi inteleg doar la modul extrem notiunea asta.

 

Am inteles ca nu esti foarte limitat de buget (si, evident, ca nu vrei sa arunci cu banii), eu ti-as recomanda o motocicleta de min. 800cc, si ia in calcul sa aiba si ABS.

Chestia cu reparatul/stricatul este clar de noroc... oricum, ai toate sansele sa ti se strice un rahat pe care nu-l poti repara usor sau nu ai piesa la tine. In caz de Doamne-fereste, inteleg oricum ca nu pari genul care nu are la el ceva de-o eventuala reparatie, daca prin absurd se intampla. Asadar, cauta o motocicleta care are niste calitati certe din start, de care te bucuri mereu (confort, putere suficienta, siguranta, care iti face placere s-o conduci etc) decat una care iti da tie senzatia ca se strica mai greu, ca asa zic niste baieti de pe forum.

 

Salut!

 

bine mentionat, cardan sau lant.

Ma oboseste lantul, trebuie mereu sa-l ungi, si trebuie sa stii sa il intinzi cand se slabeste (din ambele parti). Am dreptate ?

Ori e mai usor la cardan, sa schimbi uleiul la 20.000km daca nu mai des (mai des, pentru ca sunt obsedat de intretinere).

 

Am in calcul sa iau la mine scule si kitt-uri pentru diverse reparatii, dar chiar daca nu sunt dibaci, fac pe dracu in patru si sun un prieten si rezolv treaba, nu mi-e frica.

 

Deci, pe zi ce trece ajung la concluzia ca trebuie cilindree mare. Totusi, am avut 40Cp, am mai mers pe motoare de 60-100-130cp si erau destul de mult.

E de gandit inca :-)

 

Multumesc inca odata, si ... scrieti cat mai mult ! ma ajuta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De acord, dar comparam Africa din 1996 cu Adventure din 2009 ? Am luat niste ani intamplatori.

 

La comparatii nu mai este "veche" Africa ?

 

Are si ea defectele ei, i le cunosc bine.

Aici sunt in consens cu tine ! Este clar ca sunt mobre din ere diferite ... una este de pe vremea cand se faceau lucruri trainice, iar alta este din secolul in care lumea mai mananca si din service-ul motocicletelor. Deja in ziua de astazi trebuie sa fii atent la ce asistenta tehnic ai asigurata pentru acel motor, el devenind tot mai ,,electronizat" ( ! vezi noul 1190 Adv.) ... performante inalte in detrimentul fiabilitatii, care este suplinita de un service bine dezvoltat (filosofia KTM).

In paralel cu motociclete din era trecuta, gen Africa, STenere 750, ce inca persista pe planeta, dar care usor, usor vor deveni piese de muzeu, pentru ca piesele de schimb pentru ele vor deveni tot mai rare, mai scumpe si manufacturate de tot felul de ,,s.r.l."-uri.

 

Acum mai intervine si felul in care iti utilizezi mobra. Daca o tii doar pe sosea, orice mobra are viata lunga, insa daca incepi sa scormonesti prin toate hartoapele deja trebuie sa fii mai atent la intretinere ! ... astfel poti face o comparatie intre doua motoare cu performante similare d.p.d.v. al motorului, dar cu caracteristici destul de diferite al ,,bicicletelor" in afara soselei - DL1000 si 950/990Adv.

 

Asa ca Radu poate sa se orienteze spre un DL650, daca se da mai mult pe sosea, iar daca vrea si mai ,,in natura" ar merge de minune si un XTZ660Tenere !

 

... ia uite ! Ce are mobra asta ? ... e' frumoasa de pica !

post-10224-0-26452400-1389172662_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De asemenea este greu de inteles cum ti se recomanda Triumph, nu ca nu ar fi motociclete bune, dar din cate stiu in Ro nu ai niciun service.

 

United Motors s-au laudat la SMAEB 2013 ca, pe langa vanzarea de motociclete Triumph, vor asigura si service.

Din cate stiu exista un Triumph 800 (nu XC) disponibil pentru test ride, pe care, daca imi aduc bine aminte, l-a calarit si Bogdan Harea. :)

 

Am facut astazi o scurta plimbare cu varianta de strada. Motor adevarat. Foarte usoara. Trage de rupe. Cuplu cacalau de foarte de jos, sub 2000 ture. Ca sa folosesc un slogan al altei marci, cutia de viteze optionala! De la 40 la 160 merge direct a sasea fara ezitari,vibratii sau balbe. Incalzeste putin la picioare si deja comun la parbrizele standard, canci protectie la vant. Tare sunt curios de suspensia variantei off cu roata de 21. Triumph deja exista in RO la Unitedmotors dpdv vanzari, garantie, service profi, piese si drivetest. Un lucru bun pt iubitorii marcii.

 

IMGP4711.jpg

Editat de Doctor X
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...