Sari la conținut

Postări Recomandate

Fiecare cu printesa lui :P , parerea mea e ca arata bine, chiar f bine fata de cea stock. Mie cel mai mult imi place TA-ul meu , ca doar e al meu :)

Vad ca si Radu are o slabiciune pt TA :)))

Nu pun poze ca devenim subiectivi si e si off topic deja.

Editat de liviu_m2002
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 373
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Asta e doar penibila. Imi aduce aminte de interlopii care-si cumpara Land Rover Sport [garda la sol 7 cm] dar isi pun anvelope de scandal pe ele, bull bar si troliu ca sa arate bine.

 

Ok , man , stii cum e . De gustibus ...

 

Daca tie ti se pare ca mobra asta seamana cu un jipan de manelist , eu nu pot decat sa tac . Mie mi se pare foarte reusita .

 

si orice exemplar stock , chiar din generatia anterioara , scapa de nuditatea aia exagerata cu un scut frumusel si un crash bar civilizat .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie stromul nu imi pare urat. Doar sec si monoton. Gen Loganul. O chestie cu care iti faci treaba, dar cand te uiti la el nu nu prea'i poti spune mancate'ar tata de chiparos, vin' sa te tzuc.

 

PS Scarverul macar are o idee, o linie, ceva mai "futuristic" si indraznet. Chiar e simpatic daca mijesc asa putin ochii si daca pun si o gagica pe el.

Dar da, de gustibus

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Asta e doar penibila. Imi aduce aminte de interlopii care-si cumpara Land Rover Sport [garda la sol 7 cm] dar isi pun anvelope de scandal pe ele, bull bar si troliu ca sa arate bine.

 

Prietene, inmoaie-o de tot, ca sa-l citez pe unu de mai sus..

 

Am observat un trend la cei care detin BMW pe forumul asta, majoritatea chiar cred ca au 3 co.aie.(din simplu fapt ca au emblema BMW pe motocicletele lor)

 

Ultimul lucru pe care mi-l doresc este sa starnesc un flame cu BMW istii (pentru ca am vazut ca doar asta se discuta pe topicurile de V Strom si BMW, pe topicul posesorilor,doar contre ieftine, gen pissing contest).

 

Ceea ce spui despre cocalarii cu Land Rover....e oarecum adevarat, doar ca te inseli. Land Rover nu stiu sa existe in varianta sport,stiu ca exista Range Rover Sport, si probabil te referi la faptul ca-si pun jante mari si gume cu talon mic , anuland orice potential ''offroad'' al masinii sau orice pretentie de mers pe drum naspa.

 

Asta 1 la mana,iar 2 la mana, comparatia ta e total deplasata pt ca acel V Strom din imagine,nu este deloc un Range Rover cu jante de 22"sau 23"

 

Ia uita-te matale ce face omuletul asta cu un "amarat" de DL 650 V strom:

 

 

Eu inteleg ca ai F800 GS si ca e un motor smecher,dar asta nu inseamna ca tre sa iei la pwla restu motoarelor,nu e ca si cum BMW a inventat roata...

 

Sa nu crezi ca DL650 V Strom e motoreta enduro-touring a saracilor, a tuturor celor care au vrut F800 GS, dar nu si-au permis,si-au luat in schimb o amaraciune de DL650...

 

Cu siguranta exista avantaje pt F800 GS, dar astea se reflecta si in pret, si ca tot veni vorba de pret, de ce aici il ridici in slavi (F800 GS) iar pe alt topic te plangeai de suspensia aia mizerabila cu care vine. Pana la urma,daca tot cer niste bani (cei de la BMW), puteau sa puna si o furca decenta pe el,nu? Ca doar nu e un V-STROM, e BMW F800 GS......NU?

 

Cum spunea Harvey Keitel in Pulp Fiction, let's not start suckin each other's dicks quite yet....

 

Mie stromul nu imi pare urat. Doar sec si monoton. Gen Loganul. O chestie cu care iti faci treaba, dar cand te uiti la el nu nu prea'i poti spune mancate'ar tata de chiparos, vin' sa te tzuc.

 

PS Scarverul macar are o idee, o linie, ceva mai "futuristic" si indraznet. Chiar e simpatic daca mijesc asa putin ochii si daca pun si o gagica pe el.

Dar da, de gustibus

 

Stii cum e Bogdane,daca e sa o dam in estetica, o sa facem topicul asta de 50 pagini.....inutil:)

 

Pentru mine singura motocicleta cu personalitate de la BMW ramane K1200R si R 1200 R (poate si HP2 Sport ), restu imi par la fel de lipsite de personalitate,cat iti pare tie DL ul de la Suzuki :)

 

De scarver (Daca te referi la F650 CS) ce sa zic,imi pare una dintre cele mai urate motorete (si nu zic asta ca sa-ti fac in ciuda :)), ci chiar asa imi pare).

 

Daca e sa-mi dau cu parerea la estetic,imi place cum arata Tiger 800......ala arata bine,intr-adevar, pt categoria asta.......enduro-touring.......desi aspectul cred ca ar trebui sa fie printre chestiile care conteaza cel mai putin la genu asta de motoare.......

 

Nu-si ia nimeni Enduro-Touring ca sa fie hipster, boem etc.....

 

Vrei s-o arzi boem,iei o mobra veche,o faci cafe-racer, o arzi pe bulevard cu jaka de piele, etc.......

 

Enduro-touring e altceva......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bre Robert, eru asta are o strutogirafa ceacara si mioapa si nu are cum sa mai vada si altceva. se pare ca la ars pe la spate un vstromist ca atata ura impotriva unei mobre nu am mai vazut. ori si-a facut credit pe 20 de ani sa isi mobra aia ca prea o ridica in slavi. vrea sa ai tina valorea ridicata pentru cand o sa o vanda. lasa-l in pace ca nu o sa o scoti la capat cu el. :D

acu serios, nu o fi stroama un exemplu de frumusete da si bemveurile parca sunt desenate de Bocelli cu mana stanga.

hai sa o lasam pe asta cu frumusetea ca nu o sa o scaoatem la capat nici peste inca 50 de pagini. :cheers:

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti sunteti amuzanti. Si nu o sa o inmoi deloc intrucat nu ati venit cu nici un argument valid inca[mai aveti timp sa cautati].

 

1 Nu am zis nicaieri ca F800GS e printesa sau uber mobra. Ba chiar, asa cum bine remarca cineva mai sus, am expus in detaliu pe alt topic toate problemele motocicletei, asta pt ca nu ma doare sa "recunosc" si pt ca nu am actiuni la BMW cum par unii dintre voi ca au la Suzuky.

2 Nu inteleg de unde discutia asta cu F800GS cand mora nu e pe lista omului, de unde deduc ca in unii dintre voi se simt lezati direct de afirmatiile mele, o percep ca pe un atac direct la persoana lor si "fight back".

3 Asa ca inside information cand mi-am luat mobra mi se parea urata, cu timpul si poate si cu modificarile aduse nu mi se mai pare asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Baieti sunteti amuzanti. Si nu o sa o inmoi deloc intrucat nu ati venit cu nici un argument valid inca[mai aveti timp sa cautati].

 

1 Nu am zis nicaieri ca F800GS e printesa sau uber mobra. Ba chiar, asa cum bine remarca cineva mai sus, am expus in detaliu pe alt topic toate problemele motocicletei, asta pt ca nu ma doare sa "recunosc" si pt ca nu am actiuni la BMW cum par unii dintre voi ca au la Suzuky.

2 Nu inteleg de unde discutia asta cu F800GS cand mora nu e pe lista omului, de unde deduc ca in unii dintre voi se simt lezati direct de afirmatiile mele, o percep ca pe un atac direct la persoana lor si "fight back".

3 Asa ca inside information cand mi-am luat mobra mi se parea urata, cu timpul si poate si cu modificarile aduse nu mi se mai pare asa.

 

Stii ce e amuzant? sa vezi un om cum da dovada de putina ipocrizie si cum se contrazice singur .

 

1) Vrei sa-ti dau quote mai sus cum declari ca F800 GS ''bate la cwr" si-asa mai departe........(ca masina de cusut Ileana). Pai de ce pe alte topicuri ''expui'' toate problemele ei,iar aici cand vine vorba de alte mobre, o incoronezi printesa? Si sa stii ca luand la misto un brand, scriindu-i numele gresit nu e dovada nici de maturitate nici de nimic altceva....

 

2. nu conteaza ce e pe lista omului, discutia cu F800 gs stai linistit ca n-ai starnit-o tu (nu-ti atribui niste merite:) ) . Au fost si altii care i-au recomandat motoreta asta, motoreta care culmea,chiar se muleaza pe nevoile sale (daca are ochi sa vada si sa inteleaga asta). Aici se discuta despre ce i se poate sugera, ca motocicleta viitoare.....

Ai dedus foarte prost, de ex in cazul meu nu detin BMW, "n-am actiuni la BMW" (asta ca sa te citez ,la misto,vorba aia) si nu-mi pasa de BMW, dar m-am bagat in seama deoarece am vazut cum incercai sa vopsesti cu un brush plin de ca.cat acel V Strom,facand comparatii stupide cu Land/Range Rover-uri tunate...

 

3. Mobra ta ESTE urata, dar asta e in functie de ochii celui care o priveste..... Pana la urma tie iti pune un zambet tamp pe gura cand o calaresti,nu celor care o ''vad'' urata,nu?

Editat de Adrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prietene, inmoaie-o de tot, ca sa-l citez pe unu de mai sus..

 

Am observat un trend la cei care detin BMW pe forumul asta, majoritatea chiar cred ca au 3 co.aie.(din simplu fapt ca au emblema BMW pe motocicletele lor)

 

Ultimul lucru pe care mi-l doresc este sa starnesc un flame cu BMW istii (pentru ca am vazut ca doar asta se discuta pe topicurile de V Strom si BMW, pe topicul posesorilor,doar contre ieftine, gen pissing contest).

 

Ceea ce spui despre cocalarii cu Land Rover....e oarecum adevarat, doar ca te inseli. Land Rover nu stiu sa existe in varianta sport,stiu ca exista Range Rover Sport, si probabil te referi la faptul ca-si pun jante mari si gume cu talon mic , anuland orice potential ''offroad'' al masinii sau orice pretentie de mers pe drum naspa.

 

Asta 1 la mana,iar 2 la mana, comparatia ta e total deplasata pt ca acel V Strom din imagine,nu este deloc un Range Rover cu jante de 22"sau 23"

 

Ia uita-te matale ce face omuletul asta cu un "amarat" de DL 650 V strom:

 

 

Eu inteleg ca ai F800 GS si ca e un motor smecher,dar asta nu inseamna ca tre sa iei la pwla restu motoarelor,nu e ca si cum BMW a inventat roata...

 

Sa nu crezi ca DL650 V Strom e motoreta enduro-touring a saracilor, a tuturor celor care au vrut F800 GS, dar nu si-au permis,si-au luat in schimb o amaraciune de DL650...

 

Cu siguranta exista avantaje pt F800 GS, dar astea se reflecta si in pret, si ca tot veni vorba de pret, de ce aici il ridici in slavi (F800 GS) iar pe alt topic te plangeai de suspensia aia mizerabila cu care vine. Pana la urma,daca tot cer niste bani (cei de la BMW), puteau sa puna si o furca decenta pe el,nu? Ca doar nu e un V-STROM, e BMW F800 GS......NU?

 

Cum spunea Harvey Keitel in Pulp Fiction, let's not start suckin each other's dicks quite yet....

 

 

Stii cum e Bogdane,daca e sa o dam in estetica, o sa facem topicul asta de 50 pagini.....inutil:)

 

Pentru mine singura motocicleta cu personalitate de la BMW ramane K1200R si R 1200 R (poate si HP2 Sport ), restu imi par la fel de lipsite de personalitate,cat iti pare tie DL ul de la Suzuki :)

 

De scarver (Daca te referi la F650 CS) ce sa zic,imi pare una dintre cele mai urate motorete (si nu zic asta ca sa-ti fac in ciuda :)), ci chiar asa imi pare).

 

Daca e sa-mi dau cu parerea la estetic,imi place cum arata Tiger 800......ala arata bine,intr-adevar, pt categoria asta.......enduro-touring.......desi aspectul cred ca ar trebui sa fie printre chestiile care conteaza cel mai putin la genu asta de motoare.......

 

Nu-si ia nimeni Enduro-Touring ca sa fie hipster, boem etc.....

 

Vrei s-o arzi boem,iei o mobra veche,o faci cafe-racer, o arzi pe bulevard cu jaka de piele, etc.......

 

Enduro-touring e altceva......

 

In primul rand nu suntem prieteni si dupa cum "te vad" pana acum, nici nu prea cred ca vom ajunge vreodata.

In al doilea rand, chiar daca am un BMW nu consider ca asta ma defineste ca om, si chiar daca unii insista cu chestiile astea probabil ca privesc prin propria lor prisma.

Despre masinile alea, nu ma intereseaza prea mult cum se cheama ladoaiele alea, insa un lucru e cert, daca-ti iei o masina cu aerodinamica de caramida ar fi bine sa nu fii asa de penibil incat sa alegi un model "sport".

Despre mobra aia [din poza]am fix aceeasi parere ca si mai devreme, si consider ca cei care vor o mobra adventure ar trebui sa stie ca nu pleci de la un "cruiser" si pui pe el niste cramponate scut si handguarduri si ajunge brusc adventure. In general daca vrei o mobra din acest segment ori iti iei KTM 9x0 care e adventure "out of the box" ori o sa ai mult de lucru, insa oricum ar fi nu incepi sa adventurizezi o mobra pleacand de la o "platforma" grea cum e cea de la DL-ul de 650, pt ca indiferent cati bani ai baga in ea nu o sa iasa ceva performant. Dar despre asta intr-un episod viitor.

 

In final ma amuza ca unii dintre voi l-ati descoperit recent pe Zsore si prietenul lui Laca. Daca l-ati fi urmarit in timp ati fi vazut ca Zsore a trecut de la Africa Twin la KTM SE iar Laca are acum un F800, iar in filmuletul in cauza nu se poate vedea decat cum se chinuie Laca sa se tina dupa Zsore si nu-i iese cu toate ca omul este un rider de exeptie [amandoi sunt].

Si ca sa mai citez odata de pe un alt topic, ce zicea un poseseor de DL [evident nu de la noi, ca romanii sunt actionari la firmele de la care si-au luat mobre] despre cum e sa te dai cu DL-ul cand altii vin cu KTM : "I learned a valuable lesson. When riding with these guys don't even show up with something like the strom. ride a real bike. " si sursa aici .

 

Pt ca presimt un flame cu replici din alea triste de genul " 3 oo si BMW-ist" exact cum spuneam, F800GS are multe probleme, le-am enumerat pe alt topic, unul dintre ele fiind suspensia slaba, dar prin comparatie DL-ul nu are suspensie.

 

Ca final consider ca in momentul de fata exista 3 mobre Adventure in fabricatie:

 

1 KTM 990 "out of the box"

2 Yamaha XTZ 660 nu "out of the box" dar cu modificari minime

3 BMW F800 GS are nevoie de modificari mai multe dar in opinia mea, si pentru nevoile mele, cea mai ok dupa ce se remediaza prostiile si zgarceniile fabricantului. Si pentru ca imi place sa im argumentez spusele, aceste 3 mmonre erau pe lista mea la momentul achizitiei; celelelate 2 sunt mult mai inalte si eu sunt un tip scund, KTM-ul este mult mai greu, Yamaha e cam la aceeasi greutate dar e mai slaba ca putere, nu are treapta a 6-a, nu avea atunci ABS [si cea care are, e distrusa la suspensii acum], de asemenea suspensiile sunt varza si posibilitatile de a face ceva la furca aia sunt minime deci pentru mine alegerea a fost simpla.

 

Ca mobre de Adventure in fabricatie ar mai fi si BMW R1200GSA pt ca e gata "out of the box" dar pt mine iesea din discutie [prea mare, prea grea si insuficient de capabila in off], si in opinia mea pt genul meu de riding oricum astea de peste 200 kg "dry" ies din discutie. Ar mai fi si BMW G 650 Sertao dar nu am trecut-o pt ca e mai slaba ca vechiul model BMW F650 Dakar care e mai bun in opinia mea.

 

De asemenea mai exista niste platforme bune pt a pleca la drum KTM 690 si BMW XChalenge dar acesta din urma nu se mai fabrica. Cam la asta se restrange segmentul Adventure care ma intereseaza pe mine. Mobrele din categoria mare nu ma atrag inca [poate mai incolo] iar cele despre care nu am discutat sunt prea stradale ca sa ma intereseze si ca sa fiu sincer sunt prea stradale ca sa fie numite Adventure.

 

Ah si ar mai fi si Yamaha WR250R dar foarte multi de pe acest forum vr fi oripilati sa numeasca aceasta mobra Adventure.

Stii ce e amuzant? sa vezi un om cum da dovada de putina ipocrizie si cum se contrazice singur .

 

1) Vrei sa-ti dau quote mai sus cum declari ca F800 GS ''bate la cwr" si-asa mai departe........(ca masina de cusut Ileana). Pai de ce pe alte topicuri ''expui'' toate problemele ei,iar aici cand vine vorba de alte mobre, o incoronezi printesa? Si sa stii ca luand la misto un brand, scriindu-i numele gresit nu e dovada nici de maturitate nici de nimic altceva....

 

Invata sa citesti. Mai sus am vorbit de F650GS bicilindru nu de F800GS. Si acum imi dau seama ca am gresit, mobra aia nu mai exista decat SH, modelul in fabricatie se cheama F700GS.

Si BTW nici F650GS bicilindru, nici F700GS in opinia mea nu prea sunt Adventure. Sunt niste mobre de strada ca si DL-ul, doar ca mai bune, si asta se vede din fisa tehnica ...daca stii sa citesti.

 

P.S.

Nu am zis niciodata ca DL-ul ar fi mobra saracilor, ba chiar cred ca diferenta intre ea si un F650GS [la vremea la care se fabrica] nu era prea mare.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

"Prietene" oiERU, pentru un om care nu crede ca motoreta pe care o detine,il defineste pe acel om, culmea, ridici prea mult in slavi un brand .

 

Apoi daca tot nu te intereseaza masinile alea,si le cataloghezi toate ca fiind ladoaie,caramizi, de ce iti mai dai cu parerea? Eu gasesc ca fiind penibil sa vorbesti despre ceva ,daca nu ai habar... Nu sunt un fan al SUV urilor si nici nu le gasesc utilitatea lor (in mediul urban),dar asta e alta poveste, insa macar nu ma folosesc de niste notiuni,chestii,comparatii pe care nu le stapanesc,doar de-a dragul de evidentia un aspect.....la care nici nu am dreptate..

 

Piata SUV urilor o duce bine, si contrar opiniei publice (care dezaproba existenta si utilitatea lor), vad de la an la an ca apar cu motorizari din ce in ce mai puternice,cumva sfidand logica lor in mediul urban (Vezi SUV urile de la Porsche, BMW, Mercedes,Audi, Range Rover,etc)

 

DL ul ala negru din poza aia nu incearca sa fie acel R1 care a facut touring pe mapamond... E logic, poti face touring /enduro touring cu orice vrei aproape,daca iti propui cu adevarat. Ideal este sa alegi scula cat mai potrivita,cat mai apropiata pt scopul propus....

 

Si ca sa nu ne impiedicam nici de perceptia termenului de ''adventure''/ ''adventure touring'' in acceptiunea unora, si cum ai urmarit clipul care l-am postat,ti-ai fi dat seama ca V-Stromul este totusi o motocicleta reusita si foarte versatila, marturie stau toate reviewurile si cum se vinde si cati o cumpara si cati o lauda...insa tu pui clipu pe seama ''riderilor''..

 

Si nu e vorba despre cat de recent am descoperit sau nu un filmulet, ca daca stiam de cand a fost postat de el.....sau ca am aflat acu 10 minute nu ma face nici mai destept si nici mai prost si nici nu stau sa invat pe de rost toti protagonistii din toate clipurile de pe youtube...

 

Acum iti dai seama, ca citandu-l pe posesorul ala de DL care a dat duma aia cu KTM.........te simti cumva razbunat, te simti in al 9-lea cer... Parerea unui OM,unui posesor de DL care cumva iti induce sentimentul de dreptate in cauza asta a ta, in cruciada ta impotriva V Stromului :)) Cred ca ti-a sarit inima in sus cand ai citit randurile alea...


Am ajuns si in punctul ala in care numim anumite modele/branduri ca fiind "real bikes"........deja aici eu ar trebui sa ma duc sa ma culc. Detin un gunoi de vitezana care nu face nici cat o pereche de proiectoare cu LED pt R 1200 GS... cand o sa calaresc un BMW sau un KTM, o sa mi aduc aminte de replica asta si-o sa-mi induc, prin placebo, senzatia ca calaresc o motocicleta ADEVARATA..

 

Si macar nu arunca matza moarta in curtea mea.......scotandu-ma pe mine responsabil de un posibil flame........uita-te singur la replicile tale mai sus, felul cum porti o discutie ce contine sintagma BMW si atitudinea ta fata de alte motoare/alte branduri........

 

Culegi ceea ce-ai semanat..........take it like a man.........

Editat de Adrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lasa-l si tu adriane ca inca se mai cearta cu monitorul si oglinda cand ai scade eru-ul....pardon ego-ul si nu mai are cu cine. asta e atat poate. nu face altceva sa zica ca el nu face "flame-uri" da se contrazice si cu el insusi numai sa aibe samanta de scandal. nu-i mai dati apa la moara ca atat asteapta. ;)

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Drum de TAF = drum de tractor. . Drum forestier = drum auto. Diferenta intre este este legata de panta maxima, in general panta maxima pe care o poate urca/cobora un camion incarcat, respectiv o poate urca un tractor. Multi nu au vazut unde poate urca un TAF si voresc asociind ampulea cuvantul TAF si enduro-touring in aceeasi fraza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da , ai dreptate . Stock e urata . Dizgratioasa .

 

Cineva priceput imi recomanda V-Strom la inceputurile cautarilor , prin August . Eu, superior , dupa ce imprumutasem parerea asta de pe net : " E urata , dom;le , asta iese din calcul ! " omul a zambit condescendent si nu s-a pus cu mine , ca eram indaratnic .

 

Cu burta aia goala , fara un cadru , fara ceva care sa o umple , zici ca e neterminata . Cu o galerie de evacuare subtirica si indecent de golasa ... chiar urata . ( Nu mai urata decat BMW ul CS Carver , care mie mie se pare horror )

 

Cu toate astea , exista exemplare foarte elegante . Ii trebuie doar cateva retusuri estetice ( dotari) si ...incepi sa o iubesti . Iata un exemplu din tara frumosului si a artei , Italia :

 

asta nu e deloc urata cu spume....

 

1533960_10201755360138143_1506782958_n.j

este chiar frumoasa cu spume, nu stiu cat de fiabile sunt, cat de bune sunt in off, dar dpdv al aspectului are o forma frumoasa, un far uniform nu ciocus, niste carene care acopera frumos cadrul nu doar fiare la vedere

 

PS cu parerea BMW-istilor nu te poti pune ca daca incerci sa le spui ceva ti-o iei ca au puterea de partea lor :crack:, oricat ai incerca tu si inca doua natii ( numerci vb. ) sa le explici nooo pt ei nu conteaza daca nu are emblama BMW nu e frumos, si mai pun ca nu au o fixatie, ba eu cred ca au implant nu fixatie

 

Oricum initiatorul topicului tot aia va alege ce ii place lui si bine si face, nu alegi o mobra doar pt. ca X-Y-Z are si o considera the best, ca nu-i chiar asa

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, daca tot esti in Gas&Oil, nu ai delegatii pe afara? Pe acolo dealerii sunt foarte ok cu drive-testul, daca nu, poti sa astepti cu nerabdare BMW Motorrad Days, s-a tinut anul trecut in primavara, poate avem noroc si se mai tine si anul acesta, acolo vei putea testa mai multe modele de adventure-touring. Eu unul mi-am dorit intotdeauna sa testez 1200GSA (GS Adventure), cel mai inalt din gama si m-a surprins in mod placut prin gabarit, inaltime, FINETE, multitudinea de butoane si luminite :crack: . Nu sunt mare fan BMW, imi plac motoarele in general, daca ajungeam la MAN puteam sa testez Crosstourer si Crossrunner (desi imi pare un pic inghesuit al doilea), poti sa le iei si pe acestea in considerare. Spor la alegere, oricum orice iei, in prima faza o sa ti se para balena pe catalige in prima faza,dar in functie de modelul ales te vei obisnui mai usor sau mai greu cu dimensiunile. Bafta la alegere si cred ca daca iti permiti sa dai max 10 000 de epuroi pe un motor, cred ca te descurci si cu banii de servisare.

 

P.S. cred ca daca motorul e OK mecanic si simtirile pe care ti le starneste cand il incaleci sunt cele care trebuie frumusetea va porni de acolo, la fel si ranjetul tamp pe care-l capeti cand te gandesti la el/ea (motorul/motocicleta).

Editat de crazydanutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Valeu .... Ce noapte prolifica in posturi ...!

 

Acum imi dau seama ca frumustea si politica au un numitor comun : starnesc polemici furibunde, dusmanii chiar , desi se vorbeste despre nimic concret. Si, in final nimanui nu i se da dreptate si show must go on... :) .

 

Asta imi aduce aminte de o poveste cu o mamaie urata rau . Baba Cloanta , nu alta . Dar avea o privire atat de blanda , un suflet atat de bun si atat de multe daruri incat copii , tineri si adulti din toata regiunea isi gaseau timp sa o viziteze si sa se bucure de prezenta si vorbele ei . Asta e o poveste reala si nu e deloc despre frumusete .

 

;)



Sau e ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E o recomandare foarte buna . Dar ( a fost si problema mea ) , unde sa faci teste ? Cine are motociclete diferite ( macar in Bucuresti ) pregatite pentru a le da spre testare ?

Raspunsul descoperit de mine : aproape nimeni . ( Gasisem sa testez ceva ce era cineva disperat sa vanda , irelevant )

 

Solutia , pentru un incepator ? Urmatoarea : ( Citit carti + net + intrebat + cerut sfaturi + primt sfaturi subiective+ calculat buget ) X 100 ori/nopti/zile .

Rezultatul ? achizitia cu inima dar ( sperand ca esti ) in cunostiinta de cauza .

Daca a facut cineva altfel , inseamna ca a fost norocos sa aiba ce sa testeze .

Eu ii ofer lui Radu motocicleta mea pentru un test ! Deci cum permite vremea (eu ma dau si acum) vine pana in Alexandria si ii dau mobra pentru un drive-test !

... deci cu un KTM 950 Adventure, ai rezolvat-o ! ... daca se mai ofera cineva cu alte modele, asta e' !

 

Sa stii ca si eu am gasit persoane care mi-au dat propria mobra sa o testez ! ... si nu m-am dus sa cumpar mobra ! Am vorbit la telefon, am programat o tura si ... sa rezolvat !

Un drive-test nu inseamna sa ii crapi mobra omului, ci sa rulezi astrfel incat sa-ti dai seama cat de cat de capacitatile acelei motociclete comparativ cu altele ..... ca de invatat cu o anume motocicleta, trebuie sa treaca niste mii de kilometri.

 

Asa ca daca te tenteaza ..... 0762 774 987 si vorbim ! Nu te costa decat deplasarea pana la mine si gazul ce-l consumi !

 

Drum de TAF = drum de tractor. . Drum forestier = drum auto. Diferenta intre este este legata de panta maxima, in general panta maxima pe care o poate urca/cobora un camion incarcat, respectiv o poate urca un tractor. Multi nu au vazut unde poate urca un TAF si voresc asociind ampulea cuvantul TAF si enduro-touring in aceeasi fraza.

... numai ca TAF-ul nu coboara neaparat pe unde a si urcat, ci o ia mai pe scurtatura ... adica plonjeaza in gol si franeaza cu lama din bot ... multi isi iau tzeapa, crezand ca urca pe unde a coborat un TAF care scurma pamantul, impuns de un snop de busteni. ... asemenea trasee sunt destul de grele si pentru o mobra specializata de ~100kg ..... cu o vita ca a mea nu ai ce face pe acolo !

post-10224-0-67117200-1389260058_thumb.jpg

Editat de petrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man, sfatul meu este sa te orientezi catre un KTM 990 Adventure. Nu ai ce sa-i mai ceri altceva...

Ba da, un alt motor pe care sa te urmeze pasagerul in turele lungi, ca pe saua aceea.... ma rog, poti schimba/modifica saua sau lua o pernuta de gel pentru pasager.

Oricum, daca-i place, in cele din urma tot pe 2 motoare veti ajunge, dar pana atunci trebuie sa iei in calcul si comfortul ei. Nu va fi deloc distractiv sa te bata pe umar la fiecare 30 minute ca a intepenit.

Si da, R1200GS/GSA este o bijuterie, te vei simti regele soselelor pe ea si pasgaerul va sta ca in fotoliu, dar trebuie sa fi pe masura lui ca sa-l scoti pe drumuri de pamant/piatra. Cu pasager si bagaje, pe astfel de drumuri nu va fi distractiv nici daca ai 190cm/110kg. E ditamai balena si daca nu bagi mana in gaz va trebui sa te lupti serios cu masa ei. Iar cu mana-n gaz... trebuie sa-ti asumi unele riscuri pe care nu stiu daca le vrei cu pasagerul in carca. Eu as zice sa te limitezi la maxim 200kg la gol.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Fiindca sunt de acord ca e foarte greu sa gasesti pe cineva/un dealer unde sa poti incerca diverse modele ca sa poti lua o decizie in cunoștința de cauza, iti donez si eu motorul meu pentru o mica plimbare daca vrei. Un V-Strom 650 din 2004. E la iernat si prin Bucuresti e al naibii de alunecos acum insa vedem cum facem daca esti interesat.

 

Citesc cu interes topicul fiindca sunt intr-o situatie similara cu tine, caut o schimbare, am in vedere mai multe modele (Vstrom 2011+ , TA de 700, Versys 1k, KTM 990) si visez la a incerca DL1000 2014, Yamaha Super Tenere, Multistrada 1200, KTM 1190 (pe care o consider cea mai buna aparitie din ultima vreme).

De ce caut schimbarea? Fiindca vreau sa incerc si altceva, pana cand pot spune sigur ca am gasit ce imi trebuie. Nu am absolut nimic de reprosat motocicletei, nu mi-a facut nici o problema, e foarte confortabila (si am si o pasagera care o iubeste), e ok la commuting, la drumuri mai lungi nu ai nici o treaba, trage ok la depasiri (asta daca nu uiti ca ai un 650). Iar dupa parerea mea motorul este minunat, l-am avut si pe un SV650S si a fost unul din motivele pentru care am vrut V-Strom.

Nu este extraordinar de puternica, mie mi se pare mai "top-heavy" decat un 1200GS 2013 (si in general la viteze foarte mici am senzatia ca da sa "cada" in curbe, insa e vorba probabil si de skill aici). Insa daca ai grija de ea, nu cred ca te va dezamagi, si in general cred ca pentru majoritatea oamenilor, fiarele dintre picioare (sau cele cu 4 roti in care merg) sunt peste ce pot ei ca indemanare.

Unele pur si simplu iti dau senzatia de pricepere fiindca "te ajuta".

 

 

Un sfat daca imi permiti, alege cu inima, mai ales la genul de suma de care discuti. Nu cred ca e ok sa dai bani multi pe ceva luat doar cu capul, sau dupa ce scrie pe hartie. La urma urmei, motociclismul nu e o necesitate (in general), e o placere (bine...pentru unii e un "statement" dar asta e alta discutie). Asa ca, ce daca e urata, nu vei observa asta cand mergi pe ea, si seara iti vei aminti senzatiile pe care le ai cand mergi, nu cat de frumos ti-a facut cu ochiul blonda de la semafor.

 

Ca nota, motorul e de vanzare, insa daca vrei sa il vezi/incerci, nu ai nici o obligatie. Mai schimbam o vorba cu ocazia asta.

Editat de Balauru123
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Prietene" oiERU, pentru un om care nu crede ca motoreta pe care o detine,il defineste pe acel om, culmea, ridici prea mult in slavi un brand .

 

Prin anii 90 ai fi fost un ortac de seama. De obicei cand nu mai sunt argumente se trece la atac la persoana. As putea sa-ti spun simplu si direct: "Ia du-te tu la scara ta" ca pe aici doar trolezi si cauti flame ieftin si lame, nu e prima data cand iti spun asta.

 

Adrian, on 09 Jan 2014 - 01:55, said:
Apoi daca tot nu te intereseaza masinile alea,si le cataloghezi toate ca fiind ladoaie,caramizi, de ce iti mai dai cu parerea? Eu gasesc ca fiind penibil sa vorbesti despre ceva ,daca nu ai habar... Nu sunt un fan al SUV urilor si nici nu le gasesc utilitatea lor (in mediul urban),dar asta e alta poveste, insa macar nu ma folosesc de niste notiuni,chestii,comparatii pe care nu le stapanesc,doar de-a dragul de evidentia un aspect.....la care nici nu am dreptate..

 

Nu face nici pe departe obiectul discutiei nici pe departe.

 

Adrian, on 09 Jan 2014 - 01:55, said:
Piata SUV urilor o duce bine, si contrar opiniei publice (care dezaproba existenta si utilitatea lor), vad de la an la an ca apar cu motorizari din ce in ce mai puternice,cumva sfidand logica lor in mediul urban (Vezi SUV urile de la Porsche, BMW, Mercedes,Audi, Range Rover,etc)

 

Total neinteresant, omul nu-si ia suv.

 

Adrian, on 09 Jan 2014 - 01:55, said:
DL ul ala negru din poza aia nu incearca sa fie acel R1 care a facut touring pe mapamond... E logic, poti face touring /enduro touring cu orice vrei aproape,daca iti propui cu adevarat. Ideal este sa alegi scula cat mai potrivita,cat mai apropiata pt scopul propus....

 

Corect iti trebuie scula potrivita si DL-ul nu este scula potrivita cum am spus, cu argumente spre deosebire de tine.

 

Adrian, on 09 Jan 2014 - 01:55, said:
Si ca sa nu ne impiedicam nici de perceptia termenului de ''adventure''/ ''adventure touring'' in acceptiunea unora, si cum ai urmarit clipul care l-am postat,ti-ai fi dat seama ca V-Stromul este totusi o motocicleta reusita si foarte versatila, marturie stau toate reviewurile si cum se vinde si cati o cumpara si cati o lauda...insa tu pui clipu pe seama ''riderilor''..

 

Adventure touring e o noua clasa? Vanzarile nu sunt un argument. Daca ar fi asa Loganul ar fi "za best" , sau masinile chinezesti.

 

Adrian, on 09 Jan 2014 - 01:55, said:
Si nu e vorba despre cat de recent am descoperit sau nu un filmulet, ca daca stiam de cand a fost postat de el.....sau ca am aflat acu 10 minute nu ma face nici mai destept si nici mai prost si nici nu stau sa invat pe de rost toti protagonistii din toate clipurile de pe youtube...

 

Aici ai dreptate, daca ai fi la blocul tau si te-ai da cunoscator ar trebui sa-l stii pe Zsore si Laca dar cum spuneam du-te la mobre de strada.

 

Adrian, on 09 Jan 2014 - 01:55, said:
Acum iti dai seama, ca citandu-l pe posesorul ala de DL care a dat duma aia cu KTM.........te simti cumva razbunat, te simti in al 9-lea cer... Parerea unui OM,unui posesor de DL care cumva iti induce sentimentul de dreptate in cauza asta a ta, in cruciada ta impotriva V Stromului :)) Cred ca ti-a sarit inima in sus cand ai citit randurile alea...

 

Nu ma simt nicicum este parerea unui posesor [deci ar trebui sa fie eventual partinitaore catre DL] care a simtit pe pielea lui ce inseamna sa crezi ca mobra asta este Adventure deadevaratelea, si spre deosebire de cei de pe forumul asta nu se sfieste sa recunoasca. Nu si-a luat scula potrivita .


Adrian, on 09 Jan 2014 - 01:55, said:

Am ajuns si in punctul ala in care numim anumite modele/branduri ca fiind "real bikes"

 

Exista modele mai bune si mai proaste indiferent de marca. Am pus mai sus o lista cu modelele pe care eu le consider potrivite pt Adventure. Ca o nota explicativa pt tine pt ca esti pus pe mistificat spusele altora BMW-ul era pe locul 3 in top3.

 

Adrian, on 09 Jan 2014 - 01:55, said:
........deja aici eu ar trebui sa ma duc sa ma culc. Detin un gunoi de vitezana care nu face nici cat o pereche de proiectoare cu LED pt R 1200 GS... cand o sa calaresc un BMW sau un KTM, o sa mi aduc aminte de replica asta si-o sa-mi induc, prin placebo, senzatia ca calaresc o motocicleta ADEVARATA..

 

Omule daca tu consideri ca ai un gunoi de vitezana cine sunt eu sa te contrazic. Probabil ca de aia esti asa de frustrat si trlolezi la Enduro Touring& Adventure. Ca o consideratie personala nu mi-as lua proiectoare cu ldeuri de la BMW pt ca sunt cele mai scumpe si nu sunt nici pe departe cele mai bune.

 

Adrian, on 09 Jan 2014 - 01:55, said:
Si macar nu arunca matza moarta in curtea mea.......scotandu-ma pe mine responsabil de un posibil flame........uita-te singur la replicile tale mai sus, felul cum porti o discutie ce contine sintagma BMW si atitudinea ta fata de alte motoare/alte branduri........

 

Motivul pt care nu sunt eu responsabil de flame, ci tu, este ca eu am argumente solide, iar tu nu ai nimic si esti si pafarist.

 

Adrian, on 09 Jan 2014 - 01:55, said:
Culegi ceea ce-ai semanat..........take it like a man.........

 

Pt ca tu probabil nu stii [oare de ce], barbatii o dau, nu o iau, sau cel putin in opinia mea cei care o iau nu sunt chiar barbati.

 

Si sa nu uit. Ai 2 stai jos. Iti dadeam 1 dar ala e rezervat pt copiat.

 

Radule imi pare rau ca ti s+a distrus topicul. Banuiam ca aici o sa se ajunga, dar cum spuneam nu ma condider responsabil de lipsa de argumente a unora si de reactia lor animalica de a sari la gat, cand constata ca sunt pe dinafara.

 

In final as vrea sa mai vin cu un argument si anume cu ce merg cei care fac chestii misto. Si nu, nu ma duc pe ADVRider, o sa vb despre oamenii de la noi din tara.

2010 Bob66 si gasca au plecat in Mongolia 2 x KTM 9x0 si un LC4 de asemenea un BMW F 650 GS
2011 Into the wolrd Yamaha XTZ 660
2012 Tura din Kirghistan 2 x Yamaha XTZ 660 un BMW F 800 GS si 2x BMW F650 GS unul Dakar
2013 Into the Wolrd KTM 690 si DRZ
2013 Bob 66 si prietenii lui au plecat iar prin Altai si Mongolia din nou KTM 9x0 si BMW F800GS
2013 Tigly cu 2 rusi pleaca la Magadan KTM 9x0 si BMW F650GS
2013 Adi Torpan super tura in Albania cu offroad la greu pe Yamaha XTZ 660

 

Mai sunt si altele probabil dar astea mi+au venit repede in cap. Din bun simt am exclus turele in care am fost eu,dar as putea spune ca si pe acolo m+am intalnit tot cu mobrele de mai sus si de asemenea am omis sau trecut succint peste mobrele care nu se mai fabrica sau nu fac obiectul discutiei.
Asta este in opinia mea un argument si unul documentat. Nu imi vine in cap nici o tura cu adevarat Adventure in care sa fi plecat cineva cu un DL(daca exista chiar as vrea sa aflu). Mai mult pe un alt topic am aflat ca un baiat posesor de DL a plecat prin America de Sud parca si nu a folosit un DL ci o Yamaha XTZ 660, oare de ce.....

Daca ma scobesc prin calculator am si un excel cu diverse mobre si parametrii lor pusi intr+un format care ii face usor de comparat.

 

Era sa mai trec cu vederea un argument. La cel mai Adventure eveniment din România, cel organizat de Achimoto nu am vazut nici un DL in schimb mobrele de mai sus au fost prezente. Desi ca sa fiu cinstit am vazut un Varadero, dar posesorul nu era foarte fericit.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor.

Am tot citit acest post, fara a ma implica prea mult in discutii. As vrea sa-mi exprim aici o parere personala plecand de la cerintele celui care a pornit acest topic.

De multe ori incerca toti sa ne alegem viitoarea motocicleta in comparatie cu cea pe care am detinut-o si cu cele pe lare le-am condus, gandind care sunt plusurile si minusurile fiecareia.

Prietenul nostru a consatat in timp ca are o problema, pe care o vrea rezolvata. Adica a opservat ca motocicleta lui nu mai face fata cerintelor lui, astfel la ture lungi cu pasager si bagaje nu are protectie la vant, viteza de deplasare mica, suspensii slabe, de care ar avea nevoie de fiecare data cand vede un drum in stanga sau in dreapta, neasfaltat si ar dori totusi sa mearga pe acolo, deoarece a vazut ceva interesant la capatul lui. Toti cand am ales o mobra am facut aceste calcule.

 

Acum, noi incerca sa-i dam sugestii, sa-l ajutam ca in final, el sa faca alegerea cat mai corecta pentru nevoile lui.

Nu stiu cati din noi sunt capabili sa "digere" o schimbare atat de rardicala in stilul de condus si modalitate de deplasare in calatorii. Parerea mea este ca ar trebui sa se orienteze catre ceva care sa-i para familiar si nu sa necesite foarte mult timp de adaptare.

As face acum un top personal, plecand de la aceste date. Mai trebuie sa introduc aici si elementul pret. Dupa cum vad bugetul este destul de generos si cred ca poate acoperii toata gama de motociclete SH aflate acum pe piata.

 

1. V strom 650 sau 1000. De ce pe primul loc? Lasand de o parte aspectul "clasic"- fara prea multe pretentii, motorul face de toate, dar nu exceleaza in nimic. Aceasta ar fi alegerea mea pentru el, ca sa-i faca perioada de acomodare cat mai scurta avand in vedere centrul de greutate destul de jos(asemanator cu chopperul), pozitia de mers decenta, cuplu destul de mare datorat motorului in V, suspensiilor satisfacatoare pentru deplasarea atat pe sosea cat si pe un drum neasfaltat. Greutatea o face totusi destul de neplacuta pe drumuri fara asfalt, ajungand foarte des cu scutul la macadam daca mergi mai tare cu pasager si bagaje. Fiind destul de raspandita ca si model este usor sa te descurci cu piesele si nu sunt nici scumpre. Service usor si nepretentios.

 

2. Honda Transalp 700 avantaje- fiabilitate, cuplu, ciclistica decenta dar un pic mai buna ca la V strom, capacitate touring ok cu pasager si bagaje, dezavantaje greutate destul de mare comparativ cu cilindreea, posibilitati de service reduse datorita reprezentatei care aduce destul de greu piesele. Un aspect placut, clasic pentru Honda, dar cam mul plastic pentru gustul meu.

 

3. BMW F650 Twin- are avantajul ciclistici superioare fata de precedentele, pozitie de mers mai "naturala", capacitate de touring decenta, protectie la vant totusi mai mica, consum ok, destul de fiabil, capacitati off mai bune. Dezavantaje- service destul de scump daca este facut la reprezentanta, dar piesele vin in timp. Arata destul de bine si nu cred ca cineva poate sa zica ca este urata.

 

Acum trecand la o alta categorie putem sa continuam topul.

 

4. BMW 1200 GS- cel mai vandut, cu marketingul cel mai bun si poate cea mai aratoasa dintre toate. Aici se poate discuta la nesfarsit, avand in vedere cati posesori de asa ceva sunt in lume. Avantaje sunt multiple: pozitie foarte comoda la mers chiar la drumuri de 1000 km/zi, ciclistica excelenta pentru touring cu pasager si bagaje, cuplu mare, centru de greutate jos, cardan,vibratii reduse dar mai mari ca un V strom de 1000, protectie la vant, tot felul de optiuni- ABS, ESP etc. care vin in standard. Dezavantajul major pe care al vad eu este service-ul si piesele sumpe nu mai zic ca nu prea e usor sa-ti bagi singur nasul pe la ea. Fiabilitate ok( aici s-ar putea sa se supere multi ca nu zic perfecta, dar stim cu totii ca toate motocicletele au bube ), posibilitati decente de off avand in vedere greutatea mare.

 

5. BMW F 800 GS aici vorbim deja de o motocicleta care are capacitati de off mai mare, greutate scazuta, ciclistica foarte buna, consum infim chiar daca sunt doua persoane pe ea si bagaje, service destul de ok si usor de facut chiar pe marginea drumului. Dezavantajele majore cu care vine din fabrica sunt suspensiile( dar ma refer aici strict la capacitatile de off la viteze mari), parbrizul mic, scutul de motor. Ultimele doua se pot rezolva usor dar cu suspensiile mai greu. Dar repet, vorbim de un off la viteza mare. In rest sunt arhisuficiente. Pretul de achizitie este iar un hop, dar vorbim de o motocicleta care este produsa dupa 2008. Nu o recomand aici, datorita centrului de greutate si a ciclistici ridicate si ar fi prea mare "socul" pentru Slash.

 

6. Ultima motocicleta pe care vreau sa o adauga aici, dar si cea mai putin recomandata pentru cazul de fata este KTM 9x0 ADV. De ce asa de jos in acest top? Pai cum spuneam si mai sus, trecerea ar fii prea brusca si cred eu destul de greu de digerat. Este o motocicleta gen " hooligan ride". Merge ca o vitezana pe strada si ca un motor de Rally Raid pe off. Dupa parerea mea merge cel mai bine din cele enumerate mai sus pe offroad, dar acest lucru o face mai putin placuta pentru unii pe strada datorita pozitiei foarte ridicate in sa-garda la sol foarte mare, suspensii ce au cursa 220 mm. Motorul in V ai da o forta incredibila, dar destul de brutal si de acceia pasagerul poate nu se simte la fel de bine ca cel care conduce. Fiabilitatea este foarte buna( la fel, daca ai rezolvi cele 2-3 mici chichite pe care le are din fabrica) si nu te lasa in drum. Daca ai si un pic de inclinatie catre mecanica, i-ti poti face singur reparatiile la ea. Dezavantajele majore pe care le vad eu ar fi consumul-6-7 L/100 km in regim de touring cu bagaje si pasager, "consumul" mare de cauciucuri, la fiecare 5000 km trebuie sa schimbi spatele, interval de service mic-la fiecare 6000-7000 km faci schimbul de ulei si filtre fata de precedentele la care schimbul de consumabile se face la 10000 km. Trepidatiile de la motor sunt iar cele mai mari dintre toate cele enumerate mai sus, dar pe mine nu ma deranjeaza, chiar devin ceva normal in timp si te obisnuiesti.

In schimb cel mai mare avantaj la aceasta motocicleta este zambetul pe care ti-l aseaza pe fata chiar daca mergi pana la capatul lumii sau chiar daca mergi pana la servici eu ea! Este incomparabil si de neegalat!

 

Sper ca dupa aceasta "polologie" sa nu se supere cineva pe mine, dar este o parere personala, analizand cerintele lui Slash. Tot ce am scris, am scris din experienta, nu din topicuri, recenzii sau alte surse.

 

PS.

Slash, oricand daca ai nevoie sa-mi formezi o parere cel putin pentru 2 din modelele enumerate mai sus, te astept sa faci un testride.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ii ofer lui Radu motocicleta mea pentru un test ! Deci cum permite vremea (eu ma dau si acum) vine pana in Alexandria si ii dau mobra pentru un drive-test !

... deci cu un KTM 950 Adventure, ai rezolvat-o ! ... daca se mai ofera cineva cu alte modele, asta e' !

 

Sa stii ca si eu am gasit persoane care mi-au dat propria mobra sa o testez ! ... si nu m-am dus sa cumpar mobra ! Am vorbit la telefon, am programat o tura si ... sa rezolvat !

Un drive-test nu inseamna sa ii crapi mobra omului, ci sa rulezi astrfel incat sa-ti dai seama cat de cat de capacitatile acelei motociclete comparativ cu altele ..... ca de invatat cu o anume motocicleta, trebuie sa treaca niste mii de kilometri.

 

Asa ca daca te tenteaza ..... 0762 774 987 si vorbim ! Nu te costa decat deplasarea pana la mine si gazul ce-l consumi !

Radu ...

 

... deci ai rezolvat 2: ... un 950 Adv. la mine si ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...