marcy89 Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 Salutare prieteni! Dupa lunga hibernare si pregatire de sezon a mobrei, azi am scoso la aer. Problema suna in felu urmator: Am inlocuit filtru de aer Oem cu unu Sport de la K&N si azi cand ma plimbam observ ca nu vrea sa mearga,tuseste:D Treapta 1 merge pana la 7000 de ture Treapta 2 merge pana aproape de 6000 Cu cat ii dau treapta mai mare tot nu vrea sa se tureze.Daca ii dau a6a nu se tureaza deloc, ba mai mult aproape "moare" motoru. In relantiu si cand o acelerez in gol merge nu face nimic,merge bine. Asta seara am puso pe stand si am bagat fiecare treapta de viteza inclusiv a6a si nu face nimic. Care ar fi problema?Trebuie sa umblu la reglaj la baterie la carburatoare? Ps. stiu ca a mai fost postat cineva o problema asemanatoare da nu mai gasesc topicu. Ms frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WladCox Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 La baterie nu ai ce sa umbli, probabil mai trebuie inchis putin aerul. Du-o la cineva care se pricepe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 1. K&N nu e filtru sport, e filtru cu granulatie mare, adica trece prin el mai mult aer dar si mai mult praf. Poti sa scoti K&N-ul de tot, nu e mare diferenta. 2. Daca bagi mai mult aer trebuie si mai multa benzina, ca altfel ai amestec sarac si merge prost sau strici motorul 3. E posibil de la statul de peste iarna sa se fi infundat carburatoarele (jicloarele) sau filtrul (de la umezeala). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 eu zic ca nu are legatura cu faptul ca ai pus filtru K&N, alta e buba. mergi la mecanic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcy89 Postat Martie 9, 2014 Autor Share Postat Martie 9, 2014 2. Daca bagi mai mult aer trebuie si mai multa benzina, ca altfel ai amestec sarac si merge prost sau strici motorul Cred ca asta ar fi problema, mS! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
November Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 La baterie nu ai ce sa umbli, probabil mai trebuie inchis putin aerul. Du-o la cineva care se pricepe. Probabil se refera la bateria de carburatoare. Salutare prieteni! Dupa lunga hibernare si pregatire de sezon a mobrei, azi am scoso la aer. Problema suna in felu urmator: Am inlocuit filtru de aer Oem cu unu Sport de la K&N si azi cand ma plimbam observ ca nu vrea sa mearga,tuseste:D Treapta 1 merge pana la 7000 de ture Treapta 2 merge pana aproape de 6000 Cu cat ii dau treapta mai mare tot nu vrea sa se tureze.Daca ii dau a6a nu se tureaza deloc, ba mai mult aproape "moare" motoru. In relantiu si cand o acelerez in gol merge nu face nimic,merge bine. Asta seara am puso pe stand si am bagat fiecare treapta de viteza inclusiv a6a si nu face nimic. Care ar fi problema?Trebuie sa umblu la reglaj la baterie la carburatoare? Ps. stiu ca a mai fost postat cineva o problema asemanatoare da nu mai gasesc topicu. Ms frumos! Ai incercat sa-i pui la loc filtrul normal(cel pe care l-ai avut inainte) sa vezi ce se intampla ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WladCox Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 Probabil se refera la bateria de carburatoare. La asta nu m-am gandit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kza Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 (editat) Tot ceea ce trebuie sa ii faci acum este sincronizarea carburatoarele. Exact cum au zis colegii mai sus amestecul de aer/benzina nu mai este corect. Sa ai in vedere ca daca o sa sincronizezi acum carburatoarele nu mai trebuie umblat nici la toba. Oricum o sa iti explice meseriasul cum sta treaba... Bafta! Editat Martie 9, 2014 de Kza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 Tot ceea ce trebuie sa ii faci acum este sincronizarea carburatoarele. Exact cum au zis colegii mai sus amestecul de aer/benzina nu mai este corect. Sa ai in vedere ca daca o sa sincronizezi acum carburatoarele nu mai trebuie umblat nici la toba. Oricum o sa iti explice meseriasul cum sta treaba... Bafta! Tu stii ce face exact sincronizatul carburatoarelor? din ce scrii mai sus habar nu ai. Scrii de sincronizare dar descrii reglarea amestecului care nu are nimic de-a face cu sincronizarea ... nu stii, abtinete, sunt altii care pot si or sa ii dea sigur sfaturi mai pertinente. Salutare prieteni! Dupa lunga hibernare si pregatire de sezon a mobrei, azi am scoso la aer. Problema suna in felu urmator: Am inlocuit filtru de aer Oem cu unu Sport de la K&N si azi cand ma plimbam observ ca nu vrea sa mearga,tuseste:D Treapta 1 merge pana la 7000 de ture Treapta 2 merge pana aproape de 6000 Cu cat ii dau treapta mai mare tot nu vrea sa se tureze.Daca ii dau a6a nu se tureaza deloc, ba mai mult aproape "moare" motoru. In relantiu si cand o acelerez in gol merge nu face nimic,merge bine. Asta seara am puso pe stand si am bagat fiecare treapta de viteza inclusiv a6a si nu face nimic. Care ar fi problema?Trebuie sa umblu la reglaj la baterie la carburatoare? Ps. stiu ca a mai fost postat cineva o problema asemanatoare da nu mai gasesc topicu. Ms frumos! Baga-i filtrul vechi si vezi ce zice. In general trecerea de la un tip de filtru la altul nu ar trebui sa influenteze asa tare comportamentul motocicletei, dar sunt unele motoare la care face o diferenta marisoara si trebuie refacut neaparat amestecul, gen r6. Eu as miza mai degraba pe carburatoare infundate sau ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 Trebuie reglate altfel carburatoarele atunci cand se monteaza filtru sau toba sport! unele motociclete nu pot fi reglate sub nici o forma cu filtre sport! In cazul tau poti incerca sa umbli la nivel si ace, iar in ultima instanta alte jicloare...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 ai uns filtru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_bursuc Postat Martie 10, 2014 Share Postat Martie 10, 2014 Poate zic o prostie dar sa nu ma certati ) eu am un cross de 250 2t care face la fel cand bag benzina de la Petrom. Eu zic sa pui filtru de aer vechi si sa schimbi benzina prima data sa nu te apuci sa umbli la carburatoare degeaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcy89 Postat Martie 10, 2014 Autor Share Postat Martie 10, 2014 (editat) Sincronizarea nu are treaba cu amestecu.Sincronizare este doar pt a regla toti 4 cilindri egali,adik sa mearga in parametri. Cel mai probabil este din amestec. Ii vine prea mult aer si benzina putina.. Filtru este nou. Trebuia sa fie uns? Am spray dar nu l.am folosit deoarece m-am gandit ca nu este nevoie. ai uns filtru? L-a asta m-am gandit si eu . Trebuie reglate altfel carburatoarele atunci cand se monteaza filtru sau toba sport! unele motociclete nu pot fi reglate sub nici o forma cu filtre sport! In cazul tau poti incerca sa umbli la nivel si ace, iar in ultima instanta alte jicloare...... Editat Martie 10, 2014 de marcy89 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 10, 2014 Share Postat Martie 10, 2014 ai uns filtru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Martie 10, 2014 Share Postat Martie 10, 2014 Eu zic sa urmaresti tutorialul asta: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Martie 10, 2014 Share Postat Martie 10, 2014 Filtru este nou. Trebuia sa fie uns? Am spray dar nu l.am folosit deoarece m-am gandit ca nu este nevoie. da , TREBUIE UNS, dat cu spray sau cu solutie care vine cu el sau o cumperi separat asa lucreaza multe filtre sport, in loc sa-l schimbi il speli cu alta solutie, il usuci si-l ungi iar cu uleiul ala, exista kituri de intretinere pentru filtrele sport. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Martie 10, 2014 Share Postat Martie 10, 2014 Eu am asa ceva. Il spal si ung in fiecare primavara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Martie 10, 2014 Share Postat Martie 10, 2014 Poate zic o prostie dar sa nu ma certati ) eu am un cross de 250 2t care face la fel cand bag benzina de la Petrom. Eu zic sa pui filtru de aer vechi si sa schimbi benzina prima data sa nu te apuci sa umbli la carburatoare degeaba. O idee foarte buna asta. Am patit-o si eu cu benzina care a stat peste iarna in rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcy89 Postat Martie 10, 2014 Autor Share Postat Martie 10, 2014 asa face si a mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 O sa ajungi sa montezi filtrul stock inapoi....pur si simplu nu se inteleg filtrele sport cu motocicletele pe carburatie! Pe unele modele(vorbesc din proprie experienta) ca GSXF, R6 99-02 etc sunt imposibil de reglat cum trebuie chiar si cu jicloare schimbate, jetkit montat...se pierde toata puterea/cuplu in ture mici si nu castigi decat f putin in ture f mari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 O sa ajungi sa montezi filtrul stock inapoi....pur si simplu nu se inteleg filtrele sport cu motocicletele pe carburatie! Pe unele modele(vorbesc din proprie experienta) ca GSXF, R6 99-02 etc sunt imposibil de reglat cum trebuie chiar si cu jicloare schimbate, jetkit montat...se pierde toata puterea/cuplu in ture mici si nu castigi decat f putin in ture f mari! Confirm ceea ce a spus "Sarpe". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 O singura precizare, filtrele mai permisive, in special cele independente (fara cutie) nu se "inteleg" cu carburatoarele tip CV (de pe majoritatea motocicletelor). Altfel sta treaba la carburatoarele cu subar mecanic si eventual pompa de sprit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudeel Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 Mai permisive cu mizeria. Sincer eu am trecut de la K&N la filtru stock, nu vad de ce sa folosesti un filtru sport cand mergi numai in oras. Consumul automat creste (mai mult aer=mai multa benzina). Pentru 2 cai (maxim 6) nu se merita sa dai "motorul peste cap". Apropo dau un filtru K&N (zx6r) pe un pachet de tigari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 (editat) Salutare prieteni! Dupa lunga hibernare si pregatire de sezon a mobrei, azi am scoso la aer. Problema suna in felu urmator: Am inlocuit filtru de aer Oem cu unu Sport de la K&N si azi cand ma plimbam observ ca nu vrea sa mearga,tuseste:D Treapta 1 merge pana la 7000 de ture Treapta 2 merge pana aproape de 6000 Cu cat ii dau treapta mai mare tot nu vrea sa se tureze.Daca ii dau a6a nu se tureaza deloc, ba mai mult aproape "moare" motoru. In relantiu si cand o acelerez in gol merge nu face nimic,merge bine. Asta seara am puso pe stand si am bagat fiecare treapta de viteza inclusiv a6a si nu face nimic. Care ar fi problema?Trebuie sa umblu la reglaj la baterie la carburatoare? Ps. stiu ca a mai fost postat cineva o problema asemanatoare da nu mai gasesc topicu. Ms frumos! Personal nu cred ca problemele tale se datoreaza filtrului. Trebuie sa fie altceva la mijloc. E mult folclor in caracterizarea filtrelor gen KN. Este gresit sa spui ca sunt mai permissive. Noi sunt la fel de permissive ca si cele de hartie, diferenta este ca se colmateaza mai greu. Diferenta vine din principiul de filtrare, porii hartiei se infunda iremediabil si cu cat este mai murder cu atat este mai restrictive, la cele de fibra cu ulei praful adera in lateral spre microfibrele inbibate, gaurelele ramanand in continuare deschise aerului, dar se diminuiaza gradul de filtrare. Curatat si uns correct, la timp sunt la fel cu cele de hartie. Nu dati cu paru este ce am observant din proprie experienta, folosint KN si DNA la mai multe motoare, dupa ce initial au fost dotate cu filtere de hartie. Mai mult cel putin la mine dupa filtrele de hartie originale am mai gasit un strat subtire de praf fin, dupa KN sau DNA nimic, chiar si dupa 12000 km intre spalari. Editat Martie 11, 2014 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 Mai permisive cu mizeria. Sincer eu am trecut de la K&N la filtru stock, nu vad de ce sa folosesti un filtru sport cand mergi numai in oras. Consumul automat creste (mai mult aer=mai multa benzina). Ai gresit total in ce-ai afimat mai sus! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.