Adrian M. Postat Octombrie 10, 2019 Share Postat Octombrie 10, 2019 Neața. FJR, rt, never, pentru începător. Și oraș, cum vrei tu. Avut rt, mers cu fjr. Pai în 4500 sunt ceva variante. As merge pe ceva cu abs, injecție, mai nou. Tc ul e un moft, moft fain, dar poți și fără el. Transalp, eu n as lua pt oraș. Aia e moto de drum lung, ceva mai grea. Revenind, versys 650, tracer 700, nc750 x, și cbul de 500, dar de asta cred ca te ai plictisi repede, cbf600, vstrom dar de 650, ca cel de 1000 în bugetul tău e modelul mai vechi, și nu i prea reușit,f800, poate și o yamaha xj6 diversion modelul nou de prin 2014. Si i as pune un crash ar sau crash pads, ca să nu spargi plasticele când o scapi pe jos, ca se întâmplă. Plus înălțătoare ghidon, ca ești mai înalt Legat de echipament, eu as lua o casca bunisoara. Asta înseamnă de la 1200 în sus. Dacă vrei flip up, de pe la 1600 în sus. Si as lua echipament 3 sezoane, pentru versatilitate. Sau o geaca de oraș, combinata cu una pentru exterior. La 3 sezoane ai Mesada termica, mesada ploaie, geaca în sine,cu ventilații. N am sesizat, din ce oraș, ești, București? Te trimitem la, cumpărături, sa vezi echipamente A, și yamaha xt660z tenere. Dacă tot te uiți spre moto duale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 10, 2019 Share Postat Octombrie 10, 2019 Eu am 1.95 si pe mobra actuala is la limita, ca sa zic asa, referitor la proportionalitate Ca sa iti fie comoda mobra, musai sa fie mare si ea, si atunci, numai o mobra din clasa adv cred ca te poate satisface. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad.apetroi Postat Octombrie 10, 2019 Share Postat Octombrie 10, 2019 salut, Eu nu prea inteleg conceptul de "motocicleta pentru incepatori". Ce trebuie sa aiba ca sa fie potrivita pentru incepatori? Doar cmc putini? ai 1.95, cum ar fi sa porti 42 la pantofi? Mai tot timpul am mers pe principiul de motocicleta "proportionala"(posesor de 2 m si 115 kg). Pana acum am mers pe cbr 1000f, varadero, bmw 1100 rt si m-am oprit la 1100 gs (pe asta stau cel mai bine). M-am urcat si pe TDM 900, V-strom 650, FJR 1300. TDM-ul si vstromul parca imi intrau in fund (ele mai inguste..eu mai lat), FJR-ul prea fain, prea ca la tara dar ajunge foarte usor la niste viteze astronomice. Pot sa spun ca cbr 1000f si rt-ul au fost cele mai "user friendly", varadero nu mi-a placut deloc (desi are o mare baza de fani..nu ne-am potrivit).Cauta o motocicleta cu un comportament cat mai previzibil si abs. Suspensia fata de la bmw iti da un plus de incredere ca incepator (faptul ca nu ti se comprima furca la franare brusca te mai scapa de niste maro in pantaloni). . Nu sunt adeptul motocicletelor "de oras". Daca vrei sa mergi pe doua roti la servciu nimic nu bate scuterul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Octombrie 10, 2019 Share Postat Octombrie 10, 2019 Acum 1 oră, vlad.apetroi a spus: salut, Eu nu prea inteleg conceptul de "motocicleta pentru incepatori". Nu sunt adeptul motocicletelor "de oras". Daca vrei sa mergi pe doua roti la servciu nimic nu bate scuterul Conceptul de mobra pentru incepatori se refera in primul rand la cata minte are calaretul. Daca esti suficient de tembel sa nu realizezi ca 100 CP sau mai mult la un fier de 350 Kg inclusiv pilotul este o chestie periculoasa, avand chiar potential letal, atunci iti iei o mobra de A2. Desi, asa cum s-a mai spus pe aici, daca esti (cuvant urat) iti rupi gatul cu succes si cu 125 cc. Ai perfecta dreptate cu scuterul prin oras doar ca este o problema de disponibil financiar. Multi dintre colegi daca au o mobra SH si ar mai avea si bani de un scuter cred ar prefera o mobra SH mai bengoasa sau poate o mobra noua. Depinde cum isi face fiecare socoteala. Si nu trebuie neglijata partea cu parcatul scuterului, acesta fiind realtiv usor si te trezesti ca ti-l ia vantul .... @msimion nu ti mai cere tata atatea scuze. Aici suntem intre prieteni. Ne contram, ne injuram, ne certam si apoi gata, fuga la o tura sau la o bere Mobre si modele sunt garla. Timp sa ai sa le studiezi. Pina la urma o sa alegi ceva care iti va face inima sa tresara de bucurie cand te uti la moto. Asa cum poate ai mai citit pe aici, prima mobra am luat-o cu totii pentru ca a fost dragoste la prima vedere. Aspectele tehnice nu prea au intrat in calcul. Ca sa iti raspund punctual la Goldwing: in principiu nu este o mobra de tineri dornici de senzatii tari. Singura senzatie tare cu ea este cand o scapi pe jos, asa stand pe loc, si cand vrei sa o ridici juri ca este prinsa in asfalt Cand o sa vezi tu un tanar preferand un Mercedes S500 (poate un S55 AMG, desi nu cred) in locul unui Mustang EcoBoost 2.3 de 300 CP? Basca ca Mustang-ul e mai ieftin. Totul depinde de ce doreste fiecare de la motociclit. Mie mi-a placut de GW inca de la modelul GL1500 pe care l-am vazut prima oara prin '88 pe la Mamaia. Erau cu el niste nemti plimbareti... Daca iti plac mobrele/masinile care exceleaza la confort atunci iti iei Goldwing / S Klasse (si tot alaiul pe care nu il mai insir). Goldwingul evident ca nu este mai usoara dupa ce ai pus-o in miscare, doar ca la o mobra de 400 Kg te astepti sa fie greoaie si cand vezi cat de usor o manerezi iti lasa intr-adevar impresia ca ar fi mai usoara. Asta pina te lasi cu ea prea mult pe o parte la un semafor si iti aduci aminte imediat cate Kg are Mobra mea este din 2001. Daca iti doresti o mobra cu care sa te poti strecura usor prin oras si sa mearga bine si pe afara, CB-ul 500X este o solutie buna, inclusiv dpdv financiar. Daca ai ocazia fa o proba cu una. Nu stiu cum ar sta Dulceata ta pe CB-u, asta este o problema pentru ca tu, ca si mine, vei sta un pic mai in spate pe sa. Asadar, iarasi trebuie facuta o proba in doi. Dar iti garantez ca daca o dai o tura pe un Goldwing nu o sa mai considere confortabila (in calitate de pasager) nici o alta mobra. Cand doresti sa te sui pe GW dai un mesaj si esti bine venit. Da vezi ca trebuie sa ai permis categoria D (autobuz) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Octombrie 10, 2019 Share Postat Octombrie 10, 2019 Acum 2 ore, easy ride on! a spus: Şi eu, care am simţit că pe GW mi-ar trebui un permis categoria V (Vapor). Mai ales când trebuie să întorc scurt sau la oprire, când trebuie să lansez "ancora". La autovehicule tip S-Klasse nu exista notiunea de intors din scurt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Octombrie 10, 2019 Share Postat Octombrie 10, 2019 Acum 2 minute, easy ride on! a spus: S este prescurtarea de la Schlecht? Din pacate in ziua de astazi S a ajuns sa vina de la Scheiße (se potriveste si cu Shit) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai c Postat Octombrie 10, 2019 Share Postat Octombrie 10, 2019 Atentie,ca nu e asa fain ca esti inalt,la 75 kg/1.95 daca va fi sa ridici o capra grea nu e fun (eu 75/1.87);daca nu ai conditie fizica buna ia ceva cu centru de greutate cit mai jos,teoria e teorie dar asta conteaza mai mult (exemplu la mine-maxiscuterul Honda sh300 e mai greu cu 30 kg decit DRZ400 dar pare mai usor cu 30 kg...) Proba e de baza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Octombrie 10, 2019 Share Postat Octombrie 10, 2019 Acum 10 ore, vlad.apetroi a spus: ai 1.95, cum ar fi sa porti 42 la pantofi? care-i problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Octombrie 10, 2019 Share Postat Octombrie 10, 2019 Acum 3 ore, mihai c a spus: Atentie,ca nu e asa fain ca esti inalt,la 75 kg/1.95 daca va fi sa ridici o capra grea nu e fun (eu 75/1.87);daca nu ai conditie fizica buna ia ceva cu centru de greutate cit mai jos,teoria e teorie dar asta conteaza mai mult (exemplu la mine-maxiscuterul Honda sh300 e mai greu cu 30 kg decit DRZ400 dar pare mai usor cu 30 kg...) Proba e de baza Cand esti inalt capra o ridici mai usor pentru ca ai cursa mai mare din picioare. Te agati cu mainile de mobra, te lasi pe vine si stand cu spatele drept o ridici prin picioare in care ai forta mai mare decat in maini. Asta daca mobra nu este Goldwing si nu te inveti sa o ridici cu spatele impingand tot in picioare sau mai bine sa suni un prieten Daca faci eroarea sa o ridici din spate - adica te apleci si incerci sa ridic mobra prin indreptarea coloanei precum sacosa de cumparaturi, ai pus-o. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Octombrie 10, 2019 Share Postat Octombrie 10, 2019 Probeaza si un GSR 600 (180 kg la gol, 98 CP) sau un Bandit 1250 SA (pot sa te ajut eu - 230 kg, 98 CP dar... 108Nm) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Octombrie 10, 2019 Share Postat Octombrie 10, 2019 Mobra nu se ridica cu mușchii, ci cu poziția, corecta. E o tipa de 1.60 și 55.kg care ridica de jos gs. Tine de tehnica în primul rand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Octombrie 10, 2019 Share Postat Octombrie 10, 2019 Mica si indesata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HubbaTheButt Postat Octombrie 11, 2019 Share Postat Octombrie 11, 2019 (editat) @msimion, la inaltime sunt cam ca tine ( lipsesc 5 cm din partea mea), dar am vreo 25 kile in plus. Conduc mobra din semnatura de un an, de cand am carnet si e chiar foarte ok. E comoda la drumuri lungi, desi e grea se simte foarte manevrabila datorita centrului de greutate jos, te iarta daca nu dozezi corect ambreiajul si acceleratia, are abs, consuma f putin si cere doar un pic de atentie. Singura bataie de cap am avut-o cu parbrizul cam mic, problema rezolvata odata cu schimbarea lui. Se gasesc sh in bugetul tau destule oferte. Editat Octombrie 11, 2019 de HubbaTheButt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad.apetroi Postat Octombrie 11, 2019 Share Postat Octombrie 11, 2019 Acum 15 ore, mihai c a spus: Atentie,ca nu e asa fain ca esti inalt,la 75 kg/1.95 daca va fi sa ridici o capra grea nu e fun (eu 75/1.87);daca nu ai conditie fizica buna ia ceva cu centru de greutate cit mai jos,teoria e teorie dar asta conteaza mai mult (exemplu la mine-maxiscuterul Honda sh300 e mai greu cu 30 kg decit DRZ400 dar pare mai usor cu 30 kg...) Proba e de baza Tot timpul e fain sa fii inalt Acum 12 ore, b374 a spus: care-i problema? stabilitatea in miscare ar fi una din ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Octombrie 11, 2019 Share Postat Octombrie 11, 2019 Acum 2 ore, vlad.apetroi a spus: Tot timpul e fain sa fii inalt Acum 15 ore, b374 a spus: care-i problema? stabilitatea in miscare ar fi una din ele Simpatica constatare. Cred ca doar daca esti greu de cap, dar rau de tot, poti muta centul de greutate al unui mobre suficient de mult ca sa iti afecteze semnificativ stabilitatea. Mai ales ca inalt sau scund centrul de greutate tot prin zona buricului pica. Bun, o sa spui ca stai cu genunchii la gura si se muta centrul mai sus. Probabil ca pe Hoinar era o chestie dat fiind ca aveam mase apropiate, dar cu 75 Kg sa afectezi esential o mobra de trei ori mai grea.... Ma rog, eu unul nu am simtit aceasta problema. Daca tu ai simtit nu te pot contrazice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Octombrie 11, 2019 Share Postat Octombrie 11, 2019 Acum 3 ore, vlad.apetroi a spus: stabilitatea in miscare ar fi una din ele hmm.... tot timpul am crezut ca instabilitate vine de la alcool, bine ca m-am lamurit ca de vina e 42 la picior Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad.apetroi Postat Octombrie 11, 2019 Share Postat Octombrie 11, 2019 Acum 41 minute, Silver Arrow a spus: Simpatica constatare. Cred ca doar daca esti greu de cap, dar rau de tot, poti muta centul de greutate al unui mobre suficient de mult ca sa iti afecteze semnificativ stabilitatea. Mai ales ca inalt sau scund centrul de greutate tot prin zona buricului pica. Bun, o sa spui ca stai cu genunchii la gura si se muta centrul mai sus. Probabil ca pe Hoinar era o chestie dat fiind ca aveam mase apropiate, dar cu 75 Kg sa afectezi esential o mobra de trei ori mai grea.... Ma rog, eu unul nu am simtit aceasta problema. Daca tu ai simtit nu te pot contrazice. Acum 34 minute, b374 a spus: hmm.... tot timpul am crezut ca instabilitate vine de la alcool, bine ca m-am lamurit ca de vina e 42 la picior Vorbim inca de marimea la papuc sau am trecut la motociclete? Intrebarea era care e problema daca ai 2 metri si porti 42? raspuns: stabilitate in miscare . daca e pentru moto, poti sa porti cat vrei tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cioclea Postat Noiembrie 13, 2019 Share Postat Noiembrie 13, 2019 @msimion in aceeasi ipostaza sunt si eu, presupun ca avem ceva colegi experimentati care ne pot ajuta cu cateva sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jardel777 Postat Martie 2, 2020 Share Postat Martie 2, 2020 Salutare, As vrea sa imi cumpar prima motocicleta. Imi place stilul naked sau cruiser. M-am gandit la un Kawasaki Vulcan S 2019, ar fi best of both worlds. Singurul dubiu pe care il am este pozitia pe motor deoarece am 1.88m. Mentionez ca sunt din NT si cel mai apropiat dealer, pentru un test ar fi la Bucuresti. Ma puteti ajuta cu un sfat, va rog. Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Martie 3, 2020 Share Postat Martie 3, 2020 (editat) Incearca aici pentru o aproximare a pozitiei: http://cycle-ergo.com/ Tine cont ca site-ul nu iti arata si cat se lasa motocicleta din suspensii prin greutatea ta. Ea se va lasa, conteaza si cat de greu esti. Dar iti faci o idee generala. Editat Martie 3, 2020 de misionaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The_Sin_Eater Postat Martie 3, 2020 Share Postat Martie 3, 2020 Acum 11 ore, Jardel777 a spus: Ma puteti ajuta cu un sfat, va rog Salut. La 1,89 m pot sa-ti spun urmatoarele: e orice cruiser de 500-800 nu o sa stai bine daca nu are comenzi avansate. De la 1100 in sus, parca e mai ok. Pe naked, iti pot spune doar de ER6N ca e cam mica, de restul nu stiu. Am probat asa: Virago 530, Shadow 600, Vulcan 800, Vulcan S si pe toate stateam cu genunchii sus, dar partea cea mai nasoala era ca nu mai aveam "cursa" la talpa piciotului drept ca sa dozez frana cum trebuie. Pana la urma am cumparat un Vulcan de 800 cu comenzi avansate si am fost happy-happy, joy-joy. Am facut 9000 km in primul an. Acum am un VTX de 1800 cu comenzi "normale' si e ok. Deci... Bafta la cautari! LE: Sfatul lui misionaru este bun. Intra pe site, si introdu datele acolo ca sa iti faci o idee. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.