Sari la conținut

Accident in Covasna


razwww
 Share

Postări Recomandate

Si ce legatura are asta cu viteza mare a celui care a lovit-o?

In localitati , daca nu stiai, exista limita de viteza de 50km/h tocmai pentru a preveni astfel de incidente, cand oameni sau animale traverseaza prin loc nepermis, cand alti participanti la trafic au nevoie sa se asigure in intersectii pentru a patrunde in trafic, chestii de genul asta...

Daca trecea o vaca strada prin loc nepermis ce se intampla, dadeam vina pe ea si asta e? Viteza motociclistului nu conta? Putea sa vina cu 200 la ora, tot vaca era de vina, nu?

 

(ADMIN - iubesc carantina, Iiti multumesc din suflet pentru acest dar nepretuit, )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Atat in localitati cat si in afara am vazut accidente petrecute la viteze mult sub cea legala. Limitele sunt impuse pentru micsorarea sanselor ca acestea sa se intample si pentru minimizarea "deranjului" produs.

 

Problemele majore pe care le-am identificat in topicul asta sunt 2:

1. rasismul, xenofobia si generalizarile nu ar trebui sa aiba legatura cu el

2. nu e atat de important cine a fost vinovat de producerea accidentului ci efectele pe care acesta le-a avut ulterior.

 

Din pacate pe drumuri, in ciuda legilor si a limitarilor impuse de ele se petrec accidente. Unele minore altele devastatoare. Problema apare cand cu buna stiinta efectele respectivelor accidente sunt amplificate.

 

Aici nu e vorba de romani, unguri sau tigani. Nu e vorba nici macar de motociclisti si altii. E vorba de participanti la trafic. Aparent atat unii (pietoni) cat si ceilalti (motociclisti care probabil circulau peste viteza legala) sunt vinovati. Rahaturi d-astea se intampla adesea. Insa de la asta pana la a curma viata unui om cu buna stiinta e distanta mare.

 

@BB, daca o vaca trecea strada printr-un loc nepermis, aparea un topic de cateva pagini in care era injurat vacarul si i se ura motociclistului recuperare rapida/fierul se repara sau tarana usoara - in functie de caz. Daca in urma accidentului vacarul vine (eventual cu niste prieteni de la birt) si-i rupe capul motociclistului, lucrurile se schimba putin. (imagineaza-ti ca busesti o masina parcata regulamentar sau nu si proprietarul vine si-ti rupe capul pentru ca asa i se pare lui corect. O fi bine?)

 

 

Multumesc pentru traducerea interviului.

 

Si multumesc Admin (nu credeam ca o sa spun asta vreodata) pentru popularizarea sa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce mai place unora sa se invarta in jurul cozi... Atila a platit pentru cantitatea de gaz tras de maneta cu tranta luata si pasagera tavalita. Subiectul este ca nu din asta i s-a tras trecerea in lumea celor drepti. Rezum: copila e vie, pasagera e vie, Attila omorat si colegulxinjunghiat si batut bine. Asta ca sa nu mai zic de organul legii luat in baza de capusele aciuate acolo.

Sa traim cum om putea ca de trait bine eu unul m-am cam saturat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se simte doar o problema foarte mare prin necunoasterea limbii romane in partea aia de tara, prin toate interviurile si toate ziarele care dau aceste stiri numai in maghiara.

 

Poate fiind o problema maghiara si nu romaneasca ar trebui noi sa ne retragem.

 

Trebuie sa intelegi ca majoritatea ungurilor din Romania sunt oameni simpli (procentul de oameni cu studii superioare probabil ca e cam acelasi cu cel al romanilor cu studii superioare).

Unui om simplu ii vine greu sa invete 7 limbi straine - gandeste-te, multi oameni nu sunt in stare sa invete 3 lulele 3 surcele ca sa isi ia permisul auto si tu vrei sa fie toti savanti.

Daca limba lor materna e maghiara... pai maghiara or sa vorbeasca pentru ca alta limba nu stiu. Aia mai luminati or sa vorbeasca tot maghiara, chiar daca stiu si romana pentru ca trebuie sa se itnteleaga cu ai lor din comunitate.

 

La capitolul patriotism nu cred ca e tara in lumea asta care sa-i depaseasca pe americani. Si au si ei problemele lor cu hispanicii. Mult timp s-au tinut batosi si au zis sa invete mexicanii engleza daca vor sa stea in US. Aia n-au invatat (probabil din aceleasi motive ca cele expuse mai sus - nu aveau capacitatea sa o faca). La un moment dat a fost o tragedie (un incendiu intr-un mall sau aeroport parca) si au murit o gramada de hispanici pentru ca toate instructiunile de evacuare au fost numai in engleza. Va dati seama, aia n-au murit pentru ca se tineau fuduli si ziceau nem tudom cand auzeau engleza. Pur si simplu nu intelegeau ce se spune.

Dupa faza asta si-au dat si americanii seama ca trebuie facut ceva si acum, mai ales in statele din sud, cam totul este bilingv.

 

 

Mi se pare normal sa dea interviu in maghiara din moment ce doar televiziunile maghiare se mai inteteseaza de caz.

Astea romanesti au clasat deja cazul ca si autoritatilede altfel. A murit un UNGUR,ce mai conteaza restul. Nu ca a fost un OM , cetatean roman sau motociclist . Aste nu conteaza.

Tocmai s-a demonstrat ca nu ungurii is problema in tara si totusi inevitabil orice discutie ajunge acolo.

 

 

Autoritatile din Romania sunt nesimtite fata de toti cetatenii si romani si maghiari si or de care or mai fi.

Parerea mea ca motociclistii au aratat ca le pasa. S-au facut mitinguri de sustinere in multe orase, inclusiv in Bucuresti, s-a mers la comemorarea de la Sanzieni.

Eu la Sanzieni n-am fost, dar la mitingul de sustinere din Bucuresti am fost. Si acolo nu cred ca a fost niciun ungur. Daca nu ne pasa si ziceam ca nah, nu conteaza ca a murit un ungur am fi stat cu toti acasa.

 

Si ce legatura are asta cu viteza mare a celui care a lovit-o?

In localitati , daca nu stiai, exista limita de viteza de 50km/h tocmai pentru a preveni astfel de incidente, cand oameni sau animale traverseaza prin loc nepermis, cand alti participanti la trafic au nevoie sa se asigure in intersectii pentru a patrunde in trafic, chestii de genul asta...

Daca trecea o vaca strada prin loc nepermis ce se intampla, dadeam vina pe ea si asta e? Viteza motociclistului nu conta? Putea sa vina cu 200 la ora, tot vaca era de vina, nu?

 

(ADMIN - iubesc carantina, Iiti multumesc din suflet pentru acest dar nepretuit, )

 

Nu inteleg ce incerci sa demonstrezi.

 

Dupa parerea mea, "a avea viteza" inseamna - a merge mai repede decat limita la care sa poti evita pericolele. Daca a facut accident inseamna ca avea viteza. Cifrele sunt irelevante. Daca in locul lui Attila era Marquez si ar fi avut si un RCV 2013 poate ca reuseaa sa franeze / sa evite chiar daca mergea cu 250 km/ h.

 

In general toata lumea merge cu viteza pe sosea. Daca ar fi sa mergem cu maxima prudenta, nimeni n-ar depasi 30 km/h (cu exceptia lui Marc Marquez). Mergem cu viteza bazandu-ne pe regulile de circulatie (adica masinile si motocicletele merg pe sosea, pietonii merg pe trotuar, se respecta regulile de prioritate etc).

 

Cand regulile de circulatie nu se respecta se produc accidente.

 

In cazul de fata a fost culpa comuna, ok? Si? Pentru asta trebuia sa plateasca cu viata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este ok ca s-a pus interviul tradus complet si corect.In privinta vitezei declaratia lui Tamas imi confirma supozitiile (cel putin dublul vitezei legale). Hai sa fiu cinstit, eu am estimat 150km/h viteza la care nu se supravietuieste in caz de impact! Asa cum am afirmat inca de la inceput VITEZA EXCESIVA este cheia acestui caz, nu imprejurarile conjuncturale.Deasemenea faptul ca Attila a cazut peste femeie imi confirma supozitia ca lovitura masiva a incasat-o prin izbirea capului de bord.

 

Amintesc doar ca declaratia lui Tamas nu este o declaratie sub prestare de juramant, asa cum in mod sigur Dl Tamas a dat sau va da in fata organelor in drept. Nu doresc sa denigrez pe nimeni, resimt simpatie fata de cei doi motociclisti implicati in aceasta drama, asa cum resimt simpatie si intelegere si fata de parintii celor ucisi in cateva clipe de cosmar la Ghermanesti.

 

Dpdv.uman cei doi motociclisti sunt/erau (era in cazul lui Attila)oameni ok. Nu-i cunosc si nu stiu in consecinta daca obisnuiau sa mearga "tare", sau plimbarea respectiva in compania fetelor i-a potentat prin exceptie. Cine stie? Poate ca pot extinde aceasta afirmatie si in cazul speedistului care a provocat carnagiul de la Ghermanesti. Doar ca in acel caz stiu SIGUR ca motociclistul respectiv avea si o latura sinistra, organiza/participa la curse ilegale. la fel putem vorbi si despre cei rapusi de droguri, despre morti numai de bine! Ce facem insa cu cei vii care pot deveni in orice moment victimele acestor "oameni de treaba"?

 

Eu incerc sa-mi explic si sa explic si altora fenomenul. Ma refer la crima impotriva umanitatii comisa de afaceristii care au scos motociletele de viteza afara de pe piste. Motociclete pe care nu se poate sta comod sub 100km/h si caracterizate de postura caraghioasa cu poponeata la nivelul cerebelului. Sau de afaceristii de azi care tot de dragul profitului continua sa promoveze aceste polizoare sinistre si urate de catre populatia "civila" si sa camufleze ADEVARUL. Adevar care il afla din pacate doar colegii care s-au expatriat si traiesc in lumea civilizata.VITEZA COSTA! Opiniile lor au razbatut deasemenea in acest topic. Doar ca nu le luati nici pe acestea in seama.

 

Nici acest interviu, nici eventuale alte dezvaluiri, chiar infirmarea de catre cei in drept a cauzei prezumate a mortii lui Attila n-au sa ma faca sa-mi schimb perceptia asupra acestui caz. O drama provocata de inconstienta si de viteza, o drama provocata de incalcarea legii! Faptul ca INTAMPLATOR s-a produs intre caini turbati sau intre oameni turbati (inebuniti de solutionarea probabil tot in stil "romanesc" a cazului anterior de carnagiu cu cei 5 tigani morti )cu sau fara certificate de nebuni, EGAL!

 

Nimeni si indiferent de interese nu va reusi pe termen lung sa musalmalizeze cauzele acestei drame.Chiar daca speedismul constituie pentru unii o mare afacere.Indiferent de alte multiple interese, etnice, de imagine, etc. Energia consumata in dezbateri are o singura justificare, ne-a intarit unora dintre noi mai vechi concluzii:

 

1. Nu este de loc in regula ce s-a intamplat la Sanzieni! Indiferent daca cei in cauza vor fi sau nu pedepsiti conform legii. Doar ca asta este alta problema. Cred ca suntem cu totii la un ison de acord ca trebuie sa scapam de tigani si de tiganie, notiune care invadeaza tot mai mult acesta tara. Tiganii vor trebui reciclati intr-un proces pasnic dar hotarat in cadrul statului de drept de catre forte politice care sa nu se mai bazeze pe tiganie pe tigani sau "tiganizati" ca masa electorala.

 

2. Motociclistii pasionati de viteza vor trebui sa se organizeze si sa preseze pentru construirea de infrastructura specifica, in primul rand piste de concurs moto. Unde sa-si poata exercita pasiunea in relativa siguranta (obligati sa treaca verificarea starii de securitate a motociletei si a echipamentului)si fara a aduce prejudicii altora.

 

3. Daca nu ne vom autoreglementa viteza (in localitati in special)ne-o vor reglementa altii si ne va costa foarte scump.

 

Condoleante rudelor victimelor si noua tuturor minte!

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate din 10m nu reusesti dar in nici un caz nu-ti sare apoi motocicleta pe acoperis (fie el si la nivel cu asfaltul) si nici nu cred ca moare nimeni.

Am mai cazut si eu la 50-60-70 la ora, nu m-am nascut ieri. :)

 

Ca sfat, in orice accident de motocicleta soldat cu raniti grav si/sau morti cand cineva rosteste viteze de 50-60 la ora sa nu-l crezi.

E postulat afirmatia asta.

 

Tu ai citit ce zice nennea ala in filmulet? "Nu aveam mai mult de 100km/h", asta inseamna ca aveau 100km/h cum zicea si Galen si cum reiese din toate urmarile accidentului.

Trebuie sa fii putin naiv sau sa nu fi avut niciodata un accident sa crezi ca tot balamucul ala a avut loc ca urmare a deplasarii motocicletei cu 60 la ora. :)

E clar acum, merita tot ce i s-a intamplat, avea viteza. Tin minte ca ai povestit cum ai dat cu masina intr-o alta masina parcata, daca ti se intampla in Sanzieni si atingeai tu fata aia, aia erau indreptatiti sa-ti ia gatu'?

Bai oameni buni(si rai), MAJORITATEA accidentelor au la baza viteza excesiva(si faptul ca oamenii care merg tare merg si PROST!), asta inseamna ca trebuie sa ne inarmam toti cu pusti si pistoale??? Ce dracu' ma, ati innebunit de tot!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce mai place unora sa se invarta in jurul cozi... Atila a platit pentru cantitatea de gaz tras de maneta cu tranta luata si pasagera tavalita. Subiectul este ca nu din asta i s-a tras trecerea in lumea celor drepti. Rezum: copila e vie, pasagera e vie, Attila omorat si colegulxinjunghiat si batut bine. Asta ca sa nu mai zic de organul legii luat in baza de capusele aciuate acolo.

Sa traim cum om putea ca de trait bine eu unul m-am cam saturat!

 

Tin sa-ti amintesc de accidentul celui cu R1 din Comarnic, pe DN1 parca, cand a intrat cu 200+ intr-o masina care i-a taiat calea. Cel care avea icoana lipita de rezervor.

Pasagera lui a fost grav, a stat mult in spital.. dar a supravietuit.

El nu. Adios pe loc. El avea echipament, ea doar o casca obosita.

 

 

Legat de topic, eu nu cred ca tiganii, oricat de salbatici ar fi sa fi batut baiatul pe jumatate mort latit pe jos. Nu cred asta in nici sa ma pici cu ceara. Nici animalele nu omoara in cazuri de-astea.

Normal ca nu e normal sa sara la bataie, dar Galen v-a explicat cum si de ce.

 

Voi daca unul v-ar spulbera copilul pe drum langa casa, chiar si din vina lui, cum ati reactiona - mai ales avand si o turma de cimpanzei in spate care sa incite?

Nu le iau apararea, incerc sa explic.

Editat de B.B.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de topic, eu nu cred ca tiganii, oricat de salbatici ar fi sa fi batut baiatul pe jumatate mort latit pe jos. Nu cred asta in nici sa ma pici cu ceara. Nici animalele nu omoara in cazuri de-astea.

 

Inseamna ca ai uitat ce e prin tara :)

 

http://www.voceatransilvaniei.ro/agent-de-paza-batut-cu-bestialitate-fata-unei-primarii-din-bihor-barbatul-ajuns-coma-la-spitalul-judetean/

 

Uite acilea dovada de civilizatie. Ma indoiesc ca tiganii sunt departe ca si mentalitate de baietii astia... Altceva vreau sa zic, ca noi credem ceva e un lucru, ce s-a intamplat e alt lucru (si tot inca nu sunt 100% de poveste si nu stiu daca se va afla vreodata adevarul, ca doar tiganusii aia nu vor da multe detalii)

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tin sa-ti amintesc de accidentul celui cu R1 din Comarnic, pe DN1 parca, cand a intrat cu 200+ intr-o masina care i-a taiat calea. Cel care avea icoana lipita de rezervor.

Pasagera lui a fost grav, a stat mult in spital.. dar a supravietuit.

El nu. Adios pe loc. El avea echipament, ea doar o casca obosita.

 

 

Legat de topic, eu nu cred ca tiganii, oricat de salbatici ar fi sa fi batut baiatul pe jumatate mort latit pe jos. Nu cred asta in nici sa ma pici cu ceara. Nici animalele nu omoara in cazuri de-astea.

Normal ca nu e normal sa sara la bataie, dar Galen v-a explicat cum si de ce.

 

Voi daca unul v-ar spulbera copilul pe drum langa casa, chiar si din vina lui, cum ati reactiona - mai ales avand si o turma de cimpanzei in spate care sa incite?

Nu le iau apararea, incerc sa explic.

in nici un caz nu as sarii sa le dau in cap. as oferii ajutor imediat. se pare ca nu ai avut parte de tigani pe langa tine sa vezi de ce is in stare.

ia-te de manuta cu Galen si merge-ti de Craciun si face-ti-le o clisma si o felatie tiganilor....asa din partea speedistilor

» Post actualizat in 01 Oct 2014 06:10

Prietenului "Old School "Galen ii doresc sa aiba un accident cu o tigancusa in Sanzieni, cu 50 km/h. Din suflet ii doresc.

colegu` , el ii "old scool" autointitulat :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este ok ca s-a pus interviul tradus complet si corect.In privinta vitezei declaratia lui Tamas imi confirma supozitiile (cel putin dublul vitezei legale). Hai sa fiu cinstit, eu am estimat 150km/h viteza la care nu se supravietuieste in caz de impact! Asa cum am afirmat inca de la inceput VITEZA EXCESIVA este cheia acestui caz, nu imprejurarile conjuncturale.Deasemenea faptul ca Attila a cazut peste femeie imi confirma supozitia ca lovitura masiva a incasat-o prin izbirea capului de bord.

 

Amintesc doar ca declaratia lui Tamas nu este o declaratie sub prestare de juramant, asa cum in mod sigur Dl Tamas a dat sau va da in fata organelor in drept. Nu doresc sa denigrez pe nimeni, resimt simpatie fata de cei doi motociclisti implicati in aceasta drama, asa cum resimt simpatie si intelegere si fata de parintii celor ucisi in cateva clipe de cosmar la Ghermanesti.

 

Dpdv.uman cei doi motociclisti sunt/erau (era in cazul lui Attila)oameni ok. Nu-i cunosc si nu stiu in consecinta daca obisnuiau sa mearga "tare", sau plimbarea respectiva in compania fetelor i-a potentat prin exceptie. Cine stie? Poate ca pot extinde aceasta afirmatie si in cazul speedistului care a provocat carnagiul de la Ghermanesti. Doar ca in acel caz stiu SIGUR ca motociclistul respectiv avea si o latura sinistra, organiza/participa la curse ilegale. la fel putem vorbi si despre cei rapusi de droguri, despre morti numai de bine! Ce facem insa cu cei vii care pot deveni in orice moment victimele acestor "oameni de treaba"?

 

Eu incerc sa-mi explic si sa explic si altora fenomenul. Ma refer la crima impotriva umanitatii comisa de afaceristii care au scos motociletele de viteza afara de pe piste. Motociclete pe care nu se poate sta comod sub 100km/h si caracterizate de postura caraghioasa cu poponeata la nivelul cerebelului. Sau de afaceristii de azi care tot de dragul profitului continua sa promoveze aceste polizoare sinistre si urate de catre populatia "civila" si sa camufleze ADEVARUL. Adevar care il afla din pacate doar colegii care s-au expatriat si traiesc in lumea civilizata.VITEZA COSTA! Opiniile lor au razbatut deasemenea in acest topic. Doar ca nu le luati nici pe acestea in seama.

 

Nici acest interviu, nici eventuale alte dezvaluiri, chiar infirmarea de catre cei in drept a cauzei prezumate a mortii lui Attila n-au sa ma faca sa-mi schimb perceptia asupra acestui caz. O drama provocata de inconstienta si de viteza, o drama provocata de incalcarea legii! Faptul ca INTAMPLATOR s-a produs intre caini turbati sau intre oameni turbati (inebuniti de solutionarea probabil tot in stil "romanesc" a cazului anterior de carnagiu cu cei 5 tigani morti )cu sau fara certificate de nebuni, EGAL!

 

Nimeni si indiferent de interese nu va reusi pe termen lung sa musalmalizeze cauzele acestei drame.Chiar daca speedismul constituie pentru unii o mare afacere.Indiferent de alte multiple interese, etnice, de imagine, etc. Energia consumata in dezbateri are o singura justificare, ne-a intarit unora dintre noi mai vechi concluzii:

 

1. Nu este de loc in regula ce s-a intamplat la Sanzieni! Indiferent daca cei in cauza vor fi sau nu pedepsiti conform legii. Doar ca asta este alta problema. Cred ca suntem cu totii la un ison de acord ca trebuie sa scapam de tigani si de tiganie, notiune care invadeaza tot mai mult acesta tara. Tiganii vor trebui reciclati intr-un proces pasnic dar hotarat in cadrul statului de drept de catre forte politice care sa nu se mai bazeze pe tiganie pe tigani sau "tiganizati" ca masa electorala.

 

2. Motociclistii pasionati de viteza vor trebui sa se organizeze si sa preseze pentru construirea de infrastructura specifica, in primul rand piste de concurs moto. Unde sa-si poata exercita pasiunea in relativa siguranta (obligati sa treaca verificarea starii de securitate a motociletei si a echipamentului)si fara a aduce prejudicii altora.

 

3. Daca nu ne vom autoreglementa viteza (in localitati in special)ne-o vor reglementa altii si ne va costa foarte scump.

 

Condoleante rudelor victimelor si noua tuturor minte!

 

Nici ce vrei tu sa demonstrezi nu inteleg

 

Vrei sa spui ca motociclistul a murit din cauza vitezei si nu a bataii? Si cel de-al doilea tot din cauza vitezei a luat un cutit in spate?

Poate ca cel mai clar ar putea spune cauza mortii cei care se ocupa de autopsie, asta daca nu cumva vor sa musamalizeze crima (se pare ca asta e banuiala generala) ca sa nu mai aiba politia si procuratura batai de cap. Daca e accident de circulatie dosarul se inchide in 5 minute, mortul e de vina, noi sa fim sanatosi. Daca l-au omorat tiganii e complicat pentru ca trebuie sa faca ancheta in tiganie, poate ies la iveala si cine stie ce cotcareli face seful de post impreuna cu clanul de tigani etc

 

Vrei sa insinuezi ca Honda, Yamaha, Suzuki si toti ceilalti producatori moto n-ar trebui sa mai fabrice motociclete de tip SS?

Pai de ce?

Teoretic fiecare trebuie sa fie responsabil pentru ceea ce face. Nu poti sa dai vina pe Honda ca a facut o motocicleta prea puternica ci pe ala care a condus-o cu viteza prea mare.

Dupa logica ta, prea multa mincare strica si uite cati grasi sunt pe lumea asta (inclusiv eu). Pai si care ar fi solutia? Sa ne dea mancare pe cartela si ratii calculate "sttintific" cum ii daduse lui ceausescu prin cap?

 

In toate tarile civilizate soselele nationale NU trec prin mijlocul localitatilor.

Ce sa preseze motociclistii pasionati de viteza? Pai preseaza toata tara sa se faca si la noi autostrazi, bani au fost si s-au tocat pe studii de fezabilitate care au ajuns la gunoi si autostrazi nu s-au facut. Hai sa-l presam pe Ponta care a taiat si anul asta bugetul pentru autostrazi ca sa dea pomeni electorale si sa se aleaga el presedinte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tin sa-ti amintesc de accidentul celui cu R1 din Comarnic, pe DN1 parca, cand a intrat cu 200+ intr-o masina care i-a taiat calea. Cel care avea icoana lipita de rezervor.

Pasagera lui a fost grav, a stat mult in spital.. dar a supravietuit.

El nu. Adios pe loc. El avea echipament, ea doar o casca obosita.

 

 

Legat de topic, eu nu cred ca tiganii, oricat de salbatici ar fi sa fi batut baiatul pe jumatate mort latit pe jos. Nu cred asta in nici sa ma pici cu ceara. Nici animalele nu omoara in cazuri de-astea.

Normal ca nu e normal sa sara la bataie, dar Galen v-a explicat cum si de ce.

 

Voi daca unul v-ar spulbera copilul pe drum langa casa, chiar si din vina lui, cum ati reactiona - mai ales avand si o turma de cimpanzei in spate care sa incite?

Nu le iau apararea, incerc sa explic.

 

Te intreb si pe tine ca si pe Galen - al doilea motociclist a luat un cutit in spate tot din cauza vitezei?

Cand ii bagi cutitul in spate unuia nu vrei sa il omori? Dar ce vrei? Sa-i faci cadou cutitul si sa-i faci o surpriza (sa nu vada ca i l-ai dat)?

 

Daca pe al doilea motociclist care nu a accidentat pe absolut nimeni au vrut sa-l omoare (doar norocul a facut sa nu se intample), ce te face sa crezi ce l-ar fi crutat pe cel care a accidentat piranduta?

 

 

Cat despre ultimul paragraf, care se vrea un fel de explicatie psihologica.... m-ai dat pe spate.

Pai asa, cand vezi o femeie pe strada te sui pe ea nene ca nu te poti abtine, dai frau liber instinctelor primare, mai ales daca e si o turma de cimpanzei langa tine.

Editat de DStar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

*BB-se pare ca lipsesti de prea mult timp si nu stii ce se intampla in tara.

Acum vre-o zece ani tiganii mi-au fracturat nasul cu deplasare(e stramb si in ziua de azi) doar pt ca eram ungur. Desi un alt ungur avea treaba cu ei ,au luat la bataie pe toata lumea . M-au separat de un prieten cu care eram , (el era rupt de beat, nu se putea apara deloc) au reusit sa-l puna la pamant si acolo ii carau picioare in trunchi si in cap. Noi nici nu stiam de ce am incasat-o.

Dupa ce s-au saturat ,ne-au dat pace si l-am lust pe prietenul pe jumatate mort de pe jos si am plecat de acolo. Si etau vre-o 30 care au participat

Nu stiu daca v-ati gandit , dar in locul lui Tamas puteam fi oricare. Iesi la o plimbare cu motorul si ajungi din urma un alt motocicist. se intampla ca tocmai in momentul ala sa aiba accidentul . Tu te opresti sa-i acorzi primul ajutor si incasezi doua lovituri de cutit pt simplul fapt ca ai echipament pe tine. Sau pur si simplu vezi un accident si te opresti si esti luat la bataie.

 

Nu zic ca Attila e nevinovat sau e. Nu sunt eu in masura sa judec asta .

Eu judec evenimentele de dupa accident.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu va mai stresati cu acest subiect, in Romania nu se face nimic pentru nimeni decat pe bani sau pile. Daca nu ai pile mori si in spital, nu in accident sau batut/ injunghiat. Reactia tiganilor este fireasca si asa rectioneaza ei violent, e necesara o reactie mult mai puternica ca a lor pentru ai putea calma, NU e lamurita treaba?

Si eu am avut surprize ca acel baiat in Bucuresti in Berceni, sau adunat linga mine, ca linga stup, 100 de tigani, poate am avut noroc ca au ajuns politisti mai repede ca de obicei, altfel ieseam cu virgula. CREDETI CA MA AJUTAT CINEVA CU CEVA? NIMENI SI NIMIC. Pe autoritati le doare-n cot de cei de jos, politisti mau plimbat de la o sectia la alta, ca nu au formulare, ca nu au pixuri.......asteptau ceva.........pe ziaristi ii intereseaza stirile si cam atat.

Autoritatile asteapta sa se calmeze lumea, sa mai treaca timpul si cum zice restul lumii inca un donator de organe. Aceasta e cruda realitate din tara nostra, indiferent ca esti roman, ungur, maghiar .......toate se fac doar de fatada pentru a impresiona lumea care pune botul la orice stire, la mici, gratare, tricouri electorale. Suntem prea mici pentru un razboi asa de mare. NU ZIC DIN RAUTATE dar is curios daca era un roman tot asa reactionau motociclistii, din cate am observat ungurii si maghiarii sunt de mii de ori mai uniti ca romanii, care se f... unii pe altii din gelozie si rautate, ,,sa moara capra, vecinul si sa arda si casa,,? la asta va las sa raspundeti voi

O zi bunaaa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toate discutiile astea interminabile, nu ar mai fi avut loc, daca atat Galen, cat si cei din partea cealalta a baricadei, ar fi avut cat de cat o gandire analitica si ar fi inteles un lucru esential: este vorba de DOUA evenimente distincte (este adevarat, intre care exista o relatie cauzala, dar totusi distincte). Pe de o parte avem ACCIDENTUL de circulatie, care s-a produs, dupa toate probabilitatile, din cauza vitezei neadaptate. Am vazut si eu imagini si nu cred ca o motocicleta se infige in acoperisul unei case, la o viteza de doar 50 km/h. Pentru producerea accidentului, raspunzator este (ar trebui sa fie) motociclistul. Daca circula preventiv, evenimentul nu s-ar fi produs sau daca totusi s-ar fi produs (asa cum spunea cineva, accidente se produc si la viteze sub cea legala), legea l-ar fi exonerat. Din pacate, acum nu mai poate raspunde decat in fata lui Dumnezeu...

Al doilea eveniment este LINSAJUL, adica OMUCIDERE in forma calificata, cu participatie colectiva, etc, etc.. Indiferent ca a fost vina lui sau nu, omul ala a fost ucis cu bestialitate. Interviul dat de colegul lui si tentativa de omor savarsita chiar impotriva acestuia, nu mai lasa loc de dubii. Pentru asta trebuie sa raspunda faptuitorii crimei, iar organele de ordine TREBUIE sa isi faca datoria. Nu suntem tara lui Papura Voda, ca sa isi faca cineva dreptate, cu cutitul si cu ranga. Solidarizarea comunitatii moto, cu colegul nostru si cu familia acestuia, trebuie sa se faca strict din acest punct de vedere. Accidentul este o alta poveste, unde sunt convins ca are si el partea lui de vina. Dumnezeu sa-l ierte si sa-l odihneasca...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Nu este de loc in regula ce s-a intamplat la Sanzieni!

Evident. Si ar fi ideal sa nu se mai repete nicodata...

Indiferent daca cei in cauza vor fi sau nu pedepsiti conform legii. Doar ca asta este alta problema.

Asta este singura problema. Daca aia care au facut ce au facut NU vor fi pedepsiti conform legii... eu unu' o sa ma simt discriminat in fata altei etnii. Si in pericol. Si voi schimba placa din "nu ma intereseaza ce culoare are un om, daca e om, e om..." in " toti tiganii sunt un pericol si deasta... singurul tigan bun este unu ... nonexistent.."

Cred ca suntem cu totii la un ison de acord ca trebuie sa scapam de tigani si de tiganie, notiune care invadeaza tot mai mult acesta tara. Tiganii vor trebui reciclati intr-un proces pasnic dar hotarat in cadrul statului de drept de catre forte politice care sa nu se mai bazeze pe tiganie pe tigani sau "tiganizati" ca masa electorala.

sigur... o sa avem stoluri de porci in zbor si va fi plin de marmote invelite in staniol cand se va intampla asta...

3. Daca nu ne vom autoreglementa viteza (in localitati in special)ne-o vor reglementa altii si ne va costa foarte scump.

??? cum adica?

sa incerc sa inteleg...

daca cumva il vad pe unu' cu masina mergand prea tare... sa-l injungii?

sau daca unu' ma pune in pericol ... sa-l bat de sa nu-l mai repare nimeni niciodata?

ca daca noi suntem in pericol de a fi injunghiati daca mergem prea tare... atunci si altii sunt in acelasi pericol, nu? sau se aplica DOAR la motociclisti?

 

sa ridice mana ala care merge cu 50km/h in sate. serios. sa ridice mana fara sa ii cada de la ipocrizita...

 

 

» Post actualizat in 01 Oct 2014 07:21

*BB-se pare ca lipsesti de prea mult timp si nu stii ce se intampla in tara.

...

Nu stiu daca v-ati gandit , dar in locul lui Tamas puteam fi oricare. Iesi la o plimbare cu motorul si ajungi din urma un alt motocicist. se intampla ca tocmai in momentul ala sa aiba accidentul . Tu te opresti sa-i acorzi primul ajutor si incasezi doua lovituri de cutit pt simplul fapt ca ai echipament pe tine. Sau pur si simplu vezi un accident si te opresti si esti luat la bataie.

 

Nu zic ca Attila e nevinovat sau e. Nu sunt eu in masura sa judec asta .

Eu judec evenimentele de dupa accident.

 

iti uzezi tastatura incercand sa-i explici ceva lui BB ...

 

el... nu va fi scos din ale lui niciodata.

el detine adevarul suprem. si este numai al lui.

 

ai perfecta dreptate... putea fi oricare dintre noi. asta trebuie sa intelegem in primul rand.

si putea fi chiar si BB... in oricare dintre ipostaze. cel accidentat sau cel batut daca se oprea sa ajute. si cred ca se oprea, ORICARE dintre noi se oprea.

dar nu stai.. BB merge cu 29km/h in sate. si cu 89 km/h in exterior... sigur...

mie-mi pare rau ca nu am oprit eu al doilea la accidentul ala...

poate muream, poate nu... dar tara asta avea cativa tigani in minus. si niste ologi pe viata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sii viteza cu care circula majoritatea motocilistilor este de obicei mare, isi cumpara motoare pe care nu le pot stapani si sa le conduca in siguranta, invata de la inceput sa traga acceleratia la maxim, uita ca ei ating asfaltul cu 2 degete in fata si 2 in spate, uita ca suntem in Romania unde intoarcerea pe linia continua, iesirea din curti garaje fara acordare de prioritate este la ordinea zile, motociclete sunt considerate mobrele de pe vremuri care merg cu 50 km/h, urmarile de obicei se termina din pacate cu lumanari si pomana...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de topic, eu nu cred ca tiganii, oricat de salbatici ar fi sa fi batut baiatul pe jumatate mort latit pe jos. Nu cred asta in nici sa ma pici cu ceara. Nici animalele nu omoara in cazuri de-astea.

Normal ca nu e normal sa sara la bataie, dar Galen v-a explicat cum si de ce.

 

Te inseli grav. Acesti oameni (scuze ca le zic asa), nu au nici un pic de respect pentru viata, cruzimea pentru ei e un fapt cotidian, face parte din viata lor. Cine nu crede, sa faca o plimbare prin sintesti, strehaia etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am multa experienta si km. in condus si legal si repede si pe strada si la curse .

Toata lumea analizeaza prin prisma experientei acumulate si eu va pot spune ce cred - este un accident tipic in care se combina mai multe lucruri adunate in cateva secunde - cine a incercat sa evite anumite lucruri fixe pe strada sau fiinte in miscare stie ce vorbesc , chiar avand 50 sau sub 50 la ora nu esti in stare sa eviti , dupa mine o viteza periculoasa este de la 120 in sus si nu numai in localitati si afara lor . Motociclistii care ii blameaza pe cei doi nu merg cu 50 in localitati pentru ca este imposibil . De ce pe dn 1 cu 70 nu se mai intampla mai multe accidente ? De ce cel de-al doilea a putut opri - spre el nu a venit nimeni alergand - . Aduceti-va aminte pe Iancu Nicolae baiatul care lucra la ambasada americana si mergea incet la lovit o masina care iesea dintr-o curte si nu a putut sa o evite , a murit ca a lovit cu casca masina si si-a rupt gatul .

Moderatorul Galen nu poate analiza la modul asta - mediocru - si i-si va asuma toate injuraturile fiind ori naiv ori provocand deliberat motociclistii care inteleg prin ce ar fi putut trece daca se aflau in locul mortului . Tot ce s-a intamplat ulterior accidentului trebuie sa ne preocupe si trebuie sustinuta familia in toate demersurile legale , sunt de acord sa ajutam financiar daca este nevoie familia si sa tina cineva legatura cu ei .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motociclistii care ii blameaza pe cei doi nu merg cu 50 in localitati pentru ca este imposibil .

 

Am o curiozitate - am citit de multe ori ca "nu ai cum", "nu e posibil" etc. sa circuli regulamentar sau preventiv sau cu viteza x.

Te rog, explica-mi de ce ESTE IMPOSIBIL sa mergi cu 50 in localitati ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o curiozitate - am citit de multe ori ca "nu ai cum", "nu e posibil" etc. sa circuli regulamentar sau preventiv sau cu viteza x.

Te rog, explica-mi de ce ESTE IMPOSIBIL sa mergi cu 50 in localitati ?

Hai ca te ajut eu:

1. pentru ca in general lumea merge mai tare si e periculos sa te deplasezi mai incet decat traficul

2. pentru ca te deconcentrezi.

3. pentru ca echilibru.

4. pentru ca poate ti-e cald.

 

Nu zic ca e imposibil sa mergi <50 insa (in general) nu prea e fezabil. Prin urmare, realist vorbind, e IMPOSIBIL sa mergi TOT TIMPUL cu mai putin de limita legala.

Insa asta nici nu inseamna ca trebuie sa rupi gazul.

 

E o chestie care se numeste "bun simt". Atata timp cat te incadrezi in limitele sale, lucrurile ar trebui sa fie OK.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exact , nici tu nu mergi pt. ca ar trebui sa stai cu ochii mai mult pe vitezometru decat in fata , pt. ca nici nu stii cand mergi cu 63 la ora , pt.ca de obicei te ghidezi dupa celelale lucruri in miscare care nu merg nici ele cu 50 , pt ca anumite motoare nu stau nici in a 2-ua nici in a 3-ia la 50 . pt. ca prin minte trec multe informatii care spun ca vine o curba sa merg cu 40 sau e o linie dreapta prin localitate nici tipenie pe strada si merg cu 80 . Pe urma tin sa va amintesc ca are mare legatura si motocicleta care o conduc - frane , ciclistica , cauciucuri ,

Si cel mai important sa i-ti impui o limita peste care sa nu treci orice ar fi .A mea este 100 - asta nu inseamna ca invat pe cineva sa nu respecte regulile dar in acelesi timp nici nu cred ca nu trece nimeni de 50 niciodata ca sa fie moralisti si in acelasi timp nu sunt de acord cu 150 cand intradevar nu se mai lasa cu oase rupte ci cu deces.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...