DKW Postat Martie 27, 2016 Share Postat Martie 27, 2016 (editat) O sa gauresc doar prima sita, pentru galagie, mai departe de atat nu se va merge pentru a nu face chestii ireversibile, iar restul se va face in concordanta cu cerintele pentru hypercharger si jet-urile pentru tobe stock. Multzam pentru link-uri. Editat Martie 27, 2016 de DKW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat Martie 27, 2016 Share Postat Martie 27, 2016 O sa gauresc doar prima sita, pentru galagie, mai departe de atat nu se va merge pentru a nu face chestii ireversibile, iar restul se va face in concordanta cu cerintele pentru hypercharger si jet-urile pentru tobe stock. Multzam pentru link-uri. Cu placere. Daca ai deja hyperchargerul, atunci e solutia cea mai buna. Daca nu, exista alte variante, mai bune si/sau mai ieftine acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Martie 27, 2016 Share Postat Martie 27, 2016 (editat) Este si hyperchargerul, un Kuryakyn Standard, dar va trebui modificat, nu functioneaza normal pe Drag Star-urile fara epuratorul fericirii. Editat Martie 27, 2016 de DKW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lipa Nicolae Postat Martie 28, 2016 Share Postat Martie 28, 2016 Salut,am si eu o întrebare drag de 1100 are senzor la ulei de Presiune sau Nivel,si cum se poate verifica dacă funcționează bine Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Martie 29, 2016 Share Postat Martie 29, 2016 Salut,am si eu o întrebare drag de 1100 are senzor la ulei de Presiune sau Nivel,si cum se poate verifica dacă funcționează bine Merci Ahoi! Exista un semnzor pentru ulei care se aprinde in momentul in care e ceva in neregula (nivel mic, uleiul e vechi). De obicei nivelul se verifica pintr-un mic gemulet care se afla pe blocul motor (unde e cricul din cate imi aduc aminte). Cand uleiul e vechi sau uzat vei simti ca intra mai greu in viteze, motocicleta nu functioneaza cum functioneaza in mod normal iar becul de ulei s-ar aprinde la incalzire mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lipa Nicolae Postat Martie 29, 2016 Share Postat Martie 29, 2016 Salut si merci,deci este senzor de nivel,nu senzor de PRESIUNE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Martie 29, 2016 Share Postat Martie 29, 2016 Salut si merci,deci este senzor de nivel,nu senzor de PRESIUNE Ahoi! In manual zice ca e martor (indicator) de nivel de lichid (oil level warning light); M-am uitat in manual de geamul prin care te uiti la nivel, e langa schimbatorul de viteze (langa suportul pentru picior.) Cu placere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lipa Nicolae Postat Martie 29, 2016 Share Postat Martie 29, 2016 Ok si merci mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Martie 31, 2016 Share Postat Martie 31, 2016 Ok si merci mult. Cu placere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Aprilie 1, 2016 Share Postat Aprilie 1, 2016 Cu placere! Ai uitat sa pui "Ahoi!" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Aprilie 1, 2016 Share Postat Aprilie 1, 2016 (editat) Ai uitat sa pui "Ahoi!" Ahoi! Editat Aprilie 1, 2016 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Aprilie 1, 2016 Share Postat Aprilie 1, 2016 Ahoi! Ahoi! si tie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m.ionut Postat Aprilie 5, 2016 Share Postat Aprilie 5, 2016 Salutari, De vreo 2 ani sunt Preafericitul, si nu al de Daniel, detinator al unei "motorete" dragstar 650 din 2001 cu 45000 km....din pacate am ceva probleme cu pornirea....schimbat baterie ...si degeaba...de cateva ori am fost nevoit sa ma ajut de bateria de la masina sa o pornesc...releul verificat ...incarca....daca o las mai mult de 2 saptamani nepornita parca se supara pe mine si nu vrea sa porneasca....bateria nu e una de 2 lei....e varta asa ca, cred ca e ceva calitate. ineva mi-a sugerat ca poate fi cdi-ul....de aceea mai vreau ideii sau chiar solutii:))) multumesc si asfalt uscat PS: am atasat si o poza cu monstrul....poate ar trebui sa vorbesc frumos cu ea ...sa porneasca;)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 5, 2016 Share Postat Aprilie 5, 2016 Cum se manifesta? Invarte, nu invarte? Ai scanteie? Cum sunt bujiile? Alte date semnificative? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m.ionut Postat Aprilie 5, 2016 Share Postat Aprilie 5, 2016 da se invarte are scanteie. ...bujiile in stare buna...imediat de ii dau curent de la masina porneste...si ma pot bucura de ea....dar daca o las mai multe zile nepornita nu mai vrea....am avut alarma pe ea...am dat-o jos m-am gandit ca poate consuma....sau poate am un consumator care imi mananca bateria cat timp sta.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 5, 2016 Share Postat Aprilie 5, 2016 Pune un multimetru pe baterie inainte sa dai la automat si vezi ce voltaj are. Dupa tine-l pus si vezi cat de mult scade. Chiar daca e varta nu e musai sa fie etalon pt. calitate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m.ionut Postat Aprilie 5, 2016 Share Postat Aprilie 5, 2016 e baterie de nici macar un an vechime....o sa incerc cum zici si tu...ce ar trebui sa urmaresc.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamcsi Postat Aprilie 5, 2016 Share Postat Aprilie 5, 2016 salutare pot sa zic ca am avut cam aceleasi probleme ca si tine,degeaba ai baterie,poate sa aiba curent dar nu are suficient amperaj,si nu mai are puterea sa o porneasca,adica tot curentul ramas til absoarbe electromotorul,si la bobinele de inductie prea putin ramane sa i ti dea scantei eficient IN SARCINA la mine au fost dereglate putin si supapele, a fost ceva de lucru pana ajungi la ele, dar odata reglate,si cu baterie noua la sfert de cheie porneste,am pus si bujii noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m.ionut Postat Aprilie 5, 2016 Share Postat Aprilie 5, 2016 deci...sa inteleg....baterie noua....bujii noi...si reglaje la supape?....oricum merci... am mai incercat ceva genul ....am pornit motoreta si am luat plusul de pe baterie cateva secunde sa vad daca releul incarca....problema apare doar atunci cand motoreta nu e pornita mai multe zile...daca o pornesc la 2 zile...porneste fara probleme.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamcsi Postat Aprilie 5, 2016 Share Postat Aprilie 5, 2016 exact treaba asta am avut anul trecut in toamna cu dragstarul meu de 1100,bateria avea 13 volti, dar nu avea amperi destui,dar au fost si supapele dereglate,si asta conteaza enorm,normal cartea service scrie ca la 20000 mii se regleaza supapele. cand pui pe contact lasa pompa sa bage benzina multa in carburatoare,cand nu o pornesti de o saptamana,iei contactul si pui din nou sa mai bage pompa,si incerci pe urma sa dai la automat daca mai ai ceva nelamuriri scrie pe privat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m.ionut Postat Aprilie 5, 2016 Share Postat Aprilie 5, 2016 merci...o sa incerc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 5, 2016 Share Postat Aprilie 5, 2016 Verificarea releului regulator nu se face scotand borna de pe baterie... lasa borna acolo si masoara cu un multimetru (volti curent continuu, scala 20v). Ar trebui sa ai 12,8-13,4-13,6 ralanti, 13,8-14,4 in ture mai mari putin. Cu consumatori porniti, adica far. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m.ionut Postat Aprilie 5, 2016 Share Postat Aprilie 5, 2016 o sa incerc....o sa vad si de un doctor electrician.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shepard Postat Aprilie 5, 2016 Share Postat Aprilie 5, 2016 Pune un multimetru pe baterie inainte sa dai la automat si vezi ce voltaj are. Dupa tine-l pus si vezi cat de mult scade. Chiar daca e varta nu e musai sa fie etalon pt. calitate ...si cat de mult ar trebui sa scada? Da-i omului si niste cifre, nu numai povesti! Zic asta ca si eu am aceeasi problema si, vreau sa stiu cat de mult ar trebui sa scada voltajul cand dau la automat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banat rider Postat Aprilie 6, 2016 Share Postat Aprilie 6, 2016 (editat) pret nou 4600 euro, nevoie urgenta de bani ptr alt motor : /index.php?/topic/736795-vand-yamaha-dragstar-650-din-2007/ Editat Aprilie 6, 2016 de banat rider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.