Geo_ZGA Postat Iunie 1, 2016 Share Postat Iunie 1, 2016 Arcul de revenire sau multa, multa mizerie la ansamblul pedalei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vm210984 Postat Iunie 1, 2016 Share Postat Iunie 1, 2016 (editat) Da...era mizeria intradevar, wd40 a rezolvat problema, sa vedem in mers. Multam si asfalt uscat. Editat Iunie 1, 2016 de vm210984 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Porfiroiu Loredan Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 Va salut pe toti dragstar-istii....sunt si eu proaspat atat in lumea moto cat si in detinerea de un dragstar frumos... Vreau sa va intreb daca ma poate ajuta cineva sa imi dea un sfat....ma tot roade de o vreme sa sparg tobele sau sa mai dau cateva gauri in plus, fiind o chestie ireversibila nu as vrea sa imi para rau sa stric ceva astfel... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 (editat) Poate ar fi ok sa iei un set de mufflere pe care sa te joci? Daca nu iti place ce iese, pui inapoi cele stoc.. Editat Iunie 2, 2016 de mathe adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 (editat) Va salut pe toti dragstar-istii....sunt si eu proaspat atat in lumea moto cat si in detinerea de un dragstar frumos... Vreau sa va intreb daca ma poate ajuta cineva sa imi dea un sfat....ma tot roade de o vreme sa sparg tobele sau sa mai dau cateva gauri in plus, fiind o chestie ireversibila nu as vrea sa imi para rau sa stric ceva astfel... Bine ai venit! Cateva gauri in capat poti sa dai. Vei avea un sunet ceva mai puternic. Insa, daca gauresti tobele cu totul, se schimba admisia de aer, ceea ce schimba procentul de aer din amestec. Ca sa compensezi, va trebui sa umbli la carburator. Citeste cu cateva pagini in urma, s-a mai discutat asta. PS. Dar voi v-ati luat motocicletele ca sa faceti galagie sau sa mergeti cu ele? Eu nu inteleg obsesia asta cu sunetul ... Editat Iunie 2, 2016 de aship Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Porfiroiu Loredan Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 Multumesc pentru sfaturi....am citit si pe alte pagini pe-aici si nu vreau sa ajung sa umblu la carburator... Asa ca am sa incerc sa fac niste gauri in plus... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 Bar bar barrr barr barr. Vorba aia, dai 2 gauri, nu mai e cruiser, e chopper, ca e modificat:) nu ma pricep, dar dau cu parerea ca tot romanul..daca modifici evqcuqrea, trebuie sa modifici si amestecul, umblat la carburatoare, rejetting-suna pompos nu? Google te lamureste. A, si vezi ca dupa , la vanzare, poate fi o problema-la rar se uita la cioparteli.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vm210984 Postat Iunie 3, 2016 Share Postat Iunie 3, 2016 (editat) PS. Dar voi v-ati luat motocicletele ca sa faceti galagie sau sa mergeti cu ele? Eu nu inteleg obsesia asta cu sunetul ... Salut, nici eu nu sunt adeptul la spartul timpanelor, dar se pare ca si scuterul se aude mai tare in traficul din Bucuresti, m-am trezit cu fete speriate cand ajungeam in dreptul geamurilor, se simte nevoia de un pik de galagie.Si eu caut ceva sa schimb, o sa merg pe varianta de mufflere pentru inceput, pe louis incep de la 60 de euro, poate gasesc ceva prin Bucuresti, nu ma deranjeaza sa fac modificari la carburator. Daca are cineva de vanzare, chiar si second astept un semn. Editat Iunie 3, 2016 de vm210984 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Iunie 4, 2016 Share Postat Iunie 4, 2016 Daca pui mufflere luate de la Louis o sa-ti sparga nitel timpanele si o sa ai nevoie de jeturi pentru evacuare libera, iar dupa o perioada oarecare o sa vrei sa pui la loc evacuarea originala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vm210984 Postat Iunie 4, 2016 Share Postat Iunie 4, 2016 (editat) Bine ca mi-ai zis, ma trezeam la rubrica vanzari sau donatii . Si atunci care ar fi solutia cea mai buna, cu ceva mai multa galagie si fara sa gauresc tobele originale sau sa fac investitii cat motorul? Editat Iunie 4, 2016 de vm210984 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Iunie 4, 2016 Share Postat Iunie 4, 2016 (editat) Cauta o finala sau un set de finale gen MCJ, cu DB Killer reglabil, omologate. Sunt mai scumpe, dar merita toti banii. http://lineamcj.it/shop/royal-2-in-2-cromo/ Editat Iunie 4, 2016 de DKW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedRat Postat Iunie 6, 2016 Share Postat Iunie 6, 2016 Mie imi place "galagia". Am Cobra Speedster Long si nu pot spune ca sunt de acord cu loud pipes save lives, dar atrag mai multa atentie asupra mea in trafic decat cu tobele stock. Pe langa asta se aud BESTIAL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Porfiroiu Loredan Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 Gata....dupa multa retrospectiva interioara... Am dar cate 4 gauri in fiecare + 4 care erau deja....se fac cate 8 in fiecare....gauri de 10.... E super sunetul si suficient ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manzotti6 Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 Salut, Am o yamaha xvs650a classic 2005 si va rog sa imi dati un sfat in vederea achizitionarii unei baterii. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vm210984 Postat Iunie 11, 2016 Share Postat Iunie 11, 2016 Gata....dupa multa retrospectiva interioara... Am dar cate 4 gauri in fiecare + 4 care erau deja....se fac cate 8 in fiecare....gauri de 10.... E super sunetul si suficient ... Am mers si eu pe varianta gaurilor pana cumpar ceva decent, se aude mai bine decat ma asteptam. E diferenta mare intre 4 si 8 gauri in fiecare?, am impresia ca daca mai fac 4 raman fara tabla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Porfiroiu Loredan Postat Iunie 11, 2016 Share Postat Iunie 11, 2016 Am mers si eu pe varianta gaurilor pana cumpar ceva decent, se aude mai bine decat ma asteptam. E diferenta mare intre 4 si 8 gauri in fiecare?, am impresia ca daca mai fac 4 raman fara tabla. E diferenta mare.... Dai tot pe mijloc intre ele....de 10....si mai ramane si tabla....e cea mai ieftina varianta....daca dai de 12 nu mai ramane tabla.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Iunie 12, 2016 Share Postat Iunie 12, 2016 (editat) Am schimbat arcurile din furca de la Drag Star-ul sotiei (@Alexaa), am pus o pereche de Wirth progresive, dar nu am schimbat si uleiul din jambe si acum e cam tare, ca de touring, dar in compensatie e mult mai manevrabila pe curbe. Cu ocazia intrunirii Seawolves a scos Drag Star-ul la primul drum mai lung si am constatat ca filtrul de ulei extern si-ar face treaba foarte bine daca ar avea conductele cu diametru mai mare. Hyper-ul montat corect si-a aratat si el utilitatea din plin, mai ales la depasiri, » Post actualizat in 12 Jun 2016 19:00 Editat Iunie 12, 2016 de DKW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Iunie 12, 2016 Share Postat Iunie 12, 2016 Motorcycle Hard Saddlebag Trunk Bag Luggage Tail Light Chrome Rail Bracket For Yamaha VStar 400 650 1100 1300 Virago Xv 250 http://s.aliexpress.com/JzuUVnUf (from AliExpress Android) Salut. Mi se pare interesant chinezismul asta. Clar, nu ma astept la avioane. A mai cochetat cineva cu produs de genul? Momentan am 2 coburi piele, dar ma incanta mai mult ca look, plus ca se pot inchide.. rog pareri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 12, 2016 Share Postat Iunie 12, 2016 Nu ti le recomand... le-au probat "colegi" cu viroage din afara, povestisera pe forumul dedicat... pe scurt, s-au rupt instant, la cea mai mica greutate. E un plastic casant, care pocneste si se rupe in multe bucatele. Un tip s-a apucat sa o ranforseze cu tabla pe interior, pana la urma a facut o alta cutie interioara, plasticul a ramas doar de decor ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Iunie 13, 2016 Share Postat Iunie 13, 2016 Multumesc de reply Geo. Renunt la idee, raman cu coburile. Sau iau altele-astea nu au fiermoqre si ar trebui tot timpul datq jos sea pasager, sunt cu siret. Analizam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Iunie 13, 2016 Share Postat Iunie 13, 2016 Daca vrei coburi rigide cauta niste Hepco & Becker Junior, cu tot cu sistemul de fixare, https://www.hepco-shop.de/products/luggage/sideboxes-topcases/junior-flash/seitenkoffersatz-junior-flash-30-silber-silber.html, am vazut puse pe multe choppere/cruisere si clasice. Poti sa gasesti SH la preturi decente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedro.k Postat Iunie 14, 2016 Share Postat Iunie 14, 2016 Servus Mi-am luat o priza USB si vreau sa o montez. Pe schema de montaj cu care a venit jucaria, zice ca - il leg pe baterie, si + il leg pe main contact switch. Problema e ca nu vreau sa umblu la main contact switch, iar in jurul bateriei sunt o gramada de fire. Ma gandesc ca daca as lega + ul pe becul din spate ar fi o treaba (aia oricum arde cand functioneaza mobra, sau cand e in P) Bun, am desfacut stopul din spate si pe becul principal imi intra firele albastru si galben (si negrul, care e 100% masa). Intrebarea mea este la care dintre ele doua ar trebui sa leg + ul prizei USB? la cel albastru sau la cel galben? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 14, 2016 Share Postat Iunie 14, 2016 Eu nu iti recomand sa o montezi asa, fara o siguranta macar. Ti-as recomanda sa o treci si printr-un releu, chiar daca consumul nu e mare, sau macar cu o siguranta pe traseu. Banuiesc ca nu ai un aparat de masura, nu? Si in lipsa lui, poti proba cu un telefon bagat la incarcat pe priza, iar firele prizei pui negrul la masa si rosu (banuiesc) verifici firele alea de la bec, care iti dau 12v cand pui contactul. Sau te uiti in schema electrica din manual care fir e pt pozitie si care pt frana (bec dublu filament cred). DS-ul are cutie de sigurante? Daca da, trage + de acolo, de dupa o siguranta de acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedro.k Postat Iunie 14, 2016 Share Postat Iunie 14, 2016 Am si aparat de masura ala albastru e pentru pozitie, si cel galben pentru frana. Da e bec dublu filamen... Din pacate priza asta a venit fara sigurante... Rolul sigurantei il inteleg, insa releu de ce? » Post actualizat in 14 Jun 2016 17:10 Bun. Am montat-o pe siguranta de la headlight. Multumesc Geo de ajutor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 14, 2016 Share Postat Iunie 14, 2016 Releul iti "trage" alimentarea direct de pe baterie, deci nu mai fortezi firul de la bec (ca exemplu, cum vroiai sa tragi tu). Firele au o anumita grosime, gandita pt un consum, tu ii cresti consumul si risti sa se incinga si sa se arda/topeasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.