Dincavlad Postat Iunie 22, 2016 Share Postat Iunie 22, 2016 De la 15W50 imi cam face urat cutia . La rece cand bag in treapta 1, mii se opreste motoru . Iar la cald dupa ce se incalzeste bine bine din stationare nu merge sa ii mai dau pe liber, merge doar din mers. Banuiesc ca are si o uzură cutia , dar o sa incerc si alt ulei , un 10W40 sau un 10W50. Mecanicul care mi-a recomandat 5100 a spus ca nu este un motor de performanţă si ca 7100 ar fii degeaba si nu s-ar simtii nici o diferenţă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat Iunie 22, 2016 Share Postat Iunie 22, 2016 De la 15W50 imi cam face urat cutia . La rece cand bag in treapta 1, mii se opreste motoru . Iar la cald dupa ce se incalzeste bine bine din stationare nu merge sa ii mai dau pe liber, merge doar din mers. Banuiesc ca are si o uzură cutia , dar o sa incerc si alt ulei , un 10W40 sau un 10W50. Mecanicul care mi-a recomandat 5100 a spus ca nu este un motor de performanţă si ca 7100 ar fii degeaba si nu s-ar simtii nici o diferenţă. Esti sigur ca ai toate reglajele corecte la ambreiaj? Nu ar trebui sa simti asa mare diferenta intre uleiuri. In rest, treci pe la sectiunea cu uleiuri, s-a discutat despre ulei pt Dragstar pe vreo 3 pagini. Oricum, si topicul asta acolo o sa ajunga. Mic rezumat al posturilor mele de acolo: 10W40 e recomandat pt Dragstar. Daca nu gasesti, merge si 15W40 sau 5W40. Numai in caz de nevoie as baga ulei de 50. Ca iti place Bel Ray, sau Motul sau CeamaiTareFirmadeUleiuridepeMapamond, e preferinta ta si banii tai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat Iunie 22, 2016 Share Postat Iunie 22, 2016 (editat) Multumesc de sfaturi! Caut si de clasic, dar se potrivesc 1 la 1? Legat de obisnuit, nu e buna in cazul meu analogia cu pantofii:)) dqca nu imi vine ceva bine din prima, nu il port , ori e confortabil ori nu ) deja imi zbarnaie de set mustang, arata foarte fain, dar si 500 dolari-pret de us, nu bun asadar, concluzia e-daca vinde cineva sa de dragstar classic, sunt interesat. Si daca stiti cine poate face eventual upgrade la cea existenta, sunt interesat(motodan era foarte ok, l am vazut pe forum, dar nu mai face). Preferabil bucuresti. Ms. Pana sa iti cheltui banii pe geluri si artizani si alte smecherii, iti dau o idee. Cumpara fain frumos o blana de oaie, taie-o la forma potrivita si fa cumva sa stea pe sa. Eu am pus capse. Blana e cea mai buna varianta. Daca gasesti oaia neagra se si potriveste culoarea. Si nu, nu intra apa, ca nu e burete. E o metoda buna pentru a-ti proteja bucile. Daca iti dai seama ca nu poti fara ea si vrei un dizain mai shme, te arunci la o sa. Te pregatesti cu ceva bani in cazul asta. In rest, genuflexiunile ajuta la formarea si mentinerea muschilor in zona sensibila. Poti sa adaugi niste greutati pentru o dezvoltare optima. Fetele stie de ce. In alta ordine de idei: Daca cineva are o sa de pasager pt Dragstar Custom, sa zica. Vreau sa cumpar. Editat Iunie 22, 2016 de aship Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m0n0rath Postat Iunie 22, 2016 Share Postat Iunie 22, 2016 Nu vorbim doar de Dragstar dar ca idee - uleiul il alegi in functie de uzura (daca e cazul dar slabe sanse sa fie un element definitoriu in cazul de fata) dar MAI ales de plajele de temperaturi la care il utilizezi. Mergi si in decembrie 10w40 clar (nu iti recomand sa vezi cum suna/intra in viteze 15w50 la 2 grade afara, sau sub - mai mai ca iti e mila de ea), mergi foarte mult extern - nu simti diferenta intre ele, mergi 99% urban in zile frumoase (not) ca astea de afara - 15w50. Daca vorbeam de honda/suzy iti aratam pe canicula si diferente intre 40 si 50 la mers in oras (cu un ulei intra ca la well ... honda ... cu celalalt cam ca la 883 ) ). Zi insorita ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_Star Postat Iunie 22, 2016 Share Postat Iunie 22, 2016 Salut la toata lumea DKV/ Multumesc. Va-ntalniti joi la ront la stadionul national? O zi buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedRat Postat Iunie 23, 2016 Share Postat Iunie 23, 2016 Este diferenta nu spun nu dar tot slaba este vizibilitatea noaptea (fata de masina). Cand am luat moto erau proiectoarele pe faza lunga si am prins un drum de pe la Sinaia pana la Rasnov pe noapte cu prietena si mergeam doar cu farul principal pe faza scurta (aprindeam faza lunga+proiectoarele doar cand se putea) iar experianta nu a fost tocmai placuta mai ales ca eram in primul an de moto . Dupa acel drum le-am trecut pe faza scurta Sunt curios de poze; poate ai si alte tipuri de becuri mai potente. Hmm telefonul face poze aiurea noaptea Am avut in sfarsit ocazia sa testez proiectoarele. 2 poze Faza Scurta - 2 poze Faza lunga - 2 poze Proiectoare + lunga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Iunie 27, 2016 Share Postat Iunie 27, 2016 Salutari! Cum am anvelopa pe fata, de schimbat in viitor, ma uitam pe gogu, la incaltari pentru mobra din semnatura-le schimb pe ambele, asa mi se pare logic. Si acum, vine intrebarea: vreau sa fie cu talon alb, imi plac mult cum arata. Evident, voi schimba si camerele, indiferent de stare. Aveti ceva experienta in acest sens? De care, Dunlop, Birdgestone, Metzler, si de unde? Momentan ma gandesc la anvelopemoto.net si metricmotion, alte idei? Ar fi utile , pareri probate, din experienta voastra-orice sfat e primit cu interes crescut-vreau sa le comand in urmatoarele 2 saptamani. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 27, 2016 Share Postat Iunie 27, 2016 La viroaga am luat anvelopa spate de la mymoto. Bine, eu am cautat cel mai mic pret... l-am gasit la altii dar "nu e pe stoc, nu stim cand putem aduce". Diferenta a fost mica, s-au miscat bine cei de la mymoto, m-au sunat pt confirmare si m-au intrebat ce motocicleta e, sa fie siguri ca e potrivita anvelopa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedro.k Postat Iunie 28, 2016 Share Postat Iunie 28, 2016 Salutari! Cum am anvelopa pe fata, de schimbat in viitor, ma uitam pe gogu, la incaltari pentru mobra din semnatura-le schimb pe ambele, asa mi se pare logic. Si acum, vine intrebarea: vreau sa fie cu talon alb, imi plac mult cum arata. Evident, voi schimba si camerele, indiferent de stare. Aveti ceva experienta in acest sens? De care, Dunlop, Birdgestone, Metzler, si de unde? Momentan ma gandesc la anvelopemoto.net si metricmotion, alte idei? Ar fi utile , pareri probate, din experienta voastra-orice sfat e primit cu interes crescut-vreau sa le comand in urmatoarele 2 saptamani. Multumesc! Servus Eu am fost la: http://www.anvelopemoto.eu/ Am schimbat (dupa o pana pe camera din fata) atat camerele (fata-spate) cat si cauciucul fata. Cauciuc fata dunlop cu talon alb + 2 camere + benzile alea de cauciuc de se pun peste spite + montat echilibrat m-a costat undeva in jur de 900, daca imi amintesc corect. Omul s-a miscat super repede, si era totul pe stoc. Acum nu stiu ce sa zic, da-le un telefon/mail, si vezi ce si cum. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iunie 28, 2016 Share Postat Iunie 28, 2016 Salutari! Cum am anvelopa pe fata, de schimbat in viitor, ma uitam pe gogu, la incaltari pentru mobra din semnatura-le schimb pe ambele, asa mi se pare logic. Si acum, vine intrebarea: vreau sa fie cu talon alb, imi plac mult cum arata. Evident, voi schimba si camerele, indiferent de stare. Aveti ceva experienta in acest sens? De care, Dunlop, Birdgestone, Metzler, si de unde? Momentan ma gandesc la anvelopemoto.net si metricmotion, alte idei? Ar fi utile , pareri probate, din experienta voastra-orice sfat e primit cu interes crescut-vreau sa le comand in urmatoarele 2 saptamani. Multumesc! Ahoi! De multe ori am facut comenzi la anvelopemoto.eu, uneori se misca incet 2-3 saptamani, alteori in cateva zile aveam anvelopa. Am folosit Dunlop, Pirelli, Continental, Metzler si acum am incercat un Maxis dar pana acuma Metzler mi-au placut cel mai mult, sunt curios cum se va comporta Maxis pentru ca am cu ea doar 2500km si pana acuma e bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Iunie 28, 2016 Share Postat Iunie 28, 2016 (editat) Salut si ms! Sapam sa vedem ce cum. @pedro, despre ce benzi vorbesti, pentru spite? Editat Iunie 28, 2016 de mathe adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedro.k Postat Iunie 28, 2016 Share Postat Iunie 28, 2016 spitele se infileteaza in janta. peste alea ca sa nu taie camera e o banda de protectie. eu le-am schimbat si pe alea... am vrut sa minimizez sansa ca sa ma lase pe marginea drumului din cauza cauciucului/camerei.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Iunie 28, 2016 Share Postat Iunie 28, 2016 S a notat! Punem pe lista de to do ms. » Post actualizat in 28 Jun 2016 08:34 Revin cu o chestiune-mi se spune ca se pot pune si anvelope tubeless+camera? Se pare ca pe varianta alba, ar fi doar fara camera. Pedro.k, cand ai timp, poti sa imi dai modelul la ce ai pus tu pe fata, alb, dunlop? Ms. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
abru Postat Iunie 28, 2016 Share Postat Iunie 28, 2016 Eu zic ca mai bine cauti o vulcanizare moto in zona ta si vezi ce aduc oamenii. De obicei iesi mai bine asa. Eu mi-am pus metzeler cu talon alb si sunt ok, dar nu am cum sa fac o comparatie cu altele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Iunie 28, 2016 Share Postat Iunie 28, 2016 Salut. Si intrebqre, tt sau tl? In carte zice tt. Unii zic cq merge si tl? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
godfather. Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 As avea o intrebare: ati avut probleme cu supraincalzirea in oras? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Salut. Am prins o inghesuiala totala, accident cu trqfic blocat, si am stat cuminte in gloata. Afara erau cam 32 de grade. Venea caldurica la derierre, dar fara indicator sau probleme. Si nu am oprit motorul, ca se mergea un metru, se statea, iar. Cam 30 minute a durat taraiala. Ca ulei am pus 15-50, tocmai cu gandul la caldura. Pana acum e ok... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Porfiroiu Loredan Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Si la mine se cam incalzeste prin oras....undeva la 80-90 grade in ulei (un termometru legat la baia de ulei asa imi arata). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Loredan, poti sa dai mai multe detalii, cum ai facut cu termometrul pe baie? Suna interesant de facut.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 (editat) Ahoi! Eu personal folosesc 20W40 Mineral pentru mers extraurban si timp mai racoros iar pentru mixt si pentru supraincalzire folosesc 20W50. In manual la tabel e clar specificat ce fel de ulei trebuie folosit in functie de modul in care este folosita motocicleta. (cazul meu XVS 1100 din 1999) iar felul acesta n-am avut niciodata probleme. Deja am 80.000km cu ea si functioneaza brici, din care 40.000 de km sunt de mine facuti, Editat Iunie 30, 2016 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 (editat) Ice, la tine in munti, iti trebuie ulei incalzit, am impresia Ps, pe site motul, belray, etc, daca bagi model tip an moto, iti da variantele recomandate. Pe de alta parte, in manual, aia nu au auzit de ulei mai mare de 40, cel putin la xvs650 din 99, am doua variante, 10w30 yamalube 4 sau sae, respectiv 20w40. Cred ca in 17 ani, au mai avansat, si inclin sa cred si ce zic producatorii de ulei. E o abordare buna, sau...? Editat Iunie 30, 2016 de mathe adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Pt mersul in oras eu am gasit compromisul la 15w50. Cu 10w40 era mai galagioasa cutia si opunea rezistenta la schimbarea vitezelor. Cand e uleiul proaspat pus si e mai rece afara, e cam grosut, dar daca temperatura e peste 10-15 grade afara, e totul ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
godfather. Postat Iulie 1, 2016 Share Postat Iulie 1, 2016 Maine astept niste poze si daca-i totul ok, saptamana viitoare porneste spre mine. Un XVS650 A Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iulie 1, 2016 Share Postat Iulie 1, 2016 (editat) Ice, la tine in munti, iti trebuie ulei incalzit, am impresia Ps, pe site motul, belray, etc, daca bagi model tip an moto, iti da variantele recomandate. Pe de alta parte, in manual, aia nu au auzit de ulei mai mare de 40, cel putin la xvs650 din 99, am doua variante, 10w30 yamalube 4 sau sae, respectiv 20w40. Cred ca in 17 ani, au mai avansat, si inclin sa cred si ce zic producatorii de ulei. E o abordare buna, sau...? Ahoi! La mine primavara in munti se simte bine daca ai 20W50, se simte ca nu se incalzeste motorul iar uleiul devine mai gros. Spre exemplu acum la Sportster am aproximativ peste 5000km pe sezonul acesta (Aprilie-Iunie) iar deja se simte la schimbatul vitezelor ca e gros, asa pateam si cu Virago 535 si la Dragstar 1100. sa ca primavara prefer sa pun 20W40 si vara 20W50, am incercat Castrol (semi) Motul (semi si mineral) iar acum sunt axat pe Bel Ray (mineral). Clar ca cei care au scris manualul stiu ce si cum, dar intre timp au mai aparut noutati, in final fiecare face cum crede si cum simte. Editat Iulie 1, 2016 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ermitaje Postat Iulie 2, 2016 Share Postat Iulie 2, 2016 Mi-am zgait ochii prin forum si nu gasesc.... unde se afla, fratilor, releul de incarcare la xvs 1100? S-a gandit sa imi lase "gravida" bateria. Dupa un drum de vreo 300 km, spre casa, a inceput sa se simta un miros groaznic. Am zis ca poate de pe drumurile patriei. Am bagat motorul in garaj... si totul ok. Dupa cateva zile, hai sa ne plimbam. Scos din garaj, echipat, cheie.... mutu. Nimic sa se aprinda, sa zica ceva...mortua est. Primul gand... a murit bateria. Desfac capacul bateriei... ... gravida. Umflata, deformata.... hidoasa. Clar. Comand baterie si releu. Prima stiu unde sa o pun. Dar releul??? Multam fain.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.