Sari la conținut

Postări Recomandate

Salut. La greutate +gabarit cred ca e putin mic. Poti veni sa te sui pe al meu. De mers, cand ai permis :) treci pe pm daca vrei sa il vezi, sa te sui, povestim rtc.

» Post actualizat in 17 Aug 2016 12:29

PS:si eu tot incepator. Mi se pare ok, putin cam greu pe loc, dar in rest sunt super incantat de mobra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare,

 

Sunt mai nou in alte motociclismului si pana la finalul lui septembrie o sa reusesc sa iau carnetul. Insa pana atunci vreau sa ma orientez catre un Dragstar 650 pe care dupa obtinerea carnetului as vrea sa il achizitionez.

 

Problema mea este ca desi stiu ca vreau chopper/cruiser si stiu ca ca as vrea Dragstar 650, nu stiu daca mi se potriveste si daca imi place pentru ca din pacate nu am avut pana acum ocazia sa calaresc acest model. Asa ca as vrea cateva pareri daca se poate legat de:

- e ok 650 fiind incepator?

- ar fi ok modelul pt unul ca mine la 1.90 si 125kg?

- e cineva prin Bucuresti care mi-ar putea oferi ocazia asta? (sau sa caut anunturi cu Dragstar de vanzare si sa merg la "vizionari"?")

 

Mersi!

 

Iti cam trebuie comenzi avansate - pedala de frana picior si schimbatorul, mutate mai in fata. Face pozitia mai comoda, nu stai inghesuit.

 

Eu zic ca e foarte ok pentru incepator. E un motor mai lenes, dar are destula putere. Greutatea nu ar trebui sa-ti faca probleme la inaltimea ta.

 

Cat despre greutate - e ok pt. tine. Pt tine si o gagica - ceva mai mica decat tine, iara ok. Sa o iau altfel: cat mai mica e gagica, cu atat mai multe lucruri vei putea sa iei cu tine. Acu depinde ce planuri ai. Pt turul lumii nu prea e indicat, da' o iesire de weekend n-ar trebui sa ai probleme. O iesire la mare iti cam limiteaza bagajele.

 

Dar poate o convingi sa mergeti la nudisti, si atunci nu va trebuie haine multe :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti cam trebuie comenzi avansate - pedala de frana picior si schimbatorul, mutate mai in fata. Face pozitia mai comoda, nu stai inghesuit.

 

Eu zic ca e foarte ok pentru incepator. E un motor mai lenes, dar are destula putere. Greutatea nu ar trebui sa-ti faca probleme la inaltimea ta.

 

Cat despre greutate - e ok pt. tine. Pt tine si o gagica - ceva mai mica decat tine, iara ok. Sa o iau altfel: cat mai mica e gagica, cu atat mai multe lucruri vei putea sa iei cu tine. Acu depinde ce planuri ai. Pt turul lumii nu prea e indicat, da' o iesire de weekend n-ar trebui sa ai probleme. O iesire la mare iti cam limiteaza bagajele.

 

Dar poate o convingi sa mergeti la nudisti, si atunci nu va trebuie haine multe :)

 

Dap, ma gandeam si la comenzi avansate ca sa nu stau cu genunchii la gura ci sa stau ca la TV. :)))

 

De gagica nu se pune problema pt ca sunt deja "incatusat" si doamna nu s-ar urca nici in atas deci bagajele probabil o sa fie in masina si eu o sa fiu mai putin incarcat pe motor.

 

Mersi de sfaturi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Si eu am 1.90, dar doar 92 de kg, si incepator(la vremea aceea).

Eu nu simt nevoia de comenzi avansate, ma simt bine asa cum e.

Motorul e bun, nici prea mare nici prea mic, pare mare daca compari cu alte motociclete, dar e destul de lent.

In rest e ca orice "chopper" arata bine, nu il iei pentru performante.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa vad cum stau si daca e nevoie de comenzi avansate, dar mersi ca mi-ai spus pentru ca nu prea auzisem pana acum vreun chopperist inalt fara comenzi avansate.

 

E bine ca e mai puturos motorul pentru ca am nevoie sa prind putina experienta si curaj in trafic inainte sa trec la ceva mai mare care sa nu gafaie cand ma urc in sa. :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e chiar asa puturos incat sa gafaie, doar ca nu e facut sa sprinteze tare si sa ruleze cu viteza mare.

Parca se simte mai bine daca accelerezi usor si mergi cu 90, dar de mers merge si cu 140, iar la semafor poti sprinta mult mai tare ca masinile, doar ca te ia mai rar valul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Azi m am distrat. Am dat o fuga pana in poligon, sa mai exersez manevre la viteza redusa. In fine, nu asta e important, ci ca la un moment dat, cand am dat sa pornesc, bzzz si nimic. Din ce stiu/am citit, e simptoma clara de releu pornire. M am uitat si la sigurante, una de 15 era prajita. Schimbat o, acelasi lucru. Banuiesc ca s a fript releul. Pana la urma m au ajutat niste oameni, am pornit o impinsa. Acum, intrebarile: am cum masura/verifica releul? Ce ar trebui sa obtin ca valori? Si daca aveti idee de unde pot lua unul rapid, sa nu astept 10 zile...ca google da numai cu 7-14 zile livrare.. ms!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar siguranta de la/pe releu ai verificat-o? Trebuie sa fie una de 20 sau 30.

Editat de DKW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauta in functie de seria de pe releu, s-a pus pe o gramada de motoare, poti sa gasesti sh la pret decent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Știe cineva care e cauza pentru care se încinge releul de încărcare și bateria, cu toate ca sunt noi, în garanție și aparatul de măsură indica încărcare corectă. ... aprox 13.3V ?

13.3V nu e nici pe departe incarcare corecta. Incarcare corecta inseamna minim 13.7-13.8V <-> 14.3 -14.4V maxim cu farul aprins. Verifica mufa de la releul de incarcare si masa lui, de obicei problemele apar din cauza oxidarii contactelor care determina contacte imperfecte = supraincalzirea releului. E clasica problema la motoare mai vechi de 10-15 ani, in special Yamaha.

Editat de bucsaadi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am revenit din calatorie!!!

Printre altele am fost pe Rarau si la bicaz...

M-a cam durut fundul la sfarsitul zilei in rest totul ok :)))

 

O nelamurire totusi, Dupa ceva timp de mers, daca porneam motorul dupa 3-4 minute de cand l-am oprit, pornea innecat, cu fum negru, si numai daca trageam si de gaz. Daca il lasam mai mult, pornea fara probleme dupa.

Banuiesc ca ar trebui sa ma uit la filtrul de aer?

post-70239-0-80726700-1472460907_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Nu ma pricep , dar filtrul se verifica foarte simplu. N ai facut asta la fata locului? Nu prea suna a problema de filtru sincer, mai degraba problema mecanica-electrica. O sa iti raspunda colegii care se pricep, sunt si eu curios de raspunsuri...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am revenit din calatorie!!!

Printre altele am fost pe Rarau si la bicaz...

M-a cam durut fundul la sfarsitul zilei in rest totul ok :)))

 

O nelamurire totusi, Dupa ceva timp de mers, daca porneam motorul dupa 3-4 minute de cand l-am oprit, pornea innecat, cu fum negru, si numai daca trageam si de gaz. Daca il lasam mai mult, pornea fara probleme dupa.

Banuiesc ca ar trebui sa ma uit la filtrul de aer?

Ahoi!

Inainte sa opresti motocicleta ai obicei sa o accelerezi? S-ar putea sa fie amestecul bogat si intra multa benzina in cilindrii. Fumul negru inseamna ca e cam bogat amestecul (daca ma insel las si pe altii sa isi zica parerea) dar la Sporty al meu daca era bogat amestecul atunci imi iesea fum negru.

Dar totusi ai trecut pe la Lacu Rosu si Cheile Bicazului si nu ai zis nimic :( poate imi faceam timp de o cafea sau o bere, pentru ca eu stau in Gheorgheni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mobra tragea bine pe portiunile alea de drum? A mai facut figurile astea si dupa aceea? E posibil sa fie altitudinea de vina, aerul mai putin oxigenat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca si continuare la asta, am fost la mecanic si mi-a zis sa-l sun dimineata inainte sa pornesc motocicleta sa poa' sa vina s-o masoare si s-o bibilească. Pana atunci, diseara cand ajung acasa o sa pun multimetru pe ea sa vad ce fluctuatii si cifre o sa am la baterie si unde mai trebuie verificat. Pana atunci lecturez cand apuc.

Editat de godfather.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hei Dragstaristi!

 

Am nevoie de un ax cardanic si cu piesa cilindrica de la roata in care intra axul cardanic. Daca aveti asa ceva, dati-mi un PM cu pret. Sau daca stiti vreun magazin online care are pe stoc in Romania, ziceti aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai incercat la dezmembrari?

 

Aaaa ... nu. Nu m-am gandit, nu am fost niciodata la dezmembrari. Te duci la dezmembrari auto, sau exista separat pt moto, sau cum?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hei Dragstaristi!

 

Am nevoie de un ax cardanic si cu piesa cilindrica de la roata in care intra axul cardanic. Daca aveti asa ceva, dati-mi un PM cu pret. Sau daca stiti vreun magazin online care are pe stoc in Romania, ziceti aici.

Este vorba de piesa cilindrica din poza?

post-72311-0-50232000-1473064668_thumb.jpg

Daca tin minte, se potrivesc piesele de la Virago.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este vorba de piesa cilindrica din poza?

attachicon.gifds7.jpg

Daca tin minte, se potrivesc piesele de la Virago.

 

Da, exact aia. Si axul, bineinteles. Da, cred ca se potrivesc. Dar, de unde le iau?

 

Oricum, mersi pt poza. O sa postez la dezmembrari, sa vedem ce iese.

Editat de aship
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...