Geo_ZGA Postat Februarie 28, 2017 Share Postat Februarie 28, 2017 Da, prin desurubare la ambele capete. Unul la bobina, unul la pipa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Martie 6, 2017 Share Postat Martie 6, 2017 Salutare, caut și eu să cumpăr 3 spițe pt un Dragstar de 650. Daca ma puteți ajuta, dati-mi, va rog, de știre, aici sau prin PM. Mulțumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dincavlad Postat Martie 7, 2017 Share Postat Martie 7, 2017 Salut. Am optat iarna asta pentru niste mansoane incalzite de la oxford si dupa ceva timp de mers prin oras am oprit motocicleta si cand sa dau sa o pornesc nu a mai mers. Tin sa mentionez ca bateria este noua. Are 2 luni. I-am instalat un voltmetru dupa ce am incarcat bateria pe redresor. In mers cu faru si mansoanele la jumate 12.5V (80-90 km/h). Opresc mansoanele 12.8 -13V. Cu toti consumatorii opriti nu trece de 13.5V acelerata destul de tare. I-am scos siguranta de pe carburetor heaters si acum la relanti imi tine 13.5 si daca o acelerez 14.2. Am pus ampermetru sa vad cat consuma carburetor heaters cam 3A , mansoanele consuma si ele 3.5A (date la maxim). Este ok oare daca merg fara acele incalzitoare de carburator? si daca da, in bord imi apare neutralu cand este in viteza dar cu lumina dimata, cum sa il fac sa nu mai stea aprins? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catalin Lucaciu Postat Martie 7, 2017 Share Postat Martie 7, 2017 Salut,am nevoie de o parere.Am un dragstar 650,problema e ca nu trece de 120-130 km/h.Mi se pare ca ajung la turatie maxima prea repede.Mi se aprinde becul de "rev limiter" si nu mai trage motorul.In general din ce cauza pot aparea probleme la top speed? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dincavlad Postat Martie 7, 2017 Share Postat Martie 7, 2017 cum pot sa il verific? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dincavlad Postat Martie 7, 2017 Share Postat Martie 7, 2017 Da, are 13.5 dupaia urca la 13.8 -14/1V Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Martie 7, 2017 Share Postat Martie 7, 2017 incalzitoarele de carb poti sa le arunci sunt niste tampenii , scade un pic consumu pe frig , cand e cald afara mai rau fac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dincavlad Postat Martie 7, 2017 Share Postat Martie 7, 2017 Am inteles. Dar cum fac ca martorul din bord Neutral sa nu mai stea aprins? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix78 Postat Martie 7, 2017 Share Postat Martie 7, 2017 Salut,am nevoie de o parere.Am un dragstar 650,problema e ca nu trece de 120-130 km/h.Mi se pare ca ajung la turatie maxima prea repede.Mi se aprinde becul de "rev limiter" si nu mai trage motorul.In general din ce cauza pot aparea probleme la top speed? Salut Catalin, Am avut si eu aceiasi moto - nu sunt mecanic- dar nu am avut probleme similare. In ultima treapta depaseam lejer 140 km .... Sa nu uitam ca viteza de croaziera e totusi sub 100km/h. Din ce zici recomand sa verifici discul de abreaj - aici poate patineaza ceva. Sau poate sunt schimbate rapoartele in cutie ... desi greu de crezut. Cardanul nu cred ca e o problema aici. Poti verifica daca apare patinarea si in treptele inferioare la acceleratii puternice. Daca apare fenomenul de turatii ridicate insotite de un decalaj al cresterii vitezei, ambreajul e problema. Astept un feed-back daca e posibil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Martie 8, 2017 Share Postat Martie 8, 2017 (editat) Ahoi! Va rog sa mutati discutia aici /index.php?/topic/717469-yamaha-dragstar/page-220 Este topic special dedicat pentru Yamaha Dragstar (XVS si XVS A) » Post actualizat in 08 Mar 2017 20:50 Salut. Am optat iarna asta pentru niste mansoane incalzite de la oxford si dupa ceva timp de mers prin oras am oprit motocicleta si cand sa dau sa o pornesc nu a mai mers. Tin sa mentionez ca bateria este noua. Are 2 luni. I-am instalat un voltmetru dupa ce am incarcat bateria pe redresor. In mers cu faru si mansoanele la jumate 12.5V (80-90 km/h). Opresc mansoanele 12.8 -13V. Cu toti consumatorii opriti nu trece de 13.5V acelerata destul de tare. I-am scos siguranta de pe carburetor heaters si acum la relanti imi tine 13.5 si daca o acelerez 14.2. Am pus ampermetru sa vad cat consuma carburetor heaters cam 3A , mansoanele consuma si ele 3.5A (date la maxim). Este ok oare daca merg fara acele incalzitoare de carburator? si daca da, in bord imi apare neutralu cand este in viteza dar cu lumina dimata, cum sa il fac sa nu mai stea aprins? Te salut, e posibil sa fie mai mare consumul decat incarcarea, incearca fara mansoane incalzite si vezi ce se intampla. REPET - te rog sa muti discutia pe topicul Yamaha Dragstar. Editat Martie 8, 2017 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
godfather. Postat Martie 9, 2017 Share Postat Martie 9, 2017 Stie careva de unde as putea cumpara doua seturi de spite noi, fata si spate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m.ionut Postat Martie 11, 2017 Share Postat Martie 11, 2017 salutari....am nevoie de cap evacuare dragstar 650... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Martie 12, 2017 Share Postat Martie 12, 2017 Stie careva de unde as putea cumpara doua seturi de spite noi, fata si spate? Încearcă la Metricmotion.ro sau pd ebay. » Post actualizat in 12 Mar 2017 07:27 salutari....am nevoie de cap evacuare dragstar 650... Adică? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
godfather. Postat Martie 16, 2017 Share Postat Martie 16, 2017 Am fost aseara s-o pornesc prima data din decembrie, dupa ce-o stat cu bateria in ea (iarna asta pe aici au fost -25 grade cateva nopti). A mers dupa 2 incercari, trebuia lasat un mai mult carburatorul sa-si traga combustibil, dar e ok. Am si scos-o in spatele blocului la 50m de "plimbare" si e ok. Cel mai probabil ca de luni incep incetut cu pregatitul de noul sezon. i'm happy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_Star Postat Martie 18, 2017 Share Postat Martie 18, 2017 Salut la toata lumea Daca stie cineva: Unde gasesc set motor pentru DragStar 650 si ce contine setul motor? Domnilor si PENTRU DKW / Ti-au mai ramas ceva piese dupa ce ai reparat motorul sotiei? Daca au mai ramas da-mi un semn te rog.Mai precis ma intereseaza axele cu came si ce mai e pe acolo. In orice caz astept raspunsul tau. Este vorba despre un motor de DS650 care este cam dus, ceva la vreo 120000km, compresie scazuta dar inca porneste doar vara. Ma gandesc ca poate sa-l fac. Depinde de preturi. Pe ebay un motor complet la 20000mile l-am gasit la 600-700$, dar la kg te rupe, avem 20$/kg din state. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Martie 18, 2017 Share Postat Martie 18, 2017 @BlackStar, mai este o pereche de axe cu came. Ai PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_Star Postat Martie 21, 2017 Share Postat Martie 21, 2017 Salut la toata lumea DKW/ multumesc pentru ajutor. Motorul ala de care scriam mai sus este busit rau, adica are nevoie de multe piese. Sa vedem. Inca o data multumesc si ne auzim. O zi buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Martie 21, 2017 Share Postat Martie 21, 2017 Ai desfacut motorul? Poate scapi doar cu o resegmentare, si ii mai lungesti nitel viata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
godfather. Postat Martie 22, 2017 Share Postat Martie 22, 2017 (editat) Salut baieti. Am patit o problema: mi-a cazut elementul cromat incercuit in poza de mai jos. Baiul e ca s-a intamplat pe strada si au trecut cateva masini peste el si l-a indoit. Cum as putea sa-l repar sau de unde as putea sa cumpar unul SH / nou? Tobele sunt Yamaha Silvertail K02. » Post actualizat in 22 Mar 2017 22:46Ma gandesc sa-l incalzesc si cu un patent as putea sa-l trag la loc, dar nu se decoloreaza? Oare un tinichigiu m-ar putea ajuta? Ideal ar fi sa-l schimb, dar nu am gasit nicaieri... Editat Martie 22, 2017 de godfather. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnyebravo Postat Martie 23, 2017 Share Postat Martie 23, 2017 (editat) salut. incearca la un tinichigiu sa il intrepti eventual sa sudezi ce ai rupt pe acolo si apoi mergi si il cromezi din nou iti dau eu un loc unde am auzit ca face treaba buna, pe la vitan ps acum am vazut ca esti din cluj, poate si pe acolo gasesti de cromat Editat Martie 23, 2017 de johnyebravo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
szall2 Postat Martie 25, 2017 Share Postat Martie 25, 2017 Salut, stiti care daca se in RO se poate gasi un kit de transformare a unui dragstar de 1100 in triker, sau daca face cineva asa ceva. Am vazut ceva kituri pe state, dar nu strica o parere daca a mai facut careva asa ceva. Merci, astept pareri si opini avizate, eventual poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stcimponeriu Postat Martie 25, 2017 Share Postat Martie 25, 2017 Fratilor, bine v-am regasit in noul sezon, asfalt uscat la toata lumea! Am patit-o si eu cum vad ca au mai patit-o si altii, destul de multi. Azi dimineata am umflat gumele pentru deschiderea noului sezon si am constatat ca pe spate am o spita rupta. Unde as putea gasi de cumparat la bucata spite (de fapt spita scurta, ca sunt doua lungimi) pentru roata spate de Drag Star Classic 650 (- este la fel cu cel Custom -)? Multumesc, astept cu interes un raspuns. Hai norock! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Martie 26, 2017 Share Postat Martie 26, 2017 Salutare. Am gasit recent o Yamaha Dragstar de 650 pentru sotia mea, saptamana viitoare ma duc sa o iau. E din 1998, nu a mai circulat de cativa ani si a prins ceva rugina. Am cazut de acord cu fratele proprietarului sa imi schimbe bateria, gumele, uleiul+filtru, ulei cardan si alte mici reparatii pentru suma totala de 1.400 de euro. Are ceva defecte optice dar in rest arata binisor, tinand cont de varsta. are 60.000 de km. Acum, vroiam sa va intreb daca trebuie sa ma uit la ceva anume in special inainte sa o iau, de ce anume ar avea nevoie pentru intretinere si alte sfaturi in general daca aveti. Mentionez ca e prima motocicleta pentru sotie, ii place modelul chopper, pozitia in sea si faptul ca nu este foarte puternica. Revin cu poze saptamana viitoare, dupa achizitie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
godfather. Postat Martie 27, 2017 Share Postat Martie 27, 2017 Mario, uite aici, vezi daca te ajuta: /index.php?/topic/12608-ghid-verificarea-motocicletelor-la-cumparare/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_Star Postat Martie 29, 2017 Share Postat Martie 29, 2017 Salut la toatalumea DKW/ Motorul acela despre care scriam intr-un post anterior are probleme de geometrie. Se pare ca e stramb cadru pe undeva, asa ca nu-mi mai bat capul cu el, ma gandesc la al meu. Era un domn pe aici care cauta SPITE. Eu am cumparat set spite spate pentru Dragstar 650 din 1997 de la dealeri sau reprezentanti YAMAHA, Motodynamics, vezi d-na Elena Datcu 0721247025. M-au costat 430 ron Spitele vechi, care vor mai ramane intregi, le dau la cromat si le pastrez. La centrat, demontat se vor rupe cateva daca nu le lasa mai intai la "muiat" in ceva, WD cel mai sigur. Stima O zi buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.