Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare, caut și eu să cumpăr 3 spițe pt un Dragstar de 650. Daca ma puteți ajuta, dati-mi, va rog, de știre, aici sau prin PM. Mulțumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Am optat iarna asta pentru niste mansoane incalzite de la oxford si dupa ceva timp de mers prin oras am oprit motocicleta si cand sa dau sa o pornesc nu a mai mers. Tin sa mentionez ca bateria este noua. Are 2 luni. I-am instalat un voltmetru dupa ce am incarcat bateria pe redresor. In mers cu faru si mansoanele la jumate 12.5V (80-90 km/h). Opresc mansoanele 12.8 -13V. Cu toti consumatorii opriti nu trece de 13.5V acelerata destul de tare. I-am scos siguranta de pe carburetor heaters si acum la relanti imi tine 13.5 si daca o acelerez 14.2. Am pus ampermetru sa vad cat consuma carburetor heaters cam 3A , mansoanele consuma si ele 3.5A (date la maxim). Este ok oare daca merg fara acele incalzitoare de carburator? si daca da, in bord imi apare neutralu cand este in viteza dar cu lumina dimata, cum sa il fac sa nu mai stea aprins?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,am nevoie de o parere.Am un dragstar 650,problema e ca nu trece de 120-130 km/h.Mi se pare ca ajung la turatie maxima prea repede.Mi se aprinde becul de "rev limiter" si nu mai trage motorul.In general din ce cauza pot aparea probleme la top speed?

 

Salut Catalin,

Am avut si eu aceiasi moto - nu sunt mecanic- dar nu am avut probleme similare. In ultima treapta depaseam lejer 140 km .... Sa nu uitam ca viteza de croaziera e totusi sub 100km/h.

Din ce zici recomand sa verifici discul de abreaj - aici poate patineaza ceva. Sau poate sunt schimbate rapoartele in cutie ... desi greu de crezut. Cardanul nu cred ca e o problema aici.

Poti verifica daca apare patinarea si in treptele inferioare la acceleratii puternice. Daca apare fenomenul de turatii ridicate insotite de un decalaj al cresterii vitezei, ambreajul e problema.

Astept un feed-back daca e posibil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

Va rog sa mutati discutia aici /index.php?/topic/717469-yamaha-dragstar/page-220 Este topic special dedicat pentru Yamaha Dragstar (XVS si XVS A)


» Post actualizat in 08 Mar 2017 20:50


Salut. Am optat iarna asta pentru niste mansoane incalzite de la oxford si dupa ceva timp de mers prin oras am oprit motocicleta si cand sa dau sa o pornesc nu a mai mers. Tin sa mentionez ca bateria este noua. Are 2 luni. I-am instalat un voltmetru dupa ce am incarcat bateria pe redresor. In mers cu faru si mansoanele la jumate 12.5V (80-90 km/h). Opresc mansoanele 12.8 -13V. Cu toti consumatorii opriti nu trece de 13.5V acelerata destul de tare. I-am scos siguranta de pe carburetor heaters si acum la relanti imi tine 13.5 si daca o acelerez 14.2. Am pus ampermetru sa vad cat consuma carburetor heaters cam 3A , mansoanele consuma si ele 3.5A (date la maxim). Este ok oare daca merg fara acele incalzitoare de carburator? si daca da, in bord imi apare neutralu cand este in viteza dar cu lumina dimata, cum sa il fac sa nu mai stea aprins?

Te salut, e posibil sa fie mai mare consumul decat incarcarea, incearca fara mansoane incalzite si vezi ce se intampla.

REPET - te rog sa muti discutia pe topicul Yamaha Dragstar.

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost aseara s-o pornesc prima data din decembrie, dupa ce-o stat cu bateria in ea (iarna asta pe aici au fost -25 grade cateva nopti). A mers dupa 2 incercari, trebuia lasat un mai mult carburatorul sa-si traga combustibil, dar e ok. Am si scos-o in spatele blocului la 50m de "plimbare" si e ok. Cel mai probabil ca de luni incep incetut cu pregatitul de noul sezon. i'm happy :10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut la toata lumea

Daca stie cineva:

Unde gasesc set motor pentru DragStar 650 si ce contine setul motor?

Domnilor si PENTRU DKW / Ti-au mai ramas ceva piese dupa ce ai reparat motorul sotiei? Daca au mai ramas da-mi un semn te rog.Mai precis ma intereseaza axele cu came si ce mai e pe acolo. In orice caz astept raspunsul tau.

Este vorba despre un motor de DS650 care este cam dus, ceva la vreo 120000km, compresie scazuta dar inca porneste doar vara. Ma gandesc ca poate sa-l fac. Depinde de preturi. Pe ebay un motor complet la 20000mile l-am gasit la 600-700$, dar la kg te rupe, avem 20$/kg din state.

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut la toata lumea

DKW/ multumesc pentru ajutor.

Motorul ala de care scriam mai sus este busit rau, adica are nevoie de multe piese. Sa vedem.

Inca o data multumesc si ne auzim.

O zi buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti. Am patit o problema: mi-a cazut elementul cromat incercuit in poza de mai jos. Baiul e ca s-a intamplat pe strada si au trecut cateva masini peste el si l-a indoit. Cum as putea sa-l repar sau de unde as putea sa cumpar unul SH / nou? Tobele sunt Yamaha Silvertail K02. :(


» Post actualizat in 22 Mar 2017 22:46

Ma gandesc sa-l incalzesc si cu un patent as putea sa-l trag la loc, dar nu se decoloreaza? Oare un tinichigiu m-ar putea ajuta? Ideal ar fi sa-l schimb, dar nu am gasit nicaieri...

post-89060-0-40374000-1490219180_thumb.jpg

post-89060-0-14544700-1490219185_thumb.jpg

post-89060-0-52398200-1490219189_thumb.jpg

Editat de godfather.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.

incearca la un tinichigiu sa il intrepti eventual sa sudezi ce ai rupt pe acolo

si apoi mergi si il cromezi din nou

iti dau eu un loc unde am auzit ca face treaba buna, pe la vitan

 

ps acum am vazut ca esti din cluj, poate si pe acolo gasesti de cromat

Editat de johnyebravo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, stiti care daca se in RO se poate gasi un kit de transformare a unui dragstar de 1100 in triker, sau daca face cineva asa ceva. Am vazut ceva kituri pe state, dar nu strica o parere daca a mai facut careva asa ceva. Merci, astept pareri si opini avizate, eventual poze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor, bine v-am regasit in noul sezon, asfalt uscat la toata lumea!

Am patit-o si eu cum vad ca au mai patit-o si altii, destul de multi.

Azi dimineata am umflat gumele pentru deschiderea noului sezon si am constatat ca pe spate am o spita rupta.

Unde as putea gasi de cumparat la bucata spite (de fapt spita scurta, ca sunt doua lungimi) pentru roata spate de Drag Star Classic 650 (- este la fel cu cel Custom -)?

Multumesc, astept cu interes un raspuns.

Hai norock!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Am gasit recent o Yamaha Dragstar de 650 pentru sotia mea, saptamana viitoare ma duc sa o iau. E din 1998, nu a mai circulat de cativa ani si a prins ceva rugina. Am cazut de acord cu fratele proprietarului sa imi schimbe bateria, gumele, uleiul+filtru, ulei cardan si alte mici reparatii pentru suma totala de 1.400 de euro. Are ceva defecte optice dar in rest arata binisor, tinand cont de varsta. are 60.000 de km.

 

Acum, vroiam sa va intreb daca trebuie sa ma uit la ceva anume in special inainte sa o iau, de ce anume ar avea nevoie pentru intretinere si alte sfaturi in general daca aveti. Mentionez ca e prima motocicleta pentru sotie, ii place modelul chopper, pozitia in sea si faptul ca nu este foarte puternica.

 

Revin cu poze saptamana viitoare, dupa achizitie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut la toatalumea

DKW/ Motorul acela despre care scriam intr-un post anterior are probleme de geometrie. Se pare ca e stramb cadru pe undeva, asa ca nu-mi mai bat capul cu el, ma gandesc la al meu.

Era un domn pe aici care cauta SPITE. Eu am cumparat set spite spate pentru Dragstar 650 din 1997 de la dealeri sau reprezentanti YAMAHA, Motodynamics, vezi d-na Elena Datcu 0721247025. M-au costat 430 ron Spitele vechi, care vor mai ramane intregi, le dau la cromat si le pastrez. La centrat, demontat se vor rupe cateva daca nu le lasa mai intai la "muiat" in ceva, WD cel mai sigur.

Stima

O zi buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...