Mario MT 03 Postat Aprilie 1, 2017 Share Postat Aprilie 1, 2017 Ok, motocicleta e acasa. Am dat pe ea 1.400 de euro (in Italia, aici muncesc si traiesc de ceva vreme) si cum ziceam inainte, a venit cu gume noi, ulei cardan si ulei motor schimbat, baterie noua, revizia facuta pe doi ani si alte maruntisuri. Practic tipul a bagat 700 de euro in ea ca sa castige alti 700. Motocicleta e ok, la rece porneste bine, am incercat-o deja in doua zile, motorul se aude bine, nu lasa pete de ulei, furca nu se infunda mult. Are ceva defecte optice si alte maruntisuri pe care le rezolvam incet incet, dar nu e nimic grav.Deocamdata totul e ok, sa se apuce sotia sa mearga incet incet, apoi mai vedem. Salutari ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_Star Postat Aprilie 3, 2017 Share Postat Aprilie 3, 2017 Salut la toata lumea Bart Bz/ Am spitele noi noute cumparate dar montajul nu-l fac acum. Trebuie sa mai cumpar cauciuc spate cu perete alb(WW), acesta costa mult si nu am banii acum. Eu retin rugamintea si cand voi efectua lucrarea voi lansa un apel pe forum sau pe privat. Dar repet ca va dura ceva vreme, doua trei luni pana strang banii si de cauciuc si de montaj-centrare spite. Stima si s-auzim de bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Aprilie 5, 2017 Share Postat Aprilie 5, 2017 (editat) Salut la toata lumea Bart Bz/ Am spitele noi noute cumparate dar montajul nu-l fac acum. Trebuie sa mai cumpar cauciuc spate cu perete alb(WW), acesta costa mult si nu am banii acum. Eu retin rugamintea si cand voi efectua lucrarea voi lansa un apel pe forum sau pe privat. Dar repet ca va dura ceva vreme, doua trei luni pana strang banii si de cauciuc si de montaj-centrare spite. Stima si s-auzim de bine OK, astept un semn de la tine. Multumesc anticipat! Toate bune, asfalt uscat. Editat Aprilie 5, 2017 de Bart Bz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stcimponeriu Postat Aprilie 7, 2017 Share Postat Aprilie 7, 2017 Fratilor, am rezolvat! Am gasit si am cumparat spite la bucata de pe eBay (din Polonia) ocazie cu care am aflat ca la roata spate de DragStar sunt trei (3) feluri de spite. Stiam ca la dealeri se gasesc seturi complete de spite, dar n-am vrut sa dau atatia bani pentru a inlocui una singura... Asadar, am cumparat cate una din fiecare si daca stie cineva unde se pot face, vi le imprumut cu placere pentru a avea model... Mesaje pe privat. Hai norock! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Aprilie 16, 2017 Share Postat Aprilie 16, 2017 (editat) Ahoi! Vă salut şi Paşte Fericit tuturor! Se pare că electromotorul la dragstarul meu se duce uşor, când vrea porneşte când nu nu. L-am dat jos şi am curatit la toate contactele care mi s-au părut oxidate, l-am dus la un electrician care se ocupă de curatare şi ungere dar nu mi-a zis nimic despre perii şi în ce stare sunt. L-am montat la loc şi după câteva zile o porit când şi cum o vrut el, şi nu-i treabă uşoară să îl porneşti la rece împins! Unul nou mă gândesc ca e aproximativ 200-250 euro (am dat cu ochiul pe ebay), cineva şi-a schimbat electromotorul până acuma? Ce sugestii îmi faceţi? Editat Aprilie 16, 2017 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Aprilie 16, 2017 Share Postat Aprilie 16, 2017 Releul de pornire? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Aprilie 16, 2017 Share Postat Aprilie 16, 2017 (editat) Releul de pornire? Ce e cu el? Ce imi sugerezi? Daca ar fii dus sigur nu ar mai porni ocazional, este cand porneste si este cand nu, iar dupa logica mea daca ar fii dus nu ar mai porni deloc! Editat Aprilie 16, 2017 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Aprilie 17, 2017 Share Postat Aprilie 17, 2017 Nu neaparat, un contact imperfect, siguranta decalibrata (pini mai subtiri) sau chiar butonul de pornire, contacte afumate/oxidate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Aprilie 17, 2017 Share Postat Aprilie 17, 2017 (editat) Exact defectul asta il are ATV-ul lui unchimiu, el zicea ca-i face dupa ploaie daca nu-i acopera ghidonu adica din contact. L-am luat la purecat ca sa vad ca e asa si asa era. Prima oara trebuie sa te asiguri ca merge electromotorul , cand nu vrea sa porneasca ia o sarma ( un FY 1,5 de exemplu) si fa scurt la contactul de putere al starterului, asta il indentifici prin cele doua fire groase. Ca sa verifici starterul trebuie sa lucrezi cu schema, in care eu nu m-am uitat, s-ai aduci probabil o masa ce se substituie comenzii e mai complicat. Daca releul raspunde la acest semnal de comanda si invarte, electromotorul e bun, treci la etapa urmatoare verificare neutral, contact ambreiaj, contact cric, oprire de urgenta ,cheie, buton de pornire. Cam astea sunt toate conditiile posibile care-ti conditioneaza aparitia semnalului la starter dar repet nu m-am uitat pe schema sa vad daca sunt toate. Editat Aprilie 17, 2017 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Aprilie 17, 2017 Share Postat Aprilie 17, 2017 Nu neaparat, un contact imperfect, siguranta decalibrata (pini mai subtiri) sau chiar butonul de pornire, contacte afumate/oxidate. Am verificat toate contactele (electromotor, baterie, cablurile care duc de la releu si sigurante la electromotor) , le-am curatat si m-am uitat si la sigurante si sunt ok. » Post actualizat in 17 Apr 2017 07:56 Exact defectul asta il are ATV-ul lui unchimiu, el zicea ca-i face dupa ploaie daca nu-i acopera ghidonu adica din contact. L-am luat la purecat ca sa vad ca e asa si asa era. Prima oara trebuie sa te asiguri ca merge electromotorul , cand nu vrea sa porneasca ia o sarma ( un FY 1,5 de exemplu) si fa scurt la contactul de putere al starterului, asta il indentifici prin cele doua fire groase. Ca sa verifici starterul trebuie sa lucrezi cu schema, in care eu nu m-am uitat, s-ai aduci probabil o masa ce se substituie comenzii e mai complicat. Daca releul raspunde la acest semnal de comanda si invarte, electromotorul e bun, treci la etapa urmatoare verificare neutral, contact ambreiaj, contact cric, oprire de urgenta ,cheie, buton de pornire. Cam astea sunt toate conditiile posibile care-ti conditioneaza aparitia semnalului la starter dar repet nu m-am uitat pe schema sa vad daca sunt toate. Partea interesanta e ca uneori porneste iar alte ori porneste doar impins (uneori se aude un tic tic cand apas butonul de pornire, in concluzie contactul de la buton e bun si releul functioneaza). Trebuie sa verific eventual contactul, sa il desfac si sa pun un pic pe direct ca sa vad ce se intampla. Oricum va multumesc de informatii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Aprilie 17, 2017 Share Postat Aprilie 17, 2017 Partea cu butonul de pornire am patit-o si eu, uneori pornea doar cand avea chef, dupa ce am desfacut comanda si am curatat contactele de la butonul de pornire nu au mai fost probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Aprilie 17, 2017 Share Postat Aprilie 17, 2017 (editat) Partea interesanta e ca uneori porneste iar alte ori porneste doar impins (uneori se aude un tic tic cand apas butonul de pornire, in concluzie contactul de la buton e bun si releul functioneaza). Trebuie sa verific eventual contactul, sa il desfac si sa pun un pic pe direct ca sa vad ce se intampla. Oricum va multumesc de informatii! Cand se aude tic tic nu inseamna neaparat ca releul e bun ci ca primeste comanda, anclanseaza dar contactul de putere poate nu se face(am patit-o), asta excluzand o baterie descarcata sau un contact imperfect la baterie, contactele de putere de la starter si electromotor. Ti-am zis cea mai rapida determinare cand iti face asa e sa suntezi releul cu o sarma, porneste nu e din electromotor. Editat Aprilie 17, 2017 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_Star Postat Aprilie 18, 2017 Share Postat Aprilie 18, 2017 Salut la toata lumea Cristos a-nviat stcimponeriu / Esti sigur ca ai trei feluri de spite pe roata spate? Eu m-am uitat si parca erau doua feluri de spite. De altfel si cei de la Motodynamics le-au identificat cu acelasi cod care l-am gasit si eu pe manualul de "service parts" 4VR-25304-02. Motorul meu este din seria 4VR. Sper ca n-am servit morcovu acum de Paste ! Totusi am sa mai caut. Daca sunt de 3 feluri trebuiesc schimbate ................................................ Domnilor, ce discuri de ambreiaj folositi? Se pare ca placile mele de ambreiaj trebuiesc schimbate. Sa cumpar OEM sau sa caut altceva? Am gasit Lucas si EBC. OEM-urile sunt la 300 roni, celelalte pe la 270-280roni. Care sunt mai bune? Cu stima O zi buna » Post actualizat in 18 Apr 2017 08:44Salut la toata lumea Revin In problema spitelor. Da, sunt de 3 feluri, dar dupa Paste, cu suta la suta Feteasca Neagra in sange, lucrurile stau de multe ori altfel. Diferenta este la partea curbata a spitelor scurte. La unele curbura e mai blanda. Stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m.ionut Postat Aprilie 18, 2017 Share Postat Aprilie 18, 2017 salutari... de ceva timp am o mare problema cu mobra.....daca stationeaza mai mult de 3 zile nu mai porneste....schimat baterie...releu incarcare.....si nimic... ati mai intalnit asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m.ionut Postat Aprilie 18, 2017 Share Postat Aprilie 18, 2017 salutari caut de ceva timp cotul de la evacuare de la primul cilindru....nu ma gasit nicaieri...am atasat si o poza....tobe an 2006 dragstar 650...daca stiti unde pot gasi raman dator cu o bere....fara alcool:))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Aprilie 18, 2017 Share Postat Aprilie 18, 2017 salutari... de ceva timp am o mare problema cu mobra.....daca stationeaza mai mult de 3 zile nu mai porneste....schimat baterie...releu incarcare.....si nimic... ati mai intalnit asa ceva? Ce inseamna pentru tine nu porneste ? Nu invarte sau invarte dar nu porneste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m.ionut Postat Aprilie 18, 2017 Share Postat Aprilie 18, 2017 efectiv bateria e moarta...daca ii dau curent porneste fara probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SimionZ Postat Aprilie 18, 2017 Share Postat Aprilie 18, 2017 Verifica sa nu ai vreun consumator cand motocicleta este oprita. De aici si ramasul fara curent in baterie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m.ionut Postat Aprilie 18, 2017 Share Postat Aprilie 18, 2017 (editat) am tot verificat...nu stiu ce sa caut mai exact Editat Aprilie 19, 2017 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fury Postat Aprilie 18, 2017 Share Postat Aprilie 18, 2017 (editat) am tot verificat...nu stiu ce sa caut mai exact » Post actualizat in 18 Apr 2017 13:15 am tot verificat...nu stiu ce sa caut mai exact multimetru, scoti cablul de minus de la baterie si verifici intre borna de minus si cablul daca ai curent parazit. ( Toate astea le faci cu motorul oprit si fara contactul pus ) multimetrul sa fie pe amperi si incepi cu setarea cea mai ridicata (10A-20A) si ajustezi dupa. O valoare mica e normala ( ~30 miliamperi ) dar daca ai 200 sau mai mult inseamna ca ai un consumator aiurea. Editat Aprilie 18, 2017 de Fury Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pleata-in-vant Postat Aprilie 18, 2017 Share Postat Aprilie 18, 2017 Salutari Ionut, Intrebare intrebatoare: ti-ai verificat incarcarea? Mergi pe fir in jos; intai releul - preferabil sa-l incerci pe alt motor. Daca releul e ok,mergi mai jos...statorul. Daca si ala e ok,atunci ai noroc,poate de doar un consummator aiuea. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 18, 2017 Share Postat Aprilie 18, 2017 Regulatorul nu se verifica pe alta mobra... se verifica f usor cu un aparat de masura, la bornele bateriei. La fel si statorul, tot cu aparat de masura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Aprilie 18, 2017 Share Postat Aprilie 18, 2017 Ionut in mod sigur ai un consumator parazit, asta pentru ca ai specificat ca-ti moare bateria daca sta trei zile in rest e ok, cel putin asa se intelege. Deci masoara asa cum ti s-a explicat curentul rezidual. Ai alarma sau telecomanda? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_Star Postat Aprilie 19, 2017 Share Postat Aprilie 19, 2017 Salut la toata lumea Domnilor, poate stie cineva, ce discuri de ambreiaj folositi la xvs 650? Sa cumpar doar discurile de frictiune sau sa le iau si pe celelalte? Arcurile oricum le cumpar. Se pare ca placile mele de ambreiaj trebuiesc schimbate. Sa cumpar OEM sau sa caut altceva? Am gasit Lucas si EBC. OEM-urile sunt la 300 roni, celelalte pe la 270-280roni. Care sunt mai bune, tin mai mult? Cu stima O zi buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Aprilie 19, 2017 Share Postat Aprilie 19, 2017 Partea cu butonul de pornire am patit-o si eu, uneori pornea doar cand avea chef, dupa ce am desfacut comanda si am curatat contactele de la butonul de pornire nu au mai fost probleme. La mine butonul nu are nici o problema, l-am verificat. » Post actualizat in 19 Apr 2017 11:14 Cand se aude tic tic nu inseamna neaparat ca releul e bun ci ca primeste comanda, anclanseaza dar contactul de putere poate nu se face(am patit-o), asta excluzand o baterie descarcata sau un contact imperfect la baterie, contactele de putere de la starter si electromotor. Ti-am zis cea mai rapida determinare cand iti face asa e sa suntezi releul cu o sarma, porneste nu e din electromotor. Ahoi! Se pare ca am gasit buba, e un releu de pornire. Sunt doua relee inauntru pentru pornire si le-am dus la verificat la un electricean auto si el a zis ca asta e dus si nu mai functioneaza. In Romania unde as putea sa gasesc acest releu - Pe ebay l-am gasit si e undeva la 60-70 $ cu transport. Ma puteti ajuta cu informatii unde as putea sa-l gasesc la noi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.