Sari la conținut

Postări Recomandate

Normal ca mai e mult pana departe,sa vedem cum mere in teste.Dar partea haioasa e,cu cine faci test comparativ?Ca doar nu o pui cu miarele actuale,ca le mananca pe paine !

 

Dupa cum zice colegul mai sus,nu se va vedea never pe Dorobanti asa ceva,vor fi foarte rare si f scumpe,Dorobanti (ca sa fiu putin rau) e taramul Ducati :)

Kawasaki nu e o firma de suferinte,iar H2 asta nu e o moto chiar frumoasa dupa tiparele clasice,e mai mult musculoasa.Deci nu e in pericol cred de a fi calarita de baieti in suferintze.

 

Nu e ca la 4-roti. Unde vor impinge acele eleroane aerul cand motocicleta e inclinata?

Nu stiu daca favorizeaza grip-ul sau va favoriza subvirarea.

Ar fi fost interesant ceva gen DRS, dar folosit invers fata de F1, downforce pe drept, lipsa downforce pentru viraje...

Plus ca odata trantita, eleroanele ar trebui puse perfect paralel, nu de nea' Gigi specialist in chituit.ro . O mica deviatie de cateva grade pe unul din eleroane deja poate insemna cu totul alt efect aerodinamic.

Este intradevar o 'nava spatiala'. As vrea sa vad un comparison review ceva :)

Motocicleta va avea apasare mai mare pe roata fata,asta e scopul acelor aripioare.Pe viraje trebuie acea apasare,pt ca acolo se ajunge la limita aderentei (bine,pt motoreta actuala si pe linia dreapta va avea nevoie de downforce ca sa nu ridice botul,din cauza cuplului nesimtit)

DRS creeaza o mare instabilitate si la masinile de F1,la asa ceva te-ar imprastia instant.Si cum adica,la intrarea pe viraj,sa nu ai apasare?Cred ca ca ai vrut sa scrii invers...

 

Vis-a-vis de ce ziceau colegii,Ducati-ul ala de Gp cu alea 2 lindice nu prea pot sa-l cataloghez ca downforce.

Kawa ZX12 am servit,e o moto f avansata pt vremea ei.Avea airbox integrat in sasiu exact ca Panigale,rezervor sub sa,etc multe artificii tehnice care de abia acum le re-descopera inginerii,dar alea 2 aripioare,sa fim seriosi.

 

N-ai de ce. Asta nu se bate in niciun caz cu SBK-urile actuale, road-legal. Este un moft, un produs al carui unic scop este sa mareasca prestigiul marcii Kawasaki. O vitrina tehnologica prin care arata ca pot. Nu se bate cu R1 (sau cu S1000RR, Panigale sau RSV4). Poate ca H2-ul de strada sa faca asta, desi nu cred: asta ar insemna ca cei de la Kawasaki sa-l plaseze periculos de aproape de ZX-10R ca pret , adica sa-si fure caciula singuri. Vad H2 peste limita de 30.000€, iar H2R... in alta liga.


Am inteles ca apendicele aerodinamice laterale ar fi pentru stabilizarea partii din fata la viteze mari. Avand in vedere ca se lauda cu 200mph (325km/h+) ca viteza de varf, probabil ca are nevoie. Motocicleta pare sa fie dedicata top-speed-ului, dar nu inteleg de ce nu are un cauciuc mai lat pe spate.

Poti sa-i spui oricum,dar moft nu cred ca este.Este da,o vitrina tehnologica.Dar nu e prototip,sa tinem cont.Deci va fi cal de bataie,nu va fi ceva asa,intangibil din care doar sa se inspire inginerii.

Sunt convins ca va veni undeva la 30.000 si ca multi se vor arunca la ea.Nu vorbesc de descultii care suntem noi romanii,ci de oamenii cu un nivel de trai ok.Adica isi trage omul o rata de cateva sute de euro/luna si aia e,are H2R.Pt pasionati nu e asa un mare efort.Adica nu o vad ca pe Desmosedici,la 70-80.000.

H2 road legal probabil va fi cu vreo 8-10.000 mai scump decat zx10.Sunt convins ca Kawa nu va suferi la pret.Nu are emblema adecvata pt asa ceva si nici nu cred ca asta e strategia lor de vanzari.Strategia o vad a fi ceva de genul "power for the masses" cum a fost Ford cu Mustangul in anii '60.

 

Iarasi,nu mi se pare o moto dedicata topspeed.Nu o arata nimic ca moto de topspeed.Moto de topspeed e Busa.Autobuz.Lunga,grea,stabila.Asta e scurta,si cu toata greutatea pe fata,tipic motoretelor de circuit.E o moto de track,clar.

A,faptul ca va fura cumparatori de la hyperbikes (exact cum a facut si s1000rr),asta e partea a doua.Asta se numeste progres.

Normal ca apendicele aerodinamice sunt pt stabilizarea fetei.Draq,asta inseamna downforce,asa e si la F1.

Pt a pune apasare pe roata fata astfel incat sa permita o negociere cu viteza mai mare a curbelor (si de asemenea,in cazul de fata,spre deosebire de masini,pt a impiedica tendinta de wheelie,care,nu stiu de ce,cred ca se va manifesta din plin pe aceasta motoreta).

 

Un 190 care are de pus 296cp la sol suna... interesant

Da,chiar ca,ai zis bine,interesant :D

 

Dar daca tot am pomenit de R1 2015, avem deocamdata un etrier mare cu doua pistoane si (parca) o furca Öhlins:

Nu stiu de ce,dar repet,mi se pare ca va fi un copil nascut mort.

Adica baietii astia au scos asa ceva,BMW-ul a scos deja evolutia de 200 de cai (care si mai important e considerabil mai usoara decat modelul mai vechi) si care stim ca va fi taticul pe circuit (parerea mea,BMW-ul pt ca e rege inca,e singurul care poate scoate evolutii cosmetizate,restul ar cam trebui sa se apuce sa redeseneze de la 0),si R1 vine cu o poza cu 2 etrieri.

Mi se pare cam patetic.Aici,chiar daca am R1,cred ca sunt eu haterul de serviciu.Pt ca aproape fiecare model de R1 a fost bun,dar asta ultimul le-a stricat pe toate.Sper ca cel nou sa spele rusinea,dar ma indoiesc,stacheta e foarte sus,foate sus.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 343
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Mai bine punem direct poza:

 

kawasaki-ninja-h2r.jpg

Mie mi se pare ca seamana cam mult la design (formele generale) cu panigale. Si din fata (forma farurilor sau nah, a lucului unde ar trebui sa fie farurile) si din lateral....

Dar poate doar asa vad eu lucrurile...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vazut zx9 turbo cu zeci de mii de kilometri si peste 230 de cai care merg ca unse!(bloc de zx7 realezat nu vrajeala :P)

si turbina e mai spurcata ca SC-ul!

blocul rezista la mult mai mult...cutia si ambreiajul in schimb....


» Post actualizat in 30 Sep 2014 22:59

Somehow nu vad H2 sa fie de 1000!

Asta ar insemna sa taie craca de sub picioarele zx10-lui!

Ar fi frumos un 750!

For old time sakes!

Editat de Sergiu 28
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum zice colegul mai sus,nu se va vedea never pe Dorobanti asa ceva,vor fi foarte rare si f scumpe,Dorobanti (ca sa fiu putin rau) e taramul Ducati :)

 

Care e ereticul? Pe cine ai vazut? Il prindem si ii dam penitenta sa umble o saptamana pe japo :)

Noi ne intalnim si umblam departe de Dorobanti, Victoriei, Arc, Constitutiei si alte locuri de mare importanta in traseul motociclistului de Bucuresti.

 

Mie mi se pare ca seamana cam mult la design (formele generale) cu panigale. Si din fata (forma farurilor sau nah, a lucului unde ar trebui sa fie farurile) si din lateral....

Dar poate doar asa vad eu lucrurile...

 

Nu esti singurul (colajul nu-mi apartine):

 

10689953_608535962591076_295781480496323

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da buna observatie!

Si eu am observat ca s1000rr seamana izbitor cu un r6!

Si inca o chestie ...nu stiu de la cine a pornit dar cert e ca TOATE motocicletele au rotile rotunde! :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

250 cai produsi de 998cc distrug motorul in citeva sute de km, trebuie servisate din maxim 1500 in 1500km, adica schimbat cam tot in motor. Cine-si permite?

Nu cred ca va fi cazul aici.

Te gandesti ca si cum ai avea 250 de cai dintr-un motor normal aspirat,sau,in cel mai rau caz,dintr-un motor fost normal aspirat caruia i s-a trantit o turbina pe el in bunul stil aftermarket de garaj de bloc.Normal ca in aceste cazuri e logica sa fie cum zici tu.

Dar cand au conceput baietii astia treaba asta,banuiesc ca s-au gandit si la capitolul fiabilitate.Adica draq,la ce ne gandim noi pe-aici,i-a dus pe ei demult capul.Nu cred ca au luat motorul,ambreiajul si cutia de pe zx10 si le-au trantit pe motoreta asta dupa care i-au pus juma de turbina cu 2 roti dintate pana in vibrochen si gata h2-ul.

Au pus tot timpul accentul pe faptul ca vor construi cea mai smechera "road bike".Si cand faci o motoreta de strada,nu cred ca te gandesti la intervale de servisare motor la 1500km.

Motoreta asta a fost gandita din start pt o asemenea putere.Si dupa cum am mai spus,sunt convins ca si ei s-au gandit la faptul ca o asemenea putere are ca rezultat uzura mai mare si au re-dimensionat piesele in concordanta,sunt convins ca si ei s-au gandit la faptul ca motoreta va fi foarte nervoasa pe accel chiar si in linie dreapta si au luat anumite masuri,etc,etc.

Haide totusi sa le dam niste credit baietilor alora de la KHI,banuiesc ca sunt mult mai destepti si mai informati decat noi

 

Nu stiu cata lume isi mai aduce aminte,dar la fel a fost treaba si cu S1000RR,toata lumea il privea cu neincredere "e prea multa putere,japonezele au stors maximul din miar,nu sunt fiabile,pocnesc motoarele,etc,etc".Si uite,dupa atatia ani,rupte pe circuite si pe strada si merg bmw-urile de n-ai treaba.A,ca mai sunt si probleme,asta e partea a doua,dar asta e si normal,nu poti avea procentaj de 100%.

Dar orice moto noua si care forteaza limitele e intampinata cu neincredere.Asta e tendinta umana,ce nu cunoaste sa dea la o parte.

 

Care e ereticul? Pe cine ai vazut? Il prindem si ii dam penitenta sa umble o saptamana pe japo :)

Noi ne intalnim si umblam departe de Dorobanti, Victoriei, Arc, Constitutiei si alte locuri de mare importanta in traseul motociclistului de Bucuresti.

:funny:

 

Asemanarea dintre motorete,acuma na,ei ajung dupa testele aero cam la aceleasi rezultate,si de aia.

Panigale e insa mult mai frumos :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) ma bucur ca e Team Green.

Toate articolele scrise o califica SBK. Nu vad cum ar putea părea naked . S-au străduit sa sublinieze ca design-ul a ieșit din " Kawasaki’s Gifu wind-tunnel". Cum sa fie naked?! E felul lor de a spune ca restul au prea multe carene ;) Iar un exercițiu ingineresc nu justifica toată campania care a precedat lansarea și nici referirea la moștenirea H2 care era o mobra de strada. Ca sa nu mai vorbesc ca săgețile spre concurenta fitzoasa din Eu par evidente: janta de MV F4, bascula de Ducati, codita de Aprilia RSV4. Nu m-ar surprinde ca H2-ul sa fie cu un dar mai mic și unul mai mare :))

Iarăși, toate gizmo-urile despre care vorbesc ca le va avea sugerează tot un SBK și eu nu vad un ampatament mare. În plus, ar putea sa le facă diferite, cum a făcut și BMW cu Boxer Cup... una mai lunga, alta mai scurta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Normal ca mai e mult pana departe,sa vedem cum mere in teste.Dar partea haioasa e,cu cine faci test comparativ?Ca doar nu o pui cu miarele actuale,ca le mananca pe paine !

 

Dupa cum zice colegul mai sus,nu se va vedea never pe Dorobanti asa ceva,vor fi foarte rare si f scumpe,Dorobanti (ca sa fiu putin rau) e taramul Ducati :)

Kawasaki nu e o firma de suferinte,iar H2 asta nu e o moto chiar frumoasa dupa tiparele clasice,e mai mult musculoasa.Deci nu e in pericol cred de a fi calarita de baieti in suferintze.

 

Motocicleta va avea apasare mai mare pe roata fata,asta e scopul acelor aripioare.Pe viraje trebuie acea apasare,pt ca acolo se ajunge la limita aderentei (bine,pt motoreta actuala si pe linia dreapta va avea nevoie de downforce ca sa nu ridice botul,din cauza cuplului nesimtit)

DRS creeaza o mare instabilitate si la masinile de F1,la asa ceva te-ar imprastia instant.Si cum adica,la intrarea pe viraj,sa nu ai apasare?Cred ca ca ai vrut sa scrii invers...

 

Nu am vrut sa zic invers, acolo (in F1, 4roti) e vb de apasare pe spate (pe rotile motrice)

Eu ma refer la prea multa apasare (greutate) pe fata, iar asta evident duce la subvirare (indiferent de cate roti are).

Desigur poti corecta subvirarea cu acceleratie (pe orice vehicul cu tractiune spate), dar aici vorbim de 296 de cai pe roata spate, 'this is some serious shit' cum s-a mai scris pe alt topic

 

Cu motocicleta inclinata n-as mai zice ca mai e vorba de downforce ci de lateral force. E evident de ce are nevoie de eleroane pe drept, dar pe inclinat ai deja inertia si forta centrifuga care te trage in lateral.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) ma bucur ca e Team Green.

Toate articolele scrise o califica SBK. Nu vad cum ar putea părea naked . S-au străduit sa sublinieze ca design-ul a ieșit din " Kawasaki’s Gifu wind-tunnel". Cum sa fie naked?! E felul lor de a spune ca restul au prea multe carene ;) Iar un exercițiu ingineresc nu justifica toată campania care a precedat lansarea și nici referirea la moștenirea H2 care era o mobra de strada. Ca sa nu mai vorbesc ca săgețile spre concurenta fitzoasa din Eu par evidente: janta de MV F4, bascula de Ducati, codita de Aprilia RSV4. Nu m-ar surprinde ca H2-ul sa fie cu un far mai mic și unul mai mare

Iarăși, toate gizmo-urile despre care vorbesc ca le va avea sugerează tot un SBK și eu nu vad un ampatament mare. În plus, ar putea sa le facă diferite, cum a făcut și BMW cu Boxer Cup... una mai lunga, alta mai scurta.

:))) Nu luati in seama comment-ul meu....eu vedeam doar prima pagina din topic...probleme tehnice

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am vrut sa zic invers, acolo (in F1, 4roti) e vb de apasare pe spate (pe rotile motrice)

Eu ma refer la prea multa apasare (greutate) pe fata, iar asta evident duce la subvirare (indiferent de cate roti are).

Desigur poti corecta subvirarea cu acceleratie (pe orice vehicul cu tractiune spate), dar aici vorbim de 296 de cai pe roata spate, 'this is some serious shit' cum s-a mai scris pe alt topic

 

Cu motocicleta inclinata n-as mai zice ca mai e vorba de downforce ci de lateral force. E evident de ce are nevoie de eleroane pe drept, dar pe inclinat ai deja inertia si forta centrifuga care te trage in lateral.

Nu,in F1 e vorba de apasare pe TOATE rotile.

Nu stiu de ce consideri tu ca e prea multa apasare pe fata,pana la urma are 4 aripioare,adica na,nu e ca si cum ar avea un ditai spoilerul.Ai dreptate in ce zici,prea multa apasare pe fata duce la subvirare.Nu e cazul aici insa,sunt convins.De ce : pt ca efectiv nu au suprafata necesara pe aripi pt a influenta atat de mult comportamentul rotii fata,decum sa fie vorba despre subvirare.

Deci pt a vorbi despre subvirare,trebuie sa ai un animal de spoiler acolo,ceea ce efectiv nu ai cum sa ai pe o motocicleta.

 

Aripioarele alea aerodinamice care sunt convins ca au efect,dar nu unul extraordinar,pun mai multa apasare pe roata fata.Acuma sa nu-si imagineze nimeni ca pun sute de kg pe fata ca la F1.Ar fi bine sa puna cateva zeci dar nu cred nici asta.Dupa cum am zis,hai totusi sa pastram proportiile,vorbim de o motoreta de vreo 200kg cu cateva aripioare pe ea.E adevarat,la 300kmh,va fi ceva forta acolo,dar la viteze de circuit,adica undeva pe la 150kmh,na...

 

Dupa cum am zis,e bine ca se foloseste aerodinamica in premiera insist eu pe o motoreta,pt ca ajuta pe accel,ajuta mai ales pe franare,iar pe curbe apasarea pe roata fata se va mentine indiferent de cat de inclinata va fi motoreta.Sau cum,daca se inclina,nu mai e aer in jurul ei? :D

Da,pe curbe intervin mult mai multe forte,dar motoreta continua sa taie aerul cu x kmh.E,si acel aer care circula pe langa motoreta cu x kmh e exploatat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aripioarele alea aerodinamice care sunt convins ca au efect,dar nu unul extraordinar,pun mai multa apasare pe roata fata.Acuma sa nu-si imagineze nimeni ca pun sute de kg pe fata ca la F1.Ar fi bine sa puna cateva zeci dar nu cred nici asta.Dupa cum am zis,hai totusi sa pastram proportiile,vorbim de o motoreta de vreo 200kg cu cateva aripioare pe ea.E adevarat,la 300kmh,va fi ceva forta acolo,dar la viteze de circuit,adica undeva pe la 150kmh,na...

 

Poate rolul e asta?

 

http://youtu.be/NBinalwTpc8?t=4m9s

 

As crede ca e destul de usor sa ridici fata cu 300cp si gaz maxim...ma gandesc ca putin downforce pe fata ajuta sa folosesti cat mai multa putere.

Editat de vladf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma, Kawasaki, Kawasaki, dar au fost si altii la Köln:

- Suzuki a venit cu GSX-R 1000 vopsit ca motocicleta lor de MotoGP (GSX-RR) care de fapt nu e inca in MotoGP. Pe placuta de prezentare se putea vedea un "GSX-R 2009" mazgalit si corectat cu pixul in: "GSX-R 2015".
- Honda a prezentat un "scooter de performanta" de 125cc. Se pare ca 14cp si un consum de sub 2L % defineste ideea de performanta la Honda.
- Ducati a venit cu un element din garderoba unui hipster, caruia i-au pus doua roti si un nume furat de la standul Triumph.
- Yamaha ne-a arata o poza blurata cu roata fata a viitorului R1.
- KTM a vazut ca 1200 Adventure sarea doar 3.5m in aer, asa ca au prezentat 1300 Adventure, care sare 5m. Great success!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

kawasaki-ninja-h2r-10.jpg

kawasaki-ninja-h2r-12.jpg

kawasaki-ninja-h2r-15.jpgkawasaki-ninja-h2r-16.jpg

kawasaki-ninja-h2r-18.jpg

kawasaki-ninja-h2r-20.jpg

kawasaki-ninja-h2r-21.jpg

kawasaki-ninja-h2r-22.jpg

kawasaki-ninja-h2r-23.jpg

kawasaki-ninja-h2r-24.jpg

E haios ca deși nu e de strada, pe ceasurile de bord se vad săgețile de semnalizare.

» Post actualizat in 01 Oct 2014 14:10

De fapt, vad ca are și poziții, faza lunga, faza scurta... avarii. Deci ii schimba carenele, gumele și cu ea la EICMA.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E haios ca deși nu e de strada, pe ceasurile de bord se vad săgețile de semnalizare.

» Post actualizat in 01 Oct 2014 14:10

De fapt, vad ca are și poziții, faza lunga, faza scurta... avarii. Deci ii schimba carenele, gumele și cu ea la EICMA.

 

Pai are si stop pe spate :) Ii pui un far cu lupa, semnalizari, gume SH si DbKiller in evacuare, si gata... pe Cheia cu ea :laugh:

» Post actualizat in 01 Oct 2014 14:25

Ma, Kawasaki, Kawasaki, dar au fost si altii la Köln:

- Suzuki a venit cu GSX-R 1000 vopsit ca motocicleta lor de MotoGP (GSX-RR) care de fapt nu e inca in MotoGP. Pe placuta de prezentare se putea vedea un "GSX-R 2009" mazgalit si corectat cu pixul in: "GSX-R 2015".

 

Ce panarama :D Gsxr replica motogp, care defapt nu e in MotoGP, iar vopseaua de pe prototipul GSX-RR este provizorie, fiind o motocicleta de teste deocamdata. E foarte misto schema de culori... albastru cu scris mare UKI pe carena:

 

2015-Suzuki-GSX-R1000-ABS-07.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

GSXR 1000 a murit odata cu k5-ul!

R1 e moarta de vreo 10 ani!

CBR a fost bagat in sicriu in 2008!

 

 

Singurii care mai misca sunt Kawasaki,BMW si Ducati!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Misca bine si Aprilia. RSV4 e vechiut, dar se poarta bine. Si KTM merge: SuperDuke 1300, acum si Adventure 1300. Un RC8 pe vine, tot V2 de 1300. Si un R1 nou e pe vine. Poate, poate.

La Honda in schimb... nimic. Desert si groaza. Suzi e si mai rau: tooot recicleaza acelasi gixer de ani buni cu o spoiala noua si cu echipamente pe care concurenta le are de ani buni (vezi ABS).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma, Kawasaki, Kawasaki, dar au fost si altii la Köln:

- Suzuki a venit cu GSX-R 1000 vopsit ca motocicleta lor de MotoGP (GSX-RR) care de fapt nu e inca in MotoGP. Pe placuta de prezentare se putea vedea un "GSX-R 2009" mazgalit si corectat cu pixul in: "GSX-R 2015".

- Honda a prezentat un "scooter de performanta" de 125cc. Se pare ca 14cp si un consum de sub 2L % defineste ideea de performanta la Honda.

- Ducati a venit cu un element din garderoba unui hipster, caruia i-au pus doua roti si un nume furat de la standul Triumph.

- Yamaha ne-a arata o poza blurata cu roata fata a viitorului R1.

- KTM a vazut ca 1200 Adventure sarea doar 3.5m in aer, asa ca au prezentat 1300 Adventure, care sare 5m. Great success!

:agree:

Nimic mai adevarat.

 

Singurii care au prezentat ceva cat de cat,au fost cei de la BMW care au scos o evolutie 2015 a lui S1000RR.In opinia mea,dupa cum am mai spus,BMW-ul sunt singurii care isi permit sa scoata evolutii,avand in vedere ca motoreta lor e inca nr.1 dupa 5 ani.

Si ce e foarte tare,e faptul ca,cel putin din fisa tehnica,au scos o motoreta foarte smechera : inca vreo 7-8 cai,puterea la arbore ajungand la 200,motocicleta usurata cu vreo 4-5 kg,iar mai nou (pe langa manerele incalzite care veneau standard pe 2013,2014),acum motoreta vine si cu cruise control si suspensie dinamica gen hp4.

 

 

GSXR 1000 a murit odata cu k5-ul!

R1 e moarta de vreo 10 ani!

CBR a fost bagat in sicriu in 2008!

 

 

Singurii care mai misca sunt Kawasaki,BMW si Ducati!

Int-adevar,de la K5-K6,care a fost o motocicleta perfecta,Suzuki efectiv n-a mai facut nimic.Deci cred ca trebuia sa ramana cu aia in productie pana acuma,cred ca vindeau mai bine decat prostiile astea pe care le tot freaca acum.

Depre restul insa te lansezi in treburi care te depasesc :

R1 2004-2006 a fost un model cu foarte multe inovatii cand a iesit,si a fost si inca este una din cele mai puternice motorete.E adevarat ca a fost depasita in 2005 de K5,dar asta e alta poveste.R1 2007-2008 e un model care a adus electronica motorului la nivel de arta.Te poti juca pe acea motoreta cu toti parametrii motorului din soft.Si o gramada de alte inovatii preluate de foarte multe moto,inclusiv S1000.R1 2009 a venit cu acea inovatie care zic eu ca e o solutie perfecta,si anume crossplane.E adevarat ca asta s-a nascut talent si a murit speranta,pt ca e deja underpowered si foarte grea,dar nu poti spune ca R1 e mort de 10 ani.

CBR 2008 a rupt tot cand a iesit.Ca si handling multa lume spune ca e peste S1000.E adevarat ca are probleme de fiabilitate si a fost depasita total de S1000 la putere si dotari,dar asta e povestea Honda.Ei sunt cam zgarciti.

 

Dar intr-adevar, poti spune ca motoristii japonezi au fost paralizati de prin 2009 incoa.In afara de Kawa care s-a miscat,dar nu cu rezultate notabile.Asta pana acu la H2R.De-acum incolo se schimba foaia...

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....In afara de Kawa care s-a miscat,dar nu cu rezultate notabile.Asta pana acu la H2R.De-acum incolo se schimba foaia...

Kawa are Zx10 si ZX6+636 care sunt competitive. Pe langa BMW S1000RR ma uit ca tot mai multi din toata lumea aleg sa mearga pe circuit pe ZX10. Castiga si la Superbike si la Supersport cu ele,deci se misca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

GSXR 1000 a murit odata cu k5-ul!

R1 e moarta de vreo 10 ani!

CBR a fost bagat in sicriu in 2008!

 

 

Singurii care mai misca sunt Kawasaki,BMW si Ducati!

 

Tradu mi si mie putin..deci cbr`ul a fost super smecher pana in 2008, sau cum ? :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la 954 pana in 2008 a cam fost in sicriu Fireblade-ul. Dupa 2008, deja a iesit la lumina. Nu are el puterea sau electronica BMW-ului, mai era si cunoscut pentru un consum ceva mai mare de ulei, dar nu se poate spune ca a fost ingropat, din moment ce modelul anterior era deja mort in comparatie cu adversarii sai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa insemne asta era Turbo sau Supercharged?

Cred ca BMW nu va lasa lucrurile asa cand vor vedea ca H2 o mananca pe paine!

Iar cu un motor supraalimentat nu poti concura DECAT daca il supraalimentezi si pe al tau!

Iar daca trecem in aceasta era atunci bye bye gentlemen agreement-u ala al lor cu 299 km/h!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...