Sari la conținut

Postări Recomandate

 

Da, nu neg. Dar spre diferență de șoferul de SUV, nu deranjez pe nimeni cu caii aceia. Nu ocup două locuri de parcare și nici nu-l omor pe ala cu Loganu' dacă ies ca bou' pe contrasens.

 

 

Asta-i cea mai explicație bună! Sunt mare deci am nevoie de tractor, că doar în ăla-mi stă bine. Audi S8 sau S Klasse port drept pantofi. Dar pe SV-u' cum îți stă? Sau acolo nu-ți pasă? Hai să lăsăm ipocrizia și să recunoaștem că SUV-ul e responsabil doar cu afișajul ostentativ al unui statut social.

 

 

Știu că încerci să fii "rău" și ironic, dar nu mă deranjează asocierea, deși sunt mai degrabă părtaș al unei doctrine de dreapta. Dar dacă asta te face pe tine să te simți mai bine, e OK.

la fel poate fi considerata si motocicleta. ducati 1098 - cafenele Dorobanti gen...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 343
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

...ochelari de cal. Scuze pt ofensa :)

 

Da mă, bine, sunt comunist și am ochelari de cal. Dar mai dă-mi și tu un argument în favoarea SUV-ului, ceva. În afară de "mi-aș lua SUV pentru că sunt și eu mare" nu am mai citit nimic. Iar dacă doar pe ăsta-l ai... doar pe ăsta-l ai?

 

la fel poate fi considerata si motocicleta. ducati 1098 - cafenele Dorobanti gen...

 

Mă, înțeleg ce zici. Și ai dreptate. Dar vreau să cred că nu toți japonezarii ne văd așa - așa cum nici noi nu-i vedem pe toți ca pe niște sămânțari de Piața Victoriei (și nu exagerez aici, e true story) sau figuranți de Arc. Problema e că toată lumea-i vede doar pe ăștia de-și etalează Ducațurile pe la cafenele bășinoase. Mai sunt și ducat®iști care se întâlnesc în locuri discrete și care-și petrec timpul mai mult pe drum, dar nu încerc aici să schimb mentalități. Bășinoși cu Ducati vor exista tot timpul.

 

Oricum, nu asta era ideea. Revin la ce am zis mai devreme: până și bășinoșii de cafenea, când ies cu Ducati (că în rest probabil că au și ei SUV, da) nu deranjează pe nimeni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PzKktgsgsh ce nick ai tu acolo. Gata frate. Hai sa inchidem subiectul. Vorbim de cai verzi pe pereti. Eu prefer suv. Tu preferi sedan. Mie imi plac brunete si tu poate esti homosexual. Fiecare cu ce ii place. Sa revenim la h2. o sa fie urmatoare mobra dupa zx6 cand va ajunge la pretul de 7000 sh. :) sau poate poate cum zicea si Cesar mai sus un 600 supra alimentat. Ca tot sunt fan 600.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toba finala a modelului H2 este imensa :)

 

» Post actualizat in 05 Mar 2015 12:00

Ma intreb daca urmatorul pas al verzilor este sa scoata un model de 500-600cc supra-alimentat cu putere intre 180-200 de cai. Mai usoara, mai agila si cu un pret mai prietenos.

H2R e o bomba si dovada ca yapanezii nu dorm dar 300+ de cai sunt muuult prea multi. Bravo lor! Acum e timpul sa revina printre pamanteni :D

 

Raspuns ?!? - Kawasaki Trademarks “Ninja R2″

Editat de Robertzian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toba finala a modelului H2 este imensa :)

NinjaH2d.JPG?mode=max&quality=90&scale=d

» Post actualizat in 05 Mar 2015 12:00

Ma intreb daca urmatorul pas al verzilor este sa scoata un model de 500-600cc supra-alimentat cu putere intre 180-200 de cai. Mai usoara, mai agila si cu un pret mai prietenos.

H2R e o bomba si dovada ca yapanezii nu dorm dar 300+ de cai sunt muuult prea multi. Bravo lor! Acum e timpul sa revina printre pamanteni :D

iar toba standard de la H2R depaseste cu mult limita maxima de dB permisa pe multe circuite din SUA si UE.

Cei de la Akra vor scoate o toba pentru H2R, dar ma gandesc ca ii va mai limita din caii aia multi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Trage, dar nu atat de tare pe cat credeam initial. Adica ma asteptam ca un motor de 1000 supraalimentat sa manance pe paine SBK-urile in linie dreapta. Mai ales ca anuntau peste 200 de cai putere. Iata ca nu e chiar asa:

 

Urmariti tot clipul, dar la 0:45 e partea interesanta:

 

Si altul, cu un ZX10R

https://www.youtube.com/watch?v=tDK4O-hb7Y4

Editat de Jorge Lorenzo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ZX-10R gen4+ deja ajunge la 200 de cai (varianta euro), deci era oarecum logic sa nu fie asa mare diferenta fata de H2.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mult tam-tam pt nimic.Iei un BMW (2015), ii pui toba race, schimbi softul si deja ai 200cai. Si e mai ieftin.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mult tam-tam pt nimic.Iei un BMW (2015), ii pui toba race, schimbi softul si deja ai 200cai. Si e mai ieftin.

iei un H2 ii pui toba race ii schimbi softu si cred ca ajungi aproape de puterea unui H2R

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trage, dar nu atat de tare pe cat credeam initial. Adica ma asteptam ca un motor de 1000 supraalimentat sa manance pe paine SBK-urile in linie dreapta. Mai ales ca anuntau peste 200 de cai putere. Iata ca nu e chiar asa

depinde si de rider.

mobrele astea oricum pot mult mai mult decat media riderilor.

acuma... e suficient de mult cat trage oricum sunt sigur...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

depinde si de rider.

mobrele astea oricum pot mult mai mult decat media riderilor.

acuma... e suficient de mult cat trage oricum sunt sigur...

 

E corect. Dar oricum, vorbim de linie dreapta... accelerare (nu neaparat cu plecare de pe loc), deci o situatie in care poti folosi 100% din ce poate motocicleta, chiar daca nu esti vreun pilot prea talentat. Mai ales la motocicletele astea (s1000rr, h2, zx10r) pline de electronica, unde motocicleta stie singura sa nu se salte pe o roata, sa nu invarta roata in gol, sa taie aprinderea la schimbarea treptei, etc.

 

Sunt convins ca H2 trage de rupe... mai ales de la turatii joase. Problema e ca atunci cand un SBK intra in plaja de turatii unde se simte cel mai bine, diferenta nu mai e asa mare. Iar Kg alea multe in plus pe care le are H2-ul, conteaza si ele foarte mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Și-o ia de la gtr.

voiam sa scriu ceva de genul... draqu stie cat de preparat e gtr-ul..

si dupa vad... 1350 hp... wtf!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin asupra propriului meu post de mai sus: ca să se înțeleagă, comparația era oarecum peiorativă.

Referitor la GT-R: o mașină sport adevărată nu va fi niciodată 4x4 (în afară de cele de raliu, evident).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...