stRADu Postat Martie 5, 2015 Share Postat Martie 5, 2015 Da, nu neg. Dar spre diferență de șoferul de SUV, nu deranjez pe nimeni cu caii aceia. Nu ocup două locuri de parcare și nici nu-l omor pe ala cu Loganu' dacă ies ca bou' pe contrasens. Asta-i cea mai explicație bună! Sunt mare deci am nevoie de tractor, că doar în ăla-mi stă bine. Audi S8 sau S Klasse port drept pantofi. Dar pe SV-u' cum îți stă? Sau acolo nu-ți pasă? Hai să lăsăm ipocrizia și să recunoaștem că SUV-ul e responsabil doar cu afișajul ostentativ al unui statut social. Știu că încerci să fii "rău" și ironic, dar nu mă deranjează asocierea, deși sunt mai degrabă părtaș al unei doctrine de dreapta. Dar dacă asta te face pe tine să te simți mai bine, e OK. la fel poate fi considerata si motocicleta. ducati 1098 - cafenele Dorobanti gen... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 5, 2015 Share Postat Martie 5, 2015 ...ochelari de cal. Scuze pt ofensa Da mă, bine, sunt comunist și am ochelari de cal. Dar mai dă-mi și tu un argument în favoarea SUV-ului, ceva. În afară de "mi-aș lua SUV pentru că sunt și eu mare" nu am mai citit nimic. Iar dacă doar pe ăsta-l ai... doar pe ăsta-l ai? la fel poate fi considerata si motocicleta. ducati 1098 - cafenele Dorobanti gen... Mă, înțeleg ce zici. Și ai dreptate. Dar vreau să cred că nu toți japonezarii ne văd așa - așa cum nici noi nu-i vedem pe toți ca pe niște sămânțari de Piața Victoriei (și nu exagerez aici, e true story) sau figuranți de Arc. Problema e că toată lumea-i vede doar pe ăștia de-și etalează Ducațurile pe la cafenele bășinoase. Mai sunt și ducat®iști care se întâlnesc în locuri discrete și care-și petrec timpul mai mult pe drum, dar nu încerc aici să schimb mentalități. Bășinoși cu Ducati vor exista tot timpul. Oricum, nu asta era ideea. Revin la ce am zis mai devreme: până și bășinoșii de cafenea, când ies cu Ducati (că în rest probabil că au și ei SUV, da) nu deranjează pe nimeni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Martie 5, 2015 Share Postat Martie 5, 2015 Plm, hai ca am dat unsubscribe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spaima Ursuletilor de Plus Postat Martie 5, 2015 Share Postat Martie 5, 2015 PzKktgsgsh ce nick ai tu acolo. Gata frate. Hai sa inchidem subiectul. Vorbim de cai verzi pe pereti. Eu prefer suv. Tu preferi sedan. Mie imi plac brunete si tu poate esti homosexual. Fiecare cu ce ii place. Sa revenim la h2. o sa fie urmatoare mobra dupa zx6 cand va ajunge la pretul de 7000 sh. sau poate poate cum zicea si Cesar mai sus un 600 supra alimentat. Ca tot sunt fan 600. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Martie 5, 2015 Share Postat Martie 5, 2015 Bravo ! Un + de aici ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robertzian Postat Martie 5, 2015 Share Postat Martie 5, 2015 (editat) Toba finala a modelului H2 este imensa » Post actualizat in 05 Mar 2015 12:00 Ma intreb daca urmatorul pas al verzilor este sa scoata un model de 500-600cc supra-alimentat cu putere intre 180-200 de cai. Mai usoara, mai agila si cu un pret mai prietenos. H2R e o bomba si dovada ca yapanezii nu dorm dar 300+ de cai sunt muuult prea multi. Bravo lor! Acum e timpul sa revina printre pamanteni Raspuns ?!? - Kawasaki Trademarks “Ninja R2″ Editat Martie 5, 2015 de Robertzian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Martie 6, 2015 Share Postat Martie 6, 2015 http://www.superbike.co.uk/bike-tests/h-hour-first-ride-of-the-kawasaki-h2-and-h2r/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Martie 6, 2015 Share Postat Martie 6, 2015 Toba finala a modelului H2 este imensa » Post actualizat in 05 Mar 2015 12:00 Ma intreb daca urmatorul pas al verzilor este sa scoata un model de 500-600cc supra-alimentat cu putere intre 180-200 de cai. Mai usoara, mai agila si cu un pret mai prietenos. H2R e o bomba si dovada ca yapanezii nu dorm dar 300+ de cai sunt muuult prea multi. Bravo lor! Acum e timpul sa revina printre pamanteni iar toba standard de la H2R depaseste cu mult limita maxima de dB permisa pe multe circuite din SUA si UE. Cei de la Akra vor scoate o toba pentru H2R, dar ma gandesc ca ii va mai limita din caii aia multi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Martie 7, 2015 Share Postat Martie 7, 2015 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Martie 8, 2015 Share Postat Martie 8, 2015 Trage bine....la banii aia! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DANG3R Postat Aprilie 28, 2015 Share Postat Aprilie 28, 2015 (editat) Trage, trage Editat Aprilie 28, 2015 de DANG3R Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Mai 10, 2015 Share Postat Mai 10, 2015 (editat) Trage, dar nu atat de tare pe cat credeam initial. Adica ma asteptam ca un motor de 1000 supraalimentat sa manance pe paine SBK-urile in linie dreapta. Mai ales ca anuntau peste 200 de cai putere. Iata ca nu e chiar asa: Urmariti tot clipul, dar la 0:45 e partea interesanta: Si altul, cu un ZX10R https://www.youtube.com/watch?v=tDK4O-hb7Y4 Editat Mai 10, 2015 de Jorge Lorenzo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Mai 10, 2015 Share Postat Mai 10, 2015 ZX-10R gen4+ deja ajunge la 200 de cai (varianta euro), deci era oarecum logic sa nu fie asa mare diferenta fata de H2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 (editat) Mult tam-tam pt nimic.Iei un BMW (2015), ii pui toba race, schimbi softul si deja ai 200cai. Si e mai ieftin. Editat Mai 11, 2015 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PiLiF Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 Mult tam-tam pt nimic.Iei un BMW (2015), ii pui toba race, schimbi softul si deja ai 200cai. Si e mai ieftin. iei un H2 ii pui toba race ii schimbi softu si cred ca ajungi aproape de puterea unui H2R Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 Citi bani mai exact? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 Trage, dar nu atat de tare pe cat credeam initial. Adica ma asteptam ca un motor de 1000 supraalimentat sa manance pe paine SBK-urile in linie dreapta. Mai ales ca anuntau peste 200 de cai putere. Iata ca nu e chiar asa depinde si de rider. mobrele astea oricum pot mult mai mult decat media riderilor. acuma... e suficient de mult cat trage oricum sunt sigur... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 depinde si de rider. mobrele astea oricum pot mult mai mult decat media riderilor. acuma... e suficient de mult cat trage oricum sunt sigur... E corect. Dar oricum, vorbim de linie dreapta... accelerare (nu neaparat cu plecare de pe loc), deci o situatie in care poti folosi 100% din ce poate motocicleta, chiar daca nu esti vreun pilot prea talentat. Mai ales la motocicletele astea (s1000rr, h2, zx10r) pline de electronica, unde motocicleta stie singura sa nu se salte pe o roata, sa nu invarta roata in gol, sa taie aprinderea la schimbarea treptei, etc. Sunt convins ca H2 trage de rupe... mai ales de la turatii joase. Problema e ca atunci cand un SBK intra in plaja de turatii unde se simte cel mai bine, diferenta nu mai e asa mare. Iar Kg alea multe in plus pe care le are H2-ul, conteaza si ele foarte mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 H2R vs Veyron 1200cp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 Cea mai relevantă comparație, după părerea mea. Pentru că ce este H2® dacă nu un Veyron pe 4 roți? ...Mai puțin luxul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 Și-o ia de la gtr. Mai e una si cu un Mclaren Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 GT-R: cel mai bun raport pret / calitate dpdv al supermasinilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 Și-o ia de la gtr. voiam sa scriu ceva de genul... draqu stie cat de preparat e gtr-ul.. si dupa vad... 1350 hp... wtf! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 Revin asupra propriului meu post de mai sus: ca să se înțeleagă, comparația era oarecum peiorativă.Referitor la GT-R: o mașină sport adevărată nu va fi niciodată 4x4 (în afară de cele de raliu, evident). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 Audi R18 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.