Sari la conținut

Postări Recomandate

Toba finala a modelului H2 este imensa :)

 

» Post actualizat in 05 Mar 2015 12:00

Ma intreb daca urmatorul pas al verzilor este sa scoata un model de 500-600cc supra-alimentat cu putere intre 180-200 de cai. Mai usoara, mai agila si cu un pret mai prietenos.

H2R e o bomba si dovada ca yapanezii nu dorm dar 300+ de cai sunt muuult prea multi. Bravo lor! Acum e timpul sa revina printre pamanteni :D

 

Raspuns ?!? - Kawasaki Trademarks “Ninja R2″

Editat de Robertzian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 337
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Toba finala a modelului H2 este imensa :)

NinjaH2d.JPG?mode=max&quality=90&scale=d

» Post actualizat in 05 Mar 2015 12:00

Ma intreb daca urmatorul pas al verzilor este sa scoata un model de 500-600cc supra-alimentat cu putere intre 180-200 de cai. Mai usoara, mai agila si cu un pret mai prietenos.

H2R e o bomba si dovada ca yapanezii nu dorm dar 300+ de cai sunt muuult prea multi. Bravo lor! Acum e timpul sa revina printre pamanteni :D

iar toba standard de la H2R depaseste cu mult limita maxima de dB permisa pe multe circuite din SUA si UE.

Cei de la Akra vor scoate o toba pentru H2R, dar ma gandesc ca ii va mai limita din caii aia multi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Trage, dar nu atat de tare pe cat credeam initial. Adica ma asteptam ca un motor de 1000 supraalimentat sa manance pe paine SBK-urile in linie dreapta. Mai ales ca anuntau peste 200 de cai putere. Iata ca nu e chiar asa:

 

Urmariti tot clipul, dar la 0:45 e partea interesanta:

 

Si altul, cu un ZX10R

https://www.youtube.com/watch?v=tDK4O-hb7Y4

Editat de Jorge Lorenzo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ZX-10R gen4+ deja ajunge la 200 de cai (varianta euro), deci era oarecum logic sa nu fie asa mare diferenta fata de H2.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mult tam-tam pt nimic.Iei un BMW (2015), ii pui toba race, schimbi softul si deja ai 200cai. Si e mai ieftin.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mult tam-tam pt nimic.Iei un BMW (2015), ii pui toba race, schimbi softul si deja ai 200cai. Si e mai ieftin.

iei un H2 ii pui toba race ii schimbi softu si cred ca ajungi aproape de puterea unui H2R

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trage, dar nu atat de tare pe cat credeam initial. Adica ma asteptam ca un motor de 1000 supraalimentat sa manance pe paine SBK-urile in linie dreapta. Mai ales ca anuntau peste 200 de cai putere. Iata ca nu e chiar asa

depinde si de rider.

mobrele astea oricum pot mult mai mult decat media riderilor.

acuma... e suficient de mult cat trage oricum sunt sigur...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

depinde si de rider.

mobrele astea oricum pot mult mai mult decat media riderilor.

acuma... e suficient de mult cat trage oricum sunt sigur...

 

E corect. Dar oricum, vorbim de linie dreapta... accelerare (nu neaparat cu plecare de pe loc), deci o situatie in care poti folosi 100% din ce poate motocicleta, chiar daca nu esti vreun pilot prea talentat. Mai ales la motocicletele astea (s1000rr, h2, zx10r) pline de electronica, unde motocicleta stie singura sa nu se salte pe o roata, sa nu invarta roata in gol, sa taie aprinderea la schimbarea treptei, etc.

 

Sunt convins ca H2 trage de rupe... mai ales de la turatii joase. Problema e ca atunci cand un SBK intra in plaja de turatii unde se simte cel mai bine, diferenta nu mai e asa mare. Iar Kg alea multe in plus pe care le are H2-ul, conteaza si ele foarte mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Și-o ia de la gtr.

voiam sa scriu ceva de genul... draqu stie cat de preparat e gtr-ul..

si dupa vad... 1350 hp... wtf!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin asupra propriului meu post de mai sus: ca să se înțeleagă, comparația era oarecum peiorativă.

Referitor la GT-R: o mașină sport adevărată nu va fi niciodată 4x4 (în afară de cele de raliu, evident).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la GT-R: o mașină sport adevărată nu va fi niciodată 4x4 (în afară de cele de raliu, evident).

 

Sunt fan McLaren (deci RWD), dar scuza-ma...

- Porsche 918 Spider

- Lamborghini Aventador (versiunea 750-4 SV a scos recent un timp sub 7 minute pe Nordschleife)

- Lamborghini Huracan

- Audi R8

- Nissan GT-R

- Porsche 911 Turbo S

 

Nu stiu daca in vreuna din masinile astea te-ai simti naspa din cauza sistemului de tractiune integrala. :) Eu am mers cu un EVO X si mi-a placut maxim.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Audi R18 :)

 

E un prototip hibrid de anduranţă care foloseşte sistemul quattro® pentru a putea profita de cuplul dat de către motorul diesel şi (mai ales) de către motorul electric (care produce singur aproape 300cp). De când Audi a intrudus motorul diesel în anduranţă, leitmotivul acestor maşini a devenit eficienţa. Eficienţa caracterizează o maşină sport?

 

Sunt fan McLaren (deci RWD), dar scuza-ma...

- Porsche 918 Spider

- Lamborghini Aventador (versiunea 750-4 SV a scos recent un timp sub 7 minute pe Nordschleife)

- Lamborghini Huracan

- Audi R8

- Nissan GT-R

- Porsche 911 Turbo S

 

Nu stiu daca in vreuna din masinile astea te-ai simti naspa din cauza sistemului de tractiune integrala. :) Eu am mers cu un EVO X si mi-a placut maxim.

 

Bună lista, dar:

 

- 918 Spyder? Dintre "concurentele directe" (LaFerrari şi P1) este cea care se bazează cel mai mult pe puterea motorului electric, motiv pentru care este şi cea mai grea. Şi aici sistemul 4x4 a fost implementat pentru a putea profita cât mai mult de cuplu. Rivalele pe care le-am menţionat sunt RWD, mai rapide şi probabil mai fun de condus.

- Lambo & Audi intră toate în aceeaşi oală având în vedere că fac parte din aceeaşi companie. Scopul comun? Dorinţa de a oferi clientelei ţintă (în mare parte pareveniţi care au puţine în comun cu arta condusului, ca să nu spun pilotatului unei maşini cu multe sute de cp) o performanţă controlabilă. Ceea ce este destul de raţional... şi trist. De când eşti raţional când îţi cumperi un Lambo? La R8 mai intervine bineînţeles şi dorinţa companiei de a-şi promova cea mai cunoscută tehnologie.

- GT-R: maşina asta a intrat deja în istorie pentru raportul incredibil de performanţă/preţ pe care-l oferă... Altceva? Nu am auzit să fie lăudată pentru altceva.

- 911 Turbo: aici e puţin mai complicat. Sunt mai mulţi factori care au convins Porsche să implenteze sistemul AWD pe modelul lor de căpătâi, dar principalele sunt concurenţa şi dorinţa de a lărgi nişa modelului (vezi cazul Lambo & Audi). Oricum, cred că cel mai bun argument pe care ţi-l pot da în legătură cu Porsche este că cele mai driver focused modele ale lor (GT1, GT2 GT3 RS, etc) au fost şi vor rămâne RWD.

 

Nu am spus că o maşină AWD (gen Mitsu Evo) este nasoală, spun doar că pe asfalt m-aş distra cu siguranţă mai mult cu una care are performanţe similare, dar este RWD. În cazul de faţă, dau exemplele aleatorii următoare: Honda NSX, Lotus Evora, Toyota MR2 GTS, Toyota Supra, Mazda RX-7/RX-8, Lotus Elise, Honda S2000, şi de ce nu chiar un Subaru BRZ/Toyota GT-86.

 

Acestea fiind spuse, susţin în continuare că o maşină sport trebuie să fie RWD.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu GT-Rul am vrut sa zic ca e singura supermasina de 500+ CP, la pret de aprox 60-70k euroi....., restul lejer trec de 100k euroi......


» Post actualizat in 20 May 2015 05:09

scuze colegii, sunt fan GT-R :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

E un prototip hibrid de anduranţă care foloseşte sistemul quattro® pentru a putea profita de cuplul dat de către motorul diesel şi (mai ales) de către motorul electric (care produce singur aproape 300cp). De când Audi a intrudus motorul diesel în anduranţă, leitmotivul acestor maşini a devenit eficienţa. Eficienţa caracterizează o maşină sport?

 

E chiar mai mult decat o masina sport, e o masina de curse. La anduranta castiga cei mai rapizi chiar daca o cursa dureaza si 24 de ore.

Cu siguranta putem sa intram si in semantica si in discutii despre eficienta in ce priveste motor-sportul dar nu cred ca e cazul aici. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La anduranta castiga cei mai rapizi chiar daca o cursa dureaza si 24 de ore.

 

Trebuie să te contrazic puţin aici. Din păcate nu (mai) este cazul. La anduranţă câştigă cei mai eficienţi. Mai ţii minte acum 5-6 ani când Peugeot se bătea cu Audi? Mai ştii cum Peugeot-ul era constant cea mai rapidă maşină pe un tur dar că la final (în general) pierdeau cursele pentru că se opreau de mai multe ori la standuri? La asta mă refer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...