Robertzian Postat Martie 5, 2015 Share Postat Martie 5, 2015 (editat) Toba finala a modelului H2 este imensa » Post actualizat in 05 Mar 2015 12:00 Ma intreb daca urmatorul pas al verzilor este sa scoata un model de 500-600cc supra-alimentat cu putere intre 180-200 de cai. Mai usoara, mai agila si cu un pret mai prietenos. H2R e o bomba si dovada ca yapanezii nu dorm dar 300+ de cai sunt muuult prea multi. Bravo lor! Acum e timpul sa revina printre pamanteni Raspuns ?!? - Kawasaki Trademarks “Ninja R2″ Editat Martie 5, 2015 de Robertzian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Martie 6, 2015 Share Postat Martie 6, 2015 http://www.superbike.co.uk/bike-tests/h-hour-first-ride-of-the-kawasaki-h2-and-h2r/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Martie 6, 2015 Share Postat Martie 6, 2015 Toba finala a modelului H2 este imensa » Post actualizat in 05 Mar 2015 12:00 Ma intreb daca urmatorul pas al verzilor este sa scoata un model de 500-600cc supra-alimentat cu putere intre 180-200 de cai. Mai usoara, mai agila si cu un pret mai prietenos. H2R e o bomba si dovada ca yapanezii nu dorm dar 300+ de cai sunt muuult prea multi. Bravo lor! Acum e timpul sa revina printre pamanteni iar toba standard de la H2R depaseste cu mult limita maxima de dB permisa pe multe circuite din SUA si UE. Cei de la Akra vor scoate o toba pentru H2R, dar ma gandesc ca ii va mai limita din caii aia multi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Martie 7, 2015 Share Postat Martie 7, 2015 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Martie 8, 2015 Share Postat Martie 8, 2015 Trage bine....la banii aia! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DANG3R Postat Aprilie 28, 2015 Share Postat Aprilie 28, 2015 (editat) Trage, trage Editat Aprilie 28, 2015 de DANG3R Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Mai 10, 2015 Share Postat Mai 10, 2015 (editat) Trage, dar nu atat de tare pe cat credeam initial. Adica ma asteptam ca un motor de 1000 supraalimentat sa manance pe paine SBK-urile in linie dreapta. Mai ales ca anuntau peste 200 de cai putere. Iata ca nu e chiar asa: Urmariti tot clipul, dar la 0:45 e partea interesanta: Si altul, cu un ZX10R https://www.youtube.com/watch?v=tDK4O-hb7Y4 Editat Mai 10, 2015 de Jorge Lorenzo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Mai 10, 2015 Share Postat Mai 10, 2015 ZX-10R gen4+ deja ajunge la 200 de cai (varianta euro), deci era oarecum logic sa nu fie asa mare diferenta fata de H2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 (editat) Mult tam-tam pt nimic.Iei un BMW (2015), ii pui toba race, schimbi softul si deja ai 200cai. Si e mai ieftin. Editat Mai 11, 2015 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PiLiF Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 Mult tam-tam pt nimic.Iei un BMW (2015), ii pui toba race, schimbi softul si deja ai 200cai. Si e mai ieftin. iei un H2 ii pui toba race ii schimbi softu si cred ca ajungi aproape de puterea unui H2R Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 Citi bani mai exact? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 Trage, dar nu atat de tare pe cat credeam initial. Adica ma asteptam ca un motor de 1000 supraalimentat sa manance pe paine SBK-urile in linie dreapta. Mai ales ca anuntau peste 200 de cai putere. Iata ca nu e chiar asa depinde si de rider. mobrele astea oricum pot mult mai mult decat media riderilor. acuma... e suficient de mult cat trage oricum sunt sigur... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 depinde si de rider. mobrele astea oricum pot mult mai mult decat media riderilor. acuma... e suficient de mult cat trage oricum sunt sigur... E corect. Dar oricum, vorbim de linie dreapta... accelerare (nu neaparat cu plecare de pe loc), deci o situatie in care poti folosi 100% din ce poate motocicleta, chiar daca nu esti vreun pilot prea talentat. Mai ales la motocicletele astea (s1000rr, h2, zx10r) pline de electronica, unde motocicleta stie singura sa nu se salte pe o roata, sa nu invarta roata in gol, sa taie aprinderea la schimbarea treptei, etc. Sunt convins ca H2 trage de rupe... mai ales de la turatii joase. Problema e ca atunci cand un SBK intra in plaja de turatii unde se simte cel mai bine, diferenta nu mai e asa mare. Iar Kg alea multe in plus pe care le are H2-ul, conteaza si ele foarte mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 H2R vs Veyron 1200cp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 Cea mai relevantă comparație, după părerea mea. Pentru că ce este H2® dacă nu un Veyron pe 4 roți? ...Mai puțin luxul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 Și-o ia de la gtr. Mai e una si cu un Mclaren Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 GT-R: cel mai bun raport pret / calitate dpdv al supermasinilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 Și-o ia de la gtr. voiam sa scriu ceva de genul... draqu stie cat de preparat e gtr-ul.. si dupa vad... 1350 hp... wtf! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 Revin asupra propriului meu post de mai sus: ca să se înțeleagă, comparația era oarecum peiorativă.Referitor la GT-R: o mașină sport adevărată nu va fi niciodată 4x4 (în afară de cele de raliu, evident). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 Audi R18 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 Referitor la GT-R: o mașină sport adevărată nu va fi niciodată 4x4 (în afară de cele de raliu, evident). Sunt fan McLaren (deci RWD), dar scuza-ma... - Porsche 918 Spider - Lamborghini Aventador (versiunea 750-4 SV a scos recent un timp sub 7 minute pe Nordschleife) - Lamborghini Huracan - Audi R8 - Nissan GT-R - Porsche 911 Turbo S Nu stiu daca in vreuna din masinile astea te-ai simti naspa din cauza sistemului de tractiune integrala. Eu am mers cu un EVO X si mi-a placut maxim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 Audi R18 E un prototip hibrid de anduranţă care foloseşte sistemul quattro® pentru a putea profita de cuplul dat de către motorul diesel şi (mai ales) de către motorul electric (care produce singur aproape 300cp). De când Audi a intrudus motorul diesel în anduranţă, leitmotivul acestor maşini a devenit eficienţa. Eficienţa caracterizează o maşină sport? Sunt fan McLaren (deci RWD), dar scuza-ma... - Porsche 918 Spider - Lamborghini Aventador (versiunea 750-4 SV a scos recent un timp sub 7 minute pe Nordschleife) - Lamborghini Huracan - Audi R8 - Nissan GT-R - Porsche 911 Turbo S Nu stiu daca in vreuna din masinile astea te-ai simti naspa din cauza sistemului de tractiune integrala. Eu am mers cu un EVO X si mi-a placut maxim. Bună lista, dar: - 918 Spyder? Dintre "concurentele directe" (LaFerrari şi P1) este cea care se bazează cel mai mult pe puterea motorului electric, motiv pentru care este şi cea mai grea. Şi aici sistemul 4x4 a fost implementat pentru a putea profita cât mai mult de cuplu. Rivalele pe care le-am menţionat sunt RWD, mai rapide şi probabil mai fun de condus. - Lambo & Audi intră toate în aceeaşi oală având în vedere că fac parte din aceeaşi companie. Scopul comun? Dorinţa de a oferi clientelei ţintă (în mare parte pareveniţi care au puţine în comun cu arta condusului, ca să nu spun pilotatului unei maşini cu multe sute de cp) o performanţă controlabilă. Ceea ce este destul de raţional... şi trist. De când eşti raţional când îţi cumperi un Lambo? La R8 mai intervine bineînţeles şi dorinţa companiei de a-şi promova cea mai cunoscută tehnologie. - GT-R: maşina asta a intrat deja în istorie pentru raportul incredibil de performanţă/preţ pe care-l oferă... Altceva? Nu am auzit să fie lăudată pentru altceva. - 911 Turbo: aici e puţin mai complicat. Sunt mai mulţi factori care au convins Porsche să implenteze sistemul AWD pe modelul lor de căpătâi, dar principalele sunt concurenţa şi dorinţa de a lărgi nişa modelului (vezi cazul Lambo & Audi). Oricum, cred că cel mai bun argument pe care ţi-l pot da în legătură cu Porsche este că cele mai driver focused modele ale lor (GT1, GT2 GT3 RS, etc) au fost şi vor rămâne RWD. Nu am spus că o maşină AWD (gen Mitsu Evo) este nasoală, spun doar că pe asfalt m-aş distra cu siguranţă mai mult cu una care are performanţe similare, dar este RWD. În cazul de faţă, dau exemplele aleatorii următoare: Honda NSX, Lotus Evora, Toyota MR2 GTS, Toyota Supra, Mazda RX-7/RX-8, Lotus Elise, Honda S2000, şi de ce nu chiar un Subaru BRZ/Toyota GT-86. Acestea fiind spuse, susţin în continuare că o maşină sport trebuie să fie RWD. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 cu GT-Rul am vrut sa zic ca e singura supermasina de 500+ CP, la pret de aprox 60-70k euroi....., restul lejer trec de 100k euroi...... » Post actualizat in 20 May 2015 05:09scuze colegii, sunt fan GT-R Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 E un prototip hibrid de anduranţă care foloseşte sistemul quattro® pentru a putea profita de cuplul dat de către motorul diesel şi (mai ales) de către motorul electric (care produce singur aproape 300cp). De când Audi a intrudus motorul diesel în anduranţă, leitmotivul acestor maşini a devenit eficienţa. Eficienţa caracterizează o maşină sport? E chiar mai mult decat o masina sport, e o masina de curse. La anduranta castiga cei mai rapizi chiar daca o cursa dureaza si 24 de ore. Cu siguranta putem sa intram si in semantica si in discutii despre eficienta in ce priveste motor-sportul dar nu cred ca e cazul aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 La anduranta castiga cei mai rapizi chiar daca o cursa dureaza si 24 de ore. Trebuie să te contrazic puţin aici. Din păcate nu (mai) este cazul. La anduranţă câştigă cei mai eficienţi. Mai ţii minte acum 5-6 ani când Peugeot se bătea cu Audi? Mai ştii cum Peugeot-ul era constant cea mai rapidă maşină pe un tur dar că la final (în general) pierdeau cursele pentru că se opreau de mai multe ori la standuri? La asta mă refer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.