Sari la conținut

Postări Recomandate

Cei mai rapizi in 24 de ore, cu tot cu opririle la boxe. Asta voiam sa zic.

E vorba despre compromisul optim intre viteza medie pe tur, consumul de combustibil, numarul de opriri si timpul de stationare plus o serie lunga de alti factori.

Nu sunt deloc un admirator Audi :)

 

Referitor la RWD, cred totusi ca este o opinie cam "purista".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 337
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

 

 

Nu am spus că o maşină AWD (gen Mitsu Evo) este nasoală, spun doar că pe asfalt m-aş distra cu siguranţă mai mult cu una care are performanţe similare, dar este RWD. În cazul de faţă, dau exemplele aleatorii următoare: Honda NSX, Lotus Evora, Toyota MR2 GTS, Toyota Supra, Mazda RX-7/RX-8, Lotus Elise, Honda S2000, şi de ce nu chiar un Subaru BRZ/Toyota GT-86.

 

Acestea fiind spuse, susţin în continuare că o maşină sport trebuie să fie RWD.

masinile pe care le-ai enumerat mai sus sunt masini sport, dar nu are niciuna etalonul de putere de astazi pentru masinile non-hibride: aprox 700 de cai

Din punctul meu de vedere, masinile RWD vor fi intotdeauna mai manevrabile decat restul, sau mai bine zis, mai putin predispuse la understeer, DAR in cursa (comerciala, mai ales) a cailor putere, nu poti transmite puterea la sosea si riscul de a supra-vira e mare, devine foarte periculos. AWD pentru masinile sport e pentru safety, in primul rand

Ciudata alegerea celor de la Nissan, daca tot ati vorbit de anduranta, abia astept cursa de 24H sa vad ce vor face.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

masinile pe care le-ai enumerat mai sus sunt masini sport, dar nu are niciuna etalonul de putere de astazi pentru masinile non-hibride: aprox 700 de cai

Din punctul meu de vedere, masinile RWD vor fi intotdeauna mai manevrabile decat restul, sau mai bine zis, mai putin predispuse la understeer, DAR in cursa (comerciala, mai ales) a cailor putere, nu poti transmite puterea la sosea si riscul de a supra-vira e mare, devine foarte periculos. AWD pentru masinile sport e pentru safety, in primul rand

Ciudata alegerea celor de la Nissan, daca tot ati vorbit de anduranta, abia astept cursa de 24H sa vad ce vor face.

 

De când și de ce o mașină sport trebuie să fie sigură? Dacă siguranță cauți, ia-ți o limuzină (ca să nu zic SUV, pentru că ai putea deveni pericol pentru ceilalți). Vrei o mașină sport (RWD), dar ți-e frică să nu-ți rupă capul? Dumnezeii automobilismului au creat ceva și pentru tine, de la Mazda MX-5 la Alfa 4C sau Subaru BRZ. Distracție cu putere puțină, la viteză mică sau medie.

 

Mașina sport de sute de cai nu ar trebui democratizată oricum, făcută accesibilă și sigură pentru orice inapt în ale volanului. Ar trebui să rămână un fel de motocicletă pe 4 roți, o jucărie despre care știi că te poate ucide foarte ușor dacă n-o respecți. Cursa asta avidă și fără noimă după cifre și valori statice a dat naștere Veyron-ului (printre altele). Parcă-ți crește puțin organul dintre picioare știind că ai în spate 1000 cai și că teoretic mașina ta poate atinge 400km/h, nu? Cel mai probabil tu nu vei atinge niciodată viteza aia, iar mașina ta de peste 1 milion de € este total ineficientă pe circuit (unde te-ai putea duce să o gâdili puțin la performanțe) pentru că are 2 tone și subvirează ca un porc, dar te ajută să pleci primul de la semafor și să plimbi pizdurile proaste care și-o trag cu tine pentru bani. Mașina în sine este o operă de artă a tehnicii, dar scopul ei pe stradă este invalid.

 

Schimbând registrul, îmi place de băieții de la Nissan pentru că încearcă să inoveze. Acum câțiva ani erau cu DeltaWing-ul, acum cu GT-R LM. Prima mașină a fost un eșec, deși avea potențial. Cea de acum este mai puțin radicală, dar tot cam extraterestră. Chiar dacă urăsc FWD pe stradă, sper sincer să aibă succes cu ea, pentru că m-am săturat de dominațiile sterile ale diesel-urilor și hibrizilor germani. Din păcate nu cred că se pot bate pentru victorie în fața armadei germane. Sper măcar să câștige Porsche, nu Audi.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Se zvoneste ca la 5 minute dupa postarea pe facebook, i-a batut la usa un romanas cu 500 de euro cash in buzunar, cu gandul sa o faca "impecabila" si sa o vanda in Romania unui incepator.


» Post actualizat in 16 Jun 2015 09:03

Editat de JCDenton
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 11 months later...
  • Admin

Proaspatura adusa la UM pt.noul propietar, la un pret muncitoresc de doar 26.000 euro. :hug:

In poze culoarea pare cocalareasca, in realitate este un dark smoke cromat, arata Dumnezeieste! L-am si intrebat pe Mashi daca asta merge sau zboara, n-a stiut ce sa-mi raspunda :-)

Spunea ceva de viteza maxima parca 320 km/ora, iar versiunea H2R de 326 cp prinde 390 km/ora :eek:

 

20160525_135543.jpg 20160525_135553.jpg 20160525_135601.jpg 20160525_135612.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Nu stiu, poate am inteles eu gresit, oricum este irelevant, in realitate motocicleta arata ca o nava spatiala, nu am remarcat nimic chicios la ea, totul este perfect integrat, perfect proportionata. Ce difera fata de o supersportiva este spatele, bascula alungita pentru stabilitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

357 km/h

 

 


» Post actualizat in 26 May 2016 09:57

Pe site-ul oficial este mentionat:

https://www.kawasaki.com/Products/2015-Ninja-H2R

 

"The Ninja H2R is a closed course riding use only model and is not manufactured for use on public roads, streets or highways. All usage of this vehicle should be limited to riding on a closed course."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...