PzKpfW Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 Audi R18 E un prototip hibrid de anduranţă care foloseşte sistemul quattro® pentru a putea profita de cuplul dat de către motorul diesel şi (mai ales) de către motorul electric (care produce singur aproape 300cp). De când Audi a intrudus motorul diesel în anduranţă, leitmotivul acestor maşini a devenit eficienţa. Eficienţa caracterizează o maşină sport? Sunt fan McLaren (deci RWD), dar scuza-ma... - Porsche 918 Spider - Lamborghini Aventador (versiunea 750-4 SV a scos recent un timp sub 7 minute pe Nordschleife) - Lamborghini Huracan - Audi R8 - Nissan GT-R - Porsche 911 Turbo S Nu stiu daca in vreuna din masinile astea te-ai simti naspa din cauza sistemului de tractiune integrala. Eu am mers cu un EVO X si mi-a placut maxim. Bună lista, dar: - 918 Spyder? Dintre "concurentele directe" (LaFerrari şi P1) este cea care se bazează cel mai mult pe puterea motorului electric, motiv pentru care este şi cea mai grea. Şi aici sistemul 4x4 a fost implementat pentru a putea profita cât mai mult de cuplu. Rivalele pe care le-am menţionat sunt RWD, mai rapide şi probabil mai fun de condus. - Lambo & Audi intră toate în aceeaşi oală având în vedere că fac parte din aceeaşi companie. Scopul comun? Dorinţa de a oferi clientelei ţintă (în mare parte pareveniţi care au puţine în comun cu arta condusului, ca să nu spun pilotatului unei maşini cu multe sute de cp) o performanţă controlabilă. Ceea ce este destul de raţional... şi trist. De când eşti raţional când îţi cumperi un Lambo? La R8 mai intervine bineînţeles şi dorinţa companiei de a-şi promova cea mai cunoscută tehnologie. - GT-R: maşina asta a intrat deja în istorie pentru raportul incredibil de performanţă/preţ pe care-l oferă... Altceva? Nu am auzit să fie lăudată pentru altceva. - 911 Turbo: aici e puţin mai complicat. Sunt mai mulţi factori care au convins Porsche să implenteze sistemul AWD pe modelul lor de căpătâi, dar principalele sunt concurenţa şi dorinţa de a lărgi nişa modelului (vezi cazul Lambo & Audi). Oricum, cred că cel mai bun argument pe care ţi-l pot da în legătură cu Porsche este că cele mai driver focused modele ale lor (GT1, GT2 GT3 RS, etc) au fost şi vor rămâne RWD. Nu am spus că o maşină AWD (gen Mitsu Evo) este nasoală, spun doar că pe asfalt m-aş distra cu siguranţă mai mult cu una care are performanţe similare, dar este RWD. În cazul de faţă, dau exemplele aleatorii următoare: Honda NSX, Lotus Evora, Toyota MR2 GTS, Toyota Supra, Mazda RX-7/RX-8, Lotus Elise, Honda S2000, şi de ce nu chiar un Subaru BRZ/Toyota GT-86. Acestea fiind spuse, susţin în continuare că o maşină sport trebuie să fie RWD. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 cu GT-Rul am vrut sa zic ca e singura supermasina de 500+ CP, la pret de aprox 60-70k euroi....., restul lejer trec de 100k euroi...... » Post actualizat in 20 May 2015 05:09scuze colegii, sunt fan GT-R Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 E un prototip hibrid de anduranţă care foloseşte sistemul quattro® pentru a putea profita de cuplul dat de către motorul diesel şi (mai ales) de către motorul electric (care produce singur aproape 300cp). De când Audi a intrudus motorul diesel în anduranţă, leitmotivul acestor maşini a devenit eficienţa. Eficienţa caracterizează o maşină sport? E chiar mai mult decat o masina sport, e o masina de curse. La anduranta castiga cei mai rapizi chiar daca o cursa dureaza si 24 de ore. Cu siguranta putem sa intram si in semantica si in discutii despre eficienta in ce priveste motor-sportul dar nu cred ca e cazul aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 La anduranta castiga cei mai rapizi chiar daca o cursa dureaza si 24 de ore. Trebuie să te contrazic puţin aici. Din păcate nu (mai) este cazul. La anduranţă câştigă cei mai eficienţi. Mai ţii minte acum 5-6 ani când Peugeot se bătea cu Audi? Mai ştii cum Peugeot-ul era constant cea mai rapidă maşină pe un tur dar că la final (în general) pierdeau cursele pentru că se opreau de mai multe ori la standuri? La asta mă refer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 Cei mai rapizi in 24 de ore, cu tot cu opririle la boxe. Asta voiam sa zic. E vorba despre compromisul optim intre viteza medie pe tur, consumul de combustibil, numarul de opriri si timpul de stationare plus o serie lunga de alti factori. Nu sunt deloc un admirator Audi Referitor la RWD, cred totusi ca este o opinie cam "purista". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 H2R vs Veyron 1200cp E si normal, Veyronul ala e model 2008; macar o resegmentare ar terbui facuta si curatata rugina pe la praguri )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 Nu am spus că o maşină AWD (gen Mitsu Evo) este nasoală, spun doar că pe asfalt m-aş distra cu siguranţă mai mult cu una care are performanţe similare, dar este RWD. În cazul de faţă, dau exemplele aleatorii următoare: Honda NSX, Lotus Evora, Toyota MR2 GTS, Toyota Supra, Mazda RX-7/RX-8, Lotus Elise, Honda S2000, şi de ce nu chiar un Subaru BRZ/Toyota GT-86. Acestea fiind spuse, susţin în continuare că o maşină sport trebuie să fie RWD. masinile pe care le-ai enumerat mai sus sunt masini sport, dar nu are niciuna etalonul de putere de astazi pentru masinile non-hibride: aprox 700 de cai Din punctul meu de vedere, masinile RWD vor fi intotdeauna mai manevrabile decat restul, sau mai bine zis, mai putin predispuse la understeer, DAR in cursa (comerciala, mai ales) a cailor putere, nu poti transmite puterea la sosea si riscul de a supra-vira e mare, devine foarte periculos. AWD pentru masinile sport e pentru safety, in primul rand Ciudata alegerea celor de la Nissan, daca tot ati vorbit de anduranta, abia astept cursa de 24H sa vad ce vor face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 (editat) masinile pe care le-ai enumerat mai sus sunt masini sport, dar nu are niciuna etalonul de putere de astazi pentru masinile non-hibride: aprox 700 de cai Din punctul meu de vedere, masinile RWD vor fi intotdeauna mai manevrabile decat restul, sau mai bine zis, mai putin predispuse la understeer, DAR in cursa (comerciala, mai ales) a cailor putere, nu poti transmite puterea la sosea si riscul de a supra-vira e mare, devine foarte periculos. AWD pentru masinile sport e pentru safety, in primul rand Ciudata alegerea celor de la Nissan, daca tot ati vorbit de anduranta, abia astept cursa de 24H sa vad ce vor face. De când și de ce o mașină sport trebuie să fie sigură? Dacă siguranță cauți, ia-ți o limuzină (ca să nu zic SUV, pentru că ai putea deveni pericol pentru ceilalți). Vrei o mașină sport (RWD), dar ți-e frică să nu-ți rupă capul? Dumnezeii automobilismului au creat ceva și pentru tine, de la Mazda MX-5 la Alfa 4C sau Subaru BRZ. Distracție cu putere puțină, la viteză mică sau medie. Mașina sport de sute de cai nu ar trebui democratizată oricum, făcută accesibilă și sigură pentru orice inapt în ale volanului. Ar trebui să rămână un fel de motocicletă pe 4 roți, o jucărie despre care știi că te poate ucide foarte ușor dacă n-o respecți. Cursa asta avidă și fără noimă după cifre și valori statice a dat naștere Veyron-ului (printre altele). Parcă-ți crește puțin organul dintre picioare știind că ai în spate 1000 cai și că teoretic mașina ta poate atinge 400km/h, nu? Cel mai probabil tu nu vei atinge niciodată viteza aia, iar mașina ta de peste 1 milion de € este total ineficientă pe circuit (unde te-ai putea duce să o gâdili puțin la performanțe) pentru că are 2 tone și subvirează ca un porc, dar te ajută să pleci primul de la semafor și să plimbi pizdurile proaste care și-o trag cu tine pentru bani. Mașina în sine este o operă de artă a tehnicii, dar scopul ei pe stradă este invalid. Schimbând registrul, îmi place de băieții de la Nissan pentru că încearcă să inoveze. Acum câțiva ani erau cu DeltaWing-ul, acum cu GT-R LM. Prima mașină a fost un eșec, deși avea potențial. Cea de acum este mai puțin radicală, dar tot cam extraterestră. Chiar dacă urăsc FWD pe stradă, sper sincer să aibă succes cu ea, pentru că m-am săturat de dominațiile sterile ale diesel-urilor și hibrizilor germani. Din păcate nu cred că se pot bate pentru victorie în fața armadei germane. Sper măcar să câștige Porsche, nu Audi. Editat Mai 20, 2015 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 Sper măcar să câștige Porsche, nu Audi. atunci oricum ramane in familie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Iunie 10, 2015 Share Postat Iunie 10, 2015 https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10153321130223605&set=a.10151298409193605.488401.690983604&type=1&fref=nf ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Iunie 10, 2015 Share Postat Iunie 10, 2015 (editat) Se zvoneste ca la 5 minute dupa postarea pe facebook, i-a batut la usa un romanas cu 500 de euro cash in buzunar, cu gandul sa o faca "impecabila" si sa o vanda in Romania unui incepator. » Post actualizat in 16 Jun 2015 09:03 Editat Iunie 10, 2015 de JCDenton Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 25, 2016 Admin Share Postat Mai 25, 2016 Proaspatura adusa la UM pt.noul propietar, la un pret muncitoresc de doar 26.000 euro. In poze culoarea pare cocalareasca, in realitate este un dark smoke cromat, arata Dumnezeieste! L-am si intrebat pe Mashi daca asta merge sau zboara, n-a stiut ce sa-mi raspunda :-) Spunea ceva de viteza maxima parca 320 km/ora, iar versiunea H2R de 326 cp prinde 390 km/ora Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krieger Postat Mai 26, 2016 Share Postat Mai 26, 2016 din testele ce le-am vazut pe youtube, nu a fost h2r mai rapid de 345. poate inca n-am vazut ce trebuie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 26, 2016 Admin Share Postat Mai 26, 2016 Nu stiu, poate am inteles eu gresit, oricum este irelevant, in realitate motocicleta arata ca o nava spatiala, nu am remarcat nimic chicios la ea, totul este perfect integrat, perfect proportionata. Ce difera fata de o supersportiva este spatele, bascula alungita pentru stabilitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Mai 26, 2016 Share Postat Mai 26, 2016 357 km/h » Post actualizat in 26 May 2016 09:57Pe site-ul oficial este mentionat: https://www.kawasaki.com/Products/2015-Ninja-H2R "The Ninja H2R is a closed course riding use only model and is not manufactured for use on public roads, streets or highways. All usage of this vehicle should be limited to riding on a closed course." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Mai 31, 2016 Share Postat Mai 31, 2016 (editat) Kenan Sofuoglu - 391 km/h. https://youtu.be/LUFgzB0fRC8 Editat Mai 31, 2016 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iulie 1, 2016 Share Postat Iulie 1, 2016 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.